X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

NEW AGE SUCKS…

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 9, 2006


...γιατί μπαστακώθηκε απ΄το πουθενά και αν πεις κουβέντα αρχίζουν τις εξυπνάδες περί Μεσαίωνα. Γιατί στρατολογεί ένα σωρό φιλοσοφίες απ΄όπου ή όποτε κι αν προέρχονται, αρκεί να μπορούν να εμπορευματοποιηθούν και να περιέχουν την ανάλογη «μαγεία» του να ξεφεύγεις – εύκολα – από – τα - σκατά. Χωρίς ναρκωτικά, δηλαδή. Τί να το κάνεις το Φενγκ-Σούι αν δεν μπορείς να το γυρίσεις σε φράγκα; Ποιός θα έχεζε τις μάγγισες της Σμύρνης αν δεν του πουλούσαν πακετάκι την τράπουλα; Ποιός θα νοιαζόταν για τις παπαριές της Σαιεντολογίας αν δεν είχε διάσημους οπαδούς και ισχυρισμούς για εξωγήινους;

Έπειτα, δεν κατάλαβα, από πού κι ως πού ένα φιλοσοφικό ή πνευματικό (ή δεν ξέρω τί άλλο) ρεύμα χώνει την μύτη του σε επιστημονικά επιτεύγματα και τα ακυρώνει μόνο και μόνο για να προωθήσει μαγείες και ματζούνια; Πού χωράνε συνομωσιολογίες και λογικές «Εκείνοι – εναντίον – Σου», σε ένα τέτοιο κίνημα; Και γιατί όσοι επιστήμονες διαφωνούν μαζί τους είναι ντε και καλά πουλημένοι στις πολυεθνικές; Όλοι αυτοί οι «spiritual» άνθρωποι, πώς στο διάολο πάνε και κολλάνε σε ότι καινούργιο σκατό μας σερβίρουν; Και τα παιδιά τους, τί φταίνε;

Θέλω να πω, οι Ινδιάνοι είχαν μια εκπληκτική φιλοσοφία αλλά όσο και να εκτιμήσω ή να εντρυφήσω στις σοφίες τους, στις θρησκείες τους ή στις μουσικές τους, δεν παύει να είναι μεγάλη μαλακία να χορεύω τον χορό της βροχής για να βρέξει. Τέλος πάντων, θέτε να κάνετε τους Ινδιάνους; Fine. Πάρτε τα χρήσιμα από την κάθε φιλοσοφία και αφήστε τα υπόλοιπα στην εποχή που ανήκουν. Αλλά χρειάζεται και λίγο μυαλό για να τα διαχωρίσεις αυτά τα δύο. Γιατί άμα μου διαβάζεις για παράδειγμα Όμηρο ή Πλάτωνα και αυτό που συμπεραίνεις είναι ότι οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν νταλαβέρια με εξωγήινους, ε χέσε μας. Τράβα να διαβάσεις καμιά Κοκκινοσκουφίτσα. Τουλάχιστον λύκοι υπάρχουν.

Έχουν γίνει όλα ένας τεράστιος αχταρμάς και δεν ξέρεις από πού θα την φας. Γιατί άμα πιστεύεις σε μία τέτοια μαλακία, συνήθως πιστεύεις σε όλες. Ο άξονας είναι κοινός. Κριτική (new age) σκέψη – δυσπιστία χωρίς γνώσεις – εμμονή σε παραδοσιακές πρακτικές ως αθώες – ακύρωση ΚΑΘΕ επιστήμης – ευτυχισμένη ζωή. Η μόνιμη αισιοδοξία σε όλο της το μεγαλείο, όταν για να είσαι μόνιμα αισιόδοξος στις μέρες μας πρέπει να έχεις κάνει στην καλύτερη, ηρωίνη και στην χειρότερη, λοβοτομή. Ο χαζοχαρούμενος Τομ δεν πιάνεται, αυτός έχει φράγκα.

Και αυτό που μου την σπάει πιο πολύ, είναι ότι έχει εισχωρήσει παντού. Στην παιδεία, στις πολιτικές ιδεολογίες, στα μέσα. Έξω λέει η βιολογία από τα σχολεία, έξω οι θεωρίες της εξέλιξης. Και οι κυβερνήσεις σιγοντάρουν. Να ρωτάει το παιδί σου πώς το γέννησες και το μόνο που θα του κάνει λογικό θα είναι ότι το έφερε ο πελαργός. Να βάλετε ρε σεις και μάθημα για οργόνες, για ούφο και για το διάβασμα αύρας. Αλλά να ξέρετε, στις επόμενες εκλογές εγώ θα στείλω την αύρα μου να ψηφίσει.

Όπως και με τα εκάστοτε κολλήματα που μας πιάνουν (ορθορεξίες, γυμναστικές και αρχαιολαγνείες) έτσι κι αυτό, μου θυμίζει θρησκεία. Μόνο που η προσευχή, ονομάστηκε διαλογισμός, auditing (ή δεν ξέρω τί άλλο) και ο παπάς έγινε πνευματικός ή καθοδηγητής, ή τέλος πάντων οποιοσδήποτε με αρκετά εξωτικό όνομα που θα κάτσει να ξυρίσει το κεφάλι του και θα βάλει μια κελεμπία. Και εννοείται δεν έχουν ιδέα τί σημαίνει πραγματικά διαλογισμός. Γιατί αν έκαναν έστω και τρία λεπτά διαλογισμού και αληθινή προσπάθεια αυτογνωσίας, θα είχαμε ομαδικές αυτοκτονίες και δράματα.

Είμαι πεπεισμένη ότι όλα ξεκίνησαν με τον Κοέλιο. Πάει και τελείωσε, μας έχει καταστρέψει παγκοσμίως αυτός ο μαλάκας.


Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

71 Σχόλια to “NEW AGE SUCKS…”

  1. Άμα θέλεις κάτι πάρα πολύ, και γράψεις και βιβλίο με αρλούμπες, όλο το σύμπαν θα το αγοράσει και θα γεμίσουν οι τσέπες σου φράγκα, ρε μάγκα»

    Ο Κω-λ-οέλιο δεν το είπε;;;;

    Πάντως τα 11 λεπτά μού άρεσαν πολύ. ¨Εμαθα και πολλά χρήσιμα κα πονηρά πράγματα…. Σ;))))))

  2. lili said

    Kωσταντινα τιμη μου, δεν ηξερα οτι παρακολουθεις τι γραφω.
    Σε διαβεβαιω οτι η μικρη μου ειναι μια χαρα.:)

  3. Rodia said

    Ξέρεις κοριτσάκι μου τι μου κάνει εντύπωση παρ’ όλ’ αυτά; Οτι τα νοσοκομεία πήζουν.. οι διάδρομοι πήχτρα στα φορεία.. από τη μια μπαίνει ο ασθενής κι από την άλλη βγαίνει νταμακωμένος στο κουτί.. Στο παρατσάκ γινόμαστε εραστές της επιστήμης..?
    Κορούλα μου, αν αρρωστήσω βαρειά -πολύ βαρειά λέμε, ε- ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΕΖΑΡΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ή έστω στον καναπέ, έτσι? Το λόγο σου!
    ..και ας συμφωνώ μαζί σου με την εξάπλωση της μαλακίας που μας δέρνει..

    Βρε Γατούλη, 11 ολόκληρα λεπτά για να μάθεις όσα θα σου δίδασκα σε… 3..?

    σμουτς!:-))

  4. Και φυσικά ο Μεσαίωνας, δεν ήταν ούτε όπως μας τον παρουσιάζουν οι μαγόπληκτοι, ούτε όπως μας τον παρουσιάζουν οι άλλοι που τον βλέπουν ως εξοβελιστέο. Ας σκεφθούμε ότι οι σύγχρονες ευρωπαϊκές γλώσσες και τα πρώιμα μορφώματα, που αργότερα θα γίνονταν τα αντίστοιχα έθνη της Ευρώπης τότε σχηματίσθηκαν. Και ναι υπήρχε ακόμα και τότε κάποιου είδους επιστήμη έστω σε πρωτόλεια μορφή.

