X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 26, 2006


Είναι τόσο τρομερό να χάσεις την βέρα σου; Και είναι δυνατόν αυτό, να είναι λόγος χωρισμού; Η συγκεκριμένη είναι με τον γκόμενο τρία χρόνια, πέρσι της έκανε πρόταση, του χρόνου θα παντρευτούν. Η φιλενάδα πάει με τον νόμο : στα τόσα ραντεβού θα μου πιάσει το μπούτι, στα τόσα θα μου πει «σ΄αγαπώ», στα τόσα θα συζήσουμε, μόλις κλείσουμε δύο χρόνια θα μου κάνει επίσημη πρόταση και μετά γάμος.

Από πιτσιρίκα το λέει το ποίημα. Και επειδή φυσικά κανένας γκόμενος δεν μπορούσε να της ανοίξει το κεφάλι να δει το μυστικό πλάνο, έμενε πάντα με το μουνί στο χέρι. Ο πρώτος σουταρίστηκε γιατί πήγε να την πηδήξει απ΄το πρώτο ραντεβού. «Απαράδεκτο και πρόστυχο» φώναζε η προγραμματισμένη. Έπρεπε να εγκριθεί πρώτα στα προηγούμενα στάδια. Που αν το σκεφτόταν στ΄αλήθεια με πρόγραμμα, θα γλίτωνε καμμιά εικοσαριά ραντεβού αν ήξερε π.χ. ότι ο τύπος δεν λέει στο κρεβάτι. Δεν με έπαιρνε ποτέ όμως να πω γνώμη γιατί έτρωγα πάλι στην μάπα τα γνωστά «μιλάς εκ του ασφαλούς». Λες και υπάρχει ποτέ «εκ του ασφαλούς» σ΄αυτά τα θέματα.

Εκείνο που μου είχε κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ότι ακόμα και να καιγόταν για γκόμενο, ακόμα και να είχε βρει τον τέλειο εκείνη έτρωγε χοντρά κολλήματα. Ας πούμε, ήταν απαράδεκτο να είναι με γκόμενο και να μην την ζητήσει σε γάμο στα δύο χρόνια. Ακόμα και κάποιος κακομοίρης που τα κατάφερε και το μάντεψε (ε..εντάξει του το σφύριξα γιατί τον συμπαθούσα) πάλι έφαγε πόρτα γιατί δεν έκανε πρόταση με δαχτυλίδι αλλά με πήδημα. Εντάξει, εδώ είχε και ένα δίκιο. Άμα την ρωτούσαν τα παιδιά της μετά από χρόνια «μαμά πώς σου έκανε πρόταση ο μπαμπάς;» ε, δεν γινόταν να δείξει το μουνί της.

Αυτή τη φορά όμως άρχισε να χώνει και μεταφυσική στο πράγμα. Αυτό το γαμωδαχτυλιδάκι έχει καταστρέψει τελικά πολύ κόσμο. Της είπα να πάει να πάρει άλλο και με είπε πεζή. Της είπα να παντρευτεί χωρίς δαχτυλίδι και μόνο που δεν με έδειρε. Είναι κακό σημάδι, φώναζε. Πήρε τηλέφωνο τον γκόμενο και του είπε να χωρίσουν. Απαρηγόρητος ο Γ. Πώς να σώσει μια σχέση που κρέμεται από ένα κομμάτι πλατίνα. Γενικώς δηλαδή, πώς σώζεις μια σχέση που κρέμεται από κάτι υλικό;

Και τότε έφαγα την φλασιά. Άμα δηλαδή κάποιος έρθει και με ρωτήσει στα πόσα ραντεβού μου έπιασε μπούτι, στα πόσα πηδήχτηκα, πότε συζήσαμε, πότε έγινε η πρόταση γάμου και το κυριότερο πούντο πούντο το δαχτυλίδι, τη γάμησα. ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Θέλω να πω, ψιλοφαντάζομαι αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ να συζητηθούν όλα αυτά, ούτε υπήρχε περίπτωση με τις αφραγκίες μας τότε, να κολλήσουμε στο δαχτυλίδι. Τώρα για τον γάμο και τα λοιπά ξέρω ΄γω, ήρθαν μόνα τους μάλλον.

