X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αύγουστος 23, 2006

(και άλλες αρετές)

Το σκέφτηκα πολύ σοβαρά και αποφάσισα τί είμαι. Δεν θέλω κουβέντα. Ιδού η πλήρης ανάλυση : “αφελής ή δόλιος υποστηρικτής του νεοταξικού καπιταληστρικού σχεδίου γενοκτονίας των εθνών και μετατροπής του παγκόσμιου πληθυσμού σε ανέστια μάζα δουλοπαροίκων και καταναλωτών” (sic). Βέβαια, σε όλα αυτά χώστε μπόλικες ψιλές, δασείες και περισπωμένες και αρκετή ελληνική παράδοση, για να έχει ο ξεπεσμός μου περισσότερο κύρος.

Το ότι δέχτηκα στην πόρτα μου και φιλοξένησα όσους περισσότερους πεινασμένους μετανάστες ζήτησαν την βοήθειά μου, αυτό με έκανε όλα αυτά. Μα, υπάρχουν Νόμοι και Κανόνες μου λένε. Ναι. Αλλά σύμφωνα με την δική μου λογική, κάποια πράγματα δεν επιδέχονται κανόνες.

Σκέψου για παράδειγμα να σου λέγανε, ξέρεις, η δολοφονία επιτρέπεται και μάλιστα πάρε και μια χατζάρα και βγες στους δρόμους και σφάξε όσους τραβάει η ψυχούλα σου. Κόβω το χέρι μου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που ΔΕΝ θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Σκέψου τώρα να σου λέγανε, ξέρεις, αν δεν πάρεις την χατζάρα κινδυνεύει ο πολιτισμός σου, η παράδοση, η γλώσσα και η επιβίωσή σου. Ξέρεις ανθρωπάκι, αν δεν σκοτώσεις μερικούς θα φτωχύνεις, θα αλλοιωθεί η ομογένεια του πληθυσμού σου, θα ξεχαστούν η γλώσσα σου και οι παραδόσεις σου, εκείνοι είναι ο εχθρός, απλά δεν έρχονται με όπλα αλλά ύπουλα και με παρακάλια. Κόβω το χέρι μου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που ΔΕΝ θα μάσαγαν.

Σκέψου τώρα, να έφταναν οι αναλύσεις μεγάλων πανεπιστημίων και να σου έλεγαν ξέρεις ανθρωπάκι, εσύ φταις που ήρθαν όλοι αυτοί οι μετανάστες και μας πήραν τις δουλειές, μας μπαστάρδεψαν τον πολιτισμό μας, μας γέμισαν παιδιά τους. Και τώρα ανθρωπάκι είναι η τελευταία σου ευκαιρία να πάρεις την χατζάρα και να τους διώξεις όλους από ΄δω μέσα αλλιώς χάθηκε ο Έλληνας για πάντα. Εδώ θα μασήσουν πολλοί, αλλά και πάλι κάποιοι ΔΕΝ θα το κάνουν.

Και φτάνουμε τώρα στον χαρακτηρισμό που μου δώσατε για να το τελειώνουμε μια και καλή : Δεν μπορεί κύριοι Έλληνες απ΄την μια να μου είστε φιλόξενοι, φιλεύσπλαχνοι, χριστιανοί και με μια καρδιά αγκινάρα και από την άλλη ψυχροί λογιστές απέναντι σε τόσο ταλαιπωρημένους ανθρώπους. Πρέπει επιτέλους να αποφασίσετε τί θέλετε. Γιατί Παράδοση, Πολυτονικό, Αρχαία και Έλληνες ΔΕΝ πάνε μόνα τους.

Είτε θα επιλέξετε όλο το πακετάκι (Ξένιος Δίας, Χριστιανική Αγάπη, Δασείες και άλλες παραδοσιακές αρετές), είτε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα παραδεχτείτε ανοιχτά το “πας μη Έλλην βάρβαρος” και δεν θα μου κρύβεστε πίσω από μαλακισμένους αφορισμούς για όλους εκείνους που βάζουν τους Ανθρώπους (όλους όμως) πάνω από τις γλοιώδεις απάνθρωπες θεωρίες σας.-

34 Σχόλια to “ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ”

  1. «Σε λίγο θα κυκλοφορείς στην ομόνοια και δεν θα ακούς Ελληνικά.»

