X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

Ο ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΟΥ ΔΙΣΚΟΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 19, 2006

Καμμία όρεξη αυτές τις μέρες. Ο υπολογιστής «κολλάει» κάθε τρεις και λίγο και δεν είναι ιός. Έχω μάθει απ΄έξω κι ανακατωτά το κειμενάκι της επανεκίνησης. Ο σκληρός την κάνει σιγά σιγά όπως με ενημερώνουν οι ειδήμονες. Και εγώ εδώ να περιμένω να ψοφήσει. Μέχρι τότε γράφω δυό γραμμές, κολλάει, τις χάνω και ξανά μανά.

Το ίδιο και το μυαλό μου. Κολλάει διαρκώς. Θα ψοφάει κι αυτό σιγά σιγά. Μόνο που το μυαλό μου δεν παίρνει αναβάθμιση. Δεν υπάρχει ένα μαγαζί να σου δώσει πενήντα giga μυαλό, δέκα giga κουράγιο, είκοσι giga δύναμη και adsl στην καλή διάθεση.

Δεν υπάρχει κουμπί επανεκίνησης, δεν υπάρχει safe mode για την καρδιά, δεν μπορείς να κάνεις ένα format να τα σβήσεις όλα και να ξαναξεκινήσεις. Είναι όλα «γραμμένα» στον σκληρό σου και χωρίς recycle bin. Μόνο το desktop σου μπορείς να αλλάξεις.

Το ντύνεις όμορφο για να κρύψεις τα αρχεία σου και του βάζεις πανέμορφα ηλιοβασιλέματα για επικεντρώνεις αλλού την προσοχή. Αλλά πόσο σε ξέρω πια. Πόσο μοιάζουμε. Πόσα ηλιοβασιλέματα να έχουν μείνει στον κόσμο.

Κάποτε θα μας τελειώσουν.

34 Σχόλια to “Ο ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΟΥ ΔΙΣΚΟΣ”

  1. λίνα said

    τι έπαθες;για να πάρουμε τα πάνω μας,είναι όμορφα τα ηλιοβασιλέματα!
    καλό βράδυ!

  2. alas said

    Κλείσε υπολογιστή και μαγαζί κι άντε με το παλληκαράκι σου για ένα κρασί…

    Ακου μια ιστορία:
    «Οταν είμαστε παιδιά και Χωριζόμαστε σε ομάδες για να παίξουμε μπάλα στις αλάνες, κάποτε ο χωρισμός ήταν άνισος και οι αντίπαλοι ήσαν «ανίκητοι»…
    Σε κάθε γκολ που μας έβαζαν μας καροϊδευαν αλλά εμείς αγέρωχα τους λέγαμε: «και τι έγινε, ρε;
    -Γκόλ εσείς; Σέντρα εμείς;
    και συνεχίζαμε…
    Οταν κάποτε η κορούλα μου εμφάνισε σακχαρώδη διαβήτη..ήμουν σε μια πανεπιστημιακή κλινική,που νοσημευόταν, τελείως φευγάτος…

    Ηλθε μια νύχτα ένας καθηγητής (νεαρότατος παιδοπνευμονολόγος) να μου δώσει κουράγιο και μου είπε :»είδες ότι περπατάω κάπως παράξενα;»
    -«όχι» του απάντησα.
    -Εχω από 25 χρόνων σκλήρυνση κατά πλάκας, μου λέει… αλλά είπα ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΧΑΡΤΙΑ, ΘΕΟΣ, ΦΥΣΗ ΚΤΛ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΥΡΑΣΑΝ…

    -ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΕ ΤΟ
    «γκολ εσείς;
    σέντρα εμείς!»

    Φώτισε το πρόσωπό του και μου είπε: «Ηλθα να σε βοηθήσω αλλά με βοήθησες εσύ!»

    Τον κοίταξα στα μάτια και χαμογέλασα…

    Και του είπα: «ΜΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ! ΚΟΙΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΟΨΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΦΕΓΓΕΙ…ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΑΝΑΨΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΑ ΦΩΤΑ…

    (ΠΉΓΑΜΕ ΠΡΟς ΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΤΗς ΜΙΚΡΉς ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΎΣΑΜΕ ΝΑ ΈΧΕΙ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΊ ΣΤΑ ΓΈΛΙΑ ΒΛΈΠΟΝΤΑς ΣΤΗΝ TV ΧΑΤΖΗΧΡΉΣΤΟ….)

