X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτώβριος 21, 2006


μια πιο απλή εξήγηση...


Ως τώρα ήξερα ότι ο υπολογιστής δεν είναι κατασκευασμένος για ν΄ανοιγοκλείνει κάθε μέρα. Ακόμα και να τον αφήσεις ανοιχτό για καιρό δεν παθαίνει τίποτε αρκεί να κάνεις τα ριστάρτ σου αραιά και πού για να ινστόλ τα απντέιτς. Εκτός φυσικά κι αν ανεβάσει τρελλές θερμοκρασίες οπότε φωνάζεις το μικρό σου αδελφάκι (που γεννήθηκε για να το τρέχεις) και σου βάζει καινούργιο ανεμιστηράκι (αρκεί επιτέλους να βρει ένα χωρίς θόρυβο). Τσσσσς το ΄χω σκίσει το άθλημα η κομπιουτερού.

Τί νομίζατε δηλαδή, ότι κάνει καλό να το ανοιγοκλείνεις όποτε εσύ αποφασίζεις ότι πρέπει να κοιμηθείς ή να ξεκουραστείς; Μήπως να τον πας και για χέσιμο; Δεν είναι γάτα ο πισίς σας λέω και μπορείς να τον κουράσεις για μερόνυχτα απ΄ότι με είχαν πληροφορήσει κάτι αρχαίοι γκουρού της πληροφορικοτέτοιας (καλά, και το αδελφάκι).

Έτσι λοιπόν, τον ξέσκισα τον πισί μου στην αγρυπνία. Εγώ είμαι στην δουλειά και σερφάρω κι αυτός στο σπίτι ανοιχτός. Μόνο την οθόνη σβήνω. Όποτε σχολάω, βλέπω το παραθυράκι κάτω κάτω που λέει 65 new posts, βλέπω το εμεσεν γεμάτο μπλε παράθυρα, σκιάζομαι και πέφτω για ύπνο.
Είδατε; Τόσο απλό είναι. Αυτάααα....

(βασικά για όσους άσχετους από πισιοτεχνολογίες είτε τα πήραν κρανίο είτε απόρησαν γιατί λέει ζητάνε να τους κάνω αξέπτ στο εμεσεν ή στέλνουν μηνυματάκια κι εγώ το παίζω ντίβα – μη φάτε, δεν μαγείρεψα) :P

Πι ες 1: Το ξήλωσα το εμεσεν φιλενάδα και δεν ξαναβάζω τέτοιες μαλακίες στο πισί μου. Οι ελεύθερες ερωτοτρόπες κορασίδες από τις σαλονίκες έχουν προφανώς άπειρους λόγους να κάνουν αξέπτ ή να το παίζουν ντίβες, εγώ λέω να την πέφτω για τούφες. :D

Πι ες 2: Το να τα πάρεις κρανίο στ΄αλήθεια, για κάτι που έκανε ή είπε κάποιος στο νετ αρχίζει και μου κάνει ολντ εντίσιον. Η λύση είναι να κάνεις πιο συχνά ριστάρτ για να ινστόλ τα απντέιτς στο κρανίο σου. Α, και βάλε κι ένα ανεμιστηράκι καλού κακού. :D

14 Σχόλια to “ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ”

  1. pascal said

    Πάμε κι’ εμείς να πλακωθούμε σαν άνθρωποι και μας χαλάνε την πιάτσα κάτι ορθολογιστές σαν κι’ εσας μανδάμ. Νδροπή και αίσχος δηλαδής.

  2. pascal said

    A, φιλιά σ’ εσένα και καλτσό από μένα και μαργαρίτα.

  3. Είπα κι εγώ να πατήσω στο μαγαζί να κάνω σεφτέ αλλά τ’ωρα που το σκέφτομαι το κόβω για βέρο ζευγαρότοπο απόψε, τι δουλειά έχουν εδώ τα μπακούρια σαν εμένα;

    Ασταλαβίστα
    Σ;)))

  4. alzap said

    🙂
    Καλημέρα Ντινάκι.
    Οσο το σκέφτομαι, μάλλον έχεις δίκιο.
    Πως το λέει ο Καλτσό; «τα σοβαρά είναι ΕΞΩ».
    Ετσι είναι.

