X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΔΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 18, 2006

Μαθαίνω από μακριά τα νέα του μαγαζιού μου και φρικάρω. Θέλω να πάω να το βουτήξω και να ξανακάτσω στην καρεκλίτσα μου. Ήρθαν κάτι πουλάκια και μου ψιθύρισαν τα καινούργια κουτσομπολιά.

Με το που μπαίνεις στην πόρτα λέει, έχει πάει ο φωστήρας και έχει βάλει μια τεράστια ταμπέλα «ΒΕΡΕΣΕ ΤΕΛΟΣ». Θα του ΄μεινε απωθημένο από τις πολλές ελληνικές ταινίες φαίνεται. Λες και η ταμπέλα θα αλλάξει την φτώχεια στην γειτονιά. Με τους μισούς πελάτες μάλωσε και οι άλλοι μισοί δεν πατάνε γιατί δεν τον γουστάρουν. Ρε γαμώτο, πώς έπεσα έτσι έξω. Μου φαινόταν μια χαρά άνθρωπος.

Ο Σωκράτης με την καφετέρια δεν ξανααγόρασε εφημερίδα. Πήγαινε ο έξυπνος και του πέταγε τον Ελεύθερο Τύπο πάνω στα τραπέζια, μπροστά στους πελάτες. Μέσα στην Νίκαια! Άρχιζε μετά την καζούρα η πελατεία του και τα πήρε άσχημα. Και δεν είναι μόνο ο Σωκράτης. Μέχρι και με την τρελλή της γειτονιάς μάλλωσε. Αφού είχε όρεξη να τα βάλει και με την τρελλή τί να πω, μέγας στόκος.

Μου τηλεφώνησε χθες να του πληρώσω λέει τον Οτε γιατί ήρθε μεγάλος ο λογαριασμός και μάλλον είναι δικός μου. Αφού πήρε κανονικότατα τ΄αρχίδια μου, τον ρώτησα πώς είναι ο τζίρος του. Ούτε τα μισά δεν κάνει απ΄όσα έκανα που είχα και άδειο το μαγαζί. Μιλάμε, ο άνθρωπος έχει ρίξει πέντε χιλιάρικα εμπόρευμα, χώρια αυτά που του άφησα εγώ.

Του το ΄πα κι εγώ κι ο Τάσος όσο πιο ευγενικά μπορούσαμε. Πρέπει να φτιάξει λίγο το στυλάκι του με τους πελάτες. Τίποτε. Ντουβάρι. Κάνει λες και έπιασε τον πάπα απ΄τα αρχίδια και θα γαμήσει όλο τον κόσμο. Μας την είπε κιόλας. Ότι και καλά είμασταν πολύ ελαστικοί και μας πήραν το αέρα γι΄αυτό τον πρήζουν τώρα.

Πολύ μου την σπάει αυτή η νοοτροπία. Ανοίγεις ένα μαγαζί, αγοράζεις ένα σπίτι ή ένα αυτοκίνητο και αυτομάτως νομίζεις ότι αμέσως ανέβηκες στα μάτια της κοινωνίας. Ότι η συμπεριφορά των γύρω σου πρέπει πια να είναι διαφορετική όπως και η δική σου. Ότι πλέον οι μη κατέχοντες είναι μη σημαντικοί.

Βέβαια, μέχρι να του έρθει η πρώτη πεντακοσάρα του τέβε, η πρώτη τρακοσάρα της Δεή και η πρώτη πεντακοσάρα του ενοικίου. Μετά θα πρέπει να πάρει τα μεγάλα αρχίδια του, να τα χώσει στον κώλο του και να φερθεί σαν άνθρωπος.

Έπρεπε να το είχα πάρει πρέφα νωρίτερα. Όταν είχε πρωτοέρθει να αγοράσει το μαγαζί με πλησίασε ένας πελάτης και μου είπε :

-Ξέρεις ποιός είναι αυτός;

-Όχι.

