X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιανουαρίου 3, 2006

Πριν δύο μέρες ανήμερα Πρωτοχρονιάς, η μητέρα μου δέχτηκε επίθεση στον δρόμο από δύο ληστές. Βαστούσε μία πλαστική σακούλα και δεν είχε καθόλου χρήματα πάνω της, οπότε οι δύο τύποι εξαφανίστηκαν αμέσως. Το δήλωσε στο αστυνομικό τμήμα και μέχρι αργά την νύχτα δεν μπορούσε να συνέλθει από το σοκ.

<>Το βράδυ της τηλεφώνησαν και της ζήτησαν να πάει να αναγνωρίσει τους ληστές γιατί τους πιάσανε. Όταν πήγε στο τμήμα, βρέθηκε μαζί με άλλα δέκα θύματα που είχαν κληθεί για τον ίδιο λόγο. Τα χτυπήματα των αστυνομικών στους ληστές ακούγονταν μέχρι το ισόγειο. Η μητέρα μου άρχισε να κλαίει και να παρακαλάει τους αστυνομικούς να σταματήσουν. Η απάντησή τους, αναμενόμενη : «κυρία μου, αν δείτε πώς έκαναν την γριούλα θα καταλάβετε ότι τους αξίζει».Η μητέρα μου αρνήθηκε να τους αναγνωρίσει γιατί τους λυπήθηκε. Οι αστυνομικοί την ειρωνεύτηκαν και περήφανοι ανακοίνωσαν ότι οι ληστές τα είχαν ήδη ομολογήσει όλα. Η υπόθεση έκλεισε.

<>Σε μερικά πράγματα είμαι κάθετη. Η δημοκρατία που απαιτώ να υπηρετεί η αστυνομία δεν επιτρέπει ΚΑΝΕΙΣ να χειροδικεί. Το μοναδικό χρέος τους είναι ο εγκλεισμός και ο σωφρονισμός. Άλλωστε ποιά η διαφορά του αστυνομικού που χειροδικεί από οποιονδήποτε εγκληματία; Πόσο πιο άξιος, ηθικός και νόμιμος είναι κάποιος όταν για να υπηρετήσει αυτές τις αξίες γίνεται ένα με αυτά που υποτίθεται καταδικάζει; Ίσως να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στην Ελλάδα που στεναχωρήθηκε πολύ με την αυτοκτονία του Ρώσσου δολοφόνου-ψυχοπαθή.

<>Τα βασανιστήρια που υπέστη στην φυλακή και οι σεξουαλικές κακοποιήσεις από συγκρατούμενους ίσως και να με έκαναν στην θέση του, να σκότωνα δέκα αστυνομικούς για να αποδράσω. Αν είναι να φερόμαστε έτσι, προτιμώ χίλιες φορές την θανατική ποινή. Χίλιες φορές να πεθαίνει ένας άνθρωπος μεμιάς, παρά κάθε μέρα. Οι συγγενείς των θυμάτων ανακουφισμένοι δήλωσαν ότι τώρα οι ψυχούλες των νεκρών δικαιώθηκαν και ησύχασαν.

<>Οι ψυχούλες των υπόλοιπων θυμάτων των ζωντανών στις φυλακές, προφανώς ακόμη δεν έχουν ησυχάσει. Προτείνω λοιπόν ένα ημερήσιο δελτίο βασανιστηρίων. Ένας καθημερινός γερός ξυλοδαρμός και ένας βιασμός θα αρκούν και για τις υπόλοιπες ψυχούλες θυμάτων που σίγουρα κατά την περίεργη αυτή ηθική, έχουν περισσότερη αξία από αυτές των ζωντανών.

44 Σχόλια to “ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΣ”

  1. Αλλίμονο στους απόκληρους αυτού του κόσμου
    Καταδικασμένοι να περιπλανιούνται ανάμεσα σε 2
    ζούγκλες,που δε ξέρω ποια είναι η σκλήροτερη
    Αυτή με τα σίδερα ή η δικιά μας
    Τουλάχιστον τα θηρία εκεί τα βλέπεις
    Έξω όμως..

  2. Chrisa said

    Όσο τρελό και άσχημο να ακούγεται και εγώ στεναχωρήθηκα που αυτοκτόνησε (αν αυτοκτόνησε)…

  3. rodia said

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ
    Μπράβο COSTANTINA που θίγεις ένα ζήτημα μη_μου_άπτου. Εχω δηλώσει επανειλημμένως εναντίον της βίας, κάθε μορφής βίας, και πιστεύω ότι ο πρώτος διδάξας είναι η κάθε εξουσία. Τα παραδείγματα που υπάρχουν στις θρησκείες των λαών και στα μυθιστορήματα (π.χ. Αθλιοι) δε φτάνουν να αλλάξουν τη μορφή και τον τρόπο που χρησιμοποιεί η εξουσία για να κρατιέται στη θέση της.
    Το ερώτημα που γεννιέται είναι ΓΙΑΤΙ στέκεται στη θέση της η όποια εξουσία. Μήπως η επιθυμία των ανθρώπων να εξουσιάζονται είναι αυτή που την στηρίζει;
    (βαθειά μελετητρια του θέματος)
    🙂
    Αμ εκείνος ο δύστυχος Σορίν Ματέϋ;
    ..και.. οι φυλακές υπάρχουν ώστε να βοηθούν προς την αναμόρφωση και επανένταξη στην κοινωνία των παραβατικών μελών της..
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ. Για τιμωρία, στο κάτω κάτω, υπάρχει η Κόλαση! 🙂

  4. dcd said

    Το συνυπογράφω ως έχει.

  5. marilina said

    αναρωτιέμαι τι περισσότερο θα έγραφες αν έμενες σε αμερικα, ασία ή γερμανία πχ….

    μερικές φορές δε μπορεία να αποφύγεις τη βία. βέβαια είανι επικίνδυνο να έχεις τέτοια εξουσία. αλλά υπήρξαν περιπτώσεις που για να αποφευχθει η βία σε έναν κατα συρροήν δολοφόνο, σκοτώθηκαν άλλα τόσα θύματα. δε μπορείς να ρισκάρεις τη ζωή όλων των υπολοίπων.

