X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

THE BIG PLAN

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 7, 2006

Η Κυβέρνησή μας, έκανε μεγάλη μαγκιά. Κάπου 2.400 σχολεία, ακούγεται ότι πρόκειται να κλείσουν γιατί οι μαθητές είναι λίγοι ή δεν υπάρχει το ανάλογο προσωπικό να διδάξει. Το κόστος τους δεν συμφέρει το κράτος και οι μαθητές αυτοί, θα απορροφηθούν από τα πλησιέστερα σχολεία που θα παραμείνουν ανοιχτά. Αυτά διαβάζεις και τσαντίζεσαι αλλά πρέπει κάποιος να σου ανοίξει την κούτρα να καταλάβεις the big plan (avec όραμα toujours).

Αν δηλαδή ένα νησί έχει δέκα καλομαθημένα κωλόπαιδα και κλείσει το σχολείο, τότε αυτά θα αναγκαστούν να πάρουν τη βάρκα και να πηγαίνουν στο διπλανό ή το παραδιπλανό νησί. Θα μάθουν να πειθαρχούν και θα σκληραγωγηθούν, δαμάζοντας την φύση και τα θεριά της, αν κάτσει καμμιά φουρτουνίτσα ή κάνα χιονάκι. Έπειτα τα κωλόπαιδα σιγά που θέλουν και σχολείο. Κάνοντάς το δυσπρόσβατο έχουμε καβατζώσει εργάτες, βοσκούς και ψαράδες για τρεις γενιές και όχι να πηγαίνουν να σπουδάζουν και να ερημώνουν οι επαρχίες μας.

Άσε που άμα τα αφήσουμε όλα εύκολα, έτσι όπως πάμε θα μορφώσουμε ότι Αλβανάκια, Πακιστανάκια και Αραπάκια, καταδικάζοντας το μέλλον των παιδιών μας, αφού μετά ποιός θα πουλάει cd, ποιός θα καθαρίζει τζάμια και το κυριότερο ποιός θα μοιάζει για φτωχός εγκληματίας μετανάστης;

Αλλά δεν τελειώνει εκεί η υπεργαμάτη σκέψη της νουδού. Σου λέει, η επαρχία μας είναι γεμάτη ψώνια. Που παραπονιούνται για αφραγκιές και κλείνουν Εθνικές Οδούς, αλλά τα σκάνε στην Ερμού τρεις φορές το χρόνο (γιατί οι Αθηνέζοι δεν). Αν τα τσεπώσουμε λοιπόν από κάνα London School of Science παύλα extraterrestrial inteligence παύλα my balls kouniosante, όλο και κάποιος βλάχος θα ψαρώσει και θα τα χώσει για το bachelor degree.

Τον καβλώνεις λοιπόν βάζοντας μακριά του τα ψωροσχολειάκια και τον γεμίζεις ξένες Πανεπιστημιάρες. Άσε που άμα τον φοβίσεις για τα καλά, θα τα χώσει και σε Αγγλίες και Ιταλίες για master. Μέχρι να πάρει το ρημάδι το πτυχίο, θα έχουν ξαναγίνει εκλογές οπότε οι μέλλοντες μαστερούχοι άνεργοι, θα ξαναρίξουν το άλλο κόμμα που θα είναι κυβέρνηση τότενες, όπως λέει η agb. Έτσι, έχεις μόνιμη νεολαία καβατζωμένη γερά και δυνατά, χώρια που θα γεμίσει ο τόπος κόλετζις και δόκτορες χωρίς να χώσεις μία.

Αλλά είστε πολύ στούρνοι για να τα καταλάβετε όλα αυτά και προτιμάτε να φορολογείστε και να λαικίζετε και να μην βλέπετε ποτέ ούτε μια ίντσα (μονάδα μέτρησης που έμαθα στο deree school of etoimologias) πέρα απ΄τη μύτη σας.

Καλά που έχω λίγο χρόνο και σας τα κάνω φραγκοδίφραγκα γιατί η έλλειψη κόλετζις κύριοι είναι η καταδίκη σας.

15 Σχόλια to “THE BIG PLAN”