-Στα νιάτα του ήταν ο μεγαλύτερος χορευτής της Νίκαιας. Μεγάλο όνομα !

-Σοβαρά; Τί χορευτής ήταν;

-Γκιουράπας.

- !!!

29 Σχόλια to “ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΔΕΣ”

  1. lao said

    γκιουράπας??

  2. Μ’ αρέσει η κατάθεση ψυχής που έχεις κάνει στο (πρώην) μαγαζακι σου. Δείχνει ότι με ότι καταπιάνεσαι, το πονάς, το νιώθεις. Βράστον τον βλάκα, ακούγεται σαν αυτούς τους ηλίθιους που νομίζουν ότι όλοι οι προκάτοχοι ήταν για φτύσιμο. Εσύ μπόρεσες να έχεις καλές σχέσεις KAI με τους πελάτες σου KAI με την μπλογκόσφαιρα (αυτό είναι ταλέντο).
    🙂

  3. padrazo said

    μαλλον κάποια τον «χορευει στο ταψί»

  4. sourfou said

    Χαχα! Μου θύμησες την παλιά μου γειτονιά στο Παγκράτι! Ακριβώς δίπλα απο το σπίτι μου ήταν ενα μαγαζάκι που παραδοσιακά φιλοξενούσε ψιλικατζίδικο. Πάνω απο 10 ιδιοκτήτες άλλαξε και πάνω απο 10 ιστορίες έχω να διηγηθώ!

    Μια χαρα το νεο blogακι σου, τωρα σε βρήκα πάλι!

  5. Ναι ρε Lao, κάνγκουρας! Πως το λένε;
    🙂

  6. Rodia said

    βρε παιδια, δεν ξέρουμε όλοι ξένες γλώσσες!
    γκιουράπας=..?
    κάνγκουρας=..?

    Αντε γιατι εμποδίζομαι να μπω στο πνευμα..
    άχαρος μήπως, στο πιο άγαρμπο?
    χόρευε ή δεν χόρευε τελικά?

    🙂

  7. Rodia said

    Υ.Γ. η μικρά κάνει κατάληψη και δεν την εχω προχειρη να ρωτήξω. ΑΜΑΝ

  8. axaxa!!!

    θα σας δώσω ένα hint.

    Crystal Pallas / five laser show.

    ΄)

  9. lao said

    δλδ την κανελώνει την μπουγάτσα?

  10. Όχι ρε. Picture this: Γυαλιστερό σκαρπίνι, άσπρη κάλτσα, παπάκι, κολλητό τζην ψαράδικο και ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ χορός κάτι μεταξύ σε break dance και ζειμπέκικο. Μιλάμε μεγάλη σχολή.

    Α, και απαραίτητα χαιτούλα. mid ’80s

    😀

  11. μηπως ειναι απο το μπουρναζι με το κωδικο ονομα «σακης ο ψεκαστος»?

  12. adamo said

    [ σκέψου James Brown και: ]

    get up! => γκεράπ => γκιουράπας

  13. kat, κάτι τέτοιο. 😉

    Adamo, έλα ρε αρχηγέ γιατί το μαρτύρησες;

    (αν είσαι και γκιουράπας πάει, το κλείνω το μπλογκ)

    😛

  14. eva said

    στα χρονια μου λεγανε γκεραπας…ή καρεκλας..εγω εκανα παντα το διαιτητη οταν πλακωνονταν οι καρεκλαδες με τους ροκαδες αφου δεν μπορουσα να διαλεξω..ειχα φιλους βλεπεις και στα δυο στρατοπεδα,χεχεχε!