    επίσης θα ήθελα ν ακράξω τους δημοσιογράφους που στο όνομα της δημοκρατίας τρομοκράτησαν τουσ κατοίκους των περιοχών που έψαχναν «τον ρώσο». τρομολαγνεία ξανά.

  6. Avanti said

    Πα-ρα-κρά-τος…
    Το σωφρονιστικό μας σύστημα είναι παρακράτος.
    Με τις ευχές και τις ευλογίες του κράτους

  7. COSTANTINA said

    «υπήρξαν περιπτώσεις που για να αποφευχθει η βία σε έναν κατα συρροήν δολοφόνο, σκοτώθηκαν άλλα τόσα θύματα»

    Marilina, διαφωνώ. Τα θύματα υπήρξαν καθαρά και μόνο λόγω βλακείας και όχι για να αποφευχθεί η βία. Συμφωνώ ότι οι αστυνομικοί είναι κακοπληρωμένοι και σε υπερβολικά επικίνδυνο επάγγελμα πράγμα το οποίο επιβάλλει την ελαχιστοποίηση της βλακείας και της άγνοιας. Πόσο μάλλον να έχουμε αστυνομικούς με χιλιάδες κόμπλεξ που ευχαρίστως ξεσπούν ανά πάσα στιγμή σε όλους τους εγκληματίες ή μη. Φαντάσου ακόμη ότι οι ξυλοδαρμοί στα αστ.τμήματα γίνονται πολλές φορές χωρίς να είναι σίγουροι για την ενοχή του υπόπτου. Ρώτα και τους Πακιστανούς στην γειτονιά μου ή μάλλον δες τις μελανιές που γεμίζουν κάθε φορά που κάποιος αστυνομικός τους συλλαμβάνει επειδή πουλάνε cd ή επειδή νομίζει ότι πουλάνε cd.

  8. drugstv said

    Ποιοι αστυνομικοι βασανιζουν αλλοδαπους στο αστυνομικο τμημα της Ομονοιας;Ποια η σχεση του κ.Αραβαντινου με τα ναρκωτικα στις φυλακες Κορυδαλου;Ποιος ειπε οτι ο θανατος του Ρωσου προηλθε απο αυτοκτωνια;Σκοτωσε τοσους ο τυπος και μετα το μετανιωσε;Μηπως καποιοι μας περνανε για ΜΑΛΑΚΕΣ;

  9. Παρόμοιο σκηνικό έγινε πριν ένα μήνα με πρωταγωνίστρια την αδερφή μου, είδε το μικρό κλεφτρόνι να κλαίει με λυγμούς αρνηθηκε να καταθέσει σαν μάρτυρας..
    «Είστε υποχρεωμένη της είπε ο διοικητής..
    Υποχρεωμένη είμαι στα παιδιά μου του είπε ..
    Αυτό δεν είναι δικό μου παιδί αλλά είναι παιδί και εγώ είμαι μάνα…»

    Ο φόβος κάνει τους ανθρώπους άγρια θηρία.
    Ο φόβος και η βία μπορούν να μετατρέψουν έναν άνθρωπο σε κτήνος.
    Αδυνατώ να πάρω θέση..
    Ποιος φταίει ?
    Το θύμα που γίνεται θύτης?
    Η αυτός που το έσπρωξε εκεί…
    Η κότα έκανε το αυτό η το αβγό την κότα.?
    Κάτι τέτοιες στιγμές κλείνω τα αυτιά και τα μάτια, το παίζω Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων και Πολυάννα στο δάσος και κάνω πως δεν συμβαίνει τπτ..
    Είμαι πολύ εαυτούλης για να κάνω κάτι γι αυτό..
    Ντρέπομαι και λυπάμαι.. αλλά αυτό είμαι.

  10. marilina said

    δε συμφωνώ με τη βία σ εκάθε περίπτωση. γι αυτό ειπα ότι είανι επικίνδυνη η εξουσία, δεν ξέρεις αν κρίνει σωστά ο κάθε αστυνομικός. αλλά δε γίνεται να φοβάσαι να σκοτώσεις έναν απαγωγέα λεωφορείου ρισκάροντας τη ζωή 50 θυμάτων. όσον αφόρά τους μετανάστεσ, φυσικά και διαφωνώ με τη βία απέναντί τους, όπως διαφωνώ με τη βία σε κάποιον που έκλεψε ψωμί για να φάει (το θυμάτσε το γεγονός;).

    θέλω όμως να νιώθω προστατευμένη στον τόπο που ζω. χωρίς υπερβολές πάντα.

  11. COSTANTINA said

    Marilina μου, αν και διαφωνείς με την βία πέφτεις σε μια μεγάλη αντίφαση. Το να σκοτώσεις έναν απαγωγέα λεωφορείου για να μην χάσεις πενήντα ζωές είναι το ίδιο απάνθρωπο κατά την γνώμη μου. Ειδικά όταν υπάρχουν σφαίρες που ακινητοποιούν και δεν σκοτώνουν και ένα σωρό άλλες πιο ήπιες τεχνικές.

    Από ΄κει και πέρα, αν θυμάσαι τον Αλβανό με το λεωφορείο η κατάσταση πάει αλλού. Το πιτσιρίκι είχε φυλακιστεί για κάτι που δεν είχε κάνει και είχε βιαστεί. Το αποτέλεσμα ήταν το λεωφορείο και οι άνθρωποι που πολύ άδικα έχασαν την ζωή τους. Αν ο εγκλεισμός του μικρού γινόταν σε πιο ανθρώπινες συνθήκες, αν η δικαιοσύνη λειτουργούσε καλύτερα, δεν θα είχε κανέναν λόγο να κάνει ότι έκανε και να χάσει στην τελική την ζωή του.

    Προστατευμένη με αυτόν τον τρόπο δεν θα ήθελα να είμαι ποτέ. Φαντάζεσαι αύριο να συλληφθείς για κάτι που ποτέ δεν έκανες, να φας ξύλο για να ομολογήσεις, να βιαστείς και μετά να σε αφήσουν ελεύθερη; Το έχω δει κορίτσι μου. Αυτό δεν είναι ασφάλεια. Είναι πλήρης καταπάτηση των δικαιωμάτων μου και φασισταριό του κάθε κομπλεξικού.

