X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Η ΦΥΣΗ ΟΛΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΕ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 19, 2006

Καταλαβαίνετε ότι με έτρωγαν τα δαχτυλάκια μου πάλι. Ρε γαμώτο, πολύ τους γουστάρω τους αρχαίους, αλλά το έχεσαν σε μερικές φάσεις. Εντάξει, αν ήμουν και εγώ αρχαία και έβλεπα ας πούμε κάθε μέρα, μια χρυσή σφαίρα να κάνει κύκλους πάνω απ΄το κεφάλι μου, ορίζοντας την μέρα και τη νύχτα, ναι το ίδιο θα έλεγα. Πόσο μάλλον να ανακάλυπτα σιγά σιγά τα σκατζοχοιράκια, τη βαρύτητα,τα μαμουνάκια, την άνωση, τους δούλους και άλλα θαυμαστά έργα της φύσης. Τί λέω, τούμπες θα ΄κανα. Τώρα όμως, μετά από γνώσεις χιλιάδων ετών στο κεφάλι μου, έχω τις αντιρρησούλες μου. Να σκάσω; Δεν γίνεται ρε σεις, αφού με ξέρετε πια. Τσάμπα σπούδαζα, λέμε;

Πείτε μου σας παρακαλώ πού βλέπετε τη σοφία γύρω σας. Τα βασικά, τα παραδέχομαι. Α, εγώ είμαι πάντα αντικειμενικιά. Αυτό το «όλα» είναι που με στραβώνει. Να το δούμε απ΄την αρχή; Ωραία, έχεις έναν πλανήτη τη γη. Του βάζεις λάμπα για τη μέρα και λάμπα ρομαντικιά για τη νύχτα. Του βάζεις και νεράκι να πίνουν τα ζωντανά, του βάζεις φαγάκι, του βάζεις και λίγα ανθρωπάκια να το παίζεις έξυπνος. Για να μην σου ερημώσει τέτοια πλανητάρα, τους δίνεις και σεξάκι και έχεις καβάντζα καινούργια ζωντανά. Ξέρετε, κύκλος της ζωής και τα τέτοια. Όλα εν σοφία.

Αν τα πάρεις όλα αυτά και τα κάνεις κομματάκια τόσο μικρά που δεν τα πιάνει το μάτι, παντού θα δεις ισσοροπία και σοφία. Απ΄το πιο μικρό κυτταράκι μέχρι τον πιο μικρό οργανισμό στον κόσμο. Στους μεγάλους οργανισμούς έγινε η μαλακία. Και εντάξει, οι αρχαίοι δικαιολογούνται. Τόσα είδαν τόσα έλεγαν. Αλλά εγώ θα σκάσω αν δεν τα πω.

Πας και δίνεις στους ελέφαντες τις αφτάρες και στην vodafone τους κοριούς; Στέκει; Πας και δίνεις στις κωλοφωτιές τσάμπα φως και στην Δεη φωτιά και λαύρα; Είσαι καλά; Πας και δίνεις ολόκληρους ωκεανούς στα ψάρια και στην Αθήνα ούτε ένα parking; Και εντάξει όλα αυτά, τα συνήθισα. Αλλά το άλλο;

Απ΄όλα τα ζωντανά της γης πας ρε συ και δίνεις νοημοσύνη στον άνθρωπο; Και μετά μου λες για ισσοροπία και σοφία; Λοτταρία τράβηξες; Πώς σου΄ρθε τέτοια μαλακία ρε γαμώτο; Ούτε εγώ δεν θα το ΄κανα.

23 Σχόλια to “Η ΦΥΣΗ ΟΛΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΕ”

  1. rodia said

    Λασκάρουνε οι βίδες καμιά φορά COSTANTINA μου, τι να γίνει; Και χρειάζεται οι υπόλοιποι να μένουμε ταπί και ψύχραιμοι γιατί αν λασκάριζαν όλες μαζί.. πάει περίπατο το μαγαζί!

    🙂

    ..λένε ότι η βλακεία είναι αήττητη, αλλά η ανοησία δεν πρέπει να έχει και κάποια όρια..???.. (απορία)

  2. COSTANTINA said

    Αυτή τη στιγμή διαβάζω το βιβλίο «περί βλακείας» του ρόμπερτ μουζιλ. Για να καταλάβεις πόσο μέσα έπεσες…:)

  3. Anonymous said

    Ti glossodiarroia htan ayth proiniatika? Dld an h fysh edine se mas aytares kai stous elefantes logikh de 8a gamousan aytoi ton planiti? H aplhstia gamaei thn isorropia kai oxi h logikh. Kai ola ta zwntana eimaste partalia

  4. rodia said

    Ξαναδιάβασα μερικά αποσπάσματα απο την ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ του Μάρβιν Μίνσκι..
    Πολύ ενδιαφερον βιβλίο! Προσπάθησε να αναλύσει τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου, ώστε να κατασκευάσει ένα τέλειο υπολογιστή, αλλά… μπαααααα

    Χανόμαστε από έλικα σε έλικα..:-))

  5. Anonymous said

    ζαρντοζ λεει:

    H ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ

    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ..?

    ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ

    ΕΠΙΛΟΓΗ ΩΣ ΕΙΔΟΣ ,, ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ

    ΤΣΟΠΑΝΟΣΚΥΛΟ , ΘΑ ΜΕΒΛΕΠΑ.

    === ζαρντοζ ===

  6. Πάνος said

    Kωσταντίνα, ο Νίκος Τσιφόρος, μήπως ήτανε παπούς σου; Πολύ μεγάλη ομοιότητα στο …DNA βλέπω, βρε παιδί μου!

