X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 28, 2005

Το μεγάλο μου απωθημένο για πολλά πολλά χρόνια ήταν τα μεγάλα νύχια. Δουλεύοντας αισθητικός και πασαλειμένη διαρκώς με κρέμες, τα νύχια μου ήταν αλοιφή. Εξάλλου δεν επιτρεπόταν να τα αφήσουμε να μακρύνουν, για ευνόητους λόγους. Αλλάζοντας λοιπόν πόστο και πηγαίνοντας στις πωλήσεις, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βάλω ψεύτικα νύχια. Όχι όμως τα κανονικά. Έβαλα τα πιο μεγάλα που υπήρχαν. Η κοπέλα που τα «έχτισε», μου είπε ότι θα φύγουν μόνα τους σε τρεις βδομάδες και να μην προσπαθήσω να τα τραβήξω γιατί θα ξεκολλήσουν μαζί και τα δικά μου.

Μέχρι να πάω σπίτι τα κοίταζα σαν χαζή. Μέσα στο ταξί τα κουνούσα και καμάρωνα. Ήταν το σημαντικότερο πειστήριο της θηλυκότητάς μου. Μέχρι τότε την είχαν αμφισβητήσει πολλοί αλλά τώρα πια ήταν φανερή. Ο ταρίφας σταμάτησε έξω από το σπίτι και άρχισε το μαρτύριο. Το πορτοφολάκι δεν άνοιγε με τίποτε. Περίμενε ο κακομοίρης να πληρώσω και εγώ πάλευα με τα νύχια. Το άνοιξα τελικά με τα δόντια ξεχνώντας για λίγο θηλυκότητες και αηδίες και τον έβαλα να πάρει εκείνος τα κέρματα γιατί τα δόντια μου δεν χώραγαν τόσο βαθιά.

Έφτασα στο σπίτι και όπως πάντα έτρεξα για κατούρημα. Γαμώ τα κουμπάκια και τις κόπιτσες! Και άντε να τα ανοίξεις με τις νυχάρες. Φώναξα την μάνα μου και αφού φρίκαρε με τα μεγάλα μαύρα νύχια και αφού την διαβεβαίωσα ότι δεν έγινα σατανίστρια, μου ξεκούμπωσε την φούστα και βγήκε μουρμουρίζοντας κάτι θρησκευτικά. Χρειάστηκα κάνα μισάωρο για ανεβάσω το καλσόν προσπαθώντας να μην φύγουν πόντοι. Τα κουμπάκια τα κατάφερα. Για τις κόπιτσες, χέστηκα.

Σιγά σιγά, άρχισα να τα ψιλοσυνηθίζω. Τα ξέβαψα καμμιά δεκαριά φορές, δοκίμασα όλα τα μανό της μάνας μου και κατέληξα στο διάφανο. Τα έκανε πιο φυσικά. Μια σωστή γυναίκα δεν πρέπει να φαίνεται ότι προσπαθεί πολύ. Βέβαια υπήρχαν πολλά πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω. Για παράδειγμα όταν έτρεχε η μάσκαρα, αν έκανα την μαλακία να την καθαρίσω με το δάχτυλο, μπορεί και να έβγαζα το μάτι μου. Δεν μπορούσα να διώξω το τσουλούφι από τη μούρη μου γιατί σχεδόν πάντα κατέληγα με όλο το χέρι μπλεγμένο μέσα στο μαλλί, ενώ όταν έκανα μπάνιο φορούσα γάντια γιατί είχα γίνει ριγέ απ΄τις γρατζουνιές. Ταλαιπωρία.

Κάπου εκεί, άρχισαν τα πολύ δύσκολα. Είχαμε μάζωξη στελεχών στο Tango μαζί με όλους τους διευθυντάδες και την ιδιοκτήτρια. Έβαλα ότι πιο κυριλέ είχα, γυάλισα τις νυχάρες, φόρεσα τακουνάρες και πήγα να κάνω την κυρία. Όρθια μπροστά απ΄το μπαρ, βάσταγα το ποτό και για να συμπληρωθεί η εικόνα, έβγαλα τσιγαράκι και πήγα να το ανάψω με τον ασημένιο αναπτήρα. Ανέμελη, έφερα με χάρη το τσιγάρο στο στόμα, γελώντας με τις ξενέρωτες μαλακίες που έλεγαν (για δουλειά φυσικά) και ξαφνικά καταλαβαίνω ότι όλοι κοιτούν εμένα. Το νύχι μου είχε λαμπαδιάσει και δεν έλεγε να σβήσει. Το βούτηξα μέσα σε μια παγοθήκη και κόντευα να ξεράσω απ΄την μπόχα του καμμένου πλαστικού. Την θέση του, πήρε ένα ακαθορίστου σχήματος καρβουνιασμένο πράγμα και οι στελεχάρες γονάτισαν απ΄τα γέλια. Ήταν άλλωστε οι μόνοι που ήξεραν την πραγματική μου ηλικία και την αγωνία μου να την καλύψω με μαιμουδιές.