    «Δεν είμαι ρατσιστής αλλά αυτοί οι Αλβανοί είναι άτιμη φάρα,»

    «Μακριά από το σπίτι μου και ας κάνουν ότι θέλουν.»

    (Eίπα να προφτασω μερικά πριν τα γράψουν άλλοι)

  2. Lex, μη σκας. Τους επιλεκτικά φιλέσπλαχνους δεν τους γλιτώνω με τίποτα. 🙂

  3. Tero said

    Το πιο κορυφαίο που έχω ακούσει, ever:

    Δύο πράγματα μισώ σ’ αυτόν τον κόσμο: Τον ρατσισμό και τους βρωμοάραπες!

    😛

    BTW, σε έβρισε κανείς;

    Tero

  4. Tero said

    Το πιο κορυφαίο που έχω ακούσει, ever:

    Δύο πράγματα μισώ σ’ αυτόν τον κόσμο: Τον ρατσισμό και τους βρωμοάραπες!

    😛

    BTW, σε έβρισε κανείς;

    Tero

  5. Bασίλης-Λευκωσία said

    Γουστάρω την πέννα σου φοβερα!

    Έχεις μία ζηλευτη ικανότητα να αναλύεις πολυ δύσκολα θέματα,με άκρα γλαφυρότητα όμως που συναρπάζει…

    Δεν μπορω να μη σε επισκέπτομαι καθημερινα. Έχω πάθει εξάρτηση μαζι σου.

    Σε ευχαριστω!

    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  6. φιλόξενη φιλευσπλαχνη αρχαία ελλάδα!

    με τους δούλους, τις γυναίκες που καθονταν στο σπίτι κλεισμάνες, τους «βαρβάρους», τα ανάπηρα παιδιά που σκοτωναν μόλις γεννιόντουσαν..

    απο κει και πέρα ευτυχώς υπάροχυν ακομα ‘ανθρωποι που θυμούνται ότι υπήρξαν πρόσφυγες (αυτοί οι οι δικοί τους) και ανοίγουν το σπίτι τους.

  7. Εμείς είμαστε υπέρ της ιδιαιτερότητας, δεν κάνουμε διακρίσεις, ούτε είμεθα ρατσιστές ημείς. Λέγω μαδάμ Ψιλικατζού . Ημείς τους σφάζουμε όλους χωρίς διακρίσεις. Ημείς τους τρώμε όλους λάχανο χωρίς να κοιτάμε διαβατήρια. Και ως γνήσιοι απόγονοι του
    «Mswatino»
    , μπορούμε και να τους φάμε ζωντανούς .

  8. Tero, προφανώς για το μπλογκ μου είσαι ένα σκουληκιάρικο spam :). Όχι, κανείς δεν την είπε σε *εμένα*. Την είπαν σε αυτά που πιστεύω. 🙂

    Γειά σου Βασίλη. 🙂

    Marilina, τελικά αυτοί οι Αρχαίοι έχουν γίνει λάστιχο. Από λίκνο του πολιτισμού μέχρι παιδεραστές και δολοφόνοι. «Κατά το δοκούν» παράδοση που λένε και μερικές ξένες γλώσσες.

    Sykofantis_Bastouni, αυτή είναι η αλήθεια. Στις μαλακίες μας δεν κάνουμε καμμία διάκριση. Όποιον πάρει ο χάρος. 🙂

  9. Φταίμε εμείς που θέλουμε να τους δώοσυμε μόνο έναν τίτλο. και σήμερα, ε΄νας επισ΄τημονας μπορεί κάλλιστα να είναι φοβερός στη δουλειά του, αλλά εκτός της δουλειάς του να γυμνάζεται, να ζωγραφίζει, να πίνει μαύρο, να δέρνει τα παιδιά του, να σκαλίζει τη μύτη του δημόσια, να είναι μισογύνης….

