X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 1, 2006

Δεν είναι δουλειά αυτή. Δεν είναι κατάσταση σας λέω. Μιά μέρα ήδη στο κρεβάτι, ο Τάσος να τρέχει με τα παυσίπονα κι εγώ μες τα νεύρα. Και γιατί; Γιατί ο καλός θεούλης αποφάσισε μια φορά τον μήνα να μου κάνει ένα «δωράκι». Έτσι το ΄λεγε η μάνα μου, φυσικά μετά την κλασσική χαστούκα που τότε έτρωγες όταν για πρώτη φορά είχες περίοδο. Έπρεπε λέει να κοκκινίσει τόσο το μάγουλό σου όσο ...και κάτι άλλα φιλοσοφημένα (που αν είχες φάει τέτοια χαστούκα το τελευταίο που θα σε ΄νοιαζε, θα ΄ταν τί μαλακία της είχαν πει της μάνας σου και έκανε τέτοιες παπαριές).

Και δεν φτάνει αυτό. Αφού σε έκαναν ρόμπα σε όλο το σόι (οι οποίοι με κοίταζαν εντελώς ηλίθια όλη μέρα) μετά ερχόταν η ιερή στιγμή της μύησης. Ήρθε η μαμά κοντά κοντά, εγώ έκανα τρία βήματα πίσω (μην τυχόν και το έθιμο έλεγε για καμμιά κλωτσιά) και μου έδωσε τυλιγμένη τη σερβιέτα. Μου είπε να βγάλω το προστατευτικό και να την κολλήσω για να μην «λερωθώ». Οκ, εσείς τί θα καταλαβαίνατε; Αυτό ακριβώς έκανα. Μόνο που τότε δεν ήξερα για αποτριχώσεις και άλλα προχωρημένα. Ακόμα γελάνε οι γυναίκες στο σόι με την πρώτη μου σερβιέτα. Με χώσανε στην μπανιέρα και μου την ξεκολλήσανε με νερό μετά από ώρες υστερίας. Εντάξει, μετά μου εξήγησαν ότι δεν την «κολλάς», την κολλάς στο εσώρουχο. Και μετά με άφησαν στον πόνο μου και συνέχισαν την καζούρα.

Είναι από τις πιο τραυματικές εμπειρίες που μπορώ να θυμηθώ. Να σε κοιτάνε όλοι καχύποπτα και ΄συ να είσαι σίγουρη ότι δεν έκανες καμμία σκανταλιά αλλά ρε μαλάκες έχω ολόκληρη πληγή , έχουν σαπίσει σίγουρα τα άντερά μου, αιμοραγώ σας λέω και πονάωωωω και αυτοί, ψύχραιμοι, στα παπάρια τους και κάτι συνθηματικά «έγινες γυναίκα», «θα περάσει», «θα το ΄χεις κάθε μήνα», «είναι για καλό». Είστε τρελλοί;

Άλλες φορές έκαναν σαν παλαβοί, θυμάμαι τότε που είχα πρόβλημα στ’αφτί ο μπαμπάς το χουχούλιαζε όλη νύχτα και τότε που ο μικρός δεν μπορούσε να πάρει ανάσα, η μαμά έβραζε μερόνυχτα ευκάλυπτο στο δωμάτιο. Και να είσαι και έφηβη και να φας τέτοιο φτύσιμο. Για πρώτη φορά στην ζωή μου ένοιωθα ότι ήθελαν όλοι να πεθάνω.

Με τα πολλά μου έδωσαν ένα παυσίπονο και με άφησαν στον πόνο μου. Μόνο που τους την έφερα. Βλέπετε, εγώ είμαι λίγο πιο άτυχη από τις περισσότερες γυναίκες. Έπρεπε να αρχίσω να ξερνάω και να λιποθυμάω για να καταλάβουν ότι έπρεπε να ανησυχήσουν. Κάθε μήνα ενέσεις και λιποθυμίες. Τρεις -τέσσερις μέρες οι περισσότερες γυναίκες, εφτά – οχτώ εγώ. Ντεπονάκια οι άλλες, ενέσεις και κοκταίηλ παυσιπόνων εγώ.

