X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

ESCAPING FROM REALITY

Posted by Constantina Delimitrou στο Αύγουστος 9, 2006

Debating with CGP

Διαβάζοντας τις οικονομικές στήλες των εφημερίδων, κάτι δεν μου παει καλά. Τελικά υπαρχει κρίση στην οικονομία η όχι”.

Φαντάζομαι ότι θα μας το απαντήσεις ωσονούπω. :)

Η επίσημη γραμμή των εφημερίδων και των καναλιών είναι ότι ο μέσος έλληνας περίπου λοιμοκτονεί. Ερχονται όμως τα στατιστικά στοιχεία και βλέπουμε ότι μάλλον δεν λοιμοκτονούμε, διότι αν λοιμοκτονούσαμε δεν θα βλέπαμε άυξηση στις λιανικές πωλήσεις, αύξηση σε οικοδομική δραστηριότητα, κίνηση φορτηγών στους δρόμους, αύξηση στις πωλήσεις σε εστιατόρια ( Δηλαδή ποίοι πάνε και τρώνε, μόνο οι κάτοικοι της Εκάλης και του Ψυχικού, ας σοβαρευτούμε λίγο) κλπ κλπ”.

Αν κάνουμε ότι σοβαρευόμαστε, θα πρέπει όλα αυτά τα στατιστικά στοιχεία να τα αντιπαραβάλουμε με το ύψος των μισθών, των συντάξεων και το κύμα κατασχέσεων από τις Τράπεζες, όπως και το ύψος των δανείων που έχει φτάσει στον ουρανό. Η οικονομία δεν είναι τούρτα για να κόψεις το κομμάτι που σου αρέσει. Εκτός αν θες να τo πας κάπου συγκεκριμένα... Συμψηφιστικά λοιπόν, πάμε κατά διαόλου.

"Δεν λοιμοκτονούμε, ένα μέρος του πληθυσμού πιέζεται, αλλά ένα άλλο, πολύ μεγαλύτερο ευημερεί".

Το πολύ μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού που ευημερεί δεν είναι απαραίτητο να είναι αριθμητικά μεγαλύτερο (και δεν είναι). Μπορεί να είναι οικονομικά μεγαλύτερο. Αν για παράδειγμα ήσουν ο Λάτσης, θα μέτραγες οικονομικά για δυό χιλιάδες συνταξιούχους (και άλλους τρεις χιλιάδες που έκρυψες από την εφορία), οπότε καταλαβαίνεις ότι η πλάστιγγα ισορροπεί αλλά αριθμητικά, παπάρια ισορροπία είναι.

Αν δεν είναι έτσι, τότε κάτι παει στραβά με τα νούμερα”.

Τίποτε δεν πάει στραβά με τα νούμερα, αρκεί να τα βάλεις κάτω σε μια κόλλα χαρτί και να κάνεις την σούμα. Elementary economics (ψιλικατζίδικο δατ ιζ). ;)

Και βέβαια η ανάπτυξη χρηματοδοτείται από δάνεια αλλά σε ποίο μέρος του πολιτισμένου κόσμου δεν γίνεται αυτό ? Και από ότι φαίνεται έχουμε δρόμο ακόμη μπροστά μας γιά περαιτέρω χρηματοδότηση της διαβίωσης μας. Το πρόβλημα θα προκύψει αν γιά κάποιο λόγο σταματήσει η πιστοδότηση. Αλλά αυτό από μόνο του δεν μπορεί να αποτελέσει λόγο γιά να ανάσχεση της ανάπτυξης”.

Δηλαδή για να καταλάβω, ένα ατράνταχτο δείγμα της ανάπτυξης μιας χώρας είναι κατά πόσο χρηματοδοτείται η διαβίωση των πολιτών της; Ναι, τότε σε αυτή την περίπτωση έχουμε και γαμώ τις αναπτύξεις, αν σκεφτείς ότι χρωστάμε τα κέρατά μας. Αλλά για στάσου. Αν σταματήσει - λες- η πιστοδότηση, η ανάπτυξή μας θα συνεχιστεί; Πώς ακριβώς;

"Ας ελπίσουμε ότι το τραπεζικό σύστημα θα παίξει σωστά τον ρόλο του και θα δίνει χορηγήσεις με σωστά τραπεζικά κριτήρια, κάτι που μέχρι τώρα φαίνεται να κάνει”.

Πες μου έναν Έλληνα που δεν κατάφερε να πάρει πιστωτική κάρτα γιατί δεν πληρούσε τα κριτήρια της τράπεζας. Πες μου ποιά είναι αυτά τα «σωστά τραπεζικά κριτήρια» εκτός από το να δανείζει κάθε Τράπεζα, ακριβά λεφτά σε όποιον κακομοίρη βάλει την γαμημένη υπογραφή ακόμη κι αν δεν έχει στον ήλιο μοίρα.

Αρα που είναι το πρόβλημα ? "

Έλα μου ντε! Όμορφος κόσμος, ηθικός , αγγελικά σκατένιος.

"Μας είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι λειτουργούμε στην ζώνη του EURO και σαν πολιτισμένη χώρα έχουμε απειλές αλλά και ευκαιρίες ? Και από ότι φαίνεται κάποιοι έχουν αρπάξει τις ευκαιρίες, γιά όσο υπαρχουν, από τα κέρατα και προχωρούν μπροστά. Κάποιοι άλλοι μεμψιμοιρούν και προασπίζουν τον Εθνικό πλούτο... Μα είμαστε στα συγκαλά μας ? Είναι δυνατόν να μιλάμε γιά κρίση όταν μία χώρα απορροφά 1 εκατ μετανάστες ? Που δουλεύουν αυτοί ? Ποίοι τους πληρώνουν ? Ποίοι αγοράζουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν ? ΟΛΟΙ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!

Αμ, πες το ντε τόση ώρα! Όλοι αυτοί λοιπόν που «ζορίζονται» οικονομικά, ουσιαστικά είτε είναι τεμπέληδες, είτε δεν εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες, είτε τους αρέσει να κλαίγονται (κάτι μου θυμίζει αυτό). Ντροπή τους λοιπόν! Τα γουρούνια...

"Εδώ κάπου οι οικονομικοί μας δημοσιογράφοι έχουν ευθύνη να εκπαιδεύσουν τους αναγνώστες στην νέα πραγματικότητα, διότι θα έχουμε και κρίση αλλά όσο διαρκεί το παρτυ ας το απολαύσουμε και να μάθουμε να λειτουργούμε σαν οικονομικά σκεπτόμενοι άνθρωποι και όχι σαν τριτικοσμικοί κακομοίρηδες. Εχει μπροστά της τεράστιο έργο η οικονομική δημοσιογραφία, να ελέγχει, να ενημερώνει αλλά και να εκπαιδεύει τους αναγνώστες”.

Νάτην πάλι αυτή η «νέα πραγματικότητα». Λοιπόν, το ρεζουμέ είναι ότι ζούμε σε μια χώρα που ευημερεί, που αναπτύσσεται του σκοτωμού, που έχει «πάρτυ» δηλαδή.

