X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΟΥΝΤΙΑΛ – ΓΥΝΑΙΚΕΣ (5-0)

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 11, 2006

Έχουν γαμηθεί αυτές τις μέρες στις σεξιστικές πίπες άπαντες οι μουντιαλιστές. Ό,τι μαλακία τους κατέβει, την κοτσάρουν για να δείξουν ότι ο άντρας ο σωστός μέχρι το τέλος των αγώνων θα είναι ξαπλωτός στον καναπέ με μπύρες και άλλα πολεμοφόδια, ενώ οι γυναίκες δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο παρά να υπομένουν την κατάσταση με σεβασμό. Κάνουν γκάλοπ στους δρόμους ρωτώντας γυναίκες τί είναι το κόρνερ και γελάνε με τις απαντήσεις. Έλα ρε μεγάλε να σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Πότε ακριβώς ήταν η τελευταία φορά που ενδιαφέρθηκες για την γυναίκα σου και απαιτείς ΤΩΡΑ να σεβαστεί το χόμπι σου;

Φτιάχνουν ραδιοφωνικά σποτάκια με γυναίκες να περιγράφουν ποδοσφαιρικούς αγώνες μόνο και μόνο για δείξουν ότι «κάποια πράγματα είναι αντρικά». Μέχρι και ρεπορτάζ έκαναν για να ενημερώσουν τις γυναίκες πού να πάνε και τί να δούνε όσο οι σύζυγοι βλέπουν μουντιάλ. Λες και όλο τον χειμώνα όταν είχε ποδόσφαιρο τρέχανε δεξιά αριστερά στα θέατρα και τις συναυλίες. Και τα παίρνω. Δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο, δεν πρόκειται να δω μουντιάλ εκτός από τον τελικό κι αυτό έτσι, για ιστορικούς λόγους. Ευτυχώς δεν είμαι παραμελημένη, ευτυχώς έχω χιλιάδες πράγματα να κάνω εκτός από το να τρέχω στα θέατρα και να φτιάχνω μεζεδάκια για τους κάφρους-με-τα-αντρικά-χόμπι. Αλλά το χέσατε όμως.

Σα να σου λένε, κυρίες μου ισότητα ισότητα αλλά μην μας γαμάτε την μοναδική μας διασκέδαση με την παρουσία σας. Εξαφανιστείτε. Η ισότητα ας είναι από εδώ μέχρι εδώ. Σαν τα σημαιάκια του γηπέδου. Άμα τα ξεπεράσεις, έχασες. Εδώ ένας άλλος, έφτασε να γράψει ότι δεν το ευχαριστιέται τόσο πολύ το Μουντιάλ γιατί αρχίζουν πια και βλέπουν ποδόσφαιρο και οι γυναίκες και έγινε πολύ κοσμικό γεγονός. Λες και εμείς παραπονιόμαστε στα κομμωτήρια που περιμένουμε με τις ώρες να τελειώσει ο κύριος τις ανταύγειες. Λες και παραπονιόμαστε που αρχίζει σιγά σιγά και γεμίζει το μπάνιο αντρικές αντιρυτιδικές και γαλακτώματα. Η μόνη αναφορά στις γυναίκες είναι κάνα καλό βυζάκι στις εξέδρες. Τότε δεν πειράζει που μαγαρίζουμε το άθλημα.

Bottom line κύριοι, δείτε το, φχαριστηθείτε το και αράξτε σε έναν καναπέ μέχρι να βγάλει σπανάκι ο κώλος σας. Αλλά τα σεξιστικά σας δεν έχουν καμμία σχέση με τα αθλήματα. Δεν υπάρχουν αντρικά και γυναικεία αθλήματα ακόμη κι αν μιλάμε για σούμο.

Υπάρχει μόνο αντρική και γυναικεία μαλακία και όπου υπάρχει, είναι ανυπέρβλητη.

36 Σχόλια to “ΜΟΥΝΤΙΑΛ – ΓΥΝΑΙΚΕΣ (5-0)”

  1. de luxe said

    ευτυχως ουτε εγω βλεπω ουτε η γυναικα μου.

    μου τη δινει η ολη και καλα χαρουμενη ατμοσφαιρα της ποδοσφαιρικης αυτης εορτης. ρε πουστη μου εγω ειμαι μιζερος ή … τι να πω.τελος παντων.
    να ειχα εναν ακανε σερρων τωρα.

  2. Ρε ανάποδε, δεν έχει να κάνει με το και – καλά – χαρούμενο η ένστασή μου, αλλά με το και – καλά – αντρικό – θέαμα – εκτός – αν – πρόκειται – για – κάννα – καλό – μουνί – στις – εξέδρες.