  12. M13 said

    Constantina, καταρχάς καλή χρονιά!
    3 πράγματα:
    Η αστυνομία δεν υπηρετεί τη δημοκρατία, είναι όργανο της τάξης, εργαλείο της δημόσιας διοίκησης (του κράτους) που προωθεί τη δημοκρατία.

    Όσον αφορά τη βία, ας τελειώνουμε με αυτή!
    Δε μπορεί μία κοινωνία να ασκέι βία σε ανθρώπους για να τους/μας δείξει ότι η άσκηση βίας είναι κακό πράγμα!

    Τέλος (but not least), η αυτοκτονία του Ρώσου (κατά την ταπεινότατη άποψή μου) μόνο αυτοκτονία δεν ήταν! ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ!

    🙂

  13. COSTANTINA said

    Αστεράκι, καλή χρονιά!!!

    Γνωρίζω πολύ καλά τί είναι η αστυνομία. Με την μόνη διαφορά ότι καμμία δημοκρατία δεν προωθείται έτσι.

    Ως προς τον Ρώσσο, πιστεύω ότι αυτοκτόνησε. Αυτό, όμως δεν έχει καθόλου να κάνει με το πώς φερόμαστε ακόμα και σε αυτού του είδους τους ανθρώπους. Είναι ηλίθιο να τους φερόμαστε ως ζώα και να μην καταλαβαίνουμε ότι γινόμαστε πιο ζώα με αυτόν τον τρόπο. Χίλιες φορές η θανατική ποινή (και ας είμαι με όλη μου την ψυχή κατά της θανατικής ποινής).

    Vatraxokoritso, αυτό ακριβώς τους είπε και η μητέρα μου «είμαι μάνα και δεν μπορώ να βλέπω κάτι τέτοιο». Βέβαια, ακόμη θα την κοροιδεύουν και οι αστυνομικοί και τα υπόλοιπα θύματα. Και βέβαια, ακόμη κλαίει διαρκώς όχι για την επίθεση αλλά για τον ξυλοδαρμό.

  14. alombar42 said

    Της γειτονιάς μας ο τρελλός
    όλα ανάποδα τα βλέπει
    μεσ’ του μυαλού του τον καθρέφτη.

    Πάει στις κηδείες και γελάει
    στα γεννητούρια πάει και κλαίει
    κι όλα ανάποδα τα λέει.

    Στους πλούσιους και στους αρχοντάδες
    δεν τους μιλάει με το έτσι θέλω
    κι αλλού γυρνάει το κεφάλι.
    Ενώ στους γεωργούς και στους χτιστάδες
    τους βγάζει αμέσως το καπέλο
    λες κι είναι άρχοντες μεγάλοι.

    Θεέ μου τι ομορφιά τι φώς
    της γειτονιάς μας ο τρελλός
    γλυκαίνεσαι να τον ακούς
    να ‘χαμε άλλους δυο τέτοιους τρελλούς.

    Από το φούρνο του Τσαλίκη
    έκλεψε ένας πεινασμένος
    ένα καρβέλι απ’ το κοφίνι
    και μάρτυρα πάνε τον τρελλό στη δίκη
    και τον ρωτούν ποιος είν’ ο κλέφτης
    κι αυτός το φούρναρη τους δείχνει.

    Θεέ μου τι ομορφιά τι φώς
    της γειτονιάς μας ο τρελλός
    γλυκαίνεσαι να τον ακούς
    να ‘χαμε άλλους δυο τέτοιους τρελλούς.

    (Κώστας Χατζής)

  15. εύα said

    Συντάσσομαι απόλυτα με τις απόψεις σας περί απάνθρωπου χαρακτήρα της βίας και της επιβεβλημένης ανάγκης να εξαληφθεί.
    Ως προς το ρώσο , σαφώς και αυτοκτόνησε , και καλά έκανε , ήξερε ο άνθρωπος τι τον περίμενε.Επ ουδενί δεν τον σκότωσε η ελας , αν και πολύ θα το θελε , προκύπτει σαφέστατα από την ιατροδικαστική έκθεση.Είναι τόσο πορωμενοι οι μπάτσοι , που θα ήταν ικανοποιημένοι να τον τσουβαλιάζουν μπροστά στις κάμερες και όχι να δηλώνουν αυτοκτονία , που τους υποτιμά , εδώ που τα λέμε
    Δυστυχώς ως δικηγόρος και συγγενής πρώτου βαθμού ανθρώπου που υπηρετεί στα σώματα ασφαλείας , γνωρίζω εκ των έσω τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούν στα κρατητήρια , στις φυλακές , όπου επ ουδενι δεν πραγματώνεται σωφρονισμός, και σαφώς με βρίσκουν φανερά αντίθετη όλες οι μέθοδοι που εφαρμόζονται για να αποσπαστούν ομολογίες , να «κατασκευαστούν» δράστες
    ‘Ομως , ποιος από σας θα δεχόταν
    μια πολιτισμένη μέθοδο σωφρονισμού του δολοφόνου ενός δικού του ανθρώπου;
    ελάχιστες φορές διαπίστωσα στα ακροατήρια , στα βλέμματα των δραστών, ειλικρινή μετάνοια και συγνώμη και κατά την ταπεινή μου άποψη η φυλακή είναι η επίγεια «θεία δίκη» , όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό.
    έχω υπόψιν μου περιστατικό με αλβανό λαθρομετανάστη , ο οποίος για να αποφύγει τη σύλληψη του από συνοριοφύλακες , έσφαξε το ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ , για να μην τον προδώσουν τα κλάμματά του .
    Έφαγε πολύ ξύλο , όταν προσήχθη στο αστυνομικο τμήμα …δεν τον λυπήθηκα
    έχω αντιμετωπίσει περιστατικά , όπου αστυνομικός , εκτός υπηρεσίας , σάπισε ανήλικο στο ξύλο επειδή κατά την άποψή του παραβίασε τον ΚΟΚ. Φταίει η ελ.ασ. ;
    είναι καθαρά θέμα ανθρώπου , και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση για αυτό….
    απλά να ευχόμαστε …τι να πρωτοευχηθούμε …
    απλά να είμαστε άνθρωποι , ανθρώπινοι , να μπορούμε να κοιτάμε κάποιον κατάματα……

  16. δεν νομίζω πως ο Ρώσσος αυτοκτόνησε

  17. George said

    Ο Μαξίμ Ζιλίν, ετών 23 για να μην ξεχνιόμαστε, πιθανώς αυτοκτόνησε, πιθανώς δολοφονήθηκε. Δεν είναι, όπως θέλουν τα τρομοmedia «ο Ρώσος» – είχε όνομα, και σώμα, και απόγνωση. Κωσταντίνα, φαντάζομαι έχεις αντιληφθεί ότι σαφώς δεν είσαι η μόνη που λυπήθηκε.

