X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 20, 2006

Ή ένας πολύ ωραίος τρόπος για να γλιτώσεις την αυτοκριτική.

Γιατί η λέξη είναι σύνθετη απλά κανείς δεν την κάνει νιανιά για να καταλάβει ότι αυτοβρίζεται. Μαλάκας & μαγνήτης. Όπου μαλάκας βάλε «δεν μου κάνει», όπου μαγνήτης «εγώ». Όχι ο δίπλα, «εγώ». Δηλαδή είμαι «ο έλκων τον μαλάκα». Το θέμα είναι, τί έλκει έναν μαλάκα. Μαλακίες, θα πω εγώ.

Έχεις χριστιανέ μου μαλακομαγνήτη; Δηλαδή ας πούμε εσύ στέλνεις τα σωστά σήματα αλλά τα λαμβάνουν λάθος άνθρωποι; Και το αναγνωρίζεις κιόλας; Και τί κάνεις γι΄αυτό; Μήπως, λέω μήπως, εσύ στέλνεις τα λάθος σήματα και τα λαμβάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτοί που πρέπει;

Έχω ένα φιλαράκι με αυτό το πρόβλημα. Μετά την κάθε σχέση βρίζει την τύχη του και τον μαλακομαγνήτη του. Με μια μικρή διαφορά. Πριν την σχέση, η κάθε υποψήφια ξέρει ότι θα έχει ένα χαλάκι στα πόδια της, πιστότατο και αφοσιωμένο. Είναι πεπεισμένος γαρ, ότι δεν αξίζει μία. Το κάνει σαφές πριν αρχίσει να στέλνει σήματα. Με αποτέλεσμα ακόμα και να μην δουλέψει ο μαλακομαγνήτης, εκείνος φέρεται σαν να δούλεψε μια χαρά. Γίνεται ακόμη πιο χαλί. Και οι κοπέλες κατατρομάζουν και ακόμη τρέχουν.

Κάντε μια δοκιμή εσείς οι μαλακομαγνήτες. Προσπαθείστε να εντοπίσετε έναν μη-μαλάκα. Δύσκολο ε; Μήπως δεν υπάρχουν;

Κάντε ακόμη μια δοκιμή. Αναρρωτηθείτε κάτι απλό. Μήπως όλες οι γυναίκες (ή όλοι οι άντρες) είναι μαλάκες;

Ναι, είναι πιο εύκολο να το πιστεύεις αυτό.

33 Σχόλια to “ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ”

  1. Αγγελος said

    Απολογία ενός Μαλακομαγνήτη.

    Οι άνθρωποι που έχουμε δίπλα μας, είναι καθρέφτες
    του εαυτού μας. Του εαυτού που είμαστε, Που νομίζουμε οτι
    είμαστε ή που θα θέλαμε να είμαστε.

    Τα όμοια έλκονται (Coelo-like theorem αλλα απο τον
    Richard Bach).

    Νομίζω το προβλημα θα λυθεί αν σταματησουμε να είμαστε οι
    «Μαγνήτες» και αποφασίσουμε να γίνουμε «Μαγνητιζόμενοι».
    Τοτε η επιλογή μας δεν σχετίζεται με το ποιός μαλάκας ήρθε και
    κόλησε. Τοτε ΕΧΟΥΜΕ επιλογή. Είναι πιο δύσκολο, αλλα αποδοτικο.

    Τώρα που το σκέφτομαι είναι και δύσκολο και κουραστικό..
    Που να κάθομαι να αξιολογώ και να διαλέγω…
    Ασε τους μαλακομαγνητιζόμενους να έρθουν και μετά διαλέγεις.
    Και μετά έχω και κάθε λόγο να γκρινιάζω οτι είμαι μαλακομαγνήτης.

    Αυτο-εκπληρούμενη προφητεία Γαρ.

    Αγγελος.