    🙂

  7. Κωνσταντίνα μου θυμίζεις κάποιον που διαμαρτυρόταν στον Θεό γιατί τού ‘δωσε 32 δόντια – και κάθε τρείς και λίγο υπέφερε από πονόδοντο – και μόνο ένα …ξέρεις τι -που του πρόσφερε ευχαρίστηση-.
    – Τέκνον μου, του απάντησε Ο εν σοφία ποιήσας, το σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν ήξερα πού να βάλλω τα 64 …ίδια!

  8. alombar42 said

    Απαιχτο – περιέργως κι εμένα σε Τσιφόρο μου έφερε – μήπως γεννήθηκε μια μεγάλη ευθυμογράφος;

    🙂

  9. Δεν ξέρω για λοταρία. Μάλλον ζάρια έπαιξε και στο τέλος κάτσανε ντόρτια… 😉

  10. hopkins said

    Δεν πειράζει που μας έδωσε λογική. Πειράζει που σε μερικούς ξέχασε να δώσει «καρδιά». Αυτοί είναι το πρόβλημα…

  11. COSTANTINA said

    Anonymous, ρε φίλε πλακίτσα κάνω. Τί μανία είναι αυτή ρε σεις να με παίρνετε πάντα σοβαρά…

    Ροδιά, φοβερά χλωμό το κόβω. 🙂

    Zardoz, εμένα με έβλεπα κατσαρίδα. 😉

    Πάνο, ντρέπομαι λιγάκι που το λέω, αλλά δεν έχω διαβάσει Τσιφόρο. Έχω πάντως κάτι κουλά στην καταγωγή μου, αλλά δεν λέγονται εδώ μέσα. 😛

    Ημίαιμε, δεν θα ξαναδεχτώ σχόλιο με λογοκρισία! Τα αρχίδια γράφονται ΑΡΧΙΔΙΑ!!! 😛

    Vasili, τώρα που το ξαναδιαβάζω, για μαλακία το κόβω αλλά βαριόμουν τόσο χθες και δεν είχα καμμιά σοβαρή πολιτική έμπνευση. 😉

    Penguin, ρε δεν ήταν ντόρτια. Εξάρες ήταν! Για φαντάσου, απ΄όοοοοοολα τα είδη εμείς; 🙂

    hopkins, πολύ σωστό! 🙂

    Vatraxo, καλημέρα κοριτσάκι. 🙂

    Re Remali, υποστηρίζεις ότι ΕΓΩ έχω κάνει συλλογιστικά ατο..απο…τέτοια; ΕΓΩ; Δίκιο έχεις. 😉
    (αλλά ο Πάντος γάμησε έμαθα)

    Λαμπρούκο, έλα παραδέξου το! Φαντάζεσαι τη vodafone με αφτάρες; Γαμάτο δεν είναι; 🙂

    niva, καρντάσι, σου βγήκε ο Σαλλονικιός φιλαράκι;

    Marialena, χαίρομαι που βρίσκω ένα εξίσου διεστραμμένο μυαλό. 😛

  12. rikse mia zaria kali kai mas paliozoi..
    ασχετο
    καλημερα
    φιλια

  13. J95 said

    Κάνετε λάθος κυρία μου, εμείς ποτέ δε δώσαμε νοημοσύνη στον άνθρωπο. Δώσαμε νοημοσύνη στον πίθηκα.

  14. COSTANTINA said

    «Εμείς» ;

  15. J95 said

    Sorry παραλίγο να προδώσω το incognito μου, κάντε όλοι ότι δεν το είδατε και σε 6 χρονάκια τα ξαναλέμε 🙂

  16. COSTANTINA said

    Βασικά λέγεται god syndrom και μετά από 6 χρονάκια θα είναι λίγο αργά…
    …και μετά σου φταίνε μερικές μερικές που σε λένε ψωνάρα! 😮

  17. J95 said

    Α όχι, με μπέρδεψες με το Μπαμπά.

  18. COSTANTINA said

    οκ, so it’s J(esus)95!

    Now we’re talking!!!!!
    😀

  19. Λυπάμαι, αλλά και οι ημίαιμοι έχουν αρχές. Και, παρά τη μετριοφροσύνη σου, σε κατατάσσουν στις Κυρίες

  20. Re>>2300 said

    χεχεχ! Αν και βρίθει συλλογιστικών ατοπημάτων, εντούτοις ωραιότατο το κειμενάκι σου 🙂

    (εκούσιων να υποθέσω)

  21. «Πας και δίνεις στους ελέφαντες τις αφτάρες και στην vodafone τους κοριούς;»

    Και πως θα ινόταν δηλαδή να έδινε στους ελέφαντες τους κοριούς και στη Vodafone τις αυτάρες???? Μη λέμε κι ότι θεμε…

  22. Niva said

    Το δυστύχημα Κωνσταντίνα μου είναι ότι όταν ο θεός αποφάσισε να μοιράσει την νοημοσύνη στους ανθρώπους είχε εντερικά προβλήματα και προφανώς….τάχεσε! Και όσο για τα πάρκιγκ στην Αθήνα μπορεί να μην σας τα έδωσε ο θεός , αλλά βρε παιδί, είστε γεμάτοι *θεόσταλτους* δημάρχους 😛

  23. Marialena said

    Πες τα χρυσόστομη!!! Σοφία εν πολλοίς, αλλά κάτι του ξέφυγε του Μεγαλοδύναμου στην κατασκευή του κόσμου… Μάλλον στα μαθηματικά δεν ήταν καλός και δεν του βγήκε η εξίσωση με τον άνθρωπο & το σύμπαν. Άπαιχτη είσαι Κωνσταντίνα, καλημέρα, Μ.

Σχολιάστε

 
