X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΦΘΟΝΕΙΣΤΕ ΜΕ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 4, 2006

(κάνει καλό)

Έμαθα πολλά πράγματα αυτές τις μέρες. Έμαθα ότι κάθε συναίσθημα δυσαρέσκειας, αμφισβήτησης και διαφωνίας σημαίνει τελικά φθόνο που με την σειρά του σημαίνει μύρια άλλα ψυχολογικά προβλήματα που με την σειρά τους καταλήγουν σε μια επικίνδυνη και πρωτόγονη κοινωνία γεμάτη κακούς ανθρώπους. Και μάλιστα, ότι το «κακό» μας έχει κυκλώσει όλους και στο τέλος θα μας πνίξει*. Που μας έχει πνίξει δηλαδή. ΜΠΟΥ!

[Περίεργο, κάτι τέτοια μου ΄λεγαν και στο κατηχητικό όταν ρώταγα τον παπά απλά πραγματάκια όπως για παράδειγμα, γιατί όλοι οι παπάδες είναι χοντροί αφού νηστεύουν συνέχεια ε; Ε;;; Σκοτείνιαζε και μου εξυμνούσε την «μεγάλη δύναμη της σιωπής», της «εγκράτειας» και της δύναμης που έχει η «αγάπη εις αλλήλους». Εγώ ήθελα να τον πω μαλάκα γιατί στην τελική ούτε σε μια ερώτηση δεν μου ΄χε απαντήσει τόσους μήνες ο μούργος αλλά δεν γινόταν γιατί έπρεπε πρώτα να εξασκήσω την «ανωτέρα δύναμη της σιωπής». Έπειτα αυτούς που δεν μίλαγαν καθόλου, πολύ τους γούσταρε ο χοντροπαππάς και είχαν – έλεγε - όλες τις αρετές του κόσμου. Έξω τους. Μέσα τους δεν είμαι και τόσο σίγουρη. Φυσικά με σούταρε απ΄το κατηχητικό με μια δικαιολογία που ακόμη και τώρα η γιαγιά δεν την έχει καταλάβει : «δεν είναι δεκτική στα θεία». Με ρώταγε η γιαγιά για ποιά θεία έλεγε ο παππάς, εγώ της έλεγα μάλλον τη θεία Νίτσα που ήταν γιαχωβού].

Έμαθα επίσης ότι όποιος «σκάβει τον λάκο του άλλου πέφτει στη φάβα του φθόνου». Ωραίο ακούγεται και πολύ μου αρέσει. Η μεταφυσική νομοτέλεια που λέει ότι «εδώ πληρώνονται όλα» συμπληρώνεται εφεξής με το σοφό «κι αν δεν πληρωθούν, θα πάθεις κάτι πολύ χειρότερο : θα γίνεις μνησίκακος και θα πέσεις στην λούμπα του κακού». Φαντάσου δηλαδή, να σου ΄χουν κάνει τη ζωή πατίνι, να περιμένεις να γυρίσει ο γαμίδης ο τροχός, να μην γυρίζει με καμμία παναγία και να καταλήξεις να πάθεις και μνησικακία. Όοοχι, πρέπει να είμαστε χαρούμενα καλοπροαίρετα προβατάκια. Ακόμη κι αν δεν γυρίσει ο γαμίδης ο τροχός, ακόμα κι όταν σε πνίγει η αδικία από όλα αυτά τα σκατά που τρως στη μάπα καθημερινά.Oooops,είπα «σκατά»;

Σκατολογίες λοιπόν κομμένες γιατί έμαθα ότι και αυτό είναι «σύμπτωμα σοβαρών ψυχικών παθήσεων». Σκατά γαμώτο. Κι αυτό θα μου το κόψουν; Έτσι λοιπόν ό,τι δεν σου αρέσει, ό,τι σε πνίγει, ό,τι δεν γουστάρεις ρε αδελφάκι μου, μην το βαφτίζεις κριτική γιατί η καραμέλα της Δημοκρατίας σε αρώστησε στην τελική. Όοοοχι, κατάπιε τα και κάνε την ερωτευμένη και χαρούμενη κότα. Και προς Θεού μην πεις Σκατά!

Σκατά ρε γαμώτο! :D

* Και όλα αυτά γιατί αποφάσισες να διαφωνήσεις με μια μπαρούφα που διάβασες. Σιγά δηλαδή μην φοβηθώ να πω ότι διάβασα πίπες στο τάδε μπλογκ. Και σιγά που αυτό θα χαλάσει ή θα φτιάξει την εικόνα μου ή σιγά που θα με βουλιάξει στο κακό. Αλλά αυτό που δεν έχω καταλάβει, είναι γιατί η μνησικακία εντοπίζεται μόνο όταν συνοδεύεται από κλαψομούνικα ποστ ενώ δεν υφίσταται καν όταν ο άλλος αντιδράσει με χιούμορ και επιχειρήματα. Υφίσταται δηλαδή μόνο αν κάποιος σε βαφτίσει μνησίκακο. Ξέρετε, βαφτίζεται η δούλη του θεού έτσι κι έτσι κι έτσι. Εγώ αυτά τα λέω στερεότυπα.

21 Σχόλια to “ΦΘΟΝΕΙΣΤΕ ΜΕ”

  1. Γεια σου Costadina… oχι αγάπη μου δεν προκειται περί μνησικακίας… Τις περισσότερες φορές είναι pure δικαιοσύνη. Μπαλάντζο της ζωής…
    Δεν είσαι δεκτική στα θεία;
    (Τσίμπα ένα κοπλιμέντο:) Τότε πώς διάολο γράφεις θεία;
    (Εντελώς διαφορετικό από το: Καλέ θεία, πώς γράφεις έτσι;

  2. mn8 said

    Α επισης σου λενε οτι δεν εχεις ζωη και ασχολεισαι με τις ζωες αλλων, οτι εισαι καρακομπλεξαρα του κερατα, και αλλα τετοια… Ξερεις εσυ 😉

    Ενα μονο εχω να προσθεσω: ΠΕΣΤΑΑΑΑΑ ΣΚΑΤΟΣΤΟΜΗΗΗΗΗ!!!!!

    Φιλακια 😉

  3. Rodia said

    Εχω νιώσει στο πετσί μου τη σαπίλα του φθόνου και δεν ήτανε καθόλου αστείο. Ούτε που πίστευα πως θα μου συμβεί αυτό, αλλά.. συνέβη. Είναι σχεδόν ακατόρθωτο να είμαστε διρκώς στην τσίτα βλέπεις.. καραδοκεί το κτήνος μέσα στον άνθρωπο και βρίσκει τη στιγμή αδυναμίας. Είναι μεγάλη συζήτηση, όλ’ αυτά τα έμαθα πολύ αργά -δυστυχώς- και ακόμα μένουν υπόλοιπα θλίψης και πίκρας. Αν θες, πίστεψέ το.

    σμουτς!:-)
    (και πρόσεχε, ε)

  4. Rodia, σε πιστεύω αλλά κανείς δεν με πείθει ότι όλη η μπλογκόσφαιρα πάσχει από αυτό, ούτε ότι ΚΑΘΕ γαμημένο αρνητικό σχόλιο κρύβει ψυχολογικά προβλήματα. Έλεος δηλαδή!

  5. Rodia said

    Ούτε και μένα 😉
    Το ότι όμως έχει αρχίσει να ανταμοίβεται η συμπεριφορά αυτή (η φθονερή) στην κοινωνία μας, να διαστρεβλώνει πράγματα, ιδές, καταστάσεις, ξεκινώντας απο την έννοια των λέξεων, ε, αυτό το βλέπω τουλάχισοτν παράξενο. Η αδιαφορία μας και το «δε βαριέσαι» ή το «ας κοιτάζουμε τη δουλίτσα μας» με ανησυχεί κυρίως.
    Αντιστέκομαι στα στραβά, το ίδιο κάνεις με τον τρόπο σου, αλλά το θηρίο υπάρχει και έχει αρχίσει να ξυπνά. θες η ανέχεια, θες τα αγαθά σε υπερπροσφορά, θες η παρεξήγηση της ανάδειξης κάποιου χαρίσματος σε αλαζονεία, ο φθόνος όταν εκδηλώνεται δεν γνωρίζει όρια. Φτάνει έως θανάτου -που λένε.
    Ελπίζω να μη σε τρόμαξα, αντιστέκομαι στο φόβο. Ας είμαστε ξυπνητοί, αυτό μονάχα.

  6. zardoz said

    «Γιατί όλοι οι παπάδες είναι χοντροί αφού νηστεύουν συνέχεια ε;»

    σοφο , δεν τοχα σκεφτει,,,?,,

    κιελεγα τι δεν μου πηγαινε καλα μεδαυτους,, θενξ =ζ=

  7. μωρό μου σου έχω ευχάριστα…..

    ο όρος «σκατολογία» (skatology)υφίσταται και μάλιστα στη λογοτεχνία….

    επιστημόνισσα!!!!!!!

  8. eisvoleas said

    λιγο μετα τα μεσανυχτα και τα ματια μου παραμενουν ακομα ορθανοιχτα…..ειναι οι στιγμες που σου ευχομαι ποτε σου να μην ζησεις ,δεν θα χεις πια κουραγειο ουτε καν για να μιλησεις..

  9. Afoniksis said

    Χμμμ…παρακολουθώ την…’κυκλωτική’ σκέψη σου. Ό,τι μαθαίνει κανείς καλό είναι…
    Μωρέ λες να συνεχίσω να σε διαβάζω?

  10. Rodia, πιστεύω ότι υπερβάλλεις. Το «θηρίο» είναι μια ωραία λεξούλα για να απωθούμε δυσάρεστα πράγματα όπως π.χ. κριτική. 😀

    Zardoz, όλοι το λένε δεν το σκέφτηκα εγώ ρε συ. 🙂

    Marilina, για δασκαλίτσα αδιάβαστη σε κόβω. Ψάξε wiki και θα βρεις και skatology και ένα σωρό άλλες γαμάτες επιστήμες. 😉

    Eisvoleas, εσύ θέλεις πολλά να μας πεις…γιατί δεν κάνεις ένα blog?

    Afioniksis, μπα…μαλακία θα κάνεις. 😀

  11. κωσταντίνα θα συμφωνούσα ή θα διαφωνούσα αλλά δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι

    καλημέρα

  12. Ρε συ, στο άλλο ποστ σου ΄πα να ΄ρθεις όχι εδώ. Εδώ δεν κάνει.

    (αναφέρομαι στην βιβλιοκριτική του Άνεμου για το φαινόμενο «μνησικακία και φθόνος» και πόσο αυτό έχει δέσει με την μπλογκόσφαιρα) 😉

  13. γιατί αδιάβαστη μαρή; υφίσταται είπα κι εγώ…..

  14. …ναι αλλά το ΄ξερα ότι υπήρχε πριν το γράψω. Δεν ανακαλύψαμε δα και την Αμερική! 😀

  15. funEL said

    μικρή μας τυρόπιτα ΑΓΝΟΟΝΤΑΣ το πρωτόκολο του Τάγματος ως προς αυτό το κόμμεντ, θα κάνουμε κάποιες δηλώσεις:

    επειδή
    Α. ΑΓΝΟΟΥΜΕ το κουτσομπολιό-«κριτική» από αρχή και θέση
    Β. ΑΓΝΟΟΥΜΕ αυτούς που κουτσομπολεύουν-«κριτικάρουν» εκείνους που κουτσομπολεύουν-«κριτικάρουν»
    Γ. ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ όσους υπάρχουν για να κουτσομπολεύουν-«κριτικάρουν» και μόνον (αυτό που μετα-ονομάζεται με σούπερ ντούπερ λέξεις, μετα-λέξεις, παρα-λέξεις σε μετα-μπλογκ κλπ…)και μάλιστα αρκετές φορές τη μέρα με «πεφωτισμένες» δυό τρεις προτάσεις τη φορά…

    … άρα ΑΓΝΟΟΥΜΕ σ΄αυτό εδώ το κόμμεντ εμάς

    Καί επειδή μπλεχτήκατε στις άπειρες θέσεις και αναιρέσεις-λογικές των παράλληλων καθρεπτών (μας τόπε ο γέροντας), σας δηλώνουμε ότι ΑΓΝΟΟΥΜΕ τη πέτρα του σκανδάλου.

    Και (άσχετο-σχετικό) σήμερα είναι η μέρα μιας κοντής λεσβίας κοκκινιμάλας φίλης μας. Μ αυτή εδώ, κάποτε, είχαμε μια κοινή άποψη οτι «οι δούλοι κάνουν τ’ αφεντικά». Σας το αφιερώνουμε με επαναστατικούς χαιρετισμούς.

    FUCK THEM ALL
    +Βρεκόλλημαμαυτήτηκοντήλεσβίακοκκινιμάλαπουτόχουμετόσαχρόνια+

    ΑΓΝΟΗΣΤΕ το κόμμεντ αυτό

  16. -Eδώ εγώ φοβάμαι να πω ότι συμφωνώ συνολικά (πάλι) με όσα έγραψες. Το γράφω όμως, γιατί διάβασα (και) αυτό:

    «Και όλα αυτά γιατί αποφάσισες να διαφωνήσεις με μια μπαρούφα που διάβασες. Σιγά δηλαδή μην φοβηθώ να πω ότι διάβασα πίπες στο τάδε μπλογκ»

    🙂

  17. ASXETO: Μα, όχι. Κοίτα τι βρήκα στο trackerάκι μου 🙂
    http://www.google.gr/search?q=%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85&hl=el&lr=&start=110&sa=N

    Ποιος Μαζαράκης τώρα, Νίκος Δήμου και ΑΝεμος…

    lol

  18. Ελπίζω να μη σε φθονήσει ο επιπλοποιός Μαζαράκης!
    🙂

  19. dimitris-r said

    Να πω κι εγώ ο «νέος» τί καταλαβαίνω τσιμπολογώντας από δω κι από κει διάφορα τελευταία;
    Πάει να γίνει κώλος η μπλογκόσφαιρα! Ή μήπως έχει ήδη γίνει κι επειδή εμείς οι «νέοι» δύσκολα καταλαβαίνουμε τα συφραζόμενα δεν το ‘χουμε αντιληφθει;

    Θέλω να πιστεύω ότι στον περιορισμένο έτσι κι αλλιώς χώρο που διανύω καθημερινά -εδώ γύρω τριγύρω κι από το ‘να στ’ άλλο κλαδάκι- θα καταλάβω κάποτε τί ακριβώς συμβαίνει κι ότι θα συντρώγω σκέψεις απλωμένες με (αν και συνήθως ακάλεστους)συνδαιτυμόνες που ζουν και αναπνέουν με το να δώσουν και να πάρουν τα καλύτερά τους.
    Όλα τ’ άλλα είναι απλά καθρέφτης μιας μικροκοινωνίας -ενός μικρόκοσμου- κι ας κολυμπάμε στη θάλασσα του διαδικτύου, ο οποίος κάνε-κάνε τείνει να περιορισθεί σε καραβάν-σαράι.

    Λοιπόν, για να είμαι σαφέστερος, να πω αγαπητή μου Ψιλικατζού, πως την ελευθερία της άποψης την έχουμε όλοι μας και δεν τη χαρίζουμε, ούτε της βάζουμε τα γκέμια που θ’ αρέσουν στην κριτική αδιάφορο αν είναι καλόπιστη ή κακόπιστη, αρεστή ή όχι.

    Α, τέλος, αν από τότε έλεγα ξεκάθαρα στον παπά όσα ήθελα, δεν θα χρειαζόνταν να με καταραστεί (παραλίγο να μ’ αφορίσει δηλαδή) ο δεσπότης στα σαράντα μου. Άργησε κι εκείνος κι εγώ!
    Καλημέρα σε όλους…

  20. το μόνο που δεν αγνοούμε είναι ο Λιακόπουλος …

  21. Καλημέρες!

    (no comment) 😀

Σχολιάστε

 
