X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 18, 2006

Πριν λίγες μέρες δίπλα στο σπίτι μου είχαμε έναν νεκρό από πυροβολισμό. Απέφυγα να κατέβω πριν τον πάρει το ασθενοφόρο, ο Τάσος έτρεξε να βοηθήσει. Πήρα την αστυνομία και ήρθαν αμέσως τέσσερα περιπολικά. Δεν ήταν κάτι περίεργο αυτό για την Αγία Βαρβάρα. Πέρασε ένα αυτοκίνητο και έτσι απλά, έβγαλε ένα όπλο, πυροβόλησε τον πιτσιρικά και εξαφανίστηκε αφήνοντας γυναίκες πίσω να ουρλιάζουν και να φωνάζουν στην γλώσσα τους. Καθημερινά έχουμε φασαρίες, ξυλοδαρμούς και επεισόδια έξω από την πόρτα μας.

Το διπλανό σπίτι ανήκει σε μια οικογένεια τσιγγάνων. Από εκείνα τα πανέμορφα που όμως δεν έχουν έπιπλα στο εσωτερικό τους αλλά είναι ντυμένα τοίχο – τοίχο με κιλίμια και όλοι κάθονται στο πάτωμα ή στο πεζούλι του πεζοδρομίου. Η οικογένεια αποτελείται από ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που συζεί με τα παιδιά του και τα εγγόνια του. Γύρω στα εφτά - οχτώ άτομα. Η μητέρα είναι νεαρή γύρω στα εικοσιπέντε και έχει τρία παιδάκια. Δεν περνάει μέρα που να μην τρώει ξύλο, να μην δέρνει αλύπητα τα μικρά και να μην μαλώνει με την γειτονιά.

Καμμιά φορά όταν οι ξυλοδαρμοί γίνονται έξω από το σπίτι στον δρόμο, επεμβαίνει η γειτονιά και ο άντρας της σχεδόν πάντα με κλάμματα, μας ζητάει συγνώμη και παρακαλάει να μην φωνάξουμε αστυνομία. Πριν ένα μήνα έχασαν τον αδελφό της γυναίκας του από ναρκωτικά. Δεν έχω ανατριχιάσει περισσότερο στην ζωή μου από τα κλάμματα αυτού του ανθρώπου.

Όλα αυτά, γιατί θέλω εδώ και τρεις παραγράφους (αλλά με έπιασε η πάρλα – τί πρωτότυπο) να δώσω μια αντικειμενική εικόνα της κατάστασης που για πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω ότι έχει καλό μέλλον. Τα τελευταία τρία χρόνια η Αγία Βαρβάρα έχει γίνει ένα κανονικότατο εμπορικό κέντρο. Γύρω από το σπίτι μου έχουν ανοίξει καμμιά τρακοσαριά μαγαζάκια (και λίγα λέω) με ρούχα και παπούτσια. Από όλη την Αττική έρχονται εδώ για να ψωνίσουν από τους τσιγγάνους φτηνά ρούχα (μάρκες ή μαιμούδες δεν ξέρω) που πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι μια χαρά ρούχα. Τους δόθηκαν φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις ώστε να φτιάξουν τις δικές τους επιχειρήσεις.

Ο Άντζελο είναι πια φίλος μας. Όποτε περνάμε με το αυτοκίνητο μας χαιρετά, μας δείχνει εκεί στον δρόμο το νέο εμπόρευμα και όποτε πάμε είναι το καλύτερο μαγαζί του κόσμου σε εξυπηρέτηση, τρόπους και τιμές. Και είναι όλα τα μαγαζάκια έτσι. Κάθε πελάτης που θα μπει στο μαγαζί του έχει δώρο ένα παγωμένο μπουκαλάκι νερό και άπειρα δωράκια, έτσι επειδή γουστάρει. Και όλα δουλεύουν πολύ καλά. Κλείνουν γύρω στις δώδεκα τη νύχτα και τότε που είχαμε το μαγαζί, ακόμα κι αν ο Άντζελο είχε κλείσει τα φώτα, αν θέλαμε κάτι δεν υπήρχε περίπτωση να μην το ξανανοίξει για μας. Φοβερό παιδί και «αποκλειστικός αντιπρόσωπος της nike», όπως λέει συνέχεια.

