X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτωβρίου 24, 2006

Ήρθα μόνη μου στην δουλειά σήμερα. :) Οκ, αυτό ήταν μεγάλο κατόρθωμα για μένα και μην κοροϊδεύετε. Αφήστε με πρώτα να σας εξηγήσω. Ο Καλτσό είχε μια δουλίτσα, οπότε με πιάνει χθες βράδι ωραία και καλά, και μου πετάει την ομορφιά: «αύριο πάρε τον τσίφτη και πήγαινε μόνη σου στη δουλειά». Ο Πα-νι-κός αυτοπροσώπως. Εντάξει, την διαδρομή την κάνουμε ένα μήνα τώρα αλλά δεν είχα σταμπάρει ταμπέλες και μαγαζιά για να θυμάμαι πού μπαίνεις στην Αττική, πού βγαίνεις, πού στρίβεις και πώς στο διάολο φτάνει το χέρι σου να πληρώσεις τα διόδια (και τί βρισίδια ακούς από τους αποπίσω όταν βγαίνεις απ΄το αμάξι για να πληρώσεις την κοπέλα σαν άνθρωπος)! Και γέλαγε κιόλας το βλαμμένο.

Αυτή όμως η διαμαρτυρία δεν είναι για το τί τράβηξα μέσα στις ομίχλες να δω ταμπέλες, ούτε που άκουγα σε όλη τη διαδρομή σπορ εφ εμ γιατί απ΄το άγχος μου ξέχασα ν΄αλλάξω σταθμό, ούτε που όταν έφτασα επιτέλους έξω απ΄τη δουλειά και χαλάρωσα, αποφάσισε ένας μαλάκας να παρκάρει επιτόπου χωρίς αλάρμ και θα τρακάριζα άδοξα. Όοοοχι. Είναι για τον προσανατολισμό των γυναικών. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ. Πώς να το κάνουμε;

Δεν σας φτάνουν τόσες χάρες, τόση εξυπνάδα, τόσα αξεσουάρ που πήγε και μας κρέμασε (όπου βρήκε πάνω στις κορμάρες μας) ο καλός θεούλης, πειράζει δηλαδή τόσο που ξέχασε να μας κρεμάσει και προσανατολισμό; Στο μυαλό μας τα πράγματα είναι λο-γι-κό-τα-τα. Αριστερά το τάδε μαγαζί, δεξιά η τάδε αφίσα, μόλις δεις φανάρι στρίβεις. Αν κλείσει το μαγαζί ή αλλάξει η αφίσα, χάνεσαι. Απλό. Ειλικρινά δεν ξέρω πώς αλλιώς θα μπορούσα να βρω έναν δρόμο, εκτός φυσικά κι αν τον ήξερα για καμμιά πενταετία. Που και πάλι δηλαδή, αν χρειαζόταν να αλλάξω διαδρομή, πάλι σκατά θα τα ΄κανα.

Και πείτε μου σας παρακαλώ, πώς στο διάολο βολεύουν αυτά τα μπερδεψιάρικα βιβλία που τα ονόμασαν και χάρτες! Σε κάτι παλιούς αληθινούς χάρτες με αρχαίες θάλασσες, σου δείχνουν μέχρι πού κάθεται η κάθε φάλαινα. Ο χάρτης παίδες οφείλει να σου δίνει μια πιο λεπτομερή προσέγγιση. Κυρία μου, εδώ είναι το εμπορικό κέντρο, παραδίπλα μια καντίνα με ωραία σουβλάκια και απέναντι ένα σταυροδρόμι που θα στρίψετε από την πλευρά που έχει τις αφίσες της Άντζελας με τον Λεπα. Αλλιώς δεν είναι χάρτης, είναι ένα ακόμη φαλλοκρατικό αστειάκι και οι μαλάκες που τον φτιάχνουνε είναι σεξιστές και άσχετοι!!!

42 Σχόλια to “ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ”

  1. maria said

    Pou n’agiaseis!
    Otan egatastathika stin Athina, ton prwto xrono spoudwn, emena Zwgrafou -logiko- kai i mana mou, i theia mou, de thimame pia ap tis dio violes to kane – gia na vroun tin stasi pou eprepe na katevoun ap to lewforeio, valan simadi tin afissa tis tainias pou epeze to Alexandra stin plateia zwgrafou. Tin vlepeis, kateveneis. Den tin vlepeis, pas terma panw, ki otan deis tin filosofiki, to xanakoveis me ta podia opisthen…
    gelousa 5 xronia.

