X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΕΝΕΚΕΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ…

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 15, 2006

Τον Τζόρτζεβιτς δεν τον ήξερα. Ή τέλος πάντων, δεν μου είχε «γυαλίσει» ποτέ. Άλλωστε ότι καραφλίτσα έβλεπα στον Ολυμπιακό, εγώ την έλεγα Γεωργάτο. Κόλλημα. Στην πορεία, τους διαχώρισα. Δεν μπορούσε διάολε ο Γεωργάτος, τέτοια βαρβατίλα να τρέχει σαν χορεύτρια! Πλέον οι καραφλίτσες δεν ήταν ίδιες. Υπήρχε ο Άντρας και η Χορεύτρια.

Γνωριμίες με ποδοσφαιριστές ιδιαίτερες, δεν είχα. Ότι συναπαντήματα είχα με vips ήταν οι πελάτες μου στους πλαστικούς. Αλλά μην φανταστείτε ότι είχαμε πολλά. Ένα γεια, καμμιά λιπαναρρόφηση, άντε να τους φτιάξω κάναν καφέ, να τους συμπονέσω για την καινούργια ρυτιδούλα και σπανίως να τους αποτριχώσω κάνα μπικίνι. Όταν δούλεψα στο κανάλι, γνώρισα σχεδόν όλους τους αθλητικούς παράγοντες. Αυτός ο Πας Γιάννινα στο στομάχι μου καθόταν. Δεν ήταν σαν τον Μπέο ρε παιδί μου. Περιβόλι ο άνθρωπος. Έμπαινε, μου άφηνε το πιτσιρίκι και οι φωνές του ζωντάνευαν το γραφείο.

Ο δε Γεωργίου, μούτρο. Ερχόταν πάντα νωρίτερα, του έφτιαχνα καφεδάκι, έκανε πως ήθελε παρέα και ψάρευε κουτσομπολιά για τα οικονομικά του καναλιού. Τάφος εγώ. Ήταν φανερό ότι για να ζητήσει από την λογίστρια καφέ και όχι από την γραμματέα σήμαινε κουτσομπολιό. Γάτα ο τύπος. Αλλά είπαμε, τάφος εγώ.

Ένα συνηθισμένο πρωί στο γραφείο, άκουσα σούσουρο. Είχαμε στείλει κάποια «δώρα» σε μεγάλους ποδοσφαιριστές, όπως και σε όλους τους τσαμπατζήδες της χώρας (βουλευτές, δημοσιογράφους κ.τ.λ.) και είχε έρθει ο Τζόρτζεβιτς να διαμαρτυρηθεί. Δεν δεχόταν δώρο από κανέναν. Συμφώνησε με τον διευθυντή να πληρώσει ένα συμβολικό ποσό. Εγώ δεν κατάλαβα ποιός ήταν. Άλλο να βλέπεις έναν δίμετρο κούκλο, ντυμένο από πάνω μέχρι κάτω με δερμάτινα και άλλο μια ιδρωμένη χορεύτρια από μακριά. Μου τον στείλανε στο ταμείο για να πληρώσει και στην πόρτα, ουρά οι συνάδελφοι να ψιθυρίζουν. Εγώ, στον κόσμο μου. Πήρα τα λεφτά και ζήτησα στοιχεία για την απόδειξη.

-Το όνομά σας;

-Τζόρτζεβιτς.

-Καλέ, εσείς κάτι είσαστε...(ο αρχιλογιστής δαγκωνόταν).

-Ποδοσφαιριστής.

-Α, ναι! Στον Ολυμπιακό! Εσείς που τρέχετε σαν... χορ... γρήγορα! (το ΄σωσα – οι συνάδελφοι από πίσω, μούτζωναν).

-Ναι (σοβαρός).

-Μπορώ να έχω ένα αυτόγραφο...για τον βαφτισιμιό μου τον Λευτέρη;

-Δεν έχω μαζί μου, έχετε ένα χαρτάκι;

Οι συνάδελφοι είχαν λυσσάξει. Μπουρδέλο το ΄κανα το γραφείο για να βρω γρήγορα χαρτί. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι ο βαφτισιμιός μου είναι βάζελος και ο άντρας μου θα με σκότωνε που δεν του πήρα αυτόγραφο...Είπα να τον μπουρδουκλώσω.

-Ορίστε το χαρτάκι σας.

-Λευτέρη τον λένε τον βαφτισιμιό σας είπατε;

-Όχι καλέ, πώς σας ήρθε; Γράφτε «με αγάπη στον Τάσο». Θα χαρεί πολύ το πιτσιρίκι!

Και έγραψε ο στόκος : «Στον μικρό Τάσο με αγάπη». Και μετά κάτι καλικατζούρες που ήταν το όνομά του στα Σέρβικα. Και μετά άντε να εξηγήσω στον άντρα μου, γιατί έγραφε μικρός...

10 Σχόλια to “ΕΝΕΚΕΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ…”

  1. mn8 said

    Μια ερωτηση εχω μονο βρε Κωνσταντινα…Κι αν δεν την κανω θα σκασω.

    Τι εννοεις «Δωρα», και για ποιον λογο εσταλησαν; Και γιατι ο Τζορτζεβιτς που δεν το δεχτηκε, επρεπε να πληρωσει ενα συμβολικο ποσο;

  2. Καλημέρα…
    λόγω της ημέρας ,τα λόγια του παπά…
    χαχαχα!

  3. COSTANTINA said

    mn8, κάποια πράγματα δεν λέγονται μικρέ 🙂

    vatraxokoritso, καλημέρα!!! 🙂

  4. vasvoe said

    ki ego me tin aporia 8a meino

  5. COSTANTINA said

    E, ας πούμε τότε ότι είχαμε ένα «προιόν» που όλος ο απλός κόσμος πλήρωνε, αλλά οι τζαμπατζήδες πήραν μέσω των «γνωριμιών» τους στο κανάλι.

    ΚΑΤΙΝΕΣ!!!

  6. πως παει?
    πηζεις?

  7. COSTANTINA said

    Μόλις έγραψα την ζωντανή αναμετάδοση του αγώνα μπας και με ανακαλύψουν και γίνω μια Χελάκη χωρίς τα μούσια…lol

  8. Χελάκης είναι αυτός ο πίθηκος?

    Κόβω φλέβα σήμερα..
    Με έσκισε η ηχώ..

  9. COSTANTINA said

    Ναι, αυτός είναι. Μιλάμε κλαίει πιο εύκολα κι από μένα. Τέτοιο ταλέντο!
    🙂

  10. alximist said

    Κωνσταντίνα μου νομίζω ότι με το ποστ αυτό του λύθηκε του άντρα σου η απορία!

Σχολιάστε

 
