X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 7, 2005

Καμμιά φορά, ξέρεις εκεί μέσα σου βαθιά, ότι έχεις κάνει μεγάλα λάθη. Ότι αυτό θα μπορούσες να το κάνεις έτσι, ότι το άλλο θα μπορούσες να μην το κάνεις καθόλου, μετανοιώνεις, θέλεις κι άλλες ευκαιρίες, αλλά πού. Τα ανθρωπάκια στους ώμους μου, πάλι μαλώνουν. Μόνο, που τα δικά μου ανθρωπάκια, δεν είναι διαολάκια και αγγελάκια, δεν πρεσβεύουν το καλό και το κακό. Σ΄αυτό το θέμα, τα ΄χω βρει με τον εαυτό μου εδώ και χρόνια. Έχω δώσει δικές μου ερμηνείες στο «κακό» και στ΄αλήθεια, είναι τόσο μακριά μου, που πλέον, μου είναι τελείως αδιάφορο. Το δικό μου «κακό», δεν έχω σκοπό να το αναλύσω, αλλά τέλος πάντων δεν έχει καμμία σχέση με τα περισσότερα, που οι υπόλοιποι άνθρωποι θεωρούν «κακό».

Τα δύο ανθρωπάκια μου λοιπόν, τα ΄χω βάψει για να τα ξεχωρίζω. Το ένα είναι μαύρο και το άλλο άσπρο. Το μαύρο είναι το συναίσθημα και το άσπρο, η λογική. Κάθε φορά που αποφασίζω για κάτι (συνήθως μου παίρνει δευτερόλεπτα), ακούω μόνο τη λογική, αλλά πάντα την τελευταία στιγμή, της χώνει μια κατραπακιά το συναίσθημα και κυριαρχεί. Πρέπει λιγάκι, να το αποδύναμώσω. Πρέπει στο χρόνιο αυτό debate, να δώσω λιγάκι παραπάνω χώρο στην λογική. Εντάξει, το γράφω για να το θυμάμαι για την επόμενη φορά, γιατί ακόμη και τώρα, το συναίσθημα κυριαρχεί.

Και να ΄ταν μόνο αυτό. Όταν οι συναισθηματικές αποφάσεις μου, συμπαρασύρουν στη λούμπα και αγαπημένους μου ανθρώπους, θέλω να τσακιστώ, να σκάσω, να μην ξανααποφασίσω τίποτε. Και μετά πάλι τα ίδια. Το μαύρο μου ανθρωπάκι καμμιά φορά, νικάει όλα τα άσπρα ανθρωπάκια του κόσμου. Έχει μια περίεργη σατανική πειθώ, λες και το κάνει επίτηδες, για να με δει να φορτώνομαι κι άλλες τύψεις. Πάει και φωλιάζει στα μάτια μου και τα κάνει να γυαλίζουν, πάει και κάθεται στα χείλια μου και τα κάνει να γελάνε, πάει και χώνεται στο μυαλό μου και το μικραίνει.

Κλεισμένη εδώ μέσα, μετανοιώνω ξανά και ξανά, όχι για μένα. Για σένα αγάπη μου, που κάθεσαι και ακούς τις χαζομάρες μου και που ταλαιπωρείσαι με τις ηλίθιες ιδέες μου, χωρίς ούτε στιγμή να με αμφισβητείς. Χωρίς, ούτε μια φορά να μου στερείς μια καλημέρα σαν την σημερινή.

Καλημέρα.

29 Σχόλια to “ΚΑΛΗΜΕΡΑ”

  1. spyros said

    Καλημέρα σε σένα και τα «ανθρωπάκια» σου! Δυστυχώς το δικό μου άσπρο ανθρωπάκι έχει χαθεί κάπου και έχω κάνει μαύρα μάτια να το δω.

  2. Id said

    Καλημέρα Κωνσταντίνα…

    Όπως λέει και μια αδελφή ψυχή, «μπορεί να τα έκανες θάλασσα αλλά εμείς σ’αγαπάμε».

