X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 9, 2006

Καμμιά φορά, κάθομαι και σκέφτομαι πόσο διαφορετικός άνθρωπος γίνομαι καθημερινά και πόση ταχύτητα έχει πια η ζωή μου. Σε καμμία άλλη ηλικία δεν είχα τόσα καινούργια πράγματα να σκεφτώ, να αναθεωρήσω, να κάνω και να αποφασίσω τόσο γρήγορα.

Όσο περνούν τα χρόνια λειτουργώ όλο και πιο γρήγορα και αν συνεχίσω με τέτοιες σπίντες, σε λίγο θα ψάχνω σπόνσορα για τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου στο άθλημα «καψομυαλοδρομία με εμπόδια που βάζετε μόνοι σας». Μιλάμε για χρυσό, παγκόσμιο ρεκόρ και διεθνή καριέρα.

Πώς τα καταφέρνω δεν ξέρω ακόμα. Ότι μου γυαλίσει πάω και το χώνω στην ζωή μου. Ένα blog, ένα μαγαζί, μια δουλειά, έναν φίλο, άλλον ένα φίλο, μια φίλη, άλλη μία φίλη, μια καινούργια συνήθεια, πέντε καινούργιους στόχους, κάτι βιβλία να διαβάσω, πέντε έξι ντιβιντί να δω, καμμιά δεκαριά περιοδικά να διαβάσω (πριν πουληθούν), μια ραδιοφωνική εκπομπή να ακούσω, ένα φαγητό να μαγειρέψω, μια υποχρέωση, άλλη μια υποχρέωση (εντάξει, για να είστε μέσα βάλτε καμμιά εκατοστή υποχρεώσεις), τίποτε κουρτίνες να πλύνω, κάνα κειμενάκι να γράψω, κάνα επιστημονικό να αναλύσω, κάτι λεφτά να βγάλω...ουφ.

Μην τα λέω όλα, εννοείται ότι δεν είναι ούτε τα μισά απ΄αυτά που καβατζώνομαι. Ξυπνάω το πρωί και δεν έχω κάνει τίποτε. Εν τω μεταξύ μου την έχουν πέσει από τριγύρω άλλα εκατό πράγματα και θέλω ρε γαμώτο να τα προλάβω όλα, τα γουστάρω όλα με χίλια, αλλά φτάνω σε μια κατάσταση σαν την τωρινή ας πούμε.

Έχω χυθεί στην καρέκλα, η καφείνη έγινε φιλική στη ζαβλακομάρα μου, τα μπλογκς ξεχειλίζουν από κείμενα και τα μάτια μου κλείνουν. Το μόνο ξύπνιο πάνω μου είναι τα δάχτυλά μου που δε λένε να σταματήσουν να βαράνε το πληκτρολόγιο. Μόνα τους όμως. Από πού παίρνουν γραμμή, θα σας γελάσω. Κάθομαι και τα κοιτάω και λέω δεν μπορεί, αλλουνού είναι. Στάνταρ δηλαδή.

Λοιπόν, όποιος έχασε τα δάχτυλά του, εδώ τα΄χω. Παρακαλώ φέρτε πίσω τα δικά μου. Βάψτε μου όμως και τα νύχια. Σάπιο μήλο ματ. Καλά και περλέ να ‘ναι, ποιός γαμεί... Παίζει βέβαια αυτά τα δάχτυλα να είναι όντως δικά μου και κάποιος να μου πήρε τον εγκέφαλο. Και οι Ολυμπιακοί πλησιάζουν. Τέλος πάντων φέρτε ότι σας βρίσκεται και βλέπουμε. Μην πάει και τσάμπα τόση προπόνηση.

Αρκεί ρε γαμώτο, να το σηκώσω το γαμημένο!

17 Σχόλια to “ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ”

  1. araxtos said

    Έτσι είναι, όπως τα λες.

    araxtos σκέτος

  2. COSTANTINA said

    araxte, άραξε γιατί άμα συμφωνούμε πάρα πολύ αρχίζω και ανησυχώ!

    (καλά ρε, κωλοφερέντζα έχεις πάρει το μπλογκ και γεμίζεις σχόλια; Γράφτα όλα σε ένα, αγόρι μου και θα καταλάβω εγώ. Αργεί και το ηλίθιο το bloger να τ΄ανοίξει ένα-ένα και μου ΄γιναν τα νεύρα κουνουπίδια).

    😛

  3. ονόματα δε λέμε said

    @ σταματήστε να κατέβω

    ε μα πως να κατέβεις? Μετά την απομάκρυνση εκ της.. αφετηρίας ουδέν «λάθος» αναγνωρίζεται!

    καλή ομόρφως δύσβατη συνέχεια!

  4. COSTANTINA said

    Έχεις δίκιο άμα ξεκινήσεις πρέπει να το κόψεις το νήμα. Να ΄σαι καλά. 🙂

  5. ονόματα δεν είπαμε said

    ακόμη κι ως ανώνυμος έχω δίκιο??? Όχι ρε πούστη μου!!! 😉

  6. alombar42 said

    Βρήκα ένα χαμόγελο πεταμένο, να το στείλω συστημένο; Νομίζω θα κολλήσει μια χαρά στον εγκέφαλο.
    Τη βίδα δεν τη βρήκα, μάλλον έχει χαθεί κάπου μέσα στα ληγμένα.

    Αυτό το blog είναι δικό σου και δικό μας 🙂

  7. Anonymous said

    Ανώνυμε, αν δηλ. κάποιος είναι ανώνυμος πρέπει ντε και καλά να διαφωνώ; Τί μαθαίνω ρε γμτ εδώ μέσα!

    Alombar, να ΄σαι καλά. Ναι, ένα χαμογελάκι το χρειάζομαι σήμερα. 🙂

    Zardoz, είσαι ένας πολύτιμος φίλος. Σ΄ευχαριστώ. 🙂

    Doll, το πρόβλημα είναι ότι μου αρέσουν περισσότερα απ΄όσα μπορώ να αντέξω. Δυστυχώς. Καλημέρα 🙂

    Rodia & Ημίαιμε, δεν είναι κάτι αυτό που μπορείς να το προγραμματίσεις.

    Storyteller, ναι. Όλοι στην ίδια εξοντωτική δίνη. Χαίρομαι όμως που βρίσκετε τον χρόνο να μου αφήσετε μια κουβέντα. Άσχετα αν νοιώθω άσχημα όταν δεν μπορώ να το κάνω κι εγώ σε όλους. 🙂

    New, αυτός είναι ένας μεγάλος φόβος μου. Πώς τα καταφέρνεις κάθε φορά και λες τόσο μεγάλες αλήθειες και με κολλάς τελείως, δεν έχω καταλάβει. Καλημέρα. 🙂

    M13, όσο περνούν τα χρόνια θα δεις ότι δεν σε παίρνει για αναβολές. Τουλάχιστον εσύ έχεις κάνει αρκετά. Εγώ ακόμη είμαι στην απόσβεση. Καλά ρε, δεν ντρέπεσαι να μου λες ότι ΤΩΡΑ ξύπνησες; Άκαρδη…. 😛

  8. rodia said

    Κωσταντίνα μου, να στην πω τη μαύρη αλήθεια; Να την πάρει το ποτάμι;

    εχμ.. λοιπόν.. μετά από τόοοοση προπόνηση, καιρός είναι να γίνεις μάνα! Εχεις όλα τα εχέγγυα και τις προϋποθέσεις… 😉
    (άκου με, ξέρω.. θέλει κότσια το άθλημα)

    Αντε, με την ευχή μου και’γω νονά!

    ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΒΡΕ! ΦΙΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΝΟΝΑΣ!

    🙂

  9. Your Man said

    Ψιτ, εσύ με τη μία φίλη και την άλλη φίλη, αν θες βόηθεια στο να ανταπεξέλθεις, ξέρεις που να με βρεις.

    Μόνο ρε συ, φρόντισε να είναι λίγο flexible στο πρόγραμμά τους γιατί εγώ δεν… 🙂

  10. COSTANTINA said

    Κουτσούς οι φίλες μου, δεν! 😉

  11. COSTANTINA said

    To anonymous από πάνω εγώ ήμουν γαμώ το bloger γαμώ!

  12. Ναι, ναι, συμφωνώ κι εγώ.
    Η τελευταία επιθετικότητα δείχνει περίοδο γονιμοποιητική.
    Εδώ που τα λέμε, με το λεξιλόγιο του φίλτατου Καλτσόβρακου, είναι περίεργο πως δεν έχεις γονιμοποιηθεί προφορικά (νέα μέθοδος!).
    Και, φυσικά, αστειεύομαι. Όχι για την πρόταση της Ροδιάς…

  13. Join to the club dear!!!!

  14. όταν βάζουμε πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μας κινδυνεύει να μείνει άδεια … καλημέρα 🙂

  15. M13 said

    μακάρι να είχα κι εγώ την όρεξη να τα κάνω όλα αυτά 🙂

    καλημέρα (πιο μοσχάρι δε γίνεται, ΤΩΡΑ ξύπνησα!!)

  16. Anonymous said

    ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ
    ¨

    ΝΑΙ ,, ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ,

    ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,

    =Ζ=

  17. Αυτά που μ’ αρέσουν δεν με κουράζουν.

    Κι αυτά που με κουράζουν δεν μου αρέσουν.

    Με όσα δεν μου αρέσουν δεν ασχολούμαι κι έτσι εξοικονομώ ενέργεια.

    Καλό βράδυ.

    😉

Σχολιάστε

 