Το πιθανότερο είναι να έχουμε χάσει μερικές ροματζάδες με όλα αυτά τα φρου φρου αλλά η όλη φάση μου κάνει λίγο ξενέρα. Ξέρεις, σαν τις γκόμενες που δεν παντρεύονται σε δίσεκτο έτος αλλά δεν πρόκειται με καμμία παναγία να ανοίξουν ποτέ τα στραβά τους και να δουν ότι δεν θα είναι το έτος δίσεκτο αλλά ο γάμος τους.


29 Σχόλια to “ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ”

  1. αν ειναι ετσι πες στην φιλη σου να της στειλω την δικη μου βερα που μου εμεινε αμανατι..

    σφυριλατη και σουπερντουπερχαι!!!!

    αντε και στα δικα μας..

    (δεν μπορω να κοιμηθω σημερα και ας νυσταζω σαν γρια παραμανα)

  2. Καλά κι αυτός ο Γ., αντί να πανηγυρίζει για την τύχη του που φάνηκε εγκαίρως πόσο γκαγκά είναι η άλλη, είναι «απαρηγόρητος»;;;;;;

    Ψιλικατζού μου αν θες την γνώμη μου κι εσύ να την σουτάρεις, τους φίλους τους διαλέγουμε, δεν τους κληρονομούμε.

    Σ;)))

  3. Κατ, καλωσήρθες γυριστρούλα! Κι εγώ εδώ γαμώτο. Το ΄χω ξεφτιλίσει με τα ξενύχτια. Σφυρίλατη;;;; Σιχαίνομαι τα κοσμήματα αλλά τα σφυρίλατα είναι μαλάκα τα πιο σιχαμένα λέμε!!! 🙂

    Γάτε, ε καλά τώρα μην φανταστείς ότι είναι και κολλητή. Ψιλογνωστή είναι με μια μικρή οικειότητα. Οι φίλες μου είναι καμμία σχέση με την γκομενίτσα αυτή. 😀

  4. Rodia said

    Ερε τι διαβάζουμε νυχτιάτικα! Αμα ωρύομαι «δεν είμαστε λαός, δεν είμαστε λαός» πάνε να με σωφρονίσουν. Καλά και μου θύμισες μια ιστοριούλα κοριτσάκι μ’.. για ένα δαχτυλίδι λέμε.. τρέχω να τη γράψω ατάκα κιεπιτόπου!
    σσσσσμουτς!:-)

  5. alximist said

    Xm, genika polla kolhmata trwne oi ellhnides, kai kala ftaiei sigoyra oli ekpaideysh ex apalwn onyxwn, alla ti trabaei h dikia soy?
    Thn lypamia pragmatika gia to paramythaki poy exei faei…mia mera tha to xtypaei to kefali ths…

  6. α) Απίστευτη λίστα soulmates ή όπως αλλιώς θες πές την
    β) εξίσου απίστευτη γραφο-διάρροια, ας το πούμε έτσι
    γ) http://emfyalomenos.blogspot.com/ βάλε με και μένα στην λίστα, αν θες φυσικά,
    δ) απίστευτος ο χρόνος που αφιερώνεις (και σε άλλες το βλέπω) στα blogs. Πρέπει να σας έχει γίνει πόρωση. Μάλλον βγάζεται τα αποθημένα σας και μπορείται να πείτε λέξεις, μουνί κλπ στο net τι στιγμή που εμείς τις λέμε προφορικά. Αν και προσωπικά δεν είμαι αθυρόστομος.
    ε) καλή συνέχεια στην προσπάθεια, όποια κιαν είναι αυτή 😉