    😀

    (τί είναι ακανές; )

  3. Aυτά γράφεις όση ώρα βλέπω Μουντιάλ;
    Λοιπόν κόρνερ είναι η γωνία που σας παρκάρουμε όταν βλέπουμε μπάλλα. 😛
    Kαι σόρρυ δηλαδή αλλά αυτά που γράφεις για -κάτσε να δω πως το έγραψες- αντρικές αντιρυτιδικές και γαλακτώματα, να πας να τα πεις αλλού. Ουτε κολόνια δε φοράω ο μαλάκας.

    Μαλακία μπάλλα πάλι είδαμε σήμερα.

  4. de luxe said

    costantina-to-katalaßa-epeidh-ta-grafeis-wraia.
    lou-kou-mi einai. ts, ts

  5. χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχααχα
    πολύ καλό.
    επίσης θέλω να προσθέσω πόσο υποτιμητικά κοιτάζουν οι υπόλοιποι άντρες κάποιον, ο οποίος δηλώνει ότι δεν του αρέσει το ποδόσφαιρο. Εντάξει ρε μάγκες, καλά ρε άντρακλες, δεν υπήρχε πάντα ποδόσφαιρο. Οι άντρες παίζανε και με άλλα πράγματα κάποτε…

    Υ.Γ.: Μακάρι να κρατούσε το μουντιάλ όλο το καλοκαίρι. Υπάρχουν πραγματικά πολλές μόνες γυναίκες…

  6. Καλά, εννοείται…μαζί με το καφεδάκι, Ψιλικατζού! Καλημέρες βρε!

  7. imiaimos said

    Μπουμπουλίνα πες του καλτσό ότι μέχρι τώρα η αγελάδα του Αρναούτογλου παίζει καλύτερη μπάλα από τους μαλάκες που έχουμε δεί. Γι αυτό την κάναμε στα βουνά και θα δούμε μόνο κανένα Ροναλντίνιο έτσι για την ιστορία… 🙂

  8. kaltso, όντως μαλακία μπάλλα πρέπει να βλέπετε τόσες μέρες γιατί όταν σε διακόπτω για αγκαλίτσες δεν σε βλέπω να παραπονιέσαι.
    😈

    Σπιτόγατε, μπράβο ρε και ένας που συμφωνεί. 🙂

    Αρτεμάκι, καλημέρα. 🙂

    Hmiaime, έχετε ωρέ σύνδεση στα βουνά και τις κοιλάδες; Εγώ σας τα λέω ότι είναι μαλακία το ποδόσφαιρό, ας προσέχατε. 😛

  9. Ψιλικωκο ο ακανές είναι ένα γαμάτο λουκούμι βουτύρου.

    έβαλες με το ποστ αυτό σάρκα και οστά στις σκέψεις μου, μόνο που εγώ παραπονιέμαι και για τις χαλάουες των αντρών και για τις ανταύγεις τους και για τα τοξοτά φρυδάκια τους.

    όσο πάει τα σεξιστικά σ΄χολια πληθαίνουν στις «ειδήσεις», σεξιστικό είναι και το να δέιχνουν κάθε καλοκαίρι τους κώλους των γυναικών στις παραλίες, πραγματικά απορώ πόσοι αγαμητο-μαλάκες εργάζονται στις ειδήσεις…

  10. Marilina, όσο σεξιστικά είναι αυτά που γράφω στο κείμενο, άλλο τόσο είναι να μας ενοχλούν οι χαλάουες των αντρών κ.τ.λ. Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει, όπως το γουστάρει και όσο το γουστάρει. Τα ταμπελάκια αντρικό, γυναικείο κ.α. είναι περιττά.
    Άλλωστε στην τελική, είναι μόνο θέμα προσωπικού γούστου και όχι ενός γενικότερου φυλετικού ή άλλου πλαισίου.

    καλημέρες! 🙂

  11. Phantasmak said

    Σπιτόγατε άσε, το τι τραβάμε εμείς που δε βλέπουμε μπάλα δεν περιγράφεται. Και πολύ θέλω όλες αυτές τις σημαίες στα παράθυρα να σκαρφαλώσω και να τις κατεβάσω! Το ποδόσφαιρο υπάρχει 200 χρόνια, δηλαδή πριν τι, δεν υπήρχαν άντρες;

    Πάντως ούτε και γω ήξερα τι είναι το κόρνερ (εντάξει, μέχρι που είδα το σχόλιο του Καλτσόβρακου).

  12. Α, να σας πω! Το κείμενο αφορά τα παράπονα των γυναικών. Δεν θα μου το γυρίσετε ΠΑΛΙ στους άντρες!!!!

