X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 8, 2006

Τρίτη Λυκείου. Εκείνη την ώρα είχαμε τον Μπίλια. Παρατσούκλι. Μαθηματικά. Αυτός και ο διευθυντής του φροντιστηρίου είχαν ξεκινήσει έναν άτυπο αγώνα. Ο ένας προσπαθούσε να εντυπωσιάσει τον άλλο με περίεργες και πανδύσκολες ασκήσεις. Σχολάγαμε απ΄το μάθημα, πηγαίναμε φροντιστήριο και δείχναμε απελπισμένοι τις ασκήσεις. Τις έπαιρνε ο διευθυντής, τις έλυνε και μας έδινε ακόμα πιο δύσκολες. Σχολάγαμε απ΄το φροντιστήριο, πηγαίναμε σχολείο, δείχναμε τις ασκήσεις (ουφ). Τις έπαιρνε ο Μπίλιας, τις έλυνε και μας έδινε πιο δύσκολες.

Είχαμε γίνει τα βαποράκια τους. Καταντήσανε σε λίγους μήνες να έχουν τελειώσει τα μαθηματικά της Δέσμης και να κοντράρονται σε ασκήσεις πέντε Πανεπιστήμια πιο πάνω. Αν δεν τελείωνε η χρονιά δηλαδή, θα είχαν πάρει αμπάριζα αστροφυσικές, μαύρες τρύπες, κβαντομηχανικές και ότι τέλος πάντων έχουν χεσμένο οι απλοί άνθρωποι. Πόσο μάλλον οι μαθητές.

Φυσικά μόνο κάτι φύτουκλες μπορούσαν να παρακολουθήσουν. Όχι βέβαια να λύσουν τις ασκήσεις, αλλά τέλος πάντων να κάνουν ότι κατάλαβαν τον συνειρμό τους ή να γλείφουν και τους δύο ασύστολα. Εγώ κρυβόμουν πίσω από κάτι πλαταράδες. Σε λίγο καιρό, είχαν ξεφύγει τελείως : «πείτε στον μαλάκα σας (κανένα τακτ) στο φροντιστήριο, ότι θα κάτσω να με γαμήσει αν την λύσει αυτήν την άσκηση. Τσάμπα λεφτά του δίνετε». Με μεγάλη μας χαρά τα μεταφέραμε επακριβώς και παίζαμε χαρτιά μέχρι να φέρει ο διευθυντής την άσκηση λυμένη. «Πείτε στο αρχίδι τον Μπίλια, να έρθει να του κάνω φροντιστήριο. Άμα λύσει αυτήν την άσκηση, θα κάτσω εγώ να με γαμήσει». Μια χαρά περνάγαμε. Ήταν από τα πιο ξεκούραστα μαθήματα, αν εξαιρέσεις τις βρισιές που έπρεπε να μεταφέρουμε με μεγάλη ακρίβεια, μην υπάρξει και καμμιά παρεξήγηση δηλαδή.

Οι δυό αυτοί ογκόλιθοι της γνώσης, δεν είχαν ποτέ συναντηθεί. Μου μοιάζανε σαν δύο προαιώνιοι εχθροί, που κάτι είχε κάνει κάποτε ο ένας στην μάνα του άλλου και τώρα ξιφομαχούσαν με ασκήσεις. Εμείς, είμασταν η κερκίδα. Όταν έβρισκαν λίγο χρόνο, ο ένας εκθείαζε τα φροντιστήρια και ο άλλος τα έθαβε. Εμείς πάλι, αόρατοι. Η χρονιά τελείωσε. Ήρθε η μέρα που θα δίναμε Μαθηματικά στις Πανελλήνιες. Έξω στο προαύλιο και οι δύο ογκόλιθοι σίγουροι για τις γνώσεις μας. Δύο διαφορετικά πηγαδάκια και εμείς να μοιραζόμαστε πότε στο έναν, πότε στον άλλον που ρητόρευαν χωρίς σταματημό. Ούτε ματιά δεν αντάλλαξαν.

Μόλις γράψαμε, τα ίδια πηγαδάκια. Ήταν εκείνη η χρονιά που σφάξανε κόσμο στα Μαθηματικά. Να φανταστείτε, ακόμα και εγώ με τέτοια μυαλουδάρα, πήρα ένα ξερό πέντε. Σιγά σιγά, αμυνόμενοι οι εχθροί ένωσαν τα πηγαδάκια σε ένα. Οι δύο αντίπαλοι σχεδόν αγκαλιασμένοι και εμβρόντητοι, μας παρηγορούσαν για την κακή μας τύχη.

