X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

WHAT A WONDERFUL WORLD…

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 10, 2006

Αυτό είναι το πρώτο βραδινό μου κείμενο. Πάντα λειτουργούσα καλύτερα τη νύχτα. Ας το κάνω λιγάκι πιο «σκοτεινό» λοιπόν όπως ακριβώς είναι και η αίσθηση που μου αφήνει αυτές τις μέρες η μικρή μας κοινωνία ηλεκτρονίων. Που κάποιες στιγμές εύχομαι να ήμασταν μονάχα ηλεκτρόνια και όχι άνθρωποι. Θα ήταν όλα πιο εύκολα έτσι.

Μικρά φλασάκια από όλα τα χρόνια της ζωής μου περνούν από τα μάτια μου όλο και πιο έντονα αυτές τις μέρες. Επιμένουν να μου θυμίζουν πράγματα που θα ΄θελα να ξεχάσω, να μην χρειαστεί να ξανασυναντήσω.

Πέντε ετών...Στα βαγόνια του τραίνου της Γερμανίας έκανα κάποτε ένα μεγάλο λάθος. Έτρεξα μπροστά αφήνοντας το χέρι της μάνας μου για να προλάβω το τελευταίο σφύριγμα. Μπήκα στο βαγόνι που καθόταν μια φίλη μας με τον γιο της. Έντρομη η μητέρα μου με βούτηξε, με έβγαλε από το βαγόνι και προχωρήσαμε μπροστά. Στα «δικά μας» βαγόνια. Θα συναντούσε την φίλη της μετά. Εκείνο το κομμάτι του τραίνου που είχα μπει κατά λάθος δεν ήταν για μας, ήταν για τους Τούρκους. Όταν ρώτησα την μητέρα μου γιατί οι Γερμανοί, οι Έλληνες και όλοι οι άλλοι κάθονται μπροστά και όχι μαζί με την φίλη μας, μου απάντησε ότι έτσι λέει ο νόμος. Αργότερα έμαθα ότι ο «νόμος» αυτός καθιερώθηκε διότι οι Τούρκοι μύριζαν άσχημα.

Έντεκα ετών...Στο σχολείο πήγαινα μαζί στην ίδια τάξη μαζί με τον ξάδελφό μου. Ήταν μάρτυρας του Ιεχωβά. Μέχρι να ξεκαθαρριστεί από την γιαγιά μου ότι εγώ ήμουν χριστιανή ορθόδοξη, περνούσα καθημερινά τεστ από άλλες μαμάδες : «κάνε το σταυρό σου», «πες μου το πάτερ ημών», «πήγες την Κυριακή στην εκκλησία;» Ο ξάδελφός μου σύντομα απομονώθηκε τελείως από τα υπόλοιπα παιδιά. Όταν κάναμε προσευχή στο προαύλιο εκείνος ήταν ήδη στην αίθουσα και μας περίμενε. Η απομόνωση αυτή τον έκανε εσωστρεφή, ντροπαλό και φοβισμένο. Έγινε πολύ κακός μαθητής, πήγε αργότερα φυλακή στο στρατό περίπου πέντε χρόνια διότι η θρησκεία του δεν του επέτρεπε να βαστήξει όπλο και τώρα εργάζεται στις λαικές αγορές. Ακόμη μισεί το σχολείο.