    Ποιά τράπουλα; Προχθές στο βιβλιοπωλείο είδα και «Συνταγές Μαγείας» (νομίζω ότι έλεγε κιόλας Ι). Όλη δε η προθήκη κοντά στην είσοδο ήταν με βιβλία του τύπου «Μεγάλη Συνομωσία», «Οι Φιδαρκουδοσαυράνθρωποι» «Τα 1223334444 κρυμμένα μυστικά του Γειαχαραντάν» κλπ

    Πάντως νομίζω ότι παίζει και πολύ το θέμα της μόδας, της διαφοροποίησης και του να δείχνει κάποιος ότι μπορεί «να τα σκάσει» σε αντίθεση με την plebs που αδυνατεί. Πχ, κάποιος έχει κάποια προβλήματα και χρειάζεται ψυχολογική βοήθεια. Τί θα κάνουμε οι περισσότεροι; Θα πάμε σε έναν (κανονικό) ψυχολόγο και θα δίνουμε περίπου 50-60€/επίσκεψη ή, εάν για κάποιους από εμάς το ποσό φαίνεται υπερβολικό, θα ζητήσουμε ραντεβού στους ψυχολόγους των δημόσιων ταμείων.
    Αντιθέτως, το άτομο που ακολουθεί την ψευδοελιτίστικη μόδα θα πάει στον «θεραπευτή», που χρεώνει 300€/επίσκεψη (χρεώνει τόσο επειδή είναι μοναδικός στην Ελλάδα και επειδή απόκτησε τις γνώσεις του μαθητεύοντας στον μεγάλο δάσκαλο Μπλαμπλαμπλά) για να δείξει ότι μπορεί να τα διαθέσει και ότι διαφέρει από τους άλλους.
    Να υποψιασθούμε ότι αντιστοίχως στην Άπω Ανατολή συμβαίνει το αντίστροφο; (Δηλ. ότι ψάχνουν ψευδοεπιστήμονες δυτικο.υ τύπου για να δείξουν ότι διαφέρουν)

    Κοέλιο: Και εγώ έκανα το λάθος να τον διαβάσω. Τώρα μετανοιώνω που τον διάβασα, που επιρρέασε κάπως την ζωή μου, που σπατάλησα τα χρήματα μου και τον χρόνο μου. Έτσι οδεύει έξω από το σπίτι μου…

  5. Μόλις διάβασα τις συνδέσεις και φρικάρισα 😡
    Και εδώ πριν λίγο καιρό δεν είχε κυκλοφορήσει ένα βιβλίο με έναν πολύ τολμήρο ισχυρισμό για το AIDS; Δεν στέκομαι στο εάν είναι σωστός ή λάθος ο ισχυρισμός που κόμιζε, ας αφήσουμε το πλεονέκτημα της αμφιβολίας. Όμως, εάν αποδειχθεί λάθος (εάν ήδη δεν έχει γίνει)θα έχει πάρει πολλούς ανθρώπους στο λαιμό του.

    Στο άρθρο με το ατυχές συμβάν της θεραπείας αναγέννησης (δεν βάζω εισαγωγικά, διότι δεν ξέρω πόσα πρέπει να μπουν σε αυτήν την περίπτωση) γίνεται αναφορά στην έννοια της ρύθμισης (regulation). Και εδώ ξεκινά ένα μεγάλο πρόβλημα: απουσία ρύθμισης=κάποιοι τύποι δρούν ανεξέλεγκτοι, σου χορηγούν ουσίες που είναι καθαρό νερό-στην καλύτερη περίπτωση- μέχρι δεν ξέρω εγώ τι, σε αγγίζουν και «σου μεταδίδουν ενέργεια» κλπ.
    Από την άλλη ρύθμιση=δεν δρουν ανεξέλεγκτοι, κάπως ελέγχονται, αλλά ταυτόχρονα έχουν έμμεση αναγνώριση ότι είναι «επιστήμονες».

    Δύσκολα τα πράγματα…

  6. Σε μια σχέση «θύτη-θύματος» αυτού του είδους, το «θύμα» φέρει επίσης τεράστιες ευθύνες…Όσο ευθύνεται ο σούπερ-ντούπερ New Age ψευτοθεραπευτής για το ότι πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, άλλο τόσο ευθύνεται και το «θύμα» του που δεν φρόντισε να ενημερωθεί επαρκώς και να ΓΝΩΡΙΖΕΙ που «μπλέκει». Σκληρό, αλλά, κατά την άποψή μου, αληθινό…

    Το θέμα είναι ότι την ασυνειδησία και την ασχετοσύνη κάποιων την πληρώνουν τα παιδιά τους, μια και είναι πολύ συχνό το «μότο» : «Δικό μου είναι το παιδί κι ό,τι θέλω κάνω μ’ αυτό!»…Τι να πει κανείς; Λυπηρόν…

  7. Thrass said

    Xα!

    «Τράβα να διαβάσεις καμμιά Κοκκινοσκουφίτσα. Τουλάχιστον λύκοι υπάρχουν.»

    Θεϊκό!

    «Είμαι πεπεισμένη ότι όλα ξεκίνησαν με τον Κοέλιο. Πάει και τελείωσε, μας έχει καταστρέψει παγκοσμίως αυτός ο μαλάκας.»

    Ο Κοέλιο είναι ανόητος (τόσο ανόητος που καταντά διασκεδαστικός), αλλά δε χρειάζεται να τον υπερτιμούμε. Δυστυχώς το πρόβλημα είναι πολύ πιο παλιό, έτσι δεν είναι; Αν πρέπει να το εντοπίσω κάπου, μάλλον θεωρώ ότι προέρχεται από το μονοθεϊσμό, δηλαδή τις κατασκευές εκείνες που μας μαθαίνουν να μην αμφιβάλλουμε. Μπορεί να κάνω και λάθος, βεβαίως, απλώς αυτή είναι μια σκέψη που με απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια.

  8. Αν και εσείς το απλοποιείτε κάπως το ζήτημα, είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής με τους New Age. Εγώ πλεόν αν γνωρίσω γυναίκα new age ακόμη και να τη γουστάρω σαν τρελλός, δεν κάνω τίποτε μαζί της.Όπως και με τις θρήσκες. Όταν ακούω για νηστείες και βλέπω κομποσχοίνια, τρέχω μακριά με 1000. Θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν να συνενννοηθώ με άτομα που έχουν υποκαταστήσει τη σκέψη με την πίστη. Αφήστε που τα άτομα αυτά είναι ιδιαζόντως αγενή και επιθετικά.

    Μακριά!!!!

  9. Ergotelina said

    Old Age sucks too…..

  10. marqee de mud said

    ο κοελιο ,για μενα, ειναι το λαϊτ κομματι της «συνομωσιας». καποιοι την πατησαμε επειδη μπλεξαμε με ντραγκς, καποιοι αλλοι γιατι ειχαμε τα απειρα ψυχολογικα και αντι να παμε σε κανα ψυχοθεραπευτη πιασαμε τις «ομαδες». αλλοι παλι ενω δεν ειχαμε τιποτα, νομιζαμε οτι πασχαμε και ετσι αρχισαμε να πασχουμε και ξαφνικα βρεθηκαμε να κοιταμε το κερι μεχρι να μας ψυθηρισει την ουσια του. οι πιο καλοι απο μας θελαμε απλα να σωσουμε τον κοσμο, ο οποιος λιωνει με ολη αυτη την αρνητικη ενεργεια και εμεις με την θετικη μας φερναμε ισοροπια. υπηρχαν και καποιοι με «ολα τα παραπανω» ή «δεν ξερω/δεν απαντω».

    η αγορα ομως ειχε και καποιους πολλους που ειχαν χρημα και δεν το ξοδευαν «απο δω μερια» αλλα πηγαινανε σε αλλα μαγαζια, εντελως ασχετα. καπου εδω μπαινει ο «παουλιτο» και γινεται ζαμπλουτος αλλα μπερδεψε και ατομα που ελεγες «ε! οχι και αυτος βουγιουκλακη αστερω στην σπηλια να κρωζει για τον πολυαγαπημενο της» που στην περιπτωση μας ειναι ο μαλλον μονο ο εαυτουλης μας.

  11. oκ, θα πάρω λίγο το ρόλο της βουγιουκλάκης εδω (δεν μου είναι και δύσκολο ;PP )
    κατα βάση συμφωνω με αυτό που έγραψες.ΑΛΛΑ
    εμένα μου κάνει καλό να σκέφτομαι πως αν μου κλείνει μια πόρτα σημαίνει πως πρεπει να ανοίξει μια άλλη κάπου που θα είναι καλύτερη για μένα.Πως όλα τελικα ενωνονται μεταξύ τους και η μια ιστορια οδηγει στην άλλη,και όλα είναι αλληλένδετα με ένα μυστήριο και απλό τρόπο.
    ειμαι έτσι .εκ φύσεως.και τους σταυρούς μου τους έχω κουβαλήσει και θα τους κουβαλώ όπως όλοι μας άλλωστε .
    απλώς έγω στο δικό μου έβαλα κατι βολάν ,εξυσα τις άκρες , σκέφτομαι να βάλω και ροδάκια….
    οσο για τον κοελιο μήπως υπερβάλλουμε λίγο?(όπως υπερβάλλαμε και στην αρχή όταν βγήκε)
    τα 11 λεπτα και εγώ τα ευχαριστηθηκα.
    σορυ για την φαφλατιά αλλα έτσι είναι με τα ποστ σου.Τα διαβάζω και μετά θέλω να πω 826 πράγματα.
    καλημέρα
    Υ.Γ Συνειδητά και υπευθυνα κάνω διαλογισμό τον τελευταίο χρόνο.Και μου έχει αλλάξει πολλά πραγματα.Αυτό όμώς δεν σημαίνει πως δεν θεωρω γελοιο το γεγονός να προσπαθούμε να τελειοποιηθούμε στη γιόγκα,όπως και ένας Ινδός να θέλει να μάθει ζειμπέκικο.

