X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 649 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Οργάνωσε τις κλωστές κεντήματος σου – Free PDF Οκτώβριος 8, 2017
      Τύπωσε το δωρεάν PDF του SheBlogs για να οργανώσεις όμορφα τις κλωστές κεντήματος που διαθέτεις ώστε να μη μπλέκονται μεταξύ τουςThe post Οργάνωσε τις κλωστές κεντήματος σου – Free PDF appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου

ΦΛΕΓΟΥΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 2, 2006

Άντε να ασχοληθούμε με κάτι ιδιαίτερα σοβαρό, γιατί πρέπει κάποια πράγματα να τα βάζουμε στην θέση τους πριν κακοφορμίσουν. Βασικά, βρωμάνε ήδη αλλά ελπίζω να το σώσουμε. Πόσο δηλαδή ντεκαβλέ είναι για μια γυναίκα να αθυροστομεί.

Ας υποθέσουμε ότι εγώ προσέχω. Δεν βρίζω. Αλλά δεν πάει μόνο του όλο αυτό. Λέγεται «κυρία». Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι εγώ είμαι «κυρία». Ξέρετε, με τις Λουίς Βιτόν μου, τα μανικιούρ, τα γαλλικά, τα κλαρίνα (το πιάνο είναι πασέ) και σαφώς τους τρόπους μου. Ας πούμε λοιπόν ότι μου την πέφτουν μαλακίες από παντού. Εγώ πάντα «κυρία». Ξέρετε, να ξεσπάω στο μανικιούρ, στα κλαρίνα, στο σόπινγκ θέραπι, στα τσι μου. Να θέλω να πω «μαλάκες», «λαμόγια», «αρχίδια» και να μην μου το επιτρέπει το image μου.

Ας πούμε ότι βρίσκω και έναν πανίβλακα και μου κάνει την ζωή πατίνι. Εγώ πάντα «κυρία». Ξέρετε, να ξεσπάω αποτριχώνοντας ότι έμεινε, να μπαίνω σε ατέλειωτες λίστες αναμονής για το γκούτσι μου, να διαβάζω μόνο Cosmopolitan, να θυμίζω στον εαυτό μου τους τρόπους μου.

Αλλά το κυριότερο (και επειδή στο cosmo οι άντρες μας το υπενθυμίζουν καθημερινά) να θυμάμαι ότι το να βρίζεις είναι ντεκαβλέ. Ενώ όλα αυτά που θα είμαι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είναι βέβαια. Είπαμε «κυρία». Άρα όλο αυτό έχει να κάνει με το σεξ. Τί είναι καβλέ και τί ντεκαβλέ. Καβλέ είναι μια γλυκιά, θηλυκιά ύπαρξη, σικάτη, γελαστή (κοίτα ρε τί έμαθα).

Που ακόμη και στα δύσκολα, θα σου πετάξει ένα χαμόγελο και θα σου χαιδέψει τον λοβό του αριστερού σου αφτιού για να σε ηρεμήσει (εγκυκλοπαίδεια σκέτη κατάντησα).

Που σε έναν καυγά, δεν θα υψώσει τον τόνο της φωνής της και με λογικά επιχειρήματα θα προσπαθήσει να σε πείσει (όοοοοχι, δεν λέγεται κρεβατομουρμούρα).

Που αν σε γουστάρει, ποτέ δεν θα σου πει «θέλω να κάνουμε έρωτα». Βασικά δεν της επιτρέπεται να στο πει αλλά πολλές φορές ξεφεύγει τελείως (ναι, γίνεται μια του δρόμου και το ξεστομίζει) όταν της τελειώσουν τα νιάου και οι ματιές-όλο-νόημα.

Και αρχίζει η γλυκιά θηλυκιά δράση. Θα γεμίσει τον κόσμο κεριά, θα κάνει τρεις ώρες αφρόλουτρο, θα σε στείλει για μπάνιο-ξύρισμα-πεντικιούρ, θα φορέσει το κατάλληλο εσώρουχο, θα επιλέξει το κατάλληλο cd και θα σου έρθει σε κάνα τρίωρο αφού στεγνώσει το balsam. Αν ροχαλίζεις, δεν πειράζει. Εκείνη «κυρία». Αν δεν γίνει σωστά (βλέπε cosmo), ας μην γίνει καθόλου.

