X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΑΛΑΚΑΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 9, 2006

Είναι μια τρομερά δύσκολη λέξη και πολύ με έχει μπερδέψει γιατί δεν έχει έναν συγκεκριμένο ορισμό. Είναι σαν το «καλομαθημένος» και το «κακομαθημένος» που σημαίνουν ακριβώς τα ίδια πράγματα αλλά και τα ακριβώς αντίθετα, ενώ χρησιμοποιούνται με την καλή έννοια αλλά και με την κακή.

Αν έρθεις στην θέση μου και θες να μάθεις καινούργιες λέξεις και να επαναπροσδιορίσεις τις παλιές, την έκατσες. Πολύ σκούρα τα πράγματα σας λέω. Έφτιαξα και ΄γω λοιπόν τους δικούς μου ορισμούς και προκαλώ τον Μπαμπινιώτη να φάει το πτυχίο του και τους απανταχού μαλάκες να με δικαιώσουν.

-Ορισμός άντρα : Είναι εκείνος ο πολύ καλός άνθρωπος, που πολύ δίνεται, που όλες τον εκμεταλλεύονται, που κάθεσαι μετά παρέα του και σου λέει τί πέρασε και πόσο πουτάνες είναι όλες οι γυναίκες. Και η μάνα του.

-Ορισμός γυναίκας : Είναι εκείνο το σπάνιο είδος άνδρα που κάνει όλα τα λάθος πράγματα. Μιλάει, δεν μιλάει, σκέφτεται, δεν σκέφτεται, αγαπάει, δεν αγαπάει, πιάνει, δεν πιάνει.

-Ορισμός για anonymous : Μαζί μου ασχολείσαι, πόσο μαλάκας είσαι;

-Καραεπιστημονικός ορισμός : Το αντίθετο του μη μαλάκα.-

-Φιλοσοφικός ορισμός : Ο Ακρογωνιαίος Λίθος (ναι, είναι η αγαπημένη έκφραση στα δικά μου λεξικά) του Αυνανισμού. Κρατεί στη χούφτα του (κατά προτίμηση την δεξιά) το Σύμβολο της Ηδονής/ Κυριαρχίας/ Αυτοπραγμάτωσης και με παλμικές κινήσεις προκαλεί δονήσεις στον εγκέφαλο τέτοιες, που επηρρεάζουν όλες τις υπόλοιπες εκφάνσεις της κοσμοθεωρίας του. Εξ΄ου και το διάσημο ρητό : «Once malakas, always malakas».

Οκ, το λύσαμε κι αυτό.

21 Σχόλια to “ΜΑΛΑΚΑΣ”

  1. yiorgos said

    Ορισμός πείνας: Φάε ένα μαλάκα…

  2. alzap said

    Καλά τόσους ορισμούς για την αφεντιά μου; Είμαι ευτυχής και υπερήφανος, 🙂

  3. alximist said

    Επίσης χρησιμοποιείται και ως είδος μέτρησης βάρους. Π.χ. Πόσα κιλά μαλάκας είσαι?

  4. Marialena said

    Καλημέρες με φιλοσοφική διάθεση επί του θέματος: «Μαλακία εξομολογουμένη ουκ εστί μαλακία». Υγειαίνετε άπαντες! Μ.

  5. Τα δύο πιο κοινά στοιχεία στην φύση είναι το υδρογόνο και η μαλακία! 🙂

  6. ο κάθε ένας μας εκεί έξω είναι ένας διαφορετικός μαλάκας. Δε λεω τίποτα καινούργιο, λεω μόνο το απλό γνωστό και χιλιοειπωμένο , έβγα μια μέρα στο Σύνταγμα και φώναξε: Μαλάκααα!

    Θα δεις λοιπόν τότε, πόσοι διαφορετικοί Μαλάκες θα ακούσουν το όνομά τους και θα γυρίσουν.

    Για αυτό άλλωστε, κατά πως λένε, η Μαλακία βαράει στ’ αυτιά και κουφαίνει. Είναι, προφανές αυτό, κάποια άμυνα που χάρισε η φύση στον κάθε Μαλάκα για να αναπτύξει την δική του ιδιαίτερη προσωπική μαλακία. Έτσι, κάποια στιγμή θα φτάσουμε σε εκείνο το στάδιο της ευτυχίας, με εκατομμύρια μαλάκες με ταυτότητα και προσωπικότητα. Μόνο που δεν θα μπορούν να ακούσουν ο ένας τον άλλον. Μόνη λύση, να σταματήσουν τη μαλακία για να υποχωρήσει η κουφαμάρα. Σαν λειτουργήσει ξανά η ακοή, θα αρχίσουν να επικοινωνούν μεταξύ τους και θα λένε ιστορίες από την εποχή της ένδοξης μαλακίας. Κάτι σαν, περασμένες μαλακίες και διηγώντας τις να κλαις.

    Μετά, θα ξαναρχίσει ο κύκλος από την αρχή. Της μαλακίας ντε. Είναι…μαλακαρμικός κύκλος.

    Εμένα, μη μου μιλάτε, δεν ακούω απολύτως τίποτα. Θεόκουφος.

    Καλημέρα σας.

  7. Mastoyras said

    Καλή και η μαλακία, αλλα με το γαμήσι κάνεις και γνωριμίες :oP

    Υ.Γ. : Φαντάζομαι πόσο πήζεις για να αναλύεις ορισμούς του μαλάκα.

  8. όλα τα κατάλαβα κυρία, αλλά έχω απορία…

    αν την ώρα που ο δικός σου σου εξιστορέι κάτι σε πει «μαλάκα» τότε τι συμβαίνει; Νιώθει πολυ άνετα ή θέλει να σου πει ότι είσαι ντεκαβλέ; (είδατε; παρακολουθώ τα μαθήματά σας)

  9. Once a psilikatzou, always a psilikatzou

  10. Once a psilikatzou, always a psilikatzou

  11. rodia said

    Εμπρός! Ελα, δεν ακουω καλά! Α, εσύ σαι ρε μαλάκα και με τρόμαξες!

    Ετυμολογική ανάλυση -κατά τη γνώμη μου:
    Μαλάκας είναι αρχαιότατη βρισιά που προέρχεται από τη μαλάκυνση (του εγκεφάλου) και υπονοεί όχι απλώς τον βλάκα, που μπορεί να είναι εξ αδυναμίας γενετικης βλαξ, αλλά τον αδυνατώντα να κινητοποιήσει τον εγκέφαλόν του, τον πάσχοντα απο αλτσχάιμερ δλδ ή τον οκνηρό στη σκέψη. ΟΥΦΦΦΦ! πολύ σκέφτομαι τελευταίως… το κουράζω το μηχάνημα.

    🙂

  12. rodia said

    Μαριλίνα, μάλλον καβλέ είναι, επειδή θεωρείται ανώδυνος και του την πέφτουν διαρκώς οι γκόμενες, οπότε.. καταλαβαίνεις.. Για τούτο πολλοί «κάνουν το μαλάκα»..!!! χεχε..
    (σόρρυ Κωσταντίνα που ανοίγω διαλογική συζήτηση, ε, και μπαίνω και στα χωράφια σου)

  13. Ροδιά δεν σε κατάλαβα….. ποιός είναι καβλέ; εμένα είπε μαλάκα εν τη ρυμη του λόγου… huh? (μπερδεύτηκα τώρα)

  14. Στασιμότης σήμερα….. έμεινα μαλάκας…

    Καλό απόγευμα 🙂

  15. COSTANTINA said

    Giorgo, καλόοοοο! 🙂

    Alzap, δεν είχα ακριβώς εσένα στο μυαλό μου. Αλίμονο να βρίζω τους πελάτες μου! 😛

    Alximist, ναι ρε το ξέχασα αυτό! Αν και αν το καλοσκεφτείς δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης που να μετράει τους μαλάκες… 🙂

    Marialena, εντάξει ρε φιλενάδα, όπως πάντα το ΄σωσες. Γι΄αυτό τα ΄γραψα, για να εξιλεωθώ. 😉

    nikola, η επιστημονική σου συμβολή είναι πάντα καλοδεχούμενη. 🙂

    Δύων, πολύ χαίρομαι όταν υπάρχουν πιο φιλοσοφημένα άτομα από εμένα και ειδικά σε τόσο σημαντικά θέματα. Έχεις δίκιο μαλάκας και κουφός πάνε μαζί. Φιλιά. 🙂

    Mastoyra, δεν μ΄έπιασες ρε συ. Πάρε την περίπτωση του να κάνεις γνωριμίες και να σε λένε ακόμα μαλάκα!
    Υ.Γ. Δηλαδή τί νομίζεις ότι θέλει πολύ χρόνο για να γράψεις τέτοιες μαλακίες σαν κι αυτή; Γράφω όμως κάτι κουλαμάρες ώρες ώρες, έχω αρχίσει και με φοβάμαι… 😉

    Μαριλίνα παιδί μου, αυτό είναι σχήμα λόγου για κερδίσουν την προσοχή σου. Αν εγώ σου γράψω «Μαριλίνα άκου την ιστορία μου», δεν προσέξεις τόσο όσο «Μαλάκα Μαριλίνα άνοιξε τ΄αφτιά σου» 😉

  16. COSTANTINA said

    Doll, κι εγώ. 😛

  17. COSTANTINA said

    Labrouko, πάμε άλλη μιά! 🙂

    Rodia, ΠΡΟΣΚΥΝΩ!!!!!! 🙂

  18. καλα και αν είναι αριστερόχειρας;;;

  19. telson πάλι μαλάκας είναι. (το πιασα;;;)

  20. araxtos said

    Είναι ένας κάτω από μια γέφυρα (έτσι λέει το ανέκδοτο) και βαράει μαλακία.
    Περνάει κάποιος και τον βλέπει.
    Οπότε (ο ένας) γυρνάνει και του λέει…
    «τι κοιτάς ρε μαλάκα»?

    araxtos περαστικός

  21. COSTANTINA said

    Καλά ρε Τέλσονα, έχεις να μου σχολιάσεις κάτι χρόνια και βρήκες τώρα στο ποστ του «μαλάκα»! Δηλαδή εγώ τώρα τί να σκεφτώ; 😛

    Μαριλινάκι, μ΄αρέσει γιατί έχεις πιάσει την κεντρική ιδέα. 🙂

    Araxte, ναι ρε! Άμα σε πει ο μαλάκας μαλάκα, μετά τί παίζει; Εγώ πάντως τους έχω δώσει αξιώματα. Υπάρχει ο μαλάκας, ο αρχιμαλάκας, ο Τρισμέγιστος και ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ 😉

Σχολιάστε

 