    Και οι ληστές που επιτέθηκαν στη μητέρα σου μπορεί να δολοφονηθούν από την ανεξέλεγκτη κλωτσιά ενός αστυνομικού, ή να μείνουν ανάπηροι, ή να αυτοκτονήσουν συνειδητοποιώντας τί δικαιοσύνη τους περιμένει.

    Το πιο τρομακτικό είναι βέβαια όχι οι μπάτσοι αλλά οι συνένοχοι – περίοικοι, που όχι απλώς αναγνωρίζουν τα ματωμένα σαρκία των ληστών αλλά και ενθαρρύνουν τους μπάτσους στο θεάρεστο έργο του βασανισμού, βοηθώντας και αυτοί με αυθόρμητες μπουνιές, κλωτσιές και φτυσιές…

    Καλή χρονιά…

  18. Anonymous said

    Πρόπερσι κάποιοι ληστές, έκλεψαν τη δική μου μάνα την έριξαν και την έσυραν στο δρόμο τραυματίζοντάς την σοβαρότατα. Δύο μήνες στο ΚΑΤ με σοβαρά κατάγματα, με τραύματα στο πρόσωπο που μέχρι σήμερα -δύο χρόνια μετά- την παραμορφώνουν και την κάνουν να υποφέρει και να επισκέπτεται τους γιατρούς. Δεν τους βρήκαν, αν τους έβρισκαν χωρίς κανένα δισταγμό θα τους τελείωνα επί τόπου. Και φαντάζομαι ότι η blogger δεν θα είχε την ίδια χριστιανική αντίληψη αν η δική της μάνα δεν ζούσε σήμερα εξ αιτίας δύο αλητών.

  19. αλεκος said

    Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι η ταχύτητα που επεκτείνεται η λήθη. Αυτό που με τρομάζει είναι η απουσία ιστορικής και συλλογικής μνήμης. Είμαστε λαός που μέχρι πολύ πρόσφατα, μόλις 35 χρόνια πριν, ζούσαμε τη βία και τον αυταρχισμό στη χειρότερη εκδοχή του. ‘Οσοι από μας βρίσκονται στην 4η δεκαετία της ζωής τους μπορουν να έχουν προσωπικά βιώματα. Οι πατεράδες και οι μανάδες πολλών απο μας έζησαν την κατοχή και τον εμφύλιο. Οι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πολιτικοί ή (και) οικονομικοί πρόσφυγες των δεκαετιών του 50, του 60 και του 70 είναι πια συνταξιούχοι και ζουν αναμεσά μας, δίπλα μας, κάποιες φορές μέσα στο σπίτι μας. Κι όμως… Καμωνόμαστε πως δεν ξέρουμε, πως δεν είδαμε, πως δεν ακούσαμε!
    Νεόπλουτες και νεόπλουτοι μανταμοσουσούδες αναφερόμαστε σε «βρωμοαλβανούς» με τον ίδιο και χειρότερο τρόπο που αποκαλούσαν «βρωμοέλληνες» τους πατεράδες μας στις χώρες υποδοχής. Τόση αυτογνωσία, τέτοιος πολιτισμός!
    Υποκρινόμαστε πως δεν καταλαβαίνουμε πως η μετεμφυλιακή κρατική τρομοκρατία άλλαξε στόχους αλλά όχι μεθόδους. Τότε οι κομμουνιστές και οι συνοδοιπόροι. Σήμερα οι μετανάστες, οι πρόσφυγες αλλά και ντόπιοι με «ύποπτη» πολιτική συμπεριφορά.
    Τί μας συνέβη; ΤΊ ΈΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΉΚΑΜΕ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ, ΤΌΣΟ ΓΡΉΓΟΡΑ;
    Απάντηση δεν έχω, μόνο σκέψεις σκόρπιες, αγωνία κι ένα σφίξιμο στη καρδιά.
    Ας θυμηθούμε πως αυτή η δημοκρατία που βιώνουμε δεν είναι δεδομένη, εξαρτάται απο μας, πως για να είναι πραγματική δημοκρατία πρέπει να τους σέβεται ΟΛΟΥΣ, πως οι εγκληματίες που προτιμούν να αυτοκτονήσουν παρά να ζήσουν στις φυλακές μας, οριοθετούν ουσιαστικά το επίπεδο του πολιτισμού και της ανθρωπιάς μας.

  20. COSTANTINA said

    Καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να σας απαντήσω σε έναν-έναν ξεχωριστά. Πάντως ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή.

    Όποιος έχει την δύναμη να σηκώσει το χέρι του και να χτυπήσει έναν άλλο άνθρωπο κάτι έχει αλλάξει μέσα του για πάντα. Ακόμη και να έκαναν τα χειρότερα στην μητέρα μου ΠΟΤΕ δεν θα είχα την δύναμη να σκοτώσω ή να χτυπήσω άλλον άνθρωπο. ΠΟΤΕ!!! Αλλά θα εξαντλούσα όλη την δικαιοσύνη πάνω του. Θα σιγούρευα με κάθε δυνατό μέσον ότι αυτό που έκανε, δεν θα πέρναγε έτσι.