    Eise apolita normal gomena.
    ta sigxaritiria mou pou eftases. An ta kataferw kai gw mia mera tha kanw blog na to giortasw.

  2. Μαράκι, να ΄σαι καλά. Όλοι οι τριγύρω με κοιτάνε σαν ούφο που γελάω ακόμα. 😀

  3. mpampakis said

    χαχαχαχαχα!!!!

    Νά ‘σαι καλά ρε, απίθανο ήταν! 🙂

  4. ΓΑΜΑΤΗ
    είσαι και λίγο γκαντέμω γιατι σήμερα με την ομίχλη ήταν άγρια.
    ΚΑΙ
    ΕΠΙΣΗΣ
    ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΔΙΚΙΟ
    ΔΗΛΩΝΩ απερίφραστα και χωρίς κανένα ταμπού , οτι το μόνο πράγμα που οδηγάω ειναι ποδήλατο και αυτό σε λιβάδια.
    εχω ρίξει ένα μηχανάκι στο λιμάνι χανίων
    αλλο ένα μέσα σε μια λαική
    και άλλο ενα έφυγε ανάποδα στα φανάρια γιατι αντί για γκάζι πάτησα φρένο (ή κάτι τετοιο)
    ΜΑΥ ΤΗΕ FORCE BE WITH US SISTER!

  5. Ilias said

    Πολύ σωστή.. Τέτοια περιπέτεια πάντως για να φτάσω στην δουλειά δεν θα την άντεχα.. 😛

  6. zouri said

    ma,gia sas bgalame emeis oi antres,ta GPS me πλοηγηση.Για να μην χανεστε.
    Φωναζουν κιολας ποτε πρεπει να στριψεις.
    Δεξια-δεξια,σε 50 μετρα.
    Και συ τσακ,την κανεις αριστερα.Για να μην παρεξηγηθει ο καλτσο.
    Τον δρομο τον ξαναβρισκουμε.Αντρα που θα ξαναβρουμε?σκεφτεστε.:)

  7. Χμμ και εγώ δεν είμαι καλός στον προσανατολισμό….
    😕
    Σημασία έχει ότι έφτασες πάντως 🙂
    Συγχαρητήρια

  8. ασυγχώρητο το τσουβάλιασμά σου….

    έχω κι εγώ τεράστιο πρόβλημα με τον προσανατολισμό, σε αντιθεση με τη μάνα μου που το θεωρεί τόσο εύκολο «έλα ρε συ…. είναι σαν να έχεις ένα χαρτη στο μυαλό σου και όσο περπατάς να γυρνάει αναλόγως και ο χάρτης»…. ευτυχώς που μου το είπε δλδ και κατάλαβα =ΡΡΡ

    παρεμπιπτόντως, τα πράγματα απ όταν ήρθα θεσσ έγιναν καλύτερα, άρχισα να φτιάχνω έναν υποτυπώδη χάρτη στο κεφάλι μου. (νομίζω φταίαι και η πόλη που μένεις εν μέρει για το χάσιμο).

  9. δηλαδή αν κατάλαβα καλά μια γυναίκα δεν μπορεί να βρει την Αττική Οδό μετά από ένα ολόκληρο μήνα που πηγαινοέρχεται στην ίδια διαδρομή αν δεν της πει κάποιος πως δίπλα στην είσοδο έχει ένα μαγαζί με εσώρρουχα?

    είστε όλες ξανθιές?

    μήπως να γίνουμε όλοι φαλλοκράτες?

    μήπως να απαγορευτεί στις γυναίκες να οδηγούν αφού δεν μπορούν να βρουν την Εθνική Άθηνών Λαμίας αν δεν τους εξηγήσει κάποιος πως εκεί κοντά έχει ένα σουβλατζίδικο?

