X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 5, 2006

(σεξιστικό, αλλά χέστηκα)

Η κατάσταση έχει φύγει τελείως από τον έλεγχο. Οκ, άλλο ένα κείμενο για οδηγούς, άλλη μια τσαντισμένη κατάθεση για τους καμμένους, αλλά τα ΄χω πάρει άσχημα. Οι τύποι έχουν ξεφύγει τελείως. Και οι γκόμενες περισσότερο. Αν το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει το πουλί των αντρών, για τις περισσότερες γκόμενες αντιπροσωπεύει το πουλί που νομίζουν ότι ξαφνικά απέκτησαν. Το καβάλησαν και βγήκαν να μας γαμήσουν.

Σταματάνε όπου γουστάρουν, καταλαβαίνουν λιγότερα απ΄τα μισά σήματα και βρίζουν σαν μπετατζήδες σύμφωνα με αυτά που κατάλαβαν. Και άμα πας να εξηγήσεις ότι έχουν άδικο, είσαι ρατσιστής. Αν είσαι και γυναίκα μπορεί να σε στείλουν κιόλας να πλύνεις κάνα πιάτο.

Φιλενάδα, η πλατεία Ελευθερίας έχει stop σε μερικές εισόδους. Το ξέρω δεν συνηθίζεται αλλά οφείλεις να σηκώσεις το τσουλούφι και να το παρατηρήσεις. Ακόμη κι αν δεν το παρατηρήσεις, ακόμα κι αν μπεις σαν σίφουνας και κάνεις τσαμπουκά σε όποιον πάει να περάσει, οφείλεις να σκάσεις όταν σου δείχνουν φάτσα κάρτα το stop. Οφείλεις να ζητήσεις συγνώμη και κυρίως να σταματήσεις να βρίζεις. Ειδικά όταν και το τρίτο αυτοκίνητο στην σειρά, ευγενικότατα σου δείχνει το stop αλλά σου παραχωρεί την θέση του.

Ειδικά όταν πια έχεις βγει από την πλατεία και συνεχίζεις να κάνεις χειρονομίες από τον καθρέφτη. Άσε, μας γαμάς άλλη μέρα. Φαντάζομαι, θα παρκάρεις το αυτοκινητάκι με τα χίλια αρκουδοκουραδάκια (που χέστηκες αν σου περιορίζουν την ορατότητα στο πίσω τζάμι) όπου γουστάρεις, θα στρώσεις το μινάκι και θα πας για βιτρίνες. Και αν ποτέ έρθει η συζήτηση, μεταξύ μανικιούρ και κομμωτηρίου, θα χτυπιέσαι για τους άντρες οδηγούς που είναι τόσο γουρούνια, που έχουν βγάλει κακό όνομα στις γυναίκες οδηγούς, που βρίσκουν ευκαιρία να σου κάνουν ότι δεν μπορούν να κάνουν έξω από το αυτοκίνητο.

Φρόντισε όμως την επόμενη φορά να έχεις δίκιο. Ή φρόντισε να πέσεις σε άντρα οδηγό που όσο γουρούνι και να ΄ναι, θα του αστράψει λίγο το μινάκι και θα περάσει το δικό σου.

Υ.Γ. Το φλας ηλίθια, δεν σημαίνει «στρίβω» ή «έστριψα». Σημαίνει ΘΑ ΣΤΡΙΨΩ!!!

26 Σχόλια to “ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ”

  1. Πριν ένα μήνα βρίσκομαι στο μπαλκόνι φιλικού σπιτιού σε στενό κάθετο στην ιερά οδό
    Από κάτω ταξί έχει σταματήσει να πάρει παππού που είμαι σίγουρη πως «τρεχει» τα 100 μ σε 8 ώρες και 30 λεπτά..
    Φίνο παιδί ο ταξιτζής τον βοηθάει, από πίσω σταματημένη μαλάκω 45+ κορνάρει και βρίζει «άντε με τον κωλόγερο και βιάζομαι !!#@$#%$%$#$#@#»σταματημό δεν είχε η καριόλα.. μου την έδωσε τόσο που δεν άντεξα..
    «τι φωνάζεις σε λίγα χρόνια και εσύ έτσι θα είσαι και δεν θα σε βοηθήσει κανείς γιατί θα έχεις ήδη μαλώσει με όλους»
    Και συμπληρώνει υπέροχα ο ταρίφας..
    «φώναζε όσο θέλεις, σημειωτών ν θα σε πάω μέχρι τον Άγιο Αντώνη μωρή κάργια!!!»
    Το πε και το κανε…
    Είχαν περάσει 5 λεπτά και ακόμη δεν είχε βγει από το στενό…
    Η μαλάκω το βούλωσε γιατί είδε ότι όλη η γειτονιά είχε ετοιμάσει τα μπουγέλα!!!

