X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Ο ΠΙΠΗΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 4, 2006

Τα ΄χα σχεδιάσει όλα πολύ προσεκτικά. Ήμουν είκοσι και δούλευα δεκατετράωρα. Το μαλλί μια ζωή μακρύ, κατάμαυρο και πρόκα. Σε διάφορες προσπάθειες να κατσαρώσει είχα αφήσει μαλάκες μπόλικους κομμωτές. Ο τελευταίος, ο Ζακίμ στην Σωτήρος ορκιζόταν ότι θα τα καταφέρει. Μου ΄κανε περμανάντ με το ζόρι. Του το ΄λεγα εγώ ότι το μαλλί μου είναι αδιάβροχο, εκείνος ντουβάρι. Του ΄λεγα ότι σ΄ένα βράδι έκανα έξι ντεκαπάζ και έγινα μια ξανθιά αλλά το μαλλί νταβανόπροκα. Του ΄λεγα ότι έχω δοκιμάσει όλα τα χρώματα αλλά κατσαρό ποτέ. Αυτός τίποτα. «Αγάπη μου, εγώ δεν έχω αποτύχει ποτέ». Είκοσι χιλιάρικα. Οκ. Δυό βδομάδες μετά, πήγα από ΄κει για καφέ με το μαλλί πρόκα. Έμεινε ο καλλιτέχνης. «Πού είναι η περμανάντ;» Έλα μου ντε!

Εκείνο το πρωί δεν είχα πει σε κανέναν πού πάω. Ο γκόμενος ζουλιάρης έπαιρνε τηλέφωνα κάθε τρεις και λίγο αλλά η μάνα μου βράχος. Της είχα πει ότι πάω σε μια φίλη, του το ΄πε και εκείνος θύμωσε. Τότε δεν είχαμε κινητά. Μόνο Εμπιστοσύνη και Ανάκριση. Τί γαμάτες εποχές! Είχα κλείσει ραντεβού στη Τζο τρεις βδομάδες πριν. Άμα είναι για μαλλί και ρούχο δεν δέχομαι γνώμη από κανέναν. Μιά φορά είχε τολμήσει γκόμενος να μου πει για την τζην φουστίτσα μου που φόρεσα στο σχολείο. Την γάμησε. Για τρεις μήνες την φόραγα κάθε μέρα. Μετά το πήρε απόφαση και τώρα με παρακαλάει να τις φοράω αλλά δεν έχει και τόσο γούστο άμα στο επιτρέπουν.

Πήγα στην Τζο και άρχισε τα γνωστά :

-Πώς τα θέλεις;

-Κοντά.

-Πόσο κοντά;

-Ξέρω γω, ξυρισέ τα.

Αυτή τη φάση την έχω ζήσει πολλές φορές από τότε. Είναι μια πολύ κουραστική συζήτηση περί του πόσο σέξι είναι τα μακριά μαλλιά, πόσο κρίμα είναι να τα κόψεις, τί θα γίνει αν το μετανοιώσεις, αν δεν αρέσει στον γκόμενο. Άκυρες όλες οι ερωτήσεις. Αλλά άντε να πείσεις την κομμώτρια. Ποιός ξέρει τί βρισίδια και κλάμματα έχουν φάει κι αυτές από πελάτισσες. Με τα πολλά, την έπεισα.

Μετά έρχεται το δεύτερο κύμα.

-Θέλεις να τα κόψεις σήμερα;

-Ε, γι΄αυτό ήρθα.

-Δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι το άλλο Σάββατο που έχω μια επίδειξη;

-Όχι.

-Μα πρέπει να προβάλλω την δουλειά μου, που θα είναι τσάμπα, που...

-Όχι.

Ωραία. Πάει κι αυτό.

Και πάμε τώρα στην τρίτη και τελευταία φάση μέχρι επιτέλους να κάνεις τα γαμωμαλλιά σου όπως θες.

-Θέλεις να μην πληρώσεις τίποτα;

-Δηλαδή; -Να με αφήσεις να χρησιμοποιήσω τα μαλλιά σου για ποστίς.

-Τί είναι ποστίς;

-Κάτι σαν περούκα. Απλά θα αργήσει λίγο το κούρεμα γιατί θα τα κόβουμε προσεκτικά τούφα τούφα και θα τα τοποθετούμε σε αλουμινόχαρτο.

