X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ…

Posted by Constantina Delimitrou στο Νοεμβρίου 7, 2006

…και το Τάγμα.

[οκ, σε μια προσπάθεια να τελειώνω μια καλή με τα μαλακισμένα ποστ, ώστε επιτέλους να γράψω κάτι που πραγματικά θα ευχαριστηθώ, είπα να ξεκαθαρρίσω κι ένα ακόμα θεματάκι and that’s that]

Η μόνιμη ερώτηση που μου κάνουν τόσο καιρό στα mail, στα σχόλια και γενικά όσοι μαθαίνουν ότι έχω αυτό το ρημάδι το blog είναι η εξής : «καλά ρε παιδάκι μου, και πώς προλαβαίνεις;;;;;» Συνήθως δεν απαντώ, ή τέλος πάντων λέω κάτι δικά μου που σύμφωνα με τα νέα ήθη του ίντερνετ, σκιάζομαι να τα γράψω, γιατί άμα πεις στον άλλο «ε, είσαι και πολύ γουάν γκουάν» το λαμβάνει τελείως διαφορετικά (βλέποντας την γλυκιά φατσούλα μου) από το να του το γράψεις. Και ως γνωστόν, εδώ έχουμε πιο πολλούς μαλάκες από ΄κει έξω.

Αν βέβαια πάμε στην περίπτωση funel, οι εικασίες φτάνουν σε συνομωσίες του τύπου "ε, εννοείται ότι είναι μια ομάδα που ασχολείται 55/24 δουλεύοντας απ΄το πρωί ως το βράδι με κάτι θεοσκότεινους σκοπούς, που σίγουρα υποκινούνται από σκοτεινές δυνάμεις…" και τέλος πάντων όσο μακριά μπορεί να πάει το μυαλό κάποιου που το ΄χει αυστηρά για χρήση εντός του τριγώνου Ανδρομέδα – Σείριος – Area 51.

Για τους άσχετους λοιπόν, κι επειδή εγώ είμαι πιο άσχετη από τεχνολογίες και χάι τεκ μπλιμπλίκια, να ενημερώσω ότι ένα μπλογκ είναι υπόθεση λεπτών. Μέσω rss δεν χρειάζεται να είσαι με τις ώρες για να παρακολουθήσεις, να σχολιάσεις, να διαβάσεις. Μία – δύο ωρίτσες απ΄τον χρόνο μου την ημέρα (και αν), μεταφράζονται χονδρικά σε αυτό που εσείς καταλαβαίνετε ως «get a life γιου λούζερ».

To point είναι, ότι έχουμε ζωή, ότι δεν είμαστε όλη μέρα στους υπολογιστές, δουλεύουμε, μαγειρεύουμε, πλένουμε, σιδερώνουμε, πηδιόμαστε και για όνομα, ασχοληθείτε λίγο κι εσείς και θα δείτε ότι σιγά τ΄αυγά και τους πολυελαίους με το κόλλημά σας να get a life.

[Προς το Τάγμα Ιπποτών: Βασικά, δεν ξέρω κατά πόσο θα σας βοηθήσει αυτό το outing, αλλά πρέπει επιτέλους να μάθουν όλοι ότι είστε κάτι συμπαθέστατα πιτσιρικάκια που ασχολείστε δυό ωρίτσες το πολύ την εβδομάδα ο καθένας (αν σας γκαβλώσει), ότι τα βιντεάκια και τα σκετσάκια είναι κάτι γελοιωδώς εύκολα αλλά διαολεμένα έξυπνα δείγματα της τέχνης σας και ότι ενώ γίνονται όλα αυτά εσείς τρέχετε σε φοιτητικά παρτάκια, γλεντάτε και κάνετε εντελώς την πλάκα σας εδώ μέσα, τόσο καλά όμως ώστε να βάλετε τους μαλάκες να ψάχνουν ποιανού πράκτορες είσαστε. Αυτό όμως δείχνει ότι τα καταφέρνετε μια χαρά. U rule my friends!!!]

Χρόνος για να γράψω αυτό το κείμενο : 7 λεπτά

22 Σχόλια to “ΟΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ…”

  1. ρε κωκώ…. παρατα τα αυτά να διαβάσουμε τίποτις από αυτά που γουστάρουμε…

    =)*

  2. Πρόσεχε τί εύχεσαι! 😉

  3. Μέλος Τάγματος Ιπποτών funEL said

    Αγαπητή ζαμπονοτυρόπιττα.

    Σύντομα θα ανεβάσουμε ιερόν ποστ που θα εξηγούμε ποιοι είμαστε και γιατί μας κατσικώθηκε η μανία με τον Προφήτη.

    +ευλόγησον+

  4. «Αγαπητή ζαμπονοτυρόπιττα»

    Μάλλον πήρα προαγωγή (από τυρόπιττα να γίνεις ζαμπονοτυρόπιττα στο Τάγμα, ε είναι μεγάλο πράγμα για τους εγκεφάλους που αναλύω παραπάνω)

    Άντε ρε Ταγμα να μην μου τα ζαλίζουν με τα «τί σκοπούς εξυπηρετείτε»!!!

    φιλούρες α τουτ 😀

  5. An-Lu said

    Λοιπόν, τα ωά τα έκανα ομελέτα….τον πολυέλαιο τι να τον κάνω;;;; Σαλάτα;;;;
    Θα μας πέσει λίγακι βαρύ!!!! Θέλεις λιγό αέρα-πατέρα που δεν έχεθ θερμίδες και είναι και χορταστικό;
    Σε φιλώ 😉

  6. Rodia said

    Το ερώτημα αυτό το λαβαίνω επίσης συχνότατα κορούλα μ’ και κοιτάζομαι στο καθρεφτάκι μ’ να ιδώ μπας κι έβγαλα τίποτις παραπανίσιο πάνω μου. Μπα, ίδια με βλέπω. Οργάνωση χρόνου; Περίσσεμα χρόνου; Χάζεμα; Μπα, τίποτ’ απ’ αυτά. Απλώς, αντί να γράφω σε χαρτάκια, γράφω δυο τρεις αράδες εδώ πέρα. Οπου προλάβω, σε ό,τι σκάσει μπροστά μου. Κάπου κάπου πετάω κάτι έτοιμο, κόπυ & πέηστ που λέμε.
    Αυτά και σμουτς!:-)

  7. Get a LIFO εννοούν…
    Αμέσως να τους παρεξηγήσεις!
    :-p

  8. disconnected said

    Τα περισσότερα που σκέφτομαι τα έχεις γράψει στο ποστ σου , απλά εφόσον λές ότι είσαι άσχετη κυρίως κοίταξε τι γράφεις σε αυτή την παράγραφο

    «Για τους άσχετους λοιπόν, κι επειδή εγώ είμαι πιο άσχετη από τεχνολογίες και χάι τεκ μπλιμπλίκια, να ενημερώσω ότι ένα μπλογκ είναι υπόθεση λεπτών. Μέσω rss δεν χρειάζεται να είσαι με τις ώρες για να παρακολουθήσεις, να σχολιάσεις, να διαβάσεις. Μία – δύο ωρίτσες απ΄τον χρόνο μου την ημέρα (και αν), μεταφράζονται χονδρικά σε αυτό που εσείς καταλαβαίνετε ως «get a life γιου λούζερ».»

    Επειδή ακριβώς είσαι άσχετη σοφό και καλό θα ήταν να προτιμάς τα φιλολογικά όμορφα γραμμένα άρθρα σου και να αφήνεις cyber-wars τέτοιου είδους. Επίσης θα έπρεπε να σέβεσαι τις τεχνολογίες , τα χάι τεκ μπλιμπλίκια όπως αποκαλείς , γιατί πολλοί άνθρωποι όταν εσύ απολαμβάνεις αυτό που αποκαλείς «winner life» σκέφτονταν πώς εσύ ο winner θα μπορείς να έχεις blog σε υπόθεση λεπτών όπως γράφεις. Είναι κρίμα να βλέπω τέτοια post κυρίως απο άτομα της φήμης σου στην Ελληνική βλογκοσφαιρα. Think Better pls!