    Υγ. όχι δεν οδηγώ αν και έχω δίπλωμα διότι δεν θέλω να ακούσω και εγώ τα γνωστά ,πιάτα κότα χαζή ξανθιά κτλ..

  2. M13 said

    Έλα ρε!
    Βγάζουνε και φλας;
    Πρόοδος!

    Πάντως αν ήμουν εγώ σε παρόμοια κατάσταση, αφού θα της έδειχνα το στοπ,θα έβαζα πρώτη και θα της την κόλλαγα μέχρι που θα εξαφανιζόταν το καπό μου! (όχι γιατί θέλει και βάψιμο!)

    Μία συμβουλή: ένα bo μέσα στο αμάξι για παν ενδεχόμενο παιδιά! Κι άμα μάθετε και να το χρησιμοποιείτε ακόμα καλύτερα!

  3. COSTANTINA said

    Vatraxokoritso, έλιωσα!!! Κοίτα ρε που υπάρχουν και τζιμάνια ταρίφες!!! 🙂

    M13, μιλάς στον master του Βο!!! Άσε η γκόμενα ήταν απαράδεκτη. Είχε βγει η μισή απ΄το τζάμι και έβριζε ενώ όλοι γέλαγαν. Η ξεφτίλα. 🙂

  4. alekos said

    Δύο οι απόρίες:
    1) Χρώμα μαλλιών της τύπισσας;
    2) Τί είναι το Βο ρε παιδιά; Για μηχανές κάνει;

    Καλή αργία!
    Αλέκος

  5. COSTANTINA said

    Γειά σου Αλέκο!
    Η τύπισσα ήταν ξανθιά, αλλά δεν έχει να κάνει. Το χρώμα των μαλλιών επηρρεάζει ελάχιστα έναν ήδη καμμένο εγκέφαλο.
    Το Βο, είναι ένα μακρύ ξύλο (συνήθως από μπαμπού) που χρησιμοποιείται σε διάφορες πολεμικές τέχνες. Σε διάφορα κάτα (τα κάτα είναι ας πούμε χορογραφίες κινήσεων) είναι άκρως θεαματικό.

    Αλέκο μου, στα ψιλικατζίδικα δεν παίζουν αργίες γαμώτο. 🙂

  6. δεν είναι ζήτημα αντρών και γυναικών αλλά κάφρων και έξυπνων ανθρώπων … κι αν οι γυναίκες οδηγούν πολλές φορές απρόσεκτα πολλοί άντρες οδηγούν εγκληματικά βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους και τις ζωές των άλλων … μιλάμε για δολοφόνους

  7. COSTANTINA said

    Ναι, ρε Δημήτρη αλλά δικαιούμαι κι εγώ λίγο καφριλίκι, ε;

    Καλημέρα!!!

  8. ok kalimera

  9. Κορίτσια
    Να με συγχωράτε αλλά αυτά τα bo και τα καράτε αφήστε τα ..
    Σας πληροφορώ πως αν συμβεί κάτι και φας μήνυση και έχεις δίπλωμα πολεμικών τεχνών σου γαμούν τα πέταλα
    Το θέμα είναι να κανεις κάτι να ξεφτιλίσεις τον άλλο/η χωρίς να εκτεθείς σε κίνδυνο.
    Και σε μένα αρέσουν τα καφριλίκια….που και που..
    Πριν λίγο καιρό βρέθηκα μέσα σε αυτοκίνητο με φίλη που είναι παγκόσμια διαιτητής του Taek Won Do
    Οδηγεί γρήγορα και νευρικά αλλά δεν έχει καλό προσανατολισμό και σε κάποια φάση προσπαθεί να μπει αριστερά για να στρίψει, όλα κανονικά απλώς καθυστερεί το επόμενο αυτοκίνητο ,στο οποίο μέσα είναι 2 πιτσιρικάδες που αρχίζουν να μας βρίζουν με τα χειροτέρα.. η καλύτερη φράση «αγάμητες πουτάνες».
    Νευριάζω ,γυρνάω και την βλέπω να έχει σκάσει στα γέλια! «τι γελάς ρε τις λέω?» «γελάω γιατί ξέρω τι μπορώ… αλλά αυτοί όχι»… έσκασα και εγώ με την σειρά στα γέλια μια και θυμήθηκα παλιότερο σκηνικό με ταξιτζή που τον είχε πιάσει από το λαιμό και είχε μελανιάσει ολόκληρος, έσβηνε μπροστά στα μάτια μου.
    Δεν είναι παιχνίδια αυτά..