  2. drugstv said

    Αν ολοι εχουμε απο εναν μαλακομαγνητη,τοτε εγω μαλλον πρεπει να εχω τον μεγαλυτερο…

  3. κωνσταντινα να αγιάσει το στόμα σου!!!!

    το ακούω το ξανακούω, ακομα και απο γυναικες «ώριμες», και καλά κατασταλαγμένες.

    Σου τυχάινουν όλο οι ίδιοι; Μήπως δεν τυχάινουν αλλά εσύ τους δείχνεις ότι πρέπει να έρθουν σε σένα; ε, δε γίνεται όλο να σου τυχάινουν γαμώτη μου.
    Γεια σου ρε κωνσταντίνα! πολύ γούσταρα που το διάβασα το θέμα, ακριβώς ό,τι σκέφτομαι για το θέμα.(ενθουσιάστηκα λίγο =Ρ)

  4. hopkins said

    Δεν υπάρχουν ούτε μαλακομαγνήτες ούτε τίποτα τέτοιο περίεργο! ΕΜΕΙΣ κάνουμε τις επιλογές μας ανάλογα με τα προσωπικά μας κριτήρια και αν οι επιλογές αυτές αποδεικνύονται λάθος, τότε την ΑΠΟΛΥΤΗ ευθύνη την έχουμε ΕΜΕΙΣ!!!

  5. Ο μαλακομαγνήτης νομίζει ότι είναι ο μαλάκας. (όπως λέει το vatraxokoritso). O μαλάκας είναι φυσικό να έλκει τους μαλακομαγνήτες. Η λύση (νόμίζω) ότι μας την έλεγε στο σχολείο ο καθηγητής της Φυσικής…(μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ ο δικός μου) κάτι για αρνητικό και θετικό μαγνήτη. Δυο ίδιοι δεν κολάνε, με άλλα λόγια.

  6. mourning blade said

    εγώ από την άλλη ήμουν σίγουρη ότι είχα τον μαλακομαγνήτη (φυσικά, πως αλλιώς!) μέχρι που διαπίστωσα ότι όσοι ήταν μαζί μου νόμιζαν το ίδιο πράγμα… αυτό με πλήγωσε αλλά μετά το ξεπέρασα και ετοιμάστηκα για νέες περιπέτειες!

  7. Bloggsman said

    Κάνεις προόδους βλέπω…
    Συνέχισε έτσι…καλά πας…

  8. Το αστείο είναι ότι πολλές φορές τραβάμε κοντά μας μια χαρά ανθρώπους, που στην συνέχεια προβιβάζουμε σε μαλάκες, ακριβώς επειδή δεν μπορούν να συντονιστούν με τη δική μας ανεπάρκεια να προσδιορίσουμε ποιοί είμαστε και τι ζητάμε. Κυρίως από τον εαυτό μας.
    Όταν δεν μας κάνει αυτό που είμαστε και έρχεται ο άλλος να μας δίξει έναν δρόμο, φυσικό είναι να τρομάξουμε με την αλλαγή που έρχεται και την ευθύνη που αυτή συνεπάγεται.
    Τότε λέμε «α τον μαλάκα» και ψάχνουμε την επόμενη κρεμάστρα για τα κόμπλεξ μας. Δυστυχώς.

  9. εγώ πάλι δεν έχω μαλακομαγνήτη
    είμαι μαλάκας από μόνη μου ο πιο μεγάλος ο πιο τέλειος
    υπέρμετρα εγωιστικά, αξεπέραστα ιδιοτελειακά
    ναι εγώ
    ο μέγιστος μαλάκας του σύμπαντος!!!
    Και δεν θέλω αντιρρήσεις

  10. COSTANTINA said

    Άγγελε, ναι είναι δύσκολο. Αλλά αν δεν το κάνουμε, δεν έχουμε δικαίωμα απ΄την άλλη να τα ρίχνουμε στους μαλάκες που κόλλησαν. Πολύ φοβερή η ανάλυσή σου. 🙂