    Κάθε φορά που τον βλέπω δεν λέμε καλημέρα
    ΣΥΝΘΗΜΑ: Γκόλ εσείς;
    ΠΑΡΑΣΥΝΘΗΜΑ: Σέντρα εμείς!
    ……………………..
    Είναι γελοίο αλλά…μου ήρθε ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ Μαρινέλααααααα

    Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι σου

    και ΠΡΟΧΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  3. jb said

    …and the story ends

  4. Id said

    Όμορφη ιστορία, alas… μου θύμισες κι εμένα… αλλά θα την ανεβάσω στο blog αν ποτέ την γράψω!!

    Κωνσταντίνα, άνοιξα να γράψω σχόλιο για να ρωτήσω γιατί τόσες μαυρίλες και πιθανόν να χαριτωμενιάσω, και μετά συνειδητοποίησα ότι δεν έχω λόγο να μιλάω όταν είμαι αυτή που κατάφερα να μην απονείμω το βραβείο μου για τα Γουρούνεια 2006 επειδή συνεχίζει η αλλεργία μου στις χαρούμενες περιστάσεις. Ο μόνος λόγος που παραδέχομαι κάτι τέτοιο εδώ (και οπουδήποτε) είναι γιατί θα έπαιρνες το Feels Like Greek Spirit Αward.

    Ξέρω, είμαι εγωίστρια 😛

  5. αν υποψιαστώ ότι κάθεσαι και μαυρίζεις μαζί με τον υπολογιστή σου, θα κάψω το σκληρό μου.

    διάβασε κανένα αισιόδοξο ποστ σου, εμάς μας ανεβάζουν για΄τι όχι και σένα;

    ευχομαι τάχιστη επάνοδο

  6. το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει manual

  7. alombar42 said

    Ο βλαμένος της παρέας έχει την απορία: είσαι βέβαιη οτι δεν υπάρχει κουμπί εγρήγορσης;
    Αν ναι, να μην 🙂

  8. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα σας επιδίδουμε αποκαλυπτική εικόνα για να δείτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ τι σημαίνει
    ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ
    Εαν θελήσετε να αλλάξετε αυτόν που έχετε περάστε από δώθε…
    Εχουμε και γέροντας ντουρογέροντας +ευλόγησον+…

    Ωχ ο Καλτσονβρακέας…

    Εφυγον

  9. Η ζωή είναι ωραία ακόμη και αν πρέπει να κάνεις μια δουλειά που πίστευες ότι άφηνες πίσω σου 7 χρόνια πριν..
    Η ζωή είναι ωραία ακόμη και όταν ξεκινάς από την αρχή..
    Η ζωή είναι ωραία και μην τυχόν έρθει κανείς να μου πει το αντίθετο!!!

    Την καλημέρα μου από τον πλανήτη κομμάτια..

  10. Μανιφέστο έχω βρέξει σανίδα και έρχομαι να δούμε ποιανού θα περάσει..

  11. θα τα σκίσω τα πτυχία του δράματος τι σκατά βασίλισσα είμαι; γιατί πας να μου πάρεις τον τίτλο; γύρνα πίσω πικρή, μικρή αγάπη!!!πίσω στην αισιόδοξη πραγματιστική γλυκόπικρη πραγματικότητα.
    Καλού κακού κάνε και μια φανουρόπιτα(ποτε δε ξέρεις σε τι μπορεί να βοηθήσει)

  12. kostantina lege amesws ti simbainei

    vatraxokoritso εχεις δίκιο

  13. vatraxokoritso … τώρα το σκέφτομαι … μήπως φταίω εγώ? μήπως είναι μεταδοτικό το κακό μου mood?

  14. rodia said

    Σιάξτον γρήγορα Ψιλικατζουρίνα μ’ μη πάθεις ό,τι έπαθα πριν κάτι μήνες που τον φράκαρα και κόντεψα να χάσω τ’ αυγά και τα πασχάλια!