    :))

    ΥΓ. Και μετά νιώθεις πιο ένοχη φυσικά!!!
    ΥΓ2. Καταλαβαίνω πάντως απόλυτα γιατί τα βάζεις πρώτα με τον εαυτό σου…
    ΥΓ3. Τελικά δεν φαίνεται καθόλου ενθαρρυντικό όλο αυτό :S

  3. nicola said

    Ποιος ανθρωπος δεν νοιωθει ενοχες και ποιος δεν εχει κανει λαθος επιλογες και ποιος δεν εχει πει λαθος πραγματα;Και ποιος μπορει να ζησει βασιζομενος μονο στη λογικη;Αν δεν υπαρχαν επιθυμιες,συναισθηματισμοι,πραξεις αυθορμητες εκτος λογικης ,τοτε αυτο που ονομαζουμε »ζωη»δεν θα’ταν ζωη αλλα θα ηταν μαθηματικα …

  4. marilina said

    ακριβώς έτσι χωρίζω και γω τα ανθρωπάκια στην πλάτη μου!!!!!

    μπλε της λογικής και κόκκινο του συναισθήματος. το παρανοικό είναι ότι επειδή σχεδον πάντα ακούω τη λογική, πάντα μέσα μου υποστηρίζω το συναίσθημα ακόμα και αν δεν το ακούω.

    όσο περνάει ο χρόνος πορσπαθώ όλο και περισσότερο να ακούω και το συναίσθημά μου. αυτό που θέλα είανι ένα ανθρωπάκι μπλε και κόκκινο μαζί, κάτι σαν μωβ…

    (και μη μου πεις για ληγμένα…. :ΡΡΡ)

  5. Chrisa said

    Αχ είδες Καλτσόβρακε πόσο σε αγαπάει η ψιλικατζου; Αλλά και εσύ ψιλικατζού είδες πόσο σε αγαπάει ο Καλτσόβρακος που στηρίζει τις ιδέες σου; μπράβο παιδιά… έχετε πετύχει!!!!

  6. Ρε Κωνσταντίνα χέσε με τις χαζομάρες!
    Εχεις καμμιά άλλη ιδέα;
    Λεφτά υπάρχουν! Προχώρα.

    Ο Sponsorας:))))))

  7. Niva said

    Την καλημέρα μου:) (αν και αργοπορημένα)
    Όσο για τα ανθρωπάκια..εμένα είναι πράσινα και μου μιλούν μέσα από τους τοίχους-είναι κακό αυτό γιατρέ μου??

  8. Νικόλα, χρονια σου πολλά κατ’ αρχήν.

    Θα το ανοίξεις το μαγαζάκι;

  9. COSTANTINA said

    Ω, ρε γέμισε το μπλογκ πολύχρωμα ανθρωπάκια. Μες στα διαόλια είστε κι εσείς βλέπω. Κι εσύ βρε σύζυγε, είναι δυνατόν να μου γράφεις τέτοια πράγματα;»Λεφτά υπάρχουν! Προχώρα.Ο Sponsorας:))))))» Και μετά σου λένε, ότι φταίει ο φονιάς!

    Nicola, χρόνια πολλά, έχεις υπέροχο μπλογκ το διαβάζω συχνά. Σ΄ευχαριστώ.

    Νiva, που ΄σαι βρε θηρίο; Χρόνια πολλά κι από ΄δω. Καλά λέει ο Καλτσόβρακος, θα τ΄ανοίξεις το μαγαζί;

  10. νικ νομ said

    costantina mou, τράβα όσες πιο πολλές κατραπακιές μπορείς στο άσπρο ανθρωπάκι. είμαι μαζί σου.

    άει χάσου!

    ..άασπρο

    ..ανθρωπάακι!

  11. Niva said

    Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά. Αν το άνοιγα το ρημάδι θα το έκανα γιατί υπάρχουν άτομα που αξίζει να έχεις ως αναγνώστες (και ως φίλους) άτομα σαν το ζευγάρι καλτσόβρακο-psilikatzoy.