  10. Μαριλίνα, ακριβώς. Λες και είναι τούρτα. Διαλέγουμε το κομματάκι με το κερασάκι και το λέμε πάστα. Λες και οι άλλοι είναι στραβοί για δουν ότι λείπει η υπόλοιπη τούρτα.
    Και άμα πας να πεις και κουβέντα, σου λένε ότι δεν είσαι σωστός Έλληνας και κάτι άλλα με περισπωμένες. 😀

  11. Έχω πέσει θύμα ρατσιστικής συμπεριφοράς στο εξωτερικό λόγω της «μελαχρινής μου εμφάνισης» , έχω πέσει θύμα «σεξουαλικής παρενόχλησης» για τον ίδιο λόγο . Αντιλαμβάνομαι την «οργή» που είναι εμφανής στο νήμα μα δεν αντιλαμβάνομαι αν υπάρχει πρόταση για αλλαγή της κατάστασης.
    Δυστυχώς όποιος φωνάξει «ας κάνουμε κάτι»γίνετε ή γραφικός ή ξεζουμίζετε για 1-2 μέρες στα κανάλια και στοπ .

    Υ.Γ. Ψηφίστηκε στη Βουλή η διάταξη για την σεξουαλική παρενόχληση . Έχετε να φάτεμηνύσεις

  12. Liselotte said

    Στο σχολείο μου φέτος μία συμμαθήτρια απο Αλβανία ήρθε πρώτη. Οι δάσκαλοι έίπαν να μην της δώσουν τη σημαία γιατί θα γίνει της που το καγκ, αλλά πεταχτήκαμε όλοι μας επάνω και της τη δώσαμε εμείς.

    Στους πατεράδες μας βέβαια δεν άρέσαμε γιατί απο τη μιά μας λένε να μην είμαστε ρατσιστές, απο την άλλη όμως οι κωλομετανάστες είναι καλοί για να μας σκουπίζουν τα πατώματα ή να χτίζουν πολυκατοικίες και όχι να νοικιάζουν δωμάτια δίπλα μας πλήζ..

  13. Θα πέσει πολύ γέλιο πάντως με τα πρώτα συμπεθεριλίκια.

  14. Ναί, ἀγαπητὴ Ψιλικατζοῦ, αὐτὸ πιστεύω. Πιστεύω ὅτι εἶστε καλὴ καὶ πονόψυχη κοπέλα, πλὴν ὅμως λιγάκι ἀφελής. Δὲν εἶναι κακὸ αὐτό. Ἡ Πολιτεία ὅμως ὀφείλει νὰ ἔχει μεταναστευτικὴ πολιτικὴ καὶ νὰ μὴν ἀρκεῖται στὴν δική σας καλὴ καρδιά. Διότι ἐὰν οἱ κυβερνῶντες ἐπιτρέψουν (ἤ χειρότερα, ἐπιδιώξουν, χάριν ντόπιων καὶ ξένων εἰδικῶν οἰκονομικῶν ἤ ἄλλων πλέον ὑπόπτων συμφερόντων) νὰ ἔλθουν στὴν πόρτα σας/μας πέντε ἑκατομμύρια Ἰνδοί καὶ ὀκτὼ Κινέζοι καὶ δέκα ἑκατομμύρια Τοῦρκοι γιὰ νὰ τοὺς φιλέψετε/-ουμε, ἡ καλή σας καρδιὰ θὰ εἶναι ἀνεπαρκής. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἄποψίς μου, καὶ εἶπα, ἐπειδὴ σᾶς συμπάθησα γιὰ τὴν καλοσύνη και τὴν γλυκειὰ ἀφέλειά σας, νὰ σᾶς δώσω τὴν δυνατότητα νὰ μὲ ἐξυβρίσετε, μιὰ καὶ τόσο φάνηκε νὰ τὸ ἐπιθυμεῖτε στὸ ἄλλο ἱστολόγιο, ἀλλὰ ἐκωλύεσθε νὰ τὸ πράξετε.