    (και πλησιάζει και Πάσχα)

    Κάνε εισαγωγή Ρόδα της Ιεριχούς, το λινκ στο ευλόγ του κουρκουμπινιού. Τρέξε!
    (αυτό, άκρως εμπιστευτικόν)

    σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  15. COSTANTINA said

    Ρε παιδιά, ακόμη κι αν δεν μπορώ να κάθομαι να απαριθμώ τί μου συμβαίνει, μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς.

    Κάτι θα γίνει. Θα φανεί. Σας ευχαριστώ.

  16. ok …

  17. Anonymous said

    Antonis said…
    Afto pou exoume emeis oi anthropoi oi kompioutores den to exoun ki oute prokeite pote na to apoktisoun.ti einai afto??
    psihi costantina,psihi!!!
    ekei iparhei kai i dinami k to kouragio ma pano ap ola ekeino to koumpaki pou lei»Restart»!!
    filia ap tin kalokerini nea zilandia

  18. αλεκος said

    Το ακατανόητο με την PSILIKATZOU είναι αυτή μανία της να «απαξιώνει» τα καλύτερά της. Άκου FORMAT…
    Τι safe mode και ιστορίες για δράκουλες.
    Τί είμαστε; Αυτά που μας πόνεσαν, τα λάθη και οι αποτυχίες, τα συναισθήματα και οι ευαισθησίες, τα αγγίγματα και οι σιωπές, οι αγκαλιές και τα δάκρυα. Τα αδιέξοδα και τα ρίσκα μας,οι ελπίδες και τα όνειρά μας είμαστε. ΑΥΤΆ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ, ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΑΣ.
    Θέλεις να τα σβύσεις; Και πως θα πορευτείς ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΗ;
    Κάτω λοιπόν τα χέρια από το RESET μη γίνουμε μαλλιά-κουβάρια…
    Η μικρή μας Κωνσταντίνα λοβοτομημένη; Χριστός κι απόστολος κι όλο το 12θεο μαζί…

  19. alas said

    Άσε τα ψέματα

    Κλείνω τα φώτα και κοιτάζω τις σκιές
    χίλια βουνά και θάλασσες βαθιές
    σπηλιές και ξέφωτα νεράιδες και γητειές
    ένα καμίνι με καταπίνει

    Ε, τα ρούχα μου μυρίζουνε φωτιά
    ε, άσε τα ψέμματα και βγες απ’ τον τεκέ

    Άρχοντα σβήσε τα παλιά σου μυστικά
    άναψε σπίρτο να σε βρει καμιά αγκαλιά
    κόλπα κι αινίγματα μ’ ανάβουν το μυαλό
    δεν έχω δρόμο κι ουρανό

    Γεμάτο το δισάκι μου ψωμί
    τηλεπαιχνίδια κι ένα πλαστικό βιολί
    ω, δεκάρα τσακιστή για το γαμπρό
    α, πριν παντρευτείς να σε φιλήσω μια φορά

    Λέω παραμύθια να ξορκίσω το κακό
    να γίνουν όλα μαγικά μ’ ένα χορό
    σκάλα μ’ ανέβασες πριν πέσω χαμηλά
    τώρα γυρίζω στα παλιά

    Α, παιχνίδι της γυναίκας τα φιλιά
    Αχ αχ αχ παιχνίδι μ’ έκανε μια νόστιμη κυρά
    ω, δεκάρα τσακιστή για το γαμπρό
    α, πριν παντρευτείς να σε φιλήσω μια φορά

  20. αλεκος said

    …χώρια που μετά απο αυτό το post πρέπει να αλλάξεις τη δήλωση «ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑΜΑΙ» με την «ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ»¨κι αυτό είναι ο,τι πιό όμορφο και θαρραλέο!
    Αλέκος

  21. rodia said

    Κάτι καλό και σχετικό, του Χρήστου Σιδερή: Μαθήματα Ιστορίας

  22. Kairos na petaksis to PC kai na agorasis ena Mac 😉

  23. DCD said

    Check your mail box!

  24. George said

    Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Το πιο τρομακτικό είναι που για τους περισσότερους ανθρώπους υπάρχει safe mode για την καρδιά, που κάνουν format στον εγκέφαλο κάθε βδομάδα, και που αντίθετα το desktop τους μένει το ίδιο.

