X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΑΥΤΟΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 5, 2006

Είναι ευνόητο ότι μετά από τόσους μήνες κειμένων, αρχίζω και αυτολογοκρίνομαι άσχημα. Όχι τόσο σε προσωπικές ιστορίες, άλλωστε ένας πολύ συχνός χαρακτηρισμός από τους φίλους μου για μένα, είναι «ανοιχτό βιβλίο» (όσο άσχημα κι αν μου ακούγεται αυτό κάθε μα κάθε φορά). Καμμία διαφορά λοιπόν τα κείμενά μου, από αυτά που θα δει ή θα ακούσει κάποιος αν με ξέρει. Καλά, μην το πάρετε αυτό και τοις μετρητοίς. Κάποιες θεούσες θείες μου θα με σκότωναν αλλά δεν θέλω να το σκεφτώ ακριβώς αυτή τη στιγμή.

Η αυτολογοκρισία έχει να κάνει με οτιδήποτε μπορεί να μου ξεφύγει ως συμβουλή. Και δη, για πράγματα που (νομίζω ότι) γνωρίζω. Βλέπω αρκετά εξειδικευμένα μπλογκ και αρχίζω να τρομάζω. Ειδικά όταν αυτά έχουν ως αντικείμενο παιδιά, ιατρικά θέματα και γενικά οτιδήποτε σε μορφή συμβουλής που μπορεί με μία λάθος διατύπωση, με μία λάθος γνώση ή με ελλειπή πληροφόρηση να δημιουργήσει πρόβλημα. Ειδικά πίσω από ένα μπλογκ. Είμαι συχνά αφελής και εύπιστη, αλλά δεν παύω να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι τα μπλογκ είναι ότι θέλουμε να είναι. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να έχει μπλογκ και να γράφει ότι γουστάρει ή να ισχυρίζεται το οτιδήποτε για τον εαυτό του και τις γνώσεις του. Κατά την γνώμη μου, καλώς.

Το θέμα που με έχει προβληματίσει αρκετά όμως, είναι το εξής. Γνωρίζω αρκετούς ανθρώπους στον έξω κόσμο που θα έδιναν και την ψυχή τους για να γίνουν π.χ. γιατροί. Κάνουν τους γνώστες, δίνουν φάρμακα στην γειτονιά, παίρνουν την πίεση και έτσι ψιλοβγάζουν τα απωθημένα τους στους άσχετους. Το ίδιο συμβαίνει και με τους «διαιτολόγους» και τις άπειρες δίαιτες πασπαρτού που μοιράζονται από χέρι σε χέρι στο μαγαζί μου. Αν σε αυτούς τους ανθρώπους δώσεις ένα μπλογκ την γάμησες. Θα μου πείτε, να έχουμε κρίση. Ναι έχω κρίση για πράγματα που γνωρίζω. Για πράγματα που δεν γνωρίζω, ψάχνω, διαισθάνομαι, ρωτάω. Αλλά έχω παρασυρθεί πολλές φορές.

Είχα σκεφτεί κάποτε να ανοίξω ένα μπλογκ με συμβουλές αισθητικής. Όχι τόσο για την χρησιμότητα που θα είχε, αλλά ως αφορμή για να γράψω ιστοριούλες πάνω στο αντικείμενο. Και μετά θυμήθηκα όλες αυτές τις πελάτισσες που είχαν πάθει αλλεργίες, μολύνσεις και προβλήματα, ακόμη και από τις πιο συνηθισμένες πρακτικές αισθητικής. Και μετά φοβήθηκα. Θα έπρεπε για κάθετί που θα έγραφα, να ανέφερα και το ανάλογο αντιισταμινικό, την κατάλληλη σύνδεση με ιατρική ιστοσελίδα, στατιστικές κ.τ.λ., για να νοιώθω καλά. Και μετά το μετάνοιωσα. Θα ήταν αδύνατο να νοιώθω ήσυχη, σκεπτόμενη ότι μπορεί ένα δεκαεξάχρονο παιδί να δει τα κείμενά μου, να αγνοήσει τις συνδέσεις και να παρερμηνεύσει αυτά που θα διαβάσει. Το άφησα για τους ειδικούς. Προτίμησα να γράφω χαζομάρες.

Ναι, τελικά θεωρώ ότι ένα μπλογκ πρέπει να έχει όρια.

