X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 22, 2006

Είμαι μερικές φορές πολύ αντιεμπορική. Αλλά σε μερικά πράγματα είμαι φασισταριό σκέτο. Άρχισαν βλέπετε τα πιτσιρίκια και μου ζητάνε δυναμιτάκια. Εκτός από τίποτε «σκορδάκια», «πεταλούδες» και αυτά τα στικάκια που βγάζουν αστράκια δεν έχω φέρει ποτέ, τίποτε πιο βαρβάτο στο μαγαζί. Και μιλάμε για απίστευτο κέρδος. Η κούτα με τα 24 δυναμιτάκια κοστίζει 20 ευρώ και τα πουλάς 5 ευρώ το ένα. Πουλάς περίπου μία με δύο κούτες τη μέρα, από τις Απόκριες μέχρι το Πάσχα. Βέβαια αν σε πιάσουν, την γάμησες. Πέρσι έκλεισαν τον διπλανό μου και έφαγε και ένα σκασμό πρόστιμο.

Έρχονται κάθε τρεις και λίγο κάτι ύποπτοι τύποι και με ρωτάνε κρυφά αν θέλω να μου φέρουν «γουρούνες» και τα συναφή. Μου δείχνουν κάτι πολυκαιρισμένα κουτιά Μινέρβα που έχουν κρυμμένα στα σακάκια τους. Τους διώχνω. Κάποιοι επιμένουν να το συζητήσουμε. Όσο κι αν τους δείχνω απέναντι το Δημοτικό, όσο κι αν τους εξηγώ ότι δεν με νοιάζει αν τα πουλάνε ΟΛΟΙ, ότι δεν κολλάω στο ότι μπορεί να με πιάσουν, κ.τ.λ., αυτοί επιμένουν. Μου λένε «μην είσαι χαζή, κρύψτα κάτω από τον πάγκο και δίνε μόνο σε μεγάλους και σε γνωστούς». Λες και ένας «μεγάλος» έχει περισσότερο μυαλό από ένα πιτσιρίκι. Λες και ένας «γνωστός» δεν θα στην κάνει άμα πάθει ζημιά. Λες και αν κάποιος πάθει κάτι και δεν την πληρώσεις εσύ, όλα θα είναι μια χαρά μετά.

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, πάντα το είχα απορία. Καλά ρε μαλάκες αφού πουλάτε τέτοιες αηδίες κρυφά και χωρίς καθόλου προδιαγραφές (για τόσο επικίνδυνο εμπόρευμα) μόνο και μόνο για τα λεφτά, γιατί δεν πουλάτε ναρκωτικά καλύτερα; Πιο πολύ κέρδος, λιγότεροι κίνδυνοι, μη εποχιακή πελατεία και άμα σας πιάσουν, ε δεν τρέχει και τίποτα. Με τέτοιο κατεστραμμένο εγκέφαλο, θα τους πείσετε άνετα ότι τα είχατε για προσωπική χρήση.

Πετάγομαι σαν την τρελλή κάθε τρεις και λίγο μέσα στο μαγαζί. Πονοκεφάλιασα. Είναι κάτι σαν «μόδα» αυτές τις μέρες τα δυναμιτάκια στα πιτσιρίκια της γειτονιάς. Μου ζητάνε σπίρτα και δεν τους πουλάω. Τα ρωτάω αν το ξέρουν οι γονείς τους. Φεύγουν φοβισμένα μην τα καταδώσω. Τα ξενέρωσα τελείως. Σύντομα την βρίσκουν την λύση. Έρχεται ο πατέρας ενός παιδιού, αγοράζει δέκα κουτιά σπίρτα, τους τα μοιράζει και μπαίνει πάλι ήσυχος στο καφενείο. Έχω μείνει να κοιτάω σαν μαλάκας.