Έγινε ο μπαμπάς εξπέρ στα γυναικεία. Πορτοκαλαδίτσες, συκώτι, σπανάκια και ότι τέλος πάντων του γυάλιζε στο μάτι μπας και γλιτώσουμε τις λιποθυμίες. Και τώρα πέρασε η κληρονομιά στον σύζυγο (και ενίοτε στους εργοδότες που όσο να πεις όταν ξαφνικά ένα πρωί γίνεις άσπρη και ταβλιαστείς, δεν την γλιτώνεις την εξομολόγηση ότι δεν παίρνεις ναρκωτικά, ούτε είσαι αλκοολική, απλά έχεις γαμωπερίοδο).

Πάει δύο τα ξημερώματα και μου έμειναν άλλα δεκαπέντε περίπου λεπτά ηρεμίας. Κάνα διήμερο ακόμα και για κάθε τρεις ώρες θα χαπακώνομαι, θα ταβλιάζομαι και θα πονάω. Ενδιάμεσα θα χαμογελάω που για λίγα λεπτά ηρεμώ – όπως τώρα – και θα καταπίνω λίγη ώρα νωρίτερα τα παυσίπονα μπας και το προλάβω. Το υπόλοιπο κομμάτι της κατάστασής μου είναι λίγο splatter και ακατάλληλο αν το στομάχι σου είναι ανάποδα όπως το δικό μου αυτή τη στιγμή. Η μάνα μου λέει «για καλό». Εγώ λέω αρχίδια.

56 Σχόλια to “ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ”

  1. Ένα μωρό σας σώζει, αγαπητή. Σοβαρολογώ. Κάνε ένα μωρό να βρεις την υγειά σου.

    Φυσικά, μιλάω εκ πείρας!!!

  2. Συμπάσχουσα said

    Αυτό είναι η λύση, ένας τοκετός. Έχει δίκιο η Com. Doll.

    Aλλά αν είναι να κάνεις παιδί, μόνον για να λυθεί το πρόβλημα, άστο καλύτερα.

    Πάντως, όταν ήμουν μαθήτρια και μου ερχόταν η περίοδος εν ώρα μαθήματος, σκοτώνονταν οι φίλες-συμμαθήτριες ποια θα με πρωτοσυνοδέψει στο σπίτι, έχαναν διδακτική ώρα βλέπεις. Δύο-δύο με συνόδευαν, οι καθηγητές το γνώριζαν και το κατανοούσαν.

    Στο τέλος, αποφάσισα κι εγώ να το «εκμεταλλευτώ». Για να τις προσθέσω στη λίστα μου με τις «συνοδούς» ζητούσα διάφορα ανταλλάγματα.

    Δεν μου πήγε κι άσχημα, πονούσα αλλά κάτι έβγαζα κι εγώ.

  3. Συμπάσχουσα said

    …το κακό όμως είναι ότι το κληρονόμησε και η κόρη μου. Ο γιος μου, ευτυχώς, όχι 🙂

  4. Αν το κληρονομούσε ο γιός σου θ’ανησυχούσα, συμπάσχουσα….

    Κωνσταντίνα, κουράγιο. Αυτό είναι το αντίτιμο του να είστε το ισχυρό φύλο….

    Σ;)))

  5. αυτό που παίρνουν τηλέφωνο στα σόγια και σου λένε ότι έγινες γυναίκα (ναι, στα 13 είσαι και γαμώ τις γυναικάρες) είναι μεγάλη παπάρα.
    Το είχαν κάνει σ εμια φίλη μου, την οποία όμως δεν φρόντισαν ποτέ να της εξηγήσουν τι είναι πε΄ριοδος, με αποτέλεσμα εκείνη τη μέρα, η μαμά της να τηλεφωνεί στο σόι και ταυτόχρονα να την κυνηγάει με μια σερβιέτα από καναπέ σε καναπέ.

    παρολαυτα γέλασα με τον πόνο σου… =Ρ (μα καλά ρε.. να την κολλήσεις ανάποδα; στα 6 σου ήρθε; =ΡΡΡ)

  6. confused said

    Αυτή η ρουφιάνα η Εύα φταίει για όλα. Τόσα φρούτα το μήλο της έκταστε της ηλίθιας.

    Εσένα τουλάχιστον την πρώτη φορά σου έδωσαν σερβιέτα και όχι χαρτοβάμβακα (ή όπως διάολο λεγόταν) (γκρρρ).
    Αυτό για το μωρό… μου το έχουν πει και εμένα αλλά δε ψήνομαι. 😛
    Τώρα να σου πω κουράγιο; Δε λέει και τίποτα.

