X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΥΦ!!!

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 6, 2006

Για πόσο ακόμα θα μας περνάνε για μαλάκες, δεν ξέρω. Κουράστηκα σας λέω. Στο τσακ είμαι να αρχίσω να βάζω γκαζάκια (αν με παρακολουθείτε κυρ’ πράκτορες, στο πάνω στενό έχει κάτι γαμάτες τυροπιτούλες και πείνασα λιγάκι – μπορεί και να αυτοκτονήσω - μην πάω νηστική - δεν κάνει). Μου ΄χουν σπάσει κυριολεκτικά τα νεύρα. Πόσο ρε γαμώτο να δουλέψει κανείς παραπάνω; Πόσες γαμημένες ώρες να χωρέσεις μέσα στην μέρα για να βγάλεις τα βασικά; Και λέγοντας «βασικά» δεν εννοώ αυτά που εννοούν οι περισσότεροι βασικά. Εννοώ αυτά που μου τα σβερκώσανε για βασικά. Από αυτά που δεν θέλεις να τα πληρώσεις με τίποτα, αλλά είναι πακετάκι με το «ενήλικας».

Δεν θα ΄χα καμμιά αντίρρηση να τα πληρώσω όλα αυτά με χαρά, αρκεί να είχα ρε γαμώτο. Και μαζεύονται το ένα πάνω στ΄άλλο τόσο γρήγορα, που φτάνει ο καινούργιος μήνας και αντί να χαρώ σκέφτομαι τα «βασικά» επί δύο, επί τρία, επί τέσσερα. Σκατά μήνας. Άει στο διάολο πια. Υποχρεώσεις και δικαιώματα πάνε μαζί, μου έλεγε ο πατέρας μου. Έχω γαμηθεί στις υποχρεώσεις και δεν έχω ένα τόσο δα δικαιωματάκι να ηρεμήσει λίγο το κεφάλι μου. Γκρινιάζω πάλι, αλλά χέστηκα. Δικό μου είναι το μπλογκ, του βάζω και μολότωφ άμα λάχει. Θα σκάσω αν δεν τα πω.

Έρχονται και μου λένε ανά καιρούς διάφοροι ότι πληρώνουν τους λογαριασμούς και δεν μένει τίποτε. Αυτό ρε μάγκα, είναι άθλος. Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί. Ποτέ δεν έχω πληρώσει όλους τους λογαριασμούς. Στην δική μου περίπτωση ένας (στην καλύτερη) λογαριασμός πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας, μπας και τα βγάλω πέρα μέχρι τον επόμενο. Και ξανά μανά. Και μετά μου λένε ότι οι Έλληνες έχουν ξεσκιστεί στα δάνεια και στις πιστωτικές. Δεν ξέρω κανέναν ρε ΄σεις που έβγαλε πιστωτική ή δάνειο για να πάει για σόπινγκ θέραπι και αηδίες. Οι περισσότεροι να επιβιώσουν προσπαθούν με όλα αυτά τα δανεικά.

Έτσι μου ΄ρχεται να φύγω μακριά. Κάποτε είχαμε αποφασίσει με τον άντρα μου να μεταναστεύσουμε. Λίγο πριν κάνουμε την απόπειρα με το μαγαζί. Είχαμε επιλέξει να πάμε Ιρλανδία, στο Δουβλίνο. Στείλαμε βιογραφικά και αμέσως μας βρήκαν δουλειά. Εγώ το ΄χω πει, έπρεπε να είχαμε φύγει αλλά τα ενοίκια ήταν ψιλοακριβά και μετά κοτέψαμε. Πιο πολύ φοβόμασταν την μοναξιά. Λες και όσο είμαστε εδώ βλέπουμε τους φίλους μας. Τέλος πάντων. Μας βρήκαν λοιπόν δουλειές που δεν είχαν καμμία σχέση με τα βιογραφικά αλλά τα λεφτά ήταν υπεργαμάτα. Θα μας έκαναν βοσκούς. Χεστήκαμε στο γέλιο. Βέβαια, τα γέλια κόπηκαν με την μία όταν είδαμε τους μισθούς. Πενθήμερο, οχτάωρο, πέντε χιλιάρικα την ώρα. Τουτέστιν, οχτακόσια χιλιάρικα ο καθένας μας για να βόσκει πρόβατα.

Και τελικά, προτιμήσαμε να μείνουμε εδώ και να κάνουμε εμείς τα πρόβατα.

17 Σχόλια to “ΟΥΦ!!!”

  1. Id said

    Ε μα μου παίρνεις την κουβέντα από το στόμα!! Τι την ήθελες την τελευταία γραμμή; :PP

    Jokes aside, μην νομίζεις ότι θα σου έφταναν κι εκεί τα λεφτά…

  2. άκουσα το όνομά μου; υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα πρόβατα;

    λοιπόν, για να τελειώνουμε μία και καλή…

    αν είχες δεχτεί τη δουλειά το καλύτερο δεν θα ήταν βεβαίως ο μισθός… το καλύτερο θα ήταν ότι θα είχες πρόβατα κοντά σου…

    γκε γκεεεε;

    μπε μπεεεεε;

  3. πρόβατα θες; πάρε τον καλτσό, πηγαίνετ σε ενα χωριο, παίξ το εσύ νοικοκυρά, και μεροδούλι μεροφάι. όχι ότι θα βγάζετε λεφτά, αλλά ηρεμία, φρέσκα προιόντα, καθαρός αέραας και οι φίλοι αρκετά κοντά.

  4. Anonymous said

    ====== ζ α ρ ν τ ο ζ λεει:

    διαβασα οτι 2,500,000 εργαζομενοι στην ελλαδα του οικονομικου

    ενεργα πληθησμου ζουν με 780 ευρω μισθο τον μηνα,

    χμμ με καλα λεφτα ε,,, τσοπανηδες ,,ε,,

    ε,, καλα να παθετε και να παθω.. Κ Ο Τ Τ Ε Σ

    μποκ , μποκ , βρε ψιλικατζου πιασε λιγο απο το κοκκινο ταυρο να βγαλω φτερα ματην ξεφτιλα μου.

    =========== ζ α ρ ν τ ο ζ ============

  5. μπεεεεε γαμώτο, μπεεεεεε!!! πόσο δίκιο έχεις!

  6. COSTANTINA said

    Λεπιδούλα μου, ποιός μας ακούει όμως….

  7. alombar42 said

    Οπου ακούς μικρό καλάθι, κράτα και πολλά κεράσια!

  8. Ναι αλλά μόνο ως ενήλικας έχεις το προνόμιο να σου παρακολουθούν το τηλέφωνο, να μπαίνεις στο ασανσέρ χωρίς τη συνοδία τρίτου, και να ψηφίζεις όλους αυτούς τους μαλάκες που μετά τους βρίζεις.

    Μην είμαστε κι αχάριστοι…

  9. Mήν νομίζεις κι εμείς με τα γουρούνια τι προκοπή είδαμε;

    Βοσκός είναι δουλειά για μοναχικούς ανθρώπους – τάχουν γράψει οι Κρυστάλληδες,οι Χρηστομάνοι και άλλοι οι οποίοι ησχολούντο με την ποιμενική ζωή τον περασμένο αιώνα- εσείς μάλλον καλύτερα κάνατε που δεν πήγατε.

    Και οι ναυτικοί παίρνουν καραγαμάτα λεφτά…αλλά είναι σε μια πλωτή φυλακή που γυρίζει τον κόσμο γύρω και κάθε 8 μήνες σου δίνουν άδεια εξόδου,να πάς πού; και να δείς ποιόν;

  10. καλημέρααααααααααα!

  11. drugstv said

    Ειμαι μαλακας και ειμαι καλα!!!
    (Να σας ζεισει και ολα να πανε καλα!!!!)

  12. macmanus said

    Βλαμμένο καλημέρα!
    Μετακόμισα σε ερημική γειτονιά!
    Πάρε τον Τασούλη κι ελάτε για καφέ!
    http://macmanus.wordpress.com/

  13. Κάτσε να τσεκάρω αν είσαι ο μπάρμπας μου ή ο Βαβυλης. Παρόλα αυτά καλημέραααααα!

  14. δε μου λες? δεν το ξανασκέφτεστε? να έρθω κι εγώ μαζί? από βοσκός δεν σκαμπάζω, αλλά από cowboy κάτι ψιλογνωρίζω :))

  15. Eνας ο Θεός και μοναδικός προφήτης Αυτού ο θειός μου! Μπουχαχα

    😉

  16. COSTANTINA said

    id,jokes aside, μην νομίζεις ότι θα έφευγα μόνο και μόνο για τα λεφτά. Μου την έχει δώσει άσχημα εδώ πέρα. Χίλιες φορές με τα πρόβατα παρά πρόβατο! 🙂

    Προβατάκι μου, «το καλύτερο θα ήταν ότι θα είχες πρόβατα κοντά σου..» , αυτό ξαναπές το. Μεγάλη υπόθεση να έχεις αληθινά πρόβατα και όχι τα πρόβατα που έχω εγώ καθημερινά! 🙂

    Marilina, αυτό είναι όνειρο ζωής. Θα γίνει κάποια στιγμή σιγουρότατα. 🙂

    Ζάρντοζ, είμαστε μεγάλες κότες!!! 🙂

    Λαμπρούκο, δίνω το «ενήλικο» βασίλειό μου, για μια μέρα εφηβείας! 🙂

    Γιώργη μου, γιατί θεωρείς ότι δεν είμαστε μοναχικοί με τον τρόπο που ζούμε; Χίλιες φορές μόνη και ήσυχη παρά με χιλιάδες κόσμο και δυστυχής. Αν δεν είχα ναυτία, θα είχα μπαρκάρει φίλε μου. 🙂

    Vatraxw, καλημέρα μωράκι. Check your mail!!!

    Mac, με γειά φιλαράκι μου. Ουφ!!!! και κάτι ευχάριστο σήμερα :))))

    Kaltso, λες να την πάτησα και να έγραψα πάλι σχόλιο σε φίδια; HELP RE!!!! 🙂

  17. COSTANTINA said

    ΓΙΟΥΠΙ!!!!! Αν έρθεις μανιφέστο, φεύγουμε και σήμερα κιόλας!!!!

    🙂

Σχολιάστε

 