    Εξαιρετικό κείμενο!

  25. Ακόμα κι εάν μπορείς ν’ αναβαθμίσεις τον υπολογιστή, πάντα θα υπάρχει ο νέος υπολογιστής με την τελευταία λέξη σε τσιπάκια, οδηγούς, πλακέτες, μνήμες κλπ. στη γωνία… που θα καταστήσει τον παλιό υπολογιστή και τ’ ανταλλακτικά του ΑΧΡΗΣΤΑ στην αγορά. Το αποτέλεσμα είναι ότι όσες αναβαθμίσεις κι άλλα τερτίπια κι εάν του κάνεις, στο τέλος θα πεθάνει ή θα καταλήξει να παίζει πασιέντζα μόνο σε μια τρεμάμενη οθόνη σε κάποιο γωνία ενός γραφείου…
    Μη νομίζουμε ότι την έχουν βγάλει καθαρή και οι υπολογιστές!
    😀
    Τουλάχιστον εμείς οι άνθρωποι αυτά τα σημάδια φθοράς τ’ αποκαλούμε εμπειρίες, τα βάζουμε σε μια μεγάλη βάση δεδομένων που λέγεται ανθρωπότητα και προχωράμε μαθαίνοντας από τα λάθη μας και διδάσκοντας την επόμενη γενιά (turbo generation).

  26. annoula said

    kalhmera conny mou!
    xereis se zhleuw… makari kai o dikos mou «o kaltsovrakos» na me agapouse opws se agapaei o dikos sou! estw kai an den vlepete ta hliovasilemata… einai ekei… dipla sou… sta duskola alla kai sta kala ths zwhs…

    egw prospathw na allaxw to «disko» ths kardias alla exoyn apergia oi texnikoi! asta…

    filia

  27. Κωνσταντίνα, βρε Κωνσταντίνα μας! Μέχρι κι αυτός ο γνωστός μελιστάλαχτος ο ΕκΜάνους παραδέχεται ότι τέτοια κούκλα και τσαχπίνα και καλό παιδί σαν κι εσένα δεν ματάδε η ευλογερία – τι να σου πούμε οι υπόλοιποι? Τσηηρ απ, ντολ!

  28. Anonymous said

    Κωσταντίνα μην αφήνεις τον χαρούμενο εαυτό σου.Άσπρισε τη μαυρίλα και πάρε και τον καλτσόβρακο για βοήθεια.Είστε δύο και αγαπημένοι.

  29. το καλό είναι πως μετά από 70 χρόνια όλα αυτά θα έχουν τελειώσει

  30. COSTANTINA said

    Αλέκο, ίσως και να έχεις δίκιο. Όμως τα περισσότερα από αυτά που έχουν γραφτεί στον σκληρό μου, αυτήν την δεδομένη στιγμή δεν τα εκτιμώ ιδιαίτερα. Ίσως αργότερα. Σ΄ευχαριστώ.

    Φοβερέ, έχω ένα μακάκι υπέροχο. Απλά δεν διαβάζει ελληνικούς χαρακτήρες στο ίντερνετ.

    Μ13, σ΄ευχαριστώ μωρό μου.

    o!plus! ο Χάρρυ είναι κορυφή.

    Alas,καλημέρα αλλά παλιό το αστειάκι. Έπειτα το πρόγραμμα «Σύζυγος» είναι το μοναδικό πράγμα στον σκληρό μου που δεν πρόκειται να σβηστεί ή να χρειαστεί αναβάθμιση ποτέ.

  31. 60 MB RAM ΚΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΣ.
    -Χάρι Κλιν

  32. alas said

    Όταν έκανα αναβάθμιση από το Αρραβωνιαστικός 5.0 στο Σύζυγος 1.0 παρατήρησα πως το καινούριο πρόγραμμα άρχισε να κάνει αναπάντεχες αλλαγές στα λογιστικά φύλλα, και να έχει περιορισμένη πρόσβαση στις εφαρμογές λουλουδιών και χρυσαφικών, που παλιότερα, στην έκδοση Αρραβωνιαστικός 5.0, δούλευαν απρόσκοπτα.