    That said, να ξεκαθαρίσω λίγα πράγματα για μένα. Δεν έχει καθόλου αυτό το κείμενο να κάνει με χριστιανικές απόψεις, απλά έτσι είμαι. Ή μάλλον έτσι αποφάσισα να είμαι. Στην προσωπική μου ζωή, είμαι τελείως κατά όλων των μορφών βίας. Μπορεί επίσης να σας διαβεβαιώσει ο σύζυγός μου, ότι ποτέ δεν έχουμε μαλλώσει και ποτέ δεν έχουμε βριστεί. Ποτέ όμως. Παράξενο; Ίσως. Γενικά είμαι άνθρωπος ήπιων τόνων και πιστέψτε με έτσι έχω αποφασίσει να λύνω τα προβλήματά μου. Ως προς την βία, δεν θα μπορούσα ποτέ να είχα δίπλα μου έναν άνθρωπο που έστω πάνω σε νεύρα με έβρισε ή έκανε έστω την κίνηση να σηκώσει χέρι. Απόλυτο, αλλά έτσι είμαι. Θα διαφωνήσω, θα επιχειρηματολογήσω, αλλά μέχρι εκεί. Και πάντα υπάρχει λύση ή μια αγκαλιά. Ανάλογα.

    Πάνω λοιπόν στο θέμα μας, αρνούμαι πεισματικά να γίνω ζώο. Και πιστέψτε με έχει χρειαστεί να γίνω ουκ ολίγες φορές, αλλά δεν το έκανα. Και θα υπερασπιστώ και τον χειρότερο εγκληματία του κόσμου όταν αντιμετωπίζει τέτοια αντίποινα.

    Thrass, με απογοητεύεις.
    Δεν έχει δικαίωμα καμμία κοινωνία όταν δεν θέλει κάποιον, να τερματίζει την ζωή του.

    Ξέρεις πού θα πάει η φιλευλεύθερη ιδεολογία σου φίλε μου, αν ποτέ χρειαστεί να δεις στα μάτια έναν θανατοποινίτη;

  21. funEL said

    Αυτό το comment είναι copy paste και στο blogg του Till

    ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΜΗ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ
    Η άποψη, οι υγιείς ζωντανοί αστυνομικοί, ο καλός στρατός (που πρέπει να σκοτώνει καλά) και το κυριότερο απόσπασμα στη Προφητική ομιλία του Προφήτη στα σώματα ασφαλείας.. κουλτούρα και τα λοιπά. Ακρως ερασιτεχνική λήψη διότι δεν άντεχαν τα μηχνήματα τόση Θεοεπιστημονική ηθική και δημοκρατία.
    Mικρή μας τυρόπιτα ακούστε σιγά σιγά τι γίνεται και πως διαμορφώνονται Θεοεπιστημονικά γνώμες και απόψεις
    Το ισχνό δώρο μας
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΛΙΑΚΟΥΡΟΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ… Μην ακούσουμε τίποτα για Φασισμό και

    κουλτουριαραίικα…

  22. Maiandros said

    Ήθελα να ξερα γιατί διαμαρτύρεστε και παραπονιέστε…

    Η κατάσταση στα αστυνομικά Τμήματα συνάδει ευχάριστα με την πρόσφατη κουμπαριά που συνήφθη μεταξύ Καραμανλή και Ερντογάν, αποδεικνύοντας πόσο κοντά έιναι οι λαοί μας! Γιατί δηλαδή οι αστυνομικοί μας να μείνουν ανεπηρέαστοι από την τόσο κοντινή γειτονική μας κουλτούρα;

  23. Anonymous said

    J95@M13’s PC said…

    Xαρτορίχτρα είσαι και ξέρεις τι θέλω να πώ εγώ; Το έγραψα καθαρά και επειδή φαίνεσαι αργόστροφο θα στο ξαναπώ
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ γιατί εγώ δεν είμαι χριστιανόπουλο σαν την μητέρα της Ψιλικατζούς που εκεί δε σε βλέπω να έχεις αντίρρηση που δεν βοήθησε τη δικαιοσύνη. Kαι μην ανησυχείς για τον κώλο μου, γιατί μπορεί και να μου αρέσει και να ψάχνω ευκαιρία για νέες εμπειρίες. H αναζήτηση εμπειριών είναι λογική αιώνων και χιλιετιών και καλά θα κάνεις να αρχίσεις να αποκτάς και εσύ σιγά-σιγά και λογική και εμπειρίες.

  24. ee…kala re!
    Pou zoume? Stin saoudiki arabia? Ti pragmata einai auta?

  25. Anonymous said

    Μαίανδρε υπαινίσσεσαι ότι οι Τούρκοι δεν έχουν κουλτούρα;

  26. Anonymous said

    Στην Ελλάδα η εξάντληση της δικαιοσύνης για κάποιον που ας πούμε έχει κάνει ληστεία μετά φόνου, μπορεί να είναι ισόβια, σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ μπορεί να είναι θανατική ποινή, στην Ολλανδία με άλλου τύπου πιστεύω για τον σωφρονισμό μπορεί να είναι πέντε με έξη χρόνια το πολύ και βάλε και λίγο κοινωνική εργασία για κερασάκι στην τούρτα (εκεί είναι χώρα να πάμε να κάνουμε καμιά παγαποντιά, φτηνά θα πληρώσουμε)!
    Αυτή η εξάντληση της δικαιοσύνης πολύ νερό παίρνει αναλόγως του πως ανατέλει ο ήλιος.

    Πολλοί λένε ότι τα ζώα είναι καλύτερα από τους ανθρώπους. Πραγματικά, δεν ξέρω τι να σας απαντήσω. Προσωπικά, ενώ προσπάθησα να κρατήσω την μνημειώδη ψυχραιμία μου και την ευγένειά μου σε κάποια συμπλοκή, όταν ο άλλος μου έριξε μπουκέτο, αντί να του πω, συγνώμη αν πόνεσε το χέρι σου που χτύπησε στο σαγόνι μου, τελικά απάντησα και εγώ με μια κουτουλιά, αφήνοντας την ανθρώπινη υπόστασή μου να πάει περίπατο. Ανθρώπινη η αντίδρασή μου, ή ζωώδης; Αν η συμπλοκή αυτή έγινε εξαιτίας της προσπάθειας του άλλου να βουτήξει την τσάντα της φίλης μου, η αντίδραση θα ήταν εθεωρήτο πιο ανθρώπινη άραγε;
    Αν είχε κάνει κάτι ακόμα χειρότερο; Αν δεν τον είχα προλάβει και την είχε σφάξει; Εξανθρωπίζεται η αντίδρασή μου περισσότερο;

    Ακραία πράγματα ίσως, αλλά σε ακραίες καταστάσεις γνωρίζουμε καλύτερα και τον εαυτό μας και τις πιθανές αντιδράσεις μας.
    Τα άκρα και τα όρια διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, αλλά υπάρχουν σε όλους. Σε άλλους ξεπερνιώνται πολύ εύκολα, σε άλλους πιο δύσκολα, αλλά σε όλους υπάρχουν.
    Και όπως λέει πολύ ωραία ο Αρκάς, μετά από αυτό, βγαίνει το ζώο από μέσα μου.

