X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΡΘΟΡΕΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 30, 2006

Γενικά, χωρίς ακόμη να έχω εντοπίσει τον λόγο τσαντίζομαι απίστευτα όταν οι συζητήσεις πάνε προς την υγιεινή διατροφή, την γυμναστική, τον τρόπο ζωής, τα βλαβερά του καπνίσματος. Οκ, κατέχουν ένα κομματάκι στο κεφάλι μου αλλά συνήθως τα άτομα που συζητάνε τέτοιου είδους θέματα κολλάνε άσχημα. Και νοιώθω πολύ πιεσμένη όταν μου μιλάνε γι΄αυτά. Όχι απαραίτητα επειδή δεν γυμνάζομαι- τρεις- φορές- την- εβδομάδα- για- μια- ώρα, αλλά επειδή οι άνθρωποι που ασχολούνται, σχεδόν πάντα γίνονται πολύ πιεστικοί.

Υπάρχουν πράγματα τελικά που δεν με πείθουν για σωστά. Ήδη, ως προς την υγιεινή διατροφή αν και το φανταζόμουν, επιβεβαιώθηκα (αρκεί να είχα προλάβει να βρω πρώτη ένα καλύτερο όνομα -γμτ). Ίσως να υπάρχει ανάλογος όρος και για τους κολλημένους με την γυμναστική. Ίσως ευθυγυμνασία. Δεν είναι υγιής αθλητισμός αυτό το κόλλημα, δεν είναι χόμπυ. Όταν κάτι που υποτίθεται έχει σκοπό να σου βελτιώσει την ζωή (ή έστω να διασκεδάσεις), σου την μετατρέπει σε μαρτύριο, όταν επιστρατεύεις την ψυχολογία και την ιατρική για να πείσεις για το πώς πρέπει να νοιώθει κάποιος απέναντι ας πούμε, σε ένα ταψί μουσακά ή σε μια γκόμενα που τον αποσπά όταν δουλεύει γάμπες (sic), όταν και οι συναναστροφές σου ακόμη έχουν κοινό σημείο αυτήν την ενασχόληση, κάτι έχει πάει στραβά.

Μπορεί να κάνω λάθος αλλά όταν κάτι περιλαμβάνει τις φράσεις «αλλαγή φιλοσοφίας», «διαφορετική στάση ζωής», «καινούργιος κόσμος, καινούργια ζωή», «υγιής στάση», «νους υγιής εν σώματι...», «πάρτε τη ζωή σας στα χέρια σας», εμένα μου μοιάζει πολύ με την θρησκεία και τρομάζω.

44 Σχόλια to “ΟΡΘΟΡΕΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ”

  1. Συμφωνώ απόλυτα. Ο «νέος τρόπος ζωής» … συνήθως ταυτίζεται με χαζοχαρούμενα αφιερωματάκια σε life-style/υγιεινά/alternative/mainstream περιοδικά και συνήθως είναι 100%αμπελοφιλοσοφίες. Και συνήθως αυτοί που κολλάνε σε αυτά και γίνονται ενοχλητικοί, είναι αυτοί που τον επόμενο χρόνο θα «ανακαλύψουν» την νέα μόδα.

    Οι πιο ψαγμένοι που όντως κάτι παραπάνω έχουν βρει συνήθως δεν είναι ενοχλητικοί.

  2. Πάνος said

    δυσπαρεύνια, ευθυγυμνασία…

    Πάλι ληγμένα γιαούρτια έτρωγες, Κωσταντίνα;

    (αυτό το δυσπαρεύνια, μ’ έστειλε…)

    Γλωσσολόγα! Πρέπει να σε κάνουν επίτιμο μέλος στις «ανορθογραφίες» και στο «περιγλώσσιο» – αλλά δεν, γιατί θα τους φας λάχανο!