  1. Ρε γαμώτο σταμάτα να με τσιγκλάς. Αφού μπήκα όμως στον BLOGO-χορό θα χορέψω, αλλιώς είμαι ένας παπάρας και μισός (το «μισός» είναι που κάνει την διαφορά!). Εχω γράψει, έχω τηλε-πει, ραδιο-πει πολλές φορές ότι κανονικά θα έπρεπε να έχουμε πάρει όλους του Υπουργούς Παιδείας από το 1821 και μετά και να τους (τουλάχιστον) φτύνουμε στο Σύνταγμα.
    Θα σου πω ένα φρικτό παράδειγμα: Μέσα στο αεροπλάνο γυρνώντας πριν απο 2-3 μήνες από Λονδίνο κάθισα δίπλα σε έναν καθηγητή της Χημείας που δίδασκε σε κάποια μικρή πόλη (χωριό;) της Εύβοιας. Για να μην τα πολυλογώ, τον ρώτησα πώς είναι οι μαθητές εκεί. «Οπως σε όλη την Ελλάδα!» μου είπε… «αλλά εγώ στεναχωριέμαι για τις διάνοιες που έχω κατα καιρούς συναντήσει στις τάξεις μου, και μετά από 3-4 χρόνια τις βλέπω (τις διάνοιες) να μπεκροπίνουν στις ταβέρνες. Οποτε προσπάθησα να βοηθήσω με σταμάτησαν (απείλησαν) και το οικογενειακό περιβάλλον (ποιός θα βόσκει τα πρόβαρα ρε μαλάκα;), αλλά και η τοπική (κι όχι μόνο) κοινωνία!»
    Γαμώ την πουτάνα μου, ρε Costantina. (Eσύ δεν μου είπες ότι μπορώ να βρίζω όσο θέλω;).
    Γιατί δεν κάνω κάτι αφού μπορώ;
    Εμ έλα που δεν μπορώ.
    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!

  2. By the way πες μου αν θες την γνώμη σου για το θέμα που θίγω (Ριρής) στο blog μου.
    Mερσί και εις άλλα με υγεία.

  3. zouri1 said

    kalo..

  4. εγώ προτίνω να μπει στα βιβλία ένα όμορφο κειμενάκι «γιατι χάιρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα..», για να τιμουμε κάθε χρονιά την εκάστοτε κυβέρνηση.

    τι σχολέια και αηδίες μωρε; κι όπως λένε και κάποιοι «Δεν γινόσουν καμιά κωμμώτρια να βγάζεις λεφτά; Πολλά γράμματα , πολύ σκατό» (κανένα πρόβλημα με τις κωμμώτριες).

  5. Εγώ, τώρα, ένα έχω να πω, ladies and gents: Οι λαοί έχουν τις κυβερνήσεις που τους αξίζουν!

    Και μη βιαστείτε να με ξεχέσετε, μπορεί και να μην το εννοώ, αλλά θα το σκεφτώ ψυχραιμότερα αύριο, τώρα είμαι πηγμένη! :ρ

  6. alombar42 said

    Φαντάσου τώρα τι έχει να πάθει το χωριατάκι στην παγκόσμια αγορά εργασίας, ανταγωνιζόμενο το… Harvard. Ναι, δε λέω, μπορεί αν θέλει να πάει κι αυτό στο Harvard με τις ευλογίες της παγκοσμοιοποίησης!

    Ετσι, έρχεται και δένει το γλυκό, όπως το παγάκι από το προηγούμενο ανέκδοτο 🙂

    (πάνε τα φιλιά, κλαψ κλαψ…)

  7. Πάνος said

    Εκτός από τα νησιά, όπου το πρόβλημα δεν ξεπερνιέται λόγω θάλασσας, υπάρχουν πολλά σχολεία (πχ Βόρειος Χαλκιδική, που τη γνωρίζω καλά) με 15- 40 μαθητές και δυο- τρεις δασκάλους (για 6 τάξεις)

    Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ εις βάρος των παιδιών σ’ αυτά τα χωριά η επιμονή των τοπικών παραγόντων «να μην κλείσει το σχολείο» – και τα παιδιά να μην πηγαίνουν σε 10-15 λεπτά απόσταση σ’ ένα σχολείο όπου θα μπορούν να έχουν (πέραν της ευεργετικής άμιλλας) μαθήματα ειδικοτήτων (αγγλικά, υπολογιστές, τεχνικά, θεατρική αγωγή, μουσική, αθλητισμό) της προκοπής.

    Τα βλέπεις τα παιδιά – και λες είναι κρίμα, από κάθε άποψη.

    Δεν ξέρω λεπτομέρειες (αν έχει αποφασιστεί μια πολιτική σύμπτυξης από το Υπ. παιδείας) αλλά η μιζέρια του σχολείου με τους ελάχιστους μαθητές θα έπρεπε να έχει ξεπεραστεί εδώ και χρόνια!

  8. rodia said

    Ετσι όπως τα γράφεις, δύο τινά μπορούν να συμβούν.
    1. Να πάνε όλοι οι μαθητές (νησιών, χωριών, κλπ) οικογενειακώς στις μεγάλες πόλεις, οπότε θα ερημώσουν τα χωριά, νησιά, κλπ, να κάνουν χώρο και για τους νέους μετανάστες, συνευρωπαίους και μη (άγγλους, γάλλους, πακιστανούς, κλπ) οι οποίοι θα έχουν τα δικά τους σχολεία
    2. Να πάνε όλοι οι μαθητές (των μεγαλουπόλεων) οικογενειακώς στα χωριά, νησιά, κλπ, ώστε να μείνει ο ανάλογος χώρος στις πόλεις