    Να θυμάμαι, κανείς δεν με υποχρεώνει να δω στα μάτια έναν θανατοποινίτη.

  27. Λόγω της θανατικής ποινής που ισχύει σε πολλές ακόμη πολιτείες στην Αμερική μετά από έρευνες αποδείχθηκε πως πολλές φορές εγκληματίες αποτελειώνουν τα θύματα για να μην υπάρχουν μάρτυρες εγκλήματος

  28. Μπάμ!

  29. Thrass said

    Nομικά μάλλον συμφωνώ μαζί σου, Κωσταντίνα, ηθικά όχι. Δεν πειράζει. Αλλά ήθελα να πω κάτι άλλο.

    Ο σωφρονισμός μου φαίνεται μια τεράστια μαλακία, σε κάποιες περιπτώσεις. Μερικούς ανθρώπους απλώς δεν τους θέλει μια κοινωνία και αν δεν τους θέλει και καμιά άλλη, τότε αντί να τους ταϊζει τσάμπα, καλύτερα να τους τελειώνει μια και καλή.

    Δεν ξέρω βέβαια αν ο συγκεκριμένος τύπος συγκαταλεγόταν στους ανέλπιδους, αλλά είναι αρκετά πιθανό, αφού από ό,τι άκουσα στο ράδιο (δεν έχω παρακολουθήσει προσεκτικά την υπόθεση) σκότωνε ανυπεράσπιστες γριούλες. Ας είναι, πάντως δεν μπορώ να πω ότι βγήκα και από τα ρούχα μου με το θάνατό του.

    Όσο για την αστυνομία, πολύ θέλω να υποθέσω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερό της κρίμα, αλλά δύσκολο μου φαίνεται. Πάντως τους καταλαβαίνω τους αστυνόμους στη συγκεκριμένη υπόθεση. Αν η αστυνομία αρχίσει να χαρίζεται σε όποιον σκοτώνει μπάτσους, τότε πάει, το έχασε το παιχνίδι της. Ειδικά σε μια χώρα μπάτε-αλέστε όπως η Ελλάδα. Λογικά πράγματα.

  30. Markos said

    «…Μερικούς ανθρώπους απλώς δεν τους θέλει μια κοινωνία και αν δεν τους θέλει και καμιά άλλη, τότε αντί να τους ταϊζει τσάμπα, καλύτερα να τους τελειώνει μια και καλή….»
    Ελπίζω thrass, αυτό να γράφτηκε κατά λάθος….

  31. Anonymous said

    Ελπίζω να μη στενοχωρήθηκες μόνο για την αυτοκτονία του Ρώσου, αλλά και για τη δολοφονία της 42χρονης στην Κέρκυρα από τον Ρώσο.

  32. Anonymous said

    Με λίγα λόγια δεν υπάρχουν για πλάκα όλα αυτά τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι νόμοι και οι δημοκρατίες ούτε είναι εφευρέσεις που βγάλαμε εμείς οι χριστιανοί προοδευτικούληδες από το μυαλουδάκι μας επειδή έτσι μας κάβλωσε. Είναι κατακτήσεις αιώνων και χιλιετιών ανθρώπινης σκέψης που καλά θα κάνεις να αρχίσεις να αποκτάς σιγά-σιγά.

    Μπαίνοντας ανάμεσα σε Anonymous και J95@M13

    Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι μόνο για τους άλλους; Όχι. Είναι και για μένα. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ντε και καλά να πας μέσα και να δοκιμάσεις άλλες εμπειρίες. Μπορεί αυτός που δικαίως ήθελε να τους τελειώσει επιτόπου, να έπεφτε πάνω τους με το αυτοκίνητό του. Με καλό δικηγόρο, η ποινή θα ήταν με αναστολή. Θα μπορούσε επίσης σε ότι έκανε, να μην είχε μάρτυρες, οπότε θα έχριζε απόδειξης και με καλό σχεδιασμό της όλης πράξης, μάλλον δύσκολα θα την πάταγε ώστε να καταλήξει μέσα. Τρόποι υπάρχουν πολλοί τελικά. Καθαρό μυαλό χρειάζεται. Η ουσία είναι ότι, οι νόμοι και τα ανθρώπινα δικαιώματα, μας δίνουν την δυνατότητα να αποδώσουμε την δικαιοσύνη όπως ακριβώς την πιστεύουμε όταν μας αφορά το θέμα και το θύμα είναι άνθρωπος δικός μας και μας πονάει.
    Λίγο κτηνώδες ακούγεται;
    Ίσως να είμαστε και κτήνη. Στο κάτω κάτω, οι άνθρωποι έχουν ξεφτιλίσει τα καλύτερα κοινωνικά συστήματα και όχι μόνο που έχουν σχεδιαστεί για να περνάνε όλοι μια καλύτερη ζωή.
    Υπερεκτιμημένο ον ίσως τελικά ο άνθρωπος.
    Ίσως μέσα στα 7 δισεκατομύρια του πλανήτη να υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που να διαθέτουν πραγματική ανωτερότητα από τους υπόλοιπους. Θα είναι πολύ λίγοι όμως και σίγουρα δεν έχουν επικρατήσει στον κόσμο μας. Ή μπορεί να ξεκίνησαν καλά και να τα χάλασαν στην πορεία. Η δύναμη είναι ένα περίεργο συστατικό που δίνει μίγματα επικίνδυνα.
    Σκόρπιες σκέψεις όλες αυτές φυσικά πάνω σε αυτά που διάβασα.
    Συμπέρασμα; Μηδέν.
    Που να βγάλεις άκρη με τον άνθρωπο.
    Θα κλείσω με αυτό που μου ήρθε στο μυαλό γράφοντας τα παραπάνω, Μην γεννάτε άλλα «κτήνη».
    Και μην το παίρνετε μόνο μεταφορικά. Άλλωστε, σε λίγο θα πέσει κάτω η γη από το πολύ βάρος.