Αυτή η φάση είναι η καλύτερη. Οικονομικώς, δηλαδή. Το ΄χω κάνει άλλες τρεις φορές και μάλιστα την τελευταία, τα μαλλιά μου πήγαν σε μια κοπέλα που είναι φαλακρή και πολύ το φχαριστήθηκα γιατί ζήτησα από την κομμώτρια που ήταν φίλη μου να της τα δώσει δωρεάν. Η Τζο άρχισε το κούρεμα και ήταν πάρα πολύ περίεργο πράγμα. Έβλεπες ένα άδειο κεφάλι και μόνο το πρόσωπό σου. Χάιδευα συνέχεια το κεφάλι μου και δεν το πίστευα.

Η Τζο ήταν διστακτική. Προφανώς περίμενε να βάλω τα κλάμματα, να το μετανοιώσω. Όταν είδε φυσικά ότι μου άρεσε άρχισε να αναστενάζει ανακουφισμένη. Η πιο ωραία αίσθηση που έχω νοιώσει ποτέ ήταν όταν περπατούσα στον γυρισμό και το πρόσωπό μου ήταν τελείως άδειο, δεν μάσαγα τρίχες και το κεφάλι μου ανάλαφρο.

Πήγα κατευθείαν στο σπίτι του γκόμενου. Δούλευε βράδι και το πιθανότερο ήταν ότι κοιμόταν. Μου ΄χε δώσει κλειδιά του σπιτιού και άραζα τα Σαββατοκύριακα στον υπολογιστή μέχρι να ξυπνήσει. Είχα αρχίσει να έχω ενδοιασμούς. Του άρεσαν τα μακριά μαλλιά στις γυναίκες και ήταν περίπου σαν να είχα κάνει μια μεγάλη διαολιά. Αλλά χέστηκα. Το πήρα πατριωτικά. Αυτή είμαι κύριε και αν με γουστάρεις θα με γουστάρεις όπως θέλω εγώ.

Ο γκόμενος γενικά, δεν ήταν για απότομα ξυπνήματα. Άμα έκανες πως ακουμπούσες έστω και ένα δάχτυλο πάνω του την ώρα του ύπνου, πεταγόταν σαν να τον χτυπούσε ρεύμα. Ακόμα δηλαδή. Γδύθηκα και ξάπλωσα απαλά δίπλα του. Άλλαξε πλευρό και άνοιξε τα μάτια του. Μετά τα ξανάκλεισε και μετά τα γούρλωσε. Μετά γέλασε και φώναξε «Πίπη μου». Ουφ, του άρεσαν. Πολύ δηλαδή, αλλά θα γίνει πολύ γκαβλωτικό το κείμενο για να το γράψεις τσάμπα.

Στην δουλειά μου είχα χοντρό πρόβλημα. Φαινόμουν πολύ μικρότερη απ΄ότι θα ΄πρεπε και έφαγα ένα ξεγυρισμένο χέσιμο. Πρέπει να παραδεχτώ ότι η εικόνα μου με ταγιέρ ήταν το λιγότερο γελοία. Αλλά κι εκεί χέστηκα. Τους έκανα κάτι πωλήσεις που έτριβαν τα μάτια τους και παραιτήθηκα με μια γερή μεταγραφή.

Ο γκόμενος από τότε μόλις μάκραιναν αρκετά τα μαλλιά μου με έπρηζε. Τον έχω βάλει πια στο τριπάκι και είναι ή του ύψους ή του βάθους. Θέλει μεγάλες αλλαγές. Όλα του αρέσουν. Και οι μελαχροινές και οι ξανθιές και οι κοκκινομάλλες και τα αγοροκόριτσα. Τώρα που το σκέφτομαι στο θεματάκι αυτό, πρέπει να έχω κάνει μαλακία.

15 Σχόλια to “Ο ΠΙΠΗΣ”

  1. mpampakis said

    Θέλει πολύ τάλαντο για να κάνεις τέτοιο ποστ μιλώντας για… τρίχες!

    ;^p

    (σούπερ!)

  2. GoldieC said

    Κύλισε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι!!!!

  3. synas said

    Γενικώς, κάτι παίζεται με τα ξυρισμένα πράγματα, μου φαίνεται. Είναι πιο άμεσο το άγγιγμα, πιο πρωτόγονη η αίσθηση. Ένστικτο…

  4. Έχει απαντηθεί άραγε το φιλοσοφικό ερώτημα για τί οι ισιομάλλες ζηλεύουν τις κατσαρομάλλες και το αντίστροφο;

  5. Μπαμπάκη, το θέμα μας είναι φιλοσοφικό και όχι τρίχες! Μα πάρτε με λίγο πιο σοβαρά εδώ μέσα. 😀

    Χρύσα, πού ΄σαι βρε κοριτσάκι; Έτσι ακριβώς. 😀

    Synas, εντάξει, δεν ήταν και ξυρισμένο αλλά γενικώς είναι η πιο ωραία αίσθηση. Όπως επίσης το να μπορείς να λουστείς σε ένα λεπτό μέσα σε νιπτήρα. 😉