Δεκαεφτά ετών... Ο πατέρας μου έπαθε ατύχημα στα καράβια και αναγκάστηκαν με την μητέρα μου να εργαστούν σε λαικές αγορές στα προάστια της Αττικής. Μόλις είχε έρθει το πρώτο κύμα μεταναστών και πήγαινα να βοηθήσω γιατί οι κλοπές ήταν απίστευτες με αποκορύφωμα το Κορωπί και τον Ωρωπό. Οι μητέρες είχαν εκπαιδεύσει τα πιτσιρίκια να κρύβονται κάτω από τον πάγκο και όσο εκείνες διάλεγαν, εκείνα βουτούσαν ότι έφτανε το χέρι τους. Οι πάγκοι με τα λαχανικά είχαν κυριολεκτικά ρημαχτεί και αυτοί οι άνθρωποι κυριολεκτικά πεινούσαν. Εκτός λοιπόν από την υπερβολική αστυνόμευση, οι λαικατζήδες αποφάσισαν να δράσουν κι εκείνοι. Προμηθεύτηκαν ξύλινα γκλομπ και παρέδιδαν οι ίδιοι τους κλέφτες στους αστυνομικούς μετά την δημόσια «περιποίηση». Τόσο πολύ ξύλο δεν έχω δει ποτέ άλλοτε στην ζωή μου. Τον καιρό εκείνο θυμάμαι μονίμως να προσπαθώ με τον πατέρα μου να συνεφέρουμε την μητέρα μου που λιποθυμούσε από τα κλάμματα.

Τριάντα δύο ετών... Η Ρ. από την Αλβανία νοίκιασε σπίτι απέναντι από το μαγαζί μου. Μια πολύ αγαπημένη οικογένεια με δυό κοριτσάκια. Ο σύζυγος δούλευε σε οικοδομές και εκείνη καθαρίστρια σε σπίτια. Η γειτονιά κυριολεκτικά τους αγκάλιασε, αφού φυσικά εκείνη ξεβρώμισε όλα τα σπίτια της και εκείνος έκανε όλες τις χαμαλοδουλειές των γειτόνων. Όλα αυτά βέβαια, μέχρι που ανακάλυψαν ότι ήταν Μουσουλμάνοι. Πολύ σύντομα δεν έβρισκαν δουλειά. Μέσα σε δύο μήνες εκείνοι και τα παιδιά τους βαφτίστηκαν χριστιανοί με νονάδες δυό «κυρίες» της γειτονιάς. Τώρα ζουν ήσυχα και έχουν πολλή δουλειά. Μονάχα που καιγόταν η καρδιά μου όταν έβλεπα μέσα από το παράθυρό τους να στρώνουν το χαλί και να κάνουν κρυφά την προσευχή τους στον Αλλάχ.

Θα έδινα τα πάντα για να μην ξαναζήσω τέτοιες στιγμές. Και πιστέψτε με δεν έχω αναφέρει ούτε τις μισές. Δεν ξέρω αν κάνω κακό στην πατρίδα να σκέφτομαι έτσι, δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την απομόνωση ανθρώπων αλλά ακόμα κι αν βουλιάξει η πατρίδα μου, πιστεύω ότι όλοι οι παραπάνω άνθρωποι δεν το αξίζουν όλο αυτό.

Κι ας μυρίζουν, κι ας πιστεύουν όπου θέλουν, κι ας είναι αναγκασμένοι να βάλουν τα παιδιά τους να κλέψουν για να φάνε.

18 Σχόλια to “WHAT A WONDERFUL WORLD…”

  1. renata said

    Κι εγώ μαζί σου! Να δεις τι ρατσισμός υποβόσκει στο σχολείο, όταν δεν εκδηλώνεται ανοιχτά στους Αλβανούς ή γενικά τους διαφορετικούς (ιεχωβάδες κ. ά.)! Δε μιλώ για τα παιδιά, που στο κάτω κάτω της γραφής αντιδρούν σύμφωνα με αυτά που ζουν και βλέπουν στην οικογένειά τους, αλλά και από τους διδάσκοντες, ειδικά μερικούς που το παίζουν προοδευτικοί. Ένα τέτοιο παιδί πρέπει ν’ αγωνιστεί διπλάσιο από τ’ άλλα να δείξει την αξία του κι όταν το καταφέρνει βλέπω να απορούνε! Θυμήθηκα κι ένα περιστατικό μ’ ένα Αφρικανό παιδίατρο στο Παίδων, όταν ήμουν μικρή -πριν από κάτι αιώνες δηλ.- που ξυπνώντας τον είδα ξαφνικά πάνω απ’ το κρεβάτι μου, τρόμαξα και κρυφτηκα από κάτω. Όταν το θυμάμαι ντρέπομαι για τον εαυτό μου, που το μόνο ελαφρυντικό που μου αναγνωρίζω είναι πως ήμουν μόνο 6 ετών και ήμουν επηρεασμένη από τις φοβέρες της μαμάς «θα σε δώσω στον Αράπη, αν δε φας!»