  12. α ετσι πες μου και τα ειχα μπερδεψει…
    ακουγα NEW AGE και νομιζα οτι ειναι κατι σαν NEW AIDS..

    καλημερα..
    ναι ναι δουλευω και σημερα..

  13. vasvoe said

    ααα, όλα κι όλα εμένα ο (πώς το λέγαν το βιβλίο ρε παιδιά;) α, ο αλχημιστής, μου άρεσε πάρα πολύ. λογοτεχνία είναι ρε παίδες. το διαβάζεις να περάσει η ώρα, κι άμα τύχει, μπορεί να σε κάνει να σκεφτείς και λίγο. άσε που αν θέλεις κάτι πάρα πολύ, και ξεσκιστείς γι αυτό, μπορεί και να το πετύχεις.

    τώρα για τα new age, καλά έχω δει τις απίστευτες (πανάκριβες παρεπιμπτόντως) κουλαμάρες αλλά και πάλι έχω δει και πράγματα που με έκαναν να σκεφτώ. αν αναζητάς έναν αρχηγό-πατέρα να σε σώσει τότε όλες οι θεωρίες μπορεί να είναι επικύνδυνες για την περίπτωσή σου. από το να στα φάει η ενορία σου έως να αυτοκτονήσεις παρέα με άλλους δέκα καμένους σαν κι εσένα. αν «την ψάχνεις» με την απαραίτητη αποστασιοποίηση και συγκρίνεις και κάνεις τις σκέψεις σου πάνω σε αυτό κι αρχίσεις να αναρωτιέσαι… από πού ήρθα, πού πάω, γιατί είμαι εδώ :Ρ ε, όλο και κάπου θα καταλήξεις!! ό,τι σου κάνει το κρατάς, δεν ειναι ανάγκη να πάρεις όλο το πακέτο!

  14. Μαύρε Γάτε, τα 11 λεπτά τί είναι; Δεν έχω ιδέα. 🙂

    Lili, whatever.

    Rodia, και οι εναλλακτικοί και οι εκκλησίες και τα βιβλιοπωλεία του Λιακό πήχτρα είναι! Ξέρεις, κάνουμε την καβάτζα μας στα νοσοκομεία αλλά έχουμε και την πισινή του θαύματος. Κατά τ΄άλλα μην ξανακούσω τέτοια πεσιμιστικά από σένα. Δεν σου πάει! 🙂

    Ντροπαλέ, συμφωνούμε. Βρήκα κι άλλα λινκ αλλά μου γύρισε το στομάχι και είπα να μην σας χαλάσω τελείως την μέρα. Η θεωρία της αναγέννησης ήταν κάτι που δεν είχα ξανακούσει και φρίκαρα γαμώτο.

    Durden, μα αυτό λέω. Και όταν το θύμα απλά πείθεται χωρίς να ψάξει ή επαναπαύεται σε μαγείες τύπου «το νερό εκπαιδεύεται» τότε είναι που έχει διπλή ευθύνη.

    Thrass, κι εγώ έχω αυτό το ερώτημα. Απλά ο Κοέλιο έχει γίνει κάτι σαν σημείο αναφοράς για όλους αυτούς. Ότι κι αν συναντήσω απ΄όλα αυτά τα κουλά, έναν Αλχημιστή έχει από πίσω.

    Αθήναιε, μα είναι πολύ λογικό. Δεν θα συναντήσεις στην Ελλάδα εύκολα νεοπαγανιστούλες γιατί πολύ απλά, εμείς πήραμε το new age και το ενσωματώσαμε στην χριστιανική πίστη και στην αρχαιολατρεία μας. Όταν ας πούμε οι ξένοι new agers κάνουν όλα αυτά τα μπούγκα μπούγκα στα δάση, εμείς έχουμε ένα σωρό αρχαίους ναούς για να εκτονωθούμε. Γιατί ως γνωστόν, πίσω από όλα κρύβονται οι αρχαίοι έλληνες.

    Marqee, σωστός. Ο Κοέλιο ήταν η αφορμή γιατί η προδιάθεση της μαλακίας δεν είναι δυνατόν να υπάρξει εντελώς ξαφνικά από ένα βιβλίο. 😉

    Margarita, η κοσμοθεώρησή σου είναι τελείως διαφορετική από την δική μου, αλλά από την στιγμή που δεν μου επιβάλλεις πράγματα, που δεν θέλεις να βγάλεις λεφτά από μένα είσαι ελεύθερη να συνεχίσεις να ψάχνεσαι. Και στην τελική, αν μου δώσεις απτά επιχειρήματα, ίσως και να πειστώ. Άμα όμως, λόγω αυτής της όποιας «πίστης» σου, ζητήσεις π.χ. να καταργηθεί το μάθημα της βιολογίας, καταλαβαίνεις για ποιό λόγο τα έγραψα όλα αυτά.Για τον Κοέλιο δεν υπερβάλλω. Είμαι κατά της μόνιμης αισιοδοξίας αν θέλει κάποιος να επιβιώσει και να είναι ρεαλιστής. 🙂

    Kat, εσύ δεν έχεις φόβο μωρό μου. Η ξανθιά σου ασπίδα σε προστατεύει θες δε θες. 😛

    Vas, ακριβώς. Ο Κοέλιο έκανε λογοτεχνία. Τώρα πού κολλάνε τα σεμινάριά του μετά, η αναφορά στα βιβλία του από κάθε «εναλλακτικό» και οι μαλακίες για μόνιμη αισιοδοξία, τί να σου πω. Τελικά ο καθένας μεταφράζει αυτά που διαβάζει όπως τον βολεύει, γιατί σαν παραμυθάκι ο αλχημιστής ήταν μια χαρά.
    Ως προς όλες αυτές τις new age πρακτικές, μα δεν μιλάω για φιλοσοφικό κίνημα αν κατάλαβες. Ως τέτοιο θα ΄πρεπε να το δούμε όπως πολύ σωστά λες, αλλά πού. Πλάκωσαν οι έξυπνοι καιροσκόποι και το χέσαμε τελείως.

  15. “Τράβα να διαβάσεις καμμιά Κοκκινοσκουφίτσα. Τουλάχιστον λύκοι υπάρχουν.”

    Καλά και ο Πούτιν υπάρχει αλλά δεν αγοράζω και τα πακέτα του Λιακό!

    😉

    Anyway, είναι ανατριχιαστικό πως έχουν εξελιχθεί ορισμένα γεγονότα όπως στο link που έβαλες σε σχέση με αυτές τις πίπες- και όχι ούτε για σένα γράφει η Κωνσταντίνα lili (τσεκαρε το link πριν σου καρφωθεί στο μυαλό το οτιδοίποτε) , μα ούτε εγώ όταν λέω για πίπες. Σε διαβάζουμε όμως (όσο μπορούμε), μην ανησυχείς κοπελιά. Από ΄μας το έχεις το hint σου.

    Ξαναγυρνώ στις διακοπές μου (από το internet)

  16. Rodia said

    Μα.. αισιόδοξο δεν είναι αυτό που γράφω καμάρι μου;
    Μη το παίρνεις στραβά.. Απλώς θέλω να διαχειριστώ το τελείωμά μου (όπως λέμε στρίφωμα, καρίκωμα; έτσι) και να μη μου το χαλάσουνε κάτι μούφες που κυνηγάνε ως και τα παρατριχα πτώματα. Αμάν!
    (βρίσκομαι πιο κοντά απ’ όλους εδώ μέσα και έχω γνώση)

    σμουτς!:-) λαλαλαλα! Ακου και το τραγουδακι στο μπλογκομετρο να δεις κεφια

  17. mosaic said

    εγώ είμαι πολυ του new age ή όπως διάολο λέγεται αυτό το πράμα.

    δεν κάνω πλάκα και δεν το λέω ειρωνικά.

    είχα πάει στα σεμινάρια SILVA παλιότερα και ασχολούμαι ακόμα με διάφορα που δε θέλω να τα εκθέσω εδώ μέσα.