Χθες ενώ τηγάνιζα, άνοιξα το πατζούρι της κουζίνας. Καθόταν στο πεζούλι η κοπέλα που μένει δίπλα. Φώναζε συνέχεια στα πιτσιρίκια και παραπονιόταν σε μια φίλη της για το ξύλο που τρώει. Μισά τσιγγάνικα μισά ελληνικά. Την προσοχή μου τράβηξε η λέξη «σεμινάριο». Έμεινα μαλάκας. Η λέξη αυτή ήταν κάτι εντελώς παράταιρο από αυτές τις δύο κοπέλες. Έστησα αυτί. Η γειτόνισσά μου παρακινούσε την φίλη της να γραφτεί στα σεμινάρια του Δήμου. Της παρέθετε τα επιχειρήματα και εγώ ήθελα να πάω να τις αγκαλιάσω απ΄την χαρά μου. Η συζήτηση κάπως έτσι : «Έλα μωρή. Έλα και θα δεις τί ωραία περνάμε. Μας δίνουν σάντουιτς, κοκακόλες και χυμούς. Οι δασκάλες είναι γυναίκες και ο άντρας σου δεν θα ζηλέψει. Θα σε αφήσει. Εμένα με άφησε. Είναι καλές κοπέλες, μας μαθαίνουν αμερικάνικα και άμα θέλουμε μας αφήνουν να βγάλουμε φωτογραφίες με την μηχανή τους. Πάμε μαζί αύριο να γραφτείς. Μόνο ταυτότητα. Λεφτά δε θες».

Ο Δήμαρχος εδώ, βγαίνει με τα μπούνια. 67% πήρε στις προηγούμενες εκλογές. Είναι λένε υπερκομματικός αλλά ότι και να ΄τανε δεν έχει σημασία. Κάθετί που γίνεται, το βλέπεις γύρω σου. Δεν είναι αόρατα πράγματα που απαιτούν πολλά λεφτά και όλο τα περιμένεις. Δρόμοι, πλατείες, μα ελάτε μια βόλτα και πείτε μου αν η πόλη αυτή έχει καμμιά σχέση με τις διπλανές των πολιτισμένων άσπρων ανθρώπων. Δεν ψηφίζω εδώ. Ουσιαστικά δεν έχω καμμία σχέση με την πόλη αυτή εκτός του ότι έτυχε να νοικιάσω ένα σπίτι εδώ. Αλλά το σωστό θα το πω. Ο Δήμαρχος αυτός είναι πολύ μάγκας. Με πολλά να παλέψει ακόμα αλλά πολύ μάγκας.

33 Σχόλια to “ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ”

  1. Jason said

    Άμα έχετε μάγκα δήμαρχο, να τον εχαίρεστε, γιατί δε συνηθίζεται αυτό να ξέρεις…

  2. Ναι, γι΄αυτό μου έχει κάνει τόση εντύπωση. Στα εφτά χρόνια εδώ δεν το πίστευα πόσα πράγματα κάνει. Κουφό σου λέω.

  3. aeipote said

    Και ο νεκρός; Νέος, γέρος, φταίχτης, άτυχος, τι; Τον αφήσαμε στην άκρη και πιάσαμε τους ζωντανούς με την μία. Θεός σχωρέστον, άσχημα έφυγε. . .

    Καλό απομεσήμερο

  4. «Από εκείνα τα πανέμορφα που όμως δεν έχουν έπιπλα στο εσωτερικό τους αλλά είναι ντυμένα τοίχο – τοίχο με κιλίμια και όλοι κάθονται στο πάτωμα…»

    Εμένα μ’αρέσουν αυτά. Τα βρίσκω πολύ σουρεάλ. Σκεψου να είχαν και τα τραπέζια καρφωμένα στο ταβάνι και να καθόντουσαν όλοι γύρω από ένα πολυέλαιο.

    «…μάρκες ή μαιμούδες δεν ξέρω…»
    Μαϊμούδες είναι στο λέει ο τρελοπίθηκος.

    «…στα σεμινάρια του Δήμου.»
    Για μια στιγμή νόμιζα του Νίκου Δήμου.

    «Ο Δήμαρχος αυτός είναι πολύ μάγκας.»
    Πιο μάγκας από το Νομάρχη Παναγιώτη;

    Καλημέρες!
    🙂

  5. kukuzelis said

    Γράψε κι άλλο. Πιο αναλυτικά. Ποια είναι η σχέση του με τους ψηφοφόρους; Έχει παρελθόν (η σχέση); Φτιάχτηκε σιγά-σιγά ή ξαφνικά προέκυψε δήμαρχος εξ ουρανού; Πού βρίσκει λεφτά για προγράμματα; Τώρα και τίποτα να μη γράψεις δεν πειράζει. Πάρα πολύ μου άρεσαν όσα έγραψες…

  6. gelial said

    παράξενη γειτονιά. μεγάλωσα στον περισσό, που ήταν μια ήσυχη εργατική γειτονιά και σήμερα μένω σοτ κέντρο και δεν έχω ζήσει τέτοιες σκηνές. Η ψυχραιμία με την οποία τις χειρίζεσαι με κάνει να αισθάνομαι πως ζω σε άλλη πόλη.

