X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

SHOPPING SUCKS

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 28, 2006

Πήγα μια βόλτα στην Αθήνα και γύρισα ένα ερείπιο αφού κατάφερα να μην λιποθυμήσω δυό στενά κάτω από σπίτι μου. Με έσωσε μια τσιχλίτσα, λίγο νερό και ένα πεζούλι. Οι βιτρίνες ήταν απλησίαστες και άσχημες. Τα μόνα παπούτσια που μου άρεσαν έκαναν 280 ευρώ και η τσαντούλα τους 450.

Για να τα πάρω θα έπρεπε να είμαι αυτή η ηλίθια από το sex and the city, η κοκκάλω που έχουν όλες για ίνδαλμα, με τα χιλιάδες ζευγάρια παπούτσια που τα αγοράζει πανάκριβα, τα φοράει το πολύ μια φορά και μετά πάει και κλαίγεται στους γκόμενους γιατί ξέμεινε από λεφτά και καινούργια παπούτσια. Τελικά πήρα δύο κιλά κεράσια.

Το Μοναστηράκι πάμφτηνο αλλά πίττα στους τουρίστες, στις αρβύλες και σε σπινταρίσματα για να γλιτώσω σιχαμερά χουφτώματα. Μαρμελάδα έγιναν τα κεράσια από το στριμωξίδι. Και να ΄χω και τους τύπους στα μαγαζιά να προσπαθούν να τραβήξουν κόσμο κράζοντας το εμπόρευμα.

Εκεί που προχωρούσα τσουπ! ερχόταν από το πουθενά ένας τύπος μπροστά μου και άρχιζε να φωνάζει στ΄αυτί μου : «δεσποινίς, έχουμε μπλουζάκια, παντελονάκια, μπλα μπλα μπλα». Έλεγα ένα όχι ευχαριστώ και συνέχιζα. Μετά από λίγο ερχόταν ένας άλλος και φώναζε για πλάκα στ΄αυτί μου «Απ΄το Κωλοκοτρονίτσιιιιιιιι!» Και μετά γέλαγε με τους άλλους μαγαζάτορες για την εξυπνάδα που είπε. Μα και να ήθελα να ψωνίσω δεν υπήρχε περίπτωση να με αφήσουν.

Είτε θα έπεφτα σε κράχτη, είτε σε γκρίκ καμάκια που σε περιμένουν στην πόρτα του μαγαζιού και που αν έκανες πως κοιτάς την βιτρίνα τους, νόμιζαν ότι γούσταρες και άρχιζαν να κάνουν κάτι περίεργα σιχαμερά με την γλώσσα τους. Γαμώτο, λες και ολόκληρο το Μοναστηράκι είναι φτιαγμένο για να ψωνίζουν μόνο άντρες. Τα παράτησα.

Πήγα παραπέρα να χαζέψω κάτι παλιούς δίσκους. Βρήκα έναν του Τζων Τίκη. 2,50 ευρώ. Μα το θεό, θα το ΄παιρνα για να κάνω πλάκα στον Καλτσό. Έρχεται ο πωλητής και αρχίζει τα κουλά «άμα, σ΄αρέσει ο Τίκης έλα μέσα να σου δείξω ολόκληρη τη συλλογή». Και μου έκλεισε το μάτι. Μαζεύτηκαν και κάτι άλλοι, εγώ έφυγα τρέχοντας.

Γαμώτο, είναι πολύ άδικο όλο αυτό. Θα είχα πάρει και καπελάκι και κάτι σούπερ πολύχρωμα μαντηλάκια για το κεφάλι και τσοκαράκια με πεταλούδες και μια φουστίτσα μια σταλιά. Αλλά άντε πες στους μαλάκες ότι θέλεις να δοκιμάσεις φουστίτσα. Και μετά λένε ότι ακόμα και τα φτηνά μαγαζιά δεν έχουν δουλειά. Αρχίδια.

Πήρα τα κεράσια μου, πήρα κι ένα ταξί που με άφησε όπου του κάβλωσε του μαλάκα κι αυτού και σαν κοτόπουλο κατάφερα να μπω σπίτι.

Και τώρα για να ψωνίσω θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε δύο μαλάκες. Σε αυτούς που δεν σου κολλάνε αλλά με ένα ζευγάρι παπούτσια περιμένουν να βγάλουν το νοίκι του μαγαζιού, είτε σε αυτούς που για να πάρεις μια φουστίτσα με 30 ευρώ ή θα τους κάτσεις ή πρέπει να συνοδεύεσαι.