    Υγ την τελευταία φορά που πλακώθηκα άφησα τον άλλο δεμένο στο καλοριφέρ..
    Καλά που καθάρισε ο προπονητής μου..

  10. COSTANTINA said

    Βρε Βατραχοκόριτσο, είναι δυνατόν ποτέ να τα πάρεις όλα αυτά στα σοβαρά; Να φανταστείς κάποτε μου είχαν δώσει μια ταυτότητα για να την δείχνω λέει πριν δείρω κάποιον, έτσι ώστε να είμαι καλυμένη. Εντάξει, αν μου την έδειχνε εμένα κάποιος πριν με δείρει θα ψόφαγα στα γέλια. Την πέταξα με την μία και δεν έχω σηκώσει ποτέ χέρι σε άνθρωπο. Χαλάρωσε, υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που μπορεί κάποιος να κάνει προτού καταλήξει στο ξυλίκι.
    Άσχετο, πολύ βαρβατίλα γίναμε ρε κορίτσια γαμώτο!! 😛

  11. Κωνσταντίνα
    Όταν είσαι μικρός κάνεις και μαλακίες..
    Όσο για την βαρβατίλα..
    Αν σκεφτείς ότι στα 21 μου ήμουν 53 κιλά και είχα 65 κιλά μέγιστο στο πάγκο με ελεύθερα βάρη… καταλαβαίνεις..(θα σου πω περισσότερα σε άλλη φάση)
    Έκτοτε έχω αλλάξει πάρα πολύ …
    Προτιμώ να περπατάω πάνω σε 12ποντα που τα καταφέρνω μια χαρά..
    Ποιο πολύ μου πάει το κοστούμι της γκόμενας παρά του επαναστάτη χωρίς αιτία.
    Ελάχιστες φορές μου βγαίνει αυτός ο τσαμπουκάς σε λόγια και σε πράξεις..
    Είναι που πέρασα πολλά? δεν ξέρω ,δεν αντέχω αντιπαλότητες και διαμάχες, τις διακωμωδώ και δεν θέλω να παίρνω μέρος νομίζω πως πληγώνομαι..

  12. alombar42 said

    Οι νεαρές γυναίκες (κάτω των 30 πχ) οδηγούν σχετικά καλά (πιθανόν επειδή έχουν ξεπεράσει την έννοια του φαλλού στο αυτοκίνητο).
    Οι χειρότερες είναι:
    – οι γύρω στα 50, που έχουν Porsche Cayenne και δεν μπορούν να αλλάξουν ταχύτητες γιατί πιάνεται το νυχάκι τους (και τις αγοράζουν αυτόματες): το τιμόνι είναι ένα πράμα στρογγυλό που μακάρι να μην υπήρχε, μου κρύβει και το μπούστο
    – οι (συμπαθέστατες αλλά επικίνδυνες) θείτσες των 60κάτι που θεωρούν οτι ο κόσμος οφείλει να τις προσέχει, αλλά όχι αυτές τον κόσμο. Εδώ ανήκουν και πολλά φιλάρεσκα γλαστράκια 🙂

    Κι από άντρες βέβαια δεν πάμε τόσο πίσω:
    – οι εικοσάχρονοι «γεννημένοι Λεμπ» (σα Σουμάχερ ένα πράμα) που κάποτε είχαν σκισμένα Μάντα και Ασκόνα και σήμερα συνήθως Πούντο και Πεζό αγριεμένα – αρκεί να μην έχει στροφές ο δρόμος βέβαια, γιατί είπαμε: γρήγοροι είναι όχι τελείως μαλάκες 🙂
    – οι παπούδες πολλών ετών που απλά δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε γρήγορους ρυθμούς αλλά επιμένουν να οδηγούν στο… ρυθμό τους
    – τα αγροτικά και ειδικά τα βαρυφορτωμένα: κίνδυνος θάνατος

    Φυσικά κι από μηχανές στα ίδια είμαστε:
    – τα παπάκια με την τρύπια εξάτμιση και τα δεκαεξάχρονα: προσοχή κίνδυνος, μακρυά!
    – οι «ξέρω εγώ» που παραβιάζουν οποιοδήποτε νόμο και μετά «κατέβα να δεις τα χάλια σου μαλάκα» που λέει και ο ανέκδοτος
    – οι παπούδες με τις βέσπες (αν και αρχίζουν να εκλείπουν αυτοί) που, όπως και στα αυτοκίνητα, πάνε στο ρυθμό τους