  3. alzap said

    Ρε μπας και ετοιμάζεσαι να κατέβεις για Δήμαρχος;;; Αυτό το ποστ το εισπράττω ως εκλογικό άνοιγμα στους χοντρούς. Εκ μέρους όλων σε ευχαριστώ.
    Να ξέρεις πάντως ότι είμαστε έτοιμοι να συνεισφέρουμε με τη βαρύτητά μας στο ψηφοδέλτιο σου.
    Απο την άλλη δεν παύει να είναι και μια πράξη βαθύτατα επαναστατική αφου, όπως ίσως γνωρίζεις, ο σαμπκομανταντε Μαρκος στην εναρξη της νέας καμπάνιας των Ζαπατίστας κατήγγειλε:
    τη μόδα του ιμπεριαλισμού που θέλει να πλασσάρει συγκεκριμένα μοντέλα διατροφής, τρόπου ζωής και ιδανικήε εμφάνισης,
    ζήτησε απο ολους και όλες να γυρίσον τη πλάτη σε αυτές τισ αντιλήψεισ και βροντοφώναξε:
    Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ

    ΥΓ 1)Επειδή διακρίνω βλέμματα δυσπιστίας παρακαλώ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Ζαπατιστας.
    2)Οχι, για τις χοντρές ΔΕΝ ειπε τίποτα

  4. χελλοου
    (σιμοιρα αιμινα σποιτει να κσεκουραστειο.. οπουται θα κανοιμε κε λιγω τσατακοι)

    και εγώ αυτό σκέφτομαι τελευταία ,έχει 6 χρόνια που σταμάτησα να δουλεύω στο γυμναστήριο κα από τότε έχω γυμναστεί το πολύ 5 μήνες..
    Μου λείπει όλη αυτή η ενεργεία έτσι σκέφτηκα να αρχίσω χορό, τα απλά γυμναστήρια τα βαριέμαι.. θέλω να μάθω κάτι καινούργιο.
    Έχω ανάγκη για νέα πράγματα και ο χορός είναι το καλύτερο-μιλάω για κλασσικό χορό ,τζαζ ,μοντέρνο.

  5. Εχω να φυμναστώ απο τα 17 μου που έπαιζα βόλεϋ.
    Μια χαρά είμαι και τώρα. Με τις μπριζόλες μου, τις σάλτσες στα φαγητά μου, τη ρέκλα μου, τον καναπέ μου, τα πιοτά μου, τα τσιγάρα μου, το πουλί μου (για να εμβαθύνουμε το θέμα;)

  6. alombar42 said

    Κωσταντίνα, η νευροδενδράση της σκορδομυτάσης ανεβαίνει επικίνδυνα όταν η ορθοπεταλιά συμπιέζεται. Σκέφτηκες μήπως απλά ξεφούσκωσε η αλυσίδα;

    Κατά τα άλλα, είναι υπέροχο πράγμα η γυμναστική – δακρύζω κάθε φορά που τη θυμάμαι.

    Καλτσό, ο Δήμου έγραψε το «το απόλυτο και το τάβλι» – είσαι να γράψουμε το «το τάβλι είναι το απόλυτο»;

  7. Αμα θες το πιστεύεις: Δεν ξέρω ταβλι!

  8. Costantina,
    nomizw oti kaneis tromero lathos se oti afora th gymnastiki.

    Egw exw duo xronia poy asxoloymai entatika kai pairnw symplhrwmata diatrofhs klp.

    Niwthw kalytera apo pote, to swma moy einai eythitenes, to pouli moy skamproziko, h epidermida moy tsita.

    Pros apodeijin mporeis na deis ta eyergetika ths apotelesmata sthn prosfath foto tou profil moy.

  9. J95 said

    δυσπαρεύνια

    Αυτό δεν είναι που στραβώνει το πουλί σου;

  10. COSTANTINA said

    j, πήρες απουσία. Δες τα σχόλια στο αποκάτω ποστ και θα σου λυθεί η απορία.
    (Για το συγκεκριμένο πρόβλημα πάντως, είσαι σε λάθος μπλογκ).