    Αλλο τπτ δεν…

  9. Εσένα Κωνσταντίνα μου, σ’ αρέσει η παγκοσμιοποίηση, γιατί εξεγείρεσαι τώρα λοιπόν με τα σχολεία που κλείνουν; Να σου θυμήσω τη φράση σύμβολο που είχε ξεστομίσει ο πανύβλαξ και κάργα παγκοσμιοποιημένος υπουργός παιδείας Γεράσιμος στη Βουλή, την περίοδο της γελοίας παντοδυναμίας του επί τη ευκαιρία της δημιουργίας των ΤΕΕ από τα οποία απέκλειε τα μαθήματα Γενικής παιδείας; «Τι χρειάζεται ο τορναδόρος την ιστορία;»
    Όλα αυτά που δικαίως σε ξενίζουν στο παρόν post σου είναι υλικά κατασκευής της παγκοσμιοποίησης… Oh, yes…

  10. henrygrey said

    Καταπληκτικό blog Konstantina… Λατρεύω το χώσιμο που ρίχνεις 🙂

    Συνέχισε έτσι, και να ‘σαι καλα!

  11. yiorgos said

    Lovely τα λες αγαπητή Constantina και συμφωνώ απολύτως και με τα λεγόμενά σου και με τα λεγόμενα των υπολοίπων. Οπως αποδεικνύεται, όλοι έχουμε τις ίδιες απόψεις, ταυτιζόμαστε, και νοιώθουμε ότι το παιχνίδι που λέγεται Παιδεία έχει χαθεί προ πολλού.
    Συνεχίζουμε όμως ακάθεκτοι να ψηφίζουμε όλους αυτούς που μας έχουν κυβερνήσει και μας κυβερνούν και τους αφήνουμε να περνάνε επάνω μας όλες τις αηδίες που έχουν σκεφτεί.
    Μήπως τελικά φταίμε και εμείς; Μήπως, για μία ακόμη φορά, μας βολεύει αυτή η κατάσταση;

  12. Όταν το σχολειό εξαρτά την επιβιωσημότητα του απο το κέρδος τότε δεν είναι στραβός ο γυαλός, κάτι άλλο είναι λάθος.

  13. Anonymous said

    Επειδή έτυχε να διαβάσω στο αμέσως προηγούμενο θέμα σου Αν το ένα χωριό δεν είχε σχολεία, τώρα όλοι μπορούν να σπουδάσουν στο δίπλα σε φιλώ και πάω να πάρω τα χάπια μου…

    Κοριτσάκι μου κάτι έλεγε η μάνα σου για την ημιμάθεια νομίζω…

  14. COSTANTINA said

    Anonyme, έγραψα : «αν το ένα χωριό δεν είχε σχολεία». Όχι «αν κλείσουμε τα σχολεία από το ένα χωριό».

    Ναι, άντε πάρε τα χάπια σου.

  15. Σαν πολύ επιθετική σε βλέπω αυτόν τον καιρό.
    Τάσο;;;
    όχι τίποτ’ άλλο, αλλά παίρνει φόρα κι ο καινούργιος φίλος Μάνος και ξεσπάει στην υπερβολή γενικεύοντας το μπάχαλο της Παιδείας μας από το …1821!
    Αν ήταν από τότε μπάχαλο, δεν θα είχαμε τόσους και τόσους αξιόλογους επιστήμονες και διανοούμενους, επώνυμους και «ανώνυμους» (σ’ αυτούς περιλαμβάνω κι εσένα που αποδεικνύεις με τα γραπτά σου την παιδεία σου -τόσο την ακαδημαϊκή όσο και την κοινωνική).
    Η παιδεία ξεκίνησε να κατηφορίζει με τον Πόλεμο, συνεχίστηκε στον Εμφύλιο, βάλτωσε στη χούντα και ξεφτιλίστηκε στη μεταπολίτευση στο όνομα της φιλεανελευθεροσοσιαληστ(ρ)ικής ισοπέδωσης των πάντων.
    Πέστε μου ένα κράτος όπου οι καθηγητές και δάσκαλοι όλων των βαθμίδων να μην αξιολογούνται.
    Οι δικοί μας από το 1982 (τυπικά, γιατί ουσιαστικά αυτό σταμάτησε επί χούντας οπότε αξιολογούνταν μόνο τα «φρονήματα»).
    Παρά ταύτα, διαβάζοντας τα περισσότερα μπλόγκς δεν μπορώ παρά να αισιοδοξώ.
    Και, Κωνσταντίνα μου, δεν ξέρω αν πρέπει να κλείσουν 2400 σχολεία, ξέρω όμως ότι πρέπει να κλείσουν οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι από παντού (Στρατό-Εκπαίδευση-ΕΣΥ-ΙΚΑ-ΟΤΕ-ΔΕΗ-ΟΣΕ-ΟΑ). Τι θα κάνουν;
    Ας ανοίξουν Ψιλικατζίδικο να δούν πως βγαίνει το καθημερινό ψωμί!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: