X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΣΚΑΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 16, 2006

(ή γιατί ένα μπλογκ είναι εθιστικό)

Ένα μπλογκ δεν μπορεί να αναφέρεται σε τίποτε άλλο πέρα από τον εαυτό μας ή σε όλα τα πράγματα του κόσμου αλλά μέσα από το δικό μας πρίσμα. Το γράφουμε εμείς, πάντα με επίκεντρο εμάς, τις απόψεις μας, τις κρίσεις μας, τα βιώματά μας. Άρα έχουμε όλοι ένα μεγάλο κοινό χαρακτηριστικό. Είμαστε όλοι μας σκατοεγωιστές και κωλόπαιδα. Ποιός λογικός και σοβαρός άνθρωπος θα έγραφε συνεχώς για τον σημαντικό εαυτό του και θα το δημοσιοποιούσε;

Έχοντας λοιπόν σαν βάση τους σκατοχαρακτήρες μας, την επιδειξιομανία μας, την προβολή γνώσεων, πτυχίων και αξιωμάτων, είναι φυσικό να χωριζόμαστε σε κλίκες. Δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια. Υπάρχουν οι σκατοχαρακτήρες που έχουν πράγματα να πουν, οι σκατοχαρακτήρες που δεν έχουν τίποτε να πουν, οι σκατοχαρακτήρες που δεν ξέρεις τί λένε - άρα θα λένε κάτι γαμάτο και τέλος οι σκατοχαρακτήρες που μιλάνε διαρκώς για τους άλλους. Όλα όμως γύρω από τον υπερβολικά σημαντικό εαυτό μας. Αλήθεια ή ψέμματα, δεν έχει σημασία.

Πολλές φορές ο ψηφιακός μας σκατοχαρακτήρας απέχει πολύ από τον πραγματικό wannabe- σκατοχαρακτήρα. Πολλές φορές ταυτίζονται. Άλλες φορές τον κάνουμε update, έτσι ώστε να τα βρούμε με το τέρας που φτιάξαμε και να γίνουμε μέσα-έξω σκατοχαρακτήρες. Και τότε είναι η πλάκα. Φαντάσου να συναντάς μπλόγκερ πρώτη φορά, να του λες τα σώψυχά σου και το τέρας να απαντά : «ουδέν σχόλιον».

Έτσι, το μπλογκ είναι μια μηχανή σκατοχαρακτηροποίησης. Όσοι νοιώθετε μυρμηγκάκια, παραγκωνισμένοι, απομονωμένοι, αδικημένοι, είναι ένας τέλειος τρόπος να επαναστατήσετε, να δοκιμάσετε πώς είναι να είσαι αλλιώς. Να είσαι κουλ, σνομπ, κριτής, υβριστής, παντογνώστης. Και αν σας αρέσει, το υιοθετείτε.

Συμπέρασμα : Σταματείστε να τα χώνετε σε ψυχολόγους. Αντί να προσπαθείτε να βελτιώσετε τον εαυτό σας, δοκιμάστε νέα μοντέλα του μέσω του ψηφιακού κόσμου. Γίνετε πιο δυνατοί, πιο σημαντικοί, πιο ψηλοί, πιο όμορφοι, πιο πηδήκουλες, πιο νέοι. Ταξιδέψτε σε όλη τη γη, γνωρίστε ανθρώπους απ΄όλο τον κόσμο και βρίστε με την ψυχούλα σας.

Απτό παράδειγμα : Δείτε ξανά τον τίτλο αυτού του μπλογκ και προσπαθείστε να αναλογιστείτε την θέση μου στην πραγματική κοινωνία. ; )

22 Σχόλια to “ΣΚΑΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ”

  1. Για θυμήσου πόσες φορές στην ζωή μας μαγευτήκαμε από σκατόχαρακτήρες.
    Άνδρες και γυναίκες που σε τραβάνε κοντά τους λόγω προσωπικότητας..
    Έτσι είναι και εδώ..«θέλω να σου σπάσω τα μούτρα αλλά σε διαβάζω»
    Εκτός net η αφετηρία δεν είναι κοινή ενώ εδώ η ισότητα είναι δεδομένη (Εξαιρώ τους ήδη γνωστούς που μπαίνουν επώνυμα)
    Μας δίνεται ένα Βήμα, το πώς το χρησιμοποιεί ο καθένας είναι δικό του αποκλειστικά θέμα..
    Το να σε κολακεύσω για την γραφίδα σου άλλη μια φορά θα καταντήσει εξαιρετικά σαλιάρικο, αλλά τι να πω είσαι εθιστική!
    Αυτό τώρα για τους ψυχολόγους.. τι να λέμε ..τα ξέρεις.. ,ένα pc και ξεχνώ τα χάπια μου!!!! απτό παράδειγμα η υποφαινόμενη!
    Γράφω για μένα αλλά και επειδή θέλω να με διαβάζουνε ,όσοι με διαβάζουνε…
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και ίσως το σχόλιο να είναι περιττό ,το έγραψα έτσι να το στείλω παρέα με μια
    Καλημέρα..

    Υγ συμφωνώ επίσης με το «διαμάντι»

  2. jojo said

    γουστάρω πολύ την «αυτοκριτική» σου! 😉

  3. COSTANTINA said

    Αγαπητέ funel, εσείς εξαιρείστε. Η ψηφιακή απάτη καταρρέει αμέσως όταν υπάρχουν επιχειρήματα και ολόκληρη βιβλιογραφία από πίσω!!! 🙂

    Aleko, αν αυτά είναι τα συμπεράσματά σας, δεν έχετε καταλάβει την τύφλα σας. 🙂

    Manifesto, διαφωνώ. Μια ψιλικατζού στην πραγματική κοινωνία ότι απόψεις κι αν έχει θα τις κρατήσει για τον εαυτό της και τους τριγύρω της (άσε που στην προκειμένη αν τις πω παραέξω πάει το μαγαζάκι). Ένας διανοούμενος απ΄την άλλη, δεν έχει ανάγκη από μπλογκ και αηδίες. Είναι μια χαρά σκατοχαρακτήρας και από μόνος του. 😉

    Vatraxokoritso, κοίτα που διαφωνούμε και μια φορά (ευτυχώς δλδ, γιατί πρέπει να φαίνομαι λίγο πιο σκατοχαρακτήρας – αρκετά χάλασα την εικόνα μου). Λοιπόν, αν στο νετ κάτι δεν σου αρέσει, τραβάς ένα delete και γίνεσαι σούπερ-κωλόπαιδο και κατατροπώνεις το απλό κωλόπαιδο. Κι όλα αυτά επειδή στην πραγματική ζωή πάντα σε κατατρόπωναν τα κωλόπαιδα. Εδώ είναι το μόνο μέρος που έχεις second chance. Η «ισότητα», ουσιαστικά είναι η «ευχέρεια» να γίνεις ότι γουστάρεις. Εξ΄ου και το moto στο blog μου «είμαι ότι θέλω να ΄μαι».

    Jojo, μ΄έπιασες!

  4. alekos said

    Χμμμ…Κάθε μέρα μαθαίνεις και κάτι καινούργιο που λένε και οι σοφοί! Εγώ ας πούμε έχω γνωρίσει μέχρι σήμερα ανθρώπους που φοβούνται αυτό «που είναι». Τώρα γνωρίζω και ένα άλλο είδος: Ανθρώπους που φοβούνται να «είναι αυτό που θέλουν να ΄ναι»
    Κουράγιο.
    🙂
    Αλέκος

  5. Είσαι σκατοχαρακτήρας δεν σε κάνω παρέα
    Θα κάνω με τον Βασιλάκη που είναι καλόπαιδο και μου δίνει και τις καραμέλες του..

  6. alombar42 said

    Πάει καιρός που σκέφτομαι να γράψω ένα βιβλίο (αν ήμουν συγγραφέας που θα έλεγε το τραγούδι, αν υπήρχε).
    Η αυτοκτονία μιας περσόνας.

    Μήπως να το γράψουμε παρέα; Βάζω τα στοιχεία και λίγο γράψιμο, βάζεις το πολύ γράψιμο 🙂

  7. COSTANTINA said

    skatoxarakthras on/

    Ξέρεις, πληρώνομαι με το δευτερόλεπτο. Ψιλικατζού λέγεται το μπλογκ, όχι μαλάκας.

    skatoxarakthras of/

    😛

  8. alas said

    Ειλικρινά είναι από τις στιγμές που νοιώθεις την ομορφιά του να συναντάς skatoxaraktires…και για σας κυρία μου και για την παρέα που…σχολιάζει.
    Να είστε καλά με τις ποιότητές σας

  9. alombar42 said

    kaltsovrakos hide/

    Δεν έχεις ακούσει το άζμα οι ωραίοι έχουν χρέη και πληρώνουν με φιλιά;

    kaltsovrakos unhide/

    LOL

  10. Marina said

    Πολύ μου άρεσε η αναφορά σου στους σκατοχαρακτήρες μας..πολύ με άγγιξε. Ναι μία σκατούκλω είμαι, αλλά τη βρίσκω να περνάω εδώ ώρες, διαβάζοντας τις σκέψεις σας προσπαθώντας να είμαι εσείς..
    Αυτό που με κερδίζει στην μπλογκόσφαιρα είναι το μασκάρεμα της πραγματικότητας..Διαβάζω τα κείμενα κάποιου, σχηματίζω γνώμη ότι είναι πολύ θυμωμένο νιάτο και τον συναντώ και διαπιστώνω ότι είναι ένα δειλό 16χρονο αγόρι ή ένας λίγο πιό ώριμος Πήτερ Πάν ..όχι με τρελλαίνει αυτή η εικονική πραγματικότητα που άλλα γράφω, άλλα είμαι, αλλά μου αρέσουν και άλλα θα είμαι …αύριο όμως..

  11. George said

    …persona che mai tornasse al mondo…
    …prepare a face to meet the faces that you meet…

  12. Li@kos said

    Αυτό μου με φοβίζει περισσότερο στο δικό μου Blog, είναι όταν αρχίζω να το διαβάζω. ΑΜΑΝ! Τόσο κωλόπαιδο είμαι? Τελικά τόσο είμαι… Ο αναμάρτητος να ρίξει την πρώτη κοτρώνα…

  13. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλά απο τα πιο εύοσμα άνθη και τα πιο θρεπτικά λαχανικά φυτρώνουν στην κόπρο – ήτοι στα σκατά. Τα μεγαλύτερα έπη, τα πιο συγκινητικά δράματα και οι πιό ξεκαρδιστικές κωμωδίες περιγράφουν και έχουν ως έμπνευση τη δράση ενός ή περισσοτέρων σκατοχαρακτήρων και τα επακόλουθα της. Στην πραγματική ζωή, η δράση του σκατοχαρακτήρα συχνά είναι το έναυσμα για ηρωϊκές δραστηριότητες και επίδειξη μεγαλείου ψυχής. Και η γοητεία του σκατοχαρακτήρα και του συγγενούς του, του κωλόπαιδου, εξυμνήθηκε σε άσματα όλων των ρεπερτορίων και όλων των ποιοτήτων.
    Ποιός θα γράψει ένα εγκώμιο για τους σκατοχαρακτήρες και τα κωλόπαιδα;

    –Συνειδητοποιημένη σκατοχαρακτήρας και πολύ κωλόπαιδο, κατα περίπτωση 😉

  14. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα…
    θέτε να σας στείλουμε την σεβάσμια γερόντισα να δείτε τι πα να πει σκατοχαραχτήρας?

    ή τον μεγαλοδικηγόρο κ Κούγια?

    Θέτε να πείτε ότι δεν είμεθα Ιππότες και ότι δεν έχουμε το Ιερόν Κάστρον δω πάνω στο Λόφο?
    οτι όλα αυτά είναι virtual φαντασιώσεις?

    Mα τι λέτε. Είναι σαν να λέτε ότι ο μεγαλέξανδρος δεν ήταν χριστιανός ορθόδοξος, ο Χριστός δεν ΕΙΝΑΙ ΈΛληνας, ο ήλιος δεν είναι σιδερένιος, η γή δεν είναι κουφάλα γεμάτη καλικατζαραίους κλπ.

    Προσοχή…

    (καλά αυτός ο καλτσονσωβρακέας δε σου λέει τίποτα… καλός θάναι και του λόγου του…)

  15. alekos said

    Ένα μικρό διαμάντι. Και μόνο κάποιος ευαίσθητος, αληθινός και ευφυής μπορεί να το γράψει. Αν δεν είναι έτσι τότε θα πρέπει να παραδεχτώ πως βρίσκομαι μπροστά στην μεγαλύτερη (αυτ)απάτη της ζωής μου κι έλεγα ότι είμαι πια υποψιασμένος… 🙂
    Όπως και νά έχει ΔΕΝ είναι ΕΤΣΙ οι σκατοχαρακτήρες και οι εγωιστές. Κάπως αλλιώς είναι… Πίστεψέ με. 🙂
    Αλέκος

  16. το επάγγελμά μας (για να αναφερθώ στον τίτλο του μπλογκ) δεν έχει καμιά σχέση με τη θέση μας στην πραγματική κοινωνία … αντίθετα αυτό που έχει άμμεση σχέση είναι αυτά που πρεσβεύουμε, οι θέσεις που παίρνουμε, οι απόψεις που εκφράζουμε, και τέλος αυτός ο σκατοχαρακτήρας μας

  17. καλημέρα ?

  18. COSTANTINA said

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΚΑΤΟΠΑΙΔΑ!!!

    🙂

  19. d.c. kostas said

    addictive? you don’t know the half of it.
    as someone who is on the other end of it, the addiction is about the same. you write, i read.
    it started out of curiosity and now i can’t stop. the funny thing is, i have no interest in american bloggers.
    what you call «skatoharaktires», i call «slightly damaged»

  20. εγώ πάντωθ, απ όθα μου έχουν πει όθοι με κθέρουν και όθοι με γνώριθαν αφού με διάβαθαν, είμαι ένα και αυτό είτε μέθα στο μπλογκ είτε έκθω… μάλλον είμαι ένα βαρετό θκατοχαρακτηράκι….. για το εγωκεντρική δεν το θυζητάω καν

  21. Good Omen said

    Είμαστε όλοι ένα μάτσο φύρες,
    σκατοχαρακτήρες…

    Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά εγώ είμαι όπως είμαι στον πραγματικό κόσμο.

    Τώρα με φωνάζει ο Chief Executive,πρέπει να κλείσω το λάπτοπ και να κάνω την παρουσίασή μου για την νέα επέκταση της εταιρίας στο Μανχάταν.

  22. drugstv said

    Ειμαι σκατοχαρακτηρας,εγωιστης,που γραφω μονο για τη παρτη μου και δεν μπορω να ξεφυγω απο τα στενα ορια της μαλακιας που με περιβαλλει.Τι να κανω;

Σχολιάστε

 