  2. COSTANTINA said

    anonyme, δεν έχω ιδέα πώς αντιμετωπίζονται όλα αυτά στην Αγγλία (έχω, αλλά πολύ μικρή). Για πες…

    Αθεόφοβε, σωστός. Δεν έχουν δικαίωμα να μας μιλούν για Ελληνικό Έθνος τα παπαδαριά όταν κάνουν καθημερινά τόσα εγκλήματα εναντίον του.

    iolithikos, να ΄σαι καλά. Χαίρομαι να συναντώ ανθρώπους σαν κι εσένα εδώ μέσα. Ίσως να είναι καλό που δεν είμαστε μόνο ηλεκτρόνια τελικά. 🙂

    alximist, ειδικά εσύ θα είχες να μας πεις πολλές ιστορίες για τον ρατσισμό έχοντας ταξιδέψει τόσο πολύ. Εγώ πάλι θα ήθελα να μου τις πεις από κοντά. 😉

    evelina, οι πολιτικοί του κάθε τόπου κακώς συγχέονται με τα αισθήματά μας για τους πολίτες. Αρκεί να μην είμαστε προκατειλημένοι. Να΄σαι καλά. 🙂

    Mano, είναι συγκλονιστικό να μαθαίνεις τί κρύβεται πίσω από κάθε ψυχή. Ειδικά ενός μετανάστη. Ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα. Μου λείπεις και εύχομαι να είσαι καλά. 🙂

    kat, ευχαριστώ κοριτσάκι. Όποτε περνάς απ΄τα μέρη μας κερνάω καφέ (εντάξει, χωρίς τσιγάρο) . 🙂

    Ρενάτα,μονάχα να έβλεπες τις παρέες των πιτσιρικιών στην γειτονιά μου. Ξεχωριστά τα Αρμενάκια, τα Αλβανάκια, τα Ελληνάκια. Και οι γονείς από δίπλα μην τυχόν και μπλέξουν τα παιδιά τους με κακές παρέες. Φρίκη. Το ζούσα από κοντά αυτό που λες. Πολλά ακόμη θα πρέπει να αλλάξουν.

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ. 🙂

  3. iolithikos said

    διαβάζοντας το κείμενο σου μου ήρθε η είκονα από ένα παραμυθάκι που άκουσα όταν ήμουν μικρός , θα ήθελα να το μοιραστώ….

    Ο μικρος λαγός

    Οταν ημουν πέντε χρονών, η δασκάλα μου μου είχα μιλήσει για την ζωούλα του μικρού λαγού. Για την δειλη καρδιά του , για τα ανησυχα πόδια του, για τα σταφύλια, που έκλεβε από την αυλή μας… για τα θεριά του κόσμου που τον κυνηγούν.

    Κάτω από το θρανίο μου ξεδίπλωνα το άσπρο μου μαντηλάκι, για να μαζέψω τα δάκρυά μου…
    Μεγάλωσα….
    Η δασκάλα μου θα έγινε γιαγιά…
    εγώ γυρίζω μ τους στίχους μου στους δρόμους.
    Ο μικρός λαγός θα πέθανε…
    μα ακόμα τα θεριά του κόσμου θα τον κυνηγούν και αυτόν και εμένα…