    😛

  13. το ξέρω μαρή (που θα μου πεις ποιά; εσυ! τι είναι σεξιστικό :Ρ ), γι αυτό έβαλα το «μονο που εγώ..», άσε που…. μη «σεξίστριες» εμείς κ καλά, αλλά ο δικός σου δε φοράει κολώνια και ο δικός μου έχει πουλόβερ… (τελικά εσυ είσαι το τσουλάκι της υπόθεσης)

  14. Μαριλίνα, για να δεις τί ελεύθερο άτομο που είμαι, ένα θα σου πω. Ο Καλτσό όμως, έχει κάνει και ανταύγειες.

    😛

  15. wow!! respect τότε… 5!(μουτζα είναι, μην ψάχνεσαι =Ρ )

  16. Id said

    Με γειες το τσαρδί, καταρχήν, και μπήκα με αριστερό κλικ αλλά δεν πειράζει, πειράζει; ;-ΡΡ

    Κατά δεύτερον, πού να δεις τι γίνεται στην Αγγλία. Στην εταιρεία όπου δουλεύω έχουν κάνει ειδική ρύθμιση ώστε να μπορούν οι εργαζόμενοι να παρακολουθήσουν ματς κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών, στη μεγάλη αίθουσα συνεδριάσεων (πρέπει απλώς να αναπληρώσουν το χρόνο μέσα στη βδομάδα). Όταν ρώτησα γιατί, με πληροφόρησαν πως αν δεν το επέτρεπαν θα υπήρχαν δεκάδες παραιτήσεις στη διάρκεια του Μουντιάλ (?!!!). Κάθε ομάδα εργασίας πήρε με κλήρο μία από τις 32 χώρες που θα παίξουν, και στόλισε με σημαιάκια κτλ τα γραφεία της, με μόνη προϋπόθεση να τα ξεστολίσουν όταν αποκλειστεί η εν λόγω χώρα. Ενάμιση μήνα πίνω πρωινό καφέ ακούγοντας και βλέποντας για τις εξελίξεις στον μετατάρσιο του Ρούνεϊ – πάντως όλοι παίζουν πλέον τα ελληνικά ονόματα στα κοκαλάκια του πέλματος στα δάχτυλα. Τέλος, δεν είναι να βγεις βόλτα, εκτός κι αν πας σε πάρκο που δεν διαθέτει γιγαντοοθόνη – οποιαδήποτε στημένη είναι ποτισμένη στη μυρωδιά μπύρας για ένα χιλιόμετρο περιμετρικά.

    Εγώ, πάντως, το διασκεδάζω αφάνταστα κάθε φορά – είτε βλέπει ο εν λόγω, είτε όχι. Είτε βλέπω γυμνασμένους να τρέχουν, είτε κάνω βόλτες στις έρημες πόλεις. Το μόνο γαμώτο είναι ότι πρόσφατα βρέθηκα στο υπερχλιδάτο ξενοδοχείο στη Βαυαρία όπου φιλοξενούνται οι Άγγλοι διεθνείς, και μου το δείχνουν κάθε πρωί στις ειδήσεις και αναπολώ για ώρες μετά!!

  17. Marilina, είναι αυτό που λέμε give me 5? 😀

    Id, απίστευτο! Τελικά είναι πολύ μεγαλύτερο κόλλημα απ΄ότι νόμιζα. 🙂

  18. Renata said

    Στερεότυπα αναμασούν κι αυτοί, Κωνσταντίνα μου! Εμείς θυμάμαι πως βλέπαμε όλες μου οι αδερφές όταν ζούσε ο μπαμπάς μου και βρίζαμε παρεΐτσα κιόλας! Όσο ήμουν παντρεμένη, εγώ έβλεπα κι αυτός όχι. Φέτος δεν έχει τύχει ακόμα να δω. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!

  19. diki said

    Κι εγώ άντρας λέω ότι είμαι, αλλά ποδόσφαιρο δε βλέπω. Ούτε μουντιάλ ούτε άλλη παπαριά. Αθλητισμός δεν είναι, μαγικό και ρομαντικό όσο το περιγράφουν δεν είναι, γεγονός άξιο αναφοράς ελάχιστα είναι… Μερικά εκατομμύρια ευρώ, δολλάρια και λίρες είναι που τρέχουν πάνω-κάτω ελπίζοντας να μη τραυματιστούν για τη νέα σεζόν όπου χρυσοπληρώνονται. Και κάτι μαύροι κακόμοιροι που ελπίζουν να μεταπηδήσουν σε κάποια ομάδα από μία σοβαρή χώρα.

  20. averel said

    Εχεις απολυτο δικιο.