21 Σχόλια to “ΑΥΤΟΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΑ”

  1. Το blog μεταφέρει απόψεις και στάσεις, ΔΕΝ πρέπει να πουλάει επιστήμη κι αυθεντία, κάτι που καταχρηστικά συμβαίνει εσχάτως σε πανδημοφιλή blogs. Ο δικός σου προβληματισμός απαντήθηκε εν τω έσω. Λες «Είχα σκεφτεί κάποτε να ανοίξω ένα μπλογκ με συμβουλές αισθητικής. Όχι τόσο για την χρησιμότητα που θα είχε, αλλά ως αφορμή για να γράψω ιστοριούλες πάνω στο αντικείμενο». Κι ο Όμηρος δεν είναι στρατηγός, αλλά αναλύει με τον μοναδικό του τρόπο την στρατηγική των Ελλήνων. Αλοίμονο αν τα αφήνουμε όλα στους ειδικούς – με αυτόν τον τρόπο είμαστε υποταγμένοι και βγάζουμε το σκασμό έτσι που το θέτεις. Γράφε λοιπόν για αισθητική διότι όταν σου πουλάνε ένα προϊόν, εσύ θα το στηρίξεις, όχι οι δημιουργοί του. Είναι σαν να μου λες πως ο Μότσαρτ γράφει μουσική και σε μας δεν επιτρέπεται να εκφέρουμε γνώμη. ‘Η μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Έτσι και στην περίπτωση συμβουλών αισθητικής: δοκιμάζεις τη μάσκαρα και την άλλη μέρα βγάζεις σπυράκια. Ε, δεν θα το καταγγείλεις αυτό;

    Όσο για την τελευταία σου φράση, αν το blog πρέπει να έχει όρια, αυτό επαφίεται στην ανοχή και στην καλή προαίρεση των αναγνωστών που κυρίως θέλουν να σχολιάσουν. Είσαι η Κωσνταντίνα, εγώ είμαι ο Βαγγέλης, κανείς μας δεν πρέπει να έχει την απαίτηση να είναι συμπαθής σε όλους. Κάποια πανδημοφιλέστατα blogs δεν το έχουν πιάσει αυτό το νόημα: απαιτούν να έχουν τη συμπάθεια όλων. Αυτά είναι επιστημονική φαντασία του χειρίστου είδους. Και δείχνουν το πόσο οι διαχειριστές τους και οι μόνιμοι σχολιαστές τους είναι πολύ κατώτεροι των περιστάσεων: είναι τελείως αδύνατον να υπερβούν το μέσο και να πιούνε με σένα ένα ποτήρι μπύρα.

    (Επανέρχομαι από αύριο δριμύτερος στη δική μου γειτονιά. Έκανα όντως ένα λάθος που οργίστηκα, αλλά δεν άντεξα το μονοπώλιο ενός πανμεγίστου ονόματος σε μόνιτορ, τεκνοράτι και κίνγια – αλλά τελικά, εγώ φταίω που δεν είμαι τόσο γοητευτικός όσο ΑΥΤΟΣ. Ο ΑΥΤΟΣ).

  2. rodia said

    Το 16χρονο ξέρει πολύ καλύτερα απο εμάς (εγώ π.χ. έμαθα τα περισσότερα απο τα παιδιά μου όταν ήταν 15-16χρονα) για το ιντερνετ. Πώς λειτουργεί, σε τι να (και σε τί να μη) δίνουν σημασία, κλπ κλπ

    Μετά την πρώτη βδομάδα διαμονής μου σε φόρουμ, ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάμματα.. και το 15χρονο μου είπε για τις εικόνες, για το πλασματικό και το πραγματικό, και άλλα πολλά και με ξεμπλόκαρε! Αμε!

    Ας μη προβάλλουμε τις δικές μας ανησυχίες στους «απέναντι».. ότι τάχα μου δήθεν.. κλπ κλπ θα επιρρεαστούν.. Ας φροντίσουμε να είμαστε όσο γίνεται αληθινοί, αυθεντικοί.

    Αυθεντικός είναι καθένας που εκφράζει τον εαυτό του, με τα συν και τα πλην του και οι «άλλοι» ας βγάζουν όποιο συμπέρασμα θέλουν.

    Η ασθένεια που καραδοκεί είναι η σκοπιμότητα.. και αυτή μπορεί να μην είναι αναγνωρίσιμη ούτε και απο εκείνον που διατείνεται ότι την αρνείται..

    ..περνάω οξύτατη κρίση αμφισβήτησης.. ελπίζω να μου συχωρεθεί..
    😉

    JustAnotherGoneOff που χάθηκες; Πάνω που έκανα Preview σε τσάκωσα!

