X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 3, 2006

Γιατί κάποια πράγματα όσο όμορφα κι αν θέλεις να τα πεις, όσο και να χειρίζεσαι άριστα τη γλώσσα, όσο ειρηνοποιός κι αν θέλεις να το παίξεις βρωμάνε άσχημα. Απλή γλώσσα, λογικά επιχειρήματα και ένα λαμπρό ήθος, θα σε φέρουν σε τόσο δύσκολη θέση που θα γελάς αμήχανα παρέα με τους άλλους πουλημένους μην ξέροντας από πού να φύγεις.

Κι ας επικαλείσαι περήφανος κύριε Μάκη μας, την ελευθερία του λόγου δίνοντας βήμα στην αντίθετη άποψη. Αυτό δεν απαντά στο απλό ερώτημα του Αντώνη : «Εσύ Μάκη; Από όλους Εσύ;»

Αντώνη, Respect.-

38 Σχόλια to “ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΝΑΚΗΣ”

  1. έχασα κατι; που αναφέρεσαι καλό μου;;;

  2. COSTANTINA said

    Χθες το βράδι ο Κανάκης έκανε πουτάνα την εκπομπή του Μάκη. Είπε τόσα πολλά πράγματα που δεν έχω ξανακούσει ΠΟΤΕ στην τηλεόραση και ο Μάκης δεν ήξερε από πού να φύγει. Έχασες φιλαράκι.

  3. COSTANTINA said

    Όλα αυτά σε σχέση με την λογοκρισία και αυτό που έγινε με τον Θέμο. Άσχετα ποιός είναι ο Θέμος και τί λέει. Κόλλησα σου λέω.

  4. spyros said

    στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος.
    (πάλι καλά, δε λέω!)

  5. M13 said

    έτσι!

    κι εγώ το είδα χθες και το μόνο που σκεφτόμουν είναι ΠΕΣΤΟΥ ΤΑ ΡΕ ΚΑΝΑΚΗ ΓΑΜΩΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!

    έλεγε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σωστά πράγματα.

    🙂

    ιδρώσαν όλοι στο στούντιο το προσέξατε;;
    και καπνίζαν όλοι σα μουρλοί, αυτό το προσέξατε;;
    🙂

  6. Tero said

    Επιμένω ότι το να μην έχεις τηλεόραση είναι καλύτερο.

    Tero

  7. Anonymous said

    ζαρντοζ λεει:

    Δεσποινις ειστε εξυπνη,

    και εσυ και οι φιλοι σου.

    θα αφηνε η τσατσα την πουτανα,
    να ωρυεται μια ωρα , αν δεν ταχει
    βρει στο σχεδιο με τον νταβατζη.

    μηπως της τοβγαλε το μεροκαματο.?

    βιαζεσαι ,,,

    αυτη τη φορα να κανεις δηλωσεις.

    «ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «SHANTIH»
    STO ALOMBAR 42 K SE SENA

    ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ.ΕΥΡΗΚΑ.

    === ΖΑΡΝΤΟΖ ===

  8. orlando said

    ΑΑΑΑΑ! Τώρα με αγριέψατε για τα καλά χρυσούτσικες μου! Ποιός Κανάκης respect μωρέ! Αυτός που βγήκε να πουλήσει ήθος και μαθήματα ελευθεροτυπίας στο κανάλι του απέναντι; Δηλαδή εκ του ασφαλούς με δεδομένη την κόντρα ΑΝΤ1 ΑLPHA; Δεν πάει να σατιρίσει στον ΑΝΤ1 τον Θοδωρή Κυριακού ή την Ελλη Στάη η ακόμη καλύτερα τον ίδιο τον κυρ Μίνωα με την Μαρί Κωνσταντάτου να δούμε που θα πάει η εκπομπή του; Μαθήματα στου αλλουνού το σπίτι δίνω κι εγώ!
    Ασε που η φιλεναδίτσα του ψυχολόγα πλην θεά πήρε την εκπομπούλα της απο το γλείψε γλείψε «Ανάλυσε το»
    Αντε γιατί τα πήρα με τον άνετο/
    Υ.Γ Συμφωνώ ότι στημένο ήταν με τον Μάκη…

  9. M13 said

    Ε, ούτε εγώ θα αντέξω:
    ζαρντοζ: όχι πρωτοφανές συνδυασμός, ΕΛΕΟΣ

    πρωτοφανΗς συνδυασμός!