  33. ασχετο με το post…
    Κωνσταντίνα είσαι μια κούκλα ρε μαλάκα..
    Sorry για το μαλάκας αλλά έμεινα μαλάκας..

  34. 0 Comments said

    Αρνούμαι να κρίνω τους κάθε είδους μπάτσους με τα ίδια μέτρα και σταθμά που κρίνω τους ανθρώπους. Και αυτή μου την άποψη μπορεί να την εξηγήσει καλύτερα κάθε μελανό σημείο του κορμιού μου. Όσο για τον εγκλεισμό και το σωφρονισμό …

  35. J95@M13's PC said

    Δεν τους βρήκαν, αν τους έβρισκαν χωρίς κανένα δισταγμό θα τους τελείωνα επί τόπου.

    Θες να πεις: αυτό ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    Η δικαιοσύνη δε λειτουργεί έτσι.

    Άλλο «το δίκιο που μας πνίγει» και άλλο η Δικαιοσύνη.

    Αν το έκανες αυτό που λες, θα σε δένανε. Και θα σε δικάζανε. Και οι μπάτσοι θα σου φέρονταν καλά. Το ίδιο και το δικαστήριο. Αλλά τα δυο χρονάκια μέσα δε θα τα γλίτωνες με τίποτα. Κι εκεί θα σου έκαναν τον κώλο χωνί, γιατί θα ήταν ζούγκλα όπως απαίτησες εσύ και η φίλη σου η εύα που είναι και δικηγόρος και έχει δώσει Όρκους για το Νόμο γαμώ την κατάντια μας γαμώ…

    Με λίγα λόγια δεν υπάρχουν για πλάκα όλα αυτά τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι νόμοι και οι δημοκρατίες ούτε είναι εφευρέσεις που βγάλαμε εμείς οι χριστιανοί προοδευτικούληδες από το μυαλουδάκι μας επειδή έτσι μας κάβλωσε. Είναι κατακτήσεις αιώνων και χιλιετιών ανθρώπινης σκέψης που καλά θα κάνεις να αρχίσεις να αποκτάς σιγά-σιγά.

    Γκέγκε;

    .-

  36. Good Omen said

    Αν σου σκοτώσουν μάνα,πατέρα,παιδί δεν νομίζω ότι θα μπορούσες να συγκρατηθείς.Ο πόνος είναι απίστευτος,και η λέξη είναι πολύ αδύναμη για να αποτυπώσει το συναίσθημα.

    Εκείνη την ώρα δεν σκέφτεσαι ούτε δικαιοσύνες,ούτε τίποτα.Και φουντώνεις ακόμα πιο πολύ αν δεις τον αλήτη μετά από 15 χρόνια έξω.

    Ο ρώσος πρώτα σκότωσε,μετά μπήκε φυλακή.Θυμάστε γιατί;Για να δει πως είναι να σκοτώνεις.

    Ο άνθρωπος είναι ζώο,έχει μέσα του την τάση να επιτεθεί,να πάρει εκδίκηση,και δεν προκειται να εκπολιτιστεί ποτέ πλήρως.

    Ο σωφρονισμός είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο,ειδικά σε ηλικίες πέρα της εφηβείας.Οι επιστήμες της ψυχολογίας και της ψυχιατρικής,που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ γι’αυτό που λέμε, έχουν αρχίσει να εξελίσονται τα τελευταία 60 χρόνια και προχωράνε πάρα πολύ αργά-συγκριτικά με άλλες επιστήμες.Δεν μπορούμε να θεραπεύσουμε καλά καλά την κατάθλιψη που χτυπάει τόσο κόσμο.

    Κάθε κρατούμενος χρειάζεται ειδική μεταχείρηση λόγω των ιδιαίτερων βιωμάτων του-στοργή και προδέρμ δεν είναι η λύση πάντα.Άρα οι φυλακές πρέπει να προσλάβουν ψυχολόγους.Πόσους;Χρειάζονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ λόγω των ιδιαιτεροτήτων των φυλακών,όπως η συνεχής ψυχολογική πίεση.

    Άντε και τον έχεις τον άλλον με ψυχολόγο,πόσος καιρός χρειάζεται για να στανιάρει ο άλλος;Διετία;Τριετία;Δεκαετία ίσως;Πολύ πιθανό.Και ας υποθέσουμε ότι γίνεται καλά.Όταν ξαναβγει στην κοινωνία,θα κάνεις παρέα μαζί του;Εγώ όχι και ντρέπομαι να το πω.Άλλο κλέφτης,άλλο δολοφόνος.Οπότε θα ξαναβρεθεί στο περιθώριο.

    Δεν τα λέω αυτά για να πω ότι ο σωφρονισμός είναι κάτι στάνταρ αποτυχημένο,και μακάρι το κράτος να διαθέσει πόρους για τα παραπάνω.Αλλά στην θεωρία τα λέμε όλοι πολύ εύκολα,τα έχουμε υπεραπλουστευμένα στο μυαλό μας.Είναι κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ δύσκολο,το μυαλό του ανθρώπου είναι το τελειότερο και πιο πολύπλοκο μηχανάκι της φύσης.Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις εκατοντάδες από αυτά,για κάποιον λόγο διαταραγμένα(μπορεί και όχι,αλλά για να δολοφονήσεις πρέπει να είσαι τζαζ)σε ένα κράτος με σκεπτικό του 1900(έτσι σκεφτόμαστε όλοι οι Έλληνες,αυτός ο καριόλης που βρίζεις κάθε μέρα είναι αυτός που μας αξίζει) είναι άθλος.

