X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

WISHES….

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκέμβριος 29, 2005

31 Σχόλια to “WISHES….”

  1. dcd said

    Να’σαι καλα βρε, πραγματικα. Να σου μπει οσο πιο σεξι γινεται και να παραμεινει σεξι για ολο το χρονο μεχρι τις επομενες ευχες. Σου ευχομαι ολοψυχα να περνας ομορφα!

  2. μόνο σέξι ; και kinky, και σαδομαζό και ό,τι άλλο θέλετε (ξέρετε εσείς, δε σας φοβάμαι). την αγάπη μου και τα φιλιά μου. καλή χρονιά.

  3. If yoy say so,let it be
    2006 ευχές σας να γίνουν πραγματικότητα:)

  4. Μα καλά φωτό στο blog σου!
    Πάει χάλασε το ψιλικατζίδικο!

  5. raffinata said

    επίσης και … αμήν 🙂

  6. rodia said

    .

    Καλή χρονιά, με μπόλικη Χαρά!:-)

    .

  7. Gourouna said

    Ψιλικατζουλίτσα μου με καταστρέφεις! Μου πρόλαβες το σύνθημα με το οποίο είχα αρχίσει να στολίζω το ροζ, παραμυθένιο blogουλίνι μου! Τζάμπα τα τούλια και οι ζαρτιέρες…

    Πικραμένη η ροζ πριγκίπισσα, θα παραδεχτώ πως με νίκησες. Το μόνο που μου μένει τώρα είναι να κλειστώ σε μονή, μόνη ολομόναχη.

    Καλή χρονιά ψιλικατζουλίνι!

  8. J95 said

    Ένα έχω να πω και μετά θα σιωπήσω: ευτυχώς που δεν έχουμε Δεκέμβρη του 2068.

  9. Χρόνια πολλά καλή χρονιά..
    Στα λέω από σήμερα μια και δεν ξέρω αν θα προλάβω αύριο πριν αρχίσει το εμπάργκο των 2 ημερών..
    Να είσαι ευτυχισμένη κορίτσι μου.

  10. Anna said

    θανξ! τι όμορφη καρτούλα είναι αυτή!

  11. 0 Comments said

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ψιλ και όλες οι ευχές για σένα! Φιλιά στον Κάλτς.

  12. Thrasos said

    πολύ σουπερ η εικόνα 🙂

  13. ελενη said

    οοοο καλημέρα Κωνσταντίνα μου 🙂 Είναι η πιο σέξι ευχή αυτή, και ανταποδίδω 😉 Σου στέλλω πολλά χαμόγελα :)))))

  14. artemis said

    Καλή χρονιά κούκλα! Και πες στον καλτσόβρακο να σε προσέχει!

  15. COSTANTINA said

    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους. Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο αύριο να πούμε καμμιά κουβεντούλα μεταξύ τρελλού τρεξίματος και ξεκούρασης για την ολονυχτία (το ρεβεγιόν με μάρανε).

    Διαφορετικά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και θα μου λείψετε πολύ πολύ!!!

  16. aeipote said

    Τσαχπινικότατο! Και πάλι ευχές για καλή χρονιά [σε όλα τα επίπεδα] και άπαιχτες εγγραφές!

  17. alombar42 said

    Το δυο χιλιάδες πέντε – μας φεύγει ιδρωμένο.
    Πλήρωσε και λογαριασμό – καρατσεκαρισμένο.

    Στο νέο χρόνο βγάζουμε – με άνεση τη γλώσσα
    φωνάζουμε και θέλουμε – τα χίλια μύρια όσα.

    Μου ξέφυγε κάποια στροφή – κι ήρθε στη γειτονιά σας.
    Χίλια καλά και μια ευχή – να ‘χετε την υγειά σας.

  18. mn8 said

    Τις θερμοτερες ευχες και απο μενα 🙂

  19. alombar42 said

    Να μην το ξεχάσω…
    Αφιερωμένο εξαιρετικά για το 2005.

  20. drugstv said

    Xρονια πολλα και καλες γιορτες!!!Να χαιρεσαι την οικογενεια και τον αντρα σου!!!

  21. Καλή χρονιά, και διάβασε ένα μηνυματάκι-μαντινάδα που μού στείλανε πέρυσι με SMS και ακόμα δεν έχω σβήσει.

    «Σού εύχομαι το χρόνο αυτό χίλιες χαρές να ζήσεις,
    τόσες πολλές, που να μπορείς και σ’ άλλους να χαρίσεις».

  22. funEL said

    Χρόνια πολλά
    σε σας μικρή μας τυρόπιτα και σε σας κύριε καλτσονσωβρακέα μας

  23. funEL said

    KAI λιακοποδαρικό…

    (για μια στιγμή σας λυπηθήκαμε … αλλά μετά σκεφτήκαμε ότι μπορεί να σας φέρει στον ίσιο δρόμο)

  24. Oυφ,πάει κι αυτό
    Καλή χρονιά παιδιά:)

  25. d.c. kostas said

    well, if it’s sexy then i’ll have a piece or two.
    and just in case the skies are open, i wish you all health, love and money.

  26. alombar42 said

    Πάει κι αυτό… τι κρίμα να μη μπορούμε να ζούμε σε πολλές χρονιές ταυτόχρονα 🙂

    Σας εύχομαι χρόνια γεμάτα κουβαρίστρες, βελονάκια, ψιλικά ένα σωρό!

  27. Harry said

    Ε ναι λοιπόν! Καλή χρονιά!

  28. Τόσες ευχές που έχω δει τις τελευταίες ώρες, θα το πιστέψω ότι άλλαξε ο χρόνος.

    Να ευχηθώ κι εγώ μπας και λειτουργήσει αντίθετα.

    Πολύ καλή χρονιά με … (εδώ συμπληρώνεις εσύ, οι ευχές και οι προθέσεις μου είναι γνωστές).

    😀

  29. Maiandros said

    Καθυστερημένες μεν, ολόψυχες δε και οι δικές μου ευχές για ό,τι ποθείτε το 2006, πάντα φορώντας καλτσόβρακο!!!

  30. ΛΙΤΣΑ said

    Καλή χρόνια και με πολλα και καλα ψιλοποστ…

  31. COSTANTINA said

    Funel, καταλαβαίνεις φαντάζομαι τί έχω να σου σούρω αν είσαι κατσικοπόδης!!!!
    (οφείλω όμως να παραδεχτώ ότι κέρδισα το φλουρί…θα δείξει…)

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (σέξι θα είναι καραστάνταρ, το θέμα είναι αν θα την ξεσκίσουμε ή θα μας ξεσκίσει)

    🙂

Σχολιάστε

 
