X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΚ ΣΚΑΩ!!!

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκέμβριος 9, 2005

Μου την είπανε και απ΄την μεγάλη στεναχώρια, με πήρε από κάτω και τώρα είμαι αρρωστούλα και έχω και πονοκέφαλο και πυρετούλι και δεν θα γράψω άλλο σήμερα και...εντάξει σκάω!!

ΥΓ. Ρε γαμώτο, με τέτοια καταρροή, ο εγκέφαλος μου πρέπει να ήταν τίγκα στη μύξα!

20 Σχόλια to “ΟΚ ΣΚΑΩ!!!”

  1. vasvoe said

    σε πείραξε που είπε ότι είσαι η θρησκεία μας; ότι σε έχουμε σα θεό;;

    αυτο σε πείραξε;;;

    ε, ρε κολλήματα που τρώει ο κόσμος…

    :ΡΡ

  2. vasvoe said

    Ξέχασα να πω περαστικά! Πίνε σουπίτσες και πολύ νερό και το κυριότερο, βάλε τον άντρα σου να σε νταντέψει…

  3. Εχεις γράψει πολλα……και καλά.
    🙂
    Ξεκουράσου.
    Περασικά.

  4. το τσογλάνι said

    Γι’αυτό κι ο κακόμοιρος ο καλτσόβρακος δεν προλάβαινε, και είπε καλύτερα να λουφάξει?? :PPP

    Άντε περαστικά.

  5. COSTANTINA said

    Vasvoe, αυτό με τη θρησκεία αν θες να ξέρεις ήταν ύψιστη βρισιά (εκτός βέβαια αν μιλάμε για την γνωστή θρησκεία της σκατούλας στον κώλο του γίγαντα,οπότε θα κάνω ότι μπορώ). :))) Αυτό με το ντάντεμα, θα το ξεφτιλίσω!

    Free action, welcome. Σ΄ευχαριστώ.

    Τσογλάνι, άστα ο Καλτσόβρακος πήζει άσχημα και θα πήζει και όλο το Σαββατοκύριακο. Ούτε να αρρωστήσω με την ησυχία μου δεν μπορώ! Να ΄σαι καλά. 🙂

  6. sotiris said

    Λένε πως το σεξ κάνει καλό στο συνάχι, λένε. Εσωρουχά πάρε την κατάσταση στα χέρια σου, το κορίτσι σου σε χρειάζεται.

    Περαστικά και σιδερένια.

  7. Id said

    Η μια καταρροή εμποδίζει την άλλη λοιπόν; Άσε τα φερμουάρ, σ’αγαπάμε σε διαβάζουμε μανιωδώς!!

    Περαστικά σου 🙂

  8. aeipote said

    Περαστικούλια!
    [Χαλαρά, κι αυτό θα περάσει!]

  9. Παρ΄ότι είμαι καινούργιο μέλος της μπλογκοσφαιρας, έχω εθιστεί και παρατηρώ ότι μπαίνω πιο συχνά για να παρακολουθήσω νέα δημοσιεύματα και σχόλια. Δεν προλαβαίνω όμως. Λίγο η δουλειά, λίγο τα παιδιά, λίγο το σπίτι, λίγος ο ύπνος – δεν φτάνει το 24ωρο να προλάβω να σχολιάσω ότι βρίσκω ενδιαφέρον. Είμαι επίσης νέο μέλος της «αίρεσης psilikatzoy» και δυσκολεύομαι να σχολιάζω κάθε άρθρο σου, φοβούμενη μη παραβιάσω την φιλοξενία. Αλλά σε καμία -ΜΑ ΚΑΜΙΑ- περίπτωση μη σταματάς να γράφεις όσες φορές κι εάν σου έρθει η όρεξη! Τα γραπτά σου μένουν και απολαμβάνονται και από νεοσύλλεκτους! Μην πτοείσαι!
    Περαστικά!

  10. rodia said

    ΜΗ ΣΚΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!:-))) ΓΡΑΦΕΕΕΕ
    ..και.. Περαστικούλια:*-)

    smutsssssssssssssssss

  11. dcd said

    Πω πω, τωρα πηρα γραμμη τι εκανα!!! Συγγνωμη ρε Κωνσταντινα γαμωτο… Να το διορθωσω λοιπον εστω και αργοπορημενα (ελπιζω να μην καταναλωσες ολη τη μυξα… ξερεις, το καλυτερο πετας!). Δεν εισαι θρησκεια, ουτε Θεα, ουτε τοτεμ (ασχετο)! Εισαι ιδεα!!! Ναι, αυτο εισαι… δε θα παθεις ποτε τιποτα σε αντιθεση με τα υπολοιπα που καποια στιγμη θα πεθανουν (ναι αμε, πως το θελω?)!!!
    Περαστικα σου ευχομαι…

  12. COSTANTINA said

    Α…τώρα είναι αργά.
    Αλλά απ΄την άλλη, πολλά με έχουν πει, ιδέα όμως ποτέ. Άσε να το σκεφτώ και βλέπουμε αν θα σε συγχωρέσω. 🙂

  13. τι σου είπανε? (ο αιώνιος αφελής)

  14. COSTANTINA said

    Ο dcd, manifesto (εγώ-καρφί), τόλμησε και με είπε θρησκεία!!! Ο ιερόσυλος!
    🙂

  15. Περα….γκουχ…στικά σου, περα…γκουχ…στικά…μπλοουυυααα…σου!
    (ομοιοπαθής εγώ)

    Ασχετο: έχεις παρει χαμπαρι τελευταία τι γίνεται με τον κλάδο σας; Θέλουν να σας «φάνε» οι πολυεθνικές λόγω του (υψηλού) τζίρου που κάνετε…. αν είναι δυνατόν δλδ… αν δεν γνωρίζεις, να σου δώσω τα links.

  16. Περαστικά ωραία μου κυρία!

  17. Marina said

    Δεν ντύνεσαι λέω εγώ να έρθεις απο το σπίτι μου που έχω πάρτυ σήμερα το βράδυ?
    Ολα θα σου περάσουν με μπόλικα ποτά, φαγάκι, γλυκάκια, χορό και ποκίτσες..ίσως αν μαζευτούν πολλοί να παίξουνε και μπιρίμπα..
    Θα έχουν φέρει, όπως πάντα άλλωστε και τα παιδιά τους μαζί…όλοι χωράνε..έρχεσθε?

  18. Avanti said

    Υ-περαστικά…

  19. COSTANTINA said

    Sotiri & id & Flubberwinkle & rodia ρε παιδιά χίλια ευχαριστώ. Να ‘στε καλά.

    Justanothergoneoff, το ξέρω πολύ πολύ καλά. Είμαι στα πρόθυρα της απόλυτης καταστροφής και ειλικρινά δεν παλεύεται με τίποτα. Αυτό με τον υψηλό τζίρο, ήταν το καλύτερο ανέκδοτο. Ειδικά όταν τα κέρδη μας έχουν πέσει στο 10%.

    Μαρινάκι, χίλια ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά δεν έχω ούτε διάθεση ούτε κουράγιο. Καλά να περάσετε κι ευχαριστώ πολύ.

    Avanti, ευχαριστώ.

    Not a good day, guys. 😦

  20. COSTANTINA said

    Αείποτε, ρε γμτ, σε ξέχασα. Ευχαριστώ.

Σχολιάστε

 
