X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΑΖΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 23, 2006

(No fucking way!!!)

Πάντα ονειρευόμουν το – πριγκηπόπουλο – πάνω - στ΄άλογο να είναι ίδιο με εμένα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έτσι το είχα καταλάβει από άλλα ζευγάρια. Να του αρέσουν τα ίδια πράγματα, τα ίδια φαγητά, τα ίδια βιβλία, οι ίδιες μουσικές. Και όπως ήταν φυσικό, ολόκληρο το σύμπαν συνομώτησε και μου ΄φερε το ανάποδό μου. Μα ακριβώς όμως. Και χωρίς άλογο – κάνω πως το προσπερνάω ακριβώς αυτό.

Η μουσική μου για κείνον είναι «αγριάδα» (χεχε epic metal rulez), η μουσική του για μένα είναι «αν το βίντεοκλιπ είναι flesh κάνουμε και τούμπες». Τα αναγνώσματά του είναι Ιστορίες, εικονογραφημένα, πόλεμοι και γενικώς σπαθόλουρα, τα δικά μου οτιδήποτε δεν περιέχει τα προηγούμενα (εκτός από βαβέλ και παραπέντε). Ακόμα και στο φαγητό μου τη σπάει. Απ΄το κοτόπουλο εκείνος θα φάει μόνο στήθος και εγώ μόνο μπούτι. Σπάνια βλέπουμε ταινίες μαζί.

Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μας αρέσουν οι ίδιες ταινίες, εκτός από σπανιότατες εξαιρέσεις που φυσικά πρέπει να έχουν έστω κι έναν πήδουλο. Για να πάρουμε οικογενειακό παγωτό πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δεν είναι μία γεύση. Εγώ θέλω την σοκολάτα μου μόνο και εκείνος την βανίλια του μόνο. Μάλιστα εκεί που ενώνονται, τα χωρίζουμε με το μαχαίρι γιατί είναι αδύνατον να δοκιμάσω βανίλια ή να δοκιμάσει σοκολάτα. Στο μόνο που ταιριάζουμε είναι το γάλα. Δεν μπαίνει στο σπίτι μας αυτό το σιχαμερό πράγμα. Κι αν μπει αναγκαστικά (γαμώ το φραπόγαλό σας γαμώ), το πιάνουμε κλείνοντας την μύτη και το πετάμε αμέσως μετά την χρήση. Πάλι καλά. Το σύμπαν θα ξεχάστηκε στο γάλα. Αν φυσικά ξεχάσω κι εγώ το γεγονός ότι έχω κολλημένους στο στήθος δύο γαλακτοφόρους αδένες και κάποια στιγμή στο μέλλον θα ξερνάω με τον ίδιο μου τον εαυτό.

Το θέμα βέβαια, δεν είναι καθόλου οι διαφορές μας. Είναι το απίστευτο κουλό που βγαίνει μέσα από αυτές. Ο καθένας μας είναι τελείως άσχετος με τα ενδιαφέροντα του άλλου. Και τελικά δεν με νοιάζει μία. Ας πούμε, στις κυριακάτικες εφημερίδες εκείνος θα διαβάσει τα πολιτικά, τα αθλητικά και τα οικονομικά και εγώ τα πολιτιστικά και τα κουτσομπολίστικα.

Το ρεζουμέ είναι λιγάκι περίεργο. Δεν γουστάρουμε να κάνουμε – πράγματα - μαζί. Η καλύτερή μου είναι όταν πάει γήπεδο και η καλύτερή του όταν πήγαινα σε διάφορα μαθήματα (εντάξει, κοπτική ραπτική ήταν αλλά δεν το λέμε παραέξω) ή όταν πάω σε φίλες. Θέλω να πω, πως δεν είναι απαραίτητο να έχουμε κοινά ενδιαφέροντα και κοινές ασχολίες. Κάποτε αυτό με απασχολούσε πολύ. Εκτός δηλαδή απ΄τα ευνόητα ήθελα να κάνουμε κι άλλα πράγματα μαζί.