    όσο για τα άλλα…να σας έβλεπα εγώ να στριμώχνατε το Μάκη και τί στον κόσμο!
    😉

  10. COSTANTINA said

    Λοιπόν, θέλετε δηλαδή να μου πείτε ότι για να συμφωνήσω με κάτι που λέει κάποιος πρέπει να τον έχω τσεκάρει για πρότερο έντιμο βίο; Όχι ρε παιδιά. Αν ένας (μαλάκας ή μη) πει κάτι σωστό θα τον παραδεχτώ.

    Ωραία επιχειρήματα βέβαια, του τί έχει κάνει ο Κανάκης. Δεν με ενδιαφέρει αν έχει σατυρίσει ή όχι τον Κυριακού. Με ενδιαφέρει που σε ένα τόσο καραμπινάτο θέμα λογοκρισίας είχε τα αρχίδια να το πει και να τους στριμώξει.

    Αν ήταν στημένο όλο αυτό, πάλι δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει που ακούστηκε για ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΟΡΑ Η ΛΟΓΙΚΗ. Μαγκιά τους από ΄κει και πέρα αν γίνανε ρόμπα και μάλιστα το σκηνοθέτησαν κιόλας. Η άποψή μου ακούστηκε τουλάχιστον έστω και μέσα από τον Κανάκη. Μου αρκεί.

  11. spyros said

    από την παραδοχή μέχρι το respect υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ.

    Φερ’ ειπείν, παραδέχομαι κάποια πράγματα που έχει πει ο Κουφοντίνας, αλλά δεν θα του έλεγα ποτέ repsect.

  12. spyros said

    …respect, whatever.

  13. COSTANTINA said

    Σπύρο, δεν αλλάζει κάτι από αυτά που έγραψα. Respect στον Αντώνη για τα χθεσινά. Και συνεχίζω να το πιστεύω.

  14. orlando said

    O.K Δικαίωμα του καθενός να κρίνει στάσεις και συμπεριφορές όπως θέλει. Αλλά την κοροϊδία του κάθε κ. Κανάκη εγώ προσωπικά δεν τη σηκώνω Κωνσταντίνα. Γιατί δεν είναι λογοκρισία να αποφασίζεις ότι διακόπτεις συνεργασία με έναν παραγωγό σου ο οποίος συστηματικά, μόνιμα και επίμονα, χρησιμοποιεί τη δική σου συχνότητα όχι για να σατιρίζει απλά αλλά να ξεφτιλίζει χωρίς δυνατότητα απάντησης το νο 1 της επιχείρησης σου. Και να τον πληρώνεις γλυκειά μου 355.000 ευρώ το τρίμηνο γι αυτό! Καλώς ή κακώς ο Κοντομηνάς στηρίζεται στον Χατζηνικολάου. Ε!! Δεν θα κόψει τ α@@δια της επιχείρησης του που τον χώνει καμιά 30εκ ευρώ το χρόνο μέσα για να βγάζει ο καθένας τις εμμονές του απο τα παλιά! Σε ποιά επιχείρηση τόχεις δει αυτό; Το ένα πόδι να κλωτσάει το άλλο και να περιμένεις να περπατήσει;
    Τώρα ο Κανάκης επαναλαμβάνω και επιμένω, δεν σατίρισε ποτέ μας ποτέ πρόσωπα και πράγματα του δικού του μαγαζιού. Αν το είχε κάνει τότε και μόνον τότε θα έδινα respect για το τι είπε μέσα απ τη συχνότητα του απέναντι μαγαζιού. Αλλιώς αυτά τα λέω τσάμπα μαγκιέ΄ς
    @ M13 Δεν την είπε στον Μάκη κούκλα μου, στημένο ήταν λέμε.

