X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

HELP AGAIN?

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαρτίου 1, 2006

Εντάξει, το ξέρω ότι γίνομαι κουραστική, αλλά θέλω πάλι βοήθεια σε ένα ακόμη είδος mail που λαμβάνω.

Σας παραθέτω εδώ ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και ελπίζω να προσφέρετε πάλι την πολύτιμη βοήθειά σας. Έσβησα μόνο κάτι προσωπικά στοιχεία και κάτι κοπλιμάν για να μην μακρυγορούμε...

«Αγαπητή Κατερίνα,(!) έχω μπροστά μου, ακόμη, την σελίδα 33 του Ταχυδρόμου με την ασπρόμαυρη φωτογραφία σου και κοιτάζω προσεκτικά (......) Αυτό ήταν. Την Δευτέρα αγόρασα πρόγραμμα προστασίας από οιούς, μπήκα στο Ιντερνετ με κοινή γραμμή, απέκτησα διεύθυνση (δεινοπάθησα αμάθητος σε αυτά) , σε επισκέφθηκα στην σελίδα σου, και τώρα, ......σου γράφω.

Καλύετρη διαφήμιση δεν θα μπορούσες να κάνεις.... ( ! ). Για να μην μακρυγορώ, με λένε, Ν., ετών...., πολιτικό μηχανικό ,κατασκευαστή στην ..... και ....., περιοχή....., 1,82, και άλλα, ψιλά τα οποία θάθελα να στα μεταφέρω, να επικοινωνήσουμε, να γνωριστούμε, όπως στην ταινία του Τομ, Χανκς ( αν την έχεις δεί.)

Περιμένω νέα σου, Ν.»

Σήμερα λέω να πλύνω τα τζάμια.

Μεγκ Ράιαν.

37 Σχόλια to “HELP AGAIN?”

  1. Αγγελος said

    Σου βρήκα λύση.

    Εκεί που έχεις το mail σου γράψε δίπλα οτι οποιος στειλει χρεωνεται
    με 0.25 Ευρώ / Λεξη + ΦΠΑ. Οτι και να γίνει, κερδιζεις.

    Εγώ που έχω εδω και 5 χρονια τη σκατοφατσα μου στο διαδυκτιο
    δεν εχω λαβει ουτε ενα τετοιο μαιλ. Μηπως να σου στειλω μια φωτογραφια
    μου να την βαλεις για φυλακτο ?

    Αγγελος.

  2. Dark Angel said

    Τώρα…σοβαρά μιλάς η κάνεις πλάκα???

  3. Κα-τα-πλη-κτι-κό!!!

  4. COSTANTINA said

    Παιδιά μιλάω απολύτως σοβαρά και αυτό ήταν μόνο ένα από τα πολλά….χρειάζομαι μάνατζερ και κάποιος θα πρέπει να μιλήσει στον Καλτσό… 🙂

  5. alombar42 said

    Πρόταση: μάθε να διαγράφεις – απλά, κοφτά και χωρίς τύψεις.

    Δε λέω άλλα – θα κάνω ποστ σύντομα.

  6. Και αναρωτιόμουν γιατί μειωθήκαν οι προτάσεις γάμου!
    Αυτό αγαπητή ήταν ένα mail που έχασε τον δρόμο του στο δίκτυο..
    Καλτσό που είσαι αδερφέ?
    Να μαζέψεις την σουρλουλού την γυναίκα σου που πάει να μας φάει τον γαμπρό..
    Χαχαχχαχχα

    Προς τον επώνυμο αποστολέα!!!
    Φίλε!!! Σε πρόλαβε άλλος 16 χρόνια πριν..

  7. Μα καλά έχουν χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας και σοβαρότητος;;;; Τί έχουν γίνει τα σοβαρά παιδιά σαν και εμάς;;;;

    Εεεε, Μεγκ αν δεις τη Μόνικα πες της να με πάρει ένα τηλέφωνο γιατί την ψάχνω και δεν το σηκώνει!!

  8. alximist said

    Μπιπ! Έχετε εμαιλ στον υπολογιστής σας….

  9. Εμένα πάντως μόνο δεσμευμένοι μου γράφουν… Σνιφ.