Έβλεπα άλλα ζευγάρια που πήγαιναν παρέα σε μαθήματα χορού ή σε αθλήματα και ψιλοζήλευα. Και άρχισα τις εκπτώσεις. Μέχρι και γήπεδο πήγα. Καλό ήταν αρκεί να μην παρακολουθούσες ποδόσφαιρο. Εκείνος αρνήθηκε όμως να μάθει κοπτική – ραπτική. Το γουρούνι. Μπαστακωνόμουν στις αθλητικές συζητήσεις και ας μην καταλάβαινα γρι. Μουρμούραγα όταν κόλλαγε στον υπολογιστή και δεν κάναμε – κάτι – μαζί, άσχετα αν δεν ήξερα τί. Μετά μου πήρε δικό μου πισί και σταμάτησα να μουρμουράω. Μετά βαρέθηκα να ζητάω πράγματα που ουσιαστικά δεν ήθελα. Γιατί έτσι είχα χρόνο να κάνω αυτά που ήθελα.

Και τώρα συνειδητοποιώ πως με βολεύει που δεν ταιριάζουμε. Στο κάτω – κάτω δεν μου παίρνει τα βιβλία μου, δεν μου χαλάει τα cd μου, μπορώ να δω ταινίες που θα διαλέξω μόνη μου, δεν είμαι υποχρεωμένη να κάτσω να δω ποδόσφαιρο και δεν μου τρώει το παγωτό μου.

Και πείτε σας παρακαλώ στις Σταχτοπούτες (και στις μεταΣταχτοπούτες – aka cosmogirls) ότι είναι ηλίθιες.

26 Σχόλια to “ΜΑΖΙ”

  1. Eva said

    your wish is my command γλυκεια μου,μολις σιχτιρησα μια ΣταχτοΜπουτα,χαχαχα!Το καλυτεροτερο ειναι αυτο με το κοτοπυλο παντως γιατι ετσι αφενος δεν τσακωνεστε για το ποιος θα φαει τι αφετερου δεν παει χαμενο το μισο κοτοπουλο!!!
    Οσο για το ποδοσφαιρο,τι να πω κι εγω που δεν μπορουσα να χαρω τη νικη της ομαδας μου κι επρεπε να σφυριζω αδιαφορα οταν η δικη του ομαδα εχανε απο τη δικη μου!!!Ευτυχως μας τελειωσε και τωρα κανω αποτριχωση οποτε γουσταρω εγω…και περιμενω με μεγαλη αγωνια να ξαναρχισει το πρωταθλημα,χεχεχεχε!

  2. κοίτα , καλά έιναι ή να μοιάζουν πολύ ή να συμπληρώνονται. εσείς συμπληρώνεστε, μια χαρούλα σας βρίσκω.. (πραγαμτικά δεν καταλαβαίνω αυτούς που δεν τρώνε παγωτό σοκολάτα… είναι δυνατόν;)

  3. Eva said

    ναι μαριλινα μου κι ομως ειναι…εγω δεν τρωω καν παγωτο κι αμα λαχει φροντιζω να μην ειναι σοκολατα!!

  4. Arkoudos said

    btw ρε kalsovrake, αλητεία που την κοπάνησες απο την κοπτική-ραπτική… 😛

  5. Amelie said

    kala, gia kako to les??
    eiste simpliromatikoi! panta epsaxna kapoion na faei to mpouti apo to kotopoulo, ti sokolata apo to oikogeneiako pagoto, to aspradi apo to tiganito avgo, ta tsoflia apo to pasatempo (ok, mono to skilaki mou ta troei)
    super! gamo ta zevgaria!
    oso gia to gala, iparxei sovari theoria pou eksigei giati einai afisiko na pinoume gala. (anaptisso en sintomia)
    to gala einai poli vari gia to peptiko sistima, kanei kako, to asvestio pou xreiazetai o organismos to pairnei mia xara apo alla trofima (to pagoto pou legame??)
    apo ti fisi to gala einai gia ta zoa (simperilamvanomenou tou anthropou!) otan de mporoun na proslavoun alli trofi
    to ageladino gala einai gia ta mosxarakia kai to pinoume emeis! para fisi! tstststs..
    pantos ego kafe xoris gala den pino! para fisi, anomaliara gomena ki etsi 🙂

  6. Amelie said

    arkoude

    ξέρει ο ένας τι αρέσει στον άλλο.