  12. 🙂

  13. νικ νομ said

    10:00 μμ

    καληνύχτα

  14. rodia said

    Εμένα παιδιά μου τη σπάνε οι καλημεροκαλησπεροκαληνύχτες και ό,τι θέλετε σκεφτείτε για τη πάρτη μου. Φέρνουν μέσα τους κάτι που με νευριάζει, μυρίζουν μια τυπικίλα.. κάπως έτσι..
    Για τούτο, μη παρεξηγείτε όταν δε συμμετέχω σε χαιρετούρες, κλπ κλπ

    Καθένας με τη λόξα του, έτσι;

    Χαίρετε!

    ..σας χαιρέτησα..?..

  15. sotiris said

    2 – 1 ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

  16. Ego pantos den exo duo anthropakia. Exo ena diabolaki kai enan demona – analogos tis diathesis merikes fores apofasizi o diabolos, alles fores to demonas :p

  17. null said

    εντελώς άσχετο:

    δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα του νέου Firefox αλλά δε μπορώ να δω το μπλογκ σου από το Sage 😦

    χτυπάει κάπου η βλακεία… δες λίγο αυτό http://psilikatzoy.blogspot.com/atom.xml και κάνε έντιτ αν υπάρχουν περίεργα entities π.χ. αυτό το < o:p/>

    ΦΤΙΑΞΤΟ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    🙂

  18. COSTANTINA said

    Κάνε μια μετάφραση πρώτα και βλέπουμε.

  19. rodia said

    To neo firefox 8elei ry8misi…

  20. COSTANTINA said

    hello?

  21. null said

    ρε παιδί μου έχουν παρεισφρήσει μη έγκυροι χαρακτήρες στα κείμενά σου και χαλάει το rss (οκ το μετέφρασα)

    ρε J95 ΧΕΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΠ

  22. COSTANTINA said

    Εντάξει, τώρα κάντο ψιλά. Μόνο το παρεισφρήσει κατάλαβα και γέλασα τρελλά. Να΄σαι καλά! :)))

  23. J95 said

    Το rss της δεν έχει τίποτα Νούλη, εγώ το βλέπω μια χαρά (από το Sage). Αυτά παθαίνει όποιος βιάζεται να αναβαθμίσει.

    (και λίγο ελεεινό ΙΜΗΟ που από την 1.0.x πήγανε στην 1.5 σε λίγους μήνες τη στιγμή που για να πάνε από τη 0.x στην 1.0 τους πήρε 2 χρόνια)

  24. COSTANTINA said

    Ευχαριστώ ρε jimmy
    🙂

  25. mario said

    θα ανησυχούσα σοβαρά αν τα ανθρωπάκια στον ώμο μου ήταν πάνω από δύο. καλά πάτε νομίζω, καλημέρες πολλές

  26. Ανθρωπάκια δεν έχω δει…
    κάτι φωνές ακούω μόνο.

    Ν’ ανησυχώ;
    😀

  27. J95 said

    Κάθε φορά που αποφασίζω για κάτι (συνήθως μου παίρνει δευτερόλεπτα), ακούω μόνο τη λογική, αλλά πάντα την τελευταία στιγμή, της χώνει μια κατραπακιά το συναίσθημα και κυριαρχεί.

    Μαλακία, αλλά αν σε παρηγορεί πρόκειται για γενικευμένο κατασκευαστικό ελάττωμα του ανθρώπινου εγκεφάλου.

  28. J95 said

    Το rss της δεν έχει τίποτα Νούλη, εγώ το βλέπω μια χαρά (από το Sage).

    …άκου όμως τι πράγματα μας αναγκάζει να ξεστομίζουμε η Ψηφιακή Εποχή, μιλάμε αν το άκουγε κανένας εντελώς άσχετος μπορεί και να πήγαινε ο νους του στο πονηρό.

    Κωνσταντίνα, μια και το ‘φερε η κουβέντα, έχεις υπόψη σου ότι εκπέμπεις ένα RSS feed;

  29. COSTANTINA said

    Και βέβαια έχω υπόψη μου ότι εκπέμπω πράγματα, αλλά το να τους δώσω ένα τέτοιο διεστραμμένο όνομα, ούτε που θα το φανταζόμουν. 🙂

    Τί είναι αυτό, γαμώτο;

Σχολιάστε

 