30 Σχόλια to “ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ”

  1. καλημέρα

    μαλακοκαύλης = αυτός που ακόμα κι όταν του σηκώνεται το καυλί του παραμένει μαλακό

  2. MΠΟΥΜ!

  3. COSTANTINA said

    Alombar, επιτέλους μια αδελφή ψυχή. Τα σιχαίνομαι τα δυναμιτάκια, ενώ αντιθέτως λατρεύω τα πυροτεχνήματα. Μετά από ένα Πάσχα στην Πάρο (Νάουσα), δεν θέλω να τα ξαναδώ μπροστά μου. thanx ρε. 🙂

    id, καλημέρες και thanx 🙂

    Manifesto, αυτό πρέπει να είναι απ΄τις χειρότερες περιπτώσεις!!!! Καλημέρα 🙂

    Kaltso, άσε τα μπουμ γιατί εσύ ειδικά είσαι μεγάλος διάολος με αυτές τις μαλακίες. Και ακούω και τον εξάψαλμο που κρύβομαι και φοβάμαι…:(

  4. εγώ ούτε τα παιδικά πιστολακια χωνευα από μικρή.

    πραγματικά πρέπει κάτι να γινει με τα δυναμιτάκια, δεν είναι δυνατόν.
    οι γονείς πορτιμούν να τα θέσουν σε κίνδυνο (όχι όλοι φυσικά), παρά να διαφωνήσουν με τα παιδιά τους και να μην τους κάνουν το χατίρι.

  5. Niva said

    Να απαγορευτούν τα δυναμιτάκια, τα ναρκωτικά, τα chatrooms, οι προγαμιαίες σχέσεις, το σεξ στον πάγκο της κουζίνας,τα προφυλακτικά με γεύση φρούτων (αλήθεια υπάρχει ον σαυτό τον κόσμο που να δοκιμάζει και να του αρέσει η γεύση?) οι bloggers με ποιητικές ανησυχίες, οι γεννήσεις παίδων από γονείς με IQ κατώτερου ενός αυγού (σφιχτού) και οι αποκλειστικές πουτάνες στα νοσοκομεία της Αττικής.

    Την καλησπέρα μου 🙂

  6. Niva said

    Α και τα πιστολάκια μαλλιών, ιδίως αυτά με 2 ταχύτητες (περνούν ασυνείδητα μηνύματα στο αθώο μυαλουδάκι των παιδιών μας)

  7. COSTANTINA said

    Μαριλίνα, κοίτα ρε που νόμιζα ότι αρέσουν σε όλους. Να ΄σαι καλά ρε μωρό. 🙂

    Niva, να απαγορευτούν επίσης και οι φωτό στα ντούζ. 😉

  8. niva ο δυόσμος των durex άψογος…

  9. aeipote said

    Ελλάς το μεγαλείο σου!
    Αυτό που κάνουμε εμείς δεν είναι πλέον Ανάσταση.
    Είναι 1821!
    [Ο Νόμος που θα προστάζει να εφαρμόζονται οι νόμοι θα καθυστερήσει και άλλο;]

  10. τα γκαζάκια επιτρέπονται?

  11. zouri1 said

    τα πιστολακια μαλλιων να καταργηθουνε γιατι προαγουνε τον ρατσισμο και τις διακρισεις σε μας τους φαλακρους.

  12. ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!
    τα τελευταια χρονια δεν παω ουτε στην ανασταση εξαιτιας αυτης της μαλακιας με τα δυναμιτακια και τα κολοκυθια..
    επισης σιχαινομαι και τα μπουγελα
    ασχετο..
    καλημερα φιλαρακια

  13. Angelos said

    Εγώ πάλι πιστέυω οτι δεν πρέπει να πηγαίνουμε κόντρα στη φύση και
    πρέπει να αφήσουμε τη φυσική επιλογή να κάνει τη δουλειά της.

    Αλλωστε υπάρχουν μερικοί που το μονο κατορθωμα της ζωής τους
    είναι ένα Darwin Award (www.darwinawards.com)
    γιατι να τους το στερήσεις ?

    Αγγελος

  14. COSTANTINA said

    Marilina, εγώ γουστάρω durex-κεφτεδάκια σμυρνέικα (με δυόσμο βεβαίως βεβαίως) 😛

    Aeipote, ως τέτοιος, θα έπρεπε να ξέρεις ότι ζεις στην χώρα του αλλανταλισμού. 🙂

    Storyteller, όπως λέει και ο Alombar αν είναι να το κάνεις κάντο σωστά. Τίποτε ναπάλμ να τελειώνουμε. 🙂