  4. alximist said

    Εγώ πάλι θα μοιραστώ μαζί σου την εξής όμορφη εμπιερία μου. Πριν χρόνια (μην ρωτήσεις πόσα) έκανα ιντεραιλ στην Ευρώπη μέσα στο χειμώνα (πάντα γκάου είμουν τι περιμένεις). Στο καράβι για Ιταλία, είμασταν μόνο 2 στο 3η θέσης, εγώ και ένας Μπαγκλαντεσιανός. ‘Ωρες στο κάράβι γνωριστήκαμε, ωραίος τύπος, έκανε το γύρο του κόσμου με ποδήλατο! Είχε και ενα βιβλιο που μάζευε υπογραφές. Το σκεπτικό ήταν να αποδείξει ότι η ζωή χωρίς ναρκωτικά είναι εφικτό να κάνει κανεις τα πάντα.
    Για αυτό όμως που θα τον θυμάμαι ήταν το εξής απλό που μου προκάλεσε στιγμιαίο πολιτισμικό σοκ εκείνη την στιγμή. Ο τύπος πρότεινε να ανεβούμε στην Πρύμνη να δούμε την θάλασσα και εγώ συμφώνησα, την ώρα που ανεβαίναμε την σκάλα αυτός φυσικά και αυθόρμητα που έπιασε το χέρι και ανεβήκαμε μαζί…εκείνη την στιγμή με διαπέρασε ένα σύγκρυο, γιατί αυτό στην δικό μου πολιτισμό το κάνουν μόνο απονήρευτα παιδία και αυτό ήταν η κίνησή του , μια αθώα ανοιχτοκαρδη κίνηση που όμως στην Ελλάδα θεωρείται σεξουαλική και αφύσικη όταν πρόκειται για 2 άνδρες, ειναι αυτόματα ένδειξη ομοφυλοφιλίας. Φυσικά ούτε που το έδειξα στον άνθρωπο, αλλά στιγμιαία το μυαλό μου επεξεργάστηκε όλο αυτό και έκρινε ότι ήταν τόσο γελοιο να υπάρχει μια τέτοια απαγόρευση που επιτάσει η κοινωνία…Αργότερα, το είδα να συμβαίνει πολυ συχνά και στην Κίνα, μάλιστα χειρονομίες και στάσεις 2 αγορίων ή κοριτσίων που στην δική μας κοινωνία θα αντιμετωπίζονταν ως ομοφυλοφιλική συμπεριφορά….

  5. Anonymous said

    oi aggloi einai toso stokoi pou prospa8wntas na einai politically correct pros tous metanastes… ftasane se shmeio na einai ratsistes pros tous idious tous agglous… (kuriws h kubernhsh.
    bebaia, ratsismos yparxei pantou…
    alla sthn agglia apo opou kai na eisai, (opoudhpote), an exeis ore3h 8a ta katafereis mia xara… to biwtiko epipedo einai se polu kalh katastash…

  6. aeipote said

    Γλυκύτατο. Όπως και το What a Wonderful World» με τον κ. Louis Armstrong είναι ένα από τα πιο γλυκά «χειμωνιάτικα» τραγούδια που έχω ακούσει.

  7. Πέρυσι,πήγα με τα Τ.Ε.Ι. εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη.Δε θα αναφερθώ στην υπέροχη πόλη που αντίκρυσα,αλλά στη ζεστασιά των ανθρώπων με τους οποίους αντάλλαξα δυο κουβέντες.Μια κυρία στο ξενοδοχείο μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα κι ένας κύριος στο δρόμο,όταν τον σταμάτησα για να μου υποδείξει ένα μέρος,ήταν διατεθειμένος να με πάει μέχρι εκεί!…Φανατισμένους και ρατσιστές,8α βρείς παντού.Και δυστυχώς,η κοινωνία ενισχύει τον ακραίο συλλογισμό τους..:(

  8. Μπράβο, βρε Costantina.
    Κάποτε ήμουν με μια γυναίκα που ήταν πολιτικός πρόσφυγας από το Ουζμπεικιστάν. Ελληνίδα. Τσακωνόμασταν φρικτά κάθε φορά που φτιάχναμε βαλίτσες για διακοπές.
    Μια μέρα την ρώτησα:
    -Βρε παιδί μου, γιατί τσακωνόμαστε; Χαρά είναι!
    -Για σένα το να φτιάχνεις βαλίτσες σημαίνει χαρά, διακοπές. Για μένα σημαίνει: ξεριζωμό.
    Κάγκελο εγώ!
    Πού να το φαντασθώ ο βλάκας.
    PS. Χαίρομαι που επέσετρεψες.
    Εγώ θα επιστρέψω όταν είμαι έτοιμος.

