X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 16, 2006

-Γαμώτο, πάει ο Τουρέ…

-Ο ποιός;

-Το αστέρι ρε, που πήραμε στον Θρύλο και τώρα παίζει με την εθνική του.

-Άααα…

-Ναι, αλλά περάσανε τώρα στον Τελικό και τσάμπα τον περιμένουμε να παίξει σε ΄μας…

-Αααα…

-Καλά είδες που μας ξελάσπωσε ο Γεωργάτος τις προάλλες;

-Πού;

-Στον αγώνα ρε, με την Καλλιθέα, έβαλε γκολ στο ενενήντα.

-Αααα…

-Πού παίρνεις τηλέφωνο μωρό μου; Κάτσε να σου πω για τον Μαουρίνιο….

-Ένα λεπτάκι…λέγε εσύ…έλα Νεκτάριε…έλα ρε αγόρι μου..έλα για κάνα καφέ…σε ικετεύω!

-Γιατί ρε σεις, συνέβη τίποτε;

-Όχι, τίποτε…μια ψιλοστέρηση αντροπαρέας έπαθε ο φίλος σου και ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΠΕΡΑ, ΣΟΥ ΛΕΩ!!!

13 Σχόλια to “ΔΙΑΛΟΓΟΙ”

  1. orlando said

    Ψιλοστέρηση;
    ΨΙΛΟστέρηση;
    ΨΙΛΟΣΤΕΡΗΣΗ; ΨΙΛΟΣΤΕΡΗΣΗΗΗΗΗΗΗ;;;;;;
    Για τον Τουρέ μιλάμε κορίτσι μου!!!
    🙂

  2. Πέστα ρε orlando,την καφρίλα μου μέσα!

  3. alombar42 said

    Ο Τουρές έχει σχέση με πουρέ;

    Σύσταση:
    Αλλη φορά να μιλάτε για αυτοκίνητα που είναι unisex συζήτηση. Οι γυναίκες μιλάνε για χρώματα, χώρους, καθίσματα και οι άντρες για μηχανές, αναρτήσεις και λάστιχα. Επικοδομητική συζήτηση 🙂

  4. George said

    ομνύω ότι μόλις ο ωραίος Τ. και ο ποδοσφαιριστής Γ. ολοκληρώσουν την ποδοσφαιρική μου εκπαίδευση, θα προσέλθω προς αρωγήν σου ώστε να δω και αν έμαθα τίποτα!

  5. Old Boy said

    Άμα σου πει για τον Μαουρίνιο, πες μας και μας για να μάθουμε ποιός είναι 😉

  6. Old Boy said

    Θέλω να πω είναι ο μικρός Μάουρο, είναι ο μαουνιέρης στσ πορτογαλικά, τι ακριβώς είναι; Άντε πλύνε κάνα πιάτο, κοπέλα μου, που θες να γράψεις για ποδόσφαιρο.

  7. COSTANTINA said

    Καλά ρε, καμμιά γυναίκα εδώ μέσα να με υπερασπιστεί δεν υπάρχει; Αμέσως τα ποδοσφαιροφασιστάκια να μου την πούνε!!!

    ΞΟΥΤ ΡΕ!!!

    Γυναικείο ήταν το ποστ, λέμε!

    😛

  8. COSTANTINA said

    Τώρα το είδα!!!!!

    ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΛΥΝΩ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ;;;;;;;;;;;;;;;;

    Ψιτ, μικρέ, επιεικώς τη γάμησες!!!

  9. COSTANTINA said

    Πανούλη μου, έχουμε πλυντήριο ρε συ! 😛

    Zardoz καλά έκανες φίλε μου, καλησπέρα! 🙂

    Unique, άστα. Μόλις με πληροφόρησαν ότι δεν υπάρχει Μαουρίνιο. Μουρίνιο λέγεται αυτός ο μαλάκας. Πάλι μαλακία πόστ έγραψα. 😦

  10. Thrass said

    Κωσταντίνα, ένα θα σου πω και βάλ’ το καλά στο μυαλό σου. Αν δεν κατέβει ο Σόλιντ με 2 αμυντικά χαφ, ο γαύρος την έχει βάψει.

  11. Καλά.. Ευτυχώς που ρώτησες για ποιόν Τουρέ γιατί και εγώ αρχικά νόμιζα γι’ αυτόν τον Τουρέ! Που έπαιζε στο Half Note μέχρι χθες.. Αλλού γι’ αλλού μιλάμε…lol

  12. Πάνος said

    Γιατί Κωσταντίνα, χρησιμοποιείτε πιάτα πλαστικά, ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ;

  13. Anonymous said

    ===ζ α ρ ν τ ο ζ λεει:

    ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΙΜΑΙ ΑΕΚ (ΗΣΥΧΟΣ)
    ΓΙΑ ΤΟ ,ΜΑΤΣ ΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.

    ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ , ΕΙΔΑ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΕΙΜΟΥΝ .!

    ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΔΩ ?,,,,,

    === ΖΑΡΝΤΟΖ===

Σχολιάστε

 
