X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Η ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΩΝ ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΩΝ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουνίου 3, 2006

(και των καρτούν)

Η μάχη έληξε ένδοξα. Επίσημα δεν έχω άλλες κουφάλες και ανεπίσημα οι οδοντίατροι είναι βάρβαροι και πρωτόγονοι (μάχη με έναν τέτοιο για μιάμιση ώρα, ουφ). Δηλαδή ρε παιδιά, εντάξει βγάζετε και γαμώ τα φράγκα έχετε εντυπωσιακότατα και επιβλητικότατα εργαλεία, αλλά αυτή τη γαμημένη την τανάλια δεν μπορούσατε να την εξελίξετε λιγάκι; Βάλτε εκεί ένα λέιζερ ένα κάτι με βζίου βζίου και πολύχρωμα φωτάκια να ξεχνιόμαστε. Θέλω να πω, δεν είναι δυνατόν να μου ΄χετε βάλει γεύση φράουλα στην ξυλοκαίνη για να κάνετε την δουλειά σας με τανάλιες!

Πάνω που είσαι στο σούπερ ντούπερ ιατρείο και έχεις όλη την τεχνολογία στα πόδια σου (δηλαδή, στα δόντια σου) πάει η γιατρουδάρα, ανοίγει την εργαλειοθήκη, βάζει το λεπτεπίλεπτο κάτασπρο χεράκι του μέσα και βγάζει τρεις τανάλιες! Λες δε μπορεί να θέλει ο μαλάκας να φάει καρύδια ΤΩΡΑ! Μπα... Λες δε μπορεί αυτά να είναι οδοντιατρικά εργαλεία. Αυτά υπάρχουν μόνο σε καρτούν! Και πολύ φυσικά σου πιάνει το δόντι και αρχίζει να το τραβάει! Πλάκα μου κάνει. Αμέσως μετά καβαλάει ο μάγκας την πολυθρόνα βάζει όλη του τη δύναμη και συνεχίζει να τραβάει το δόντι. Πού ζούμε καλέεεεεε;;;; Οκ, εκεί άρχισα να συνέρχομαι. Με την άκρη του ματιού μου και ενώ εκείνος είχε κατακοκκινίσει από το σφίξιμο, εγώ έψαχνα την κρυφή κάμερα. Γαμώτο, στ΄αλήθεια το ΄κανε.

Περίμενα από στιγμή σε στιγμή να σκάσει το Κογιότε και να μου ρίξει χειροβομβίδα. Όλα τα άλλα είχαν επιβεβαιωθεί. Ήμουν το Μπιπ – Μπιπ. Πιάνω το χέρι του γιατρού και τον σταματάω. Βγάζω σωληνάκια, παρασωληνάκια, μπλιμπλίκια, στρίβω το στόμα μου στα δεξιά (γιατί το αριστερό ήταν ψόφιο απ΄τις ενέσεις) και προσπαθώ να τον πείσω ότι οι τανάλιες ΔΕΝ είναι για δόντια αλλά για καρύδια και καρτούν. Υπονοώντας σαφώς ότι αν συνεχίσει θα του ξεριζώσω τα δικά του καρύδια. Αλλά βέβαια, είχε προνοήσει και γι΄αυτό. Γιατί νομίζετε ότι οι οδοντίατροι μας βάζουν ΠΡΩΤΑ τις ενέσεις; Νομίζετε ότι τους ενδιαφέρει αν πονάμε; Χέστηκαν. Να μην μιλάμε θέλουν. Όχι, δηλαδή προσπαθείστε εσείς να μιλήσετε με ψόφια γλώσσα. Τα μόνα που άρθρωσα ήταν κάτι μπλιααααα....μπλιεεεε.... Την πήρε πρέφα τη δουλειά το τζιμάνι και μου ΄χωσε κι άλλη ένεση ενώ προσπαθούσα να μαζέψω τα σάλια μου από το σαγόνι. Μου είπε μόνο «ηρέμησε γλυκιά μου, αύριο θα είσαι περδίκι».

Η συνομωσία δεν σταματάει εκεί κυρίες και κύριοι. Εκτός του ότι για άλλη μια φορά απεδείχτηκα εξωγήινος με τέσσερις ρίζες σε ένα δόντι που έπρεπε να έχει δύο, εκτός του ότι η επήρρεια των ενέσεων πέρασε μετά από τρεις ώρες που ήμουν πλέον μακριά για να κινδυνεύουν τα καρύδια του, εκτός του ότι αυτά που εμείς νομίζουμε για δόντια είναι στην ουσία δρακουλόδοντα βαλμένα ανάποδα (εξέλιξη του είδους), ψήθηκα και στον πυρετό. Και τώρα είμαι ένα φρικαρισμένο περδίκι.