    Μια καλημέρα απλά :))

  7. Άντε και καλό μήνα.

    Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσο πολύ χειρότερα συμπτώματα από τα δικά μου και μου έκανε εντύπωση. Εφόσον έχεις καραμπινάτη δυσμηνόρροια νομίζω κάτι μπορείς να κάνεις με αποτελεσματικά παυσίπονα, αλλά φαντάζομαι ήδη θα έχεις κάνει αφού γράφεις για κοκτέιλ κλπ.

    Καλά τις μαλακίες έθιμα τις αφήνω ασχολίαστες. Χαίρομαι που βλέπω ότι πολλές από μας δεν πρόκειται να κάνουμε τέτοιες χαζομάρες αν αποκτήσουμε ποτέ κόρες.

    Είναι πολύ καλό που ο Καλτσόβρακος και ο μπαμπάς σου παλιότερα είχαν την ωριμότητα να σου συμπαραστέκονται. Το χειρότερο για την περίοδο το έχω ακούσει από τον σύζυγο φίλης που ισχυριζόταν ότι την αποδόμησε (ορολογία ο πάπάρας ε;) όταν την είδε να αιμορραγεί. Μιλάμε για έναν τύπο πιό άσχημο απ’το διάολο και για μια κοπέλα πολύ εμφανίσιμη…

    άντε περαστικά!

  8. lili said

    Nomiza οτι μονο εγω ειχα φαει χαστουκι 🙂
    θα σου προτεινω κατι δοκιμασμενο, αλλα χρειαζεται να εχεις καποια επαφη με εξωτερικο η εστω πιστωτικη αν το βρεις στο ιντερνετ.

    Oil of evening Primrose

    ειναι ενα φυτικο λαδι σε χαπακια απο ζελατινη, τρως ενα την ημερα και σε ενα μηνα βλεπεις την διαφορα.
    Θα με θυμηθεις.
    Επισης καμια εβδομαδα πριν την περιοδο σου προσπαθησε να τρως οσο πιο υγιεινα γινεται, φρεουτα, σαλατες, απεφυγε πολλους καφεδες(θανατος) κοκα κολες γλυκα κλπ και θα δεις μεγαλη διαφορα.

    Καλη τυχη!

  9. lili said

    ξεχασα
    και λιγη ασκηση βοηθαει

  10. thanx guys. 🙂

  11. Περαστικά!

  12. zouri said

    thanks God,i am man ¨)

  13. gelial said

    τα κακά του να ζεις ανάμεσα σε γυναίκες τα τελευταία δέκα χρόνια: προτού φτάσω στα μισά του κειμένου, ήξερα ότι έχεις δυσμηνόρροια. είναι δυνατόν ο μέσος φυσιολογικός νέος να ξέρει τι είναι η δυσμηνόρροια;! ε;!
    α, κουράγια 🙂

  14. Γιαννης said

    Να ρωτήσω κάτι ρε κορίτσια, (μαλακία ίσως), μετά την περίοδο ψηλώσατε άλλο?
    Γιατί έχω μια ανιψιά που λεέι ότι δεν πρόκειται να ψηλώσει και τα έχει βάψει μαύρα, είναι 14.

  15. Γιάννη δεν ισχύει. Ψηλώνεις και όλα πάνω σου μεγαλώνουν κανονικότατα. 🙂

  16. Συμπάσχουσα said

    Ωχ! αν είναι κοντή, την έβαψε Γιάννη…

  17. Παιδιά, ξεκολάτε. Ψηλώνεις κανονικότατα εκτός κι αν η κληρονομική σου προδιάθεση είναι να παραμείνεις κοντή. Καμμία σχέση όμως με την περίοδο.

  18. Παιδιά, μην την «φορτώνετε» την παθούσα και πολύ. Σας το λέω εκ πείρας!

    Α, Κωνσταντινάκι μου, αγόρασα καινούριο βάζο και το κεφάλι μου είναι μια χαρά, 8 ράμμτα μόνο. Όλα καλά.

    Σου άφησα και 600 Ευρώ να πιείς ένα καφέ άμα θέλεις. Θεός φυλάξει!

    😉

  19. ρε παιδιά, σε μερικά κορίτσια έρχεται στα 9 τους η περιοδος(πρώτες γκαντέμες).. λέτε να μην ψήλωσαν από τότε;

  20. Καααααααλά, όχι πως δεν το περίμενα, αλλά από μικρή φαινόσουν εσύ!