    η άποψη μου είναι η εξής:
    1)σ αυτό που λέγεται new age υπάρχουν πράγματι πολλοί που πάνε μόνο για να τα κονομήσουν.όπως παντού.όπως π.χ σ αυτό που λένε σύγχρονη συμβατική ιατρική(για να μην πιάσω άλλες επιστήμες)
    2)όποιος απ το new age ισχυρίζεται ότι πρέπει να κατεδαφιστεί η συμβατική επιστήμη είναι το λιγώτερο ύποπτος.να μην πώ τσαρλατάνος.
    οι μεγάλες φίρμες βέβαια αυτού που αποκαλείται new age δεν ισχυρίστηκαν ποτέ κάτι τέτοιο.
    ο deepak chopra, o wayne dyer, o κοέλιο(για παράδειγμα).
    αν κάποιοι απ αυτούς είπαν π.χ να καταργηθεί το μάθημα της βιολογίας ή κάτι παρόμοιο, ας μου πει κάποιος που ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ το είπαν.
    3)περι επιστήμης και new age:συντηρείται απ τα ΜΜΕ ένα ψευτοδίλημα που λέει ότι κάποιος ή οπαδός του Δαρβίνου(της εξελικτικής θεωρίας) θα είναι ή οπαδός του Θεού.μπούρδες.προσωπικά πιστεύω ότι ισχύουν και τα δύο και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να διαλέξω.όλος ο δυτικός μυστικισμός, γι αυτούς που ξέρουν στηρίζεται σε μια λογική ότι τα πράγματα εξελίσονται συνεχώς.στον ανατολικό μυστικισμό υπάρχουν πράγματι πολύ κάθετες απόψεις αλλά και πάλι η έννοια του κάρμα έχει να κάνει με μια λογική εξέλιξης.τεσπα.το μόνο που επισημαίνω είναι ότι συντηρείται κάποιος είδος διαμάχης αφ ενός γιατί πουλάει και αφ ετέρου γιατί εξυπηρετεί συμφέροντα.
    4)σε όλη τη δυτική ευρώπη οι εναλακτικοί θεραπευτές(βελονιστές, σιάτσου κλπ) είναι αναγνωρισμένοι επίσημα από το κράτος.στην ελλάδα όχι.εδώ τους φοράνε το ρόλο του τσαρλατάνου αφ ενός γιατί οι γιατροί ενοχλούνται, αφ ετέρου γιατί έτσι συντηρείται ο τσαρλατανισμός.τι εννοώ?έξω παίρνουν άδεια εξάσκησης επαγγέλματος αφού φοιτήσουν σε ελέγχομενες κρατικά σχολές.εδώ ο καθένας βγαίνει και λέει και κάνει ότι του κατέβει, πράγμα που οδηγεί σε φαινόμενα Αθανασία του Αιγάλεω.αυτά τα φαινόμενα είναι ζητούμενο να συμβαίνουν απο κάποιους.
    γενικά στην ελλάδα δε μας ενδιαφέρει να λύνουμε πρόβλημα.μας ενδιαφέρει ν αναπαράγουμε μια ρητορική για τα προβλήματα.είπαμε:αυτό πουλάει εδώ.
    4)είναι ευτύχημα κατά τη γνώμη μου που υπάρχει άνοιγμα σε αρχαία γνώση.αυτά τα πράματα(π.χ. ότι ο δημιουργικός οραματισμός είναι εργαλείο επιροής της υλικής πραγματικότητας), ήταν γνωστά χιλιάδες χρόνια στους «ιθύνοντες», στους παπάδες δηλαδή της εκάστοτε εξουσίας.σήμερα είναι προσβάσιμα σε όλο και περισσότερο κόσμο.αυτό δεν είναι καλό για την εκάστοτε εξουσία γιατί όλη αυτή η γνώση στοχεύει στην αύξηση της συνειδητότητας.η αύξηση της συνειδητότητας(το να ξέρω δηλαδή τι σκέφτομαι, τι νιώθω και τι κάνω και να μην ζώ μηχανικά)είναι ο μεγάλος και μοναδικός σήμερα εχθρός του Συστήματος(τράπεζες, τηλεόραση, διαφημιστικές).

    γενικά:μην βγάζετε εύκολα συμπεράσματα του τύπου «άσπρο-μαύρο».δεν είναι τόσο απλά.όλα παίζουν, αλλά ο ρόλος αυτής της γνώσης είναι περισσότερο θετικός στον σημερινό κόσμο παρά αρνητικός.

  18. «είναι ο μεγάλος και μοναδικός σήμερα εχθρός του Συστήματος(τράπεζες, τηλεόραση, διαφημιστικές).

    γενικά:μην βγάζετε εύκολα συμπεράσματα του τύπου “άσπρο-μαύρο”.δεν είναι τόσο απλά.όλα παίζουν, αλλά ο ρόλος αυτής της γνώσης είναι περισσότερο θετικός στον σημερινό κόσμο παρά αρνητικός.»

    Προφανώς -λέω τώρα εγώ- το Σύστημα είναι πάντα μαυρου χρώματος.

    😉

  19. Rodia said

    Mosaic, ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις, με τρομάζει η ιδέα πάντως ότι μπορεί να ιδρυθεί μια σχολή αστρολογίας και να πλημμυρίσουμε διπλωματούχους αστρολόγους…
    Για τους διαστρεβλωτές της επιστήμης και πώς να τους αντιμετωπίσουμε, τι γνώμη έχεις; Οταν π.χ. ο Λιακόπουλος διατείνεται ότι η θεολογική ερμηνεία των φαινομένων (εξισούται ή και) υπερισχύει της μαθηματικής..?..

    Για τις εναλλακτικές θεραπείες έχω καλή γνώμη, ιδίως τη στιγμή που η συμβατική ιατρική χαπακώνει παίζοντας το διανομέα των φαρμακεμπόρων.

  20. Rodia said

    Αυτό που με τρομάζει είναι το κάψιμο των μυαλών περισσότερο από την υγεία του σώματος.. αν και δηλώνω οπαδός του «νους υγιής εν σώματι υγιεί»

  21. Το 11 λεπτά πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσεις κι εσύ και ο Καλτσόβρακος, Κωνσταντίνα!!!!

    Περισσότερα δεν μπορώ να πω είναι μυστικά δεν μού το επιτρέπει η δασκάλα μου η Ροδιά Σ;)))))))

  22. Aσε ρε Μαυρε Γάτε που θα διαβάσω με τις ώρες ένα βιβλίο που λέγεται 11 λεπτά!
    Θα βγώ ένα ραντεβου με την ροδιά και θα τα μάθω όλα σε 3 λεπτά!

    ;))))

  23. απλώς οι απόψεις μας υπάρχουν ,γιατι χωρις τη μια δεν θα υπήρχε η άλλη ;PP
    το ποστ σου ήταν πολύ καλό

  24. karmenqueasy said

    Και πού είσαι ακόμα!

    Εδώ στη Γερμανία, έχουν και κανονικά σχολεία δικά τους…..έχω καναδυό συναδέλφους που πήγαν σε τέτοιο σχολείο.

    Απαγορευόταν το ποδόσφαιρο, γιατί με το ποδόσφαιρο κλωτσάς τη Μάνα Γη…έγνεθαν μαλλί από πρόβατα και μετά το έβαφαν με ούρα. Ναι, ουρούσαν όλα τα παιδάκια σε μια λεκάνη, και μετά έβαφαν το μαλλί. Με το μαλλί μετά έπλεκαν εσώρουχα και σερβιέτες…

  25. Artois said

    Η πλάκα είναι ότι τα διάφορα ξεφτέρια, που εκμεταλλεύονται τους αφελείς, τους κάνουν να πιστεύουν ότι η αποχαύνωση λέγεται «διαλογισμός».