    Α, βατραχάκι, τώρα που το ξανασκέφτομαι, άκυρη η πρόσκληση για να γίνουμε φίλοι – εσύ είσαι επικίνδυνη :)))

  13. Καλύτερη ατάκα :
    Κυρία οδηγεί στην παραλιακή ,είναι γύρω στα 60-70 και έχει ένα τεράστιο Ν στο πίσω παράθυρο.
    Πάει με 30 και έχει κολλήσει όλο το ρεύμα εξαιτίας της.Οδηγός λεωφορείου ανοίγει την πόρτα προσπερνώντας από αριστερά και της φωνάζει..
    «την επόμενη φορά βάλε και ένα Ν από πάνω να σε βλέπουν τα αροπλάνα»

  14. zouri1 said

    vatraxokoritsi,sigxaritiria.pe8ana sta gelia.Pio poli ayto me tin fili sou.

  15. rodia said

    Και μια δική μου εμπειρία:Ρ

    Στα 20 και κάτι, βρίσκομαι με φίλη που πήρε δίπλωμα πρόσφατα και τη βοηθάω (ως συνοδηγός) να στρώσει το αμάξι. Πλατεία Ρηγίλλης, στο κόκκινο φανάρι επί της Βασ. Σοφίας (κεντρικότατος δρόμος, με τρόλεϊ, λεωφορεία, κλπ, για όσους δε ξέρουν από Αθήνα)
    Ανάβει πράσινο. Πατάει να φύγουμε, δε κουνιέται ρούπι το ρημάδι. Κορναρίσματα, βρισίδια, πίσω μας καρφωμένο ένα τρόλεϊ. Ξανά κόκκινο. Ανάβει πάλι το πράσινο, τα ίδια. Να ανοίξει η γη να με καταπιεί, κάνω πως κάτι ψάχνω χαμηλά να μη φαίνεται το πρόσωπό μου. Βλέπω το χειρόφρενο τραβηγμένο. Λέω ευγενικά και σιγανά, μη κομπλάρω τη φρέσκια οδηγό: «το χειρόφρενο…»
    Αααααα!!!! (αντίδραση)
    Ανάβει πράσινο και φεύγουμε ολοταχώς! Αναληφθήκαμε λέω!

    Δεν έχω δίπλωμα, αλλά οδηγώ απο τα 13 μου. Στην ύπαιθρο. Εχω οδηγήσει και τζιπ και νταλίκα, επαρχία πάντα. Γιατί δε παίρνω δίπλωμα; Επειδή είμαι μανιακή του τρεξίματος. Απωθημένο επάγγελμα: Ραλλίστα!
    ..και το ίνδαλμά μου; Ο Αϊρτον Σένα.. αμ πώς..
    Α! έχω οδηγήσει και Λοτους (αυτό ας μείνει μεταξύ μας)

  16. Harry said

    Αυτά είναι… Θα φάμε και ξύλο δηλαδή… Και θα μας δείξουν και ταυτότητα πρώτα!
    LOL

  17. Την μόνη φορά που οδήγησα μέσα στην πόλη αγανάκτησα..
    Μου έσβηνε στα φανάρια ,μου κορνάρανε μου φωνάζανε..
    Είχα πιει και κάτι τσίπουρα..
    Ο αγαπημένος μου δίπλα τέρας ψυχραιμίας όπως πάντα..
    Μην δίνεις σημασία μου έλεγε συνέχισε εσύ η προσοχή σου στον δρόμο..
    Τρόμαξα τόσο πολύ με τις αντιδράσεις που δεν τόλμησα να ξαναπάρω το αυτοκίνητο ,ούτε μόνη ούτε με συνοδηγό..
    Τώρα δεν ξέρω 8 χρόνια μετά το θεωρώ πολύ δύσκολο να ξαναδοκιμάσω.
    Μένω στο κέντρο και το αυτοκίνητο δεν μου χρειάζεται, πάω παντού με τα πόδια λεωφορείο η ταξί.
    Στο μέλλον δεν ξέρω μπορε.
    Και να φανταστείς στα 20 νοίκιαζα μηχανάκι σε νησιά και έτρεχα σαν τρελή! Εννοείτε χωρίς δίπλωμα..

  18. COSTANTINA said

    Είσαι αφάνταστα τυχερή που δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Να είσαι σίγουρη όταν το ξαναχρειαστείς θα αναγκαστείς να το χρησιμοποιήσεις.