  7. Aeipote, o νεκρός ήταν ο αδελφός μιας κοπέλας (βία είκοσι η μικρή) που χώρισε και δεν έδινε στον πατέρα το παιδί. Ο θύτης ήταν ο πρώην της κοπέλας. Δεν πέθανε αμέσως αλλά η σφαίρα ήταν στο κεφάλι. Πιτσιρίκι κι αυτό γαμώτο. Άστα, φρίκη. Καλό απόγευμα και σε σένα.

    Crazy, θα σταθώ στο τελευταίο : #@#%^&^$#@!!! ΓΚΕ ΓΚΕ;;; :p

    Kuk, ρε συ έχεις την εντύπωση ότι αν ήξερα κι άλλα, τέτοια κουτσομπόλα που είμαι δεν θα τα ΄γραφα; Δεν έχω ιδέα σου λέω. Να φανταστείς όσο είχα το μαγαζί, έναν ύπνο έκανα εδώ. Θα προσπαθήσω πάντως να μάθω περισσότερα (για να καταλάβεις, το όνομά του από το site το έμαθα γιατί δεν το ΄χα ακούσει καν).

    Gelial, αυτό συμβαίνει γιατί όντως ζεις σε άλλη πόλη. Όπως και όλοι αυτοί που ζουν τριγύρω στην Αγία Βαρβάρα. Είναι άλλος κόσμος. Αλλά δεν έχει μόνο κακά. Πάραυτα μερικές φάσεις όπως αυτή με τον πυροβολισμό δεν ήταν όπως ακριβώς την περιγράφω. Ήταν μεγάλη φρίκη.

  8. δεν σχολιαζω αυτο το θεμα αλλα το προηγουμενο. Ειπες οτι οι μπλογγερς δε βγαζουν φραγγο. Το θεμα δεν ειναι εκει. Το θεμα ειναι ποσο ριχνουν το κοστος παραγωγης. Μπορω να εχω τζάμπα, τραγουδιαρηδες, αρκουδιαρηδες, γραφιαδες, ακροβάτες που ο κοσμος θα τους απολαμβανει γιατι του φαινονται γνωριμοι κατι σαν παιδια του κι οχι καποιοι απομακροι αστερες;

    το θεμα ειναι να κανω τη δουλεια μου με μικρο κοστος παραγωγης. Το θεμα ειναι να βγαζω ενα ξενυχταδικο ή ενα περιοδικο ή ενα βιβλιο με τα μισα απο τα λεφτα που θα δινα σε καποια ντιβα ή σε καποιο επαγγελματία.

    Παλια η τεχνη προστατευόταν από τα βίτσια ενός αριστοκράτη, μάζευε ότι αξιολογότερο χωρις δημοκρατίες, για αυτό και είχαμε αριστουργήματα στην αναγέννηση. Μετά το κέρδος , το ότι κάποιος μου έφερνε λεφτά επειδή ήταν εξαιρετικός ήτανε πάλι, αν και λιγότερο αποτελεσματικό, ένα κριτήριο. Τώρα είναι η φτήνια. Τα σπουδαία έργα περάσανε,σου λέει ο άλλος είναι στα μουσεία, ορίστε κόσμε αν θες κάτι πρωτοτυπο δες τον ανθρωπο της διπλανης πόρτας να κάνει πραγματα που δε θα τον περιμενες να τα κανει.

  9. εν ολιγοις θα πρεπει να ορισουμε την εποχη οχι ως μεταμοντερνα ή μετα-ιστορική όπως οι κοινοτυποι διαννοουμενοι αλλά απλά ως εποχή της μαιμούς

  10. Ναι και εγώ είμαι μια μαιμουδιάρα με όλα αυτά που έχω αγοράσει από τον Άντζελο (τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο, μην ξεχνιόμαστε). 😀

  11. Savva, τώρα είδα το μεγάλο σχόλιο. Διαφωνώ. Κάθετα όμως. Το κόστος δεν είναι αυτό που όριζε, ορίζει και θα ορίζει την ποιότητα. Η κρίση είναι. Και η κρίση μόνο μέσα από σκέψη και πληροφορίες θα ωριμάσει. Ας έχουμε λοιπόν πολλές φωνές και θα δεις για πότε θα προκύψουν αριστουργήματα. Ειδικά στα μπλογκς έχω συναντήσει άπειρα τέτοια. Κι ας είναι τσάμπα.

