X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΟΚΚΙΝΟ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 20, 2006

Έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που ήμουν στην θέση που θα είμαι σε λίγες μέρες. Πρωινό ξύπνημα, γραφείο, συνάδελφοι, εταιρεία, γραμματέας. Τί γαμάτα που γίνονται τα πράγματα καμμιά φορά. Έτσι, τόσο εύκολα. Το άγχος εκεί σα μαλάκας να σου τραβάει τ’ άντερα και να τα στρίβει κοντοσούβλι γύρω απ΄το λαιμό σου αλλά τουλάχιστον λίγο φως.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά ξέροντας ότι επιτέλους μετά από τόσους μήνες τρέξιμο, βιογραφικά και συνεντεύξεις έχω βρει μια δουλίτσα, μπορώ να αράξω σαν άνθρωπος τις δύο εβδομάδες που μένουν. Να χαρώ ρε γαμώτο λιγάκι το «νοικοκυρά». Γιατί τελικά άλλο είναι να είσαι νοικοκυρά από επιλογή και άλλο από ανεργία. Έχει μεγάλη διαφορά. Οι νοικοκυρές από επιλογή ξυπνούν το πρωί, μπιστάνε τσίτα τα ραδιόφωνα, βουτάνε τον πλάστρη, ζυμώνουν κάνα τυροζαμποσκατοπιττάκι και άμα λάχει σιδερώνουν κάνοντας παράλληλα πάουερ πιλάτες για τους γλουτιαίους. Κάποιες άκουσα ότι καθαρίζουν ακόμα και τις φακές. Τέτοια προκοπή σας λέω. Εγώ τις βράζω μαύρες.

Οι άλλες οι άνεργες είμαστε κλάφτα χαράλαμπε. Μπίχλα παντού και ΄μεις χωμένες σε μια καρέκλα περιμένοντας να βρωμίσει το πτώμα. Χτυπάει το ξυπνητήρι κι αντί να πεταχτούμε επάνω να τρέξουμε στην κουζίνα, να φτιάξουμε πρωινό και καφεδάκι για τον σύζυγο που φεύγει στην δουλειά αποχαιρετώντας τον με ένα φιλί, εμείς κρυβόμαστε κάτω απ΄τα σεντόνια απ΄τις τύψεις. Καλά, όχι μόνο τύψεις. Άμα κωλοβαράς όλη μέρα το πιθανότερο είναι να έχεις καταφέρει να κοιμηθείς γύρω στις πέντε τα ξημερώματα (άμα είσαι τυχερή), οπότε είναι κομματάκι δύσκολο να σηκώνεσαι πρωί πρωί και να το παίζεις χαρωπή νοικοκυρά. Γιατί δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο (καλά το δεύτερο δεν ήμουν ποτέ, μην λέμε κι ότι θέλουμε).

Σας λέω παράδεισος. Έχω φτιάξει ρολό στο φούρνο με πατάτες, ξεσκόνισα γραφείο με σαλοτραπεζαρία και έκανα ότι πανικοβλήθηκα όταν πλημμύρισε ολόκληρη την κουζίνα για εκατοστή φορά το σιφόνι. Έτσι κάνουν οι νοικοκυρές λέει. Πανικοβάλονται. Αφήστε που εδώ και λίγες μέρες χάλασε το πλυντήριο πιάτων και πλένω στο χέρι. Με μουσική. Νιρβάνα του κερατά και να το δοκιμάσετε.

Στα σκληρά δεν έχω πέσει ακόμη. Ελένες, Τατιάνες, Γρηγόρηδες και λαικά δεν έχει το πρόγραμμα. Μία είναι η εκπομπή που βλέπω, έβλεπα και θα βλέπω γιατί είναι η καλύτερη εκπομπή του κόσμου (και μην ρωτάτε ούτε εγώ ξέρω πώς κόλλησα έτσι) : Μαμαλάκης. Μου έχει σχεδόν μεταδώσει την αγάπη του για την ζωή, τους ανθρώπους και τα μικρά αυτού του κόσμου, ακόμη κι αν είναι μια χούφτα μαιντανός ή ένα λουλουδάκι σε μια γλάστρα.

Ένα ψιθυριστό γιούπι στο μπλογκ μου και ένα σατανικό κόκκινο χαμόγελο στην αγχωμένη φάτσα στην μαύρη μου οθόνη που μου ΄χει σπάσει τ΄αρχίδια τόσους μήνες η σιχαμένη. :D

38 Σχόλια to “ΚΟΚΚΙΝΟ”

  1. κερά κωσταντίναααα! η μαμά μου μ εστειλε να δανειστώ λίγες σταφίδες και σιμιγδάλι για να κάνει χαλβάααα, θα μας δώωωσεις;

  2. Αααα Μαριλίνα δεν είναι σωστά αυτά τα πράγματα. Αι νοικοκυραί φροντίζουν δια να έχουν, ακαμάτισες! 😀

  3. pascal said

    Καλή αρχή ρε θηρίο.

