X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

OF ALL THIEVES…

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 18, 2006

....fools are the worst; they rob you of time and temper.

Τί ακριβώς θα μπορούσα να υποθέσω όταν ένα απόγευμα ρέχλας χτύπησε το τηλέφωνο και η γνωστή μου επέμενε να πεταχτούμε το Σάββατο στις 4 ακριβώς από το σπίτι της, γιατί μας είχε μια έκπληξη; Εντάξει φαντάστηκα τίποτε γενέθλια, κάνα παρτάκι αλλά...στις 4; Όσες φορές και αν την ρωτούσα τί συμβαίνει άρχιζε τα γελάκια και τα μυστήρια «είναι για το καλό σου», «έλα και δεν θα χάσεις» και κάτι άλλα περίεργα. Όχι, το να την βρίσω δεν ήταν επιλογή. Σκεφτόμουν ότι ένα γαμωσαββατοκύριακο έχω, δεν είναι δυνατόν να το χαλαλίσω χωρίς να ξέρω τί παίζει, τίποτα αυτή. «Θα χάσεις την ευκαιρία της ζωής σου» και άλλα περίεργα. Τεσπα πήγα.

Είχαν μαζευτεί καμμιά δεκαριά γνωστοί και φίλοι, όλοι με εκείνο το παγωμένο χαμόγελο και μπόλικα νεύρα. Ανάμεσά μας ήταν και μια κυρία που μας συστήθηκε ως Τ. δικηγόρος, οικογενειακή φίλη. Την κλάσαμε βασικά και αρχίσαμε τον χαβαλέ μεταξύ μας, είχαμε να τα πούμε καιρό, μέχρι που η κυρία ήρθε απότομα στην μέση του σαλονιού, βούτηξε το τραπεζάκι με τα φραπεδάκια μας, το ΄σουρε στην άκρη και στην θέση του έβαλε έναν πίνακα με τρίποδο. Μείναμε μαλάκες να την κοιτάμε να μιλάει ξαφνικά και να ζωγραφίζει σχήματα στον πίνακα για μια «καριέρα» χωρίς καν να ρωτήσει αν γουστάρουμε να μας γαμάει έτσι το χαβαλέ.

Η φίλη μας, μας ζήτησε να ακούσουμε ήσυχα την δικηγορίνα και μας έδωσε μπλοκάκια να σημειώσουμε απορίες. Δέχτηκα με την προυπόθεση να χρησιμοποιήσω ότι φρασεολογία γουστάρω στις απορίες μου. Μου είπε να είμαι κόσμια και ότι αυτά είναι «πολύ σοβαρά πράγματα» και ότι θα «μου αλλάξει το μέλλον μου». Βασικά, το μέλλον μου πάνω κάτω τα ίδια έμεινε αλλά είπα να παρακολουθήσω.

Τρεις ώρες και κάτι ψιλά άκουγα την ενημέρωση που έμοιαζε κατά 90% με πίπες καλής ψυχολογίας και κατά 10% με τα σεμινάρια πώλησης που είχα φάει στην μάπα οχτώ ολόκληρα χρόνια. Χωρίς φυσικά να έχει πει λέξη για το προιόν και τονίζοντας ξανά και ξανά πόσο γαμάτο είναι να δουλεύεις όσο θέλεις και να βγάζεις δισεκατομμύρια. Αισχρές αμερικανιές μεν, για γνήσιους νεοέλληνες δε. Οι απορίες όλων στο τέλος, ήταν για το δια ταύτα, ενώ οι απαντήσεις της κυρίας (προκάτ πάντα) για τα δισεκατομμύρια και μια πρόσκληση για το τάδε ξενοδοχείο την άλλη μέρα που θα τα εξηγούσε όλα πλήρως.