  15. Anonymous said

    ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ :

    EYXAΡΙΣΤΩ , m13, …..κεκτημενη ταχυτητα.

    παντα καλοδεχουμενες οι παρατηρησεις.

    === ΖΑΡΝΤΟΖ ===

  16. COSTANTINA said

    Κατ΄αρχήν φίλε μου μη συγκρίνεις αυτό το επάγγελμα με όλα τα άλλα. Για να συζητήσουμε θέλω πρώτα να μου πεις τί ορίζεις ως λογοκρισία. Και μετά σου απαντώ. 🙂

  17. Tero said

    Κάπου είδα τον ισχυρισμό: Ο Kανάκης δεν έχει σατυρίσει τη Στάη.

    ΛΑΘΟΣ. Υπενθυμίζω τo «Με τα φρύδια του Αντώνη», και το άλλο το φοβερό επεισόδιο με τον Κακομοίρογλου καμικάζι στο στούντιο του ΑΝΤ1.

    Τero

  18. orlando said

    Αυτό το επάγγελμα λέγεται δημοσιογραφία. Στην δημοσιογραφία λοιπόν κι όχι στην σατιρική θεατρική ή τηλεοπτική έκφανση του Λόγου όπου ισχύουν άλλοι κανόνες ακόμη και για την βωμολοχία, η λογοκρισία αφορά στην παρέμβαση άνωθεν επι του περιεχομένου της είδησης, του γραπτού σχολίου ή της προφορικής άποψης.
    Αν λοιπόν π.χ το άρθρο σου είναι υβριστικό ή το ρεπορτάζ σου αστήρικτο, πιθανώς συκοφαντικό για πρόσωπα ή επιφέρει νομικές συνέπειες όπως αστική αγωγή βάσει του νόμου Βενιζέλου, παραπομπή στο ΕΣΡ και πρόστιμο κλπ, τότε η διοίκηση της κάθε επιχείρησης ΜΜΕ έχει απόλυτο δικαίωμα να δράσει προληπτικά ή εκ των υστέρων να σε απομακρύνει χωρίς καν να σε αποζημιώσει.
    Τώρα η επιχείρηση Α ή Β έχει ένα συμβόλαιο με τον κάθε παραγωγό τύπου Θέμου που σημειωτέον δεν εργάζεται ως δημοσιογράφος με απλή προσωπική σύμβαση αλλά εμφανίζεται μέσω εταιρείας παραγωγής εκπομπών.
    Σ αυτό το συμβόλαιο ορίζεται λοιπόν ρητά μια σειρά από όρους συνεργασίας και μεταξύ αυτών ότι το περιεχόμενο των εκπομπών κλπ δεν θα στρέφεται εναντίον των συμφερόντων του σταθμού κλπ
    Τώρα εσένα γλυκειά μου αν αρχίσει ο Θέμος προσωπικά να σε λέει άρρωστη κότα ή Ναπολέοντα ή άνθρωπο των Αμερικάνων ή Μαλάκα ή οτιδήποτε του κατέβει, έχεις τη δυνατότητα να πας και να του τραβήξεις μια αγωγή 1εκ ευρώ κι άλλα τόσο στον σταθμούλι που τον φιλοξενεί για να υπερασπιτείς την τιμή και την υπόληψη σου. Ο Χατζ ή ο κάθε Χατζ όμως δεν μπορεί…
    Κάπως έτσι έφαγε μια αγωγή 20εκ απο τον Σπηλιωτόπουλο παλιότερα και τα πλήρωσε ο Κόκκαλης. Γιατί τον έλεγε αδελφή…. Αν αυτό είναι λογοκρισία πάω πάσο

  19. orlando said

    Το κακό μ αυτή την κουβέντα είναι ότι μου προκύπτω πολύ Χατζ νικολακικός και δεν είναι αυτό το θέμα μου:)

  20. drugstv said

    Eπιτελους ειπε καποιος τα πραγματα με το ονομα τους.
    Οχι πως ετσι θα σταματησει να υπαρχει λογοκρισια…

  21. rodia said

    Εγραψε κανείς την εκπομπή; Χτες βράδυ πορώθηκα στις ασπρόμαυρες ταινίες..