    Γιὰ τὴν Σημαία, τώρα, ἡ ἀπορία μου δὲν εἶναι γιατὶ τὴν κράτησε τὸ ἀλβανάκι, ἀλλὰ γιατὶ τὴν κρατήσατε ἐσεῖς, ὅσοι τὴν ἔχετε κρατήσει.Τὶ νιώσατε τότε; Κάνατε φιγούρα, ὅπως στὸ γήπεδο μὲ τὰ κασκὸλ τοῦ θρήνου καὶ τοῦ βάζελου; Ἤ νιώσατε νὰ περνᾶ ἀπὸ τὸ χέρι σας ἠλεκτρικὸ ῥεῦμα; Νὰ σᾶς διαπερνᾶ ὁλόκληρους τὸ ῥίγος τῆς συγκίνησης γιὰ τὴν ἱερὴ στιγμή; Τὸ ἴδιο ῥίγος πού νιώσατε σηκώνοντας μὲ δύναμη τὸ δεξί χέρι γιὰ νὰ δώσετε τὸν ὅρκο τοῦ Ἕλληνος Στρατιώτου: «Νὰ ὑπερασπίζω μὲ πίστιν καὶ ἀφοσίωσιν, μέχρι τῆς τελευταίας ῥανίδος τοῦ αἴματός μου τὰς Σημαίας.» Νιώσατε τὶ τιμὴ σᾶς γίνεται, τὶ χρέος ἀναλαμβάνετε; Ὅτι ἡ Πατρίδα σᾶς κρίνει ἐκείνην τὴν στιγμὴ ἄξιους γιὰ τὸ ὑπέρτατο χρέος, νὰ πολεμήσετε γι᾿ αὐτήν; Νὰ γίνετε ἕνας ἀκόμη κρίκος τῆς πολυαίωνης χορείας τοῦ Γένους, τῶν προγόνων καὶ τῶν ἀπογόνων; Ὅτι αὐτὸν τὸν ὅρκο δίνετε καὶ τὴν ἀνάληψι αὐτοῦ τοῦ ἱεροῦ καθήκοντος δηλώνετε λαμβάνοντας τὴν Σημαία, ἐκ μέρους ὅλων τῶν συμμαθητῶν, συμπολιτῶν, συστρατιωτῶν; Σκεφθήκατε τὶ μεγάλη, τὶ σημαντικὴ εἶναι αὐτὴ ἡ στιγμὴ, νὰ ὑψώνεις, ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Πόλεως, τὴν Σημαία; Ἀφήνω τὸ τὶ ἀπαιτήσεις μποροῦμε νὰ ἔχουμε καὶ τὶ ὅρκο δίνει καὶ τὶ χρέος ἀναλαμβάνει πρὸς τὴν Σημαία ὁ ἀλλοδαπός. Ἀναρωτιέμαι τὶ νιώσατε ἐσεῖς, ἐὰν σᾶς εἶπε ποτὲ κανείς, σᾶς προετοίμασε, σᾶς ἔδωσε τὴν εὐκαιρία νὰ συνειδητοποιήσετε τὸ μεγαλεῖο αὐτῆς τῆς στιγμῆς. Ἐὰν ὄχι, μεγάλο κρίμα.

  15. Ρε συ Καλλίμαχε, παρεξήγησες. Δεν καίγομαι να σε πω μαλάκα, ο j φταίει που έβαλε τον περιορισμό σα να λέει «behold! αυτές είναι μαλακισμένες σκέψεις αλλά ΜΗΝ το ΄πει κανένας γιατί τον αφαλόκοψα». Και πρέπει να σου πω ότι άμα κάποιος μου απαγορέψει κάτι, θα του σπάσω τ΄αρχίδια. Not personal dude.

    [Τώρα για το σχόλιό σου,τους πληθυντικούς και τις δασείες, εγώ δεν μπορώ να στα πω έτσι τυπικά αλλά γενικώς να ξέρεις ότι σε συμπαθώ και νομίζω θα συννενοηθούμε (= μεταδώσω στο έπακρο τις σκέψεις μου].