  15. Νεφέλη said

    Γαμώ τα παληκάρια ακούγεται ο τύπος… Αν μου πεις οτι στο αυτοκίνητό του έχει γουρούνα εξάτμιση, 17 σπόιλερ και γαλάζιο φως στο σασί, θα μου έχεις φτιάξει όλη τη φαντασίωση και φυσικά θα θέλω κονέ…Κλείνω τώρα, γιατί ανεβαίνει ένα κύμα από το στομάχι μου

  16. κι εγώ τον πάω. είναι λίγο hardcore αλλά φαίνεται τυπάς

    φιλάκια
    sd

  17. Και λούτρινα ζάρια να κρέμονται στον καθρεύτη!
    Χαχαχα

  18. φαντασου κωσταντινα, να ειχε αλλου ειδους «εξουσιας», ο €-καυλος.

  19. Να ξεκαθαρίσω για τις λυσσάρες ότι ο «τυπάς» είναι πάνω από πενήντα πέντε και η φάτσα του τείνει προς το «παππούς» λόγω κακουχιών (ξεκίνησε με break dance- ξέρετε, μούρη στο πάτωμα και τέτοια).

    Αυτά. 😀

  20. zardoz said

    BRAVO ADAMO

    EXCELLENT TRANSLATION

    XAXA ΓΚΙΟΥΡΑΠΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΘΑΨΑΤΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ.
    ΧΑΧΑΧΑ…………….
    ΘΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ.

  21. Rodia said

    Καλτσάκι πορτοκαλί και τσατσάρα στη κολότσεπη;
    Μαλλί γυαλιστερό;
    Αυτό είναι; Τό’πιασα!

  22. Id said

    Ψόφησα στο γέλιο με τον γκιουράπα…

    Όσο για το ψιλικατζίδικο, νερό θα πίνουν στ’όνομά σου τώρα!!

    Είναι πάντως μερικοί άνθρωποι που δεν έχουν το εμπόριο στο αίμα τους… Ακούς εκεί τσακώθηκε με την τρελή της γειτονιάς!!!

  23. Renata said

    Χα χα χα! Ωραίοοοοοοοο!
    Εμ το χρήμα κι η εξουσία διαφθείρουν ! Αυτός νομίζει πως τα ΄χει και τα δυο! Όσο για το «γκουράπας», μου θύμισες που πηγαίναμε σε μια ντίσκο εν έτει 1982 και μερικούς που έκαναν τέτοια τους κράζαμεεεεεεε! :)))))

  24. Ριχνω το τραπεζι ενα τραγουδι γκιιραπικο(τα δυο γιωτα εχουν σημασα στην προφορα):»rapper’s delight».Το τραγουδακι ειναι »υμνος»των καρεκλαδων και εχει διαρκεια πανω απο 12 λεπτα…Και μια πληροφορια:η μουσικη ενος τραγουδιου των Las Ketchup(που προπερσι εγινε επιτυχια και τους ανεδειξε)ειναι κλεμμενη απο το rapper’s delight.

  25. An-Lu said

    τι μαθαίνει κανείς….όσο για το διάδοχό σου…ας πρόσεχε!

  26. Zardoz, άντε τώρα να πείσω ως σοβαρό μπλογκ. 🙂

    Rodia, bingo! 🙂

    Id, άστα μέγας στόκος σου λέω. 🙂

    Renata, εγώ το μεγαλύτερο γέλιο το ΄κανα όταν έκαναν κύκλο και χόρευαν ένας ένας. 😀

    Nicola, πάω να το ψάξω. Είμαι πολύ περίεργη να δω ποιό είναι. Άσχετο : Τί μαγείρεψες συνάδελφε;;;; 😛

    An-lu, είπαμε, εδώ είναι η blogopedia. 🙂

  27. θα μαγειρεψω για το βραδυ που θα ρ’θει και το ετερον ημισυ(πιθανον μακαροναδα με γαριδες).Θα μπορουσα για να μην ειναι ασχετο να συνδυασω την μακαροναδα με κετσαπ(Las Ketchup)!!

  28. axaxaxa!!!! Άντε, να δω τί θα μαγειρέψω εγώ. Ρε προβλήματα που έχουμε οι νοικοκυρές!

    😛

  29. woipidsgri said

    rmqbazokso

    exfdodeyqc hcgmstrnue howavwccfqu

Σχολιάστε

 
