X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΟΙΠΟΝ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκέμβριος 22, 2005

Τί είναι γυναίκα; Μα, άνθρωπος. Με δυό χέρια, δυό μάτια, ένα σώμα και μερικές ανατομικές διαφορές από έναν άνδρα. Ας το πάρουμε λοιπόν αλλιώς γιατί πρέπει να το παραδεχτείτε. Οι γυναίκες μοιάζουν διαολεμένα πολύ με τους άντρες. Τί είναι άνθρωπος λοιπόν και τί γκομενάκι.

Δεν ξέρω ακόμα. Το μόνο που με σιγουριά μπορώ να πω, είναι ότι οι καταστάσεις που μας έχουν γαλουχήσει διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο και στην πορεία διευρύνουν ή όχι το μυαλό του, την σκέψη του, την καρδιά του. Έχω γνωρίσει αρσενικά και θηλυκά χαζογκομενάκια, που σε ένα σοβαρό πρόβλημα ήταν απίστευτα κοντά στην ψυχή μου. Έχω γνωρίσει Ανθρώπους με όλη την σημασία της λέξης, που όμως στα απλά καθημερινά ήταν διαρκώς αλλού.

Τείνω να καταλήξω, ότι τα χαζογκομενάκια είναι μια κατάσταση. Μεταβατική ή όχι. Κρίνω λοιπόν από τον εαυτό μου και παραδέχομαι ότι υπήρξα χαζογκόμενα για πολλά χρόνια στην ζωή μου. Δεν υπήρχαν καταστάσεις να με δυσκολέψουν αλλά κι αν υπήρχαν, αυτό που με ένοιαζε ήταν πρωτίστως το γκομενιακό, μετά τα καλλυντικά μου, έπειτα το σώμα μου και τέλος ας πούμε, τα χοντρά προβλήματα. Δεν ξέρω τί άλλαξε στην πορεία. Ίσως τα προβλήματα ήταν συνεχή και μπόλικα. Ίσως να με απορρόφησαν τόσο, ώστε πρώτα από όλα να ήθελα να λυθούν, για να γίνω όσο πιο γρήγορα γινόταν, ξανά χαζογκόμενα.

Μου λείπει όμως αυτή η κατάσταση. Ήμουν πιο καλά έτσι. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να ξαναγίνω, αλλά δεν τις λυπάμαι καθόλου αυτές τις γυναίκες. Γιατί γελάνε, είναι ευτυχισμένες με ένα τόσο δα κουτάκι κρέμας προσώπου, αναλώνονται σε ζώδια και ομοιοπαθητικές και φενγκ σούι και με κοιτάνε σαν ούφο όταν δεν έχω κουράγιο ούτε να λουστώ. Το ίδιο και για τους χαζογκόμενους. Είναι τόσο στον κόσμο τους, μπορεί να μιλάμε για ώρες και αυτοί να είναι καρφωμένοι στον κώλο της διπλανής ή να μου κάνουν κάθε μέρα καμάκι και να ξέρουν ότι θα φάνε χυλόπιττα, αλλά δεν τους νοιάζει.

Είναι άσχημο να είσαι το άλλιεν που προτιμά να μην μιλάει καθόλου, απ΄το να γκρεμίζει με άχαρα λογικά επιχειρήματα όλη τους τη φιλοσοφία. Είναι άσχημο να ψάχνεις χρόνια να βρεις έναν άνθρωπο να σε καταλαβαίνει, να μιλήσεις για αυτά που σε καίνε και να νοιώθεις παράταιρος σε όλη αυτήν την ευτυχία. Είναι ηλίθιο να φτιάχνεις μπλογκ για να πεις πράγματα που δεν μπορείς να πεις στους γύρω σου. Είναι φρικτό να πρέπει να παριστάνεις την χαζογκόμενα για να ταιριάξεις με τους γύρω σου, αλλά να ξέρεις ότι έχεις εξελιχθεί σε κάτι που δεν έχει γυρισμό.

24 Σχόλια to “ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΟΙΠΟΝ”

  1. Id said

    Εύχομαι τα προβλήματα να διαλυθούν στα εξ ων συνετέθησαν για να απολαύσεις με την ησυχία σου αυτό που είσαι*, και να σταματήσεις να αναπολείς την εποχή της αβάσταχτης ελαφρότητας.

