X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΩΝ BLOGGERS

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 14, 2006

Να υπενθυμίσω ότι σήμερα 14/6/2006 είναι και η Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη.

Να παρατηρήσω ότι αυτά τα δύο είναι αντιφατικά.

Αγαπητοί μου βρυκόλακες, οφείλουμε να αγωνιστούμε να μας δώσουν άλλη μέρα.

Προτείνω την 3 Μαίου : «Παγκόσμια Ημέρα της Ελευθεροτυπίας».

;)

10 Σχόλια to “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΩΝ BLOGGERS”

  1. krotkaya said

    με γεια το καινούριο μαγαζί! να το χαίρεσαι, πολύ ωραίο είναι!

    κατά τ’άλλα, δε μασάμε λέω εγώ!

    φιλιάααα!

  2. gordon said

    Mou pinoun to aima olo to xrono, prepei na to giortazw kiolas mia sygekrimenh mera?? :pp

  3. Ως βρυκόλακας,θα πρότεινα την ημερομηνία γέννησης του Vlad(Dracula)Tepes…αλλά δεν έχει καθορισθεί(το «μεταξύ Νοέμβρη-Δεκέμβρη του 1431» δε μας λέει κάτι..)
    Άντε βρε,χρόνια μας πολλά!! :p

  4. mainmenu said

    τι στο καλό όλοι απόψε γιορτάζουν; Αλλά βέβαια όλοι οι ανόητοι δημοσιογραφίσκοι τα βάζουν με μας τους ταλαντούχους και αφιλόδοξους και ζαμανφού και αλανιάρηδες και μορφωμένους και γαμιάδες και γκομενάρες μπλόγγερς.

    Είδανε που ΕΓΩ Ο ΜΠΛΟΓΓΕΡ εχω γεννεθλια και κορτσάρανε να πουμε τις επαιτίους να μου πάρουν από την αίγλη.

    Σας έχω πει την ιστορία του ποντικού που συστήθηκε στον ελέφαντα ως λιοντάρι;
    από δω πήγαν κι άλλοι:)))))))

  5. Renata said

    Γιορτάζει ένας»γνωστός» μου αλλά πρόλαβα να πάρω λίγο απ’το αίμα μου πίσωωωωωω!Όσο γιατους μπλόγκερς που τρόμαξαν τους δημοσιογράφους, χαλάλι μας!:ΡΡΡ

  6. guys πήζω. τα λέμε λιγάκι αργότερα. 🙂

  7. zardoz said

    ολα καλα

    κ οτι επιθυμεις,

    μαλλον τα καταφερνεις,

    ομορφα,……καλο κουραγιο

    βλεπω κ εγω απο δω,,χαιρομαι,μπραβο.
    (χαδι στην πλατη)
    =ΖΑΡΝΤΟΖ=

  8. Krot, ευχαριστώ ρε κοριτσάκι. Πώς πάει η μετακόμιση; Άσε τον μικρό να την κάνει. Τέτοιες μπρατσάρες μην πάνε χαμένες. 😉

    Gordon, πρέπει ρε φίλε. Τί σόι επανάσταση κάνουμε τόσο καιρό;;; 😀

    Evelina, όχι ρε συ. Οι κυρίες δεν λένε ποτέ ημερομηνία γεννήσεως. Άλλωστε τα ‘παμε, κοριτσάκια είμαστε. 😛

    main, η σημερινή μέρα θεσπίστηκε μέρα του μπλόγκερ για να σου κλέψουν την αίγλη. Συνομωσία είναι, αλλά δεν ήθελα να το αποκαλύψω. Χρόνια πολλά ρε συ! 🙂

    Renata, μη φας, έχουμε γλαρόσουπα. 😛

    Zardoz, πού ΄σαι ρε φιλαράκι; Χάθηκες. Να ΄σαι καλά και εύχομαι και για σένα τα καλύτερα. Φιλάκι. 🙂

  9. μαργαρίτα said

    νοκ νοκ εγώ είμαι πάλι, η αργοπορημένη…πάει ο οκτώβρης έφαγα και τον νιόβρη (εις την κυπριακήν) και προχωρώ…που θα μου πάτε θα σας φτάσω.
    Ευχαριστώ για το κεραστικό.. δεν λέω όχι.. θα φέρω και καμιά ζιβανία έτσι για το γούρι. Να ζήσετε και πάντα κέφια.
    Τζα σας

  10. Τζα σου κούκλα. 🙂

Σχολιάστε

 