    Zouri, δεν νομίζω ειδικά εσύ να έχεις γκομενιακό πρόβλημα…με τέτοιο σπίκινγκ. 😛

    Vatraxo, όντως τα μπουγέλα ήταν άσχετα και τα γουστάρω πολύ. Όσο για την Ανάσταση, ένα θα σου πω. Ρώτα τον Καλτσό τί τραβάει κάθε φορά. 🙂

  15. COSTANTINA said

    Άγγελε, κι αυτό σωστό. 😀

  16. nanakos said

    Θα βάλεις τις φωνές τώρα αλλά… Εγώ σιχαίνομαι τον θόρυβο που κάνουν τα δυναμιτάκια στην Ανάσταση ΑΛΛΑ κι εγώ όταν ήμουν μικρός χρησιμοποιούσα. Και πιστολάκι με καψούλια και φωτοβολίδες που μου έπαιρνε ο παπουλάκος μου. Και μπορεί να είναι εκνευριστικά όμως είναι από αυτά που 20 χρόνια μετά δεν έχουν αλλάξει. Μπορεί να το πεις και ρομαντικό.

  17. COSTANTINA said

    tha sxou apanmtousxa tora al.l.a exo probl.em. Mol.isx katharisxo to pl.hktrol.ogio apo tonm kafe tinm gamisxesx mikre!

  18. vasvoe said

    ούτε μένα μου αρέσουν τα δυναμιτάκια σκορδάκια κρεμμυδάκια και η κοπανιστή κάπαρη.

    σαματάς για την χαρά του σαματά δλδ

  19. rodia said

    Για να τον αφήσουν ήσυχο το έκανε ο άνθρωπος..
    ΤΙ ΛΕΩ..? ΦΡΙΚΗ!
    ..αλλά, ποιος τα έμαθε τα παιδάκια; ε;

  20. rodia said

    ΙΔΕΑ!!!
    Πάρε και πούλα τούμπανα!!!

    🙂

  21. rodia said

    Μπορεί να αναδειχτεί ένας Ρίνγκο Σταρ, πού ξέρεις; Αν το αναλύσεις και στους τιβιόπληκτους γονείς…

  22. alombar42 said

    Πάντα μου την έσπαγαν τα δυναμιτάκια, αλλά κυρίως όσοι τα χρησιμοποιούσαν. Ποτέ δε θυμάμαι τον εαυτό μου να διασκέδασε πετώντας δυναμιτάκια – το πιο πολύ «μπαμ» το έκανα με ένα αστείο πιστολάκι με καψούλια, αλλά κι αυτό μου πέρασε γρήγορα.

    Στο κάτω της γραφής, αν θέλεις να κάνεις σαματά, κάνε μια σοβαρή έκρηξη, όχι να τρομάζεις τον κόσμο για να διασκεδάσεις.
    Φυσικά φταίνε οι γονείς, χωρίς καμμιά αμφιβολία. Δε θα με χάλαγε αν έσκαγαν στα χέρια τους τα ληγμένα (όχι στων παιδιών, αυτά ακόμα νουθετούνται).

  23. Id said

    Έχω μείνει μαλάκας που τα διαβάζω…

    Έχεις δίκιο για τα ναρκωτικά πάντως :-PP

  24. Anonymous said

    Μωρέ εγω δεν βρίσκω κανένα λόγο να απαγορευτούν, όποιος τολμάει να αναλάβει την ευθήνη να του λειπει κανα χερι ας αγοράσει και ας κανει οτι θελει!!

  25. Mefisto mania said

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΓΟΡΕΥΤΟΥΝ , ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ???
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΩ . ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΓΓΛΙΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ !!!!!!

  26. ανδρεας said

    mia xara einai ta dynamitakia mantabh kala kanoun ta paidia goustarw minerbes mefisto alla pio poly zeus

  27. μανωλης said

    ι ιστοσελιδα ειναι μαλακια

  28. Salami said

    Καλά τα λες, συμφωνώ μαζί σου και σε συγχαίρω για την στάση που κρατάς. Πόσο μα πόσο ΜΑΛΑΚΕΣ είναι όλοι αυτοί οι… ΜΑΛΑΚΕΣ που νομίζουν ότι αν τα δώσεις στα κρυφά, δεν τρέχει μία! Καλούς ακρωτηριασμούς και αυτό το Πάσχα…!

Σχολιάστε

 
