X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

FAR FROM REALITY

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 4, 2006

Οι μέρες αυτές κυλούν πολύ ήσυχα. Τόσο, που νομίζεις ότι η καταστροφή βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα και θα σκάσει όπου να ΄ναι. Αλλά δεν σε νοιάζει. Προς το παρόν. Το μωρό μου έχει άδεια, πράγμα που σημαίνει ότι ζούμε λιγάκι πιο ανθρώπινα. Ξενυχτάμε, μαγειρεύουμε, κοιμόμαστε και μάλιστα τα περισσότερα τα κάνουμε μαζί. Πράγμα που ως τώρα ήταν αρκετά σπάνιο.

Τα βράδια μας, είναι οι πιο όμορφες ώρες. Μου έκανε έκπληξη πριν τις γιορτές και στόλισε το πελώριο δέντρο που είχαμε κλείσει για χρόνια στο πατάρι. Το γέμισε χιλιάδες λευκά λαμπάκια και κόκκινα μικρά φιογκάκια. Δεν το ΄χω σβήσει εδώ και δύο βδομάδες. Έβαλε τον υπολογιστή του και το macaki πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού, έστρωσε το χαλί και γέμισε το πάτωμα μαξιλάρες.

Κάθε βράδι καθόμαστε στις μαξιλάρες και γεμίζουμε το τραπεζάκι φαγητά και ότι χαζομάρες βρούμε και ξενυχτάμε όσο μας πάρει. Το μόνο πρόβλημα είναι, ποιός θα σηκωθεί να ξαναγεμίσει τα πιάτα. Συνήθως σηκώνομαι εγώ. Πεινάω πιο συχνά μάλλον. Το κρασί το κόψαμε. Στα τρία λεπτά γινόμαστε κοτόπουλα απ΄την νύστα. Το φραπεδάκι είναι ότι πρέπει.

Άρχισα ξαφνικά και αναρρωτιέμαι για πράγματα που είχα πολύ καιρό να προβληματιστώ. Τί φαγητό θα μαγειρέψω, τί πολεμοφόδια θα χρειαστούμε για την σημερινή βραδιά, πόσες αγκαλιές θα προλάβω να μαζέψω και αν θα μου φτάσουν για όλο τον χρόνο. Για όταν ξεστολιστεί το δέντρο, για όταν θα λέμε δυό λέξεις όλες κι όλες, για όταν όλο αυτό το όνειρο τελειώσει και θα μείνω πάλι με ένα άδειο σπίτι.

Άδειο από λαμπάκια, φιογκάκια, ζέστη και το φιλαράκι μου θα γίνει πάλι ένας άλλος άνθρωπος. Ένας ταλαιπωρημένος, αγχωμένος και κουρασμένος άνθρωπος. Όπως κι εγώ.

18 Σχόλια to “FAR FROM REALITY”

  1. gelial said

    αχ βαχ τι μου θύμισες τώρα…

  2. μπορεί το σπίτι να είναι άδειο αλλά η καρδιά σου να είναι γεμάτη από την αγάπη του

  3. βρε, σταμάτα και κάντε έρωτα κάτω από το δέντρο. έχεις ιδέα πόσο τυχερή είσαι που τα ζεις αυτά ;

  4. Μάλιστα..
    Μανιφέστο ..
    Τι λέει ρε η κυρά-Κωνσταντίνα..
    Επειδή είμαι 504 χιλ μακριά..
    Ανέλαβε το ξύλο εσύ σε παρακαλώ..

    υγ. αυγά μαγειρεύεις αχαΐρευτη?
    Μιλάω και εγώ που σήμερα ανακάλυψα ότι έχω ν αγοράσω ψωμί από το 2005..

  5. Μπουτάκι αρνίσιο στο φούρνο!
    Καλά, έχω εξοντώσει όλα τα αμνοερίφια που κυκλοφορούν στα περίχωρα.
    Όσο για το sex, ωραία είναι αλλά τσιμπάει τον κώλο το κωλόδεντρο.

    😉
    Σκάτζα βάρδια στο μαγαζάκι.

  6. Όπως τα λένε τα παιδιά. Ας είχα κι εγώ αυτές τις πολυτέλειες στη ζωή μου, κι ας μου τσίμπαγαν τον κώλο όλα τα έλατα του κόσμου! :-))
    Καλή χρονιά!