Αν κυρίες και κύριοι (ή «τριτοκοσμικοί κακομοίρηδες» διαλέγετε και παίρνετε) εσείς έχετε αντίρρηση ή πεινάτε, για όλα φταίνε οι δημοσιογράφοι που δεν σας ενημέρωσαν σωστά. Α, όλα κι όλα. Επιτέλους, δείτε την «νέα πραγματικότητα» και αρπάξτε τις ευκαιρίες γύρω σας, γιατί μου φαίνεται ότι πολύ το έχετε ρίξει στην κλάψα εδώ μέσα!

Advertisements

51 Σχόλια to “ESCAPING FROM REALITY”

  1. mosaic said

    Tα νούμερα λένε ψέματα, οι υπεραπλουστεύσεις του τύπου «ποια οικονομία αποροφά 1εκ μεταναστές?» είναι εμετικές, ο κόσμος υποφέρει και πονά κι αυτοί τα ίδια παραμύθια.

  2. imiaimos said

    Χείμμμαρος! Με τρία μ για την ακριβή απόδοση του μεγέθους…

    Κλίνω προς τις …απαντήσεις. Αν και δεν …περιλαμβάνομαι σ’ αυτές.
    Αλλά, κάτι απίθανα μύρια Ευρώ στοίχημα στο Μουντιάλ παίξαμε οι Ελληνάρες (μη Λάτσηδες). Πρωτεύσαμε πάλι! Και αυτό δεν ήταν δημοσιογραφική παραδοξολογία.

  3. Mosaic, όλα εξαρτώνται από το πώς θέλει κανείς να τα μεταφράσει. Εκτός από τα νούμερα. 🙂

    Hmiaime, καθόλου δημοσιογραφική παραδοξολογία. Ο τζόγος είναι πάντα αντιστρόφως ανάλογος με την ανάπτυξη και την ευημερία μιας Χώρας. Όπως και η ελπίδα. 😉

  4. parafonos said

    Αν όλα ήταν καλά από x-psilikatzoy tha isoyn x-supermarket 🙂

    καλή πανσέληνο…

  5. Γιατί δεν μου λες πού διαφωνείς όμως;
    (δεν δαγκώνω ξέρεις)

    😀

  6. Rodia said

    Κοριτσάκι μ’ ένα έχω να πω. Οταν όλα πάνε κατά το ρέμα, ε, πριν πνιγεί κανείς κοιτάζει να «περάσει καλά» που σημαίνει να βγει, να φάει, να δει φιλαράκια, κλπ κλπ.. που σημαίνει ότι ΔΕΝ κάνει οικονομίες (πάνε αυτά, παλιώσανε οι συνήθειες να βάζεις λεφτά στη τράπεζα και να ζεις με τόκους).. που σημαίνει άστα να πάνε.. τώρα ιδίως που δε σε χώνουν στη ψειρού για χρέη..

    Το δυστύχημα είναι πως όποιοι έχουνε λίγη τσίπα αυτοκτονούνε για τη τιμή της οικογένειας. Ναι, είναι μακάβριο αλλά συμβαίνει και στις καλύτερες (και ψυχραιμότερες) των οικογενειών.

  7. ελπίδα said

    Άσε με να χαρώ το καλοκαίρι μου και από τον χειμώνα «τον ξυρίζουν τον γαμπρό», που λέει και η παροιμία! Πήρα κι εγώ δάνειο κι έρχονται δυστυχώς δύσκολοι καιροί. Μα δε γίνεται κι άλλιώς!Λίγα λίγα τα δίνεις, ενώ να μαζέψεις πολλά είναι αδύνατον!

  8. Rodia said

    Αντε, να πω κι άλλο ένα: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΣ ΚΛΠ ΠΑΡΟΧΕΣ
    ..ποτέ δεν ξέρουμε τι ξημερώνει αύριο..
    Και είναι κρίμα να ξημερώσει με συννεφιά.

  9. Μαλακίες λέμε όλοι!

    Ελπίδα να το ξέραμε γαμώτο πιο νωρίς, να ζητάγαμε δανεικά από το παλικάρι που λογικά θα χέζεται στα μαρούλια.

  10. Όλοι τρέχουμε για πιστωτικές ακόμη και όσοι δεν μπορούμε οικονομικά. Το θέμα είναι γιατί το κάνουμε;
    Άλλο ερώτημα, εξίσου σημαντικό, είναι γιατί να μην μπορούμε όλοι. Και εδώ οι απαντήσεις δεν είναι απλές.
    Πάντως, νομίζω και εγώ ότι τα κανάλια υπερβάλλουν στο θέμα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν φτωχοί και ότι είναι τεχνητό φαινόμενο.
    Σήμερα στην γειτονιά μου πηγαίνοντας στον φούρνο, είδα κάποιον να ανοίγει τον κάδο και να ξεδιαλέγει πεταμένες πατάτες (από αυτές που το κοντινό μανάβικο θεωρούσε ότι δεν άξιζε να τις έχει στο μαγαζί του, αφού μάλλον θα έδιωχναν πελάτες). Δεν έχω δει ποτέ τέτοιους στα κανάλια. Συνήθως δείχνει ανθρώπους που διαμαρτύρονται για την βενζίνη που ακρίβυνε, το τηλέφωνο κλπ.
    Σύμφωνοι κανείς δεν λέει να αφήσουμε τις ανέσεις μας, αλλά τουλάχιστον στις συγκεκριμένες περιπτώσεις υπάρχουν τα λεωφορεία ή οι τηλεφωνικοί θάλαμοι ως υποκατάστατα. Τί υποκαθιστά, όμως, το φαγητό;

  11. Rodia said

    Είναι ένα θέμα που πονάει και δεν το βρίσκω ούτε αστείο ούτε μαλακία. Εχω ένα θλιβερό παράδειγμα και σκέφτομαι αν θα ήταν χρήσιμο να το γράψω. Παντως, το σίγουρο είναι ότι οι τράπεζες κερδίζουν χοντρά λεφτά και δεν είναι αγαθοεργά ιδρύματα. Κυνηγούν για να δανείσουν. Δεν είναι αυτό εκ του πονηρού..?
    ..και.. όσοι την πατάνε δεν είναι απαραίτητα βλάκες.. ίσως λίγο απρόσεκτοι και εύπιστοι..

  12. Πολύ μου αρέσουν οι θεωρητικές προσεγγίσεις τέτοιων θεμάτων. Επιχειρήματα , οικονομοτεχνικές αναλύσεις, στατιστικά κτλ κτλ.

    «Ωραία τα λέτε κύριε, κλείστε τώρα το παράθυρο του word και παίξτε το πουλί σας βλέποντας κάποιο από τα τσοντοσάιτ που έχετε παράλληλα ανοιχτά όσο καλλωπίζεται
    η γυναίκα σας στο κομμωτήριο.»

    Τώρα που το σκέφτομαι μπορώ κι εγώ να γράψω ένα άρθρο για τις διατροφικές συνήθειες της Αντιλόπης του Νοτίου Μπουτάν. Δεν νομίζω να βρεθώ περισσότερο εκτός πραγματικότητας.