-Είδες φίλε μου, οι άχρηστοι στο Υπουργείο;

-Ναι φίλε μου, ούτε που ξέρουν την ύλη των παιδιών.

-Τους κατέστρεψαν το μέλλον τους.

-Ναι φίλε μου...

58 Σχόλια to “ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ”

  1. alombar42 said

    Εντάξει, δε μάθατε μαθηματικά, αλλά τόσες γνώσεις και εκφράσεις κοινωνικού περιεχομένου δεν τις μαθαίνεις εύκολα!!

  2. nicola said

    δεν ξερω γιατι αλλα γελασα οσο δεν εχω γελασει μα κανενα αλλο ποστ στο παρελθον.Ισως γιατι ειχα κι εγω μαθηματικους αυτου του στυλ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΤΑ ΒΑΖΑΝ ΚΑΙμε τους αλλους κλαδους.Γι αυτους υπηρχαν μονο τα μαθηματικα…

  3. COSTANTINA said

    Αφήστε παιδιά, στο λαιμό μου ΄χουνε κάτσει οι ελιτίστικες παπαριές τους και τελικά δεν μάθαμε τίποτα. 😦

  4. Όπως θα έλεγε και ο Παναγιώτης Τόκος, καλεσμένος του Θέμου Αναστασιάδη, αυτοί οι δύο μαθηματικοί «άγγιζαν την τελειότητα»…

  5. vangelakas said

    Ποιον Μπιλια ρε συ;

    Τον Ανανια;

  6. Παιδεία και παραπαιδεία, ενωμένοι σαν μια σφτιχτή γροθιά! Ωραία εικόνα.

  7. COSTANTINA said

    OMG!!!!!

    Λες το Κυριάκο Κυριακίδη (με τις οικοδομές) και τον Κώστα τον Κάβουρα ;

    Εγώ πάλι έβλεπα την καραφλίτσα και τα μπατομπούκαλα!!! (και ήμουν και η αδυναμία του)

    🙂

  8. COSTANTINA said

    Πάντως από τα παιδιά που είπες, πρέπει να είσαι ένα χρόνο μεγαλύτερος. Το φροντιστήριο ήταν η «Πρωτοπορεία». Όνομα και πράγμα.

  9. vangelakas said

    Η αδυναμία του;

    Κατάλαβα… Σπασικλάκι, φυτούλι καί ρουφιανάκι! χαχαχαχα!

    Στόν Κάβουρα ναί, αλλά ο Κυριακίδης όχι… Στέλιος λέγεται τό παιδί.

    Ρέ σύ, θυμάσαι τόν πρόεδρο τού 15μελούς εκείνης τής χρονιάς; Θεοχάρης δέν λεγόταν; Κουμούνι μέ τά όλα του… Όλο μέ τό ριζο κυκλοφορούσε καί έλεγε μαλακίες γιά τόν δικοματισμό! χαχαχαχαχα!

  10. vangelakas said

    δύο μ στό «δικομματισμό»

  11. vangelakas said

    δύο μ στό «δικομματισμό»

  12. COSTANTINA said

    Δεν ήμουν σπασικλάκι ρε!!!! Με σήκωνε στον πίνακα όταν είχε κέφια και εκθείαζε τα ρούχα μου και το μακιγιάζ μου. Ενώ στα τεστ έπαιρνα 11-12, πάντα μου έβαζε 16 στο τρίμηνο γιατί λέει, του άρεσε το κραγιόν μου. Μιλάμε τελείως τρελλοκομείο.

    Αν λέμε για τον ίδιο Κώστα, τον βλέπω ακόμα και έχει πάρει διαρκείας μαζί με τον άντρα μου στην ίδια θύρα.

    Τον Θεοχάρη δεν τον θυμάμαι. Ήμουν στην τάξη του Χαρίτου (μικρό όνομα), χαρακτηριστική φάτσα πρέπει να τον ξέρεις (μεταλάς με χαίτη, μεγάλο νούμερο-φιλαράκι).

    Κοίτα ρε που πάω να κρατήσω ανωνυμία και καρφώνομαι μόνη μου!!!!! 🙂

  13. Πάνος said

    Βρε χέσ’ το Μπίλια!

    Να σας ζήσει το μωρό! ν’ αποκτήσει κι αδερφάκια – και ξαδερφάκια!

    (Ε, όλο και κάποιο θα φτουράει στα μαθηματικά…)

  14. vangelakas said

    κι εγώ πρέπει νά διατηρήσω/συνεχίσω τήν ανωνυμία μου…

    Ήδη εδέχθην 4 κλήσεις από αριθμό αρχομένου 49 χχ χχχ.