  7. confused said

    Κι εμένα ο άντρας μου είχε χάσει τη βέρα του. Για δυο χρόνια που δε φόραγε, δεν πάθαμε και τίποτα 😛
    Ρε τι κολήματα τραβάει ο κόσμος…

  8. Το ερώτημα είναι αν η περίπτωση της φίλης είναι αντιπροσωπευτική (μιας γενιάς, μιας τάξης, δεν ξέρω τι) ή αν είναι μια μεμονωμένη ψωνάρα. Αν ισχύει το πρώτο πάω να ψάξω για ξυραφάκια

  9. (εχμ, γκουχ γκουχ)

    ….Το πρώτο;;;; (λέω;)

    Σ:((((((

  10. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα…
    δακρύσαμε, συγκινηθήκαμε, μας ήρθε η επιφοίτησις…
    Ξέρετε τη ροπή μας προς την ηλιθιότητα, τον κατατονισμό, τη παράνοια κλπ. Τα μαλακισμένα η ειδικότης μας. Τα καραμαλακισμένα το άπιαστο όνειρό μας.

    Απαιτούμε να μας τη γνωρίσετε.
    Ο γέρων του Τάγματος ήδη την ερωτεύθηκε.

  11. εγώ για άλλο αναρωτιέμαι….

    αν ξέρει ο άλλος όυι η σχέση του κρέμεται από ένα γαμωδαχτύλιδο, τότε για΄τι θέλει να σώσει τη σχεση του; μη σώσει και τη σώσει λέω εγώ.

    (όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα, εγώ έχω ακούσει και καλύτερο: «στάση που του γυρνάς την πλάτη, κάνεις μόνο αφού το έχετε κάνει πρόσωπο με πρόσωπο τουλάχιστον 10 φορές» (είναι έλλειψη σεβασμου στο πρόσωπό σου αλλιώς, δεν το ξερες;)

  12. Εμένα πάλι μπορεί να μου πεις γιατί όσο φορούσα βέρα μου την έπεφταν όλες οι γκόμενες και τώρα που την έβγαλα πρέπει να τους την πέσω εγώ. Τ ανάποδο δεν έπρεπε να γίνεται. Αχ, ωραία που είναι να κάνω τον αφελή!

  13. spitogatos said

    Δεν είναι τίποτα. Θα της περάσει σύντομα. Φαντάζομαι ότι το χρονοδιάγραμμα θα αναπροσαρμοστεί όταν αρχίσει να αισθάνεται ότι θα απομείνει στο «ράφι»…άλλη παπαριά κι αυτή με το ράφι και το άγχος της γεροντοκόρης…
    Άλλωστε φαντάζομαι ότι αυτές οι κλινικές περιπτώσεις, μάλλον μη μείνουν ανύπαντρες έχουν ως προτεραιότητα παρά οτιδήποτε άλλο. Κι αυτή μια τέτοια περίπτωση είναι, απλά δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα…
    Σε ποια ηλικία λέει το πρόγραμμα ότι θα πρέπει να είναι ήδη παντρεμένη; Όταν πλησιάσει εκείνη η ηλικία θα πάνε περίπατο και τα ραντεβού και τα δαχτυλίδια και οι διετίες και όλα…:P

  14. zouri said

    ποσες ειναι τετοιες…

  15. Ροδιά, μ΄αρέσει που σου ξυπνάω αναμνήσεις. 😉

    Alximist, το χτυπάει ήδη αλλά δεν το ξέρει. 🙂

    Emfyalomene ναι, μ’ έχουνε δεμένη όλη μέρα μπροστά από τον υπολογιστή και με βαράνε με μαστίγια αν πω κακιά λέξη live. Έλα, σύνελθε! 😀

    Confused, πέστα ρε συ! Σιγά μην φταίει το δαχτυλίδι για τους χωρισμούς. 😉

    Xartopontika, καλό ξυράφιασμα and welcome to real life. 😛

    Funel, μη δεις σκατά εσύ, πρώτος πας να κολλήσεις. Θα στη στείλω ρε, να δεις τί έχεις να τραβήξεις. 😛

    Marilina, το χειρότερο που έχω ακούσει είναι «σεξ μόνο μετά από κάθε πεντόκιλο που χάνεις». Αυτό το ΄λεγε μια γκόμενα σε φίλο υπέρβαρο. Ξεφτίλα σου λέω!