    Κουράγιο, και (αχ τη μισώ τη λέξη) υπομονή. Α, και καλές γιορτές 🙂

    *στο δικό μου μυαλό, Κωνσταντίνα ίσον μη_χαζογκόμενα.

  2. χρειάζεσαι ένα μικρό διάλειμα

  3. funEL said

    Mικρή μου τυρόπιτα λόγω θέματος ξέφυγα από το Τάγμα να σας διαφωτήσω περί του θέματος
    Εχω βέβαια ένα κοιλόπονο
    Ευχαριστώ πολύ….
    κρρρπφφρρρρττ
    σσκκκκσεππτρρρρ
    σσσκκπππρκμννν
    μπρρρρουουουφφφφ
    μμπρουννκρρ
    γρουουονγκφφφφρρρ

    τας ευλογίας
    ο γέρων παπαπορνόπαπος +ευλόγησον+

  4. ο προηγούμενος γέρων said

    Μικρή μου τυρόπιτα.
    Το προηγούμενο comment θα το επισκέπτονται πολλοί άντρες για πολύ καιρό για άσχετους λόγους.
    Τι λέει ο ποιητής?
    ο μεγαλοδύναμος όλα εν σοφία τα εποίησε.

    +εβββλογησον+

  5. d.c. kostas said

    i think being «hazogomena/os» in some way is a defense, a coping mechanism to get through life.
    but time changes us and we have to get rid off the old skin the way snakes do. in our case, black mambas as manifesto pointed earlier.
    «mou leipei omos afti i katastasi.»
    i so understand what you are yearnig for.
    when i talk to dimitris on the phone, after covering what’s on the menu of the day, we always end up, just like two old women, talking about our «hazogomena» days and we can’t believe that we ever were like that or we did the things we did.
    i’m glad we went through that and i long for the innocence and the good times and the people, but now we are different.
    off course, we can turn into «hazogomenes» at the drop of the hat, when needed.

  6. Kωνσταντίνα, θα μπορούσαν να ήταν χειρότερα τα πράγματα. Να ήσουν άλιεν εκ γενετής και να μην είχες περάσει το στάδιο νύμφης-χαζογκόμενας για να γίνεις μια ωραία πεταλούδα. Διδάξου από την Πολυάννα (την οποία περνάω ευχαρίστως από τη μηχανή του κιμά και την κάνω κεφτεδάκια). 🙂

  7. Εγώ πολύ τις γουστάρω τις χαζογκόμενες ρε Κωνσταντίνα..
    Τις λατρεύω αν ήμουν άνδρας η λεσβία με γκόμενα τύπου Ελένη Μενεγάκη θα τα έφτιαχνα..
    με βύζους και μεγάλα απαλά χείλη γεμάτα υποσχέσεις..
    σε μια επόμενη ζωή έτσι θέλω να είμαι!
    όχι μόνο πιστεύω πως η ζωή μου θα ήταν καλύτερη αν δεν σκεφτόμουν τόσο πολύ και δεν ταλανιζόμουν από δικές μου μαλακίες αλλά θα είχα και όλους τους άνδρες στα πόδια μου αυτό το θέλει ακόμη και η γυναίκα τύπου Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ και ας μην το παραδέχεται.
    Θα μου πεις χαζογομενα δεν σημαίνει ότι είσαι όμορφη η ποθητή απαραίτητα.
    Ούτε με την ηλικία έχει να κάνει ούτε με την μόρφωση είναι καθαρά μια ιδιότητα που την έχεις η όχι..
    Μήπως τελικά είναι καλύτερες από τις άλλες τις επαναστάτριες του κώλου?
    Σ αυτές της δεύτερες ανήκω και εγώ..
    Υπήρξα υποταγμένη, επαναστάτρια θυμωμένη ,μάγκας ανδράκι και χίλια δυο άλλα μέσα στην περιπέτεια που λέγεται ζωή.. κάνω μια ευχή μακάρι να καταλήξω χαζογκόμενα..
    Σαν τιμητική διάκριση το θεωρώ πλέον με τα ζόρια που τραβώ..
    Αν έχεις χρόνο για χάσιμο διάβασε αυτό.. “Μια Ξανθιά με κεφαλαίο”-Οκτώβριος το πρώτο μου ποστ
    Μην σου πω πως ήταν η αφορμή για να αρχίσω να γραφώ εδώ.

  8. J95 said

    κάνω μια ευχή μακάρι να καταλήξω χαζογκόμενα..