  26. Mosaic, ειλικρινά δεν έχω κανένα πρόβλημα που είσαι υπέρ του new age αρκεί να μην υποχρεωθώ στο μέλλον να πληρώνω την «πίστη» του καθενός. Αν π.χ. υποχρεωθώ να πληρώνω με κρατικά λεφτά, ομοιοπαθητικά φάρμακα, μέντιουμ και μαθήματα αστρολογίας, ναι έχω πρόβλημα. Ήδη με ενοχλεί αρκετά το ότι η Εκκλησία μου τα παίρνει κανονικά χωρίς κανείς να με ρωτήσει.
    Για την μέθοδο silva έχω ήδη γράψει. Την θεωρώ ακόμα μια άσκηση μόνιμης αισιοδοξίας και ως εκ τούτου, την θεωρώ άτοπη αν και πιστεύω ότι σε μερικούς ανθρώπους τους δίνει βασικά πράγματα που δεν έχουν όπως π.χ. ελπίδα. Την οποία παρεμπιπτόντως πουλάει πολύ ακριβά.
    1.Σωστός.
    2.Δεν έχω συγκεκριμένα παραδείγματα για τους εν λόγω, αλλά όλα έχουν να κάνουν με το πώς μεταφράζεις την φιλοσοφία τους. Π.χ. υπάρχουν χριστιανοί και χριστιανοί. Άλλοι στο όνομα της αγάπης βοηθούν και άλλοι σφάζουν.
    3. Κοίτα κι εγώ θεωρώ ότι άλλο η επιστήμη και άλλο η πίστη και με γεια σου και χαρά σου αν πιστεύεις και τα δύο. Στο ψευτοδίλλημα αυτό όμως όταν πέφτει ολόκληρη κυβέρνηση και σου βγάζει από τα σχολεία την βιολογία (όπως με πληροφόρησε η Ροδιά), τότε καταλαβαίνεις ότι χέστηκα για τις φιλοσοφίες οποιουδήποτε αν είναι να έχουν τέτοια αποτελέσματα. Και στην τελική αν δεν είμαστε άξιοι να τα διαβάσουμε και να τα καταλάβουμε, δεν μας φταίει σε τίποτε ο υπόλοιπος κόσμος.
    4.Θα μου επιτρέψεις να θεωρώ τους «ξένους» το ίδιο μαλάκες με τους δικούς μας μαλάκες. Οι ηλιθιότητες που έχουν γίνει π.χ. στην Αμερική δεν έχουν γίνει πουθενά. Το ξέρεις ότι σε κρατικά σχολεία παρεμβαίνει η Σαιεντολογία και κάτι άλλες οργανώσεις που πιστεύουν ότι η Ψυχιατρική είναι ψευδοθεραπεία και σταματούν (με την έγκριση του εκάστοτε κρατικού σχολείου) τα ψυχοφάρμακα στα άρρωστα παιδιά; Αυτό το παραμύθι με το «εδώ» και το «εκεί» είναι πέρα για πέρα μύθευμα. Οι μαλάκες ευδοκιμούν σε όλα τα κλίματα.
    5. Και βέβαια είναι ευτύχημα, αρκεί πίσω από το κεφάλι του κάθενός να μην υπάρχει προδιάθεση για θεωρίες συνομωσίας, για εθνική υπεροχή και για μεταφυσικά τρικάκια. Γιατί κανείς δεν σου λέει μελέτησε Πλάτωνα να εντρυφήσεις στην φιλοσοφία. Σου λένε, μελέτησε Πλάτωνα και δες πόσο γαμάτη ήταν η Ατλαντίδα και πόσους εξωγήινους είχαμε κολλητάρια.
    Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο, το ξέρω. Γι΄αυτό έκανα την αναφορά στον διαλογισμό και στην εκπληκτική φιλοσοφία των Ινδιάνων. Από ΄κει και πέρα πιστεύω ότι το new age δεν έχει στόχο την μόρφωση ή την φιλοσοφία. Έχει στόχο το στράβωμα, το άρμεγμα και τον σκοταδισμό.

  27. Ουφ, ρε σεις δεν σας προλαβαίνω λέμε!

    🙂

  28. karmenqueasy said

    Βάζεις στην ίδια κατηγορία ομοιοπαθητικά φάρμακα και μέντιουμ και αστρολογία;

    Τι τσουβάλιασμα είναι αυτό καλέ;

  29. vasvoe said

    κάρμεν, δεν πιστεύω να εννοείς σχολεία Waldorf ή Rudolf Steiner (ανθρωποσοφιστές)??

    ροδιά και κωσταντίνα… μη μου μπλέκετε την αστρολογία με αυτά! μη μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις πούτσες (σόρυ αλλά είναι αγαπημένη έκφραση).

    πολλά έχουν να κάνουν με πίστη πχ. θετική ενέργεια, ρίκι, φενγκ σούι, αλλά έρχεται κανένας να σου πουλήσει σεμινάρια με το ζόρι; όσο απατεώνας είναι κάποιος που θα σου πουλήσει ένα φόρεμα χίλια πεντακόσια ευρώ άλλο τόσο είναι κι αυτός που θα έρθει να σου φτιάξει το σπίτι με φενγκ σούι και θα σου πουήσει και τρία κρεμαστάρια για τα παράθυρα για να μετατρέπει την κακή ενέργεια σε καλή.

    όμως η τύπισσα που μου ισιώνει τον στραβό γοφό συγκρίνεται με αστρολόγους και τους ούγκα ούγκα;; κάνει κάτι εντελώς χειροπιαστό που βασίζεται σε γνώσεις ανατομίας και μασάζ και χειροπρακτικής και ΕΙΝΑΙ εναλλακτική ιατρική ή θεραπεία τέλοσπάντων και μου το πληρώνει η ασφάλειά μου, γιατί η κυρία έχει περάσει εξετάσεις για να πάρει το δίπλωμα που έχει στον τοίχο και φυσικά για να την αφήσω *εγώ* να μου κουνάει τα κόκκαλα πέρα δώθε εκτός από την αναγνώριση του συστήματος υγείας έχει κερδίσει και την εμπιστοσύνη μου, έτσι;

    άντε αφήνω απέξω ασκήσεις αναπνοής, body work και τέτοια, αν και τη βρίσκω πολύ με αυτά.

  30. karmen, στην κεντρική σελίδα του μπλογκ κατω δεξιά έχει πέντε λίνκ για μια συζήτηση που είχαμε για ομοιοπαθητική (τα άρθρα hocus pocus). Αν δεν βαριέσαι ρίξε μια ματιά γιατί ειλικρινά έχουν πονέσει τα δάχτυλά μου να γράφω. Σορρυ ρε συ. Θα επανέλθω. 🙂

  31. Vas, και ποιός είπε ότι το μασάζ δεν το αναγνωρίζει η συμβατική ιατρική;;; Και γιατί το ονομάζεις «εναλλακτικό», συμβατικότατο του κερατά είναι ρε συ. 🙂

  32. artanis said

    Άκου να δεις τώρα μια συμπαντική συνωμοσία!

    Τσιγαράκι, καφεδάκι, διαβάζω το ποστάκι σου, ο cyrus την έχει πέσει στο ντιβάνι και λαγοκοιμάται, ωραία και καλά, η τηλεόραση χαζοπαίζει και τον νανουρίζει, γιατί η γαϊδάρα τον έχω παρατήσει και διαβάζω εσένα, ξεκινώ να σου γράφω κιόλας και ακούω από μέσα ένα μπινελίκι, μα τι μπινελίκι! Το ξυπνήσανε το μωρό μου, σε λέω!!!

    Και πάω να δω ποια κουφάλα τον τάραξε «Τι έγινε, ρε χαρά μου;;;;» και τι να δω;

    Σε μία εκπομπή είχε συμβουλές Φενγκ Σούι. Και έλεγε, λοιπόν, ο τυπάς εκεί:

    1) Να μην χρησιμοποιείτε έντονα χρώματα στο σπίτι, κόκκινα, μπλε, πράσινα, παρά μόνο παλλλλ (ρε, μάγκα, τι ζόρι τραβάς με το ουράνιο τόξο; )
    2) Να μην έχετε ανοιχτό παραθύρι πάνω από το κρεβάτι σας (μην του πουντιάσει και μετά δεν ξέρουμε τι να κάνουμε για κείνα τα 11 λεπτά)
    3) (Το σημαντικότερο όλων) Να έχετε μία κολοκύθα (αυτές τις μεγάλες, μάλιστα ο τύπος είχε φέρει στην εκπομπή μία κολοκύθα βαμμένη…χρυσή) ΠΑΝΤΑ σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού, όλο το χρόνο. Γιατί, λέει, απορροφά την ενέργεια της ασθένειας (και ποιος σου είμαστε άρρωστοι, χρυσό μου;). Μάλιστα, ΦΕΤΟΣ χρειαζόμαστε από ΔΥΟ σε κάθε δωμάτιο και ΦΕΤΟΣ να τις βάλουμε στην νοτιο-ανατολική πλευρά του κάθε δωματίου.

    Αμέ, τι νόμιζες;

    Ευτυχώς, που ο cyrus το γύρισε στον Hercules και τον πήρε ο ύπνος…

  33. Artanis, ευτυχώς που δεν έκανε παραπάνω ζάπινγκ. Θα έπεφτε σε τίποτε Λιακόπουλους, σε τίποτε ζώδια ή στην Δρούζα να συμβουλεύει πώς μπορείτε να κάνετε ένα κομμάτι χαρτί να αιωρείται.

    Ησυχία λοιπόν μην ξυπνήσει γιατί δεν τον βλέπω να τα ξανακαταφέρνει. Καλά που υπάρχει και το Σταρ.

    😉

  34. Midnight said

    Tsouvaliasma men swstotato de afou pisw apo tis treis autes lekseis krivetai mia ousiastikh frash. «Magiki skepsi».

    http://www.skepdic.gr/Entries/Mi/magikiskepsi.htm

    http://www.randi.org/encyclopedia/magic.html

  35. Midnight said

    Sta medium, astrologia omoiopathitiki anaferomoun.

  36. midnight, χρήσιμα αλλά και αυτονόητα τα λινκ σου.

    thanx. 🙂

  37. vasvoe said

    Εμένα δεν μου έχουν γράψει ποτέ μασάζ που να τους καεί το περουκίνι!!

    αλλά να σου πω γιατί το λέω εναλλακτικό

    γιατί αν το γράψει ο γιατρός θα πάω σε φυσιοθεραπεύτρια και το καλύπτει η ασφάλιση ως «παροχή συμβατικής ιατρικής»

    ενώ αν πάω μόνη μου στην Osteopathin (οστεο…θεραπεύτρια;) μου το καλύπτει η ασφάλιση ως «παροχή εναλλακτικής θεραπείας».

