X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 24, 2006

Κυρίες και κύριοι, μου πηδήξανε την διάθεση. Μια χαρά μαυρίλα είχα πρωί πρωί και είπα να το κάνω ποστ. Εσείς έχετε όλο τον χώρο και τον χρόνο να δείτε χιόνι, να μαλακιστείτε, να βουτηχτείτε στην αυτολύπηση. Εγώ έχω μια σκατοβιτρινούλα. Κι αν σκεφτείς τον τρόπο που κάθομαι στην καρέκλα, χμμ... εννοώ που ξαπλάρω, ίσα που φαίνεται το κεφάλι μου απ΄τον πάγκο. Καμμιά φορά αν θέλω να γλιτώσω απ΄τα ατέλειωτα πήγαιν΄έλα και τα κουτσομπολιά της γειτονιάς, γλιστράω κι άλλο στην καρέκλα και νομίζουν ότι λείπω. Τί έχω λοιπόν ; Ένα τόσο δα κομματάκι τζαμιού να μιζεριάσω και ΄γω.

Απέναντι ο μεγάλος κίτρινος τοίχος που με πλακώνει μια χαρά, δυό ψωρόδεντρα και κάνα δυό σαραβαλάκια παρκαρισμένα. Α, και το κλειδωμένο ψυγείο με τα παγωτά. Αυτό που το βρίσκω το πρωί χιλιοκατουρημένο. Αλλά θα τον πετύχω τον μαλάκα που φέρνει το κοπρόσκυλο να μου κατουρήσει το δέλτα μου. Τί λέγαμε; Α, ναι. Τί έχω λοιπόν; Μια κλανιά τοπίο έχω. Σ΄αυτήν λοιπόν την κλανίτσα, πάνω στα σαραβαλάκια και τα ψωρόδεντρα, είχε μια ιδέα χιονάκι. Ωραία λέω θα έχω έμπνευση για κλαψομούνιασμα σήμερα.

Και μετά ντριν. Και μετά σχολάνε τα κωλόπαιδα. Και μετά τα γαμήσανε όλα. Ήθελα να ΄ξερα τί καταλάβανε. Βουτήξανε το χιόνι μου, κλάσανε στο γέλιο και παρασύρανε και τον άντρα μου. Καλά ρε φίλε, αυτά είναι μαλακισμένα, εσύ πού πας ολόκληρος μαντράχαλος; Παράτησε τις δουλειές, ξέχασε τις μαυρίλες του και αρχίσανε να καραφλιάζουνε σιγά σιγά το τοπίο μου. Ο τσίφτης μου έγινε πάλι κοκκινορόζ και η μηχανούλα μας μαύρη. Αλλά όχι, δεν τους έφτανε. Εγώ τους έλειπα. Άρχισαν να πετάνε τις χιονόμπαλλες στην βιτρίνα για να με τρομάξουν. Και μετά μπήκαν και μέσα. Μουνί το μαγαζί. Και έπρεπε να γελάσω κιόλας. Πελατάκια μου είναι, έκανα την χαρούμενη.

Η μαυρίλα μου πήγε τελείως περίπατο, όταν πάτησε τις αγριοφωνάρες ο δίπλα. Αυτός ο μαλάκας που γυαλίζει το αυτοκίνητο κυρίως όταν βρέχει. Είχε πάει ο σαίνης και είχε βάλει συναγερμό στην κούρσα. Καλά ρε χλέμπουρα φοβόσουν μην σου κλέψουν το χιόνι σου; Να φωνάζει το ζώο και να τρώει δέκα δέκα τις χιονόμπαλλες απ΄τα μαλακισμένα. Άντε μετά να ξαναβρώ τον εαυτό μου και να γράψω ένα αξιοπρεπές ταξικό ποστ. Αρχίζω όμως και συνέρχομαι σιγά σιγά. Άντε, να την κάνω την προσπάθεια.

Ο χειμώνας που λέτε, εκτός από ταξικός είναι και.... ωχ πελατάκι. Μισό.

-Γειά σου Κωσταντίνα.

-Γειά σου Παντελή.

-Θέλω ένα κρουασάν.

-Πάρε ρε μωρό μου.

-Είναι ψηλά σου λέω, δεν φτάνω.

-Καλά έρχομαι.

-Ωχ, κάτι έχεις στο κεφάλι σου.