  10. Rodia said

    Τι να κάνουμε κορούλα μου; Σ’ αυτό δε μού ‘μοιασες… Κανόνι η μαμά στον προσανατολισμό λέμε.. Να φανταστείς, μια φορά στο Αμστερνταμ βρήκα τον αριθμό μιας διεύθυνσης υπολογίζοντας την απόσταση στο χάρτη, παρά τις οδηγίες του σταθμάρχη για τη στάση που έπρεπε κατά τη γνώμη του να κατέβω. Κατέβηκα -με δική μου ευθύνη- μια στάση νωρίτερα και έπεσα πάνω στην πόρτα με το νούμερο! Αλήθεια!
    ..όσο για Αθήνα, περίχωρα, Ελλάδα γενικά.. βρίσκονται όλα στην παλάμη μου λέμε..
    (δεν πήρες το κληρονομικό χάρισμα ή ξέχασα να στο δωσω?) χεχε

  11. maria said

    pountin?? Natin, Marilina, koukla mou, i Thessaloniki, opws ki o Volos, einais tetragwnes poleis! Otan tin koitas apo psila sto google earth as poume, einai temaxismeni se tetragwna! APSOGI. Me to limani isa-isa katw sta patisia…

    E! einai pio psiloefkolo na vreis ton dromo sou stin Thessaloniki, ton Volo kai to Manhatan, para stin Athina. Stin Athina mexri na katalaveis pou, pws ki apo pou, trws ta lisaka sou.
    Teleiws psixofthora poli…

  12. μάλλον η ροδιά είναι άντρας

    σαν τη μανταλένα

    αποκαλύφθηκες ροδιά

  13. … για αυτό είναι τα ρημάδια τα λεωφορεία και τα τρένα!

    😛

  14. Μπαμπάκη, με την ταλαιπωρία μου γελάς;;;; Καλά κάνεις. 😀

    Mαργαρίτα ευχαριστώ για την υποστήριξη. Και πες τους ότι δεν είμαστε ξανθιές (να σου πει ο Καλτσό τί έκανα στην μηχανή του για να καταλάβεις). 🙂

    Ilias, ούτε κι εγώ αλλά είμαι πολύ καινούργια ακόμα για κοπάνες. κλαψ. 😀

    Zouri, GPS;;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΕΤΟΙΟ Ο ΚΑΛΤΣΟ; Κρυφά μου τα κρατάτε όλα εδώ μέσα. 🙂

    Marilina, μπαρντόν για το τσουβάλιασμα και χαρήκαμε ιδιαιτέρως που έχουμε και μια άξια στην παρέα μας. 😀

    Mani μου, καλά κατάλαβες. Αλλά όμως ήρθα. Δεν μου αξίζουν συγχαρητήρια; ε; ε; 😀

    Rodia, ο εφιάλτης μου. Να πάω σε ξένη χώρα και να πρέπει να βρω δρόμους. Άξια!!!

    Μαρία, δεν έχω καθόλου άποψη για τις άλλες πόλεις, πάντως αυτή εδώ τον αμάθητο έχει. Ουφ.

    Mani, λες; 🙂

  15. navigation system.
    enta3ei ki egw den exw st ama3i tetoio,alla leme twra…

    xarth duskoleuomai na diaßasw.exeis dikio.
    kala toso xaos einai to lekanopedio? h h shmansh den einai arketh?

  16. Chris said

    MLS NAVIGATOR NAV168MT

    Το μοντέλο NAV 168 MT Version 2 είναι το ιδανικό φορητό σύστημα πλοήγησης με υπολογιστή χειρός Mio Pocket PC και ενσωματωμένο δέκτη GPS . Το σύστημα δεν απαιτεί καμία ειδική εγκατάσταση και συνοδεύεται από εγγύηση 2 ετών.

    Με μια μόνο συσκευή ο χρήστης έχει πλοήγηση αλλά και όλες τις δυνατότητες ενός πολύ ισχυρού Pocket PC (tasks, calendar, appointments, email, Pocket word, Pocket excel, etc.). Το σύστημα είναι ιδανικό για πλοήγηση στο αυτοκίνητο , σε δίκυκλο ακόμη και σε πεζούς.