    Λοιπόν. Αυτό που διάβασες δυστυχώς ήταν ένα συναισθηματικό και σαπουνοπερίστικο (σκάσε, υπάρχει αυτή η λέξη) κομμάτι που ανήκει σε μια αλυσίδα κειμένων που δεν έχεις παρακολουθήσει. Δεν είμαι καλή καρδιά και ανέμελη χίπισσα από αφέλεια, το ΄χω φιλοσοφήσει κιόλας. Βασικά, αυτό με κάνει να φαίνομαι χαζή, αλλά δεν έχεις ιδέα πόσο περήφανη είμαι για τα πιστεύω μου.

    Γιατί βλέπεις, ακόμη και υπουργός Εξωτερικών να ήμουν δεν θα μπορούσα να ζήσω ούτε μια στιγμή στην σκέψη ότι έστω ένα παιδί πέθανε από το κρύο ή την πείνα προσπαθώντας να μπει κρυφά στα σύνορά μου. Και έχω γνωρίσει πολλές οικογένειες που έχασαν παιδιά στα σύνορα. Είναι φρίκη φίλε μου. Ενώ με οτιδήποτε άλλο θα μπορούσα να ζήσω (aka φτωχότερη χώρα, ανάμειξη πληθυσμών,να πάει να γαμηθεί ο ελληνικός πολιτισμός κ.τ.λ.) Ουτοπικό; Χέστηκα. Είδα και τα ρεαλιστικά πώς μεταφράζονται σε ατομικό επίπεδο και πόσο απάνθρωπος πρέπει να γίνεις για να κάνεις ένα κατ’ εξοχήν (είδες πώς το μιλάω το αρχαίο;) ανθρωπιστικό επάγγελμα όπως π.χ. η πολιτική.

    Εντάξει, τώρα για την σημαία πρέπει να σου πω αι αμ κούφντ (σκάσε, κι αυτό υπάρχει). Τέλος πάντων τα βίτσια του καθενός σεβαστά, αλλά προφανώς καβλώνουμε με διαφορετικά πράγματα.

    Να ΄σαι καλά ρε συ. 🙂

  16. «Ἤ νιώσατε νὰ περνᾶ ἀπὸ τὸ χέρι σας ἠλεκτρικὸ ῥεῦμα;»

    Βασικά στην καθημερινότητα μου (και όχι κατά τις εθνικές μαστούρες που πέρασα μικρός) το μόνο που νιώθω να μου διαπερνά το χέρι είναι το γαργαλητό από το ψάξιμο του εκάστοτε υπουργού Εθνικής οικονομίας και οικονομικών.

    «Νὰ σᾶς διαπερνᾶ ὁλόκληρους τὸ ῥίγος τῆς συγκίνησης γιὰ τὴν ἱερὴ στιγμή;»

    Σε αυτό έχεις δίκιο. Παλαιότερα σκεπαζόμουν με την ελληνική σημαία αλλά επειδή είχα πολλά «αέρια» ντράπηκα να την μποχάω και έκτοτε σκεπάζομαι με την τουρκική. Τύψεις γιοκ.

    Τὸ ἴδιο ῥίγος πού νιώσατε σηκώνοντας μὲ δύναμη τὸ δεξί χέρι γιὰ νὰ δώσετε τὸν ὅρκο τοῦ Ἕλληνος Στρατιώτου: «Νὰ ὑπερασπίζω μὲ πίστιν καὶ ἀφοσίωσιν, μέχρι τῆς τελευταίας ῥανίδος τοῦ αἴματός μου τὰς Σημαίας.» Νιώσατε τὶ τιμὴ σᾶς γίνεται, τὶ χρέος ἀναλαμβάνετε;

    Όταν σήκωσα το χέρι μου λίγο πριν ορκιστώ, αυτό που σκεφτόμουν για την κατάσταση ήταν πόσο μαλάκες είναι αυτοί που θα οδηγήσουν το έθνος την κρίσιμη στιγμή, που έβαλαν ένα δόκιμο πλοίαρχο του ΕΝ στο πεζικό. Ξεχρέωσα την μαλακία τους ή να πάω και στο ΠΝ σαν σωστός Έλλην;