    🙂

  22. Anonymous said

    Κρήμας κυρία Κατερίνα και φενόσουν από τα γραπτά σου καλό κορίτση.
    Εγω μια πρώταση έκανα για να γνωριστούμε κι εσύ με έκανες ρεντίκωλο σε όλη την κυνωνία.
    Δεν είσαι ρομαντηκιά
    κρήμας….

  23. ο κανάκης είναι αυτός που με τους ΑΜΑΝ έκανε καριέρα δραματοποιόντας ανέκδοτα με τα οποία δεν γελάνε ούτε στα ΚΨΜ

    λογοκρισία είναι επειδή κόψανε τον Θέμο?

    έχουμε τρελαθεί εντελώς?

    λοιπόν το θέμα με τον Θέμο δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια ακόμα πανάκριβη μεταγραφή αυτού του μπουχέσα διανθισμένη με μπόλικη διαφήμιση …

    αλλά λογοκρισία¨?

    ωραία μου κυρία έχω ξεμείνει από xanax … μη μου το κάνεις αυτό … not now

  24. COSTANTINA said

    Orlando, καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν μιλάμε για δημοσιογραφική εκπομπή. Ως εδώ καλά. Πάμε παρακάτω. Θες δηλαδή να μου πεις ότι όλα αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση έχουν ως (όχι άγραφο) γραπτό (!) νόμο να μην θίγουν τα συμφέροντα αυτού που εκμεταλλεύεται τον τηλεοπτικό χρόνο; Αυτό δηλ. πώς λέγεται τώρα; Και επειδή δηλαδή συμβαίνει, σημαίνει ότι εγώ (όχι ο κάθε Κανάκης, εγώ), πρέπει να το δεχτώ και μάλιστα να κατακρίνω και όσους το καταπατούν ή θίγουν το κανάλι;

    Τον Κυριακού δεν τον ξέρω καθόλου. Αν όμως είχε δώσει έρισμα για σάτυρα πιστεύω ότι δεν θα τη γλίτωνε. Ο δε Χατζηνικολάου πολύ μου την έχει βαρέσει γιατί κάτω από την ανέκαθεν σοβαροφάνεια και ενώ υποτίθεται είχε πάντα ένα σοβαρό δελτίο, έχει πετάξει τέτοιες κουρμούτσες και τέτοιες κατινιές που σε έναν απλό θεατή που τον θεωρεί σοβαρό αυτό είναι διπλά επικίνδυνο. Τουλάχιστον τώρα φάνηκε πόσο σοβαρός είναι.
    (άσε που ότι και να΄λεγε ο Θέμος αυτός το έπαιρνε προσωπικά. Μιλάμε για σχιζοφρένεια και αλαζονεία χειρίστου είδους).

    Τεσπα, αυτό που ήθελα να θίξω είναι ότι το όλο θέμα βρωμάει από την βάση του. Το να υποστηρίζουμε τη μια ή την άλλη πλευρά μη γνωρίζοντας ότι υπάρχει γραπτό συμφωνητικό «λογοκρισίας» αυτό είναι στρουθοκαμηλισμός.

    Παιδιά τους υπόλοιπους τώρα σας είδα μόλις βρω χρόνο θα σας απαντήσω.

    Ανώνυμε σου γράφω ότι σου έγραψα και στο ποστ που αναφερόταν σε σένα:
    Βασικά θα σε έκανα ρεντίκολο αν έγραφα τα στοιχεία σου. Τουλάχιστον αν έμπαινες στον κόπο να με διαβάσεις θα καταλάβαινες ότι δεν είμαι καθόλου ρομαντικιά και έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ. Λάθος μπλογκ φιλαράκι. Την φωτό ξέχνα την. Η εικόνα είναι παραπληροφόρηση.Είμαι τελείως διαφορετική και καθόλου όπως με περιέγραψες.