    Ευγενική προσφορά των διαφημιστών αναγνωστών σου. 😛 🙂

  17. Rodia said

    onomatodosia, σήμανση..? τι είναι αυτό..? τρώγεται..?
    Ιταλία και Γερμανία ταξιδεύεις με κλειστά μάτια, που λένε.. εδώ πέρα, άστα βράστα.. αφού και’γώ βγαίνω μια πόρτα πριν από την Εθνική για να είμαι σίγουρη ότι δε θα προσπεράσω τη σωστή!
    ..για επαρχιακή οδό Δήλεσι γράφω που φανερώνεται άξαφνα μπροστά σου κι άμα την περάσεις πρέπει να φτάσεις δεν_ξερω_που (στα Καμμένα Βούρλα? χεχε, ίσως) για να κάνεις αναστροφή..
    Εδώ πεφτουν (ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ!!) και οι σιδηροκατασκευες με τις υποτυπωδεις σημάνσεις…
    Βρε, μήπως είναι η μπογιά ακριβή; Λέω, γιατί η σήμανση πάνω στο οδόστρωμα είναι πολύ βολική αλλά οι «εγκέφαλοι» (σε εισαγωγικά γιατί μπορεί τα κεφαλια να ειναι άδεια.. ή.. σε Αδεια!) του Υπ. Συγκοινωνιών δεν το σκέφτηκαν ακόμα…
    ..πειράζει κορουλίνα μ’ που βγάζω τον πόνο μου στα σχόλια;.. εν πειάζει, ε..
    (στο μανιφεστο πες να κρυβει λογια)

  18. Rodia said

    Κατάλαβα Chris!! Δάκτυλος των διαφημιστών η απουσία σημάνσεων,ε

  19. Rodia said

    ΣΗΜ. Η έξοδος προς Δήλεσι (και πολλους ακόμα επαρχιακους δρόμους) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΝΣΗ. Την.. οσμίζεσαι.. ΑΝ είσαι λαγωνικό 🙂 🙂 🙂
    ..χαμογέλα έλληνα ψηφοφόρε.. και μετά άκου το τροπάριο της υψηλής ταχύτητας..

  20. εεεε μαρία αυτό είπα κι εγώ. στο κάτω κάτω είμαι κομοτηναία, ξέρω από σκατά σ΄χεδιο πόλεως =Ρ. δεν ισχυρίστηκα απο κει και περα ότι προσανατολίζομαι καλά στο χώρο.

  21. gelial said

    χα χα χα στα διόδια κατέβηκες από το αυτοκίνητο να πληρώσεις;!!!!! προσέφερες θέαμα δηλαδή!!!

  22. nosyparker said

    Μανδάμ, δε φταίνε οι χάρτες, υπάρχει και επιστημονική εξήγησις: το κέντρο χωρικότητας (αυτό που ευθύνεται για την ικανότητα προσανατολισμού μας) σε μας τα κοριτσάκια δεν είναι καθόλου αναπτυγμένο. Για την ακρίβεια στον αντρικό εγκέφαλο καταλαμβάνει τριπλάσιο σε διαστάσεις χώρο απ’ ότι στο γυναικειο μυαλουδάκι. Ούτε εμείς φταίμε λοιπον, τα παράπονά σας στον Ύψιστο! :p

  23. Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχουμε προσανατολισμό…
    το πρόβλημα είναι ότι τα ρημάδια τα μπουζουκομάγαζα αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο πρόγραμμα και γιγαντοαφίσες.

    ΩΧ, την έβαψα… σε λίγο θα κατεβάσουν τους Φώφη-Γιάνη-Γιάννη που είχα σημαδέψει για να παίρνω τη στροφή.

  24. Cristalaki said

    Xaxaxxaa! Oraio keimeno! Ego loipon imoun apo mikri agorokoritso alla ta pragmatika apotelesmata aftis tis taktikis mou fanikan se megaliteri ilikia, diladi tora. Plin tou oti miso oti exei sxesi me ta theoritika mathimata eno kathomai na liso askiseis mathimatikon etsi, gia na pernaei i ora, sto thema prosanatolismou k genika mnimis exo kantantisei asteraki. Pigaine me 1 fora se ena meros k tha ksero na se pao k na figo apo kei akomi k an mou deseis ta matia!
    Kai eidika otan mplekeis me ton kirio «Dn Thimamai Ti Ekana Prin 5 Lepta» tha deis poso volevei. Apelpismeno vlema k standar ataka: «Pou einai t amaksi tora??????»…
    E kapoia stigmi prosanatolizesai pio teleia stin pio agnosti perioxi tis Athinas para stin palami sou :))))
    Filia peripterouuu

  25. Cristalaki said

    Ta parapano graftikan pros kataripsi ton theorion xoritikotitas 🙂
    Einai o neos Newton