    Drugs, μιλάω για συνεχόμενα περιστατικά και όχι για ένα ή δύο που όντως μπορεί να μας τύχουν. Αν ανήκεις σε στην κατηγορία λοιπόν του μαλακοσυλλέκτη και το παραδέχεσαι, μάλλον δεν με διάβασες ή πάσχεις από ηττοπάθεια. Κρίμα γιατί δεν μου έχεις δείξει τέτοια δείγματα στα γραπτά σου. 😦

    Marilina, επειδή σε έχω παρακολουθήσει σε μερικές συζητήσεις, ξέρω ότι το είχες συνειδητοποιήσει από πριν και το τόνιζες όπου το έβλεπες. Μερικές φορές, ειλικρινά σε θαυμάζω δασκαλίτσα μου. 🙂

    Hopkins, ακριβώς γι΄αυτό λέω ότι αυτή η λέξη είναι ο τέλειος τρόπος για να αποφύγει κάποιος την αυτοκριτική του. Σ΄ευχαριστώ. 🙂

    Bloggsman, εντάξει, αν δεις ότι κάπου στραβώνει να ειδοποιήσεις γιατί δεν θα τ΄αντέξω. 😉

    Vatraxo, α, να χαθείς βλαμμένο!!! Ασε τα χαζά και σύνελθε μη γίνεις αυτά που κοροιδεύουμε! 😛

    Marialena, ακριβώς. Εμπειρίες και μαθήματα. Δεν γίνεται να τα αγνοούμε για πάντα. Φιλιά. 🙂

    Mano, αν μου αποδείξει ο μαλάκας ο καθηγητής σου ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν θετικό πρόσημο και κάποιοι αρνητικό, θα το δεχτώ. Προς το παρόν αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι άνθρωποι είναι πολλά περισσότερα από ηλεκτρόνια, ζώδια, αύρες και τσι. Κατηγορηματικά. 🙂

    Mourning κι εγώ. Γι΄αυτό και το ΄γραψα. 🙂

  11. COSTANTINA said

    Kokovie υποκλίνομαι!!!!!!! Φερόμαστε δηλαδή σαν να έχουμε μαλακομαγνήτη ενώ δεν συμβαίνει αυτό πάντα, ή μάλλον μας συμφέρει να συμβαίνει. U RULE!!!!!!!

  12. μια εκ των ημερών θα εκδώσω το σύγγραμμα μου.
    θα λέγεται «εγώ ο μαλάκας»
    μετά θα γίνει σήριαλ στην κρατική τηλεόραση όπως και ο Κλαύδιος- μεγαλύτερη αξία είχε?

  13. Constantina, για στάσου. Δηλαδή πώς το εξηγείς ότι ο ένας μαλακομαγνήτης δεν τραβάει τον άλλονε; Εχεις δει π.χ. δυο τσιγγούνηδες να κάνουνε παρέα; Οσο για τον καθηγητή της Φυσικής που είχαμε στο σχολείο ήταν ΜΑΛΑΚΑΣ με πατέντα γιατί γαμούσε μαθήτριες (κοριτσάκια δηλαδή) στην δεκαετία του ’70. Να φαντασθείς ότι μία τον…βλέπει ακόμα…άσε που ήταν σαν ντολμάς (ο καθηγητής). Η μεγάλη μου εκδίκηση ήταν όταν τον έκανα ρόμπα (για το συγκεκριμένο θέμα μπριστά στην γυναίκα του) σε ενα re-union… και επειδή είχε μετατεθεί η «εξουσία», το έκανε γαργάρα και μετατράπηκε σε πατημένο ντολμά. Το πιο γελοίο ήταν ότι η συμμαθητρια μου (ο μαλακομαγνήτης)… θύμωσε μαζί μου, αλλά δεν το έδειξε γιατί ακόμα θεωρεί την γυναίκα του ανταγωνίστρια.