  21. Id said

    Ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο φάρμακο για τους πόνους της περιόδου, έτσι;; 😉

    Κουράγιο καλή μου…

    Να δεις ότι όταν μείνεις έγκυος θα σου λείψει η κανονικότητα και η ασφάλεια που νιώθεις, ότι όλα στο σώμα σου πάνε καλά, έστω και γαμωσταυρίζοντας τους πόνους. Α, και ναι, το έχω ακούσει κι εγώ πως μετά την εγκυμοσύνη είναι πιο ελαφριά.

    Στην Αγγλία πάντως, χρησιμοποιούν ως μέθοδο αντισύλληψης ένα νέο είδος σπιράλ – που αντί για χαλκό εκκρίνει μια ορμόνη (levonorgestrel), με τα ίδια περίπου αποτελέσματα: εμποδίζει την είσοδο του σπέρματος στη μήτρα και σε περίπτωση κάποιου επίμονου μικρούλη, αποτρέπει το γονιμοποιημένο ωάριο να προσκολληθεί στη μήτρα για να αρχίσει η ανάπτυξη. Απλά δεν είναι και σπερματοκτόνο, όπως το παραδοσιακό σπιράλ. Αυτό το νέο μαραφέτι λοιπόν, ονόματι IUS (Intra-Uterine System) λένε πως ελαττώνει κατά πολύ τη μηνιαία αιμορραγία και τους πόνους, και συνιστάται σε περιπτώσεις δυσμηνόρροιας. Η επίδρασή του κρατά μέχρι 5 χρόνια. Από τα αρνητικά του είναι πως αναστατώνει τον κύκλο για αρκετό καιρό (μέχρι και χρόνο).

    Αν θες, ρώτα το/τη γυναικολόγο σου αν γνωρίζει τίποτε για την ορμόνη, πρέπει να υπάρχει και ως χάπι για τον ίδιο σκοπό.

    Και πάλι κουράγιο (Κ)

  22. Δεν θελω να σε ξενερωσω,αλλα και σε ενα μηνα παλι τα ιδια θα εχεις!!!

  23. kaltso, ρε συ ήθελα να στο πω. Δεν τα μέτρησες καλά. Μόνο 5 μου άφησες. 😉

    id, thanx ρε, θα το κοιτάξω.

    Νικολάκη, είσαι βλαμμένο! 😛

  24. GoldieC said

    Τι έθιμο είναι αυτό με το χαστούκι, και εγώ έφαγα ένα απο τον μπαμπά μου και μου είχε σβουρίσει το κεφάλι!!!! Δεν κάνεις λέω και εγώ κανα παιδί;;; Θα το πείτε ψιλικοβρακάκι!!!

  25. GoldieC said

    Αααα επίσης θέλω να πω στον Γιάννη πως εγώ όταν αδιαθέτησα ήμουν 1.70 και τώρα είμαι 1.77!!

  26. star bellas said

    Μία γνωστή μου η οποία κυριολεκτικά διπλωνόταν από τους πόνους, μου είχε πει ότι μία φορά το μήνα έπαιρνε ένα χάπι, το felden και είχε σωθεί σχετικά. Το έχεις δοκιμάσει;

  27. Χρύσα ναι, ρε κι εγώ. Όταν αδιαθέτησα ήμουν 1,80 και τώρα είμαι 2,20 (όχι, που θα σ΄αφήσω να με κομπλάρεις). 😛

    Star, δεν κάνει τίποτα, σε μένα that is. 😦

  28. vangelakas said

    είδα τό γυναικείες υποθέσεις καί είπα νά έμπω, νά είπω ένα «Γειά».

    Γειά.

  29. asxetos said

    Παρε αντισυλληπτικα , μειωνουν πολυ τον πονο της περιοδου.
    Φανταζομαι το εχεις ψαξει ηδη,αλλα ποτε δεν ξερεις.

  30. vagelaka, πού είσαι ρε μωρό; Μου έλειψες!
    (ε, καλά μην το πάρεις και τελείως επάνω σου κι αρχίσεις πάλι και γράφεις τις δεξιές πίπες που συνήθως γράφεις). 😛

    Asxete, για λόγους που δεν μπορώ να αναπτύξω εδώ, τα έχω ψάξει σχεδόν όλα. Thanx though. 🙂

  31. vangelakas said

    Χαχαχαχα! νά χαθούτε μανταμίτσα!