  26. Kaltso, δεν μας τα λες καλάαααα και θα πέσει φάπα λέμε! 😛

    Ono, το χάος στο αναλύει η Ροδιά αλλά βασικά το μεγάλο χάος είναι στο κεφάλι μου . 😀

    Ροδιά, χώσε όσο γουστάρεις. Άντε γιατί νοιώθω ότι είμαι το μόνο καθυστερημένο σε αυτήν την πόλη. 🙂

    Gelial εγώ φταίω ρε που είμαι ευγενικός άνθρωπος. Άλλη φορά θα κάνω τον Τιραμόλα για να μην αρχίζετε τις κρυάδες. 😛

    Nosy, να ΄σαι καλά. Μου ΄φυγε ένα βάρος. Ορίστε ρε σεις, δεν φταίω εγώ, ο εγκέφαλός μου θέλει απντέιτ. 😀

    Flubber, εδώ έχεις ένα δίκιο. Οι κωλοεκλογές μας έκαναν να χάσουμε τ΄αυγά και τα πασχάλια! Το ΄ξερα ότι ΕΣΥ θα με καταλάβαινες. 🙂

    Cristalaki, αααα μην με μπερδεύετε. Πάνω που το πίστεψα ότι φταίει ο εγκέφαλος πάτε να μου το γκρεμίσετε! Όχι. Δεν είσαι γυναίκα εσύ. Μήπως είσαι εξωγήινη; Το ΄ψαξες καλά;;; 😉

  27. artanis said

    Και το χειρότερο:
    Να πας μόνη σου στο Ψυχικό, όπου όλοι οι δρόμοι μοιάζουν ίδιοι! Και δεν έχουν και σουβλατζίδικα, δεν έχουνε καντίνες, δεν έχουν αφίσες, μόνο δέντρα και στρογγυλές πλατείες!!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. pascal said

    Τη μοναδική φορά που εμπιστεύτηκα τη μαργαρίτα για να βρούμε ένα σπίτι, κάναμε λάθος πολυκατοικία (κατά ένα τετράγωνο περίπου) και χτυπήσαμε και λάθος κουδούνι.
    Αν μας άνοιγε ο ιδιοκτήτης, φαντάζομαι ότι θα του έλεγε «τι έγινε βρε, όλα καλα;» σαν να μη συμβαίνει τίποτα.

  29. triantara said

    χαχαχα
    τι να σου πω. είμαι ζωντανό παράδειγμα ότι όχι μόνο έχω καλό προσανατολισμό αλλά πάντα βρίσκω καλύτερα από οποιαδήποτε αρσενικό στο τιμόνι τον δρόμο…
    μόνο όταν δεν με συμφέρει «ξεχνάω» τον προσανατολισμό μου 😉

  30. cortlinux said

    Δεν είναι τίποτα ψιλικατζού. λίγη εξοικείωση θέλεις και θα δεις δεν είναι και τόσο δύσκολο. Τόσα και τόσα πράγματα καταφέρνετε ταυτόχρονα αυτό δεν θα καταφέρεις. Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης. Ακόμα και αυτά που θεωρούνται φυλετικά χαρακτηριστικά, όπως ο προσανατολισμός, η δυνατότητα διεκπερέωσεις πολλών εργασιών ταυτόχρονα κτλ.
    Αλλά τώρα που το σκέφτομαι μήπως είναι η θεία δίκη για όλα τα δινά που τραβάμε από εσάς; Να χάνετε και κάπου τον μπούσουλα (όχι ότι το βρίσκετε και ποτέ). χμ. ωραία σκέψη αυτή και αρκετά φαλλοκρατική. Αλήθεια αυτή τη λέξη ποιος την έχει σκεφτεί; Έχετε ακούσει ποτέ αντίστοιχη για τις γυναίκες; Αιδοιοκρατούσα;
    και στην τελική τι σας φταίει ο φαλλός κυρίες μου. γίνεται να φταίει και για το ότι δεν καταλαβαίνετε τους οδικούς χάρτες; καλά για τον οργασμό σας αλλά και για τον προσανατολισμός σας ο φαλλός πάλι σας φταίει;

  31. alzap said

    Μακριά απο τα τρένα Ντίνα. ΑΥΤΟΣ θέλει να σε στείλει στο Σιδηρόκαστρο.