Αν βέβαια φτάσει στο αμήν και πρέπει να βρίσει, βρίσκει κόσμιες λέξεις ανάλογες του «επιπέδου» της και ξεσπαθώνει. Το «μαλάκας» γίνεται «κρύος», το αρχίδι γίνεται «σαχλός», το «γκαβλώνω» γίνεται «....».

Κάποια πράγματα ΔΕΝ γίνονται κύριοι. Αν αυτό θέλετε, καμμία αντίρρηση. Το «κυρία» δεν είναι μόνο γλωσσικές εκφράσεις. Έχει ένα παχύ αδιαπέραστο υπόστρωμα που πάει πακέτο. Είναι ένα σύνολο «πρέπει» και «δεν πρέπει» που αν δεν είστε εξοικειωμένοι, μάλλον δεν ξέρετε τί ζητάτε.

Και όλα αυτά, για να μην πω «μαλάκας», «αρχίδι», «γκαβλώνω».

Κρα!

30 Σχόλια to “ΦΛΕΓΟΥΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ”

  1. dcd said

    Αν δεν εβριζες δε θα σε διαβαζα! Τωρα απ’οτι καταλαβα… ή ρατσιστης πρεπει να’μαι ή ντεγκαβλε! Λες…?

  2. Αγαπητή μου Κωνσταντίνα … δεν αντέχω να ακούω γυναίκες να βρίζουνε. Με χαλάει απίστευτα. Ειδικά όταν έχουν στο ένα χέρι τσιγάρο και να λένε με μαγκιά «Τι λες ρε μαλακισμένο…» χάνουν κάθε ίχνος θηλυκότητας. (στον γραπτό λόγο να βρίζετε όσο θέλετε 🙂

  3. Marialena said

    Ωχ, ωχ, ποιός στην «έχωσε» βρε Κωνσταντίνα και έθιξε την αξιοπρέπειά σου? Κυρία και κύριος είναι αυτός που απ’ όποια τάξη και αν προέρχεται εμπνέει σεβασμό και αποπνέει αξιοπρέπεια. Οι υπόλοιποι είναι γκαγκα νεόπλουτοι Νεοέλληνες-ώξω! Μ.

  4. orlando said

    Ναι είναι απολύτως ντεκαβλέ να βρίζει σαν λιμενεργάτης μια γκόμενα.
    Για τις κυρίες δεν έχω άποψη.
    Για τους γκόμενους και τους κυρίους ελπίζω να έχετε εσείς οι γυναίκες την ίδια άποψη , όταν ανοίγουν ένα στόμα οχετό για το τίποτα!
    Υ.Γ Πάω για σύσκεψη και θα περιμένω ….τα πυρά!

  5. δεν ξέρω τι ακριβώς άκουσες και τα πήρες…. αλλά

    άλλο το να βρίζεις στην έξω ζωή, και άλλο να βρίζεις στο κρεβάτι- καμία σχεση.

    Τώρα για εκτός κρεβατιού… υπάροχυν αθυρόστομοι που λατρεύω να τους ακούω, και αθυρόστομοι που τους θεωρώ σιχαμένους. είναι θέμα ορίων.

    εμένα αυτό που με χαλάει συγκεκριμένα στις γυναίκες είανι να λένε «πωωω μούναρος» για τους ωραίους άντρες… έλεος κορίτσια- λίγη ανατομία!! Κάτι αλλο είναι το να λες «αγάμητο» όποιον δε συμφωνεί μαζι σου- ανωριμότητα.

    Ξεφυγα, σόρρυ… όπως υπάρχει ο μύθος ότι οι γυναίκες θέλουν «σκληρό» άντρα, ενώ δεν ισχύει για όλες, έτσι κάποιοι δε θέλουν γυναίκες που να βρίζουν…

  6. MainMenu said

    This post has been removed by the author.