Ναι, τόσο μαλάκες. Πληρώσαμε και πήγαμε. Μας έπρηξε η φιλενάδα ότι χρειάζεται να φέρει άτομα, ότι είναι η καινούργια της καριέρα και άλλα απελπισμένα. Πρωί πρωί, σε μια κωλοαίθουσα, μαζί με ένα τσούρμο κόσμο και ανάμεσά μας κάτι γελαστά ζόμπι με ειδικές καρφίτσες στο πέτο. Ένας Αμερικάνος (σώωωπα) έβγαλε λόγο σε σπαστά Ελληνικά τύπου «εγκώ έκανα το ντριμ μου πραγκματικότις» και από κάτω χειροκροτούσαν τα ζόμπι, χειροκροτούσαμε κι εμείς. Μετά μια αναφορά στους αρχαίους θεούς μας, στην ευφυία των Ελλήνων (ξανά μανά χειροκροτήματα) και μετά τραγούδι(!). Όλοι μαζί πιάστηκαν χέρι χέρι (ναι, κι εμείς γαμώτο) και αυτοί τραγούδαγαν και εμείς λέγαμε πάει το γαμήσαμε το Σαββατοκύριακο.

Δεν γράφω τίποτε άλλο. Τα σκέφτομαι και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Η φίλη μου άντεξε ένα μήνα και για άλλο ένα μήνα μου κλαιγόταν για όλα αυτά που την έβαλαν να αγοράσει και να μάθει, και πόσο άσχημα ένοιωθε που ενοχλούσε γνωστούς και φίλους να αγοράσουν όλες αυτές τις παπαριές που πούλαγε η εταιρεία.

Το μόνο που θέλω να πω στα ηλίθια ζόμπι που ασχολούνται με όλα αυτά είναι ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΒΛΑΜΕΝΟΙ. Όταν μια εταιρεία υποτιμά τόσο τους αγοραστές της είναι δεδομένο ότι χρειάζεται πέντε φορές πιο ηλίθιους πωλητές.

p.s. Όλα αυτά, μου τα θύμισε αυτό το blog που με οδήγησε σε ένα γαμάτο site που φυσικά απειλείται με μηνύσεις.

35 Σχόλια to “OF ALL THIEVES…”

  1. vasvoe said

    ώπα… το φαντάστηκα αμέσως με το «παρτάκι» και το «έκπληξη»…

    καλά ακόμα υπάρχει κόσμος που τα ακολουθεί αυτά;

  2. vasvoe said

    α, ξέχασα να πω… στην ελβετία αυτό το σύστημα πωλήσεων είναι παράνομο!

  3. εγώ φαντάστηκα επίδειξη τάπερ =ΡΡΡ

    αυτές οι δουλειές είναι τόσο «πρόστυχες»…. είχε παέι ένας φίλος από περιέργεια για συνέντευξη.. εκτός του ότι πληρώνεις και ενοχλέις φίλους.. σου κάνουν κανονικό ψυχολογικό πόλεμο. έχουν τις χλιδατες γραφειάρες, σου λένε ότι δε θα βρεις αλλού δουλειά, μιλάνε σε τηλέφωνα που αναθεμα αν τους πέρνει κάποιος, για να σε ψαρώσουν….

    Μεγάλη παπαρα

  4. zouri said

    εγω νομιζα στην αρχη,οτι ειναι υποψηφια δημοτικη συμβουλος.Τωρα λογω των εκλογων εχουμε και τετοιες συγκεντρωσεις.

  5. Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση είναι ότι παρ’ότι αντιληφθήκατε αμέσως το πόσο ηλίθιο ήταν το δήθεν «σεμινάριο καριέρας» μείνατε και πήγατε ΚΑΙ στη συνάντηση της επόμενης ημέρας για χατίρι και συμπαράσταση της φίλης σας.
    Σωστοί!
    Ελπίζω να το εκτιμήσει η φίλη σας και να μη σας ξαναβισματώσει έτσι στην ψύχρα.

  6. Vas, εκτός από το ηθικό του πράγματος, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που θεωρούνται παράνομα στην Ελβετία. Εδώ απορώ τί κάνουν. Άραγε αναρρωτήθηκε κανείς γιατί όλοι αυτοί που «πουλάνε» αυτά τα θαυματουργά δεν έχουν ασφάλιση, δεν κόβουν αποδείξεις, δεν τα δηλώνουν στις φορολογικές δηλώσεις…τεσπα. Ηλίθιοι.