  13. vasvoe said

    εγώ πάλι είμαι πεπεισμένη πως είναι περισότεροι οι λεφτάδες από τους μη. αφού πάντα όλοι οι άλλοι είχαν περισσότερα.

    καλημέεερεςς

  14. bill said

    «Δεί δη χρημάτων,ω άνδρες Αθηναίοι,και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων» ή κάπως έτσι και το τραπεζικό σύστημα το ξέρει καλά ΑΥΤΟ.

  15. asxetos said

    Συμφωνω σε πολλα σημεια του αρθρου της εφημεριδας.

    Ο Ελληνας θεωρει λογικο να τρωει 1 φορα την εβδομαδα εξω,να εχει καθε μελος της οικογενειας κινητο τελευταιας γενιας και αυτοκινητο,να εχουν σπουδάσει όλοι κατι (εστω και ΤΕΙ ζωικων λιπασματων,αρκει να μην πανε να δουλεψουν),να πινει καφε με 5Ε+φιλοδωρημα, να καιει βενζινη για να παει 2 τετραγωνα πιο κει κτλ,να κανει διακοπες 2 εβδομαδες κ.ο.κ.

    Λοιπον,οχι,ολα αυτα δεν ειναι καθολου φυσιολογικα!

    Επισης,προσφατως μου απερριψαν την αιτηση για dynamic visa (σε μια εποχη που δινουν και μια πιπα δωρο γιατι κανεις δεν παιρνει πια πιστωτικες),επειδη δεν εχω βαρβατη φορολογικη δηλωση.

    Κοσμος που πειναει παντα θα υπαρχει,κανεις δεν λεει οτι δεν υπαρχουν.Αλλα οι περισσοτεροι Ελληνες ζουν ανετα με τα λεφτα της παραοικονομιας.Οσο για τα δανεια, θα ερθει ο καιρος που θα στρωσουν τα πραγματα,ειδε ο Ελλην δανειο και ετρεξε λες και ειναι τσαμπα αλλα τωρα πια έμαθε….

  16. Aυτό το άρθρο έχει δημοσιευτεί σε εφημερίδα;

    (από την έκπληξη πάτησα 4 φορες το enter)

    Επειδή υπάρχει το φαινόμενο του υπερκαταναλωτισμού και η Κούλα η μανικιουρατζού ντρέπεται να ακούσει τον Πετρέλη αν το στέρεο δεν έχει σαράουντ δεν πάει να πει ότι οι δείκτες ευημερίας είναι υψηλοί.

    Ο κόσμος θα καταναλώνει είτε έχει χρήματα είτε όχι. Αυτό είναι το δεδομένο. Στην σημερινή κοινωνία αν δεν καταναλώνεις δεν έχεις λόγω ύπαρξης δυστυχώς.

    Όλες αυτές οι απόψεις ,λυπάμαι που το λέω έτσι ωμά, είναι κουλές. Tα εκατομμύρια του κόσμου που θα βομβάρδιζαν με υβριστικά μειλς όσους τις εκφράζουν δεν έχουν το προνόμιο του υπολογιστή και της σύνδεσης στο ιντερνετ.

    Θα είχε πλάκα όμως να κάνει κάποιος μια βόλτα στις αγορές και τα καφενεία της επαρχίας και να αρχίσει να διαλαλεί τις απόψεις του αρθογράφου.

    Τι να πω. Αν αυτά γράφονται σε εφημερίδες τότε περιμένω και ανταπόκριση από την πρώτη πτήση γαϊδάρου πάνω από τον Ατλαντικό.

  17. asxetos said

    Δεν καταλαβαινω πως καταναλωνει κανεις χωρις να εχει.
    «Με δανεικα ζουν ολοι,πειναει ο κοσμος» και λοιπες τσιαμτσίκιες παπαριες.Η Κουλα η μανικιουρατζου θα παρει δανειο απο την τραπεζα;Ενα χερι ξυλο θα παρει.Το πολυ-πολυ να της δωσανε 1.500Ε .

    Προσφατα πηγα στην Δραμα,τον Νομο που-μαστίζεται-απο-ανεργία.
    Καινουριες καφετεριες παντου,ανανεωση στο ντεκορ καθε τρεις και λιγο,και ολες γεματες απο το πρωι μεχρι το βραδυ.
    Οπως μου ειπε ενας εργολάβος εκει,οι περισσοτεροι δεν θελουν να δουλεψουν κανονικα,το επιδομα ανεργιας τους αρκει (ή τουλαχιστον το προτιμουν αν ειναι να δουλεψουν καπου εκτος απο bussiness administration of masturbation),και ειναι διατεθειμενοι να ζουν με τους γερους τους μεχρι θανατου.

  18. Τα λεφτά κάνουν κακό στον άνθρωπο … τον μετατρέπουν σε τέρας. Είναι λοιπόν κοινωνική μέριμνα η προσπάθεια απομάκρυνσης του χρήματος από τον μέσο αστό που αποτελεί την γλυκιά χώρα που αποκαλούμε Ελλάδα. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως καταφέρνουν και απομακρύνουν και τη φαιά ουσία όλο και περισσότερο, ίσως να είναι κάτι στις τροφές, όπως το αντικούκου στο στρατό, στο νερό ή στον αέρα … τι να πω…

  19. asxetos said

    Να πως εξηγείται η υψηλή κατανάλωση

    «H Ελλάδα κρατά τα σκήπτρα της Ευρώπης όσον αφορά το μέγεθος της παραοικονομίας. Τα τέσσερα στα δέκα ευρώ που αποκτώνται ως εισόδημα στην οικονομία δεν εμφανίζονται ποτέ στην Εφορία, δεν φορολογούνται και το δημόσιο ταμείο χάνει τεράστια ποσά κάθε χρόνο από διαφυγόντες φόρους. Το μέγεθος της παραοικονομίας στη χώρα είναι τόσο μεγάλο που δείχνει, επίσης, ότι πάρα πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν τη συναλλαγή κάτω από τα μάτια της Εφορίας καθημερινότητα. «

  20. Οι καφετέριες που γεμίζουν με τους χομο φραπέδιους και οι υπερκαταναλωτικές μανικιουρατζούδες πιθανότατα να ανήκουν στα αίτια που έχουν προκαλέσει αυτήν την άθλια κατάσταση.
    Παρουσιάζεις όμως τα αίτια ως αποτέλεσμα.
    Το αποτέλεσμα δεν είναι η ευημερία.
    Εκτός αν η Δράμα που λες είναι κάποια συνώνυμη πόλη που βρίσκεται στον απέναντι γαλαξία τρίτο αστρικό σύστημα δεξιά (όπως μπαίνεις)

    Και ναι, μπορείς να καταναλώνεις χωρίς να έχεις. Παίρνεις τα 1500 και μόλις τελειώσουν παίρνεις και άλλα.

    Ποια είναι η παραοικονομία που λες; Παίζουνε τον παπά στους δρόμους χωρίς να κόβουν αποδείξεις;

  21. «Οσο για τα δανεια, θα ερθει ο καιρος που θα στρωσουν τα πραγματα,ειδε ο Ελλην δανειο και ετρεξε λες και ειναι τσαμπα αλλα τωρα πια έμαθε….»