    Και μπορεί να του το προσφέρει.

    egrapses!

  7. Eva said

    πολυ μου αρεσει αυτο το aka χρησιμοποιεις Ντινουλι,το λενε και στην Αργεντινη!

  8. Eva said

    συγκινηθηκα σφοδρα με τα σχολια του αρκουδου και του παρεισακτου.Μπραβο παιδια,μου γεμισατε τη μερα με αισιοδοξια,υπαρχει ελπιδα τελικα.Δεν ειναι ολοι οι αντρες ιδιοι,σε ευχαριστω Θεε μου!(αυτα ειναι τα ωραια της περιπλανησης στη μπλογκοσφαιρα…βλεπεις φως στην ακρη του τουνελ!)Να’στε καλα βρε παιδια…

  9. Από την περιγραφή σου ο άνθρωπος είναι σοβαρός και σωστός.Και γώ τρώω το στήθος από το κοτόπουλο και σιχαίνομαι το γάλα.Με το ποδόσφαιρο τα χαλάμε λιγάκι αλλά σ’αυτή τη ζωή δεν μπορείς να τα βρείς όλα τέλεια !

  10. Βασικά, και χάρη κάνω που τρώω στήθος κοτόπουλου. Ούτε να το μυρίσω δε θέλω αλλά τέλος πάντων…

    😉

  11. COSTANTINA said

    Παιδιά είδατε; Δεν υπάρχει λοιπόν καμμιά μαγική συνταγή που να λέει ότι πρέπει να περνάμε quality time μαζί ή όχι, για να πετύχουμε ως ζευγάρι. Αυτά είναι μοδάτες μαλακίες για χαζοβιόλες που δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι όπως και να είσαι σαν άνθρωπος, αν έχεις βρει τον άνθρωπό σου θα περνάτε καλά (είτε έχετε είτε όχι κοινά ενδιαφέροντα)και δεν χρειάζεται καθόλου ν΄αλλάξεις.

    Φυσικά, όλα αυτά απασχολούν ανθρώπους που καίγονται για την κοινωνική εικόνα της σχέσης τους και όχι για την ουσία.

    (αρκούδε, ρώτα τον Καλτσό για το ύφος μου – με καταλαβαίνει ότι γράφω χαζομάρες όταν με ακούει να σκάω μόνη μου απ΄τα γέλια)

    😛

  12. Αρκούδε, με πιάνεις με τις καρφίτσες στο στόμα τώρα, και δεν μπορώ να σου απαντήσω. Θα μου φύγει το πατρόν!

    ;P

  13. renata said

    Αυτό είναι το ωραίο, να αλληλοσυμπληρώνεστε, να αποδέχεστε ο ένας τον άλλο με τα γούστα του, τα θέλω του, τις αδυναμίες του και-το πιο σημαντικό- να μην προσπαθεί ο ένας απ’ τους δυο ν’αλλάξει τον άλλο!
    Είστε τυχεροί!!!!!!!!

    Υ.γ.Κι εγώ το γάλα μόνο στο παγωτό (σοκολάτα) και τον φραπέ το ανέχομαι!

  14. epic metal rulez!!…

  15. Id said

    Πονηρούλα Κωνσταντίνα – έγραψες όλα τα ήσσονος σημασίας στα οποία διαφωνείτε αλλά συμπληρώνεστε, και άφησες να εννοηθούν όλα εκείνα τα σημαντικά που σας δένουν 😉