  19. M13 said

    -For the record-
    Η ταυτότητα πολεμικών τεχνών δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση εκμάθησής των!

    Αυτά.

  20. vangelakas said

    Ποια ελευθεριας; Στον Κορυδαλλο;

  21. COSTANTINA said

    Ναι, ρε.

  22. vangelakas said

    ε ενταξει. τα στοπ στην ελευθεριας ειναι…(ψιλο)προσφατα…

    το μεγα γλεντι (και συμπαθα με που πλατειαζω) ειναι η εισοδος προς δημητρακοπουλου… Ειδικα με τα λεωφορεια… κι οταν κατι μαγκακια ανεβαινουν με τις τρουπιες εξατμισεις…

    Α ρε Μεμου! Που εισαι ρε γαμωτοοοο! :-)))))

  23. COSTANTINA said

    Ρε αρχηγέ, ξέρεις τα κατατόπια;
    Δεν είναι πρόσφατα, παίζουν κάνα οχτάμηνο. Η Δημητρακοπούλου είναι το χειρότερό μου ειδικά με τα παρκαρισμένα από αίγλη και aurora. Κατάντια. Το μετέωρο στην Μέμου το θυμάσαι;

  24. vangelakas said

    οχι οκταμηνο καλε… πιο πολυ, στανταρ! απλως ηθελα να τονισω οτι θελει καιρο για να εμπεδωσουν ενα οκταγωνο σημα με την λεξουλα «STOP» oι σωφερινες που αναφερεις … χαχαχαχα

    Στα περιξ αιγλης ωρορας ουτε οι σιδεριες δεν φτιαχνουν τα πραγματα…

    το μετεωρο, το ρολοι και καποια αλλα πιο σκοτεινα στην απο κατω πλευρα. το σουβλατζιδικο ο φαρος πιο πανω… (πολυ φτηνο σουβλακι ως εκ τουτου το προτιμουσα). Και το space το ουφαδικο…

    Ρε Κωνσταντινα, ειχα καιρο να παω κορυδαλλο μια εποχη (μεσολαβησε στρατος πχ) και ενα βραδυ ειπα να κατεβω.

    προτεινουμε μεμου, κατεβαινουμε με τα ποδια και ηταν απιστευτο ρε συ…

    Ουτε μια παρεα… Μια ρε συ! Για δειγμα! Τζιφος… Απολυτως.

    Ηταν οχι απλως ψοφια αλλα ξεθαμμενη… Απιστευτο… Κριμα….

  25. alombar42 said

    Γειά σας (παληοί μου) γείτονες 🙂
    Γειτονιά η Ελευθερίας, Αλέγκρο στη Μέμου κάποτε για πιο μακρυά και απομονωμένα.
    Μικροί παίζαμε στα χώματα. Σήμερα μέχρι και ιδιωτικό πάρκιν η Ελευθερίας!

  26. COSTANTINA said

    Vatraxokoritso, είμαι σε ταξί και βγαίνει από stop γυναίκα με Ν. O ταρίφας σαλτάρει, φρενάρει και η κυρία δεν έχει καταλάβει τίποτε. Την προλαβαίνει στο φανάρι και της φωνάζει «Μωρή Μ να βάλεις, όχι Ν. Άει στο διάολο Μαλάκω».

    Alombar, ρε συ εσύ είσαι ότι πρέπει για ψυχογραφήματα. Εντάξει, μαλακία να τσουβαλιάζουμε αλλά έχει πλάκα μερικές φορές. Η χειρότερή μου, είναι τα pizza boys. Έχουν χάσει κάθε επαφή με τον κοκ.

    Ροδιά,αυτό με τη Λότους με πέθανε λέμε!!! Πάντως όσες φίλες οδηγούς έχω από επαρχία, ούτε για πλάκα δεν οδηγούν στην Αθήνα. Παθαίνουν σοκ και τα χάνουν. Άσε που δεν έχουν ιδέα από παρκάρισμα.

    Χάρη, κανόνισε να μην πάρεις το πτυχίο και ούτε ταυτότητα δεν θα προλάβεις να δεις!! 😛

    m13, η ταυτότητα ήταν πριν πολλά πολλά χρόνια. Δεν ξέρω αν ισχύει πια και σε ποιά συστήματα. Πάντως, στην έδιναν μόνο αν είχες άδεια διδασκαλίας και είχες μαύρη ζώνη και κάποια άλλα διακριτικά. Χαζομάρες για να κοκορεύονται κάτι ανεγκέφαλοι που τρομοκρατούσαν κόσμο.

Σχολιάστε

 