    φιλικά Γιάννης

  9. 7 λεπτά; Μόνο; Εγώ ένα ποστ πρέπει να το σκέφτομαι για ημέρες. Να το πλάθω στο μυαλό μου, να το συντάσσω, να το διορθώνω κλπ κλπ
    7 λεπτα; Αυτό είναι ταλέντο !!!!!
    🙂

  10. artanis said

    Καλά όλα, αλλά έλα να ρωτήσεις πόσο χρόνο τρώει η καθαρίστρα τους για να μαζέψει όλα τα σιχαμερά τους που αφήνουν, όταν κάνουν τα παρτάκια τους!!!
    Πουουου χρόνος για ποστάρισμα, χρυσή μου;;;
    😀

  11. Disconnected, λάθος κατάλαβες. Trust me. 😉
    Η τελευταία σου παράγραφος, αδελφέ μου είναι τρομερή (και ας είναι άστοχη)!

  12. Michalis said

    Τι να το κανεις το μπλοκακι όταν έχεις το blog-ακι? Κράτα γερά και άστα σκάρτα για τους άλλους! Για μία broadband ζούμε όλοι ρε!!!

  13. vanesssa said

    Το μεγαλύτερο ποσοστό των bloggers κάπως έτσι είναι.Πίστεψε με όμως ξέρω περιπτώσεις που τους έχει γίνει ψύχωση.Παράλληλα με ό,τι κάνουν σκέφτονται το blog τους..και ασχολούνται με αυτό ποοοολλές ώρες.Και πάλι βέβαια επιλογές είναι αυτές.Άμα το γουστάρουν…Anyway 🙂

  14. pascal said

    Εγώ όταν γράφω, γράφω με το ένα χέρι και με το άλλο αυνανίζομαι. Και θα το πω και στο επόμενο ποστ μου.
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΗΔΟΝΗ ΜΟΥ ΡΕ.

  15. κατερίνα said

    μια τελευταια φημη που κυκλοφορει λεει πως ειναι κατι σεξοπορνοδιαστφοφικα χομπιτ που πασχουν απο μονιμη κατασταση πριαπισμου..

  16. pascal said

    @Κατερίνα: Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια

  17. 0 Comments said

    Ένα x-μάλμπορο και μία x-σοκοφρέτα γιατί έχω πολύ λάιφ να καταναλώσω. Φιλιά. ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΣΑΣ! Σήμερα γιορτάζουν.

  18. Εμένα είναι όπως μου βγούνε… άλλα τα δουλεύω βδομάδες (το edit είναι καλό φιλαράκι), άλλα βγαίνουν στη στιγμή. Και τα καλύτερα είναι αυτά που δεν έγραψα, φυσικά 😉

    (κάπως πρέπει να περιμένω μέχρι να τρέξουν τα προγράμματα, και βαριέμαι να ρίχνω πασιέντζες… μα γράφω κανα προγραμματάκι μα γράφω κανα entry στο blog…;) )

    Το φανταζόμουν ότι οι φίλτατοι Ιππότες είναι κάτι τέτοιο… Παιδιά, γίνατε πολύ καλύτεροι απο τη γενια μου πάντως.

    Την καλημέρα μου.:)

  19. Mastoyras said

    ΓΟΥΑΝ ΓΚΟΥΑΝ……Μ’ αρέσεις 😉

  20. Χιλιάρικο said

    Pascal, σας παρακαλούμε να ελαττώσετε την δόση του Ιντερνετικού Βιάγρα.
    Το παρατσούκλι σας «κουλοχέρης» θα γίνει πραγματικότητα.

    Ψιλικατζού, τα επτάλεπτα ποστ κάψανε τα τοστ.
    Κατάμαυρα βγήκανε, ούτε για να τα φάνε τα σκυλιά.

    Πολλά φιλιά.

  21. An-lu, δεν γράφουν τέτοια σχόλια ρε συ όταν πεινάω!!! 🙂

    Rodia, μια διευκρίνηση ήταν. Αν και αυτό που έχω ακούσει είναι ότι όποιος πιστεύει σε μία συνομωσιολογία, πιστεύει σε όλες. Οπότε δεν έχει νόημα να εξηγείς… 🙂

    Allu, ότι κι αν πουν το ίδιο εννοούν αν το σκεφτείς λιγάκι.