  14. Vatraxokoritso, όλοι στην λένε, αλλά δεν θες να ακούσεις. Μήπως στην τελική γουστάρεις; Και είναι κρίμα γιατί μπήκα στο μπλογκι σου και σε βρηκα τρομερά ενδιαφέρουσα.

  15. Αμα θα ‘νέβουμε πάνω βατράχω, θα σου δείξω εγώ!

    Βρεγμένη σανίδα θες μου φαίνεται για να συνέλθεις!
    😉

    Mαλακοδιώκτης ΑΕ

  16. ενδιαφέρουσα?
    ενδιαφέρουσα?
    δηλαδή δε με βρήκες υπέρμετρα απίστευτα θεά πανέξυπνη και αξεπέραστα ταλαντούχα ξανθιά γκομενάρα?
    φττου γαμωτ!!!

    @Τάσο έλα..αν και έρχομαι εγώ σε 10 μέρες οπότε μπορείτε να με βρωμοξυλιάσετε από κοντά οικογενειακώς.
    Πίσσα και πούπουλα χρειάζομαι-είμαι λίγο σκατά σήμερα και ζηλεύω…και λιγάκι.

  17. υπάρχουν και οι μαλακοκαύληδες που είναι ότι χειρότερο … μη το ξεχνάμε

  18. xaxaxaxaa mani εισαι θεός αγάπη μου!!!

  19. είμαι που να μην είμουνα
    by the way να σας ζήσει μιας και δεν μπορούσα να στο πω στο blog σου

  20. ευχαριστω δημητρη μου ευτυχως ολα πηγαν καλα.

  21. COSTANTINA said

    Μάνο, αυτό που εννοούσα ήταν ότι είμαστε τόσο πολύπλοκα πλάσματα που δεν μπορούμε να κριθούμε εξ ολοκλήρου από ένα και μόνο χαρακτηριστικό. Π.χ. ένας τσιγκούνης, μπορεί θαυμάσια να είναι και χοντρός και δημόσιος υπάλληλος και ευαίσθητος και αμόρφωτος και άξεστος και υποχόνδριος και ομοφοβικός και αιγόκερος με ωροσκόπο καργιόλη. Άρα, δεν μπορεί να είναι μόνο τσιγγούνης, άρα δεν υπάρχει «αντίθετος» εξ ολοκλήρου άνθρωπος με την έννοια της Φυσικής και του κυρ καθηγητά.
    (πλάκα πλάκα, πρέπει να έχεις πολλές γαμάτες ιστορίες να πεις – αναμένω με αγωνία) 🙂

    Vatraxo, ότι είχα να πω στο είπα (κατ΄ιδίαν for now), αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα σε κράξω και δημοσίως άμα συνεχίσεις τα γκαγκά. (φιλάκια στο μωράκι)
    😛

    Manifesto, αυτή την λέξη την ακούω καιρό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τί σημαίνει. Για πέστε καμμιά μετάφραση….:)

  22. Κωνσταντίνα, σε διαβάζω πολύ συχνά, σπάνια έχω να πω κάτι, σήμερα όμως θέλω να σου πω, όχι για όσα γράφεις εδώ αλλά (με την άδειά σου και) με αφορμή όσα σχολίασες αλλού περί λαών και ρατσισμού, ότι ώρες ώρες σε πάω με τα χίλια.

  23. COSTANTINA said

    Άσε, δεν θέλω να το συνεχίσω ΚΑΙ εδώ, αλλά τα ΄χω πάρει πολύ άσχημα. Τεσπα, να ΄σαι καλά. 🙂

  24. Niva said

    Την μαλακία πολλοί ηγάπησαν, τον μαλάκα όμως κανείς.Άρα η επιδοκιμασία της μαλακίας από μερίδες ατόμων και η έλξη τους σε αυτήν δεν τους καθιστά φταίχτες (ή μαλάκες), απλά, εμπίπτει στα πιστεύω (ή εν πάσει περιπτώσει στα *γουστάρω* και στα *με βολεύει*) τους.Κατά προέκταση ο μαλάκας της υπόθεσης είναι ο έλκων με τις πράξεις του (συνειδητές ή ασυνείδητες)
    της ομάδας ανθρώπων με διαφορετικές κοσμοθεωρίες. Άρα μαλακομαγνήτης=πρωταρχικός μαλάκας=ο μόνος μαλάκας (που στο τέλος μένει και μπουκάλα-εκτεθειμένος, αυτή προφανώς είναι και η περίπτωση του φίλου σου)