  7. Συγνώμη, η γκάβλα είναι όρος εθνικός; Γιατί εγώ νόμιζα πως είναι βόρειο ιδίωμα…

    Προσωπικά γελάω με τις γυναίκες που βρίζουν. Ειδικά αν είναι εύστοχες.

  8. averel said

    Επειδη νομιζω πως η επικαιροτητα με αφορα. Το πηγες στο αλλο ακρο ρε constantina. Δηλαδη ή βρίζετε ακατασχετα ή κανετε αφρολουτρο τρεις ωρες; Ειναι γενικευση. Η αισθητικη μου χαλιεται οταν ακουω γυναικες να λενε «μαλακα», «μουνι» χωρίς λόγο και ΟΧΙ δεν ειμαι σεξιστης. Και ΝΑΙ αγαπαω τις γυναικες (χωρις μπουργκα, με τσαμπουκα , ιδεες και ξεσπασματα).

  9. alzap said

    Εμείς του μεσαίου χώρου :-), τα έχουμε λύσει αυτά τα προβλήματα εδώ και πολλά χρόνια. Διάλεγα πάντα τις παρέες μου και σε όσες περιπτώσεις μου είπαν γυναίκες ότι είμαι αρχίδι, μαλάκας, ή νούμερο το εννοούσαν και είχαν συγκεκριμένη, σωστή τις περισσότερες φορές, αιτία. Θύμωνα εκείνη τη στιγμή έβριζα κι εγώ, αλλά ήξερα ότι είχαν δίκηο. Αρα και οι γυναίκες δικαιούνται, υποχρεούνται θα έλεγα να βρίζουν όταν χρειάζεται και δεν αφαιρεί τίποτα απο τη θηλυκότητά τους. Ούτε ίσως προσθέτει. Τις κάνει όμως πιο αληθινές.

  10. COSTANTINA said

    dcd, μην το ψάχνεις, ντεκαβλέ είσαι. 😉

    netkerveros, τί λες ρε μαλακισμένο; 😛

    Μαριαλένα, κανείς δεν μου τα έχωσε προσωπικά. Κάποιες σκέψεις γράφω. Και ναι, δεν έχουν καμμία σχέση τα «κυρία» και «κύριος» με όλα αυτά.

    Orlando, ρε συ, δεν λέω «με το τίποτα», γενικά μιλάω. Αν δηλαδή βγω εκτός εαυτού και δεν μπορώ να πω «αρχιμαλάκας» να το βράσω το πώς φαίνομαι αν δεν μπορώ να πω επακριβώς αυτό που σκέφτομαι.

    Μαριλίνα, πας στο άλλο άκρο. Δεν μίλησα καθόλου για αυτό.

    iblog, ναι αυτό λέω. Γιατί κάποιος να γελάει με έναν άντρα που βρίζει όταν πρέπει αλλά από την άλλη να έχει χιλιάδες στερεότυπα πίσω στο κεφάλι του όταν ακούει μια γυναίκα;

    Και για να το ξαναπώ: Όταν ζητάτε από μια γυναίκα να μην βρίζει ΠΟΤΕ, προσέχετε τί ζητάτε γιατί το πακετάκι περιλαμβάνει πράγματα που δεν θα σας αρέσουν. Άνθρωποι είμαστε όχι πίτσες να τις παραγγέλνετε με ζαμπόν ή χωρίς.

  11. COSTANTINA said

    averel, ναι τότε συμφωνούμε. Αρκεί όταν πρέπει να λες ότι γουστάρεις. 🙂

    alzap ακριβώς. Είμεθα άνθρωποι.-

  12. Tero said

    Κοίτα, τις «κυρίες», έτσι όπως τις περιγράφεις, εγώ τις λέω «ξινές».

    Και decavlé*…

    ΖΗΤΩ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ.

    [* Tα «γαλλικά» μου είναι αυτά… κατά το gamouà.]