    Μαριλίνα, η όλη φάση είναι ένα χαζό αμερικάνικο σόοου που αν είσαι εντελώς απ΄έξω, λες δεν μπορεί αυτοί δεν είναι άνθρωποι, ρομποτάκια είναι. 😀

    Zouri, τέτοιο μου έτυχε πριν λίγες μέρες στο τηλέφωνο. Κάτι σαν αυτόματος τηλεφωνητής που μου έλεγε για τον τάδε δημ. σύμβουλο. Αλλά δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αυτό που λες. Αρκεί να μην χρειάζεται να μας πηδάει την σπάνια παρειτσα με φίλους για πουλήσει ο κάθε μαλάκας. 🙂

  7. Flubber, δεν ήταν καθόλου σωστό γιατί ακόμα κι έτσι την ενθαρρύναμε να κάτι αισχρό, να δώσει τα ωραία της λεφτά και να μαλλώσει με τους μισούς από μας. Ενώ αν της το ΄χαμε πει απ΄την αρχή θα είχαμε γλιτώσει όλα αυτά.

  8. vasvoe said

    μα δεν έχει και πολύ νόημα να προσπαθήσεις… νομίζω το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις κατηγορηματικά όχι και αν κλείσεις το τηλέφωνο όσο πιο γρήγορα γίνεται!
    το πιο κουλό είναι πως ακόμα κι αν τα κορόιδα έχουν μπει μέσα οικονομικά, στα «σεμινάρια» τους κάνουν τέτοια πλύση εγκεφάλου που νομίζουν ότι είναι ήδη επιτυχημένοι!

  9. heliotypon said

    Καλά, δεν το πιστεύω ότι πήγες και στο ξενοδοχείο την άλλη μέρα, αφού είχες φάει στη μάπα την τρίωρη «ενημέρωση». Αμερικάνικες παπαριές του αισχίστου είδους! Μου θύμισες την περιβόητη Holiday Magic που έδρασε και στην Ελλάδα στα χρόνια της χούντας και που έφαγε λεφτά από χιλιάδες παιδάκια που προσπαθούσαν να πιαστούν από κάπου για να βγάλουν το μεροκάματο!

  10. Rodia said

    Παρά τρίχα τη γλίτωσα πριν 2-3 χρόνια να γίνω «στέλεχος» της telepassport, όπου με οδήγησε φίλη ασφαλίστρια για να «ενισχύσω» τα οικονομικά μου! Πήγα, είδα και απήλθα. Η βλακεία μυρίζει από μακριά, αλλά δυστυχώς δύσκολα γίνεται αντιληπτή κάτω από τα -στυλ Λιακό- παραμυθούγκεν που αραδιάζουν κάτι κακοντυμένοι φουκαράδες που παριστάνουν τους εκατομμυριούχους και το παίζουνε απλοί και δήθεν. Η αμοιβή με ποσοστά σε σχήμα πυραμίδας και εκεί, είναι αυτό που συγκράτησα. Α! και το ότι έπρεπε να πληρώσω πρώτα ένα πακέτο με χαρτιά εγγραφών μελών…
    Το κόλπο κορούλα μ’ είναι «αυτοί εκεί πάνω» ποτέ δε χάνουν, και διαλέγουνε να τα παίρνουν από κείνους που δεν τους περισσεύουν.. όπως τα λαχεία ένα πράγμα.. αλλά.. εμείς δε μασάμε, ε
    Ωραίο το σάιτ με τους απατεώνες!!!! Να το κοπιάρουμε!!!

    σμουτς!:-)

  11. raresteak said

    αυτό το έζησες ή το ονειρέυτηκες?
    γιατί καλά να σε παρασύρει η φίλη σου στον βούρκο του σαλονιού της, αλλά μετά τις πίπες για να πάς και στο ξενοδοχείο ή ψιλομαζοχίτσα είσαι ή το χεις το σαράκι της αμερικανοχαζογιαπιάς

    ψάξτο με ψυχραιμία και… προσοχή στις κακοτοπιές 🙂

  12. heliotypon said

    Δοκιμή

  13. Double whammy: Πυραμίδα με δικαίνηση «εναλλακτικών» προϊόντων 😀
    Στην ερώτηση, «ποός τρελλάθηκε για να πιστέψει ότι θα γίνει εκατομμυριούχος με λίγες ώρες την ημέρα;», η απάντηση είναι: «Δυστυχώς πολλοί!» 😦

  14. εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι ενώ ήξερες τι μούφες θα σου πούλαγε η φίλη σου, η δικηγορίνα ή οποιος άλλος τέλος πάντων, πήγες και στο «σεμινάριο». Και είσαι και σκεπτόμενος άνθρωπος. Σκέψου τώρα πόσοι μη σκεπτόμενοι πάνε σε αυτά τα μέρη για να πιάσουν το όνειρο, ενώ τους πιάνουν τον κώλο?
    Δεν είναι μόνο το είδος που αναφέρεις αλλά και άλλα για τη σωτηρία της ψυχής, γκουρου άπειροι, Prosumerism, μέθοδος Σίλβα..you name it!. Εκεί να δείς απάτη!

  15. Ο λόγος που πήγαμε όλη η παρέα ήταν (ξέροντας φυσικά για την μούφα) για να «ενισχύσουμε» την φίλη. Δεδομένου ότι δεν γράφτηκε κανείς μας, ούτε καν δώσαμε το τηλέφωνό μας.

    Raresteak, φαντάζομαι ότι εσύ το έψαξες και τώρα μας γράφεις από την Χαβάη.

    Καλημέρες παιδιά. 🙂

  16. heliotypon,sorry ρε συ, αλλά για κάποιο λόγο τα σχόλιά σου λαμβάνονται ως spam και κάθε φορά τα «δημοσιεύω» μέσα από καμμιά εκατοστή άχρηστα μηνύματα. Δεν ξέρω πώς να το διορθώσω, αλλά αν δεν τα βλέπεις δημοσιευμένα, να ξέρεις τουλάχιστον τί παίζει, γιατί δεν έχω moderation εγώ αλλά το wordpress. 🙂

  17. vasvoe said

    Εντάξει, αν αποφασίσεις να γίνεις πωλητής μπορεί να βγάλεις κανένα έξτρα φράγκο από τις πωλήσεις στη γειτονιά, συναδέλφους, φίλους ή στην χειρότερη να παίρνεις τα καλλυντικά/απορρυπαντικά σου φτηνά. Αλλά σε πιπιλάνε πως βάζοντας κι άλλους στο κόλπο θα βγάλεις τα τρελά λεφτά χωρίς εσύ να δουλεύεις καθόλου.
    Είχα συμμαθήτριες στο λύκειο και στη σχολή που έκαναν πωλήσεις χωρίς να κυνηγάνε κόσμο κι έβγαζαν χαρτζηλίκι. και γιατί αν μην πάρεις π.χ. το μανό από τη γνωστή σου που θα κάνετε και την πλάκα σας με τα δείγματα αντί στο χόντο.
    Αλλά το άλλο είναι αρρώστια. Έχω ένα θείο στην amway ο οποίος κάθε φορά μου αρχίζει το πιπίλισμα… θέλει να με κάνει «αντιπρόσωπο της επιχείρησής του» στην ελβετία!! και τον λυπάμαι ρε συ, 60 χρονών και τον ζει η κόρη του!!

  18. Κάτι τέτοια με κάνουν να πιστεύω πως η καλύτερη μέθοδος πώλησης είναι το «ΑΑΑβάδηστα – ΑΑΑβασάνιστα» που χρησιμοποιούν χρόνια τώρα στις εφημερίδες κάτι τζιμάνια 40 χρόνια φουρναραίοι . Στην δική σου περίπτωση και πολύ βάδην είχε και πολύ βάσανο .

  19. raresteak said

    Ευτυχώς τα αυτοάνοσα νοσήματα με βλέπουν και στρίβουν αμέσως.

    Φαντάζομαι ότι το σεμινάριο θα ήταν σκέτο αλλου φαν παρκ -ελπίζω να μη τραγούδησες και τον ύμνο της εταιρίας.

    Πάντως αν είναι όντως καλή σου φίλη η κυρία, καλό θα ήταν να της ρίξεις 2-3 ξανάστροφες να συνέλθει… 🙂

    χαιρετίσματα από Χαβάη

  20. Renata said

    Α πα πα! Μ’ έπρηξε μια «φίλη» που ‘χα να τη δω 13 χρόνια, να πάω στο ξενοδοχείο(ζει σ’ επαρχιακή πόλη) να τη δω και με την ευκαιρία να παρακολουθήσω για να κερδίσω! Να πω την αλήθεια, κάτι δε μου έκανε καλά στην τόση πρεμούρα της και δεν πήγα! Μετά από 2-3 τηλέφωνα ακόμα μου το ‘σκασε το παραμύθι! Ε, όσο με είδατε εσείς άλλο τόσο κι αυτή!

  21. «Πάντως αν είναι όντως καλή σου φίλη η κυρία, καλό θα ήταν να της ρίξεις 2-3 ξανάστροφες να συνέλθει…»

    Βρε raresteak, δεύτερη παρανόηση.Δηλαδή απορώ. Το διάβασες γαμώτο το κείμενο; Ένα μήνα λέμε ασχολήθηκε μόνο.

  22. raresteak said

    Πωπω με βάρεσε η ζέστη και ο ήλιος (της Χαβάης :-ρ) και δε ξέρω τι λέω ο δόλιος.

    Να σου πω την αλήθεια θα γούσταρα να ήμουν απο μια μεριά στο σεμινάριο να κάνω καινούργιο συκώτι. Τώρα που το ξανασκέφτομαι σε δικαιολογώ. Δε χάνονται τέτοια πανηγύρια.

  23. Άλλο το σεμινάριο και άλλο το Δεσποινάριο που έλεγε και η Τζένη στον Αλεκούκο.
    Πάντως μια καλή τιμωρία για κάθε «φίλο» που μας πρήζει με τέτοιες «προσκλήσεις» θα ήταν ή βίαιη προσαγωγή του σε 30 γκαλερί που θα εκθέτονταν χαλιά της Δέσποινας Μιραράκη με σπικάζ από την ίδια . Να σου πω εγώ το ξανακάνουν ….

  24. vasvoe said

    όντως πλάκα θα είχε. κι εκεί που όλοι οι συμμετέχοντες ένας ένας με τη σειρά λένε για τα θαυμαστά προιόντα και πόσο έει αλλάξει η ζωή τους να σηκωθείς κι εσύ και να τους πεις τί μαλάκες είναι!! πρέπει να έχει πολύ πλάκα, και σίγουρα ο φίλος-φίλη δεν θα σε ξαναενοχλήσουν!!

  25. heliotypon said

    >X-Ψιλικατζού: το ξέρω ότι τα σχόλιά μου τα παίρνει για σπαμ. Το ίδιο κάνει και στα σχόλια που γράφω στο δικό μου Blog και αναγκάζομαι να πηγαίνω στο Akispam και να τα αποκαθιστώ για να φανούν. Το ίδιο κάνει και σε οποιοδήποτε άλλο Blog του WordPress γράψω. Τους έστειλα και feedback αλλά ακόμη δεν έχουν κάνει κάτι. Λες να με έχουν μαρκάρει για σπαμιτζή μετά από πρόταση κάποιου που δεν γουστάρει το όνομα του Blog μου;;;

  26. An-lu said

    Αχ-βαχ!!! Πριν από καμμιά δεκαετία μου είχε τύχει αυτό, με πρόσκληση όπου πλήρωνες για να μπεις (500 δραχμούλες, φτηνά τότε)σε ένα σεμινάριο πώλησης καλλυντικών της κακιάς ώρας! Ευτυχώς που 1) τυγχάνω δύσπιστη Αρβανίτισσα (μιας και τη συγκεκριμένη μάρκα δεν την είχα ξανακούσει, ούτε και την ξανασυνάντησα ποτέ στη ζωή μου) και 2)είχα πρόσφατα διαβασμένα τα μαθήματα κοσμετολογίας της μάδερ μου και φυσικά κατάλαβα ότι επρόκειτο για αρλούμπες νούμερο οχτώ. Φυσικά πήγα μόνο για χάρη της κολλητής μου…με την οποία παραμένουμε φίλες ευτυχώς!

  27. ashetos said

    Καλησπερα Κωσταντινα.Σε ευχαριστω πολυ που εγραψες αυτο το post μου ανοιξε τα ματια.Ειχα αγορασει ενα προιον απο την Herbalife αλλα δεν
    ηξερα οτι ηταν εταιρια πυραμιδα.Και παλι ευχαριστω.
    Γιαννης

  28. vasvoe said

    Οκ και που αγόρασες κάτι από εταιρεία -πυραμίδα τί έγινε;
    Δεν σημαίνει αυτόματα πως τα προιόντα δεν είναι καλά – δηλώνω πως δεν τα ξέρω αυτά που ανφέρεις αλλά έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα από μια άλλη τέτοια εταιρεία μακιγιάζ και καλλυντικά, μια χαρά ήταν.

  29. Vas, καμμία αντίρρηση για τα προιόντα (αν και δεν τα ξέρω προσωπικά), απλά αγοράζοντας από τέτοιες εταιρείες ενισχύεις την εκμετάλλευση ανθρώπων. Αυτό ήθελε να πει ο Γιάννης.

  30. Δείτε και αυτό : http://marykaysucks.wordpress.com/

    (ειδικά την σελίδα με τα faq)

  31. Όταν τα πράγματα σφίγγουν τότε μπορείς να πουλήσεις τα πάντα. Ακόμα και την αξιοπρέπεια σου , ακόμα και την υπομονή των φίλων σου.

    Όποτε μου ανοίγει κάποιος ανάλογη κουβέντα περί μεγάλης ευκαιρίας δεν ξέρω αν θέλω να τον λυπηθώ ή να τον χαστουκίσω.

  32. j95 said

    Οκ και που αγόρασες κάτι από εταιρεία -πυραμίδα τί έγινε;
    Δεν σημαίνει αυτόματα πως τα προιόντα δεν είναι καλά – δηλώνω πως δεν τα ξέρω αυτά που ανφέρεις αλλά έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα από μια άλλη τέτοια εταιρεία μακιγιάζ και καλλυντικά, μια χαρά ήταν.

    Είναι σωστό ότι το κακό με τις πυραμίδες δε βρίσκεται αναγκαστικά στα προϊόντα (που όντως πολλές φορές είναι καλά), αλλά για τη συγκεκριμένη βρίσκεται και εκεί. Πρόκειται για φρουτόκρεμες σε σκόνη με μπόλικη καφεϊνη (την οποία αποκαλούν με τον συνώνυμο όρο «γουαρανίνη» αλλά ισχυρίζονται ψευδέστατα ότι η γουαρανίνη είναι διαφορετική ουσία με μαγικές ιδιότητες για την ενέργειά σου), οι οποίες δήθεν σε κάνουν να χάσεις 100 κιλά σε δυο μήνες (αν είσαι χοντρός) ή να κερδίσεις 100 κιλά σε δυο μήνες (αν είσαι λεπτός).

  33. vasvoe said

    ουάου. εγώ μπορώ να χάσω μόνο τα 20 που μου περισσεύουν;

  34. Ναι. Παράτα το blogging! 😀

  35. Alximist said

    Τώρα εγώ έιχα έναν φίλο στην επαρχία που από όσο μου έλεγε έβγαζε ένα καλό κομάτι από τον μισθό του…αλλά΄ακόμα και έτσι,΄δεν αξίζει μια να τα ζαλίζεις σε όλους τυς γνωστούς και ΄φίλους…
    Μακρυά από εμάς…

Σχολιάστε

 