    Εντελώς πληροφοριακά 3 χρόνια σχολή η φυσιοθεραπεία 5 η οστεοπαθητική και είναι και οι δύο πολύ απαιτητικές λένε. πολλές φυσιοθεραπεύτριες πάνε και κάνουν μετά έξτρα οστεοπαθητική ως ειδίκευση και μετά το λένε και αυτό «παροχή συμβατικής ιατρικής».

    Είναι κάτι παραπάνω από σκέτο μασάζ βέβαια και δεν θα άφηνα μασέρ να μου «πειράξει» την σπονδυλική στήλη.

    ο σοβαρός εναλλακτικός θεραπευτής δεν θα σου αρχίσει τα «δεν μας αναγνωρίζουν οι συμβατικοί γιατί θέλουν να μας φιμώσουν γιατί φοβούνται ότι θα τους φάμε την πελατεία επειδή θεραπεύουμε όλες τις παθήσεις ακόμα και τον καρκίνο επειδή εμείς βλέπουμε τον άνθρωπο ως ολότητα ενώ οι συμβατικοί απλώς καταπιέζουν τα συμπτώματα» και θα σε στείλουν σε συβατικό όταν το πρόβλημά σου δεν εμπίπτει στην ειδικότητά τους.

    στο ζουμί-> τα εναλλακτική σε μας μπορεί κάλλιστα να είναι αναγνωρισμένα από τη συμβατική και συνεχίζουν να λέγονται εναλλακτικά. 😛

    το new age τώρα… αύρα και αυρασώμα… tarot… αυτό που σου διαβάζουν την παλάμη… πνευματική καθοδήγηση… αφήνω την θεραπεία με ήχους γιατί αυτό μπορεί να είναι τουλάχιστον χαλαρωτικό. μπορεί να είναι απατεώνες. σίγουρα είναι θέμα πίστης. αλλά απατεώνες που τα παίρνουν από κάποιον που έχει αποφασίσει να πιστέψει ότι τα ταρώ θα του δείξουν το δρόμο. δεν σε τραβάνε με το ζόρι να σου ρίξουν τα χαρτιά. όπως δεν αγοράζει κανείς με το ζόρι ένα βάζο που κάνει 800 ευρώ.

    στο πάρτυ μας μετά το γάμο έπεσε στα χέρια μου τυχαία μια ταρω-τράπουλα. στην πλάκα άρχισα να λέω στην κοπελιά δίπλα μου διάφορα. της άρεσε και μου έλεγε ότι τα λέω σωστά! μετά μας πήρανε χαμπάρι κι άλλοι και θέλανε κι αυτοί. ήρθανε και άρχισα να τους πιάνω έναν-έναν και να λέω ό,τι μου κατέβαινε στο κεφάλι. μια χαρά το φάγανε. εγώ τους έλεγα κατάμουτρα ότι κάνω πλάκα αλλά τους άρεσε τόσο που ούτε το άκουγαν. είχαν πορωθεί. πώς με κοιτάζανε! ούτε τα παιδάκια μου όταν θέλανε παγωτό δεν κρέμονταν έτσι από τα χείλη μου μέχρι να πω το ναι. μήπως έπρεπε να ζητήσω λεφτά; θά χαμε βγάλει τις μπίρες τουλάχιστον.

  38. Rodia said

    «..βγάζει από τα σχολεία την βιολογία (όπως με πληροφόρησε η Ροδιά)..»
    Για την αποκατάσταση του ονόματός μου και της βιαστικής και εκ του μακρόθεν ενημέρωσης που μπερδεύεται που και που:
    ΔΕΝ αφαιρέθηκε η βιολογία από τα σχολεία. Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών πήδηξε στο τέλος τέλος του βιβλίου για να μη προλαβαίνει να διδαχτεί. Πότε προλαβαίνει να διδαχτεί ολοκληρο το βιβλίο οποιουδήποτε μαθήματος; ΠΟΤέ!
    Αυτό ζητούν οι βιολόγοι: Να ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ η θεωρία της εξέλιξης. Να μπει στη θέση που κατείχε πριν λίγα χρόνια. Επιπλέον να διδάσκεται ΚΑΙ στο Λύκειο -αν δεν κάνω λάθος μόνο σε μια τάξη του Γυμνασίου υπάρχει- ώστε να μη θέτουν ερωτήματα οι μαθητές με απορίες από τις εκπομπές της κ. Δρούζα και των κ. Χαρδαβέλα και Λιακόπουλου.
    (για το πώς πήδηξε προς στα πίσω, ας ερωτηθεί η Ι. Σύνοδος)

  39. Rodia said

    Βρε συ Vas! Οταν σπούδαζα έλεγα αναγκαστικά το φλυτζάνι σε συμφοιτήτριες απογοητευμένες για να παίρνουνε μπρος! Ολα τα εύρισκα! Ακόμα και τι βαθμό θα πάρουν!!! Χμμ.. αφού τις είχα στρώσει στο διάβασμα.. μετά από «προβλέψεις» ότι όλα πάνε καλά με το έτερον ήμισυ.. και ότι «το παιδί απλώς διαβάζει τώρα»… χεχε.. Τό’λεγα πώς έπρεπε να κάνω καριέρα βρε!!!!!!

    Ψέμματα ψέμματα, κάποιες στιγμές μπορεί κάποιος να επηρρεάσει εναν άλλο. Πόσο μάλλον οι αρπάχτρες που το κάνουν επάγγελμα το απατεωνιλίκι.
    (δεν εννοώ τους εναλλακτικούς που γράφεις, ε)

    σμουτς!:-)

  40. Vas, κανείς δεν σε υποχρεώνει να κάνεις τίποτα. Άκου όμως και αυτό. Πριν χρόνια άρχισε να ακούγεται και εδώ η ιριδολογία. Της πουτάνας είχε γίνει, σου λέω. Και επειδή δούλευα σε ινστιντούτο αδυνατίσματος, κάτι τέτοια μαθαίνονταν με ταχύτητα αστραπής. Το διάβασμα της ίριδας λοιπόν, γινόταν επιτόπου με περίπου 50 χιλιάρικα την επίσκεψη. Πήγε λοιπόν μία πελάτισσα και της διέγνωσαν ένα μικρόβιο (νομίζω στο πάγκρεας). Τέλος πάντων, πριν πάει στο γιατρό να το κοιτάξει καλύτερα, θεώρησε καλό να έρθει και να αρχίσει την διαφήμιση. Φαντάζεσαι τί έγινε. Μιλάμε έβγαλαν χοντρά λεφτά τότε. Στην πορεία κάποιες είπαν ότι η ιριδολογία ήταν μαλακία (μαζί με αυτήν που και καλά είχε το μικρόβιο), κάποιες άλλες έπιναν νερό στο όνομά της.
    Αργότερα αποδείχτηκε ότι είναι μια μούφα και μισή. Αλλά κανείς δεν υποχρεώθηκε να δώσει τα ωραία του λεφτά. Όλοι όμως παραπληροφορήθηκαν διότι οι τότε γιατροί δεν το είχαν ψάξει, ή διότι ήταν μόδα ή διότι οι ιριδολόγοι είχαν ρίξει και γαμώ τις σάλτσες στην αηδία αυτή που ονόμαζαν επιστήμη.

    Ροδιά, ναι βιάστηκα. Καλά έκανες και το ξεκαθάρισες.

  41. Κι ενώ εμείς θάβουμε τον νέο-Μεσαίωνα και τα φρικιά του NewAge και τους απατεώνες του Feng Sui και πολύ ωραία περνάμε, δε λέω,
    ο Πεσταόλας ανακάλυπτει (και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ)……….

    ΤΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ……

    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΕΚΘΑΜΒΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ……..

    ******* ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ ********

    ΑΜ, ΠΩΣ!!!!!!!!

  42. Adioratos said

    Γι αυτό λέω μέσα μου..
    Μάγκα μου.. μην κοιμάσαι, είναι επικίνδυνο. Μην ξυπνάς, θα μετανιώσεις..

    Πάω να ξεστομίσω λέξεις και την ίδια στιγμή βρίσκω τις λέξεις μου ανούσιες.
    New age, Ομοιοπαθητική, Φενγκ σούι, Ρεϊκι και Φυσφιρίκι.

    Οι ειδήσεις για τον Ρόντμαν ντυμένο νύφη και αμέσως μετά οι βοϊδοκέφαλοι κυανόκρανοι να χαζοκοιτάνε ακροτιρισμένα παιδιά στη Σρι Λανγκα.

    Για αυτό λέω ότι πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο να ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους, όχι να περιμένουμε την πράξη ή τα αναμενόμενα..
    Τότε είναι αργά..

  43. Μα την Αγία Τεμίρτσεβα (την θυμάστε;;;;;;;)

    +ευλόγησον+

  44. Να πω και γω κάτι με το γνωστό τρόπο ε?