  4. Καλή αρχή, Κωνσταντίνα! 😉 Ξανά στο μαγγανοπήγαδο αλλά και χωρίς αυτό δε ζούμε! 😉

  5. το νοικοκυρά από το «νοίκι» και απ το «κυράτσα» ;

  6. cyrusgeo said

    Siderokefali…

  7. 0 Comments said

    «Το άγχος εκεί σα μαλάκας να σου τραβάει τ’ άντερα και να τα στρίβει κοντοσούβλι γύρω απ΄το λαιμό σου αλλά τουλάχιστον λίγο φως. »

    Πολύ ακριβό όμως!
    b strong!

  8. ATHENA said

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΤΟ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ 😉
    ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΗ!

  9. imiaimos said

    Καλτσό να προσέχεις τις πέτρες στις φακές!:)

  10. χεχεχε γεια σας βλαμμένα! 😀

  11. Κωσταντίνα, σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

    υ.γ. Μην έχεις τύψεις για τις φακές, υποψιάζομαι ότι ακόμα και οι φουλ-τάϊμ νοικοκυρές τις πετάνε κατευθείαν στο κατσαρολικό χωρίς ιδιαίτερο ξεψάχνισμα.

    🙂

  12. panicroom said

    Kαλή αρχή.
    και καλή δύναμη…

  13. mpampakis said

    Καλή αρχή ρε! Σιδεροκέφαλη!

    Όσο για τον Μαμαλάκη (Ηλίας rulez και δεν το συζητάμε!) σε παραπέμπω σε ποστ στις 21 Αυγούστου. Αχ, δεν με διαβάζεις βρε κορίτσι μου, κι όχι τίποτα άλλο: χάνεις!

    χαχαχαχαχαχα :^)

    (Καλή αρχή ευχήθηκα; Να ευχηθώ και πάλι! Καλή αρχή!)

  14. null said

    καλή αρχή!

    τώρα θα γίνεις x-x-psilaktzoy ?

    ελπίζω να μην γίνεις σύντομα x-x-x-psilikatzoy ! 🙂 🙂

  15. Μάκια σε όλους ρε. Να ΄στε καλά. 😀

  16. Null, αν ήξερες μόνο πόσο μέσα έπεσες! Αλλά δεν σου λέω. 😉

  17. Απιστίες με τον Ηλία μου κάνετε; Με καταρρακώσατε τώρα…

  18. Aκου Αθήναιε.
    Η κυρά από ‘δω, δε με αφήνει να μπώ στο blog σου γιατί είμαι φαγανό παιδί και παρασύρομαι τα μάλα.
    Με αντιλαμβάνεσαι προφανώς.
    😉

    Ημίαιμε, το πιάσαμε το υπονοούμενο. Για φροντίστε εκεί πάνω, για φροντίστε.

  19. Αθήναιε, αν μοιάζεις με άγιο βασίλη των μαγείρων, τουτέστιν χοντρούλης με μουστάκι και με τα πιο γλυκά μάτια του κόσμου, i do. 😀

  20. Και ‘γω do. Do και με τις δικές μου ευλογίες.

  21. Μα την είχα κόψει εγώ για Μαμαλακική. Βλέπω και αυτά τα κακά πράγματα που γράφει για το ζώδιό μου. Τα χειρότερα γράφει πάντα, σίγουρα επίτηδες, για να πέφτω ψυχολογικά και να φαίνεται μετά ο Μαμαλάκης καλύτερος μάγειρας.

  22. Αμάν ρε Αθήναιε. Ψοφάς για άουτινγκ (τί ζώδιο είσαι ωρέ; )

  23. Αμ εμένα στο δικό μου που έγραψε την περασμένη εβδομάδα πως μετράω μέρες και οτι της πάνε τα μαύρα, τί να πω; Εεε, τουλάχιστον άσε με να πάω χορτάτος!

  24. An-Lu said

    Καλή αρχή βρε και μην την χαλάσεις με το άγχος-κοντοσούβλι…..
    Σιδεροκέφαλη και εις ανώτερα!
    Άπειρες φιλούμπες!

    @αθήναιε
    σόρι αλλά κι εγώ υποκύπτω στη γοητεία του Μαμαλάκη…είμαι σοβαρά;;;-)

  25. Κοίτα που θα μας φάει τις γυναίκες ο Μαμαλάκης!