Αφού λιμάρισα το κάρβουνο και το έκανα ένα μικρότερο αλλά νυχοειδές πράγμα την επόμενη μέρα, είπα να βγω με τους φίλους μου. Συνήθως πηγαίναμε για καφέ, αλλά όχι. Σιγά που θα τη γλίτωνα. Βρήκαν την μέρα να κάνουμε τουρνουά μπόουλιγνκ. Και δεν γινόταν να μην παίξω θα έσκαγα. Μπορεί να ήμουν ο καραγκιόζης της ομάδας μου, ειδικά για την κίνηση που κανείς δεν κατάφερε ποτέ να μιμηθεί πετώντας την μπάλλα συνήθως στον παραδίπλα διάδρομο, αλλά αριθμητικά ήμουν απαραίτητη και γούσταρα τις τούμπες με τα χαριτωμένα παπουτσάκια, με χίλια.

Η μπάλλα για τα κορίτσια ήταν μια μικρούλα φούξια. Σηκώθηκα, έκανα ένα εντυπωσιακό ζέσταμα, οι ηλίθιοι φίλοι μου κάτι έλεγαν να προσέχω τους τένοντες, τους άκουσε και ο σερβιτόρος, με χτύπησε συμπονετικά στην πλάτη (ενώ στήθηκε να μην χάσει το σόου) και πήρα την μπάλλα. Τους γύρισα την πλάτη και με προσοχή έχωσα τα νύχια στις τρύπες. Δεν έμπαιναν εύκολα και έβαλα αρκετή δύναμη προσπαθώντας να τα σφηνώσω καλά. Μόλις τα κατάφερα, πήρα φόρα, έκανα κάτι ακροβατικά και βρέθηκα όπως πάντα φαρδιά πλατιά μέσα στον διάδρομο. Αυτό συνήθως δεν με πείραζε αν η μπάλλα είχε πάει στον σωστό διάδρομο. Αλλά η ηλίθια είχε σφηνώσει στο χέρι μου. Ο σερβιτόρος έφυγε τρέχοντας στην τουαλέτα και εγώ προσπαθούσα να ξεκολλήσω την μπάλλα. Ένας από τους υπεύθυνους, μου είπε να βαστήξω κόντρα και άρχισε να την τραβάει. Οι φίλοι μου τα ζώα, δεν ήταν σε θέση να βοηθήσουν. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ξαναπήγαμε στο μπόουλινγκ της Γλυφάδας. Τέλος πάντων, έχασα δυό νύχια εκείνη τη μέρα.

Πήρα την μεγάλη απόφαση να τα βγάλω όταν μου ήρθε η περίοδος και προσπάθησα να φορέσω ταμπόν. : (

13 Σχόλια to “ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ”

  1. Avanti said

    Να υποθέσω ότι εκείνη την εποχή δεν τα είχες ακόμα με τον Καλτσόβρακο…
    Δεν έχω ακούσει να τον αποκαλούν: «ο σημαδεμένος»…
    Σωστά;

  2. Από το πρωί περνάω φάση drama queen…
    Και ήρθες εσύ και τα διέλυσες όλα..
    Ε τι να πω..
    Αμάν πια δεν υποφέρεσαι..
    ;-p

  3. alombar42 said

    Πώς είναι ο υπερθετικός του «ακόμα γελάω»; Εσύ δεν υποφέρεσαι, όπως λέει και η βατραχοκοριτσού!

    Παραγγελιά: νουβέλα για την πρώτη σου φορά στο κομμωτήριο 🙂

  4. COSTANTINA said

    Avanti, άστα. Παραδόξως από εκείνη την εποχή ο Καλτσόβρακος ψοφάει για νυχάρες. 😉

    Vatraxokoritso, σκέφτομαι να βάλω νύχια για το ρεβεγιόν και μου ΄ρθαν όλα αυτά που έχω τραβήξει με τα νύχια. Αλλιώς, βράστα!

    Alombar42, ας μου εξηγήσεις τί είναι νουβέλα και βλέπουμε. Thanx! 🙂

  5. Όλα καλά..
    Αλλά σιχαίνομαι εκείνο το τερατώδες αφύσικο νύχι που σου βάζουν στον αντίχειρα..

  6. gelial said

    βρε τι τραβάτε και σεις…

  7. Πάνος said

    Γειά σου Κωσταντίνα με τα (πολύ) ωραία σου!

  8. alombar42 said

    Αχ Κωσταντίνα, τα μισά σου ποστ είναι νουβέλες – μικρά μυθιστορήματα ας πούμε 🙂

  9. marilina said

    yparxei k o proothitiras gia ta tampon xrysi mou…. tora tha mu peis, de xrisimopoiiisa sta 15 mou, tora tha ton xrisimopoiiso?, em afou tora evales ti nyxoumpa…

    xronia polla:)

  10. 0 Comments said

    Μήνυμα συμπαράστασης στο παρελθόν σου απ’ τα δάχτυλα του δεξιού μου χεριού (στο αριστερό είναι κομένα στο κρέας)

  11. aeipote said

    Απλώς! Για μια ακόμα φορά μια απίθανη εγγραφή. Καταχάρηκα!

  12. Καλησπέρες!
    Ρίχνω μια ματιά που και που στο
    ψιλικατζίδικο σας αλλά σήμερα είπα ν'»αγοράσω» και κάτι τις μιας και λύθηκα στα γέλια! Εκπλικτικό!
    Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω τι βρίσκουν οι γυναίκες …και μερικοί άντρες, στα μακρυά νύχια!

  13. Avanti said

    This post has been removed by the author.

Σχολιάστε

 