  9. αγαπημένη μου φιλενάδα..
    όταν σταματήσεις να βλέπεις τέτοιες εικόνες θα σημαίνει
    1ον. ότι ο κόσμος έχει γίνει τέλειος.
    2ον.οτι έχεις χάσει το φως σου.
    3ον. ότι έχεις μετακομίσει στα β.π.
    4ον. ότι σταμάτησες να είσαι ο οξυδερκής και ευαίσθητος άνθρωπος που ξέρω..

    να μην αλλάξεις-βαθιά μέσα μου ευχόμενα να συμβεί το πρώτο παραμένω ένας αισιόδοξος και ονειροπαρμένος άνθρωπος τελικά!!!
    φιλάκια πολλά
    καλημέρα.

  10. Anonymous said

    sta sygekrimena 8emata pou anafereis se auto to post… (oso kruoi kai blakes einai) paradexomai tous agglous… dekaeties mprosta apo emas…

  11. Διαβάζοντας αυτό το τόσο ανθρώπινο κείμενο η τηλεόραση δείχνει απίστευτες σκηνές με ένα παπά που ευλογεί μια ατελείωτη σειρά από αυτοκίνητα !!Δυστυχώς ολος αυτός ο κόσμος που τρέχει να του ευλογήσουν το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανεχτεί την διαφορετικότητα του άλλου γιατί από παιδί έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου από το παπαδαριό ότι όσοι δεν είναι ορθόδοξοι ακόμη κι’αν είναι χριστιανοί είναι άπιστοι,αιρετικοί,ανήθικοι κτλ
    Όλα αυτά διανθισμένα με τις παπαρολογίες για την υπεροχή του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού όταν ο Χριστιανισμός κατέστρεψε καθε τι ελληνικό.

  12. COSTANTINA said

    anonyme, δεν τα ξέρω καθόλου όλα αυτά πάντως όντως οι Άγγλοι είναι κολλημένοι με τους τύπους οπότε δεν μου κάνει καμμία εντύπωση. Thanx.:)

    aeipote, μακάρι να μην είχα λόγους να το γράψω φίλε μου.

    Κερκ, έτσι! Πες τα!
    (Αν και με εντυπωσίασε πραγματικά το συντακτικό σου)
    😉

  13. Δε θα πω πολλά, με κάλυψαν οι προλαλήσαντες. Υπάρχουν ένα σωρό ανεγκέφαλοι κομπλεξικοί στόκοι που δεν καταλαβαίνουν ότι το να βαφτιστεί κάποιος Χριστιανός μόνο για κοινωνικούς λόγους δε γίνεται και Χριστιανός αυτόματα (και άμα γίνει δηλαδή τι θα καταλάβει;;;). Αυτός ο κοινωνικός ρατσισμός είναι απίστευτος. Εδώ εμένα θα μου πεις, που θεωρητικά (πάντα) είμαι και Χ.Ο. όταν το Πάσχα έτρωγα στη δουλειά ψητούρες delivery με κοίταζαν ορισμένοι και με γουρλωμένα μάτια μου έλεγαν «δε νηστεύεις»;;;. Γιατί οι διευθυντές Marketing δεν παίρνουνε μαθήματα από το παπαδαριό; Θα γίνουν οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες μετά!!!