  10. Regina said

    H αλήθεια όμως αγαπητή Κωνσταντίνα είναι ότι η φωτογραφία στον ταχυδρόμο ήταν φοβερή.
    Πάντως μιας και αναφέρθηκες εκεί,βρήκα το όλο άρθρο για τα blogs πολύ λίγο.Οτι κάτι δεν είχε πιάσει καλά.

  11. alzap said

    Παέι, χάνω τεύχη… Ου γαρ έρχεται μόνο…
    Κι αναρωτιόμουνα τόσες μέρες,(Ραντανπλαν τελείως δηλαδή), για το ποιός είναι αυτός ο διάσημος ταχυδρόμος που τον ξέρουν όλοι.
    Λοιπόν εγώ σου προτείνω ένα σύστημα προώθησης. Πως λέει η OOSMOTE «η κλήση σας προωθείται;», ένα τέτοιο πράγμα. Θα προωθείς τα e-mail ανάλογα με τις δυνατότητες του αποστολέα, στους φίλους σου που έχουν τις αντίστοιχες ανάγκες. Εγώ ας πούμε έχω ένα λογαριασμό της ΔΕΗ 680 Ευρά και οι προοπτικές είναι χλωμές. Αυτός ο κατασκευαστής ας πούμε όλο και κανένα διαμερισματάκι θα πούλησε πρόσφατα ώστε να μπορεί να συνεισφέρει. Για κάντου μια προώθηση…
    Καλό μήνα σε σένα και τον Καλτσό σου.

  12. καλτσό νομίζω πως το λέει επίτηδες για να σε μπριζώσει, κάνε κάτι τώρα!!! επιβάλλεται.

  13. Σόρρυ, άλλοι που ήταν κολλητά στην ψιλικατζού («Κατερίνα») γιατί δεν είχαν τυχερά δηλαδή;

    Υποτίθεται πως τους έβαλαν εκεί για να «κλέψουν λίγη από τη λάμψη της». Βέβαια τι να πει κι αυτός που ήταν δίπλα στο Σωτηρόπουλο. :p

    (H αλήθεια πάντως είναι πως κι εγώ είχα σχηματίσει διαφορετική εικόνα για σένα, διαβάζοντάς σε, όλο αυτόν τον καιρό. Πιο κοντά στο στερεότυπο της «ψιλικατούς». Ευτυχώς έκανα λάθος.)

  14. alzap said

    Ευχαριστώ Κωνσταντίνα! Το ήξερα ότι θα ανταποκριθείς. Μεπροβληματίζει λίγο αυτή η ιστορία της αποτρίχωσης. Λόγω όγκου θα χρειαστεί πολύς χρόνος, Να προμηθευτεί λες χορτοκοπτικό ο χοντρός;;;

  15. rodia said

    Για να πάει καλά ο μήνας του το έστειλε ο άνθρωπος.. Ενα είδος «ποδαρικού» λέμε.

    🙂

  16. drugstv said

    Mα καλα ολοι οι κουλοι σε εσενα ερχονται;Τι να σου πω;κουραγιο!

  17. Ελα, …… τι έγινε;

    Α, καλά…..

  18. Δηλαδή είπα κι εγώ να α΄νοίξω μια επιχείρηση «Λαμπρούκος kavline» και πέσατε όλοι οι αντιργαφείς να μου φάτε το ψωμί…

  19. Amola Kaluba said

    Μην τον ακούς κορίτσι μου…
    Ο Τομ Χάνκς είναι τουλάχιστον 1,84μ. θηρίο… Τι να σου κάνει τώρα ο μπετατζής…

  20. Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυό φορές.
    Con, εμείς οι απέξω που θα το δούμε το άρθρο???

  21. €lisavet said

    axaxaxaaxaxaaxa! eisai mia star! o kaltso ti exei na pei gia ola ayta? 😛

  22. Marialena said

    Κατερίνα(!) τι κατακτήσεις είναι αυτές? Βλέπω τον Καλτς να βγάζει μπιμπίκια ή και αυτού του συμβαίνουν τέτοια κουλά? Καλημέρες! Μ.