    Tero

  13. O Foberos said

    LOL – krakse! krakse! 🙂

    I diakia mou i apopsi einai os eksis «An den ksespasis tora, tha ksespasis kapia mera kai tha sou erthoun ola mazemena. Otan gini auto…gamise ta! Kai esy, kai oi giro sou tha xasoun , opote liga liga , ekfrasou elefthera gia na min ksexilisi to pitiri 🙂

  14. orlando said

    Κωνσταντίνα μου εγώ λέω ότι δεν γουστάρω με τίποτε ανθρώπους άντρες και γυναίκες που βρίζουν έτσι, εύκολα, για μαγκιά, με υφάκι. Το εκτός εαυτού είναι σπάνιο, δεν είναι ούτε καθημερινότητα, ούτε για ψύλλου πήδημα. Για μένα είναι θέμα αγωγής. Δεν γίνεται να διανθίζεις το λόγο σου με προσβολές έτσι για γούστο.
    Τώρα γιατί με ενοχλούν τόσο πολύ οι βρισιές; Γιατί τις θεωρώ ένα είδος χυδαίας βίας. Λεκτικής βίας. Στην οποία επιπροσθέτως δεν μπορείς να χώσεις κανά μπουκέτο να μαζέψει τη γλώσσα του, αλλά πρέπει να βρίσεις κι εσύ!
    Το ξέρω ότι κινδυνεύω να κατηγορηθώ για πολιτικά ανορθόδοξη άποψη, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γαιτί είναι απαράδεκτη μια σφαλιάρα ενώ είναι αποδεκτός ένας κουβάς σκατά με τις πιο χυδαίες εκφράσεις.
    Τώρα μια γυναίκα που σου κατεβάζει καντίλια και γμστρδια αν τσακωθείτε π.χ πες μου τι στην ευχή να την κάνεις; Ν αρχίσεις να την βρίζεις κι εσύ; Να την δείρεις; Οτι πιο άνανδρο και τα δύο…

  15. averel said

    constntina, αν θες να βρισεις (απο οργη και τσαντιλα), τσέκαρε λιγο το blog μου. 🙂

  16. Ρε σε Costantina, υποθέτω ότι δεν είναι εποχή να σου φέρνουν αντιρρήσεις, αλλά μήπως μπέρδεψες το καβλέ με το ντεκαβλέ;
    Είχα κάποτε μια φοβερή γκόμενα που μου έλεγε: γάμα με καριόλη μου! σκίσε μου το μουνί (σορρυ για την μαλακία που φαίνεται στο γράψιμο) και δεν θεώρησα ποτέ ότι έβριζε. Είχα μια αρχισυντάκτρια που κατέβαζε καντήλια, μουνιά, πούστηδες, ξεκολιάρες κ.λ.π. και δεν θεώρησα ποτέ ότι ήταν αθυρόστομη.
    Γνωριζα μία από τα ΒΟΥ.ΠΟΥ. που ήταν μέσα στα αφρόλουτρα,στα «αχ μη… δεν είναι σωτά πράγματα αυτά κ.λ.π.) και δεν μου΄κανε κου-κου… Είχα και μία (και μοναδική) που είχε χιούμορ (σπουδαίο αυτό) πάνω στο σεξ: Μια φορά στην πιο κρίσιμη στιγμή μου είπε: ‘Το ξέρεις ότι πέθανε ο Γεννηματάς;» μου΄φυγε ο κώλος στα γέλια.
    Το θέμα δεν είναι αν μια γυναίκα βρίζει ή όχι, αλλά πώς βρίζει. Μπορεί να σου πει «αντε ρε» και να την σκοτώσεις, και μπορεί να σου πει τα πιο απίθανα μπινελίκια και να την λατρέψεις.
    Συμφωνώ απόλυτα με την Μαριλίνα και τους γυναικείους νεολογισμούς τύπου «ανδρας-μούναρος».
    Στην τσαντίλα επιτρέπεται (επιβάλλεται) γενικώς το βρίσιμο.

  17. sal.ló said

    Χαιρετώ σε.

    Αληθινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τί το πόστ. Κράξε βέβαια όσο θέλεις. Παίζει κανένα πρόστιμο αν μιά γυναίκα πει «αρχίδι»; Από πότε;

    Αυτό βέβαια που ουδέποτε κατάλαβα είναι αυτό το «στ’αρχίδια μου» που πετάνε μερικές. Ίσως και νά’χω πέσει θύμα της σημειοκρατίας, αλλά όσο και να πείς είναι λιγάκι αποκρουστικό, είναι και μυστήριοι οι καιροί… Αλάργα μην πάθουμε καμια πλάκα… 😉

  18. Anonymous said

    Και εντάξει τα βρισίδια. Εν βρασμώ δικαιολογούνται. Κάτι άλλα τυπάκια που σφάζουν και καλά με το μπαμπάκι;Με στάιλ; Σε κάποια blogs, φαίνεται πως μερικοί το βάζουνε αμέτη μουχαμέτη να πουν τον τελευταίο ημι-αμφισημο-υβριστικο-παρανοϊκο λόγο και να τον πουν και από καθέδρας (my ass, by the way).Ειδικά κάτι posts σε δεύτερο πρόσωπο που είναι σαν να φτύνουν όλο τον κόσμο που τους διαβάζει επειδή ελπίζουν να τους διαβάσει και ο target που τους την έσπασε χτες βράδυ. Σεντόνια ολόκληρα λες και η έμπνευση τους κατεβαίνει από το σκάσιμο να την πουν στον άλλο- και την μαλάζουν και την ξοδεύουν εκεί. Τι να πεις…Δύσκολες παιδικές ηλικίες υποθέτω. Ό, τι πήραν, δίνουν.

  19. Ελένη said

    Κωνσταντινάκι, είδα την αγαπημένη μου λέξη( ντεκαβλέ) και ήρθα να καταθέσω την άποψή μου.

    Επειδή εγώ εργάζομαι σ’εναν ανδροκρατούμενο ( και αγρίως ανταγωνιστικό) χώρο έχω συλλάβει τον εαυτό μου πολλές φορές να υιοθετεί ανδρικά χούγια, ένα εκ των οποίων είναι και το γαμοσταυρίδι με το συμπάθειο. Σπανίως το εκτοξεύω. Αν θυμώσω αντί να πω » Φίλε είσαι και πολύ μαλάκας» λέω instead «Φίλε, σου φαίνομαι για μαλάκας;»

    Πριν από δύο μήνες ήμουν σε μια συνεδρίαση του ΔΣ μιας πολιτιστικής εταιρείας με την οποία συνεργάζομαι και ένας Βιολόγος λίγο πολύ μας είχε πήξει στην παπαριά και σε κάποια αποστροφή της παπαρολογίας του ρωτάει ρητορικώς το κοινό–δηλαδή εμάς που στο μεταξύ κόβαμε τις φλέβες μας » Τι θα του λέγατε εσείς στη θέση μου». Και που δεν είχα δει ότι το μικρόφωνο μπροστά μου ήταν ανοιχτό, μονολόγησα με την ωραία, μπάσα μου φωνή. » Τί θα λέγαμε ρε αγόρι μου. Σκίσε μας ν’αλλάξουμε ράφτη» θα του λέγαμε». Η συνεταίρος μου έφυγε τρέχοντας να πάει να γελάσει έξω με την ησυχία της και εγώ κάλεσα το 166 για τα υπέργηρα μέλη του Δ.Σ. που στο μεταξύ είχαν μείνει ξερά. 🙂

    Δεν είναι ωραίο να βρίζεις αλλά όταν είσαι εκεί έξω στο ελεύθερο επάγγελμα, είσαι αυτοδημιούργητη,δεν έχεις » σπόνσορα» και έχεις να πληρώσεις λογαριασμούς και μισθούς στην εταιρεία ή στο μαγαζί που έχεις στήσει από το μηδέν και ο κάθε παπάρας νομίζει ότι μπορεί να σε πατήσει μόνο και μόνο επειδή είσαι γυναίκα του γαμάς το κέρατο και του το λες κι όλας. Του το φωνάζεις Κωνσταντίνα. » Φίλε, σε ΓΑΜΩ».Και το ωμέγα το τονίζεις για να καταλάβει ότι το ρήμα είναι της ενεργητικής και όχι της παθητικής φωνής.

    Τα γλυκόλογα τα φιλάω για τους άντρες που αγαπώ και σέβομαι και που είναι και οι περισσότεροι.