  45. «Βάζεις στην ίδια κατηγορία ομοιοπαθητικά φάρμακα και μέντιουμ και αστρολογία;

    Τι τσουβάλιασμα είναι αυτό καλέ; »

    Nαι, η μαγική σκέψη συνιστά ΤΡΟΠΟ του σκέπτεσθαι και ειναι ίδια η διαδικασία που σε κάνει να πιστέψεις στην Αστρολογία και την Ομοιοπαθητική ή στο Θεό. Η έμφαση στη λέξη » πιστεύεις» αφού όλα αυτά στην κριτική ανάλυση έχουν βεβαίως καταρρεύσει.

  46. mosaic said

    ειρήνι ημίν!

    όλα είναι ένα ψέμα
    μια ανάσα, μια πνοή
    σα λουλούδι ένα χέρι
    θα μας κόψει ένα πρωί.

    σε κάτι τέτοιους αδιέξοδους διαλόγους θυμάμαι συχνά μια φράση του wayne dyer, ενός από τους γκουρού στο new age(μπρρρ!τι απαίσιος λαικίστικος όρος).λεει λοιπόν ο dyer: «καλύτερα να είμαι γαλήνιος παρά δικαιωμένος.την επόμενη φορά που θες να διαφωνήσεις με κάποιον, πήγαινε κόντρα και πες του:’εχεις δίκιο.έχεις δίκιο’.»

    το λέω αυτό γιατί κάπου ένιωσα ότι έπρεπε να υποστηρίξω αυτά που έλεγα σαν new age υποστηρικτής.

    μετά σκέφτηκα:τι σκατά? τι σημασία έχει? και «που τελικά οδηγεί μια τέτοια συζήτηση?»

    όπως και να χει:η ψιλικατζού που φιλοξενεί τις απόψεις όλων μας εδώ είναι άτομο πραγματικά φωτισμένο.

    το λέω γιατί 1)διαφώνησε μαζί μου ευπρεπώς και κυριλέ 2)άφησε το ένα πόδι της μέσα σ αυτό που κατηγορεί(αναφορά στο διαλογισμό) 3)συνέχισε να εμμένει στη γνώμη της 4)δήλωσε άγνοια για κάποια θέματα.

    τα όμορφα blog όμορφα είναι τελικά.μπράβο της!!! καλά κάνω και την έχω λινκ μου after all.

    (έψαχνα κάτι αστείο σ όλ αυτά που γράφτηκαν και αυτό που με χτύπησε πιο πολύ ήταν το σχόλιο
    «σε ρε Μαυρε Γάτε που θα διαβάσω με τις ώρες ένα βιβλίο που λέγεται 11 λεπτά!
    Θα βγώ ένα ραντεβου με την ροδιά και θα τα μάθω όλα σε 3 λεπτά!

    ;))))» του καλτσόβρακου)

    (το χιούμορ είναι εργαλείο λένε στη Διδασκαλία που ακολουθώ τα τελευταία 2 χρόνια)

  47. Πιθανόν άσχετο, αλλά το πρώτο λινκ που έχεις βάλει με την ιστορία του rebirthing, το CSI έχει ένα επεισόδιο με την ιστορία ενός τέτοιου παιδιού, το οποίο η μητέρα του υπέβαλλε σε αυτή τη «θεραπεία» ως τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων του. Τελικά κατηγορήθηκε για φόνο εξ αμελείας μαζί με την θεραπεύτρια, αν θυμάμαι καλά (στο σίριαλ, έτσι;)

    Προφανώς στην Αμερική είναι πιο μπροστά 😉

    Όσο για τα υπόλοιπα, ο καθένας πιστεύει αυτό που έχει ανάγκη να πιστέψει. Όλα είναι τρόποι να δώσεις νόημα και σημασία σε έναν ακατανόητο κόσμο.

    Αυτό που για σένα είναι βλακεία (και ο Κοέλιο είναι major βλακεία 😉 για τον άλλον είναι ωραίο.
    Με όλον αυτόν τον ωραίο σχετικισμό που ονομάζεται ελευθερία του λόγου, φτάνουμε δυστυχώς σε τέτοια περιστατικά, τα οποία είναι θλιβερά τη σήμερον ημέρα. Αν είναι δυνατόν να αφήσεις το παιδί σου να πεθάνει επειδή είσαι τόσο κολλημένος…ή έστω να βάλεις τη ζωή του σε τέτοιο κίνδυνο.
    Λάθη πάντως γίνονται εκατέρωθεν – και από τη δυτική ιατρική και από τις εναλλακτικές θεραπείες, για τον απλό λόγο ότι αμφότερες ασκούνται από ανθρώπους.

  48. mosaic said

    μαρκησία του Ο-είσαι πράγματι σοφή ή απλά σου προέκυψε?

    ωωω…καιρός να σωπάσω.

    το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ έτσι κι αλλιώς.ας το σώσουμε απ την βλογ-φλυαρία επιτέλους!

  49. Παιδιά, νομίζω ότι η Μαρκησία τα συνόψισε υπέροχα. Thanx (κοριτσάκι με τις ματάρες)!

    🙂

  50. θα με αναγκάσετε να μιλήσω σοβαρά αλλά τα πράγματα δεν είναι ή έτσι ή αλλιώς είναι και τα 2..
    το θέμα είναι ποιος διαθέτει το κριτήριο την γνώση και τον χαρακτήρα να φιλτράρει όλα αυτά και να πάρει την ουσιαστική αξία τους που είναι το 1%.
    και όπως το έχω σκεφτεί εγώ-ναι χωρίς βοήθεια- αν δεν κάνεις κάτι ο ίδιος για να βρει την άκρη στο νήμα καμιά φιλοσοφία και κανένας διαλογισμός δεν πρόκειται να σε σώσει..
    φυσικά μπορούν να βοηθήσουν,όταν έκανα πρωταθλητισμό διαλογιζόμουν πριν το αγώνα ακούγοντας μουσική και αποφεύγοντας να μιλάω με άλλους με βοήθησε πάρα πολύ αλλά φυσικά δεν ήταν αυτό που με έκανε να κερδίζω..
    αν δεν θέλεις να πιαστείς από τα μαλλιά σου πρέπει να φροντίσεις να μην βρεθείς ποτέ στην θέση του πνιγμένου..

    η μόνη λύση είναι να αποφεύγουμε τις υπερβολές εκτός και αν μιλάμε για αθλητισμό και για έρωτα..

  51. «εκτός και αν μιλάμε για αθλητισμό και για έρωτα..»

    και για ξανθές φιλενάδα, αν είναι τα λένε τόσο σωστά.

    😉

  52. Rodia said

    kaltsovrako Says:
    August 9th, 2006 at 2:44 pm

    Aσε ρε Μαυρε Γάτε που θα διαβάσω με τις ώρες ένα βιβλίο που λέγεται 11 λεπτά!
    Θα βγώ ένα ραντεβου με την ροδιά και θα τα μάθω όλα σε 3 λεπτά!

    ;))))
    ——————–
    Να απαντήσω και’γώ σοβαρά, ε

    Καλτσό, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!:-)

  53. cyrusgeo said

    «Σοβαρός εναλλακτικός θεραπευτής»;;;;; Πολύ γέλασα!!!

    Αθήναιε, έχεις δίκιο, μακριά από θρήσκες, αλλά θα σου πω μια μικρή ιστορία:

    Πριν από χρόνια, ένας φίλος τα είχε με την κόρη ενός παπά — κολλημένο μυαλό, και ήθελε και να παντρευτεί μικρή και να κάνει πολλλλά παιδιά, γι’ αυτό και κάποια στιγμή χώρισαν. Μου έλεγε ότι, κάθε φορά που εκείνη σηκωνόταν από το κρεβάτι μετά την «πράξη» για να πάει τουαλέτα, και την έβλεπε από πίσω, έμενε με το στόμα ανοιχτό και σταυροκοπιόταν. «Δεν μπορούσα να πιστέψω», έλεγε, «ότι υπάρχουν τέτοια κορμιά στην πλάση».

    Τι κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση; Ε; Ε;

  54. Ρε φίλε, καλά κοιμόσουν τόση ώρα. Αμέρικαν μπαρ το περάσατε εδώ μέσα;

    σιξ σιξ σιξ ουυυυυυυυυ 😛

  55. αχαχαχα! τεφαρικι η κορη του παπα ε?

  56. vasvoe said

    σε καλό να σου βγει

  57. cyrusgeo said

    vasvoe, μην το παίρνεις προσωπικά. Απλώς, όπως το βλέπω το πράγμα, οι «εναλλακτικοί θεραπευτές» χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: σ’ αυτούς που πιστεύουν σ’ αυτό που κάνουν και σ’ αυτούς που δεν πιστεύουν. Οι πρώτοι είναι αφελείς. Οι δεύτεροι, απατεώνες. Σοβαροί, πάντως, δεν είναι — πρόκειται για αντίφαση εξ ορισμού.