  14. kerk said

    Οσο θα υπαρχουν ελληναραδες, κομπλεξικοι αλλα και αλλοι με καταληξη επιθετου -ογλου αλλα και αρχικο Καρα- που νομιζουν οτι ειναι γνησιοι απογονοι του Περικλη και με τα λογια και τις πραξεις τους τεινουν να κανουν π.χ. Τεχερανη την Θεσσαλονικη, διαρρηγνυουν τα ιμματια τους για το μεγαλειο και τον αλτρουισμο τους μεσα απο την ιστορικη τους ημιμαθεια περιφερομενοι σε οποιο τηλεοπτικο παραθυρο μπορουν να γαβγιζουν, αλλο τοσο η οικια σε εσενα εικονα της Αλβανικης οικογενειας αλλα και το γλυκο προσωπο της νεας υποψηφιας υπερνομαρχης, η οποια σημειωτεων αν ηταν αμερικανα η βρεττανη, καθολικη ή προτεσταντης ουδολως θα ενοχλουσε, τουναντιον μαλιστα, θα αποτελει παντα το βασικο συστατικο της ισχυροποιησης του εν ιδρυσει υπο αρχιεπισκοπου Χριστοδουλου και συν αυτω κοπροσκυλα, ενος τραβεστι ελληνορθοδοξου πολιτισμου –ο οποιος καποια χρονια πριν δια του εκπροσωπου του και συνιδρυτη Ανθιμου που ως μητροπολιτης Αλεξανδρουπολης, για 20 συναπτα ετη αγκαλιαζε τα εκει παιδια μουσουλμανων βγαζοντας λογους περι ισονομιας και σημερα τα φτυνει στα μουτρα βλεποντας στο προσωπο τους, διαφενομενους Τουρκους πρακτορες και φανταστικους εχθρους– που θα τρεφεται με τυφλο πατριωτισμο και θα συντηρειται με πριβε επισκεψεις σε σικ γαλλικα ξενοδοχεια.

  15. kerk said

    Thanks.
    Μου αρεσουν τα ζεστα θεματα…εκτονωνομαι

  16. dimitris21 said

    Δεν το καταλαβαίνω τι σημαίνει να είσαι Ελληνας Τούρκος Αλβανός Γάλλος Αγγλος Χριαστιανός Καθολικός μουσουλμάνος και και και πραγματικά δεν μπορώ.Είμαι 21 χρονών ότι είμα αυτή τη στιγμή δεν το διάλεξα αλλά μου το επέβαλλαν.Μου ανάγκασαν τον τόπο την θρησκεία και ότι άλλο.Μου σπείραν μέσα μου αυτή την διάκριση που πολλές φορές μισώ τον εαυτό μου. ΓΙΑΤΙ? Δεν είμαι εναντίον στο ότι ο άνθρωπος πρέπει να έχει μια ταυτότητα ώστε να αναγνώριζεται από τους γύρω του αλλά ΟΧΙ σε αυτόν τον πατριωτισμό και εθνικισμό Γιατι να μισιούνται έλληνες και τούρκοι?Επειδή έτυχε να γενηθούν σε έκεινο το κομμάτι γης
    Ακουώ πολλές φορές να λέγεται οτι >Δηλαδη αν δεν πολεμούσαν δεν θα γενιόμουν.ΜΟΥ πήρε πολλά χρόια για να το καταλάβω γιατι τοσα χρόνια στο σχολείο αυτο μου φυτευανε να μισώ τους τούρκους και τους κάθε ξένους.Δεν συμφωνω να μισιουνται κάποιοι λαοί εξαιτίας κάποιων ανθρώπων που ξεκίνησαν τους πολέμους.Ας δώσουμε ένα τέλος στην πλύση εγκεφάλου ας ξεκινήσε απο εμας τους νέους γιατι οι παλιοί πιστεύω οτι έχουν πάρει τον δρόμο τους και δεν τους κρίνω για αυτο δικαίωμα τους.Ουφ ξαλαφρωσα έλπιζω να μης κούρασα Καληνύχτα >

  17. dimitris21 said

    Συμπληρωμα στην 2 παραγραφο 1 σειρά (μου το εκοψε) >

  18. Δημητράκη, εύχομαι όλα τα παιδιά στην ηλικία σου να έκαναν τόσο λογικούς συνειρμούς. Σ’ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου και δεν με κούρασες καθόλου. Αντίθετα. Φιλιά. 🙂

Σχολιάστε

 