    Εντάξει περίμενε καμιά 50αριά χρόνια και θα καταλήξεις πτώμα, οπότε από πλευράς εγκεφαλικής δραστηριότητας θα έχει ικανοποιηθεί η ευχή σου.

  9. COSTANTINA said

    Id, να ΄σαι καλά κοριτσάκι. Στο δικό μου μυαλό id=beats άνετα 100000000000 χαζογκόμενες 😛

    Manifesto, o Βέγγος το ΄χει πει καλύτερα : Θέλω να την πέσω δυό μήνες ανάσκελα, δυό μπρούμυτα και κάνα εξάμηνο στο πλάι για να στανιάρω (ή τελος πάντων, κάπως έτσι) 🙂

    Παπαπορνόπαππα και γέροντα, ευλόγησον!!! 🙂

    kosta μου, πόσο δίκιο έχεις. Μια λέξη θα κρατήσω που ίσως γι΄αυτήν έγραψα το κείμενο : innocence. Σ΄ευχαριστώ. 🙂

    Kourouna, ποιά είναι η Πολυάννα; (μεταξύ μας είμαι ακόμη πολύ κάμπια :P)

    Vatraxokoritso, ρε κορίτσι μου πόσο με καταλαβαίνεις. Νοιώθω ότι σε σένα δεν υπάρχει λόγος να εξηγώ πράγματα, είναι σαν να βλέπεις την ψυχή μου. Χαίρομαι που υπάρχεις, έστω και εδώ. 🙂

    Δημήτρη, αυτό το black χιούμορ σου ρε παιδάκι μου είναι άνω ποταμών (εκτός βέβαια, αν δεν έκανες πλάκα γιατί σε έχω ικανό να το έλεγες σοβαρά)! Πρέπει να παραδεχτείς πάντως πως αν είσαι σκεπτόμενος είναι πολύ δύσκολο να είσαι ευτυχισμένος. Και στο λέω εγώ που μόλις άρχισα να σκέφτομαι.

  10. Κωνσταντίνα τα μεγάλα οίνο-πνεύματα συναντιούνται..
    Ακόμη και αν το εμετικά γαμημένο σύμπαν συνωμοτεί εναντίον τους..(άκουσα πως λατρεύεις Κοελο)

    J95 υποθέτοντας ότι το όνομα σου είναι απόρροια από εμπειρία αστρικής προβολής, σε βρίσκω απίστευτα υπεραισιόδοξο ρε πατριώτη!!!
    50 χρόνια?
    Εγώ με το ζόρι άλλα 30 βλέπω και πολλά είπα…

  11. nik nom said

    costantina mou, αν άρχισες να σκέφτεσαι σε συμβουλεύω να προσέξεις, γιατί αν συνεχίσεις μπορεί να αποκτήσεις κ συ αυτό το ‘black’ χιούμορ.

    anyway, έχω χάσει πολλά από τα ποστ των φίλων της μπλογκόσφαιρας καθότι έχω μόνο σύνδεση smile λόγω ανέχειας, αλλά πάραυτα σου εύχομαι τα καλυτερώτερα, όχι γι αυτό τον κλαυσίγελο των ‘εορτών’, αλλά για ό,τι πραγματικά επιθυμείς.

    το αυτό μεταβίβασε σε παρακαλώ κ στον Τάσο.

    c u soon!

  12. rodia said

    ..χμμ.. τι είναι γυναίκα.. Διαστημικό, εξωγήινο μηχάνημα είναι!!!
    Αμα φορτώσει πολύ, καίει λάδια, χτυπάει μπιέλα, κλπ κλπ Εχει όμως ένα καλό: είναι αυτοεπισκευαζόμενο.
    🙂

  13. Να κάνω μια μαντεψιά….
    Σε βλέπω μέσα στο 2006 να σου κάνουν προτάσεις και να αρχίσεις να γράφεις σε καμιά 10αρια έντυπα ..
    Γελάω ήδη κάτω από τα μουστάκια μου (πρέπει να κάνω επιτέλους αυτό το λέιζερ)
    Οι υπόλοιποι απλώς θα κάνουμε κρίσεις του κώλου ,καλό κακό απαράδεκτο αδιάφορο κτλ..
    Στην τελική θα ρουφήσουμε όλοι το αβγό μας και θα κάνουμε ντουπεκί..
    Εγώ όμως αγαπητή Κωνσταντίνα για άλλο λόγο θα σε ζηλεύω..
    για αυτό που είναι η αιτία να γράφεις όπως γραφείς..
    ο λόγος που είσαι χαλαρή παρόλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις…

  14. J95 said

    @co-frog: JUst Not Kooky – 1995.