    Χαιρετίσματα από έναν παλιό γνωστό 😉

  37. eleni said

    Στα λημέρια μας αυτό το καιρό, κυκλοφορεί ένας βιαστής. Πολλές φορές λέμε με τις φίλες μου ότι αν το δούμε μπροστά μας, θα τον πατήσουμε με το αυτοκίνητο, θα του κόψουμε το κώλο, θα του μπήξουμε το κλειδί του αυτοκινήτου στο λαιμό, και άλλα τέτοια. Δεν ξέρω τί θα κάνω αν ποτέ μου συμβεί κάτι τέτοιο και τί από όλα θα έχω την ψυχραιμία να κάνω. Αλλά ένα είναι σίγουρο: Θα πάω στην αστυνομία και θα κάνω ότι μπορώ για να μπεί στη φυλακή. Επειδή Κωνσταντίνα μου, σε αυτή τη ζωή όλοι έχουμε ευθύνες και παίζουμε με κάποιους κανόνες. Αν παραβιάσεις τους κανόνες, το παιχνίδι λέει ότι θα πληρώσεις. Σίγουρα ο συγκεκριμένος βιαστής έχει ψυχολογκά προβλήματα, και μάλλον κάτι τρομερό θα του έχει συμβεί για να εξελιχθεί σε κτηνό. Αλλά, θα πρέπει και αυτός, όπως και εγώ, να αναλάβει τις ευθύνες του. Do the crime, do the time. Και ότι συνεπάγεται με αυτό.

  38. COSTANTINA said

    Παιδιά, όπα. Η αγανάκτηση και η φρίκη ακόμα και αν κάποιος πειράξει μια τρίχα απ΄τα μαλλιά κάποιου δικού μου είναι πάρα πολύ μακριά απ΄το να βρω την δύναμη να τον σκοτώσω. Δεν μου έχει τύχει, αλλά αν προσέξατε παραπάνω έγραψα «αποφάσισα». Είναι απόφαση και στάση ζωής το να αρνηθείς να γίνεις ζώο. Ως προς τον σωφρονισμό, γνωρίζω ελάχιστα πράγματα και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να υφίσταται αλλά δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να τερματίζουμε και να βασανίζουμε χιλιάδες ζωές. Ακόμα κι αν έστω μία από αυτές έχει περιθώριο να σωφρονιστεί, εμένα μου αρκεί. Ίσως να τα λέω πολύ όμορφα στην θεωρία και να κάνω διαφορετικά πράγματα στην πράξη, αλλά θέλω να πιστεύω ότι η λογική ισχύει και θα ισχύει (όπως λέει και ένα φιλαράκι).

    Alximist, θεωρώ ότι ζεις σε μία από τις πιο βίαιες χώρες. Να προσέχεις φίλε μου.

    Παλιέ γνωστέ, Dream Theater και πιτόγυρα are the key words?

  39. COSTANTINA said

    Λενάκι, σωστό. Πρέπει όμως να μην συγχέουμε την άμυνα με την εκδίκηση. Θα αμυνθώ όταν κάποιος μου επιτεθεί, αλλά την στιγμή που θα τον ξαπλώσω κάτω δεν θα συνεχίσω να τον χτυπάω. Και σίγουρα δεν θα προσπαθήσω να τον σκοτώσω.

    καλημέρα παιδιά.

  40. alximist said

    Πρόσφατα εδώ στην Βραζιλία έγινε εάν δημοψήφισμα για την απαγόρευση ή μάλλον περιορισμό εμπορίου των όπλων. Δυστηχώς αν και μήνες πριν τα προγνωστικά έδιχναν πως θα απαγορεύονταν, δίαφοροι λαϊκιστές αντέστρεψαν την τάση του κόσμου και ψήφισαν στην απελευθέρωση. Το κίνημα ενάντια στα όπλα, προσμετρά στα μέλη του συγγενείς που έχασαν δικούς τους επειδή κατείχαν όπλα. Εϊτε παιδία από περιεργεια, είτα σε εμπλόκή με εγκληματίες, είτε από παρεξηγήσεις. Η καλύτερη συμβουλή που μου έχουν δώσει είναι αν ποτέ μου επιτεθούν, να μην αντιδράσω, και να δώσω ότι έχω χωρίς δεύτερη σκέψη. Και νομίζω ότι αυτό θα κάνω…Όμως αν το κράτος δυσκολεύει την προμήθεια όπλων, αν το κράτος έχει μια πολιτική για βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών , οι εγληματικές ενέργειες μειώνονται, και η Βραζιλία, έχει πτώση σε εγκλήματα λόγω της κοινωνικής πολιτικής της. Ο εγκληματίας δεν γενίεται γίνεται, και αν το σύστημα δεν του δίνει εναλακτικές, είναι δική του αποτυχία, και όχι του ατόμου, που κατέληξε στην δίαπραξη εγλκήματος. Κωνσταντίνα νομίζω οτ,ι ότι πρεσβεύεις είναι απολυτα σωστό. Όποιος θέλει να κάνει κατι πρακτικό προς αυτήν την κατεύθηνση, μπορεί να στείλει γράμματα από την Διεθνή αμνηστία, κάτι που έκανα για χρόνια. Η Βία γεννά περισσότερη βία, η συγχώρεση είναι από τις πιο μεγάλες κατακτήσεις ενός ανθρώπου.

  41. Good Omen said

    Χεχε,ναι αλλά τσιμουδιά!!!

  42. COSTANTINA said

    Εντάξει, αν και δεν σε κόβω να μένεις στο stealth mode για πολύ καιρό! Αφού ρε μικρέ μόνος σου μαρτυριέσαι!

    😛

  43. Anonymous said

    εδώ θα μαζεψω μαλλον αρκετα για να
    σου ψαλλω, οταν ομως θα τα εχω δια-βασει ολα. ως τοτε, αναμονη και αγωνια. ( καποιος πρεπει να βλεπει πιο σφαιρικα, αυτο το θεμα δεν ειναι οπως το ποσο σαϊνι ειναι μια
    οποιαδηποτε παρουσιαστρια σε καποιο μασκαρεμενο αμερικανικο βλακοκάναλο )

  44. COSTANTINA said

    Μια ευκαιρία για διάλογο, είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Σ’ευχαριστώ.

Σχολιάστε

 