Ανακεφαλαίωση : επίσημα δεν έχω άλλες κουφάλες και ανεπίσημα έχω μια μεγάλη δρακουλότρυπα στο στόμα. Επίσημα είμαι υγιής και ανεπίσημα ψήθηκα στον πυρετό μιάμιση μέρα. Επίσημα τα καρύδια του γιατρού είναι στην θέση τους. Ανεπίσημα, εγώ στην θέση του θα τα πρόσεχα πολύ.

Με αγάπη, Το Μπιπ – Μπιπ (που τελικά κερδίζει πάντα μόνο στα κωλοκαρτούν).

22 Σχόλια to “Η ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΩΝ ΟΔΟΝΤΟΓΙΑΤΡΩΝ”

  1. xaxa eisai apolaush.kalo S/K.

  2. aeipote said

    Χαλάρωσε, πέρασε και πάει!

    Καλό απογευματάκι!

  3. renata said

    Πάναθεμά τους! Μη μου τα θυμίζεις ! Περαστικάάάά!

  4. Re>>2300 said

    (ωραίο)

  5. COSTANTINA said

    Hi guys n’ girl! Ρε σεις, πώς ξεχάστηκα!!!! Λοιπόν του παρόντος ποστ εξαιρούνται οι ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ BLOGGERS. Αυτούς τους γουστάρουμε γιατί προφανώς ποτέ δεν θα πάμε στο ιατρείο τους. Ξέρουμε τί λαμόγια είναι από τα μπλογκ τους. 😛

  6. Περαστικά Μπιπ – Μπιπ!
    Έκπληκτος που στην περιγραφή δεν υπάρχουν λέξεις για …μπιπ! Τόοοσο πόνεσε; 🙂

  7. padrazo said

    Τωρα που το λές το έβαλα κάτω και βρήκα ότι από τους τέσσερις οδοντίατρους στους οποίους έχω καταθέσει δόντια και χρήματα οι δύο είχαν ξαφνικό τέλος (μακάβριος πολυ ειμαι σημερα , τι μ’επιασε) , και επειδή ο τελευταίος είναι και συμμαθητής (και αυτός) λέω να το ξανασκεφτώ. Μπα σε καλό μας καλοκαιριάτικα.

  8. COSTANTINA said

    ημίαιμε, θα σε μαλλώσω. Το «γαμημένη τανάλια» δηλαδή τί είναι; Ή από τα πολλά μπιπ έχεις πάθει ανοσία ακόμη κι ΕΣΥ;;;; 😛

    pad, αυτοί θα πρέπει να προσέχουν λοιπόν όχι εσύ. Και ειδικά τα καρύδια τους. Εσύ το πολύ πολύ να πάθεις κάνα έμφραγμα (ηλικία κ.τ.λ.). Κατά τ΄άλλα δεν έχεις κανένα φόβο (φυσικός γαρ και ουχί οδοντοτέτοιος). Καρατσεκαρισμένο. 😛

  9. Κωσταντίνα μου μη με τσιγκλάς… Θ’ άνοιγα το …θαλασσινό μπαούλο, αλλά έχε χάρη που έχεις συγκρατημένο σύζυγο και συγκρατιέμαι κι εγώ! :)))))

  10. cyrusgeo said

    Φιλτάτη Κωνσταντίνα

    Η συνωμοσία φτάνει πολύ πιο βαθιά απ’ ό,τι νομίζεις — για την ακρίβεια, βαθιά ως τις ρίζες των δοντιών σου. Είσαι σίγουρη ότι ο οδοντίατρος δεν σου εμφύτευσε πομποδέκτη για να παρακολουθείσαι εσύ και τα κοντινά σου πρόσωπα; Ε; Είσαι;

    Όχι, ε; Το φανταζόμουν…

    Αν ξαφνικά εκεί που κάθεσαι αρχίσεις να ακούς φωνές, να ξέρεις ότι δεν είναι ο Άγιος Πατάπιος που σου αναθέτει την αποστολή να κηρύξεις το λόγο του Αλλάχ (είπαμε, ένας είναι ο Θεός), ούτε εσύ έγινες Ζαν ντ’ Αρκ, έτοιμη να διώξει τους βρομερούς Άγγλους από την όμορφη κι αθώα Γαλλία.

    Σε παρακολουθούν…

  11. Περαστικά!

  12. χεχεχε

    σε τανάλιασε ΠΛΗΡΩΣ ο γιατρούλης!