  21. Renata, πού να δεις τη γιαγιά μου. 😉

    Diki, εντάξει, μην το παρακάνουμε δεν είναι έτσι ακριβώς αλλά τέλος πάντως ΟΝΤΩΣ υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσει το ποδόσφαιρο. Τόσο δύσκολο είναι;

    Averel, με εκπλήσεις! 😛

  22. Maria_Adouaneta said

    Αυτο το ποστ ειναι βλακωδες…γιατι αν ο καθε αρχιδαρας αντρας που βλέπει μουντιαλ μετά απο κάθ αγώνα έπαιρνε το χαζοπιπινάκι του που τριγυρίζει ολη μερα στα hondos center (μπαινετε κουρελες, βγαινετε λαμε καλλονες) να το πάει σε κανα τρεντι χαζομάγαζο , το πιπινάκι δε θα χε παραπονο ε? Ξερατό ο κόσμος…με αηδιάζει…

  23. Βασικά αυτό το ποστ είναι πανέξυπνο, γιατί αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα δεν θα είχε λόγο ύπαρξης ούτε αντίδραση σαν την δική σου.

  24. averel said

    Γιατι σε εκπλησσω? Τα εχω γραψει και εγω. Ειμεθα αντικειμενικοι καφροι, τι νομιζεις?

  25. Όταν της έδειχνα το συγκεκριμένο post σου από την απέναντι οθόνη να το διαβάσει, αυτή είδε τις μουν*τσες και ξύνησε. Τώρα πιάστηκε αδιάβαστη! Μπου χαχα

  26. Maria_Adouaneta said

    Ποιός λέει οτι αντιδράμε μονάχα στο πανέξυπνο;

  27. Averel, αν και αντικειμενικοί, παραμένετε κάφροι. 😛

    Kaltso, μαλακία να κάθεσαι στο δίπλα υπολογιστή και να στα λέω από δω μέσα. 😉

    Maria, εγώ το λέω ρε συ. Αλλά φυσικά ξέχασα να βάλω και ένα γελάκι γιατί μάλλον το πήρες κυριολεκτικά. 🙂

  28. diki said

    http://www.in.gr/sports/article.asp?lngEntityID=715235&lngDtrID=246

    Και εμμένω στην άποψη μου για το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τα περισσότερα αθλήματα που έχω παρακολουθήσει κατά καιρούς. Κατάλοιπα του παρελθόντος που απλώς πλουτίζουν λίγους και δίνουν νόημα στις βαρετές ζωές των πολλών.

  29. Κόκκινο Μπαλόνι said

    Γουστάρω προβλήματα που έχει ο κόσμος… αλλά επειδή είμαι πανέξυπνος τη βρήκα τη λύση.. να πιάσεις γκόμενο κομμωτή κι ο γκόμενος σου ποδοσφαιριστή… γαμώ θα περνάτε μετά, να μου το θυμηθείς…

  30. Μπαλόνι, η λύση θα ήταν να σταματήσεις να καταλαβαίνεις ότι να΄ναι από κάθετι που διαβάζεις. Αυτή η εξυπνάδα σου, σπάει κόκκαλα.

  31. Κόκκινο Μπαλόνι said

    Καλή φάση το ξέρω ότι τα σπάει 🙂

  32. Κόκκινο Μπαλόνι said

    Πλάκα προσπάθησα να κάνω, μάλλον απέτυχα, καφ’το…

  33. Όχι ρε, ξεκόλα.

    Αν δεν καταλάβαινα ότι κάνεις πλάκα θα κατέβαζα καντήλια στην καλύτερη…

    😛

  34. An-Lu said

    pantws an 8elei kaneis na ti spasei se podosfairokavlo ellinra, otan se rwtisei ti einai corner, ton rwtas ti einai ena run kai ama sou apantisei, mpravo tou. Yparxoun kai alla spor ektos apo to podosfairo boyz!
    (sorry gia ta greeklish alla den allazei to pliktrologio gmt!)

  35. eva said

    κανε επισκεψη στο σαλονακι μου Ντινουλι να δεις τρεις πολυ καλους λογους για να βλεπουν οι γυναικες Μουντιαλ!;-)

  36. Epicuros said

    Είμαι ευτυχής που δεν έχω καμία σχέση με την ιδιότητα του «φίλαθλου» (συγνώμη ποδοσφαιρόφιλοι). Το είχα σκεφτεί κι εγώ αλλά ο Umberto Eco μου επιβεβαίωσε τη γνώμη μου, ότι το να είσαι «φίλαθλος» είναι σαν να είσαι ηδονοβλεψίας! ‘Αλλο το να αθλείσαι εσύ και να κερδίζεις χαρά και υγεία από την άθληση κι ΑΛΛΟ να βλέπεις τους άλλους να αθλούνται και να παίρνεις έτσι την απόλαυσή σου. ‘Ετσι δεν κάνει κι ο ηδονοβλεψίας; Αντί να γαμά ο ίδιος βλέπει τους άλλους να γαμούν και το απολαμβάνει! Μπορείτε να μου πείτε τη διαφορά;

Σχολιάστε

 