    Μάνο, ναι. Ένας άντρας με βέρα είναι σαν να έχει μέλι. Μα τί ηλίθιες! Μα τί αφελής! 😛

    Spitogate, bingo! Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν τόσο καιρό. Ότι σε λίγο θα τρέχει και δεν θα φτάνει και θα ξεχάσει κανόνες και θεωρίες. 😉

    Zouri, Α-ΜΕ-ΤΡΗ-ΤΕΣ!!!

  16. Uncle Aris said

    Κάτι τέτοιες γυναίκες δίνουνε πάτημα στους άντρες να λένε οτι οι γυναίκες είναι ηλίθιες, με το συμπάθειο κιόλας, αλλά αν ακομα ΚΙ ΑΥΤΑ τα κάνεις με πρόγραμμα, τότε είσαι κάπου ΤΡΑΓΙΚΑ λάθος…

  17. Ή έχουμε κοινή γνωστή ή είναι μεγάλη κατηγορία αυτών των γκομενακίων-wannabe-wifes στη χώρα μας. Μάλλον το 2ο… Αυτή που ξέρω έχει χρονοδιάγραμμα γάμου αλλά και παιδιού. Όπως λέει και ο γάτος θα γίνουν διορθωτικές αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα αναλόγως ηλικίας (και ορμονών προσθέτω 😀 )

    Εκτός απ’ τους βέρα-φέροντες άντρες σουξέ έχουν και όσοι έχουν μαζί τους ένα παιδί. Το διαπίστωσα σε βόλτα με τη βαφτιστήρα μου 😉

    Φτου-κακά μακριά απο μας πάντως κάτι τέτοιες!

  18. να σου πω όμως ρε κωκώ….. ποιός φταίει με τον καιρό; η γκόμενα που τον «ακβίαζε» ή αυτός που έτρωγε τον εκβιασμό αμάσητο; έλεος δλδ…

  19. «εκβίαζε» και όχι «ακβίαζε» βεβαίως.. (είπαμε, τυφλό σύστημα)

  20. mpampakis said

    Γενικά, αυτά τα control-freaks είναι ό,τι χειρότερο…

    Εμείς πάντως παντρευτήκαμε σε δίσεκτο, δαχτυλίδι ακόμα δεν έχω πάρει, η πρόταση έγινε στα καλά καθούμενα και σε άσχετη στιγμή, αν και με πολλές…ιδιαιτερότητες. Και μια χαρά πάμε φτου μας φτου μας. :^)

    Εμ, όταν λες φίλη σου, πόσο φίλη εννοείς; Γιατί την ξέρεις την παροιμία με το «δείξε μου τους φίλους σου…» ;^p

  21. Αλλάχ μεγαλοδήναμε σχώρα με , αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω. Συμβαίνουν όλα αυτά στη χώρα μου; Στην πατρίδα μου; Είναι αλήθεια; Απάντησέ μου!

    Υ.Γ. Ασχετο(;): Για να καταλάβω, τα αγοράκια,όταν βγαίνετε παγανιά στα μπαράκια φοράτε μήπως βέρα; Δεν ξέρω για τις γυναίκες αλλά ποιος νυμφευμένος τη σήμερον ημέρα διαλαλεί το γάμο του με τόσα πιπίνια που κυκλοφορούν;

  22. Άρη, φάουλ. Να ΄ξερες πόσους άντρες ξέρω που κάνουν ακριβώς τα ίδια. Απλά εκείνοι παθαίνουν την κρίση μετά τα 35.