  23. Καλά, με συγχωρείτε δηλαδή… ΕΞΚΙΟΥΖ’ ΜΙ!
    Το παιδί αγόρασε κοτζάμ πρόγραμμα προστασίας από «οιούς»
    και μπούκαρε στο Internet με ΚΟΙΝΗ γραμμή (τι ξεπεσμός, θέε μου),
    παρότι δεν γνώριζε τίποτα από δαύτα
    … και τον χλευάζουμε;

    Οχι κυρίες και κύριοι.
    Αυτός είναι ένας σύγχρονος ιππότης,
    το κελεπούρι το καλό,
    το καλό το παλικάρι που αντιστεκόταν στις hi-tech δυνάμεις
    μέχρι που βρήκε την καλή του, τη δεσποσύνη του
    και όρμησε να την φέρει κοντά του.

    Αχ, μην τους ακούς ΚωσταντίναΠΑΥΛΑΚατερίνα μου,
    είναι καλό παιδί, χαρά γεμάτο.
    Είναι το παιδί που μας έλεγε η μαμά μας να της φέρουμε σπίτι.
    Eίναι από εξώφυλλο Αρλεκιν (λες να’χει και θελγηματικό πιγούνι;)

    Να του στείλες θετικό e-mail, να κανονίσεις ραντεβού…
    και να μας φωνάξεις κι εμάς να γνωρίσουμε το σαϊνι.

    Καλτσο… κουράγιο man.

  24. Anonymous said

    == Z Α Ρ Ν Τ Ο Ζ ΛΕΕΙ:

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΛΙΣΑΝΤΑ

    ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΑ Ι5 ΛΕΠΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΟΥ….

    === Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ ==

  25. όταν τελειώσεις με τα τζάμια πάρε λίγο και τις γωνίες … καλημέρα …¨:)))

  26. COSTANTINA said

    Λοιπόν, τώρα που έχω λίγο χρόνο πάμε να το σώσουμε:

    Άγγελε,αν μου στείλεις την φωτό, την στέλνω καπάκια στον Καλτσό, στην περνάει από ένα photoshop (καλή ώρα) και έκανες την τύχη σου! 😛

    Dark, ναι ρε σοβαρότατα μιλάω. Απορώ όμως γιατί δεν νομίζω ότι έχω δώσει τέτοια εικόνα. Τεσπα…

    Alombar, ναι αυτό θα κάνω από ΄δω και πέρα. Έχεις (όπως πάντα) απόλυτο δίκιο. Αναμμένω το ποστ με ιδιαίτερη αγωνία. 🙂

    Vatraxo, ρε λες να εννοούσε εσένα με το «κατερίνα»; Σκέφτομαι να σου κάνω forward το mail, γιατί φαίνεται καλή περίπτωση, μπας και σε παντρέψουμε και ησυχάσουμε. 😛

    Karafle, δεν είναι καθόλου θέμα σοβαρότητας και αξιοπρέπειας. Μάλλον κάποιοι ακολουθούν την στερεοτυπική εικόνα του ίντερνετ πιστά και αυτό είναι που μου την δίνει. Η Μόνικα βρήκε άλλον. 🙂

    Αλχημιστή, μπιπ. Όχι άλλο ρε γαμώτο!!!! 🙂

    George, αυτοί είναι η χειρότερη κατηγορία. Προτείνω να βάλουμε τους γκόμενους πρώτη μούρη στο μπλογκ μας για να πάρουν το μήνυμα.( Άσε που ήθελα να σου πω ότι θες και ξύρισμα!) 😛

    Regina, δεν ήταν καθόλου λίγο το άρθρο. Απλά το θέμα ήταν τα μπλογκς και συνεισφορά τους γενικότερα στον κόσμο και όχι μόνο τα Ελληνικά. Εγώ το βρήκα λιγότερο «ομφαλοσκοπικό». Α, και το Μυρσινάκι γράφει μια χαρά.

    Alzap, ότι σπόνσορες βρω στους στέλνω για τη Δεη. Μη σε νοιάζει μία. Πες πως έγινε.Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια καλή αποτρίχωση μπικίνι. 🙂

    Μαριλίνα, ωραία ιδέα ρε! Ναι, ρε Καλτσό ξηγήσου λέμε! 🙂

    The i blog team, και ποιός σου είπε ότι δεν είχαν τυχερά; Απλά δεν τους έκραξαν δημόσια 🙂

    Rodia, το καλύτερο ποδαρικό στην κατάλληλη στιγμή. Τα τζάμια άστραψαν σου λέω! 🙂

    Labrouko, μη μασάς. Εσύ ήσουν ο αυθεντικός. Προχώρα και θα πέσει τρελλό κράξιμο λέμε! 😛

    Amola kaluba, γαμώτο δεν μ΄αρέσει ο Τομ (ως άντρας εννοώ) και ως προς το ύψος, έχω υποφέρει αρκετά με τακούνια για να πλησιάζω τον Καλτσό, άστα παλιοκατάσταση! 🙂

    Μαριαλενάκι, o Καλτσό γαμώτο είναι στον κόσμο του. Τί άλλο πρέπει να κάνω για να δει ότι κινδυνεύει; 😛

    Flubber, έχεις δίκιο. Αν δηλαδή μου στείλει φωτό, του ΄χω βρει ένα σωρό νύφες. Δεν το΄χα σκεφτεί έτσι…:)

    Παιδιά, για να μην το πολυζαλίζουμε, ο λόγος του ποστ ήταν ότι ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΓΚΟΜΕΝΟ και ότι απογοητεύτηκα που από όλα αυτά που γράφω έναν χρόνο τώρα, κάποιος έχει αυτήν την εικόνα για μένα. Σοβαρά τώρα, η φωτό είναι «φτιαγμένη» με photoshop, είμαι αρκετά διαφορετική και τέλος πάντων αν ήθελα τέτοιου είδους promotion δεν θα έκανα blog.

  27. Eγώ αγάπη μου γεννήθηκα star.

    Μπου χαχα

    ;P

  28. Roman said

    Μα βρε «Κατερίνα» μου (ότι να ναι!!) με αυτή τη φωτό παρολίγο να σου στείλω μέχρι και εγώ email με ερωτική εξομολόγηση (!!).

    Αλλά επειδή τελευταία στιγμή φοβήθηκα τον Καλτσό, την έστειλα στον Κοκοβιό.

    🙂

  29. Anonymous said

    Κρήμας κυρία Κατερίνα και φενόσουν από τα γραπτά σου καλό κορίτση.
    Εγω μια πρώταση έκανα για να γνωριστούμε κι εσύ με έκανες ρεντίκωλο σε όλη την κυνωνία.
    Δεν είσαι ρομαντηκιά
    κρήμας….

  30. COSTANTINA said

    Βασικά θα σε έκανα ρεντίκολο αν έγραφα τα στοιχεία σου. Τουλάχιστον αν έμπαινες στον κόπο να με διαβάσεις θα καταλάβαινες ότι δεν είμαι καθόλου ρομαντικιά με άγνωστους και έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ. Λάθος μπλογκ φιλαράκι. Την φωτό ξέχνα την. Η εικόνα είναι παραπληροφόρηση. Είμαι τελείως διαφορετική και καθόλου όπως με περιέγραψες.

    Να ΄σαι καλά πάντως για τα καλά σου λόγια και μην φοβάσαι για την υπόληψή σου. Δεν έχεις κανέναν φόβο από μένα να σε αποκαλύψω.

  31. COSTANTINA said

    Και με λένε Κωσταντίνα φιλαράκι. Κωσταντίνα.

  32. Anonymous said

    Βασικά θα σε έκανα ρεντίκολο αν έγραφα τα στοιχεία σου. Τουλάχιστον αν έμπαινες στον κόπο να με διαβάσεις θα καταλάβαινες ότι δεν είμαι καθόλου ρομαντικιά και έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ. Λάθος μπλογκ φιλαράκι. Την φωτό ξέχνα την. Η εικόνα είναι παρα

  33. COSTANTINA said

    ?????

  34. Roman said

    wow! kinky!!

  35. COSTANTINA said

    Roman, δεν έχεις δει τίποτε μικρό μου αθώο μπλογκεράκι! 😉

  36. alombar42 said

    Δικό σου αυτό… καλώς ήλθατε 😉

  37. Anonymous said

    Γελασατε με μένα?
    γελάσατε πολυ?
    Ευχαριστώ!!!!!!!!!#######!!!!!

Σχολιάστε

 