  11. Στραβοψωλίασις, λέγεται αυτό αγαπητό βαζέλι.

    😉

  12. COSTANTINA said

    ΜΟΥ ΠΗΔΗΞΑΤΕ ΤΑ ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΛΕΞΕΙΣ!!!!!!!

    Πάει και τελείωσε, από ΄δω και πέρα θα κάνω την αμόρφωτη!

  13. COSTANTINA said

    😥

  14. Aντε τράβα γυμνάσου μωρή!

  15. Νομίζω ότι θα συμφωνήσω με την costantina.

    Τριμπούρδελο έγινε το post.

  16. Μα αφού το gym είναι θρησκεία! 😉

  17. Anonymous said

    Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ ΛΕΕΙ :

    Κι ομως , το ταβλιν ουτε και γω το γνωρισα ως αθλημα,οποτε δεν τομαθα,
    Βεβαια πολλα ταψια εδεησα να κανω ρεκορ,
    Και σε τραπεζια καλεσμενος αθλομουν
    να τσιμπησω κατι τις απο τισ κατσαρολεσ με τα ετοιμα, αποτελεσμα

    # βραβειο στην μανα μου που με κυνηγαγε γυρο απο το οβαλ τραπεζι .

    # βραβειο στην αδερφη μου που που με τισ φωνεσ τις κοντεβε να με πνιξει.
    …..ΑΣΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΜΑΤΙΑ.

    # βραβειο στο γυνακακι μου που βλεποντασ να συνεχιζο το αθλημα αυτο
    αρχισε να με χτυπαει με καπακια απο τις κατσαρολεσ,

    #…α..ναι..βραβειο στην γιαγια την ωρα που χτυπαγα το κοκκινιστο, με σουβλισε με την πιρουνα για τα μακαρονια.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΩ
    ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ..?

    ετσι για παραλλαγη.

    ==========ζ α ρ ν τ ο ζ

  18. alombar42 said

    Κυκλοπεντανοϋπερυδροφαιναθρένιον!

  19. COSTANTINA said

    Δεδομένης ταύτης της σεσημασμένης ραδιενεργά χημικής ενώσεως και κλίνοντας υπέρ του βαριούχου υποκλυσμού, η ενδοδέκτρια νευρική ίνα της παραλεξίας και της σεταρίασης των περιττωματικών λημμάτων, επιβάλλει η αποφολίδοσις ταύτη να εμπεριέχει βαρηκοία αγωγιμότητας και ανεπιτήδευτο κροκυδοειδή βαλλισμό.

    Ελπίζω να σας απάντησα.

  20. rodia said

    Οι ενδορφίνες ουδεμίαν έχουν σχέσιν με τα αθλήματα. Ενα ξέντωμα που και που αρκεί, διαφορετικά το ξεγόφιασμα καραδοκεί!

    ..μη κοιτάς που φέρνω τούμπες,
    είναι για να κατεβάζω αρλούμπες..

    🙂

  21. alombar42 said

    Κωσταντίνα, έγραψες – μένει να κάνεις σχετικό ποστάκιον.

    Εχω σώας τας φρένας, ο Καλτσό έγραψε:
    Δεν ξέρω ταβλι!

    Αυτό δεν αλλάζει την υποχρέωσή σου να γράψεις το σχετικό βιβλίο! Μήπως όσοι γράφουν για ποδόσφαιρο έχουν κλωτσήσει μπάλα;

    (όλο εκπλήξεις είσαι!)

  22. Για ‘σένα νιάσου και … ταβλιάσου!

  23. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα καθήστε στη καναπεδάρα σας και αρχίστε τας ΑρχαιοΕΛληνορθόδοξες πίτσες. Και να γίνετε ωσαν βαρέλιον, δεν μας πειράζει ουδόλως (άλλον πειράζει …).