    (να τον πάρω ματι μια φορά στην ζωή μου και ας μείνω νηστικός 3 μέρες!) χαχαχα

  26. Η χρονική συγκυρία είναι εντυπωσιακή: Σεπτέμβρης, τέρμα οι καλοκαιρινές διακοπές, αρχίζουν τα σχολεία. Τη σάκα και από το πεζοδρόμιο…
    Καλή επίτυχία!

  27. 🙂
    όλα καλά να σου ‘ρθουν.

  28. alzap said

    Εγώ που είμαι μαμ-μαμ-λάκης έχωελπίδες να με συμπαθήσεις;
    Σιδηροκέφαλη μικρή.
    🙂

  29. Tero said

    [Ας ελπίσουμε ότι αυτό το σχόλιο δεν θα το καταπιεί κανένα spam filter…]

    Λοιπόν, επειδή μ’ αρέσει να μοιράζομαι εμπειρίες, έχουμε και λέμε:

    [Κάποιες άκουσα ότι καθαρίζουν ακόμα και τις φακές. Τέτοια προκοπή σας λέω. Εγώ τις βράζω μαύρες.]

    Έλεος! Μέχρι κι εγώ τις καθαρίζω! 😀 Και δεν είμαι και «παστρικιά νοικοκυρά»! 😛

    [πλένω στο χέρι. Με μουσική. Νιρβάνα του κερατά και να το δοκιμάσετε.]

    Λοιπόν, μιας και το ανέφερες, το μουσικό μου πρόγραμμα είναι το εξής:

    Πλύσιμο πιάτων με thrash metal, για να γίνεται στο τσάκα-τσάκα (άμα λάχει σπαμ’ και κα’να πιάτο να ‘ουμ’, thrash είναι αυτή). Π.χ. Pantera, Metallica, Voivod, Slayer κ.δ.σ..

    Σφουγγάρισμα, καθότι ακόμα πιο σπασαρχίδικη διαδικασία, τελείται υπό τους ρυθμούς death metal. Π.χ. Death, Opeth, ή, άμα δεν την παλεύω, Cannibal Corpse.

    Μαγείρεμα, καθώς είναι πιο δημιουργική διαδικασία, συνοδεύεται από progressive rock/metal, από King Crimson (μιας και ο τίτλος του post είναι «ΚΟΚΚΙΝΟ», σου προτείνω τον δίσκο «RED»), Rush και Yes σε Tool, Dream Theater, και Fates Warning.

    Και φυσικά, Μαμαλάκης r00lz! Διάολε, αυτός ο άνθρωπος σε κάνει να πεινάς, ακόμα κι αν έφαγες πριν από μισή ώρα! 😉

    Tero

  30. Tώρα θες να γράψεις κάτι σε πράσινο;

  31. Μαμ- μαμ- λάκη,δεν ρωτάνε αηδίες. Αφού είσαι η μεγάλη μου αγάπη!

    Μάνο, αφού ξέρεις ότι και ροζ με κίτρινο πουά να μου δώσεις εγώ θα γράψω αυτό που έχω στην κεφάλα μου.

    Καλημέρες σε όλους κι ευχαριστώ πολύ. 😀

  32. Όσες υποκύπτουν στη γοητεία του Μαμαλάκη είναι επειδή δεν έχουν ξεπεράσει ακόμη το σύνδρομο της Ηλέκτρας!! Η μαγειρική του Ηλία είναι για να σας νταχτιρίσει σαν τον μπαμπά σας, η δική μου για να σας εκμαυλίσει. Ό,τι αντέχει η κάθε μία διαλέγει!

    Τί να είμαι Κωνσταντίνα μας, ένα ανεξίκακο και ήσυχο Ταυράκι είμαι.

  33. Αθήναιε, και ποιός σου είπε ότι προσέχω καθόλου το μαγείρεμα στην εκπομπή του;

    (Ταύρος; οκ.Θα φροντίσω για το μέλλον σου παιδί μου. Άμα σου πω δεν έχω ιδέα από ζώδια θα βρίσεις πολύ; ) 😀

  34. «Αθήναιε, και ποιός σου είπε ότι προσέχω καθόλου το μαγείρεμα στην εκπομπή του;»

    Και τί προσέχετε, το θείο κορμί του ή το παράστημά του;;; Καλτσό, τί λέει εδώ η γυναίκα;

    «(Ταύρος; οκ.Θα φροντίσω για το μέλλον σου παιδί μου. Άμα σου πω δεν έχω ιδέα από ζώδια θα βρίσεις πολύ; ) 😀 »

    Το αντίθετο, θα ανεβείτε κατακόρυφα στην εκτίμησή μου.

  35. Βράστα…

  36. aeipote said

    Συνυπολογίστε και ευχές δικές μου τις.
    Χαίρομαι που χαιρόσαστε!

  37. margarita said

    Sugxaritiria kai apo mena.

    Filakia

  38. thnx 😀

Σχολιάστε

 