    «Ὅτι ἡ Πατρίδα σᾶς κρίνει ἐκείνην τὴν στιγμὴ ἄξιους γιὰ τὸ ὑπέρτατο χρέος, νὰ πολεμήσετε γι᾿ αὐτήν; Νὰ γίνετε ἕνας ἀκόμη κρίκος τῆς πολυαίωνης χορείας τοῦ Γένους, τῶν προγόνων καὶ τῶν ἀπογόνων;»

    Αμα σου πώ λοιπόν πως την στιγμή εκείνη εγώ την θεωρησα ανάξια να την υπηρετήσω, θα μου κακιώσεις; Και ποιοί είναι οι πρόγονοι μου, αλήθεια; Εχω ρίζες από την Κρήτη, την Μικρά Ασία, το Μαρμαρά, καθώς και Αρβανίτικες. Λες να είναι απ’ ευθείας απόγονοι του αρχαίου φύλλου με ISO; Δε νομίζω. Στατιστικά πάρτο. Φυλετικές παρτούζες γίνονταν στις περιοχές αυτές, τουλάχιστον. Παρόλα αυτά πήγα στον στρατό με μεγάλο ενθουσιασμό (βέβαια με ξεκάβλωσε το σύστημα έτσι όπως λειτουργεί, μιας και αν θέλεις μαθαίνεις πράγματα εκεί μέσα) και με ανυπομονησία. Τέλος πάντων.

    «Ὅτι αὐτὸν τὸν ὅρκο δίνετε καὶ τὴν ἀνάληψι αὐτοῦ τοῦ ἱεροῦ καθήκοντος δηλώνετε λαμβάνοντας τὴν Σημαία, ἐκ μέρους ὅλων τῶν συμμαθητῶν, συμπολιτῶν, συστρατιωτῶν; Σκεφθήκατε τὶ μεγάλη, τὶ σημαντικὴ εἶναι αὐτὴ ἡ στιγμὴ, νὰ ὑψώνεις, ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Πόλεως, τὴν Σημαία;»

    Το έχω ξαναπεί. Η σημαία για τον καθένα μπορεί να σημαίνει διαφορετικό πράγμα. Εμένα ας πούμε είναι οι φίλοι μου, οι άνθρωποι που αγαπώ. Για αυτούς βεβαίως και αν χρειαστεί μπορώ να θυσιαστώ. Για την υπόλυψη του κάθε λιωμένου εδώ και 2500 χρόνια, sorry δεν παραμυθιάζομαι να «πέσω» ένδοξα στη μάχη. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, EVER. Κάποιος να σκεφθεί λογικά ρε γαμώτο. Πιστευεις ας πούμε πως οι παππούδες μου στο Αλβανικό μέτωτο πως πολέμησαν έχοντας στο μυαλό τους την Ιλιάδα ή το πως θα επιβιώσουν (πρώτα) και τους δικούς τους πίσω (οι φίλοι, οι αγαπημένοι, η σημαία που λέγαμε) στα μετόπισθεν; Οι μάχες κερδίζονται από αυτούς που μένουν ζωντανοί για να συνεχίσουν τον πόλεμο άλλωστε. Να τελειώνουμε από αυτού του είδους τις προπαγάνδες.

    «Ἀφήνω τὸ τὶ ἀπαιτήσεις μποροῦμε νὰ ἔχουμε καὶ τὶ ὅρκο δίνει καὶ τὶ χρέος ἀναλαμβάνει πρὸς τὴν Σημαία ὁ ἀλλοδαπός. Ἀναρωτιέμαι τὶ νιώσατε ἐσεῖς, ἐὰν σᾶς εἶπε ποτὲ κανείς, σᾶς προετοίμασε, σᾶς ἔδωσε τὴν εὐκαιρία νὰ συνειδητοποιήσετε τὸ μεγαλεῖο αὐτῆς τῆς στιγμῆς. Ἐὰν ὄχι, μεγάλο κρίμα.»

    «Παστρικοί» και «Τούρκοι» ήταν οι πρόσφάτως προγόνοι μου και μια χαρά την υψώνω πλέον την σημαία κάνοντας σε να δακρύζεις. Πίστεψε με. Δώστε λοιπόν μια ευκαιρία στους μετανάστες του σήμερα να κάνουν περήφανα ό,τι και οι παππούδες μου..

  17. Τα ορθογραφικά μου και συντακτικά λάθη, ελπίζω να μην με κάνουν ανάξιο να υπερασπισθώ την «πατρίδα» την κρίσημη ώρα. Αυτή θα χάσει άλλωστε.

  18. Bασίλης-Λευκωσία said

    Γουστάρωωωωωωωωω!

    Συνεχίστε, πλήζ! -σόρυ για το εγγλέζικο, έλλην με βούλα είμαι αλλά κάπου ξεχνιέμαι.

    ( KAΛTΣO + ΠΣIΛIKATZOY, ΌΛA TA ΛEΦTA!!!!)

  19. @Καλτσο : Αμην! (*σβήνει rant*)

  20. Α, και Καλλίμαχε, πες αλεύρι!

    😀

  21. πάνος said

    Φοβεροί διάλογοι – κάνεις καινούριο συκώτι!

  22. alzap said

    Τα είπαν όλα ο καλτσο και η ντίνα
    Διαβάζοντας όμως όσα ειπε ο σύντροφος Καλίμαχος αναρωτιέμαι:
    Αυτό το επιχείρημα για το τι νοιώσαμε όταν κρατήσαμε την ελληνική σημαία, αν νοιώσαμε το ρίγος και το ηλεκτρικό ρεύμα να μας διαπερνα, τι το ήθελε;
    Θα τον συμβούλευα να παει να ρωτήσει τα νεκρά παιδιά στο στρατόπεδο στον Εβρο. Εκει θα του πουν πως ενοιωσαν το ηλεκτρικό ρεύμα προσπαθώντας να εκτελέσουν ηλίθιες και ανεύθυνες διαταγές και να σήκώσουν τη σημαία…

  23. Alzap, περιττό να αναλυθεί.
    Για το κεφάλι μου είναι άτοπο. Είναι αδύνατον δηλαδή να δεχτώ ότι ένα άψυχο πράγμα (σημαία, εικόνα, άγαλμα, τοτεμ, σταυρός και λοιπά καταναλωτικά αγαθά) είναι δυνατόν ποτέ να μου προκαλέσει περισσότερο βαθειά συναισθήματα από ότι ένας άνθρωπος.

    Και μην με αρχίσετε στις πίπες περί συμβολισμών. Ένας συμβολισμός συμβολίζει (= αναφέρεται σε) δεν είναι. Ακόμα κι όταν συμβολίζει του πάπα τ΄αρχίδια.

  24. την ιδια σχεδον κουβεντα ανοιξαμε στην σαντορινη και μαλωσα..
    μετα αποφασισα να συνεχισω τις διακοπες και εκανα την κουφη την κινεζα τον μαλακα…

    μια και αρχισαμε τις πιπες αξιζει ν αναφερω πως γνωρισα τον ιδιο τον θεο ..
    μιλαμε και γαμω τις γνωριμιες φιλεναδα..

    χιχιχιχιχι
    χοχοχοχοχο!

  25. Φετιχισμό δεν το λένε αυτό την ψυχιατρική; Να διεγείρεσαι απο το σύμβολο και να μένεις ασυγκίνητος με το πράγμα;

  26. Afoniksis said

    Δηλαδή άμα εγώ πάω στο μνήμα της μάνας σου και της κατουρίσω τη φωτογραφία…εσύ θα είσαι φετιχιστής με τη φωτογραφία; Γιατί δε θα κατουρίσω τη μάνα σου…η φωτογραφία της θα είναι, μην ανησυχείς καθόλου. Επομένως, θα είσαι φετιχιστής άμα σε πειράξει εσένα αυτό έτσι;
    Έρε μαλακίες…

  27. Afoniksis, άμα πεθάνει η μάνα μου (χτύπα ξύλο και φτου φτου φτου) χέστηκα για τα μνήματα και τις φωτογραφίες. Δεν υπάρχει κάτι που να μου προκαλεί τα ίδια συναισθήματα με την ίδια, πέρα από την ίδια την μάνα μου.-

    «Έρε μαλακίες…»

    Στρίβε τότε.

  28. Afoniksis said

    Κούκλα μου δεν απευθυνόμουν σε σένα, μη χαλιέσαι.
    Αυτό όμως περί φετιχισμού ήταν μαλακία (κατά την άποψή μου πάντα!).
    Απλά το είπα λίγο χοντρά για να γίνει κατανοητό ότι μερικές φορές και τα πράγματα ακόμα έχουν αξία συναισθηματίκη όσο και να χτυπιούνται κάποιοι να αποδείξουν το αντίθετο.
    Για κάποιους είναι μια φωτογραφία (εντάξει όχι για σένα,γιατί εσύ είσαι θηρίο δεν καταλαβαίνεις από τέτοια), για άλλους ένα παλιό γράμμα για άλλους η σημαία ή οτιδήποτε άλλο.
    Και στην τελική τι ζόρι τραβάτε άμα κάποιος έχει κάβλες με τη σημαία? Αν δεν γουστάρεις τα δεξιο-εθνικο-πατριωτικά (αφού όπως έχεις πει δε ψήφισες ποτέ δεξιά 😉 ) τότε δέξου τουλάχιστον το μήνυμα που έχει: Ελευθερία ή θάνατος. Αριστερίζει, είναι ωραίο, ντόμπρο, μαχητικό και είναι και της μόδας στη νεολαία αυτά τα απελευθερωτικά.

    Stood?

  29. Σε όποιον και να απευθυνόσουν, ε ήσουν λίγο άγαρμπος για να το αφήσω έτσι. Τεσπα.

    Η συναισθηματική αξία αντικειμένων δεν προέρχεται από τα ίδια τα αντικείμενα αλλά από τις αναμνήσεις που κουβαλούν. Όταν φτάσεις στο σημείο λοιπόν, να συγχέεις αυτά τα δύο και να θεοποιείς τα αντικείμενα, ναι είσαι φετιχιστής.

    Όποιο μήνυμα έχει μέσα «θάνατο» και «πόλεμο» από όπου κι αν προέρχεται είναι της πούτσας.-

  30. Afoniksis said

    Λοιπόν, έχεις δίκιο.-
    Αυτό το τελευταίο σου επιχείρημα με έκανε να αλλάξω γνώμη και να δω με άλλο μάτι τα πράγματα. Πάλι καλά που είναι και αυτά τα blogs και διαμορφώνει άποψη ο νεοέλληνας…
    Μέσα από το διάλογο μαζί σου κατάλαβα ότι ‘Όποιο μήνυμα έχει μέσα ‘θάνατο’ και ‘πόλεμο’ από όπου κι αν προέρχεται είναι της πούτσας’…(Την ‘ελευθερία’ την προσπέρασες κουφαλίτσα αλλά θα σου τη χαρίσω. Άσε που το motto σου είναι απίστευτα εριστικό…παλιοφασίστρια…χεχε).
    ΟΚ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ποιος γαμάει και τις σημαίες, έτσι; όμορφα. Πάμε να φωνάξουμε μαζί αδερφούλα: Γαμάμε τις σημαίες και είμαστε μάγκες και όχι φετιχιστές σαν κάποιους άλλους που είναι της πούτσας! Έεεεεεεετσι.

    .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

  31. whatever.

  32. A, και μην ξεχάσεις την σημαία σου αύριο στα πανηγύρια της εθνικής μπάσκετ.

  33. Εικονολάτρης ο τοιούτος, ε!

  34. Afoniksis said

    Άσε μη μου το θυμίζεις…αυτή τη βδομάδα λείπω εκτός Ελλάδας και δεν έχω σημαία μαζί μου…θα κρεμάσω τον Kaltsovrako από τον ιστό και θα τον ανεμίζω για τα νικητήρια.
    Είσαι απολαυστική πάντως με κάθε ειλικρίνια και παρόλο που διαφωνώ σε γουστάρω.
    Φιλιά από Αγγλία.

Σχολιάστε

 