22 Σχόλια to “SHOPPING SUCKS”

  1. Ντάξ, το πιάσαμε το μύνημα, κοπελιά.
    Κάταλαβαμε, πάλι πρέπει να πάμε για ψώνια παρέα, γμτ!

  2. Ναι ρε γαμώτο. Και είσαι σπαστικός στα ψώνια εσύ! 😦

  3. Id said

    Καλτσό, σκάσε και συνόδευε. Μετά συγχωρήσεως δηλαδή, αλλά η κοπελιά πρέπει να εξοπλιστεί για το καλοκαίρι χωρίς να την ατιμάσουν. Εμπρός, μαρς!

    :-PP

  4. κωκο…. σου δανείζω τον αδερφό μου για ψώνια. έχει ατέλειωτη υπομονή να σε περιμένει στο δοκιμαστηριο και οσυ λέει και απόψεις με επιχειρηματα «αυτό σου τονίζει ωραία το βυζί, πάρτο, αυτο σου κοντάινει τις γάμπες….» κτλ. ας τον καλτσο στην τρέλα του…

    γυαλιστικό για το κλουβί πήρες; αητέ….. (μου κόλλησε δεν ξέρω για΄τι =Ρ )

  5. pascal said

    Ψωνιο :PPP

  6. Giramondo said

    Μας κάνεις πλάκα έτσι;; Τόσο χάλια τα πράγματα;;

    «πρόξενε»…είναι θέμα τιμής…όπως και να το πάρεις…γιατί ή θα πάει στα ακριβά μαγαζιά…ακριβές τιμές δηλαδή…ή θα πάει στα πιο οικονομικά…αλλά θα πληρώσει με την τιμή της!! Οπότε άντε…να το πας το κορίτσι για ψώνια…και με χαμόγελο…παρακαλώ!!

    φιλιά

  7. μικρη μου ανακαλυψες την αμερικη!
    χαχα..
    ειδες τι τραβαμε εμεις οι ασυνοδευτες?

  8. Id, thanx. Κλαψ. 😦

    Marilina, αυτό είναι το πρόβλημα. Θέλω συνοδό χωρίς άποψη στα ψώνια μου. Γλάστρα ρε παιδάκι μου. Μπόντιγκαρντ. Σκέτο. Πήρα γυαλιστικό. 😛
    Pascal, moi???? ok. Να το θυμάσαι αυτό. Μαργαρίταααααααααα;;;; 😛

    Giramondo, άστα. Είναι ικανός να μου δώσει τρεις μισθούς να ξεκοκαλίσω για να μην έρθει μαζί μου. Εγώ φταίω που είμαι οικονομικιά και νοιάζομαι για τον κόπο του (γλυψ γλυψ). 😉

    Kat, άντε ρε πότε θα κατέβεις χωρίς να έχεις πεντακόσια εκατομμύρια υποχρεώσεις να πάμε για σόπινγκ; Έχει και εκπτωσούλες σ΄ένα μήνα. Ψήνεσαι; 🙂

  9. Renata said

    Αμάν αυτοί οι κράχτες! Τα ίδια ηλίθια τεχνάσματα χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια και καταφέρνουν να διώχνουν σχεδόν όλες τις πελάτισσες!

  10. imiaimos said

    Και του Καλτσό του την πέφτουν οι πωλήτριες αλλά δεν κάνει έτσι! 🙂

  11. Καλημέρα
    Έβαλα παραπομπή αυτού του μπλογκ στο μπλογκ που γράφω.
    Εάν υπάρχει πρόβλημα το αφαιρώ

  12. Επίσης, σ’ εμάς την πέφτουν (εκτός από τους πωλητάς) οι ιδιοκτήτες, οι πελάτες (ανεξαρτήτως φύλλου) και το κλιμάκιο του ΣΔΟΕ που κάνει έλεγχο. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ! :p

  13. padrazo said

    Νομιζω οτι το ποστ εχει εναν μονο στοχο. Να πείσει τον Καλτσο να έρθει μαζί βόλτα στις βιτρινες. Κράτα γερά Καλτσο.
    Εξ’ αλλου υπαρχει και τι e – shoping που μπορουμε να το κανουμε και με την καλη μας στον καναπέ.