    (Πολύ με προβλημάτισε το ποστ και κυρίως οι εξηγήσεις που δίνεις για τους χάρτες. Κι εγώ δεν μπορώ να τους διαβάσω, κι εγώ είμαι ΤΕΛΕΙΩΣ αποπροσανατόλιστος.
    Τι μου συμβαίνει;
    Φαλλό δεν έχω ή μυαλό;;;
    Μήπως μου λείπουν και τα δύο;
    Δεν μπορώ να το τσεκάρω γιατί δεν χρησιμοποιώ κανένα απο τα δύο.)
    🙂

  32. Patsiouri said

    ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΛΗ κορίτσια, είχα πάει το σ.κ, είναι τόσο τετραγωνισμένες μιλάμε, η χαρά της γκόμενας! Μέχρι κι εγώ πιστεύω θα οδηγούσα εκεί πέρα και γενικότερα οδηγώ μόνο ΠΑΛΙΟ

  33. Patsiouri said

    ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ αυτοκίνητο και αποκλειστικά σε ήσυχους επαρχιακούς δρόμους…Κάποτε είχα δίπλωμα αλλά μετά τις απανωτές καταγγελίες΄΄ΟΛΩΝ των επαγγελματιών οδηγών τα παράτησα. Γιατί βλέπεις δέ μου έκανε ένας υπάλληλος, ένας καθηγητής, ένας κηπουρός, κάτι βρέ παιδί μου να πάω να πέσω πάνω του, τόν ήθελα και επαγγελματία, μπάτσο, ταρίφα, πυροσβέστη, νταλικιέρη…τους έχω σημαδέψει Όλους…

  34. d.c. kostas said

    «…tis afises tis angelas me ton lepa…»
    ah, some things never change. and that’s a good thing in my book.

  35. An-Lu said

    Μα δεν είσαι καν ξανθιά!!! Τι κάθεσαι και λες! Από προσανατολισμό μια χαρά πάμε! Λίγη εξάσκηση θέλει…γιατί δε με ρώτησες κουκλί μου; 😉

  36. Ρε παιδιά σόρι αλλά τα μισά σχόλια τα είχε πάρει για σπαμ. Θα τα πούμε το βράδι. Πήζωωωωω 😀

  37. οκ…
    τελικα ειμαι η μονη ξανθια στον κοσμο η οποια διαθετει τον τελειο προσανατολισμο -μερικες φορες καθοδηγω τον οδηγο ακομη και με κλειστα ματια.
    δεν μπορω να χαθω με τπτ ουτε καν σε χωρες και πολεις εντελως αγνωστες.
    ναι ναι..
    ειναι το δευτερο μεγαλο χαρισμα που διαθετω.
    τα γραφομενα μου μπορουν να επιβεβαιωθουν απο μαρτυριες-για το δευτερο οχι για το πρωτο!

    υγ, δες μειλ
    φιλακια.

  38. Αχ, Κωσταντίνα, μακάρι να’ταν το μυαλό PC να κάνει απντέιτ, πολλούς μπελάδες θα γλιτώναμε… 🙂

  39. atheofobos said

    Και εγώ νόμιζα ότι είναι μόνο η γυναίκα μου έτσι.Επιτέλους παρηγορήθηκα!

  40. avissos said

    tsoukou!diafwnw!k oi falloi ta idia perasan,apla den to diafimisan gia na min tous poume mlkes:)an den eixes ton kaltsouko sou na deis ti kala pou tha ta evriskes apo tin 1h mera! k oxi mono stin ellada:)

  41. Electra said

    Απόλυτο δίκιο!!!
    Και το χειρότερο….. Ρε’ σεις έχουν αρχίσει να καταργούν και τις πινακίδες με τις οδούς εδώ στην Αθήνα! Ομολογώ πως προσανατολίζομαι άρτια (ακόμα), αλλά ήμαρτον ρε γαμώτο.

    Να μου πεις… μια οικογένεια είμαστε όλοι. Σε λίγο θα μένουμε ο ένας πάνω στον άλλον στη κυριολεξία! Δε θα ρωτάς οδούς! Το όνομα θα λες και θα’σαι εκεί!

  42. Cristalaki said

    Pantos s afto exei dikio, pinakides pouthena! Pio efkola tha vreis ton El. Venizelo (t aerodromio leme panta) para to se pio dromo vriskesai! Thetoune proteraiotites vlepete…

Σχολιάστε

 