    Nα γυμνάζεσθε πνευματικώς, σαβουροβιβλία, προσευχή, εκκλησία και πολύ μεταφυσική…
    Ψυχική ευμορφία κλπ…

    Καταλάβατε ή να στείλουμε τη γερόντισσα?

  24. J95 said

    Σωστά, τη μπέρδεψα με την πάθηση που αναφέρει το «όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για το σεξ και δεν τολμούσατε να ρωτήσετε» στη διπλανή σελίδα.

  25. J95 said

    Anyway η τελευταία παράγραφος όλα τα λεφτά, πραγματικά δεν παύεις να μου προκαλείς δέος, «μικρή μου τυρόπιτα». 🙂

  26. vasvoe said

    constantina νομίζω ακόμα κι αυτοί που έχουν κόλλημα με την γυμναστική π.χ. μποντιμπίλντινγκ έχουν δικαίωμα στο κόλλημα-χόμπι όπως άλλοι μπορεί να έχουν κόλλημα με το ποδόσφαιρο ή με τη μόδα ή με τα γραμματόσημα.

    το θέμα είναι να μην σε ζαλίζουν συνέχεια με τα ίδια και τα ίδια και τις επιδόσεις τους και να μην έχουν κάτι άλλο να συζητήσουν πέρα από αυτά.

    τώρα αν πήρες αφορμή από τον μπόντι-αλάιβ, στο μπλογκ του τα γράφει οπότε δεν ζαλίζει κανέναν, το μπλογκ του το λέει ξεκάθαρα πάνω πάνω είναι αφιερωμένο στο μπόντι-μπλίλντινγκ.

    αν είδες το δικό μου ποστ επίσης δεν λέω σε κανέναν τί να φάει και τί να μη φάει… τις δικές μου συνήθειες έγραψα, στο μπλογκ μου.

    δεν ενοχλούμαι ακόμα και σκατά να έτρωγες, δεν είναι δουλειά μου, εκτός αν είσαι ή παιδί μου ή ο άντρας μου.

  27. vasvoe said

    και ναι υπάρχει αρρώστια με την γυμναστική, η anorexia athletica που κάποιος χάνει τόσο βάρος κάνοντας γυμναστική που γίνεται υπόβαρος. έχω μια φίλη ολλανδέζα που είναι έτσι.

  28. @Ιππότας funel: Υπάρχει μέθοδος ορθοδόξου γυμναστικής, η οποία συνδυάζει σωτηρία της ψυχής, διαλογισμόν και τόνωση της ευλυγισίας του σώματος. Λέγεται «θεούσα γιόγκα». Γνωστές της στάσεις είναι α) Ασάνα «όρθρος» – για τους ηλικιωμένους με βοήθημα στασίδι β) Ασάνα «προσκύνησις» γ) Ασάνα «Μεγάλος Σταυρός» δ) Ασάνα «Μικρή Μετάνοια» ε)Ασάνα «Μεγάλη μετάνοια» στ) Ασάνα «Κεφαλοκλισίας» κτλ.. Καιρός είναι η αρχαία αυτή γυμναστική τέχνη να αντικαταστήσει τις ύποπτες γυμναστικές και την πίτσα (εφεύρεση των τελετουργικώς σοδομισμένων εβραιομασόνων παπιστών)
    (*δεν ξαναπίνω ληγμένα, δεν ξαναπίνω ληγμένα…*)

    @Κωνσταντίνα: Δεν έχεις άδικο. Κι εμένα μου κάνει σε θρησκεία (και μου την έχει βιδώσει πάρα πολύ) αυτή η νεύρωση με το φαγητό και την καλή σωματική κατάσταση…

  29. funEL said

    Προς penguin_witch:
    Μήπως έχετε σ+χέση με τη γερόντισσα του Τάγματος? Ακολουθεί αυτή τη Θεογνωστική γυμναστική (οι Ιππότες τη φωνάζουμε +οσία πετρουΛάκη+)…