    Έλα τώρα παιχταρά μου!
    Πες μας κιόλας οτι οι Τράπεζες είναι τα θύματα σε αυτό!
    Πες μας οτι θα βάλουν μυαλό σε λίγο καιρό!
    Πες μας οτι η μεσσαία τάξη (η ποιά;) εχει ρημάξει τις τράπεζες!
    Πως διάτανο θα φτιάξουν τα πράγματα αν δεν μπεί ένα φρένο;
    Ποιός άλλος θα το βάλει με τους τραπεζικούς οργανισμούς που σε λίγο θα μας «χαρίσουν» και την επωνυμία τους σαν middle name μας; Οι εξαρτώμενες από αυτούς κυβερνήσεις; Αυτοί θα πουν basta?
    O κόσμος -όσα χρόνια με θυμάμαι- σφίγγει το ζωνάρι του για να καλυτερεύσει η οικονομία. Ξανά και ξανά και ξανά. Πού στον μπούτσο πάνε τα λεφτά; Ποίος τα διαχειρίζεται -και ξαναλέω-, από ποιόν εξαρτάται αυτός; Από τους τραπεζικούς οργανισμούς. Όχι από την μανικιουρατζούδες, παράδειγμα.

    Ακου να στρώσουν!

    Βρε και το σπίτι θα σου πάρουν, …. που δεν το χρωστάς κιόλας!

    Αν σου φαίνονται λαϊκα τα επιχειρήματα μου, χέστηκαμάν που λέει και ο Μακ. Έτσι τα νιώθω, έτσι τα ζώ, έτσι τα βλέπω στους γύρω μου. Βαφτίζουμε κάτι τύπους αντιτουριστικούς σαν τον Τσιαμτσίκα, λαϊκιστές και καθαρίζουμε! Δίχως να δούμε αν έχει ίχνος δίκιου! Τίποτα! μαλάκας είναι λέμε, δεν ισχύει τίποτα. Και βάζουμε το Star για να δούμε σε τί χλιδή ζεί η κάθε καριόλα και αναγνωρίζουμε την «ανάπτυξη» της χώρας μας στο lifestyle της.

  22. CGP said

    Κατ’ αρχάς ευχαριστώ γιά την τιμή που μου κάνατε να διαβάσετε και στην συνέχεια να σχολιάσετε αναλυτικά το post μου.

    Η κεντρική ιδέα του πονήματος μου, είναι η μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει στην καθημερινή διαβίωση του νεοέλληνα λόγω της τεράστιας ανάπτυξης της καταναλωτικής πίστης σε συνδιασμό με τα χαμηλά επιτόκια λόγω ΕΥΡΟ. (Είναι μία μακροοικονομική αλλάγή που επιδρά στην καθημερινή μας ζωή)

    Ζούμε όλοι με δανεικά, όπως ζούν με δανεικά οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι εδώ και αρκετές δεκάδες χρόνια. Αυτό που βιώνουμε τα τελευταία 10 χρόνια και πρακτικά φαίνεται δίπλα μας, από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν (αύξηση), νέα σπίτια ( αύξηση ), Ιδιωτική κατανάλωση ( αύξηση), λιανικές πωλήσεις ( αύξηση άνω του πληθωρισμού, βιομηχανική δραστηριότητα ( αύξηση) είναι μία πραγματικότητα που δεν νομίζω ότι επιδέχεται αμφισβήτηση (αν τώρα αμφισβητούμε, του τι βλέπουν τα μάτια μας γύρω μας, ε τότε κακώς μου δίνετε σημασία και ασχολήστε μαζί μου)

    Δεν νομίζω ότι οι καταναλωτικές συνήθειες 10.000 οικογενειών, κινούν το σύνολο της οικονομίας (Απαντώ στην παρατήρηση περί Λάτση και ισοδυναμία με 2000 συνταξιούχους). Η κατανάλωση προέρχεται και από τον μέσο άνθρωπο που έχει ρευστότητα από τον μισθό του αλλά και από τα δάνεια που πλέον μπορεί να πάρει.

    Αυτό που ήθελα με άλλα λόγια να τονίσω, είναι ότι ο μέσος έλληνας που δεν έχει τις γνώσεις και την εμπειρία, ξαφνικά έχει στη διάθεση του ένα εργαλείο που ονομάζεται ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ και βιώνει το φαινόμενο της ΜΟΧΛΕΥΣΗΣ ( LEVERAGE στα αγγλικά) που δενείζεσαι και αναλαμβάνεις την υποχρέωση να αποληρώσεις το χρέος σου από τα μελλοντικά σου έσοδα.

    Η ανησυχία μου είναι ότι ο μέσος έλληνας δεν είναι εκπαιδευμενος στο να χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο ( του ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ εννοώ), οι Τράπεζες δεν θα τον εκπαιδεύσουν, διότι δεν τους ενδιαφέρει και πιστεύω ότι αποτελει κοινωνική ευθύνη γιά του οικονομικούς δημοσιογράφους να εκπαιδεύσουν τον κόσμο σε αυτή την νέα πραγματικότητα, ότι δηλαδή θα ζούμε με δανεικά και ότι σε πρακτικό επίπεδο δεν θα έχει σημασία πόσα βγάζεις αλλά πόσα μπορείς να δανειστείς γιά να χρηματοδοτήσεις τον τρόπο που ζείς.

    Το παιχνίδι αυτό είναι πολύ δύσκολο και έχει επιπλοκές, όπως κατασχέσεις, χρεωκοπίες κλπ κλπ και δυσάρεστές καταστάσεις αν τα πράγματα άσχημα αλλά έτσι κινείται η οικονομία που ζούμε.

    Ηθελα επίσης να τονίσω και τον ρόλο του Τραπεζικού συστήματος, που θα πρέπει να δίνει δάνεια με σύνεση γιά να αποφύγει μελλοντικά προβληματα που δυνητικά σε βάθος χρόνου θα έκλειναν την στρόφιγγα της πιστοδότητης με καταστροφικά αποτελέσματα στην λειτουργία της οικονομίας.

    Η ελληνική οικονομία λοιπόν έχει αποκτήσεις χαρακτηριστικά μιάς αναπτυγμένης οικονομίας, και λειτουργεί σε ένα νομισματικό περιβάλλον που δεν ελέγχεται απο την εκτελεστική εξουσία. Αυτό μπορεί να αποτελεί κατάρα η σωτηρία, ανάλογα με τις δεξιότητες των πολιτών της χώρας. Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα αυτόματα, αλλά σημαίνει ότι είμαστε μεγάλα παιδιά και υπεύθυνοι των οικονομικών μας πράξεων.

    Αυτά είναι πολύ σοβαρά γεγονότα που απαιτούν ψύχραιμη ανάλυση και ενημερωμένους στα χρηματοοικονομικά πολίτες. Υπαρχει κάτι το στραβό σε αυτή μου την τοποθέτηση ?

    Οταν κάποιος αρχίζει να δανείζεται, μεταφορικά πουλάει ένα κομμάτι της ψυχής στον διάβολο, δηλαδή στην τράπεζα.