  58. Βρε δαιμονισμένε Καλτσό, ερεύνα και μην πίστευε, λέμε!!!!!!!!!!

    +σώσον κύριε τον Καλτσό σου και ελέησον την ψιλικατζού σου+

  59. Πίστευε και μή, ερεύνα.

    + ο Χριστός σώνει και καλά +

    😉 Ούτε να αγιάσω δε μ’ αφήνετε σατανάδες, μακριά από το πληκτρολόγιο μερικές μέρες.

  60. Rodia said

    Υπάρχει και η «θεωρία των εικόνων», όπου καθένας δημιουργεί -κατά κάποιο τρόπο- στον εγκέφαλό του την εικόνα που επιθυμεί να προκύψει. Χρησιμοποιώντας π.χ. δεδομένα που ενυπάρχουν ασυνείδητα, πιστεύει ότι θα γιατρευτεί και αυτό συμβαίνει. Δεν γράφω ‘νομίζει’ επειδή είναι συνειδητή η επιλογή. Δυσκολεύομαι να φανταστώ ότι υπάρχει άνθρωπος που προτιμά να δρά μόνος σε οποιαδήποτε περίσταση. Χρειαζόμαστε βοήθεια και διαλέγουμε πού θα τη βρούμε.. πώς θα την αποκτήσουμε..
    Αυτή την αδυναμία μας εμεταλλεύονται οι διάφοροι επιτήδειοι.
    Καταλαβαίνω τη Βας που διαλέγει έναν ειδικευμένο μασέρ από ένα τσαρλατάνο της πλάκας, εφόσον της είναι απαραίτητο το μασάζ.
    ..μεταξύ μας, τι δε θά’δινα τώρα δα για ένα καλό μασαζάκι..
    (Οχι, μη πάει αλλού ο νους! Δε θα άφηνα να στραμπουλήξει τις αρθρώσεις μου ένας κοινός άνθρωπος)

  61. vasvoe said

    βρίσκω τις απαντήσεις σου προσβλητικές και δεν έχω την εντύπωση ότι μπορώ να συζητήσω μαζί σου γιατί είσαι προκατειλημμένος.

  62. cyrusgeo said

    Αυτό κι αν είναι αστείο!!!

    Εκτός κι αν μπορείς να αποδείξεις τα λεγόμενά σου, βέβαια — αυτά τα «προσβλητικές» και «προκατειλημμένος».

    Αν όχι, πρόκειται για την συνηθισμένη λογική πλάνη του «ad hominem», οπότε έχεις δίκιο — δεν μπορούμε να συζητήσουμε…

  63. vasvoe said

    λυπάμαι, το αν προσβάλλομαι ή όχι δεν μπορείς να το «μετρήσεις» και προφανώς δεν σε ενδιαφέρει κιόλας. η απάντησή σου ήταν προσβλητική για μένα (επαναλαμβάνομαι). δεν έχει να κάνει με τις αποδείξεις που ζητάς. δεν συζητάω μαζί σου γιατί μου φαίνεσαι αδιάλλακτος.
    εγώ είμαι διατεθειμένη να συζητήσω και να σε ακούσω, εσύ όμως έχεις βγάλει το πόρισμά σου πως οι εναλλακτικοί είναι είτε απατεώνες είτε αφελείς. κάτι που προσβάλλει και εμένα προσωπικά αλλά και έναν ολόκληρο κλάδο επαγγελματιών. τώρα κατάλαβες; μάλλον όχι. δεν έχει σημασία κατά πόσο έχεις δίκιο ή όχι και ποιος έχει επιχειρήματα. από τη στιγμή που μου το παίζεις έξυπνος και ξερόλας μου κόβεται η όποια διάθεση να συζητήσω μαζί σου ή να σε πάρω σοβαρά κι έτσι χάνεις την ευκαιρία να με πείσεις. πείθομαι εύκολα με συζήτηση αλλά με προσβολές… νο-νο.

  64. cyrusgeo said

    Δεν κατάλαβα — από πότε η απλή εκφορά μιας άποψης (η οποία τυγχάνει να είναι τεκμηριωμένη, και όχι αβασάνιστη, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) συνιστά προσβολή και προκατάληψη;

    Αλλά, βέβαια, κοίταξε τι έγραψες: «δεν έχει σημασία κατά πόσο έχεις δίκιο ή όχι και ποιος έχει επιχειρήματα».

    Ε, για μένα αυτά είναι που έχουν σημασία…

    Μάλλον προτιμάς να συζητάς με ανθρώπους που δεν έχουν άποψη…

  65. karmenqueasy said

    Προσωπικά, μένω στη Γερμανία.

    Δεν ξέρω άλλο Κράτος σ αυτόν τον πλανήτη, που να βγάζει τόσους πολλούς νόμους, κανονισμούς, οδηγίες, κλπ……για τα πάντα. Για τα πάντα, όμως.

    Που να πρέπει να κάνεις μαθητεία και να πάρεις για να εξασκήσεις οποιοδήποτε επάγγελμα, ακόμα και αυτά του ποδαριού.

    Που να έχουν προδιαγραφές για όλα τα προιόντα που βγαίνουν στην αγορά. Αυστηρές γερμανικές προδιαγραφές.

    Που να σε περνάνε από ψιλό κόσκινο αν εξασκείς επάγγελμα ή θέτεις στην κυκλοφορία προιόντα που αφορούν την ανθρώπινη ζωή ή υγεία.

    Και, όμως, στη Γερμανία, και η ομοιοπαθητική είναι αποδεκτή, και τα ομοιοπαθητικά φάρμακα, και πολλά άλλα…..

    Αυτό, εμένα, μού λέει κάτι.

  66. Midnight said

    @Karmenqueasy:

    To oti to Germaniko kratos exei apofasisei na thesei tekmhria elegxou se ena klado den exei kamia sxesi me thn epistimoniki pistopoihsh ths askhshs epaggelmatos. Sthn Amerikh px oi velones pou xrhsimopoiountai sto velonismo exoun pleon kataxwrhthei san iatrika ergaleia gia na kratountai kapioi stoixeiwdeis kanones ygeihnhs. Auto den deixnei pws oi HPA anagnwrizoun san kratos to velonismo ws episthmonika pistopoihmenh methodo therapeias.

    Stis dyo parapanw periptwseis (HPA/GERMANIA) exoume na kanoume me to kratos na dra analoga me th drasthriothta twn politwn. Einai eukolotero, arxika, kai pio eikerdes na nomimopoihthei mia tetoia drasthriothta para na mpoun oi arxes sthn epiponh diadikasia ths veltiwshs ths episthmonikhs paideias (diafhmish, allagh sthn ylh paideias). To prwto exei amesa apotelesmata, dhladh ikanopoihmenous polites kai kapoio forologiko esodo. To deutero exei to makroprothesmo stoxo ths allaghs nootropias.

    Elegxos apo to kratos dinei telos th dynatothta oi polites na eleksoun kai na kataggeiloun tsarlatanous poly pio eukola.

    «Που να σε περνάνε από ψιλό κόσκινο αν εξασκείς επάγγελμα ή θέτεις στην κυκλοφορία προιόντα που αφορούν την ανθρώπινη ζωή ή υγεία.»

    Me thn klassiki omoiopathitiki den trexei kai kanenas kindynos afou o «dynamitismos» ths ousias perilamvanei mia diadikasia dialyshs pou odhgoun th sygkentrwsh se arithmo swmatidiwn katw tou arithmou tou Avocadro dhladh einai sketo nero. Sto sketo nero ti elegxous tha askhseis pera apo to na mhn exoun polla alata h mikrovia?

  67. Renata said

    Έτσι είναι! Όταν είχαμε τον πατέρα μου στο νοσοκομείο (καρκίνος στο τελευταίο στάδιο) μας πλησίασαν μερικοί που ισχυρίζονταν πως είχαν το «θαυματουργό φάρμακο». Σηκώθηκε λοιπόν -πριν πούμε εμείς τίποτα- ο ίδιος και είπε:» Άρρωστος είμαι, μαλάκας δεν είμαι!» και τους κυνήγησε!
    Πες τα!!!

  68. […] Δεν ξέρω πως συμπαντικά τα καταφέρνω, αλλά κάθε δεκαπενταύγουστο μένω ρέστη να κράταω μονή μου αυτή την πόλη. […]

  69. eva said

    Μαργαριταρενια,ειμαι κι εγω εδω,χαχαχα!Σκατζα βαρδια το λενε αυτο…Μακια!

  70. magemenos_avlos said

    ψιλικατζου. διαβασα το αρθρο σου.
    και δεν απορω γιατι εισαι ψιλικατζου

  71. Να ‘σαι σίγουρος Mαγεμένε.

    αλήθεια, η λογική σου ισχύει και για το δικό nick;

Σχολιάστε

 