    Να ΄σαι καλά πάντως για τα καλά σου λόγια και μην φοβάσαι για την υπόληψή σου. Δεν έχεις κανέναν φόβο από μένα να σε αποκαλύψω.

  25. Dark Angel said

    Αδέρφι Κωνσταντίνα με τρομάζεις…ρισπεκτ στον κανάκη?

  26. COSTANTINA said

    Ουφ, κουράστηκα. Παγέτε όλοι απ΄τον Μανιφέστο. Η συζήτηση συνεχίζεται εκεί. Πονέσαν τα δαχτυλάκια μου λέμε!

    🙂

  27. orlando said

    Βρε γλυκειά μου εγώ σου μιλάω για το κομμάτι που ΔΕΝ αφορά στους δημοσιογράφους! Οι δημοσιογράφοι καλύπτονται απολύτως στο θέμα της λογοκρισίας από την ίδια τους τη σύμβαση και την ΕΣΗΕΑ και το Σύνταγμα του κράτους. Ο Θέμος ή ο Κανάκης επέλεξαν να ΜΗΝ μπουν στο δημοσιογραφικό πλαίσιο αλλά στο σατυρικό- εκπομπών. Εκεί γίνονται τα συμβόλαια αυτού του τύπου.
    Κατά τα λοιπά αν θες κατάλογο άξιων λογοκριμένων παραιτηθέντων κλπ δημοσιογράφων με αιχμές και άποψη, να σου πως μόνο ένα παράδειγμα :Τον Στάθη με τον ΔΟΛ κι εκεί να πω respect!!!

    Υ.Γ Γιατί ούτε εκατομμύρια πήρε ποτέ, ούτε δέχθηκε να συμβιβαστεί ούτε το παίζει…Είναι ότι είναι

  28. Πάνος said

    Κωσταντίνα, μόλις διάβασα το ποστ – δεν το πίστευα… Δεν εξηγώ γιατί, τα είπε ήδη αναλυτικά ο Orlando και συνόψισε ο newmanifesto: Λογοκρισία να απολύεις το Θέμο; Μην τρελαθούμε κιόλας… Κι ο Κανάκης είναι ΕΝΑΣ από τους πολλούς λόγους που με έκαναν να μη θέλω να δω τηλεόραση!

    Οι λέξεις (δημοσιογραφία, ελευθερία λόγου κλπ) στα στόματα μερικών ανθρώπων εξευτελίζονται εντελώς…

  29. κοπηκε η εκπομπη του θεμου?
    εγινε της πουτανας στου μακη?
    ο κανακης σηκωσε το λαβαρο της επαναστασεως?
    που ζω?
    που ζω?
    εχω να δω τβ 2-3 μηνες καποιος να με ενημερωσει ρε παιδια!!!

  30. Chaca-Khan said

    Δεν την είδα την εκπομπή αλλά ο Κανάκης είναι ατάλαντος όσο δεν παίρνει κι έχει και απαράδεκτο χιούμορ. Τι μπορεί να είπε ,δε μου πάει το μυαλό. Πάντως cheers

  31. Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα
    Τα σέβη μου !

  32. MainMenu said

    ego den eida tpt…alla den katalavaino giati tetoia porosh enantion tou Kanakh…plaka exei. Ama ekane mplogk tha htan thaymasios…epeidh einai sth thleorash kai vgazei fragga to leme malaka…dyo stathma…anyway

  33. Andrew said

    Aν και δεν είδα την εκπομπή, ο Κανάκης (αν και στην τηλεόραση τον βλέπουμε σαν κωμικό) είναι άνθρωπος που λέει τις απόψεις του και μέσω τις σάτιρας τους και αν προσκληθεί σε κάποια «σοβαρή» εκπομπή. Ισως γιαυτό να είναι από τα άτομα τα οποία τα αποφεύγουν να τα καλέσουν.