    Από τα φαινόμενα που βλέπουμε στον κοινωνικό μας περίγυρο, διαπιστώνω ότι πολλοί απο εμας έχουν πουλήσει την ψυχή τους στον διάβολο και ίσως αυτό να είναι λίγο ανησυχητικό. Σε αντάλλαγμα από αυτή την συναλλαγή αγοράστηκαν, αυτοκίνητα, υπηρεσίες, κινητά, ταξείδια, laptops κλπ κλπ κλπ.

    Οχι δεν υπαρχει κρίση, γιά όσο η στρόφιγγα του δανεισμού είναι ανοικτή. Αν τώρα γιά κάποιο λόγο κλείσει, έ τότε θα βιώσουμε τι σημαίνει οικονομική κρίση στην ζώνη του ΕΥΡΟ !! Και τότε όλοι οι προφήτες της καταστροφής θα έχουν όλο τον χρόνο να κλάψουν..
    Προς το παρόν και όσο διαρκεί το πάρτυ, απολαύστε το..

    Ευχαριστώ γιά την φιλοξενία,

    CGP

  23. H παραπάνω τοποθέτηση αγαπητέ CGP απέχει πολύ από αυτήν του αρχικού πόστ. Συγκεκριμένα αναφέρομαι σε αυτές τις γραμμές της 1ης παραγράφου:

    ………………..
    Ερχονται όμως τα στατιστικά στοιχεία και βλέπουμε ότι μάλλον δεν λοιμοκτονούμε, διότι αν λοιμοκτονούσαμε δεν θα βλέπαμε άυξηση στις λιανικές πωλήσεις, αύξηση σε οικοδομική δραστηριότητα, κίνηση φορτηγών στους δρόμους, αύξηση στις πωλήσεις σε εστιατόρια ( Δηλαδή ποίοι πάνε και τρώνε, μόνο οι κάτοικοι της Εκάλης και του Ψυχικού, ας σοβαρευτούμε λίγο) κλπ κλπ.

    Δεν λοιμοκτονούμε, ένα μέρος του πληθυσμού πιέζεται, αλλά ένα άλλο, πολύ μεγαλύτερο ευημερεί.

    ………………

    Νομίζω ότι το όλο θέμα είναι στην ερμηνεία της λέξης «ευημερία».
    Δεν είμαι «χρηματοοικονομικά ενημερωμένος» πολίτης αλλά εδώ στο χωριό μου ο Καφετζής λέει ότι όταν η Τράπεζα βγάζει στον πλειστηριασμό το σπίτι και το αυτοκίνητο σου δεν ευημερείς. Έστω και αν το αγοράσεw. Έστω και αν γράψαν οι δείκτες ότι το αγόρασες.

  24. asxetos said

    kaltsovrako,μαλλον αλλα διαβαζεις,αλλα καταλαβαινεις,και στο τελος γραφεις για αλλα.
    Θα κατεβεις στις δημοτικες;Εχεις ολα τα προσόντα.

  25. @ CGP
    “αν τώρα αμφισβητούμε, του τι βλέπουν τα μάτια μας γύρω μας”
    Κοίτα, το τί βλέπει ο κάθε άνθρωπος γύρω του και πώς το μεταφράζει, θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητώ. Ο καθένας έχει τις δικές του προσλαμβάνουσες, άσε που αναγκαστικά τα φιλτράρει μέσα από ιδεολογία, κοινωνική θέση και μόρφωση. Θα μπορούσα να σε κάνω μια βόλτα π.χ. στην Νίκαια και να τρίβεις τα μάτια σου γιατί μόνο τα χρώματα θα σου θυμίζαν 2006 και όχι ασπρόμαυρη ταινία του 1960. Αλλά απ΄την άλλη, κάλλιστα θα μπορούσες να υποστηρίξεις ότι είναι τεμπέληδες, αμόρφωτοι και κακομοίρηδες.
    Αν κάτι δεν μπορεί με τίποτα να είναι υποκειμενικό, αυτό είναι μόνο τα νούμερα. Ούτε αυτά που πιστεύω εγώ κι εσύ, ούτε οι υπερβολές των δημοσιογράφων. Αλλά ακόμα και τα νούμερα, όσο αντικειμενικά και να είναι, μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να τα κάνει να δουλέψουν για πάρτη του, παραθέτοντας επιλεκτικά οικονομικά στοιχεία που να δείχνουν ανάπτυξη ή όχι. Γι΄αυτό μίλησα – μπακαλίστικα βέβαια – για σούμα. Το αποτέλεσμα, δηλαδή. Που εδώ και πολλά χρόνια έχει αρνητικό πρόσημο όσα θετικά στοιχεία κι αν του χώσεις στην πρόσθεση. Και όλο αυτό το εσύ το ονομάζεις ανάπτυξη γιατί πλέον ζούμε στην εποχή του δανεισμού. Υποσχόμαστε δηλαδή ότι θα ξεχρεώσουμε με τα μελλοντικά μας έσοδα.
    Ο δανεισμός και κατά πόσο είναι επιβεβλημένος στις μέρες μας, δεν κατάλαβα γιατί για σένα δεν είναι ένα τρανταχτό επιχείρημα για το πόσο σαθρό είναι το οικοδόμημα που ονομάζεται οικονομία; Και αντί να προσπαθήσουμε να το αποφύγουμε ή να το κάνουμε να εκλείψει, εσύ το ονομάζεις «πάρτυ» και προτείνεις μάλιστα να μάθουμε να παίζουμε με τους όρους του, να μάθουμε τί σημαίνει και να το χρησιμοποιήσουμε σωστά. Δηλαδή για να καταλάβω, αν είχες ας πούμε, έναν σχιζοφρενή θα πρότεινες να μάθουμε να ζούμε με τα συμπτώματά του, αντί να τον γιατρέψουμε ή τέλος πάντως να ζητήσουμε βοήθεια;
    Τέλος και παραδεχόμενη ότι ο λαός μας έχει μια τάση προς τη φιγούρα και το φαίνεσθαι, πάραυτα τα περισσότερα δάνεια δεν έχουν να κάνουν με πολυτέλειες αλλά επιβίωση. Αλλά πάλι, αυτό είναι μόνο η υποκειμενική μου άποψη.
    (δεν σου έκανα καμμία τιμή, γι’ αυτό είναι τα μπλογκς. Στον πραγματικό κόσμο ίσως να μην ανταλλάσαμε κουβέντα, τώρα όμως που έχουμε την ευκαιρία ας το εκμεταλλευτούμε)

  26. Ευχαριστώ. Με τιμάς.

    😉

  27. CGP said

    @ Lex_Luthor06

    Συμφωνώ ότο το εννοιολογικό περιεχόμενο της λέξης «ευημερία» είναι αντικείμενο φιλοσοφικής συζήτησης.

    Ισως να ήταν ορθότερο να έγραφα΄»ένα άλλο πολύ μεγαλύτερο καταναλώνει..» ( σε καμμία περίπωση δεν ταυτίζω τον καταναλωτισμό με την ευημερεία, εξηγούμε γιά να μην παρεξηγηθώ και κληθω σε απολογία..)

