X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Απρίλιος 22, 2006

Ξέρετε τώρα, αυτό θα είναι ένα κείμενο που θα κάνω τον Γκάσπερ. Θα υποκριθώ ότι λείπω, ότι βρίσκομαι σε άδεια και δεν περιφέρομαι σαν τον φρουρό στα μπλογκάκια σας να περάσει η ώρα. Κάπου σήμερα ή αύριο όλοι θα φύγετε και θα περιμένω πώς και πώς να δω καινούργια κειμενάκια.

Ίσως πάλι κλείσω τον υπολογιστή και ξεφυλλίσω μερικά περιοδικά, ίσως πάω και λίγο σπίτι και με κλειστά παράθυρα κάνω καμμιά δουλειά στα κρυφά τέτοιες μέρες γιατί λέει, απαγορεύεται. Θα φροντίσω να μην αφήσω πουθενά σχόλιο να μην πάρετε χαμπάρι ότι είμαι ακόμη εδώ γύρω. Θα αποκρύψω το ip μου, για να μην μου τα χώνετε που ξέμεινα πίσω απ΄τον πάγκο μου τέτοιες μέρες.

Όμως η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε. Ελπίζω. Αν δεν πάθω έλκος αυτές τις μέρες, δεν θα πάθω ποτέ. Όπως και να΄χει καλά να περάσετε. Πάω να ετοιμάσω βαλίτσες για Κούβα. Βαρέθηκα κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια και είπα να δοκιμάσω κάτι εξωτικό, έτσι για αλλαγή. Κούβα - κουβά, βάλτε τον τόνο όπου να΄ναι.

p.s. Αυτή η ευχή «καλή ανάσταση» είναι πολύ περίεργη αν σκεφτείτε ότι αναφέρεται σε κάποιον που πέθανε. Για δοκιμάστε να την πείτε σε καμμιά κηδεία. Φαντάζομαι ότι αν την λέγαμε μετά την σταύρωση, θα τρώγαμε γερή μπούφλα. Αλλά προφήτης μετά Χριστόν...καλά τέτοιες μέρες ας μην το τραβήξω. Μετά θα μου λένε πάλι για το χιούμορ μου.

(miss u already) :)

12 Σχόλια to “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ”

  1. Εμένα πάλι δεν με πειράζει να ξέρουν πως ξέμεινα… Καλό Πάσχα και καλά φαγοπότια! 🙂

  2. καλα ε το ποσοι φιλοι θα βρεθουμε τυχαια στην κουβα δεν λεγεται..
    μα τετοια συμπωση…

    δεν ευχομαι ακομη .. μετα μετα..

  3. δεν ξερω γιατι τελευταια δε με γοητευουν οι γιορτες. παρολα αυτα, ευχομαι καλο πασχα . . . απο τριτη και μετα να δουμε πως αρχιζουμε παλι

  4. COSTANTINA said

    Μαριλίνα, τί μουσικούλα και ποτάκια ρε συ; Σκάτζα το κάνουμε με τον Καλτσό. Ή εγώ στο μαγαζί ή εκείνος. Δεν πρόκειται να συναντηθούμε με τίποτα αυτές τις μέρες σου λέω. 🙂

    Ραδικούλα, είσαι μεγάλη παρηγοριά. 🙂

    Re, εντάξει ρε φίλε μην τα λέμε ΚΑΙ από δω. Θα τα πούμε στην Κουβά.

    Νικόλα, έχεις δίκιο. Γερά με τσαμπουκά, θα φλομώσουμε στα μπλόγκια. Καλά να περάσεις κι εσύ.

    Κατ, ραντεβού εκεί λοιπόν. Πω πω σούπερ θα περάσουμε! 🙂

    Onomatodosia, έχεις άδικο. Τουλάχιστον από μάσα οι γιορτές είναι σούπερ. Καλά να περάσεις φιλαράκι. ; )

    (αν σας ρωτήσει κανείς, απουσιάζω λέμε)

    😛

  5. roxanne said

    Να περάσεις καλά Κωνσταντίνα, όπως.. Και εγώ όπως-όπως..:)
    Τελικά η Κούβα θα βουλιάξει από τους μπλόγκερ τουρίστες φέτος.
    Καλή ανάσταση , όχι του Χριστού , αυτός κάθε χρόνο τα ίδια κάνει , την άλλη λέω ..

  6. An-Lu said

    Μη σκας βρε κωνσταντίνα! Μερικοί παραμένουμε στις βάσεις μας και δεν παίρνουμε τα βουνά και τα λαγκάδια….
    Να περάσεις καλά, έτσι κι αλλιώς!

  7. triantara said

    τώρα θα μου πείτε (και θα έχετε και δίκιο) μιλάνε όλοι, μιλάν κι οι κώλοι, αλλά θα το πω: τελικά θα μείνει κανένας για Πάσχα στην Ελλάδα ρε παιδιά??? Kαλά ταξίδια 🙂

  8. έλααααααα……

    έλαααααα ακούγομαι στην κούβαααα;;;

    στις κηδείες χρυσή μου λένε όμως «προσδωκώ ανάσταση νεκρών», το ίδιο δλδ με το καλή ανάσταση.

    εγώ είμαι στην εξωτική κομοτηνή και βαριέμαι (εξωτικά όμως).

    έτσι όπως θα χεις κλειστα παράθυρα για τη φασίνα, δεν βαζετε μουσικούλα με το καλτσοβράκι, να ανάψετε κανα πούρο, να πιείτε κατιτίς, να χορεψετε να το μετατρέψετε από κουβά σε κούβα; λέμε τώρα…

    =D

  9. mrs radiki said

    δεν εισαι η μονη που περιφερεται εδω ..μην ανησυχεις…. ειμαστε και αλλοι βαρεμενοι…απροσαρμοστοι ..οπως θες πες το.Αντε καλη μασα τουλαχιστον..

  10. Re>>2300 said

    Για δοκιμάστε να την πείτε σε καμμιά κηδεία.

    ΠΕΣ ΤΑ!! Αν τυχόν πεις σε συγγενή του κηδευόμενου «καλή ανάσταση», ε τότε θα σε πάρει με τα στεφάνια!!

    Τιι, κι εσύ στην Κούβα θα πας?!? 🙂

  11. Rodia said

    Στην Κούβα; Ελα! Βενεζουέλα ήμανε.. είδα και το πρόεδρο!:-) Χαιρετίσματα μου είπε να στείλω.. Τα ελάβατε;

    σμουτς!:-)

  12. Anonymous said

    τα ψωροαγγλικα σου μας τυφλωσαν

Σχολιάστε

 