  25. ..Καλέ κοίτα που η μαλακία έγινε και επιστήμη!
    «Τι επαγγέλεστε κύριε;»
    «Μαλάκας με ντοκτορά και εξειδίκευση στη μικρομαλακία..»
    χαχα!
    Σίγουρα, αν όλοι μας δεν έχουμε και απο έναν μέσα μας, θα ξέρουμε κάποιον απέξω μας! :p

  26. Marialena said

    Έγραψες πάλι σήμερα με το άρθρο σου! Το πρόβλημα είναι τι εικόνα έχει κανείς σχηματίσει στο μυαλό του για κείνον και για τους άλλους. Αν δεις τα λάθη σου ως εμπειρίες μπορεί να μάθεις κάτι απ’ αυτά, αλλιώς όταν συμβαίνει μια απ΄τα ίδια τότε δεν είναι σύμπτωση! Αχ, και τώρα ας κολυμπήσουμε μες τη κολυμβήθρα με τα σκατά… Φιλιά, Μ.

  27. MainMenu said

    This post has been removed by the author.

  28. Vatraxo, τα τραβάει η υπέροχη γκομενίστικη ξανθιά κούτρα σου. Είπα «ενδιαφέρουσα» όχι «σε… ενδιαφέρουσα»! Ασε που το ξέρεις ότι εισαι γκομενάρα… Κοίτα προβλήματα που έχει ο κόσμος… Τς τς τς…

  29. Η πρώτη φορά που θα βρεθείς με μαλάκα/μαλάκω δίπλα σου είναι γκαντεμιά και συμβαίνει συχνά.
    Η δεύτερη συνεχόμενη φορά είναι πιθανότατα σύμπτωση.
    Απο την τρίτη συνεχομενη φορά, μάλλον πρέπει ν’αρχίσεις να το ψάχνεις το ζήτημα…

    Σαν πρώην -ελπίζω- «μαλακομαγνήτης» και νύν απλή μαλάκω το λέω… 😉

  30. Anonymous said

    ζαρντοζ λεει:
    περαστικος ειμαι βλεπω οτι εχεται σοβαρη συζητηση
    πονταρω στον ΚΟΚΚΟΒΙΟ κ κουρκουμπινι,
    γεια σας , καλα να περνατε.
    === ζ α ρ ν τ ο ζ ===

  31. mo said

    Τι να πω η γυναίκα οτι γράφεις είναι κομπλέ!!!
    όποιος καταλάβει κατάλαβε….
    Για κάποιο λόγο ελκουμε και ελκόμαστε από συγκεκριμένους τύπους ανθρώπων…Είναι αυτό το μή λεκτικό μας που είναι πολύ δυνατό…και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο.

    Ασυνείδητα ψάχνουμε κάποιον να του φορτώσουμε τα λάθη μας τις αδυναμίες μας και τις ανασφάλειες μας για να τον πούμε μαλάκα επειδή φταίει που μας τα έβγαλε στην επιφάνεια….οέοοοοο???
    Μηπως δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε αυτόν που δεν είναι μαλάκας?

  32. Εγώ said

    Λογοκρίθηκε.-

  33. Α, και έχε υπ΄όψιν σου φιλαράκι, ότι αν θέλεις να την πεις σε κάποιον, τουλάχιστον να αλλάζεις ip.
    Ότι πρόβλημα έχεις με τον Μάνο να πας να του το πεις εκεί. ΜΑΛΑΚΑ.

Σχολιάστε

 