  28. asxetos said

    «Δεν είμαι «χρηματοοικονομικά ενημερωμένος» πολίτης αλλά εδώ στο χωριό μου ο Καφετζής λέει ότι όταν η Τράπεζα βγάζει στον πλειστηριασμό το σπίτι και το αυτοκίνητο σου δεν ευημερείς. Έστω και αν το αγοράσες. Έστω και αν γράψαν οι δείκτες ότι το αγόρασες. »

    Ο Καφετζής σου (με κεφαλαίο;) λεει οτι υπαρχει χωρα οπου ΟΛΟΙ εχουν σπιτια και λεφτα;
    Ο δικος μου καφετζής λεει οτι ουτε στο Μονακό δεν υπαρχει τετοιο πραγμα.Και το ποσοστο ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα ειναι μακρινό όνειρο για πολλες ανεπτυγμένες χώρες…

  29. Είναι Καφετζής με Κου κεφαλαίο, από αυτούς με την λευκή ποδιά και το μεγάλο μουστάκι.

    Λέει λοιπόν πως στις χώρες με το χαμηλότερο από την Ελλάδα ποσοστό ιδιοκατοίκησης, το αντρόγυνο (έτσι το λέει) στο τέλος κάθε μήνα κάνει τη σούμα του. Αφού πληρώσει το νοίκι , τα δίδακτρα του πανεπηστιμίου του παιδιού, την δόση του αξιοπρεπούς αυτοκινήτου, την ασφάλεια και όλα τα μικροέξοδα ανακαλύπτει πως δεν χρειάζεται ο άντρας να μοιράζει πίτσες το βράδυ για να συμπληρώσουν τα έσοδα.

    Είπες για αντίληψη όσων συμβαίνουν γύρω μας.

    Προφανώς το δικό σου «γύρω» διαφέρει από το δικό μου.

  30. CGP said

    @ x-psilikatzoy
    ….
    Θα μπορούσα να σε κάνω μια βόλτα π.χ. στην Νίκαια και να τρίβεις τα μάτια σου γιατί μόνο τα χρώματα θα σου θυμίζαν 2006 και όχι ασπρόμαυρη ταινία του 1960. Αλλά απ΄την άλλη, κάλλιστα θα μπορούσες να υποστηρίξεις ότι είναι τεμπέληδες, αμόρφωτοι και κακομοίρηδες.

    ……………..
    Εχω την αίσθηση ότι λαϊκίζεις λίγο εδώ. Αναφέρεσαι σε συγκεκριμένη περιοχή και κάνεις μία υπόθεση που δεν έχω κάνει και δεν την αναγνωρίζω. Δεν ζω στο διάστημα, έχω εργαστεί πολύ κοντά στην Νίκαια και έχω ζήσει σε πολύ φτωχή πόλη στο εξωτερικό. Αν νομίζεις ότι έχουμε φτώχεια εδώ τώρα, μάλλον δεν έχεις δει οικονομική κρίση (depression) σε αναπτυγμένη βιομηχανική κοινωνία. Επίσης η ελληνική κοινωνία, με όλες τις στρεβλώσεις της, είναι μία κοινωνία που έχει μεγάλη κινητικότητα μεταξύ «τάξεων», δεν έχουμε αριστοκρατία και τα παιδάκια που επαίζαν το 1960 στους δρόμους της Νίκαιας ίσως σήμερα να έχουν μετακομίσει σε άλλες περιοχές η να έχουν προσθέσει μερικούς ορόφους στο πατρικό τους ( Μία αεροφωτογραφία της Νίκαιας μεταξύ 1960 και 2006, θα αποδείξει το δίκαιο του ισχυρισμού μου)

    ————————————————–
    Αν κάτι δεν μπορεί με τίποτα να είναι υποκειμενικό, αυτό είναι μόνο τα νούμερα. Ούτε αυτά που πιστεύω εγώ κι εσύ, ούτε οι υπερβολές των δημοσιογράφων. Αλλά ακόμα και τα νούμερα, όσο αντικειμενικά και να είναι, μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να τα κάνει να δουλέψουν για πάρτη του, παραθέτοντας επιλεκτικά οικονομικά στοιχεία που να δείχνουν ανάπτυξη ή όχι. Γι΄αυτό μίλησα – μπακαλίστικα βέβαια – για σούμα. Το αποτέλεσμα, δηλαδή. Που εδώ και πολλά χρόνια έχει αρνητικό πρόσημο όσα θετικά στοιχεία κι αν του χώσεις στην πρόσθεση. Και όλο αυτό το εσύ το ονομάζεις ανάπτυξη γιατί πλέον ζούμε στην εποχή του δανεισμού. Υποσχόμαστε δηλαδή ότι θα ξεχρεώσουμε με τα μελλοντικά μας έσοδα.
    Ο δανεισμός και κατά πόσο είναι επιβεβλημένος στις μέρες μας, δεν κατάλαβα γιατί για σένα δεν είναι ένα τρανταχτό επιχείρημα για το πόσο σαθρό είναι το οικοδόμημα που ονομάζεται οικονομία; Και αντί να προσπαθήσουμε να το αποφύγουμε ή να το κάνουμε να εκλείψει, εσύ το ονομάζεις «πάρτυ» και προτείνεις μάλιστα να μάθουμε να παίζουμε με τους όρους του, να μάθουμε τί σημαίνει και να το χρησιμοποιήσουμε σωστά. Δηλαδή για να καταλάβω, αν είχες ας πούμε, έναν σχιζοφρενή θα πρότεινες να μάθουμε να ζούμε με τα συμπτώματά του, αντί να τον γιατρέψουμε ή τέλος πάντως να ζητήσουμε βοήθεια;

    ————————————————————-

    Εδώ κάνεις μία ιδεολογική τοποθέτηση περί σαθρού οικοδομήματος της οικονομίας κλπ κλπ κλπ .Να με συμπαθάς, αλλά δεν θα συμπορευτώ μαζί σου. Είμαστε μεγάλα παιδιά και ο καθένας αποφασίζει γιά το πως θα πορευτεί στην ζωή του.

    ———————————————————
    Τέλος και παραδεχόμενη ότι ο λαός μας έχει μια τάση προς τη φιγούρα και το φαίνεσθαι, πάραυτα τα περισσότερα δάνεια δεν έχουν να κάνουν με πολυτέλειες αλλά επιβίωση. Αλλά πάλι, αυτό είναι μόνο η υποκειμενική μου άποψη.
    (δεν σου έκανα καμμία τιμή, γι’ αυτό είναι τα μπλογκς. Στον πραγματικό κόσμο ίσως να μην ανταλλάσαμε κουβέντα, τώρα όμως που έχουμε την ευκαιρία ας το εκμεταλλευτούμε)

    ————————————————————-

    Κατά την γνώμη μου, ένα μέρος του κόσμου μπορεί να δανείζεται γιά επιβίωση, αλλά ένα άλλο μεγαλό κομμάτι έχει παρει την απόφαση να προεξοφλήσει μελλοντικά έσοδα, δανειζόμενος, γιά να καταναλώσει σε αγορές αγαθών.

    Αν τωρα αμφισβητείς, την λειτουργία της οικονομίας, δικαίωμα σου αλλά δεν μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε μαζί σου.
    Πάλι διαβλέπω μία ιδεολογική τοποθέτηση σχετικά με την ταξική διαστρωμάτωση των bloggers, Το θεωρώ λίγο περίεργο γιά το 2006, αλλά από την άλλη πλευρά την γνώμη σου την σέβομαι αλλά δεν την ασπάζομαι.

  31. ποιός από σας σπουδάζει οικονομικά;

  32. Κοίτα πως μια λέξη αλλάζει εντελώς ένα κείμενο.
    Στην προκειμένη περίπτωση αυτό το «ευημερεί» αντί «καταναλώνει» χτυπούσε πολύ προκλητικά στο μάτι.

  33. @CGP
    Δεν λαικίζω, απλά σου παραθέτω τις δικές μου προσλαμβάνουσες που αφορούν αυτήν την περιοχή και τέλος πάντων για να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα όταν μιλάμε «για το τί βλέπουν τα μάτια μας γύρω μας». Αν αυτό εσύ το βλέπεις ως λαικισμό τότε έχασες το όλο point της πρώτης παραγράφου του σχολίου μου. Και όσο για την συγκεκριμένη περιοχή, είναι από τις λίγες περιοχές της Αθήνας που έχει ακόμη προσφυγικά σπίτια.
    Έπειτα πού την είδες την κινητικότητα; Εκτός αν εννοείς την κινητικότητα προς τα κάτω και την εξαφάνιση της μεσαίας τάξης (και που στην οποία έχει συντελέσει κατά πολύ το πάρτυ της κοινωνίας του δανεισμού και της ανάπτυξης).
    Ως προς την «ιδεολογική μου τοποθέτηση», θες να συμπεράνω ότι οι τύχες μας είναι στα χέρια μας; Ότι δηλαδή σε ότι συνθήκες κι αν γεννηθούμε, μεγαλώσουμε και ζήσουμε, το αν θα ευημερήσουμε εξαρτάται καθαρά από εμάς; Ναι, έχεις δίκιο. Είμαστε μεγάλα παιδιά, γι΄αυτό ας σοβαρευτούμε λιγάκι. Οι νεοφιλελεύθερες τοποθετήσεις είναι μια χαρά για ακαδημαικές συζητησούλες αλλά στο δια ταύτα μπάζουν από παντού.

    «Πάλι διαβλέπω μία ιδεολογική τοποθέτηση σχετικά με την ταξική διαστρωμάτωση των bloggers»

    Αυτό τώρα δηλαδή από πού σου ΄ρθε; Εξέφρασα την χαρά μου να διαλέγομαι με ανθρώπους από όλο τον κόσμο και εσύ το μετέφρασες ως ιδεολογικό χάσμα; Δεν πάμε καλά λέμε!

  34. asxetos said

    «Λέει λοιπόν πως στις χώρες με το χαμηλότερο από την Ελλάδα ποσοστό ιδιοκατοίκησης, το αντρόγυνο (έτσι το λέει) στο τέλος κάθε μήνα κάνει τη σούμα του. Αφού πληρώσει το νοίκι , τα δίδακτρα του πανεπηστιμίου του παιδιού, την δόση του αξιοπρεπούς αυτοκινήτου, την ασφάλεια και όλα τα μικροέξοδα ανακαλύπτει πως δεν χρειάζεται ο άντρας να μοιράζει πίτσες το βράδυ για να συμπληρώσουν τα έσοδα.

    Είπες για αντίληψη όσων συμβαίνουν γύρω μας.

    Προφανώς το δικό σου «γύρω» διαφέρει από το δικό μου. »

    Ρωτα τον Καφετζη σου,εαν στις αναπτυγμενες χωρες το αντρογυνο ξοδευει 300Ε το μηνα για κινητα,αν εχει 2-3 τηλεορασεις σπιτι του,αν εχει παρει (αντι για το picanto που χρειαζεται) BMW μεταχειρισμενη για να μπει στο ματι του γειτονα,αν ειναι καθε Κυριακη εξω για «βολτα» (φαι,καφες,μπανιο,οχι ολα αυτα δεν μας τα παρεχει δωρεαν η φυση) και πολλα αλλα που αντιστοιχουν σε μια μεση ελληνικη οικογενεια.
    Η απαντηση ειναι ΟΧΙ.

    Επισης,εγω δεν αναφερθηκα ποτε σε αντιληψη,προφανως με μπερδεψες με καποιον αλλον.

  35. Θα ήταν κανένας άσχετος…

    😉

  36. asxetos said

    Και για να κανω λιγο το συνηγορο του διαβολου,το κειμενο αυτο της εφημεριδας,ειναι γραμμενο εκ του πονηρου.Αλλα το βλεπω σαν την μια και μοναδικη εκφανση της υπερβολης εκ δεξιών (ΝΔ) που ακουστηκε καπως,σε αντιθεση με τις υπερβολες εκ αριστερων που ακουγονται 24/24 απο τα κανάλια (τα κακα νεα πουλανε παντα περισσότερο ειναι η αληθεια)

    Η αληθεια ειναι καπου στην μεση.
    Ο Ελλην δεν πειναει.
    Ο Ελλην δεν ειναι Μονακ-ιώτης

    Το θεμα προς συζητηση ειναι:

    Θα υπαρξει κρίση σε Χ χρόνια;
    Ή ολη αυτη η υπερκατανάλωση ήρθε για να μείνει;
    Μαλλον προκρίνεται το δεύτερο.

  37. Ναι σε μπέρδεψα με άλλον asxete.

    Eίναι καινούργιο το μέσο για μένα και πολλά τα κουμπάκια. Έχω χάσει λίγο τον μπούσουλα (όποιος τον βρει χάρισμα του).

    Όλα αυτά τα «νεοελληνικά» που περιγράφεις είναι σωστά. Δεν θα διαφωνήσω. Παρόλα αυτά θα περίμενες από ανθρώπους σοβαρούς, μετρημένους, εργατικούς, χωρίς bmw, το αντίθετο δηλαδή από όσα περιγράφεις να ευημερούν. Όχι να τα βγάζουν πέρα απλώς αλλά να ευημερούν.

    Η στατιστική και τα νούμερα δεν είναι ο τομέας μου. Μιλάω κρίνοντας με όσα βλέπω γύρω μου. Όσα βλέπω λοιπόν δεν μου αρέσουν.

    Με νούμερα τα λέει κάθε βράδυ ο Τσιαμτσίκας , όπως αναφέρθηκε.

  38. «Όχι να τα βγάζουν πέρα απλώς αλλά να ευημερούν».

    Εμένα πάντως θα μου έφτανε απλά να τα έβγαζα πέρα. Αλλά ούτε αυτό δεν.

  39. asxetos said

    X-Psilikatzoy,τι εννοεις ακριβως με την εκφραση «τα βγαζω περα»;
    Γιατι εχεις internet,την στιγμη που σε καποια χωρα αλλοι δεν εχουν τρεχούμενο νερό.
    Επιμενω λοιπον,οτι ο Ελλην ισως εχει καλομάθει και εχει διαστρεβλώσει καποια πραγματα,και εχει φτασει να θεωρει ειδη πρωτης αναγκης το 3G τηλεφωνο

  40. Για τον απλούστατο λόγο, πως αν δεν το έλεγε η Ψ αυτό το πιθανότερο είναι να μην γινόταν αυτή η συζήτηση σας. Ο διψασμένος δεν θα έψαχνε ποτέ να απαντήσει στο internet.