    χεχεχε

  13. orlando said

    Πάλι καλά κορίτσι μου… Εμένα μου περνάει ιμάντες απ τα χερούλια στα χέρια!
    Το εννοώ!
    Περαστικά

  14. …o μονος γιατρος που δεν εχω επισκεφτει ακομα ειναι ο ψυχολογος(…νομιζατε οτι θα’λεγα οδοντιατρος;πού τετοια τυχη;)

  15. mosaic said

    you are always ahead of the game οπότε τι να πει κανείς?

    (μια χαρά γιατρός ήτανε, να το λες συχνά μπας και το πιστέψεις)(α ρε τι τραβάμε!)

  16. wetex said

    Περαστικά Ψιλικατζού,

    εμένα αυτό που την έσπαγε πάντα εκτός απο αυτό με τις τανάλιες που περιγράφεις είναι και το εξής, ότι ενώ είσαι μέσα σε μια κατάσταση τρόμου με το που βλέπεις την τανάλια, τότε βρίσκει ο γελοίος ο οδοντίατρος να την πέσει στη βοηθό του. και όλα αυτά πάνω απο το κεφάλι σου την ώρα που εσύ ιδρώνεις και ξειδρώνεις. δεν ξέρω αλλά μου έχει τύχει πολλές φορές (να βρεθώ βουβός μάρτυρας ενός φλέρτ).

  17. COSTANTINA said

    Hmiaime, το «συγκρατημένος σύζυγος» μου άρεσε. Κάτσε να του το πω να χαρεί. 🙂

    Doll, πλήρως και τον πλήρωσα κιόλας! 🙂

    kat, οκ. Θα φροντίσω να είμαι σε φόρμα (έχουμε πολλά να κάνουμε) 🙂

    cyrusgeo,χαραμίζεσαι. Γράψε κάνα τέτοιο μυθιστόρημα και τον έφαγες λάχανο τον Ντάνι τον Μπράουν! 😛

    penguin, thanx. 🙂

    Orlando, καλή ιδέα. Πρέπει να έχεις και γαμώ τους γιατρούς πάντως. Ευχαριστώ ρε συ. 🙂

    nicola, λάθος. Σε γυναικολόγο έχεις πάει; Χα! Δεν ξέρεις τί χάνεις. 😛

    mosaic, όντως ήταν μια χαρά ο γιατρός. Κάποια στιγμή θα σας γράψω για τον προηγούμενο και γιατί τον άλλαξα και θα καταλάβεις. 🙂

    wetex, εμένα ποτέ οι γιατροί μου δεν είχαν βοηθούς. Εντάξει, άμα μου καθόταν τέτοια φάση θα ΄χε φάει την τανάλια στο κεφάλι πάντως. 🙂

  18. περαστικα..
    γινε καλα μια και ερχομαι σε δεκα μερουλες..
    δεν θα εχεις δικαιολογιες περι πονοδοντου!!!

  19. Εγώ πηγαίνω σε κείνη την οδοντίατρο που εμφανίζεται με τα ξέκωλα και ξεχνάω τον πόνο μου!

  20. Αυτό με την τανάλια το έπαθα κι εγώ όταν πήγα στο οδοντογιατρό του ΙΚΑ… ίδιο σκηνικό μ’ εξαίρεση ότι
    (α) μου έκανε μια ένεση που μάλλον περιείχε μόνο ορό (νεράκι) αντί για παυσίπονο..
    (β) ο γιατρός έβριζε σαν νταλικέρης. Τι «γαμ* την πουτ*να μου», τι «γαμ* το φρονημήτη σου» άκουσα δεν λέγεται… Ο τύπος ίδρωσε ξείδρωσε με την τανάλια, αλλά έκανε καλή και γρήγορη δουλειά.

    Εχω μια απορία: Ακόμα και οι ιδιώτες έχουν τανάλιες; Νόμιζα ότι μόνο το ΙΚΑ είχε μείνει πίσω.

  21. An-Lu said

    Καλό ξεμούδιασμα βρε!!!!!

  22. komsos said

    καλά αν φτάσατε όλοι εσείς σε σημείο να σας βγάλουν δόντια ε τότε καλά να πάθετε. Τότε μόνο θα δώσετε σημασία και στην άμοιρη λεξούλα που λέγεται πρόληψη. Δεν πάτε να πλύνετε κανα δοντάκι λέω γω που έχετε καταντήσει όλοι ορυχεία τερηδόνας και αφήτε την τανάλια στην άκρη. Αλλωστε εσείς πάτε όλοι παρακαλώντας στον οδοντίατρο δεν έρχεται κανείς σπίτι σας ούτε στο δικό μου. Loosers.

Σχολιάστε

 