    Ωραίο είναι πάντως να προτιμάς άλλα πράγματα από εκείνον, αλλά να είσαι πρόθυμη – κι αυτός – να συνοδεύσεις/παραβρεθείς/κάνεις αυτά που αρέσουν και στον άλλον. Και μπορεί να το βρείτε χαζό, αλλά οι στιγμές που μ’αρέσουν περισσότερο είναι όταν βρισκόμαστε στο ίδιο δωμάτιο ασχολούμενοι με τελείως διαφορετικά πράγματα, αλλά σηκώνουμε το κεφάλι την ίδια στιγμή για ένα χαμόγελο. Τρελαίνομαι. Απλά :))

  16. alombar42 said

    Μια χαρά σας βρίσκω. Μαζί, διαβάζετε όλη την εφημερίδα, τρώτε όλο το κοτόπουλο, τρώτε όλο το παγωτό, ακούτε όλες τις μουσικές, βλέπετε όλες τις ταινίες κλπ κλπ.

    Και πού να σου πω και το άλλο…

    Μια φορά κι ένα καιρό ήταν μια οικογένεια αρκούδων: ο αρκούδος, η αρκούδα και το αρκουδάκι.

    Ο αρκούδος ήταν σωματώδης και άγριος. Η αρκούδα ήταν λεπτεπίλεπτη και υπερβολικά ευγενική. Το ακουδάκι ήταν… όπως πρέπει.

    Ο ακούδος έτρωγε τη σούπα του καυτή. Η αρκούδα έτρωγε τη σούπα της κρύα. Το αρκουδάκι έτρωγε τη σούπα του… όπως πρέπει.

    🙂

  17. ta pio polla zeugaria etsi einai kwstantina…mia xara

  18. T’ αντίθετα έλκονται κι έτσι δεν πάει τίποτα χαμένο από το κοτόπουλο.
    Με τον σύζυγο έχουμε διαφορετικά γούστα και δεν κάνουμε πολλά «εξωσχολικά» πράγματα μαζί κι είμαστε μια χαρά τα τελευταία 20 χρόνια. Εντάξει, ομολογώ ότι του τρώω και τη μεριά του στο παγωτό αλλά μην το κάνουμε θέμα.
    🙂

  19. diki said

    Οι αντιθέσεις προκαλούν τριβές κι η τριβή ενέργεια και για να γίνει οτιδήποτε στον κόσμο (ακόμα και τα καλά) θέλει ενέργεια. Άρα η φύση είναι υπέρ των αντιθέσεων. 🙂

  20. An-Lu said

    Όπως διαπίστωσες και μόνη σου, οι κοινές προτιμήσεις δεν είναι το παν! Οι κοινές ιδέες σε θέματα ΟΥΣΙΑΣ, είναι!
    (Για την ιστορία, εγώ προτιμώ άσπρο κρασί και ο βίκτωρας κόκκινο-εγώ τη βανίλια, ό βικτωρας τη σοκολάτα παγωτο κλπ κλπ)
    Τώρα να σου πως πως είναι ζήτημα αν τσακονώμαστε μια στο 6μηνο….θα ζηλέψεις?

  21. aeipote said

    Ηρακλείτιο Ζεύγος!
    [Το αντίξουν συμφέρον και εκ των διαφερόντων καλλίστην αρμονίαν.]

  22. Mata Hari said

    mallon tha simfoniso ki ego… i teleytaia mou sxesi kratise mono treis mines giati paraimastan omoioi. ta idia endiaferonta, o idios tropos sizitisis, ta idia gousta. alla girise boumerang. E den ginetai o allos na se paizei me ta idia sou ta opla! pote den tsakothikame, oute diafonisame alla varethikame. san filoi pali eimaste poli kalitera!

  23. Λοιπόν…μια χαρά σας βρίσκω.Άσε που στην τελική,έχω αρχίσει να διαπιστώνω ότι το «ίδιο» το βαριέσαι γρήγορα…
    Και λίγο suspence βρε παιδί μου!;)

  24. COSTANTINA said

    Καλά ρε κορίτσια και σε αυτό συμφωνείτε;;;;
    Με έχετε αφήσει τελείως μαλάκα. Μπράβο ρε σεις.