    Disconnected, αν από αυτό κατάλαβες ότι ακυρώνω τα μύρια τόσα ποστ και σχόλιά μου, που ουσιαστικά είναι tribute σε ό,τι τεχνολογικό και επιστημονικό ανακαλύπτω, χρησιμοποιώ και απολαμβάνω καθημερινά, οκ. Να μην σου πω φυσικά το βρισίδι που έχω φάει ανά καιρούς για τα καλά λόγια που γράφω για όλα αυτά, στα επιχειρήματά τους, ότι «η τεχνολογία καταστρέφει την ανθρωπότητα» και «ποιά είσαι εσύ που μιλάς για τεχνολογίες» κ.τ.λ. Ναι, λάθος κατάλαβες.
    Και μια υποσημείωση: δεν ξέρω πώς με έχεις ιεραρχήσει στο κεφάλι σου αλλά αυτό δεν θα με κάνει να γράφω πράγματα «πολίτικαλι κορέκτ», αν δεν τα πιστεύω. Φιλικά.

    Ντροπαλέ, να σου εκμυστηρευτώ ότι τα ποστ των μεταλλαγμένων με ξεκατίνιασαν. Διάβαζα για μέρες. Οκ, αν είναι κάτι που δεν το ξέρω, ναι παίρνει χρόνο. Για τα άλλα, ο Καλτσό μου το λέει ωραία: «κλάνεις και γράφεις εσύ». 😉

    Αρτάνις, μην τους ξεφτιλίσουμε τελείως ρε συ! 🙂

    Kaltso, συμφωνούμε. Τί πρωτότυπο. 😀

    Michalis, χρόνια πολλά και… έχεις δίκιο. 🙂

    Vanessa, ακριβώς. Ποιός μπορεί να πει σε κάποιον άλλον πώς να ζήσει την ζωή του; 🙂

    Pascal, καλά που το ΄πες εσύ γιατί δεν ήθελα έτσι στο άσχετο να σου γράψω ΑΜΑΝ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΛΟΚΙΑ ΣΟΥ!!! :p :p :p

    Kat, αααα ο πριαπισμός είναι θέμα για το δικό σου μπλογκ. Εδώ είμαστε επιστημονικές γκόμενες. 😛

    0, μια φιλούρα για σένα και μάλιστα όχι χ-φιλούρα. 😀

    Penguin, μπράβο, πες κι εσύ ότι δεν είναι καμμιά τρελλή διαδικασία και τέλος πάντων όταν αναγκαστικά είσαι μπροστά από μια οθόνη, ε δεν είναι τπτ να γράψεις και δυό ξεκάρφωτα σχόλια ή ένα ποστάκι. 😀

    Mastoyras, γκουάν στα μούτρα σου (γουέστ σάιντ). Τα Respek μου. 🙂

    Χιλιάρικε, next time κερνάω παστίτσιο. Μην μου πεθάνετε και της πείνας δηλαδή. Φιλιά.:D

  22. Χιλιάρικο said

    Ευχαριστώ για το κέρασμα Ψιλικατζού.
    Μου αρέσει μαγειρεμένο με κίμινο στον κιμά, αν θέλετε.
    Θα φέρω το κόκκινο κρασί.
    Αγιοργίτικο ή αγιορείτικό προτιμάτε;
    Εμφιαλωμένο βέβαια.
    Πριν πολλά χρόνια η ταβέρνα της γειτονιάς είχε ατόφιο κοκκινέλι Μεσογείων και τα δικά της βαρέλια. Το καλό κρασί δεν γίνεται, αλλά ούτε πίνεται με βιασύνη.
    Αλλοίμονο όμως, οι αμπελώνες έγιναν αεροδρόμιο και εκεί θάφτηκε η παράδοση και η καλή παρέα.
    Πρόοδος και ηλεκτρονική ταβέρνα.

    ps-it
    Kaltso must have a very happy stomach.
    Lucky man.

Σχολιάστε

 