    Επίσης, το Σύζυγος 1.0 απεγκατέστησε πολλά άλλα πολύτιμα προγράμματα, όπως το Ρομαντικός Περίπατος v.9.9 και εγκατέστησε άλλα, ανεπιθύμητα, όπως τα Champion League 5.0 και Κυριακή στα Γήπεδα 8.0.

    Το Διάλογος 1.3 δεν τρέχει πια, ενώ το Καθαριότητα 2.6 προκαλεί κολλήματα και κατάρρευση του συστήματος. Προσπάθησα να τρέξω το Μουρμούρα 5.3 …αλλά εις μάτην.

    *****

    Οι φίλες μου είπαν:
    «Έχε υπ’ όψη σου πως το Αρραβωνιαστικός 5.0 είναι ψυχαγωγικό πακέτο ενώ το Σύζυγος 1.0 είναι λειτουργικό σύστημα.
    Προσπάθησε να δώσεις την εντολή C:/ Nomiza pws me agapouses και εγκατέστησε το παλιό αλλά δοκιμασμένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα Δάκρυα 6.2.
    Λογικά, το Σύζυγος 1.0 θα εκκινήσει αυτόματα τις εφαρμογές: Ενοχή 3.0 και Λουλούδια 7.0.»

    Όμως οι φίλες μου ξεκαθάρισαν ότι: « Η υπερβολική χρήση του παραπάνω προγράμματος μπορεί να προκαλέσει την κλήση των Κατσούφικη Μουγκαμάρα 2.5 και Μπύρα 6.1. Βέβαια το Μπύρα 6.1 ίσως προκαλέσει την αναπαραγωγή WAV αρχείων τύπου «Δυνατό ροχαλητό» … αλλά αξίζει να προσπαθήσεις.
    Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει εγκατάσταση του Πεθερά 1.0 και μην σκεφτείτε, καν, να τρέξετε τα βοηθητικά αρχεία «Εραστής 98» ή «Γκόμενα ΧP» γιατί δεν είναι συμβατά με το Σύζυγος 1.0 και μπορεί να προκαλέσουν κατάρρευση του συστήματος…

    ****

    Μια φίλη κομπιουτερού, με μεταπτυχιακά στην ερωτική κοινωνιολογία, αφού συμβουλεύτηκε και την μαμά της (η οποία με την σειρά της πήρε οδηγίες από το medium της σε σχετική κασέτα που της ήλθε με courier) μου είπε:
    « Το Σύζυγος 1.0 είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα, αν και με περιορισμένη μνήμη, που χρειάζεται κάποιο διάστημα για να εμπεδώσει μερικές καινούριες εφαρμογές. Σκεφτείτε σοβαρά την απόκτηση συνοδευτικών προγραμμάτων που θα βελτιώσουν την απόδοσή του σημαντικά. Συστήνω το Ζεστό Φαΐ 3.0 και το Καυτά Εσώρουχα 5.3»

    ****

    Μα το φιλαράκι η Περσεφόνη αφιέρωσε μια σελίδα στο Blog της για να μου προτείνει ποιοτικότερες και πιο ριζικές λύσεις:
    «να κάνεις ctrl + alt + delite και επανεκκίνηση πριν χαθούν για πάντα, πολλά από τα προγράμματα, που τώρα (προσωρινά) δεν τρέχουν, όπως το Ρομαντικός Περίπατος V.9.9…
    Μετά πήγαινε και κάνε ένα download όλο το Υποχωρήσεις 1.0 σε έκδοση trial από την σελίδα http://mineisai@kafros.re και τρέξε όλα τα cheets.exe που θα βρεις!!! Σίγουρα το λειτουργικό σου θα επανέρθει σε modulation Αρραβωνιαστικός 5.0 σε λειτουργία safe mode, οπότε μπορείς να τρέχεις όλα τα προγράμματα που νόμισες ότι είχες «χάσει» με δική σου επιλογή……!!!!»

  33. alas said

    …ξέχασα: ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!

  34. M13 said

    constantina, με αφορμή το ποστ, σου αφιερώνω το
    me voy των amparanoia.

    🙂

Σχολιάστε

 