    In the end, there will NOT be only one. 😛

  25. εγω παλι με την κοπελα μου μοιαζουμε σε πολλα αλλα μετα απο 8 μηνες μαζι (και σχεδον συνεχεια μαζι ετσι?) δεν εχουμε βαρεθει ουτε λεπτο ο ενας τον αλλον. ειναι ωραιο να μπορεις να διασκεδασεις με τον ανθρωπο σου και να το ευχαριστηθουν και οι δυο. ακουμε ιδια μουσικη, και μας αρεσει πολυ να καθομαστε μεσα να βλεπουμε ταινιες, δεν ειμαστε του κλαμπ και της πολυ φασαριας κι ετσι δεν τραβολογαει ο ενας τον αλλον σε μερη που δεν θελουμε, μας αρεσουν απλα πραγματα και μπορουμε να περασουμε ομορφα ακομα και με μια απλη βολτα με το αυτοκινητο. ποτε δεν θυμαμαι να εχουμε διαφωνησει στον τροπο διασκεδασης ή στο «τι θα κανουμε σημερα το βραδυ». Φυσικα διαφερουμε και σε πολλα πραγματα στα οποια εχουμε την τυχη να συμπληρωνει ο ενας τον αλλον. ειδικα στον τροπο σκεψης και σε διαφορες αποψεις, εγω ειμαι πιο ορθολογιστης, εκεινη πιο συναισθηματικη. εκεινη θα τσαντιστει πολυ με κατι, εγω θα προσπαθησω να της δειξω την αστεια πλευρα για να χαλαρωσει, εγω θα αγχωθω με κατι, εκεινη θα μου πει κατι που δεν ειχα σκεφτει και που πραγματικα αλλαζει τα δεδομενα και θα με ηρεμησει. ολα αυτα τελος παντων συνδυαζονται σε μια πολυ ομορφη, με πολυ γελιο, και καθολου βαρεμαρα σχεση.

    δεν πιστευω ομως οτι αυτος ειναι ο μονος τροπος να εχεις ομορφη σχεση. η ουσια πιστευω ειναι στουν ανθρωπους. ειτε ταιριαζουν σε πολλα ειτε σε τιποτα το θεμα ειναι πως αντιμετωπιζουν ο ενας τον αλλον, ποσο ομορφα νιωθουν με τον αλλον, και κυριως ποσο επικοινωνουν με τον αλλον. νομιζω στο τελος ολα συμπυκνωνονται στην επικοινωνια… να μην κουραζεσαι να μιλας στον αλλον, να μην κουραζεσαι να εξηγεις τα ιδια και τα ιδια, να μην φθειρεσαι απο χαζομαρες. να αγαπας και να το δεινχεις…

    P.S. δεν μου αρεσει καθολου η φετα και εκεινη τρελενεται, οποτε οταν παμε να φαμε ειναι η καλυτερη της που την εχει ολη δικια της! 🙂

  26. arkoudos said

    Διαβάζοντας το άρθρο, λέει «σ’αγαπάω ρε βλάκα» και μ’ αρέσει πολύ το ύφος που (φαντάζομαι οτι) παίρνεις όταν το γράφεις… 🙂

    Στα δικά μας: Με την Ελεάνα είμαστε μαζί στο μυαλό, χώρια στα υλικά.

    Της αρέσει κάτι; Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα αρέσει σε μένα (δοκιμασμένο). Τα περί ποδοσφαίρου και μπαλέτου δε-τα-συζητώ είναι sans voir.

    Αυτό που μας κρατάει μαζί (περάν του ανώμαλου και μαζοχιστικού του πράγματος) είναι οτι α) παιρνάμε καλά μαζί, όπου και να είμαστε (είτε βλέπει μπάλα, είτε βλέπω μπαλέτο -λέμε τώρα) και ποιο σημαντικό βου) ξέρει ο ένας τι αρέσει στον άλλο.

    Και μπορεί να του το προσφέρει.

    Είναι σαν να παίρνει «ο εν λόγω» παγωτό επίτηδες σοκολάτα ΚΑΙ βανίλια, επειδή τρώς και εσύ… 🙂

Σχολιάστε

 