  3. COSTANTINA said

    Χαίρομαι που αναθεώρησες για το μπλογκ σου. Όσο για τα υπόλοιπα, άσε να ακούσω τί έχουν να πουν και τα άλλα παιδιά, γιατί έχω πραγματικά προβληματιστεί και ίσως βγάλουμε άκρη. Το μόνο που θέλω να πω σε αυτά που έγραψες, είναι ότι και βέβαια θα πω την σκέψη μου για κάτι (ή για ένα προιόν, μια ταινία κ.τ.λ.). Αυτό όμως για το οποίο ενίσταμαι είναι η εμπειρική εξειδίκευση. Το ότι π.χ. μία δίαιτα κάνει για μένα δεν σημαίνει ότι είναι πανάκεια (και ακίνδυνη) για κάποιον άλλο. Φιλάρες μωρό μου. 🙂

  4. COSTANTINA said

    rodia, τώρα σε είδα. Θα βρω χρόνο σε λιγάκι και θα σου απαντήσω.:)

  5. COSTANTINA said

    Rodia, θα ήμουν πολύ αυθεντική και αληθινή αν σου έλεγα π.χ.τον ακριβή τρόπο να κάνεις αποτρίχωση με κερί. Αν όμως ένα εξάνθημα στο πόδι σου ήταν πολύ περισσότερο από εξάνθημα, μπορεί να έκανες (ή να σου έκανα-όπως το βλέπω εγώ) μεγάλη ζημιά. Προτίμησα λοιπόν να σκάσω.
    Τα όρια που εξέθεσα αφορούν μονάχα εμένα και είναι ένας δικός μου προβληματισμός γι΄αυτό και έγραψα το κείμενο. Δεν έχω σκοπό να επιβάλλω, ή να κατηγορήσω μόνο να πω έναν ακόμη προβληματισμό μου όπως όλα τα υπόλοιπα κείμενα εδώ μέσα.Γι΄αυτό υπάρχουν τα σχόλια. Για να μου πείτε την δική σας γνώμη, να με κάνετε να σκεφτώ, να αναθεωρήσω, να το συζητήσουμε.
    Όσο για την σκοπιμότητα γενικότερα, θεωρώ ότι φωνάζει από μακριά τις περισσότερες φορές και είναι η μόνη αναγνωρίσιμη «ασθένεια».

  6. rodia said

    Εμένα πάλι όταν ακούω/διαβάζω τη λέξη «όρια» μου σκάνε μπιμπίκια! Μου χαλάνε την αντίληψη περί ελευθερίας.. ένα κάτι.. κάπως.. Αυτά.

    Οσο ελεύθερος είναι κάποιος να μας τα πρήζει με συμβουλές, κλπ κλπ, άλλο τόσο ελεύθεροι είμαστε να μη του δίνουμε σημασία, να γυρίζουμε το κουμπί στο οφ, να μη ξανανοίξουμε το μπλογκ του, κλπ κλπ, ανάλογα πού τους πετυχαίνουμε αυτούς τους κ.κ. ξερόλες.

    Αμα ξεκινήσουμε να λογοκρίνουμε (κάνοντας μάλιστα αρχή απο τον εαυτό μας) η συνέχεια εύκολα είναι προβλέψιμη: ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ..!! χεχε

    (το βάζω λίγο αστεία, αλλά κάπως έτσι είναι)
    Ααααχχχχ, έχω όρεξη σήμερα! μετά τον προβληματισμό μου σχετικά με τις αμοιβάδες, έκανα κεφάλι:-)

  7. Κωσταντίνα, στο ιντερνετ γενικώτερα κυκλοφορεί πολύ σκουπίδι και οι χρήστες (και τα 16χρονα) έχουν αποκτήσει την εμπειρία να καταλαβαίνουν πόσο να εμπιστευτούν τις διάφορες πηγές. Όντως συμφωνώ με τη Ροδιά, πιστεύω οι αναγνώστες έχουν κρίση και καταλαβαίνουν πότε θα πατήσουν το οφ ή πότε θα διπλοτσεκάρουν αυτό που διαβάζουν.

  8. dcd said

    Αυτο σηκωνει πολυ συζητηση Κωνσταντινα…

  9. COSTANTINA said

    Rodia, η λέξη «όρια» δεν με ενοχλεί καθόλου αρκεί να συμφωνώ με το περιεχόμενό της. Το να δηλώνω ανένταχτη, αναρχική ή ελεύθερη είναι το τελευταίο που με νοιάζει αν πρωτίστως δεν σιγουρευτώ για τους λόγους για τους οποίους δηλώνω κάτι τέτοιο. Θεωρώ ότι άλλο πράγμα είναι τα όρια και άλλο η ελευθερία (του λόγου κ.τ.λ.). Ως προς την λογοκρισία, μιλώντας καθαρά εδώ για αυτολογοκρισία, το έγραψα μόνο και μόνο γιατί έτσι νοιώθω καλύτερα. Να ΄σαι καλά για την κουβεντούλα.

    Τσογλάνι, καμμία αντίρρηση για την «κρίση» του καθενός. Η ένσταση είναι για την «κρίση» στον εαυτό μας πριν δημοσιεύσουμε και πριν δηλώσουμε «ειδικοί».

    dcd, …που προφανώς βαριέσαι να κάνεις, ε; 😛

  10. alzap said

    Είτε μας αρέσει, είτε όχι υπάρχει πάντα μια γραμμή για όλους όσους δημοσιοποιούν τις επιθυμίες, τις σκέψεις τους. Η γραμμή αυτή είναι ΤΟ ΟΡΙΟ τους. Το που ακριβώς βρίσκεται εξαρτάται απόλυτα απο την συγκρότησή του, τις ευαισθησίες, την αξιοπρέπειά, τον ψυχισμό του. Αρα όρια όλοι βάζουμε, άλλοτε συνειδητά και άλλοτε όχι, γιατί τα όρια μας είμαστε εμείς.
    Συμφωνώ απόλυτα Κωνσταντίνα για τη λεγόμενη «αυτολογοκρισία». Μακάρι κι άλλοι, κατά τα άλλα «ειδικοί», να έβαζαν λίγο φρένο στην επίδειξη γνώσεων και ανευθυνότητας. Θα ζούσαμε σε εναν λίγο καλύτερο κόσμο.

  11. J95 said

    1ο Θεώρημα της Ιντερνετικής Επικοινωνίας:

    Ό,τι και να γράψεις (και εννοούμε κυριολεκτικά ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ), υπάρχει τουλάχιστον ένας αναγνώστης που:
    α) Θα το εκλάβει με εντελώς λανθασμένο τρόπο.
    β) Με βάση την αποκομισθήσα λανθασμένη πληροφορία, θα κάνει κάτι εντελώς ηλίθιο.

    Κοινώς:

    Κωσταντίνα, στο ιντερνετ γενικώτερα κυκλοφορεί πολύ σκουπίδι και οι χρήστες (και τα 16χρονα) έχουν αποκτήσει την εμπειρία να καταλαβαίνουν πόσο να εμπιστευτούν τις διάφορες πηγές.

    Ναι… Ουουουου… Τους τρέχει η εμπειρία από τα μπατζάκια.

  12. J95 said

    Το κακό βέβαια είναι ότι δε θυμάμαι γιατί το έγραψα το παραπάνω.

  13. συμφωνώ και αυτό που αντιλαμβάνομαι όλο και περισ΄σοτερο είανι ότι πρέπει απο πολύ μικροί να μάθουμε να αμφισβητούμε το κάθε τι.

    επειδή δεν πρόκειται ποτέ να σταματήοσυν αστρολόγοι, χειρουργοι-δολοφόνοι, πονηροί διαφημιστες, διαιτολόγοι με 2-3 τύπους δίαιτας μόνο και ξερόλες, π΄ρεπει απλά με το που μαθαίνει ένα παιδί να μιλάει ανμάθει να κρίνει και να αμφισβητεί. τραγικό, αλλά μάλλον ε΄τσι πρέπει.

  14. COSTANTINA said

    alzap ναι, για αυτά τα όριο μιλούσα και όχι για έξωθεν «κανόνες» λογοκρισίας. Σ΄ευχαριστώ.

    j, ίσως το πιο σημαντικό θεώρημα που έχω ακούσει ως τώρα.

    Μαριλίνα συμφωνώ, αν και η κρίση είναι το τελευταίο τελικά που «μαθαίνουμε».

    Kitasumba, επακριβώς οι σκέψεις μου. Χαίρομαι που ειδικά εσύ που θα είχες κάθε «δικαίωμα» να πεις δυό πράγματα παραπάνω με καταλαβαίνεις. Missed u. 🙂

    Λαμπρούκο, είσαι εκτός θέματος μεγάλε.

    Alombar, καμμία απολύτως περίπτωση να γεμίσω ευθύνες, ενοχές και ανησυχίες μόνο και μόνο για να πω δυό πράγματα που ούτως ή άλλως, μπορεί ο καθένας να τα βρει όπου θέλει.Και πενήντα νομοθέτες να το «επέτρεπαν», είμαι κάθετη.Ιστοριούλες απ΄την άλλη, έχω να πω πολλές από ΄δω μέσα.:)

    Ζάρντοζ, υπέροχη η παρομοίωσή σου. Δεν πρόκειται λοιπόν να δώσω «όπλο» σε κανέναν. Ας το κάνει κάποιος άλλος. 🙂

    d.c. good intentions baby, don’t stop a crime sometimes. Τώρα για το προσωπάκι σου, ένα οποιοδήποτε φρουτάκι ή λίγο γιαουρτάκι θα το βοηθήσουν. Δοκίμασε επίσης να το ξυρίζεις με γαλάκτωμα σώματος ;). Missed u so mutch.

  15. COSTANTINA said

    New, και αυτό σωστό. Μερικές φορές με κολλάς στον τοίχο. Σ΄ευχαριστώ και καλή βδομάδα μωρό μου. 🙂

  16. KiTaSuMbA said

    Η γνώμη μου επί του θέματος συνάδει με την προσωπική μου εμπειρία έχοντας κάποιες, ας τις πούμε «above average», γνώσεις τόσο για θέματα υγείας όσο και πληροφορικής (βλέπε, γνωρίζω περισσότερα από τον μπαρμπα-Μήτσο τον μανάβη και για τα δύο).

    Συμφωνώ απόλυτα με τον J95. Ο κόσμος τείνει περισσότερο να πιστέψει αυτά που διαβάζει εδώ παρά να τα αμφισβητίσει. Μάλιστα, τα βιοιατρικά θέματα επιδέχονται ακόμα λιγότερη κριτική και διασταύρωση απο τα παλαιότερα κλασσικά hot potatoes του διαδικτύου όπως η ιστορία ή η πληροφορική. Είναι λογικό πως σε ένα πλήθος με μεγάλη συμμετοχή από τους «μυημένους στην πληροφορική», αν κάνω ποστ με μια σχετική μπούρδα, αργά ή γρήγορα κάποιος θα εμφανιστεί να με «κράξει», είτε είναι ο Jim, είτε ο Χάρης είτε κάποιος από τους αγαπητούς μου unixo-linuxαδες. Αν κάνω ποστ με μια εντελώς στρεβλή άποψη της ιστορίας, τουλάχιστον θα πέσουν απάνω μου όλοι οι ιδεολογικοί υποστηρικτές της αντίθετης στρεβλής άποψης προσφέροντας την δικιά τους σειρά από links και αναφορές. Για ένα θέμα βιολογικής επιστήμης όμως είναι σαφώς πιο σπάνιο να πέσει πάνω στα λεγόμενα μιας αυτοανακηρησώμενης αυθεντίας κάποιος τεχνικά σχετικός και να έχει μάλλιστα την διάθεση ή την «πόρωση» να μπλέξει σε ένα ατελείωτο flame. Προσθέστε σ’ αυτό πως ενώ ακολουθώντας άκριτα τα λεγόμενα ενός δήθεν ειδικού πληροφορικής το πολύ πολύ να χάσετε κάποια δεδομένα και να περάσετε την ταλαιπωρία ενός ακόμα format, στην περίπτωση ενός αυτόκλητου «τηλε-θεραπευτή» οι επιπτώσεις μπορεί να είναι πολύ πιο επώδυνες.

    Συμμερίζομαι λοιπόν τον προβληματισμό της Constantinas για την αυθεπιβολή ορίων. ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν συμμεριζομαι την εγκαθίδρυση κάποιου συστήματος λογοκρισίας ή έστω τεχνικής εξακρίβωσης. Κανείς είναι ελεύθερος να λέει ό,τι του κάνει κέφι. Τα όρια θα πρέπει να τα τραβήξει ο ίδιος για τον εαυτό του. Τα δικά μου προσωπικά όρια τα πλησίασα στο ποστ μου για τα recreational drugs. Ομολογώ πως ήταν ένα από τα πιο «δύσκολα» κείμενα που έχω γράψει ποτέ καθώς έπρεπε να ισορροπήσω ανάμεσα σε επιστημονικές αλήθειες και τον κίνδυνο παρερμηνείας τους από κάποιον άκριτο αναγνώστη. Τελικά μάλλον απέφυγα τον κίνδυνο παρερμηνείας πέφτοντας απλά στην λακούβα του ακατανόητου sci-talk! 😛 Ας είναι… Τουλάχιστον νιώθω καλά που κανείς δεν θα κάνει καμιά παλαβομάρα λέγοντας ύστερα «Αφού μου το είπε ο KiTaSuMbA!!!».

  17. Άνοιξε το βρωμόστομα σου και μην αφήσεις ούτε τον εαυτό σουνα μπει στο διαβα σου.

  18. alombar42 said

    Κωσταντίνα, αν ανοίξεις το μπλογκ περί αισθητικής, ίσως μάθω κι εγώ πέντε πράγματα. Δεν είναι κρίμα να αφήνεις στα μαύρα μεσάνυχτα κάποιους από εμάς, επειδή φοβάσαι τους άσχετους; Ετσι κι αλλιώς πάντα άσχετοι θα είναι, άρα μπορείς με ασφάλεια να τους αγνοήσεις.

    Στην Αμερική τα έχει σκεφθεί αυτά και ο νομοθέτης… Αν γράψεις ένα βιβλίο «πώς να φτιάξετε μια βόμβα» και κάποιος τη φτιάξει και τη βάλει, ο συγγραφέας του βιβλίου δε φέρει καμμία ευθύνη – προφανώς! Αλλιώς το επάγγελμα «κριτικός» (και δημοσιογράφος ίσως) δεν θα υπήρχε. Αν θέλεις να είσαι 100% εντάξει με τον εαυτό σου, βάλε κι ένα «το μπλογκ παρέχει απόψεις και μόνο – δεν κάνει ιατρικές γνωματεύσεις – αν έχετε πρόβλημα μην ακολουθήσετε τις συμβουλές, ρωτήστε ένα γιατρό».

    Ναι και στο αισθηματικό μπλογκ
    Ναι και στο βομβιστικό μπλογκ
    Ναι και στο μπλογκ που θα εξηγεί πώς να ληστέψω μια τράπεζα.
    ΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ

    Καλημέρα σας 🙂

  19. Anonymous said

    ζαρντοζ λεει:

    ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙΝ ειναι σαν το δικκανο στο κυνηγι και αδεια οπλου εχεις και αδεια κυνηγιου

    αν ομως τοστρεψεις λαθος η το βρει καποιο παιδι που δεν επιτηρειτε..?

    ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙΝ ειναι σαν την δυνατοτητα να οδηγας αυτοκινητο

    διπλωμα σου δινουν για χειρισμο, αδεια για να το κυκλοφορεισεις σε καλη λειτουργια

    ΑΛΛΑ πες οτι βρισκουν το κλειδι οι πιτσιρικαδες και αποφασιζουν ναπανε βολτα

    Η εσυ ως οδηγος μεθυσεις ενα βραδυ , πες απο στενοχωρια , και το στρεψεις ,

    καταπανω σε μια νταλικα , η ενα σχολικο λεωφορειο….η πεσεις μεσα σενα ψιλικατζιδικο ,,τι γινεται..

    ΤΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ
    ΠΑΡΟΛΟΥ ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΠΟΥΧΟΥΜΕ
    ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ .

    ========== ζ α ρ ν τ ο ζ ==============

  20. d.c. kostas said

    just came back from the club and after a night of smoking, boozing and all around unhealthy living, i need desperately a mask.
    so, don’t hold back and share your knowledge.
    although, i understand what you’re talking about, i also know that your intentions are good. go for it.
    it’s not like you’re gonna tell people how to have a plastic surgery at home.

  21. i would very much like to know haw can i have a plastic surgery at home

    όσο για την αυτολογοκρισία σου την έχω νοιώσει … κοίτα υπάρχει και μια άλλη οπτική

    αυτολογοκρίνεσαι επειδή φοβάσαι πως θα πεις κάτι και θα κάνεις σε κάποιον κακό ή αυτολογοκρίνεσαι επειδή φοβάσαι πως δεν θα αρέσεις

    η μεγαλύτερη παγίδα που μπορεί να πέσουν όσοι γράφουν είναι η αναγνώριση των γραπτών τους από άλλους … τότε αρχίζουν να έχουν αμφοβολίες γι αυτά που γράφουν επειδή φοβούνται μήπως πάψουν να αρέσουν στους άλλους

    με μεγάλη αγάπη

Σχολιάστε

 