  14. καλημέρα.
    έχω να καταγγειλω πως ο pascal ΔΕΝ μπορει να σου κουνηθεί καθόλου διοτι χθες με θιβετιανή υπομονη με περίμενε για 1 ώρα και μισή μέχρι να αποφασισω τι θα φορέσω και ποιο θα είναι το concept της εξόδου (γιατι αν δεν έχει concept,μια υπερπαραγωγή δεν έχει και πλάκα).Κοινώς με έιδε να περιφέρομαι κάνοντας διάφορες γκριμάτσες με 4 (φορ) διαφορετικά συνολάκια μέχρι να αποφασίσω (το 5ο συνολάκι).Μετα απο χειροκροτήματα και μπραβο είσαι μια κούκλα σε μηδενικο χρόνο είχα διαλέξει παπούτσια και είχα φτιάξει μαλλι.
    γιαυτο pascal ντροπη ντροπη ντροπη.ψωνιο η κοπέλα.
    ψώνιο είμαι εγω ;P
    Υ.Γ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ.ΠΟΙΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΕΤΣΙ??

  15. An-Lu said

    Για τους κράχτες της Πλάκας και του Μοναστηρακίου δε λέω τίποτα….όλοι τους έχουμε φάει στη μάπα.
    Για τα greek kamakia όμως έχω 2 αποριούλες:
    1) Υπάρχουν ακόμα; (ή μήπως έθεσαν σε λειτουργία καμιά χρονομηχανή;)
    2) Πόσο ΚΟΥΚΛΑ είσαι; (μάλλον πάρα πολύ 😉 )

    ΥΓ Συγγνώμη για το διπλό μήνυμα στο προηγούμενο ποστ αλλά δεν έβλεπα το σχόλιό μου…εχεις βάλει moderation?

  16. margarita said

    Kalimeres, ti na pw re paidaki mou, pou na dokimazes na pareis kai taxi meta ta pswnia.. 8a ta xes dei ola. Nomizw anti na pas me sunodo gia pswnia na kaneis ena taksidaki se kamia geitoniki xwra kai na kaneis kai ta pswnia sou, pio f8hna 8a sou er8ei kai den 8a katalaveneis kai ti glwssa ;o) Ase pou den nomizw na pa8eis tetoio sok

    Oso gia to proigoumeno keimeno xa8ika stin metafrasi, afta gia mena einai ipsili raptiki monitor kai anevasmata ..diavasa kai to keimeno sto blogg tou kaltsovrakou kati piga na piasw alla logo agnoias ta mazepsa kai efuga xaax

    filakia polla

    ama 8es sunodo gia pswnia sou stelnw to gianni, foveros me tis wres 8a dialegete kai exei kai kalo gousto egguhmena pragmata

  17. DCD said

    Που’σαι κοπελιά! Εχω κι αρβυλιτσα και βιλιτσα στ’αλεποχωρι να’ουμ! Εμπα!

  18. Ώπα. Μισό ν΄ανοίξει το μάτι μου. Κοίτα όρεξη να μου την πείτε κωλόπαιδα. Λοιπόν, μου φαίνεται από εδώ και πέρα θα κάνω μόνο επιστημονικά ποστς γιατί για πολύ ξεκούδουνο ξέκωλο με νομίζετε και εγώ είμαι μια διανοούμενη λέμε!

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

    😀

  19. Αυτό που λες για το Μοναστηράκι,το έζησα όταν κατέβηκα Αθήνα για πρωτοχρονιά…Δε λες τον kaltsovrako να τους κάνει κανένα προξενιό(που είναι και η ειδικότης του!)μπας και ηρεμήσουν,τα αγάμητα;;;
    Άσε για τις τιμές(γενικότερα)…Μέχρι πρότινος πίστευα ότι η Καβάλα έχει σχετικά ακριβή αγορά!;p

  20. σε 20 μερες το βλεπω.
    λεφτα δεν ξερω αν θα εχω

    χοχοχοχοχο!

    φιλακια.

  21. Estarian said

    Καλά ,εσύ δηλαδή όποτε κάποιος έλεγε «πήγα στα μαγαζιά και μου πιάσαν τον κώλο» νόμιζες οτι το έλεγε μεταφορικά; Εδώ σε μερικά μαγαζιά ούτε οι άντρες δε μπορούμε να ψωνίσουμε.. (ήταν ένας πωλητής στο Μπερτολούτσι…άστα να παν..)

  22. Evelina, και δέκα γυναίκες να τους βρεις το στιλάκι δεν αλλάζει σου λέω. Όντως είμαστε πανάκριβοι. 🙂

    Kat, ούτε κι εγώ αλλά μπορούμε πάντα να πάμε για μάτι. 😉

    Estarian, σε χούφτωσε δηλαδή;;;;; Ο μον ντιέ τί άλλο θα ακούσω εδώ μέσα!!! 😛

Σχολιάστε

 