    Aπό την άλλη βέβαια, για το οτι έχουν καλομάθει ορισμένοι έχεις δίκιο αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα τους κάνουμε παντιέρες και παραδείγματα.

  41. cgp said

    @ x-psilikatzoy

    Γιά να κλείσουμε το θέμα της Νίκαιας. Ναι έχει ακόμη προσφυγικά. Και μακάρι να μείνουν και γίνουν διατηρητέα γιά να μην ξεχνάμε την ιστορία μας.
    Αλλά και πάλι επαναλμβάνω μία αεροφωτογραφία από την ΓΥΣ μεταξύ 1960 και 2006 θα αποδείξει το δίκαιο του ισχυρισμού μου.

    Σχετικά με το θέμα της ΚΑΣΤΑΣ (αναφέρομαι στο link) οχι κυρία μου δεν το δέχομαι, εδώ είναι η κόλαση εδώ και ο παράδεισος. Ο καθένας διαμορφώνει τον κόσμο που θέλει να ζήσει.

    Σχετικά με την παρατήρηση σου περί νεοφιλελεύθερων απόψεων και ακαδημαϊκών συζητήσεων, διαβλέπω και πάλι ιδεολογική τοποθέτηση και δαιμονοποίηση καταστάσεων. Σας υπενθυμίζω ότι δεν βρισκόμαστε στο 1980 αλλά στο 2006. Εχει περάσει πολύ νερό από το αυλάκι και εδώ και πολύ καιρό, έχουν πουληθεί πολλές ψυχές στον διάβολο. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Ετσι λειτουργεί η οικονομία. Τι να κάνουμε,ακόμη και τώρα υπαρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι η γή είναι επίπεδη, ας το πιστεύουν …….

    ———————————————————————————
    Αυτό τώρα δηλαδή από πού σου ΄ρθε; Εξέφρασα την χαρά μου να διαλέγομαι με ανθρώπους από όλο τον κόσμο και εσύ το μετέφρασες ως ιδεολογικό χάσμα; Δεν πάμε καλά λέμε!
    ———————————————————————————Δεν συμφωνώ ότι διαλέγεσαι. Αν διαλεγόσουνα, θα έγραφες ένα σχόλιο στο blog μου και θα προσκαλούσες στο δικό σου γιά διάλογο. Αντι γι αυτό με ειρωνεύτηκες στον τίτλο του κειμένου σου (escapes from reality) και έκανες φύλλο φτερό το post μου.

    Ουτε ακαδημαϊκός είμαι, ούτε οπαδός του Ανδριανόπουλου είμαι. Aλλά έχω το θάρρος της γνώμης μου σαν σκεπτόμενος άνθρωπος, να διαβάζω μία εφημερίδα και να κριτικάρω τα γραφόμενα.

    Τώρα αν συμφωνούν οι άλλοι η όχι δεν έχει σημασία. Διάλογο και την πλάκα μας κάνουμε, αλλά να χαρακτηρίζουμε χωρίς να κάνουμε τον κόπο να ειδοποιήσουμε τον κατηγορούμενο ότι κατηγορείται(ειδοποιήθηκα τηλεφωνικά από την http://kathimetinitrella.blogspot.com), λυπαμαι αλλά μου χτυπάει άσχημα και δεν το θεωρώ δίκαιο.

  42. Ρε φίλε, έλεος. Κάτω από το ποστ σου στο μόνιτορ γράφει «ένα εισερχόμενο link», άσε που έβαλα πάνω πάνω και λινκ στο κείμενό σου και έγραψα το νικ σου.

    Ο λόγος που δεν ήρθα από ΄κει να στο πω, ήταν ότι δεν γνώριζα αν λόγω του κειμένου μου θα ήθελες να κάνεις αυτήν την συζήτηση. Που τελικά ήθελες, άσχετα αν διαφωνούμε.

    …και που στην τελική όλα συνοψίζονται εδώ :

    «Ο καθένας διαμορφώνει τον κόσμο που θέλει να ζήσει».

    Και μετά μου λέτε ότι ο μαλάκας ο Κοέλιο δεν μας έχει καταστρέψει.Άγαλμα πρέπει να του στήσουν μερικοί μερικοί. But guess what, στον μισό πλανήτη η θεωρία σου ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Πώς να το κάνουμε τώρα.

  43. Τελικά, είμαστε καλύτερα ναί ή οχι; Κάποιος να μου το απαντήσει!

  44. Αν σου χτύπησε άσχημα αδελφέ γιατί δεν το είπες από την αρχή αλλά ξεκίνησες μπαίνοντας με λέλουδα και γλυκά παραμάσχαλα λέγοντας: «Κατ’ αρχάς ευχαριστώ γιά την τιμή που μου κάνατε να διαβάσετε και στην συνέχεια να σχολιάσετε αναλυτικά το post μου.»

    Eίναι πιο δίκαιο αυτό;

  45. asxetos said

    «Τελικά, είμαστε καλύτερα ναί ή οχι; Κάποιος να μου το απαντήσει! »

    Νομιζω αν επρεπε να απαντηθει μονολεκτικα,η απαντηση θα ηταν ναι.

  46. Αυτό ήθελα να μάθω. Ησύχασα.

    😉

  47. … και συγνώμη αν σας αναστάτωσα με τις βλακείες μου. Νόμιζα πως ήταν πράγματι συζήτηση για δημοτικούς συμβούλους και άλλες τέτοιες «πίτσες» κατσαρές λαϊκίστικου χαρακτήρα. Δεν αντελήφθην οτι επρόκειτω για «διαγωνισμό» για τη θέση του υπουργού εθνικής οικονομίας. Ελέησον με

  48. cgp said

    @ x-psilikatzoy

    Δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο, ένεκα του οποίου η λέξη escape from reality επειδή είναι link θα έπρεπε να με καθησυχάσει. Με ενδιαφέρει όμως να καταλάβω τον λόγο που κάποιος μετασχηματίζει τον τίτλο ενός μπολγκ γιά να κάνει «πνεύμα» σχετικά με τα γραπτά ενός άλλου.

    Τώρα σχετικά με τον Coelho, δεν τον έχω διαβάσει , άρα δεν έχω γνώμη γιά τις ιδέες του. Τώρα αν είναι μαλάκας η όχι δεν με αφορά και δεν έχω και στοιχεία γιά να το πιστοποιήσω.

    Ευχαριστώ γιά την φιλοξενία,

    Καληνύχτα σας

  49. Καλό ξημέρωμα.

  50. οπως θα ελεγε και η γραια
    «μια τουαλετα ρε παιδια να αφηκω κατι για τον μπαρμπα-Coelho»

    +κατεχεσον+

  51. 0 Comments said

    Αιτία όλων των κακών είναι ότι δε λειτουργεί καλά ο φιλελευθερισμός.

    e-0com-kokoraki

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: