X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Φεβρουαρίου 1, 2006

- (Καλτσόβρακος) : Δίνεις την εικόνα ενός τελείως διαφορετικού ανθρώπου στο μπλογκ σου, αν κάποιος δεν σε ξέρει.

- Δηλαδή;

- (Καλτσόβρακος) : Εγώ ας πούμε, ξέρω ότι είσαι χαζή.

- : ( (φιλαράκι όπως κατάλαβες, σε δίνω κα-νο-νι-κό-τα-τα)

24 Σχόλια to “ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ”

  1. M13 said

    πάντως και οι δυό σας,έχετε δώσει την εντύπωση πολύ συμπαθητικών ατόμων.

    αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

  2. κι εγώ είμαι χαζός αλλά δεν το κάνω θέμα 🙂

  3. Η συζήτηση έγινε στα σκαλιά. Εγώ βρισκόμουν 4 σκαλιά χαμηλότερα και εκτίμησα (όπως κάνω επί 16 συναπτά έτη) άλλα προσόντα του χαρακτήρα σου εκείνη τη στιγμή.

    Ποιός έδωσε ποιόν φιλαράκι;

    😉

  4. COSTANTINA said

    Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι μάλλον εμένα έδωσα….η χαζή. 😦

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΡΕ!!!!

  5. Nice timming

  6. Varetos said

    Πολύ όμορφο post.

  7. Εγώ που δεν κατάλαβα τίποτα είμαι τελείως μαλάκας;;;;;

  8. Chrisa said

    Και εμένα μου έχετε δώσει την εντύπωση πως είσαστε υπέροχοι άνθρωποι!!! Αλλά και εσύ βρε Καλτσόβρακε πως τα λες έτσι!!! Εγώ θα σε πέταγα από τι σκάλες!!!!

  9. Δηλαδή εσείς που καταλάβατε τι είστε μάγκες;;;;

  10. zouri1 said

    μετα απο 16 χρονια κανενα λαθος δεν αναγνωριζεται.sorry,αλλα το γραφει και η ταμπελα πανω απο το ταμειο.

  11. Σωστό και αυτό zouri.

  12. Βρε δε με χέζεται. Να πα να πείτε αλλού τα μυστικά σας…

  13. alombar42 said

    Δηλαδή έτσι και φόραγε στρινγκ, ο Καλτσό θα έπρεπε να πει «εγώ ας πούμε ξέρω οτι είσαι τελείως σντουπ».

    Αυτό βέβαια διαβάζεται και ανάποδα: όταν ο Καλτσό αποκαλεί την Κωσταντίνα χαζή, ακολουθεί σεξ για να λυθούν οι παρεξηγήσεις.

    Εγραψε κάτι σχετικό ο OldSkipper εδώ :)))

  14. Ποιά μυστικά ρε λαμπρούκο;

  15. alzap said

    Κι η Κωνσταντίνα, Αρτέμης Μάτσας;;;
    Πάει, δεν έμεινε τίποτα όρθιο…
    «Κλάψτε ουρανοί κι αστέρια…» ένα είδωλό μου καταστράφηκε «…μέσα σε λίγην ώρα»
    Ωϊμέ, ωϊμέ, ωϊμέ!

  16. rodia said

    Σίγουρα, συμφωνώ με Καλτσόβρακο. Είναι πιο έξυπνος!

    ..για να διαλέξει την Κωσταντίνα.. εξυπακούεται!

    :-)))

  17. rodia said

    Δεν βρίσκονται εύκολα τέτοιες γυναίκες σήμερα.

    (προς άρσιν παρεξηγήσεως προηγούμενου σχολίου)

  18. Κοιτα να δεις που έγινε κουβέντα με το τίποτα…

  19. ναι μαλάκα..
    είσαι χαζή με περικεφαλαία..
    χαχαχα!
    και όπως ξέρεις οι άνδρες λατρεύουν τις χαζές τελικά και όχι τις ξανθές..
    ο καλτσό ξέρει πως έχει πιάσει τον παπά από τ’ @@ μαζί σου και λέει και καμιά μπούρδα έτσι για ξεκάρφωμα..

    Υγ (αύριο έρχεται ,όλοι λένε πως δεν θα αντέξω και πως θα κάνω πίσω και ύπνος δεν με πιάνει, πήρα μεγάλη ευθύνη?)

  20. Anonymous said

    ζαρντοζ λεει¨:

    ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΤΙ..? …

    …….ΚΑΙ ΚΑΛΑ….

    ———————————————–ΖΑΡΝΤΟΖ

  21. funEL said

    ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΙΚΡΗ ΧΑΖΟΤΥΡΟΠΙΤΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΕΘΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΕΔΡΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟ IQ.
    ΕΙΜΕΘΑ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

    ΟΧΙ K. Kαλτσονσωβρακέα, η μικρή τυρόπιτα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ γι αυτή τη Τιμή…
    εν καιρώ βοηθούντως και ο Αλσχάιμερ, σιγά σιγά θα ανέβει τας κλίμακας της Σοφίας…

    ο θεός όλα εν σοφία τα εποίησε…

  22. Old Boy said

    Eμένα πάντως Καλτσόβρακε και στο μπλογκ την εικόνα χαζής μου δίνει.

  23. Κωνσταντίνααααααα, φαίνεται ο κ*λος σου απο ‘δω!

  24. COSTANTINA said

    Κεφάλα μου, εγώ το ΄ξερα ότι δεν πρέπει να σου δίνω θάρρητα. Καλά να πάθω τώρα. 🙂

    Καλτσό, χαλάρωσε. Φοράω βρακί. :)–>

Σχολιάστε

 