-Τί ρε Παντελή;

-Σκύψε ντε! - (ω ναι, έσκυψα το ζώον)

- ΦΑΤΗΝ !!!

Η μύτη μου είναι έτοιμη να ξεκολλήσει απ΄την χιονόμπαλλα και το πάτωμα μες στην λάσπη. Ο Παντελής δεν πήρε κρουασάν. Πήρε και την τελευταία ρανιδίτσα κακής διάθεσης που μου είχε απομείνει. Άντε τώρα να κάνεις την σοβαρή μπλόγκερ.

Ντριιιιιινν. Μισό παιδιά, τηλέφωνο.

-Έλα μωρό μου.

-Έλα ρε...

-Βάλε sport fm. Ένα σου λέω : Μπάμπης – Λεάνης!

-Όχι, ρε γαμώτο!!!

Κυρίες και κύριοι, διαμαρτύρομαι. Με πηδήξανε κανονικότατα σήμερα. Παγέτε αλλού για σοβαρότητες. Αύριο, σας υπόσχομαι, θα το σώσω.

13 Σχόλια to “ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ”

  1. Κωνσταντίνα, κοίτα με προσοχή τα links στη σελίδα σου. Κάτι έχει συμβεί και εμφανίζονται με άλλα αντί άλλων ονόματα-σχόλια! Μπλογκοιός;

  2. COSTANTINA said

    Ρε συ, καλά μου φαίνονται. Για πες, τί βλέπεις εσύ; (Μήπως δεν κατάλαβα τί εννοείς δλδ)

  3. Φλατς!

    Στην έσκασα! Άντε, καθάρισε τα χιόνια από την φατσούλα σου!

  4. COSTANTINA said

    Άει σιχτήρ ηλίθιο. Ένας σοβαρός μπλογκερ ρεεεεεεεεεεε!

    🙂

  5. Όλη την ώρα σοβαρότης; Γιατί καλέ; Ταμένοι είμαστε;
    Φλουτς!
    Πάρε άλλη μία, γκρινιάρικο! Εγώ έχω το όνομα, αλλά εσύ την χάρη.

  6. Id said

    Μια e-χιονόμπαλα κατευθείαν στη μούρη της μαυρίλας σου, ν’ασπρίσει για πολλές μέρες ανεπανόρθωτα!

  7. ΝΚ said

    Να, κι άλλη μία από μένα, Κωνσταντίνα. Έτσι για το καλό…

    Καλό το χιονάκι σήμερα, με έφτιαξε και ας γκρινιάζουν μερικοί, και ας μας ζαλίζουν στην εφημερίδα οι υπόλοιποι. Μια χαρά το βρίσκω. Μέχρι που ξύπνησα και νωρίς για να το δω… Βγήκε το παιδί που κρύβεται μέσα μου…που λένε! Όχι το μωρό της Ρόζμαρι! Απλά ένα παιδί. Χμ, και είχα καιρό να το δω.

    Φιλιά (χιονισμένα)
    ΝΙ

  8. Έτσι, έτσι… καλά σου κάνανε τα κωλόπαιδα! 🙂

  9. gelial said

    Χαίρομαι γιατί βλέπω μια γλυκιά χειμωνιάτικη διάθεση. Εως ρομαντική, θα έλεγα…

  10. COSTANTINA said

    Ναι, μέσα στην ροματζάδα σήμερα. Ειδικά το καινούργιο ποστ. 😛

  11. Πολύ γλυκιά διαμαρτυρία! Να’ναι καλά τα παιδιά που μπορούν να φτιάξουν τη διάθεση ακόμη και απομακρυσμένων μπλογκερς με μια χούφτα χιόνι!
    🙂

  12. drugstv said

    Ερωτηση:ΟΙ τυποι που ανεφερες απο το Sport fm κανουν εκπομπη καθε πρωι 8-10;

  13. COSTANTINA said

    flubber, καλά που υπάρχουν και τα πιτσιρίκια. 🙂

    drugs, οι τύποι αυτοί έκαναν παλιότερα εκπομπή 3-5 το μεσημέρι. Είναι γνωστοί για τις φάρσες που έκαναν παίρνοντας τηλέφωνο σε άσχετους. Είχα μεγάλο κόλλημα τότε (ο Μπάμπης είναι και ιδιοκτήτης του σταθμού).

Σχολιάστε

 