    (αν θες να το συζητήσουμε ας το κάνουμε στο αποκάτω ποστ)

  12. μπράβο… πολύ σπάνιο αυτό που περιγράφεις.

    στην κομοτηνή, ο δήμος πρόσεφερε δωρεάν αγγλικά σε γυνα΄κες (κυρίως για τις μουσουλμάνες) αλλά δεν πήγε καμιά. πήγαν μόνο γυναίκες χωρίς οικονομικές δυσκολίες. αυτές οι κινήσεις θελουν καλή δια΄φημιση

  13. Liselotte said

    που είναι η αγία βαρβάρα?

  14. Haris said

    Εμείς εδώ έχουμε Νομάρχη Ψωμιάδη…
    Σήμερα από αυτά που άκουσα στην τηλεόραση από αυτόν αποφάσισα να ψηφίσω Πατουλίδου μόνο και μόνο για σπάσιμο…
    Θα την σπάσω την τηλεόραση!

  15. FILI said

    ΈΧΕΙ ΔΙΚΗΟ Ο ΑΛΖΑΠ ΜΙΚΡΗ.
    ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ!

  16. zardoz said

    Και που να σας πει και για τα καλα,,

    ….την πλατεια διπλα απο το αλσηλιο….παοερ

    ….την οδος λαμπροπουλου και την πλατεια της….απλα

    ….την μεγαλουαλεξανδρου και τα ουζερι,,,

    …Α και το πανοραμαα στο βουνο,,…σουπερποουερ

    Η ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΩς….

    οσο για μερικους που ζουν αλλου , ειναι γιατι στην γειτονια σας
    χρησημοποιουν σιγαστηρες κ τα πτωματα τα θαβουν ,, για ναχουν δουλεια οι των φως στα τουννελ αρα τα μιντια…χαζο ε,, οεο

    οσο φιλοι ΜΟΥ για σας απο την ΝΥΜΦΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ,
    ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΤΕ το ποσο που χρειαζεται η πολη σας για
    μετρο π.χ. …..κ μετα σκεφθητε το ποσο των νομιμων προστιμων
    που δεν πληρωθηκαν ακομα τελευταια …
    συμφωνουν ε..! αρα γδαρετε τους ολους οσους δεν λειτουργουν για το κοινο καλο,,

    ετσι κι αλλοιως ,, το παλιο ρητο λεει:

    Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ Κ ΤΑ ΜΩΡΑ
    ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΑΛΛΑΓΜΑ
    ΣΥΝΗΘΩΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ , ΛΟΓΟ. =Ζ=

  17. tobriki said

    Μου κάνει πολύ θετική εντύπωση η κίνηση του Δημάρχου.Μπράβο. Γιατί δεν μαθαίνουμε για όσα καλά συμβαίνουν αλλά μας έχουν πάρει τα αυτιά με τους κουμπάρους;;;

    Ότι πουλάει δηλαδή…Αν ανοίξει κάποιος να δει στην Ελληνική τηλεόραση για να ενημερωθεί τι συμβαίνει, θα απορήσει: είναι δυνατό να μην συμβαίνει κάτι καλό σε αυτήν την χώρα;

    Άντε τώρα μην τα πάρω.. Ξανά μπράβο στον Δήμαρχο.

  18. Μαριλίνα, ναι γι΄αυτό ξαφνιάστηκα. Γιατί οι περισσότεροι ενδιαφέρονται να πάνε. Τί λέμε τώρα, μέχρι και εγώ έχω πάει παλιότερα με φίλη (που έμενε Νίκαια αλλά εκεί δεν είχαν σεμινάρια) να παρακολουθήσω κάτι μαθήματα κοπτικής σε αυτά τα σεμινάρια πριν δύο χρόνια.

    Liselotte, είναι ανάμεσα το Αιγάλεω και τον Κορυδαλλό.

    Haris, δεν ξέρω αν η Βούλα είναι ικανή αλλά στα σίγουρα είναι καλύτερη από τον καραγκιόζη.