  5. Καλημέρα,
    Μπορεί το σχόλιο μου να είναι άσχετο. Λοιπόν, κατά την γνώμη μου ΕΙΝΑΙ για να ανοιγοκλείνει κάθε ημέρα. Δεν μπορώ να κοιμθώ το βράδυ με τον βόμβο του υπολογιστή ( σε αντίθεσ ηπχ από αυτόν του ψυγείου), διότι μου θυμίζει τί έχω να κάνω, τί δεν έκανα κλπ.

  6. 0 Comments said

    Χελόου!

  7. «κορασίδες από τις σαλονίκες»
    Μα γιατι αυτη η διάκριση?

  8. zardoz said

    zαρντοz λεει

    ερωτοτροπες ,, εγραψε μαρακι ,,!

    γιατι ντρεπεσαι να το πεις.

    .
    .
    .
    .
    .

    ντινι δεν εχω ιδεα αλλα ηταν χιλαριους το αρθρο.
    αχ τελειωνει κ ο ογδοος.
    σιδεροκεφαλη στην νεα δουλεια σουπα,,ε δε σουπα,,
    E ANTE SIDEROKEFALI
    ……………..=z=

  9. Pascal, μα γι΄αυτό είμεθα εδώ. Για να χαλάμε την πιάτσα. Φιλιά και στα δυό σας. 😀

    Μαύρε Γάτε, οι καλοί χωράνε παντού. 🙂

    Alzap, πολύ συμφωνείς εσύ με τον Καλτσό και θα μου χαλάσεις. 😉

    Ντροπαλέ, γι΄αυτό φταίει ότι χρειάζεσαι καινούργιο υπολογιστή και με αθόρυβο ανεμιστηράκι. 🙂

    O Comments, hi to u too. 🙂

    Maraki, μα γιατί προφανώς μιλάω για την φίλη μου την Κατ από την Θεσσαλονίκη. 😀

    Zardoz, ευχαριστώ ρε συ. 🙂

  10. nikolas said

    Πι ες 1=lol,
    Πι ες 2=έτσι, έτσι! 🙂

  11. ρε χαζη εγω δεν εχω πανω απο 10 επαφες!!!
    τι σκατα καθοσουν και εκανες αξεπτ στον καθε ασχετο/τη…

    χαχχαχα
    οκ θα τα λεμε με μειλς
    φιλακια πολλα σε 3 μερες το αργοτερο θα εχω και παλι το πισι τουμπανιασμενο στο γραφειακι μου!!επιτελους..

  12. Nikolas, πι εσ 3: καλησπέρα! 🙂

    Kat, καλά ρε γουρούνι και δεν το λες τόσο καιρό και έχω γεμίσει μέιλ για αξέπτ;;; Πρέπει να βάψω έναν τόνο πιο ανοιχτό το μαλλί μου φαίνεται.

    (άντε φτιάξε τον πισι – σου χρωστάω μέιλ αλλά βαριέμαι ρε γαμώτο) 🙂

  13. Tess said

    Παρντόν, εσάς το ενεργειακό δεν σας κόφτει; Ξέρετε πόσο καταναλώνει το πισί σας άμα το αφήνετε έτσι; πολύ, πάρα πολύ. Έχετε πάει στην Πτολεμαΐδα να δείτε πώς είναι εκεί που βγαίνει το ηλεχτρικό για να έρθει σε σας να κρατάει το πισι ανοιχτό; Μαύρη μαυρίλα, και οι άνθρωποι πεθαίνουν κάπως νωρίτερα απ’ ό,τι περιμένει κανείς. Με κάτι απαίσιους καρκίνους συγκεκριμένα. Δεν λέω ότι θα τους σώσετε, αλλά κάντε λίγη οικονομία, δεν βλάφτει.
    Μετ’απολύτου συμπαθείας κατά τα λοιπά, ειλικρινώς.

  14. Tess, έχεις δίκιο. Δεν το ΄χα σκεφτεί αυτό. Θενκς και θα επανορθώσω. 🙂

Σχολιάστε

 