  20. Την πουτάνα μου μέσα..
    Χαχχα
    Θυμήθηκα πως πρωτομιλήσαμε..
    Αφορμή ένα εκνευρισμένο κείμενο με αρχίδια..(θυμάσαι?)

    Βρίζω, προσπαθώ και το χω κόψει στην δουλειά αλλά στις προσωπικές μου στιγμές οχετός..
    Πώς να πεις το «άντε γαμήσου ρε μαλάκια»?
    Υπάρχει ανάλογη έκφραση με την ίδια βαρύτητα?
    ναι Το «άντε και γαμήσου ρε καραγκιόζη»…?
    Δεν μου έρχεται κάτι πιο ελαφρύ..
    Είναι απείρως πιο στιλάτο και ελιτίστικο το «γαμησέ με» από το «κάνε με δική σου» ή «πάρε με»-και πέταμε στα βράχια

  21. rodia said

    Αλλο το βρισίδι και άλλο η αθυροστομία. Το βρισίδι δεν το γουστάρω, αλλά η αθυροστομία με κάνει και γελάω!
    Και βέβαια έχω βρίσει, αλλά όχι για ψύλλου πήδημα, ε
    (συνήθως βρίζω τους ταξιτζήδες που ΔΕΝ σταματάνε)

    🙂

    ..το ‘μαλάκας’ είναι βρισιά..???..
    (απορία)

  22. alombar42 said

    Ροδιά το μαλάκας ρωτάς εσύ; Αυτό είναι η πιο συχνή λέξη της καθομιλουμένης!

    – Αντε γαμήσου!

    1) Αχ πες μου κι άλλα!
    2) Από το στόμα σου και στου Θεού τ’ αυτί!

    Διαγράφεται κι αυτό 🙂

  23. FUFUTOS said

    Καβλέ είναι μια γλυκιά, θηλυκιά ύπαρξη, σικάτη, γελαστή (κοίτα ρε τί έμαθα). Που ακόμη και στα δύσκολα, θα σου πετάξει ένα χαμόγελο…

    Καλά που δεν είσαι «κυρία καβλέ» όπως την περιγράφεις στο κείμενό σου επειδή φαντάζομαι ότι ο Καλτσό θα ήταν μονίμως ντε-

    Ελεύθερα αγαπητή Κωνσταντίνα, ελεύθερα (κι απελευθερωμένα).
    Α, και στ΄αρχίδια σου οι «οδηγίες» του Cosmopolitan

  24. rodia said

    Για ρίξε μια ματιά σε ένα παλιό αρθράκι που είχα γράψει εδώ: Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΩΜΟΛΟΧΙΑΣ

  25. alas said

    …Ε-Γ-Ρ-Α-Ψ-Ε-Σ !

    Να είσαι καλά

  26. M13 said

    μπράβο ρε contstantina, ΤΑ ΣΠΑΣ!

    ποολλά φιλάκια!

    🙂

  27. Ευτυχώς που έβαλες το «κυρία» σε εισαγωγικά.
    Γιατί εγώ εξακολουθώ να σε θεωρώ Κυρία (για όλο το πακέτο) γι αυτό και δεν γράψω τέτοιες εκφράσεις στο ποστ σου.

    Στην γραπτή απόδοση των σκέψεών σου όχι μόνο δεν ενοχλεί η χρησιμοποίηση όλων των λέξεων αλλά επιβάλλεται κιόλας.
    Στον σχολιασμό των σκέψεων μιας Κυρίας, όμως, αντίστοιχη χρησιμοποίηση είναι, πάντα κατά τη γνώμη μου, χυδαία και επίδειξη ανόητης μαγκιάς.
    Σας φιλώ το χέρι (μην αγριέψει κι ο Τάσος)
    Γούβ!

  28. koulpa said

    αν κάποιες λέξεις δεν εξυπηρετούσαν κάποιο σκοπό έκφρασης.. απλά δε θα υπήρχαν κυρία μου..:):)

  29. koulpa said

    χαχα δεν ήμουν εγώ ο τυμβορύχος.. η θεία σοφία το προέβαλε στο ff.. :):)
    κι εγώ μη χάσω.. :):)

Σχολιάστε

 