  7. marilina said

    κοκοβιε πρόσεχε τι έυχεσαι =) λολ

    τα λαμπάκια αμα γουστάρετε αφήστε τα, έχετε να δώσετε πουθενά λογαριασμό; (αφού αν σε στριμώξουν, το καλτσόβρακο έχει πάντα τη σωστή απάντηση).

    για τα άλλα απλά μην προβληματίζεσαι ακόμα. καλά σου λενε, είσαι τυχερή που θα ήθελεσ να μη δουλέυεις για να περάσεις καλά. άλλοι δουλέυουν γιατί δεν έχουν τπτ αλλο να κάνουν.

  8. George said

    Να είστε καλά και ευτυχισμένοι και οι δύο. Και τα βράδια αυτά δεν πειράζει να τα επαναλαμβάνετε πού και πού και σε περίοδο δουλειάς – καμιά φορά αξίζει να είσαι κουνουπίδι το πρωί…

  9. George said

    Α, και συγχαρητήρια για ΤΑ ΝΕΑ. Και άσε τους μικρόψυχους να λένε…

  10. COSTANTINA said

    Άστα μωρό, κωλοπαίχνιδο με απίστευτη φασαρία. Έχει λέει, ωραίες εκρήξεις. Θεέ μου, τί άλλο θα ακούσω!!! Θα την βγάλω με καμμιά κούρα ομορφιάς ή κάνα dvdάκι μου φαίνεται σήμερα… 😉

  11. Chrisa said

    Με συγκίνησες βρε Κωνσταντίνα… Πολύ χάρηκα που περάσατε και περνάτε ωραία (διότι ένα πουλάκι (ο Καλτσόβρακος) μου σφύριξε πως έχει και αυτή την βδομάδα άδεια) διότι το είχατε ανάγκη!!! Κάπως έτσι περάσαμε και με τον Ανδρέα και συνεχώς σκεφτόμουν πως εμείς οι νέοι άνθρωποι έχουμε φυλακιστεί από μόνοι μας και πως τέτοιες στιγμές θα έπρεπε να τις ζούμε κάθε μέρα!!!!! Και τότε όλοι θα είμασταν χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!!!

  12. Προσπερνώ το σχόλιο της chrisas (άκου να με πει πουλάκι!) και έχω να δηλώσω πως είναι και γαμώ τα παιχνίδια!
    Βάζεις το στρατό σου απο τη μια, βάζουν και οι άλλοι το δικούς τους, βάζεις και την Κωνσταντίνα στην τηλεόραση με το dvd και ησυχάζεις. Αααααχαχαχαχα. Διακοπές.

    Όχι θα ασχοληθώ με αποτρίχωση και ταινίες μαλακοπιτουρέ στο dvd. Γυναίκες!
    😉

  13. ελένη said

    Χρόνια πολλά να έχετε. Πάντα ερωτευμένοι και μαζί 🙂 Τί ωραία που υπάρχετε! Σαν απόδειξη ότι υπάρχει ΑΥΤΟ. Να είστε καλά.

  14. alximist said

    Καλη χρονία και να παραταθεί όσο δυνατόν περισσότερο όλο αυτό σας εύχομαι βρε παιδιά!
    Και άστα τα ρημάδια τα λαμπίονια να φέγγουν μέχρι το Πάσχα… εστι για το mood

  15. COSTANTINA said

    Λοιπόν παίδες, ξεχάστε τα όλα. Το ονειρικό κλίμα σακάτεψε ένα σατανικό πράγμα που λέγεται «Act of War» και μάλιστα συνδεδεμένο με τα ηχεία του στερεοφωνικού. Άντρες γουρούνια δολοφόνοι (της ρομαντζάδας).

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ !!!

  16. ενα κωλοπαιχνιδο δεν ειναι αυτο?
    τστσττσ
    γαιδουρια χρυση μου..
    μοσχαρια..
    καλα κανω εγω και ειμαι μονη…
    ;-P

  17. AMANDA said

    EKANA CLOPY PASTE TO KEIMENO AYTO SE FORUM… AN PEIRAZEI PES MOY NA TO SBHSW…

    http://anthologio.iphorum.com/topic/blogs-66.html

  18. COSTANTINA said

    Όχι βέβαια, κάνε ότι γουστάρεις. 🙂

Σχολιάστε

 