  34. alzap said

    Κόλαση με τον Αντώνη απ΄ότι βλέπω…:-) Η αλήθεια είναι ότι δεν με ενθουσιάζει ο τύπος, ούτε το χιούμορ του. Δεν πείστηκα επίσης από το ¨αυθόρμητο» της παρέμβασής του. Από την άλλη έθεσε 3-4 ερωτήματα συγκεκριμένα, απλά και λογικά στον κ.Μάκη για τη στάση του που τον έφεραν σε πολύ δύσκολη θέση τουλάχιστον. Και επειδή ο τύπος (ο Μακης) αποκαλύφθηκε εν μέρει και δεν είναι συνηθισμένος να τον ψιλοτσαλακώνουν τάπαιξε κάποιες στιγμές. Ηταν ορατό και το ευχαριστήθηκα. Τέλος για όσους είδαν τη συγκεκριμένη εκπομπή και το διάλογο θα έβγαλαν, είμαι σίγουρος κάποια συμπεράσματα χρήσιμα.

  35. alombar42 said

    Να βάλω κι εγώ μια μουτζούρα εδώ – κι ας μην είδα την εκπομπή, αφού ελάχιστη τηλεόραση βλέπω (μέσος όρος μισή -τυχαία- ώρα τη μέρα, εκτός ντιβιντί).

    Η Κωσταντίνα παίρνει μια απολύτως αθώα (έως αφελή) στάση και κρίνει τη δεδομένη στιγμή, αποσπασματικά. Υπό αυτό το πρίσμα, είτε μας αρέσει είτε όχι, έχει δίκιο – «καλά τα είπε ο Κανάκης».
    Το «λάθος» είναι στο respect: αυτό ίσως άξιζε στην δεδομένη ομιλία, στη δεδομένη εκπομπή, στη δεδομένη στιγμή, όχι στον Κανάκη συνολικά 🙂

    Εμείς οι υπόλοιποι (γιατί κι εγώ θεωρώ τις τρικλοποδιές μεταξύ «δημοσιογράφων» απλά τεχνάσματα τηλεθέασης, με ή χωρίς διαμάχες), αδυνατούμε να δούμε με ανοιχτά μάτια και να προσδώσουμε αξία στον (κάθε) μαλάκα, έστω κι αν για μια φορά πει κάτι σωστό. Είναι φυσικά «λάθος» αυτό, αλλά άντε να δεχθείς κήρυγμα περί δημοκρατίας από τον Ντερτιλή ας πούμε. Γίνεται; Δεν γίνεται. Αν τον ξέρεις, όσο δίκιο και να έχει, είναι αδύνατον αφού… «κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια».

  36. zouri1 said

    Δεν την ειδα την εκπομπη.Εχω πολυ κακη αποψη για τον Μακη.Δεν μ αρεσει το χιουμορ του Κανακη.
    Αλλα ποτε δεν θα περιμενα απο καποιον τηλεοπτικο,να μιλησει για σοβαρα θεματα.
    Αυτοι ειναι μονο για κωλοτουμπες.
    Υπαρχουνε παρα πολλοι γνωστες των εκοστοτε θεματων,αλλα φυσικα δεν παιζουνε στο γυαλι.
    Απλα λεω την αποψη μου,μπορει να κανω και λαθος…

  37. -Τί ώρα είναι;
    -Ναι, σ’ αυτη τη στάση θα κατέβω.
    -Αγάπη μου!
    -Αράπη μου;

  38. Κωνσταντίνα μου τι ζητάς στη ζούγκλα με τ’ άγρια θηρία;
    Ανέβα στην …καρέκλα του Καλτσόβρακου και δες πάνω απ’ το σύννεφο των Κανακοτριανταφυλλόπουλων και των εγωισμών των σχολίων μας…

    Αν μετράει η γνώμη μου, συμφωνώ στο respect στην άποψη που, στημένη ή όχι, έπρεπε ν’ ακουστεί κι αυτή.

Σχολιάστε

 