    Ντροπαλέ, δεν είναι καθόλου θέμα ζήλειας. Βαρεμάρα είναι. Θες καμμιά αλλαγή πού και πού. Απλά εγώ το παράχεσα. 😀

  6. Chris said

    Καταλαβαίνω το απωθημένο του κατσαρού μαλλιού αλλά να ξέρεις ότι έχει πολλά προβλήματα. Μακραίνει το μαλλί αυτός με το πρόκα, το πολύ σε 5 μήνες λέγεται μαλλιάς. Αυτός με τα κατσαρά σε 5 μήνες μοιάζει με σφουγγαρίστρα, άντε στην καλύτερη με τους Boney M!!!!!!

    Άσε που για κοτσίδα ούτε λόγος… που να μαζευτεί η αφάνα…

    Ένα δράμα σου λέω… 😦

  7. mpampakis said

    Κατάλαβα, κατάλαβα. Καλύτερα να πάρω την φιλοσοφική πλευρά του ποστ στα σοβαρά, γιατί…
    …θα πάω για μαλλί και θα βρεθώ κουρεμένος!
    ;^)

  8. XAMENO KOPMI said

    Καλά εσύ είσαι ακόμα πιο χαμένο απο μένα… Τη βρίσκεις να ταλαιπωρείς τους γύρω σου με κάθε τρόπο έτσι;
    Τέσπα… αφού σε παίρνει, keep up the good work.

    😀

  9. Πιπικατζού!

  10. Rodia said

    Χαχαχαχαχαχα! Θυμήθηκα όταν πρωτοκουρεύτηκα πόσο ελάφρυνε το κεφάλι μου. Εμ, θα ανεβάσω πόστιον, με εμπνέεις! Ποσοστά μη ζητάς, καμιά μαρμελάδα οκ.
    Οταν ανεξαρτοποιήθηκα, πήγαινα πλέον σε κουρέα. Εκοψα τα κομμωτήρια γιατί μου τη σπάγανε οι κομμώτριες που θέλανε να διασώζουν λίγο μαλλί από δω κι από κει και λυπόντουσαν ένα άδειο σβέρκο.. παπαπα..
    Τώρα, να φανταστείς, έχω ανακαλύψει ένα φοβερό κουρέα στα Γιάννενα! Είναι ο Σπύρος και με κουρεύει όπως ακριβώς του λέω. Αμα τελειώνει το κούρεμα, παίζουμε κιθάρα και τραγουδάμε. Αμ, τι νόμισες; Μόνο η Σεβίλλη είχε κουρέα;
    ..το κομμωτήριο είναι της μαμάς του.. αλλά ο Σπύρος ΚΟΥΡΕΥΕΙ δημιουργικά, δεν το παίζει κομμωτής κι έτσι..

    Πότε να σε πάω είπαμε..?

    σμουτς!:-)

  11. Χε, χε…
    Μέχρι κι εγώ που έχω μακριά μαλλιά και βλέπω τα κομμωτήρια από απόσταση, άρχισα να το ψιλοσκέφτομαι…

    Μωρέ λες;

    Ν’ αλλάξω μυαλά ή ν’ αλλάξω μαλλιά;

  12. Μπαμπάκη, άργησες αλλά μπήκες. 😀

    Χαμένο κορμί, ΑΥΤΟ είναι ταλαιπωρία; Μακάρι όλες οι ταλαιπωρίες να είχαν να κάνουν με τα μίνια και τα μαλλιά μας δηλαδή! 🙂

    Χαρτό, άσε τα παρατσούκλια λέμε! 😛

    Rodia, ναι ρε συ. Βάζει και κολωνίτσα;;; 😀

    Καπετάνισσα, το συστήνω ανεπιφύλακτα (για τα μαλλιά μιλάω βεβαίως βεβαίως) 😉

  13. vasvoe said

    κι εγώ το σκέφτομαι πολλές φορές να τα κόψω πολύ κοντά για αλλαγή. σαν καινούρια αρχή θα είναι…
    αλλά μετά φοβάμαι μήπως το μετανιώσω…

  14. εγώ τα είχα καρφακια κωκώ….. και μου πήγαιναν πολύ γμτ, αλλά είχα βίτσιο να τινάζω το μαλλί… (και βαρτέθηκα το ζελέ στην κεφάλα κάθε πρωί)

  15. theope79 said

    Εχεις μεγαλο προβλημα σαν γυναικα…
    Σαλταρισμενη κολολεσβια!!!

Σχολιάστε

 