    Και το πόιντ μου παραμένει: κι εμένα μου άρεσε η εποχή που ήμουν 2 χρονών και το μόνο που με απασχολούσε ήταν να τρώω ψωμάρες βουτηγμένες σε λάδι και να πετάω χαριτωμένες μωρουδίστικες κραυγούλες, όμως αν το κάνω τώρα σημαίνει ότι έχω πάθει σοβαρό εγκεφαλικό.

    Ο βλάκας δεν είναι -μακροπρόθεσμα- πιο ευτυχισμένος από τον έξυπνο. Απλά στρουθοκαμηλίζει. Άλλες φορές είναι εφικτό να τη γλιτώνεις με το να στρουθοκαμηλίζεις (όταν π.χ. τα προβλήματα είναι 10 χρόνια μακριά), αλλά συνήθως όχι. Η γκόμενα που διαλέγει π.χ. τον πατέρα του παιδιού της με κριτήριο πόσο γυαλίζει το αυτοκίνητό του και πόσα μαγαζιά ξέρει, σίγουρα θα το βρει μπροστά της. Κατά προτίμηση λίγο πριν την εμμηνόπαυση, με δύο παιδιά να τη μισούν, ένα loser να της κάνει τη ζωή δύσκολη και καμία απολύτως ικανότητα να τα βγάλει πλέον πέρα.

    Το κακό με το να κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου είναι ότι όσο καλά και να απενεργοποιήσεις τα ξυπνητήρια, κάποια στιγμή δε θα αποφύγεις τους εργάτες με τα κομπρεσέρ ακριβώς έξω από το παράθυρό σου, metaphorically speaking.

  15. COSTANTINA said

    j, ίσως και να έχεις δίκιο. Εμπειρικά όμως πάντα γνωρίζω άπειρες περιπτώσεις που τα «ξυπνητήρια» δεν τα άκουσαν ποτέ. Ίσως πάλι, να χτυπούσαν σιγά.

  16. diafanos said

    wtg j95

  17. COSTANTINA said

    Τί σημαίνει wtg?

  18. Κωνσταντίνα, η Πολυάννα είναι η ηρωίδα μιας σειράς βιβλίων. Γνώριζε το μυστικό της ευτυχίας, το οποίο είναι να σκέφτεσαι τα χειρότερα για να νιώθεις καλά. Π.χ. μπορεί να μην έχεις παπούτσια, αλλά σκέψου ότι θα μπορούσες να μην έχεις πόδια κοκ. Έχω άδικο να θέλω να την περάσω από τη μηχανή του κιμά λοιπόν;

  19. Anonymous said

    Se diavasa sto kainourgio esquire.
    sygxarhthria gia to vivlio sou costantina.
    Enas filos

  20. COSTANTINA said

    Vatraxokoritso, ψοφάω για Κοέλιο!!!
    (αχ πώς με νοιώθεις) 😉

    nik nom, δεν λέγεται black χιούμορ, κυνικότητα λέγεται. Και θα ήμουν πολύ περήφανη να μπορέσω να γίνω μια τελείως κυνικιά. Όσο για τα υπόλοιπα, στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Πριν μου κόψουν το τηλέφωνο, ας προλάβω να σου πω ένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ από εμένα και τον Τάσο. 🙂

    Ανώνυμε φίλε, ευχαριστώ.

    Ωχ, αρχίσαμε…

  21. Thrass said

    Τί σημαίνει wtg?

    Way To Go, μάλλον.
    (είναι συμπλόγκερ μου κι ούτε εγώ είμαι σίγουρος, kutgw diafane).

  22. καυλωμένος said

    This post has been removed by a blog administrator.

  23. COSTANTINA said

    Ένα δωράκι για τα Χριστούγεννα ανώνυμε: Τσίμπα ένα γυναικείο αρχίδι τώρα.

  24. vasvoe said

    Ψιλικατζού έβγαλες βιβλίο; Καταρχήν συγχαρητήρια. Πές λεπτομέρειςς γιατί εμείς του εξωτερικού από πού θα τα μάθουμε;

Σχολιάστε

 