    Unique, είναι απίστευτα πολλές οι περιπτώσεις. Ναι, ρε συ τα πιτσιρίκια είναι και γαμώ τις γκομενοπαγίδες! 🙂

    Marilina, σκατά κατάσταση. Ο καθένας είχε τις δικιές του μαλακίες στο κεφάλι του για να συνεχίζεται μια τέτοια αρρωστημένη φάση.

    Μπαμπάκη, διάβασε τα παραπάνω σχόλια, δεν είναι φίλη ακριβώς. Δεν θα μπορούσε ρε συ. 🙂

    Sykofanti, εσύ δηλαδή πού ζεις; Σε κάνα υπόγειο με δεμένα μάτια; 😀

  23. uncle aris said

    Μα κι οι άντρες που έχουνε τέτοια κόμπλεξ μαλάκες είναι κι αντίστοιχα δικαιολογούν τον παραπάνω χαρακτηρισμό που μας προσάπτουν οι γυναίκες. Χώρια που επίσης ισχύει οτι κάπου κάτι έχει πάει ΤΡΑΓΙΚΑ λάθος ΚΑΙ με αυτούς…

  24. Χριστέ μου τι κότα!.
    Ομως τα βρίσκουν και τα κάνουν έτσι δεν είναι? Οπότε ώσπου να ανοίξουν τα μάτια τους αυτοί οι κύριοι να δούν «τι παίρνουν» πολύ καλά κάνει η δνις..

  25. -Emfyalomene ναι, μ’ έχουνε δεμένη όλη μέρα μπροστά από τον υπολογιστή και με βαράνε με μαστίγια αν πω κακιά λέξη live. Έλα, σύνελθε! 😀

    -x-psilikatzoy
    Μην παραφράζεις αυτό που έγραψα, δεν έχει καμμία σχέση με το σχόλιο που μου προσάπτεις! Απλώς λέω ότι το να γράψεις «μουνί» κλπ δεν είναι ταμπού αλλά δεν είναι και cool (ιδίως για γυναίκα κατά την άποψη μου), Οπότε ή το βγάζω τα απωθημένα μου ισχύει ή γράφεις όπως μιλάς οπότε πάω πάσο. Στο γράφω σαν φιλική παρατήρηση, δεν γνωριζόμαστε οκ; 😉

  26. Χεχε!! Γράφω ακριβώς όπως μιλάω (ίσως λίγο πιο κόσμια απ΄ότι μιλάω). Δεν παρεξήγησα καθόλου. Γούστα είναι αυτά. Πάντως ειδικά για την περίπτωσή σου έχω αναφερθεί στο παρελθόν:

    https://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/03/02/0102032006/

    😀

  27. emfyalomenos said

    Εννοείς για το θέμα της αθυροστομίας και όχι για μένα γιατί δεν έχω γράψει ξανά γι’αυτό. 10-4

  28. Ναι ρε συ μην παρεξηγείσαι, πλακίτσα κάνουμε γαμώτο. 😀

  29. […] 23-χρονη κοπέλα, προβληματική περίπτωση που με έχει απασχολήσει και στο παρελθόν και που πιστεύει ότι ήδη είναι πίσω στο χρονοδιάγραμμα, δηλώνει ότι όταν κάνει παιδιά θα θέλει να μην δουλεύει και να είναι σπίτι. Ως εκεί, ΟΚ, βαρετό αλλά ΟΚ. Συμπληρώνει όμως: «Γιατί όταν το παιδί πάει Γυμνάσιο, πρέπει ο γονιός να είναι εκεί, να δει ότι ήρθε στις 2 και όχι στις 2:30, να ξέρει ότι δεν πήγε σε τίποτα πλατείες και δεν έμπλεξε με τίποτα παρέες και τέτοια». Τίτλος επιθεώρησης: Ο γονιός είναι προσωπάρχης. Ή χωροφύλαξ. Ή και τα δύο. […]

Σχολιάστε

 