    Παύω πάραυτα.
    .
    .
    .
    .
    (Θά φάς γαμ*σι απ’τόν Πισιμίση!)

    όχι εσύ καλέ… Τρέντυ σύνθημα τού 91-92…

  15. COSTANTINA said

    ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (ΤΟ σίχαμα)

    Σκάσε, θα μας την πέσουν σε λίγο οι πρακτόροι και θα τρέχουμε….

    (επιφυλλάσομαι για ΠΟΛΛΕΣ ιστορίες πάντως….)

    🙂

  16. rodia said

    AaaaaaaaaaΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαα ααααααααααααααααααχαχαχαχαααααα αααααααααααααααααααααααααααααααααα

    Βρε κοριτσάκι μ’ τί ναι τύτο που μού κανες σήμερα; είμαι και σε επικινδυνη ηλικία, ε

    :-)))))))))))))))))))

    Α-ΠΟ-ΛΑΥ-ΣΤΙ-ΚΟ-ΤΑ-ΤΟ

  17. vangelakas said

    χαχαχαχαχααααααααααααααα! Ωραίος ο Πισιμίσης καλέέέέέεεεεεε!

  18. vangelakas said

    (σκάω) ._

  19. alombar42 said

    (Τον Πισιμίση νομίζω οτι τον είχα κι εγώ)

    DID YOU KNOW THAT…

    A thimbleful of Cosntantina would weigh over 100 million tons!
    According to the story, Pinocchio was made by Cosntantina!
    Cosntantina has enough fat to produce 32 bars of soap.
    Devoid of her cells and proteins, Cosntantina has the same chemical makeup as sea water.
    Human beings are the only animals that copulate while facing Cosntantina!
    If a snake is born with two heads, the heads will fight over who gets Cosntantina.
    In Japan it is considered rude to talk with Cosntantina in your mouth.
    Lightning strikes Cosntantina over seven times every hour!
    The Church of Scientology was founded in 1953, at Washington D.C., by Cosntantina.
    The only Englishman to become Cosntantina was Nicholas Breakspear, who was Cosntantina from 1154 to 1159!
    The only planet that rotates on its side is called Cosntantina.
    The word ‘samba’ means ‘to rub Cosntantina’.
    There are now more than 4000 satellites orbiting Cosntantina!
    You burn more calories sleeping than you do reading Cosntantina.

  20. COSTANTINA said

    Όλοι οι λαλημένοι στον κήπο πήγανε Λύκειο μου φαίνεται…
    😉

  21. alombar42 said

    Ουπς… ξεφυγε ένας Νις…

  22. vangelakas said

    Μέ είπατε λαλημένο;

  23. COSTANTINA said

    Δεν μιλάω…δεν μιλάω….

    (θα σκάσω!!!!)

  24. alombar42 said

    Στον κήπο κάναμε τις ωριαίες κοπάνες. Και σε μια ημι-υπόγεια καφετέρια (γιατί μερικοί ψάχνανε τριγύρω μπας και είμαστε εκεί).

  25. alombar42 said

    Δεν ήταν ΜΟΝΟ για σένα το κοπλιμέντο, μικρέ 😉

  26. vangelakas said

    🙂

  27. μόνο εγώ δε γέλασα; θα φταίει η σχολή μου μάλλον που το είδα απ την α΄σχημη πλευρά μόνο.

    μόλις περιέγραψες τη φάρα των ανρώπων που θα έπρεπε να ΄γινουν ερευνητές και όχι παιδαγωγοί. κάπου τα μπέρδεψαν…

  28. alombar42 said

    Κάποτε κάποιος είχε στήσει ερασιτεχνικό σταθμό, προφανώς κάπου κοντά. Το σήμα του έπεφτε πάνω στο σύστημα των μεγαφώνων του σχολείου. Τύχαιναν λοιπόν μέρες που μαζί με τον πρωινό λόγο, ακούγαμε και τον Καζαντζίδη 🙂

  29. psycho said

    και μένα μια φορά ένας μαθηματικός (ονόματι βαρβαρόπουλος,δεν κάνω πλάκα) μου έφερε ένα βιβλίο στο κεφάλι…

    λες γι΄αυτό…

  30. γιαυτό έφυγα απο το Λύκειο του κήπου και πήγα ναυτικό λύκειο το 91. δεν τους άντεχα!

  31. Playboy, στην πλατεία Ηρώων;

  32. vangelakas said

    τό playboy (ημιυπόγειο όπως ειπώθηκε, μέ κάτι φοβερά κάγκελα!)ήταν τό μόνο επί τής Ηρώων. (στήν πλευρά τής πίσω εισόδου τού κήπου) έκλεισε γύρω στό 95… πωπώ…. καί έχουμε 2006!

  33. COSTANTINA said

    Καρφώθηκες Καλτσό, α ρε Βαγγέλη (ο της playboy) μεγάλη μούρη και συγγενής ….σκάω λέμε!!!!!

  34. vangelakas said

    Ναί.

    Σκάω.

  35. COSTANTINA said

    Άνοιξε ρε πατρίδα τα σχόλια!!!!

  36. alombar42 said

    Εχω πολύ καλή μνήνη – μόνο τρία πράγματα ξεχνάω: ονόματα, πρόσωπα και δε θυμάμαι ποιο είναι το τρίτο…

    Ε, είμαι και λίγο μεγαλύτερος, σειρά του Αλτσχάιμερ 🙂

  37. vangelakas said

    χαχαχαχα! Γιατί καλέ νά ανοιχθούν; Κι εδώ μιά χαρά είμαι! :-))))

  38. 48comments … αρχίζω κι ανησυχώ

  39. Ν(τίνα) Δ

  40. kaltso exeis gynaika firma leme..

  41. COSTANTINA said

    New, και εγώ ανησυχώ. Θα κλείσω τα σχόλια σαν μερικούς μερικούς μου φαίνεται…;)

  42. COSTANTINA said

    Τάσο δεν είναι Ν.Δ. Αν θες να είσαι ακριβής είναι Κ.Δ.Ζ.Κ. 😉

  43. 53

  44. alombar42 said

    ΕΣΔΕΚΟΘΤΠ.

    Αυτά είχα να πώ.

  45. Πώπω ρε ψιλικατζού και γω εκείνη τη χρονιά έδινα. Εκείνη την άσκηση με το τριπλό επικαμπύλιο ολοκλήρωμα της δυναμοσειράς Σχ3-4%^2 πως το έλυσες?

  46. COSTANTINA said

    Παιδιά συγνώμη αλλά κάτι παίζει εδώ με τα πρακτοράκια του συστήματος!

    Βαγγέλακα, ΝΑΙ ΡΕ Ο ΧΑΤΖΗΜΠΙΛΛΙΑΣ!!!!!!!!

  47. Avanti said

    Παραπαιδεία vs Παραφροσύνης…
    Πολύ ωραίο και απολαυστικό το κείμενο σου Ντίνα…
    Βάλτο (κι αυτό…) στα best σου

  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,
    κουκλάρα με το γαρούφαλο,

  49. COSTANTINA said

    Άντε ρε Σοφάκι πού είσαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι :))))))))

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

  50. Avanti said

    Σας παρακολουθώ (αλά vodafon) ανελιπώς μέσω Corioline
    🙂

  51. vangelakas said

    χαχαχα!

    ποιά χρονιά αποφοίτησες νά’ούμ’;

  52. COSTANTINA said

    To 92 νομίζω. Θυμάσαι ρε το χρυσό δοντάκι;

  53. vangelakas said

    Νομίζεις;

    Οπότε μπορεί καί νά ήμεθα γιά ένα έτος ομόσταυλοι.

    Χαχαχαχα… Α ρε Ανανία… Ρέ σύ, υπήρχαν φορές πού καρφωνόμουν στό πρόσωπό του, προσπαθούσα νά τό αποτυπώσω… Απίστευτη μάπα ρε γαμώτο… (δέν τόν είχα μαθηματικά ποτέ πάντως…)

    92;

    Ήσουν π.χ. συμμαθήτρια μέ Κυριακίδη; Μέ Κάβουρα;

  54. vangelakas said

    α… καί δέν είχε μόνο ένα χρυσό δοντάκι… νομίζω ότι τά είχε δύο..

    χαχαχαχαχα!

  55. Anonymous said

    Ντίνα, από την αμερικανική πρεσβεία με πληροφόρησαν ότι το σχολείο σου ήταν ή στη Νίκαια ή στο κέντρο του Πειραιά.

  56. COSTANTINA said

    Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Άντε να τα βοηθήσουμε τα πρακτοράκια, αν και έχω βαρεθεί να το γράφω σε άπειρα ποστ. Νίκαια, φιλαράκι. Νίκαια.

    😉

  57. Anonymous said

    Συγνώμη.

  58. COSTANTINA said

    Δεν χρειάζεται καθόλου να ζητάς συγνώμη. Να ΄σαι καλά. 🙂

Σχολιάστε

 