    Fili, xaxaxa thanx αλλά άλλο εννοούσε ο alzap.

    Ζαρντόζ, ειδικά το πάνθεον (η καφετέρια στην κορυφή του βουνού) είναι το πιο όμορφο μέρος που έχω πάει. Κάθε Κυριακή πριν το μαγαζί παίρναμε εφημερίδες και τρέχαμε να αράξουμε. Έχει πολλά όμορφα μέρη αλλά αυτό είναι top.

    Tobriki, σαφώς και συμβαίνουν πολλά καλά αλλά σπάνια θα τα δεις στην τηλεόραση. Αλλού πρέπει να ψάξεις, ακόμα κι αν χρειαστεί να κρυφακούσεις μια συζήτηση ανάμεσα σε δυό τσιγγάνες. Αυτό εννοούσα.

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΣ 😀

  19. Μας είπες πολλά απόψε ..

  20. Καλησπέρα,
    Μια ερώτηση άσχετη με το ποστ. Πώς μπήκε η λεζάντα «είμαι ότι θέλω να ‘μαι»; Θέλω και εγώ να βάλω μία αλλά δεν ξέρω πώς.
    Ευχαριστώ
    ΥΓ: Νομίζω ότι ορθότερο είναι το «είμαι ό,τι θέλω να ‘μαι»= I am whatever I want to be, το άλλο-χωρίς το κόμμα στο «οτι» σημαίνει I am that I want to be. Εκτός, βέβαια, εάν κρύβεται λογοπαίγνιο 😉

  21. marina said

    τι σου ταξε βρε καμια θεση στο δημο?

  22. Li@kos said

    Πριν από οκτώ χρόνια μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο. Ήμουν καθοδόν για το φροντιστήριο των Αγγλικών, όταν μπροστά μου ακούστηκαν πυροβολισμοί. Τότε είδα γυναίκες και παιδιά να τρέχουν πανικόβλητοι, έναν νεκρό σωριασμένο στην άσφαλτο και εμένα αποσβολωμένο από το θέαμα. Ήταν τότε που ορκίστηκα να φύγω από εκείνη την σφηκοφωλιά που έλεγα γειτονιά μου.
    Τελικά τα κατάφερα, έφυγα από εκεί και πήγα να σπουδάσω στη Κρήτη. Τα χρόνια πέρασαν κατά έναν τρόπο μαγικό, όπου εύχομαι σε κάθε νέο φοιτητή να περάσουν παρόμοια. Τώρα όμως που τελειώνω τις σπουδές μου, ανυπομονώ να γυρίσω πίσω. Πίσω στην σφηκοφωλιά μου, όπου μου έδειξε ότι η ζωή και ο θάνατος δεν απέχουν πολύ. Όπου είναι μια γειτονιά ζωντανή, παλλόμενη, με αυθεντικούς ακόμα ανθρώπους. Είναι τελικά το αποτύπωμα που σου αφήνει το μέρος που μεγάλωσες. Όσο και αν θες να το σβήσεις, τελικά δεν μπορείς. Στο τέλος, απλά δεν θες, είναι εκείνο που καθορίζει την ταυτότητά σου.
    Όλα αυτά τα γράφω, γιατί κατά ειρωνεία της τύχης, εγώ μεγάλωσα ,και θα συνεχίσω να μεγαλώνω, σε μια γειτονιά δέκα λεπτά από την Αγία Βαρβάρα. Μεγάλωσα στο Κερατσίνι, όπου σε όλες τις απόψεις δεν απέχει πολύ από εκεί που βρίσκεσαι εσύ. Απλά πες μου που είναι το ψιλικατζίδικο για να ξέρω από που θα παίρνω τα τσιγάρα μου :). Φιλιά!

  23. Li@kos said

    by the way,μπορείς να σβήσεις το πρώτο comment? Είναι χωρίς διόρθωση.

  24. Ρε σεις δεν προλαβαίνω. Αύριο τα λέμε. Φιλιά.

    (Liako, έκανα στίβο στις σιταποθήκες στο Κερατσίνι. Γαμάτο μέρος – αύριο όμως που θα ΄χω χρόνο θα φας γερό χέσιμο γιατί δεν ξέρεις ότι πούλησα το μαγαζί). 😀

  25. zardoz said

    α …ξεχασα το ιδιο προγραμα για ρομ..

    ετσι λεγονται η φυλη τους,

    υλοποιηται , στην ελευσινα κ ξανθη,

    απο τους δημους εκει.