    μόνο που μετά ξεχέζει τον κόσμο θεογνωστικώς (πάντα)

  30. αν και είμαι επιρρεπής στο δασκαλιλίκι και άρα το κήρυγνα, θυμάμαι έντονα μια πρώην συμμαθήτρια που δούλευε έναν καιρό σε γυμναστήριο και με ρώτησε

    «μα καλά, ΓΙΑΤΙ δε γυμνάζεσαι;»…. ήθελα να τη ρωτήσω «σε ρώτησα εγώ ποτέ στο λύκειο γιατι δεν διαβάζεις;» αλλά δυστυχώς κρατήθηκα.

  31. COSTANTINA said

    anorexia athletica!!!! Τους μαλάκες. Αμάν πια με αυτά τα ονόματα για πράγματα που έχω ανακαλύψει πρώτη. Δεν ξανασκέφτομαι, πάει και τελείωσε. 😦

    Vasvoe, κανένα πρόβλημα με το ποστ σου. Άλλο πράγμα θίγω. Το να ταυτίζουμε όλη μας την ζωή και την ύπαρξη από ένα χόμπι. Το ξέρω ότι το συγκεκριμένο μπλογκ έχει να κάνει με τη γυμναστική και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν δεν διάβαζα μερικά πραγματάκια όπως π.χ. αυτό:

    «Όσοι καταφέρνουν να φτιάξουν το σώμα τους, καταφέρνουν να κάνουν και άλλες αλλαγές στη ζωή τους. Φτιάχνοντας καλύτερο σώμα, αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σας, αποκτάτε καλύτερο attitude και όλα αυτά μόνο καλά μπορούν να σας φέρουν είτε στις προσωπικές, είτε στις κοινωνικές, ακόμη και στις επαγγελματικές σας σχέσεις. Mens sana in corpore sanο».

    ή αυτό:

    «Μην τους κάνετε το χατήρι! Δεν υπάρχει καμια μαγική συνταγή για να νικήσετε τις αντιξοότητες. Ωστόσο, μην τα παρατήσετε. Δεν πρέπει να τα παρατήσετε! Δείτε, καταρχάς, τι πάει καλά στη ζωή σας και πάρτε δύναμη από αυτό. Έπειτα, προσπαθήστε να επανακτήσετε τον έλεγχο της ζωής σας. Αξιολογείστε την κατάσταση. Οργανωθείτε. Ετοιμάστε ένα πλάνο αντεπίθεσης. Και αντεπιτεθείτε!»

    ή αυτό :

    «Όταν κάνετε, π.χ., σκουότ με τα πιο βαριά κιλά που μπορείτε να σηκώσετε, μορφάζετε αναγκαστικά.
    Αν πιστεύετε, όμως, ότι οι μορφασμοί αυτοί εκμηδενίζουν τις πιθανότητες να τα “φτιάξετε” με την κοπέλα που σας κοιτάζει, τότε η συγκέντρωσή σας ξεφεύγει από την εκτέλεση της άσκησης κι επικεντρώνεται στην προσπάθειά σας να μην κάνετε μορφασμούς. Το αποτέλεσμα είναι να σταματήσετε την άσκηση ενώ ακόμη αντέχετε, να μειώσετε τα κιλά, ακόμη και να τραυματισθείτε. Κι όλα αυτά, απλά για να δείχνετε όμορφος! Αν είναι να βρείτε τον έρωτα της ζωής σας στο γυμναστήριο, θα τον βρείτε είτε μορφάζετε είτε όχι!»

    Ρε συ, αν αλλάξεις κάποιες λέξεις (όχι απαραίτητα), είναι κανονικότατο κήρυγμα.

    Και για να τελειώνουμε. Τον άνθρωπο αυτόν δεν τον ξέρω. Ίσως να είμαι άδικη μαζί του. Απλά μου θύμισε όλες αυτές τις παπαρολογίες που άκουγα από συναδέλφους στο γυμναστήριο και πόσο επιτυχημένη και ευτυχισμένη θα γινόμουν με έναν κώλο να κοιτάει στ΄άστρα. Όχι ρε κολλημένοι. Υπάρχουν ένα εκατομμύριο άλλα πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα από τον κώλο μου ή τα μπράτσα μου που με κάνουν περήφανη για τον εαυτό μου κι ας φτάσει ο κώλος μου στο πάτωμα!
    Και στην τελική, όλα αυτά θα με ένοιαζαν αν είχα έναν μαλάκα δίπλα μου που με μέτραγε σε πόντους και όχι σε καρδιά.

  32. Πες τα ρε ψιλικατζού..
    Μακάρι να έφτανε ένας ωραίος κώλος για να κατακτήσουμε την ευτυχία.
    Άσε που πόσα χρόνια μπορείς να τον διατηρήσεις?
    Και άμα πέσει ο κώλος χάνεται και η ευτυχία?

    Υγ. τι σκάτα κάνω και δεν ξεκουράζομαι?
    Σήμερα με το ρεπό νιώθω ακόμη πιο κουρασμένη..
    Φτου

  33. Men’s Health. Ο ξεπεσμός των αρσενικών.

  34. Τρέχω λίγο γιατί μου αρέσει (είναι και δωρεάν)και ομιλώ εκ πείρας, η γυμναστική εξαφανίζει, προσωρινά, τα προβλήματα και σε βοηθάει να αισθάνεσαι ευτυχής με πολύ λίγα πράγματα (ένα ντουζάκι ένα νερό και μια καρέκλα να κάτσω) 🙂

  35. πήραμε τη ζωή μας λάθος κι αλλάξαμε διάδρομο και βαράκια

  36. dcd said

    Μα γιατι τρομαζεις? Τι κακο εχουν οι θρησκειες??

  37. thodoras said

    Η εμπορευματοποίηση αυτών και μένα με τσατίζει !!!!! Πούλημα ελπίδας .Παιχνίδια εκατομμυρίων από τα γυμναστήρια .

  38. spyros said

    Συνήθως (από προσωπική πείρα) πίσω από αυτές τις φράσεις που περιγράφεις στο τέλος υπάρχει ένα ασφυκτικό deadline κι ένας αρχισυντάκτης /πελάτης / director, που φωνάζει «τελείωνε, πρέπει να κλείσουμε τεύχος / να πουλήσουμε / να παραδώσουμε!».

  39. COSTANTINA said

    Rimado blogger,ακριβώς. Πρέπει να συσχετίζεται με «μόδα» όλο αυτό. Να φανταστείς στο μαγαζί μου, ποτέ δεν μένουν τα περιοδικά που έχουν να κάνουν με υγιεινή διατροφή και γυμναστικές. Και γι΄αυτό με τρομάζει. Άσε που μου πιάνουν την κουβέντα και με πρήζουν για όλα αυτά. Welcome! 🙂

    Πάνο, το έχεις καταλάβει ότι τρελλαίνομαι για καινούργιες λέξεις. Και μάλιστα να τις κάνω παραδείγματα. Μια φανταστική λέξη που άκουσα σε μια ταινία με πιτσιρίκια, ήταν «καραμελομμύριο». Έπαθα πλάκα! Τα πιτσιρίκια εκείνα, τα πλούτη τους τα μέτραγαν σε καραμέλες και ήταν τόσο φοβερό. Πάντως στο «δυσπαρεύνια» ήμουν εξαιρετικά φάουλ. Αποφάσισα που λες, σε κάθε ποστ να βάζω και μια καινούργια λέξη, έτσι για να τις μαθαίνω. Δεν θα ΄χει πλάκα;

    Alzap, καμμία σχέση με πολιτικά ρε σύ! Να φανταστείς ότι οι περισσότερες πελάτισσές μου που είναι κολλημένες με όλα αυτά είναι πάνχοντρες. Πρέπει να έχει να κάνει με το άτομο αυτή η εμμονή και όχι απαραίτητα με την εμφάνισή του. Πάντως ναι, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους χοντρούς.

    Ανεκπαίδευτε, αυτό ακριβώς!!! 🙂

    Marilina, κάποια στιγμή σκέφτομαι να γράψω ένα ποστ για τότε που δούλευα σε μεγάλο γυμναστήριο και τους κολλημένους εκεί μέσα. Απίστευτα άτομα!!!

    Περαστικέ, συμφωνώ. Έχω γυμναστεί αρκετά χρόνια και μου λείπει πολύ. Το θέμα είναι αν όλο αυτό γίνει εμμονή…:)

    Polyvie, ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!

    Καλημέρες 🙂

  40. COSTANTINA said

    Dcd, έλα μου ντε!!!!

    Thodoras, εντάξει τα γυμναστήρια έχουν λόγους να το φουσκώνουν λιγάκι. Αυτοί που τα πιστεύουν με ανησυχούν.

    Σπύρο, λες όλα αυτά να τα σκέφτηκε ένας ευφάνταστος γραφιάς; Εγώ πιστεύω ότι οι κολλημένοι τα επινόησαν και οι υπόλοιποι τα εκμεταλεύονται.

  41. J95 said

    Μακάρι να έφτανε ένας ωραίος κώλος για να κατακτήσουμε την ευτυχία.

    Μακάρι να υπήρχε βαρύτητα.


    Άσε που πόσα χρόνια μπορείς να τον διατηρήσεις?

    Αρκετά.


    Και άμα πέσει ο κώλος χάνεται και η ευτυχία?

    Εντάξει, μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.

  42. COSTANTINA said

    j, όταν σε πιάνει η μαλακία είσαι διχασμένη προσωπικότητα (νομίζω δε μερικές φορές ότι κάποιος έχει κλέψει τον κωδικό σου). Θα είναι της ηλικίας φαίνεται…;)

  43. bodyalive said

    Και τώρα που κάθησε η σκόνη…

    Τον άνθρωπο αυτόν δεν τον ξέρω. Ίσως να είμαι άδικη μαζί του.

    Πράγματι, νομίζω ότι είσαι άδικη μαζί μου. Δεν με πειράζει αυτό όμως…

    Εν πάση περιπτώσει, τόσο αυτό το post όσο και το επόμενο είναι τόσο γεμάτα με παρερμηνεύσεις και logical fallacies, που θα χρειαζόμουν ένα ολόκληρο ΣΚ για να σου ανταπαντήσω.

  44. COSTANTINA said

    Για το άτομο σου, επαναλαμβάνω ότι αν έχω κάνει λάθος ζητώ συγνώμη. Για το περιεχόμενο του μπλογκ σου έχω τις αντιρρήσεις μου. Η διαφορές αυτές έχουν μόνο να κάνουν με τις απόψεις μας και όχι με τους ανθρώπους πίσω από τα μπλογκ.

    That said, έχεις δίκιο. Συνηθίζω να «exploit the emotions or intellectual or psychological weaknesses of the interlocutor». Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί προσπαθώ να γίνω πολιτικός.

    Βρε άνθρωπε, αν δεν μου επισημάνεις τα σημεία στα οποία θεωρείς ότι συμβαίνει ένα λογικό σφάλμα πώς θέλεις να σου απαντήσω; Δηλαδή τί, όντας και οι δύο ορθολογιστές να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε (τις γνώσεις μας);

    Βόηθα, γιατί μου τη σπάει τρομερά να έχω κάνει ένα τόσο μεγάλο λάθος(άκου ΣΚ!) και να μην μπορώ να το εντοπίσω (μη χάσω και τους ψηφοφόρους δηλαδης).

Σχολιάστε

 