  32. Maria said

    Εγώ ήξερα τι εστί «περίοδος», «σερβιέτες» και τα σχετικά. Είχα διαβάσει κάτι άρθρα / διαφημίσεις στο περιοδικό «ΚΑΤΕΡΙΝΑ» (κουλό έτσι?). Όταν μου ήρθε περίοδος η μάνα μου κέρασε όλη τη γειτονιά τηγανήτες … Και επειδή την απειλούσα πως όταν της έρθει περίοδος … θα κρεμούσα το ματωμένο σεντόνι στην ταράτσα (είχε πολύ μεγάλη ροη) δεν με έκανε ρόμπα. Όσο για χαστούκια και τέτοια χαζά δεν είχαμε. Εγώ πρώτη φορά το ακούω αυτό το έθιμο.

  33. Εμένανε ΑΣηΜάκι Vangelaka, μου έχουτε λείψει πολιύ. (Για το βραδινό ματσάκι επιστρέψατε ή πάπαλα τα μαρουλάκια;)

  34. Εμένα πάλι που δεν μου ήρθε ποτέ περίοδος, γιατί η μάνα μου με τάραζε στο ξύλο; Εεεεεεεεεε;

  35. tassoula said

    καλησπέρα.
    τα ίδια και εγώ.γέννησα, γυμνάστηκα τα χάλια μου.για να δείς ατυχία, πέρασαν 10 κάτι μήνες που γέννησα οι μέρες είναι και πάλι 15+.
    καλό μήνα!!

  36. Μαράκι, καλόοοο. 🙂

    Kaltso, μήπως (λέω μήπως) ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ;

    Tassoula, yes i know. Ξέρω ότι μια εγκυμοσύνη δεν θα με γλιτώσει. Φιλιά. 🙂

    (guys, σας φτύνω γιατί μόλις παρέλαβα τέσσερα βιβλιαράκια που περίμενα καιρό – alex πολλά ευχαριστώ)

    😀

  37. ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ

    ;(

  38. An-Lu said

    Αχ βρε κοτριτσάρα μου!
    Εκτός από αυτά που σου προτείνει η Λιλη, μπορείς να παίρνεις και συμπλήρωμα μαγνησίου και από παυσίπονα Nurofen ή Burfen αν δεν τα έχεις ήδη δοκιμάσει…
    (Οσο για το ύψος είναι σίγουρα βλακεία, διότι ήμουν 1,60 όταν μου ήρθαν και τώρα είμαι 1,73)

    Άλλη μία συμπάσχουσα.:-χ

    ΥΓ Καλτσό, άσε τις τσιγκουνιές και δος της τα υπόλοιπα 595 ευρώπουλα! ;-)

  39. petra said

    Σε νιωθω απολυτα.

  40. Polla perastika sthn Kostantina pou ta leei panta xyma kai tsouvalata!(kai kala kanei).

    Enas «nioufhs» blogger.

  41. vangelakas said

    Γεια σου Καλτσο παιχταρα.

  42. vangelakas said

    Α! Ξεχασα! Τα μαρουλια εντελως παπαπα. Τετοια ξηρασια, τετοια στεγνοτης ουτε στην Σαχαρα τετοιο πραμμα! Ας ειναι…

  43. vangelakas said

    εντελως παπαλα ηθελα να γραψω! φακ ρε γαμωτο! προσπαθησα να κανω re-post και μου εβγαλε το :

    Sorry, you can only post a new comment once every 15 seconds. Slow down cowboy.

    χαχαχαχαχαααααααααααααααααα!

  44. Γάματα.

    Πως την είδες την Αεκάρα; (λέμε και καμμιά μαλακία)

  45. vangelakas said

    (λέμε και καμμιά μαλακία)

    το οτι εδεχθημεν παρα ενα, δεκα γκολ απο εσας περυσι, δεν σας νομιμοποιει να μας εμπαιζετε ταβαριτς Κ.!

    Παντως ρε πουστη μου, μου την βιδωνει απιστευτα να βλεπω απο ιουλιατικα/αυγουστιατικα παιγνιδια, τις εφημεριδες να λενε οτι η μπαλα της ταδε ομαδας, διαστημικη. Αν και εμεις θα πρεπει να ειμαστε ετοιμοι το συντομοτερο… Ιδωμεν…

  46. πράγματι.