    με αρκετη επιτυχια στην κοινωνικοποιηση

    των γυναικων εκει .

    ΠΗΓΗ: ΒΗΜΑΜΑΓΚΑΖΙΝΟ ,ΝΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ-ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ-ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ
    ,ΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΗΣ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  26. Rodia said

    Πιάνοντας το κορδόνι από το σχόλιο του savas (mainmenu), διατυπώνω κάτι που σκέφτομαι συχνά: Μακάρι νά’ρθει μέρα που η τέχνη να είναι ανταλλάξιμο είδος. Να πληρώνω το χασάπη π.χ. με ένα πίνακα και να μου δίνει ρέστα το μυθιστόρημά του.
    ..και.. να δείτε που σε λιγότερο από 5 χρόνια αυτό που λέγεται σήμερα «κιτς» θα είναι στο προσκήνιο και θα χρυσοπληρώνεται.. αντί να στρίβουν τα πρόσωπα που θα το βλέπουν, θα το θαυμάζουνε.. Γιατί; Γιατί «Τέχνη» σημαίνει κάτι που ορίζεται ως τέτοια και ο «καλλιτέχνης» επίσης ορίζεται. Παλιά -και σήμερα ακόμα, συχνότατα- τον ορισμό δίνουνε όσοι εμπορεύονται τα έργα της. Οταν η Τέχνη θα ορίζεται από τους «χρήστες» και τους «παραγωγούς» της, θα αλλάξει εικόνα, θα έρθει πιο κοντά στον άνθρωπο, στο ανθρώπινο μέτρο δλδ, θα είναι κάτι που θα προκύπτει από τα ευφάνταστα μυαλά περισσότερο, παρά από τους δεξιοτέχνες. Εδώ θα είμαστε να το δούμε -ελπίζω, ε

    🙂
    (σόρρυ για το πανωσέντονο)

  27. εχεις mail μπουμπου
    μουτς
    καλησπέρα

  28. An-Lu said

    Μα που πήγε στο σχόλιό μου;;;;;;;;

  29. Suig, ούτε τα μισά. 🙂

    Ντροπαλέ, δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά ήταν στην σελίδα του profile μου αν δεν κάνω λάθος. Στη σελίδα about ψιλοεξηγώ τί σημαίνει αλλά δεν το είχα σκεφτεί όπως το λες. 😉

    Marina, δεν είναι απαραίτητο να με βοηθήσει κάποιος προσωπικά για να πω κάτι σωστό που βλέπω. 🙂

    Liako, έχεις δίκιο. Το Κερατσίνι και όλες οι γύρω περιοχές είναι κάπως έτσι και το ίδιο νοιώθω κι εγώ άσχετα αν έχουν και τα άσχημά τους. Το μαγαζί ηλίθιο το ΄χω πουλήσει από τον Μάιο και είμαι μια χαρωπή νοικοκυρά.Όποτε όμως ανέβεις, σφύρα. Κερνάμε καφέ με τον Kαλτσό. 🙂

    Zardoz, thanx.Δεν το ήξερα. 🙂

    Rodia, καλωσήρθες! Πολύ όμορφο το σχόλιό σου, συμφωνώ απόλυτα και γράφε όσο γουστάρεις. 😀

    Ριτάκι το είδα, ωσονούπω η απάντηση (έτρεχα για πούτσες το πρωί – ξέρεις εσύ). 😀

    An lu, δεν έχω ιδέα…

  30. Orelia said

    καλησπερα!
    με «στειλανε» εδω κι οντως το χαρηκα
    τυχαινει να διδασκω σε μια απο τις πιο δυσκολες των Δυτικων συνοικιων σε παιδια διαφορετικης κοινωνικης, πολιτιστικης και οικονομικης προελευσης
    καποια απο αυτα, τσιγγανοι
    ειναι φοβερο το πως στην αρχη σε κοιτουν με δυσπιστια και οσο βεβαιωνονται για το γνησιο των προθεσεων σου αλλά και της αντιμετωπισης που θα τυχουν, γινονται φιλοι σου
    ας ειναι
    καποτε ισως μιλησω γι αυτα…
    καλη νυχτα

  31. Orellia, ναι ρε συ γράψε γι΄αυτό. Θα ήθελα να μάθω κι άλλα. Καλωσήρθες.:)

  32. dimitris said

    lampros mixos apla mila tou oli i agia varvara sta matia kai stin kardia tou.

  33. Τί εννοείς;

Σχολιάστε

 