    Αιδίον το καταντήσαμε το ποστάκι της κυράς. Χαχαχα

  47. zardoz said

    ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ:

    ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΖΑΡΝΤΟΖ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΔΟ

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ , ……………….

    ΓΙΑΤΙ ,,ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ , ΜΙΣΣ CONSTANTINA

    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΑ ΓΕΝΝΗΣΗ……….
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ SUPER

    SORRY ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ,, ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΩ

    ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ

    ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ COMMENTATORS.

    EΥΧΑΡΙΣΤΩ ,, ΖΑΡΝΤΟΖ

    Υ.Γ. 500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ….

    ΑΦΟΥ ΓΙΟΥ ΝΤΡΕΑΜ ,,……..ΝΤΡΕΑΜ ΜΠΙΓΚ. =Ζ=

  48. Zadoz, με το καλο, με το καλό, αλλά αυτό το 500 για καφέ είναι λίγα τί το θέλεις; Είπαμε είναι σε δύσκολη κατάσταση τα νευρα της αλλά μην το παραχέσουμε κιόλας! Εναν καφέ είπαμε όχι την παραγωγή Ιουλίου του Λουμίδη!

    Φιλιά στην κυρία σας.
    🙂

  49. vasvoe said

    Ίσως βοηθήσει να τρως μπανάνες (για potassium και magnesium…) ή κάποιο μεταλλικό νερό που να τα περιέχει. Για τις κάψουλες νυχτολούλουδου δεν το ήξερα αλλά ενδιαφέρουσα πληροφορία.

    Άσχετο, αλλά έχω την εντύπωση πως όσες είχαν περίοδο από πολύ μικρές έχουν πιο μεγάλο βυζί και παχαίνουν πιο εύκολα.

  50. Γιαννης said

    Thanks κορίτσια, θα το δείξω στη μικρή για να ησυχάσει (κι αυτή κι εγώ μαζί).

  51. margarita said

    Kalimera.. kala pws exei ginei etsi h comment perioxi..apo mia diafimiseis gia xapia apo tin alli podosferika sxolia.. exw pa8ei sugxisi..

    perastika kai apo mena.. kai min kaneis kanena coctail xapiwn den leei ;o) na (i)psilwseis ki allo (oxi tipote allo)

    Eftuxws egw to kairo ekeino oute xastoukia efaga oute to diafimisan, opote omws erxotan i en logo mandama kleinomouna sto domatio giati ntrepomouna,nomiza oti to egrafe sto metopo mou xaxa ..

    ase pou itan apo tis meres pou elega giati 8ee mou den me ekanes antra (meta pou to ksanaskeftika eipa asto kalutera kala eimai ki etsi)

    Filakia

  52. Παιδιά ευχαριστώ αλλά ακολουθώ συγκεκριμένη θεραπεία. Να’στε καλά πάντως.

    Ζαρντοζ, πολλά συγχαρητήρια και φιλιά στην κυρία σου.

    🙂

  53. δαναη said

    ειμαι 16.ειχα περιοδο για πρωτη φορα στα 12 και δε μπορω να φανταστω για τι πονοθς μιλατε.δεν εχω πονεσει ποτε.σημαινει κατι?

  54. ΣΤΕΛΑ said

    ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΑ 9 ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΝΟΥΣ ΕΧΩ ΦΡΙΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ 14.ΦΑΝΤΑΣΤΙΤΕ………………..

  55. SimonSays said

    Εμένα η γυναίκα μου βρήκε την υγειά της με τα αντισυλληπτικά χάπια πάντως. Συγκεκριμένα όμως γιατί δεν είναι όλα το ίδιο. Χρειάστηκε ένα trial and error.

    Αυτό για τον τοκετό ότι και καλά βοηθάει πρώτη φορά το ακούω! Κυκλοφορούν τόσες κουταμάρες γύρω από το θέμα της περιόδου που έχω χάσει το λογαριασμό. Στο σχολείο κανονικά θα έπρεπε να κάνουν σχετικό μάθημα να ξεστραβώνονται τα πιτσιρίκια από τις ανοησίες των γονιών μου φαίνεται.

  56. Christy said

    PROBLIMA:::::::::::

    exw ena megalo problima….exei arxisi kai fainete to moystaki moy…ti na kanw??stin arxi skeytika to keri san mia lysi stin synexeia anusixw ti 8a lene io aloi pisw apo tin plati moy>>>>>>>ti na kanw?????/

Σχολιάστε

 
