X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 649 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Οργάνωσε τις κλωστές κεντήματος σου – Free PDF Οκτώβριος 8, 2017
      Τύπωσε το δωρεάν PDF του SheBlogs για να οργανώσεις όμορφα τις κλωστές κεντήματος που διαθέτεις ώστε να μη μπλέκονται μεταξύ τουςThe post Οργάνωσε τις κλωστές κεντήματος σου – Free PDF appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου

ΕΠΑΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΣΑΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκέμβριος 6, 2005

(γηπεδικό σύνθημα στην Κρήτη)

Γήπεδο πάλι σήμερα λοιπόν. Καλά που απολύθηκε και ο μικρός και με πάει σπίτι. Αν και με την μηχανάρα που πήγε και αγόρασε, δυσκολεύομαι λιγάκι. Πάνε οι αθεόφοβοι και διαλέγουν κάτι μηχανές και σκέφτονται μόνο τον δικό τους κώλο. Ο πίσω, στ΄αρχίδια τους. Και εντάξει, όταν την αγόρασε δεν είχε καμμιά να βάλει πίσω, τώρα όμως ρε Κατερινάκι, πώς αντέχεις; Σε καταλαβαίνω κουκλίτσα μου, αλλά φρόντισε να μην γίνει ο κώλος σου σαν τον δικό μου, γιατί βράστα.

Έχει που λέτε μια σέλα, μισή μερίδα. Αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το ζόρι είναι, ότι βρίσκεται ψηλότερα απ΄την δική του. Πας κάθεσαι και για να σταθεροποιηθείς (λέμε τώρα) πρέπει κυριολεκτικά να ξαπλώσεις πάνω στον οδηγό και να κρατηθείς από το ντεπόζιτο. Άντε λες, θα τον κάνω τον ακροβάτη. Ξαφνικά γυρνάς πίσω και ο κώλος σου, είναι πιο πάνω απ΄το κεφάλι σου (και ο πίσω οδηγός έχει ένα τελείως ηλίθιο βλέμμα – κεραυνοβόλος έρωτας, φαντάζομαι). Και τότε είναι, που του καυλώνει του μικρού, να μου δείξει τα γκάζια της μηχανάρας και αρχίζω τις υστερίες. Ταλαιπωρία παιδιά. Στην εποχή μου, οι μηχανές είχαν κανονικά καθίσματα και πλατούλα για την μεσούλα μου, αλλά τώρα τα πράγματα αγρίεψαν.

Μια φορά, το σαίνι ο άντρας μου, πήρε τα κλειδιά του σπιτιού μαζί του και αναγκαστικά πήγα με την παρέα του αδελφού μου, για ποτάκι στο στέκι τους, μέχρι να τελειώσει το γήπεδο. Εντάξει, δεν είναι τόσο μικροί, είναι όλοι τους γύρω στα 25-26, μάλλον εγώ μεγάλωσα πολύ. Είχε πολλή πλάκα. Έτυχε και οι περισσότεροι περνούσαν την πρώτη υπαρξιακή κρίση της εμφάνισης (που συνήθως τα κορίτσια της ηλικίας τους, βρίσκονται γύρω στην τέταρτη) και έμαθα τα άπαντα της υγιεινής ζωής. Που πάντα συνοδεύεται με γυμναστήριο, με υγιεινή διατροφή, με το πόσο ευτυχισμένος είναι κάποιος που τα κάνει όλα αυτά και άλλα φιλοσοφημένα.

Βαριόμουν να το γυρίσω στο σοβαρό, πέταγε και κάτι ωραία ο μικρός και πέρασε η ώρα. Ευτυχώς, σ΄αυτό μοιάζουμε σαν αδέλφια. Δεν γουστάρουμε υγιεινή ζωή, δεν γουστάρουμε γυμναστήρια, καπνίζουμε σαν φουγάρα και έχουμε λύσει τα γκομενιακά. Πήρε κι απ΄την κορμοστασιά μου, πήρε και την μηχανάρα, έχει και το Κατερινάκι, ζάχαρη.

Το μόνο που θέλω να πω στα παιδιά και που ήταν το μόνο στο οποίο δεν κάνω πίσω, είναι το εξής : Είστε ιερόσυλοι ρε! Υπάρχει ρε, σουβλάκι με αλάδωτη πίτα;

15 Σχόλια to “ΕΠΑΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΣΑΣ”

  1. Αχ τι μου θύμησες…
    Γεροντοέρωτας στα 31 μου..
    Το μωρό άρρωστο με μηχανές μεγάλου κυβισμού..
    Εγώ να καβαλάω και να κάνω και την χαρούμενη..
    Πιανόταν ο κώλος μου, γλιστρούσα μια και έτρεχε με 230 και ας ήμουν γυμνασμένη θανατηφόρα και σαν να μην έφτανε αυτό… μετά από πορεία μιας ώρας σε αυτά τα χάλια
    Να μου την λέει και γιατί δεν ξέρω να κάθομαι και δεν είμαι καλή συνοδηγός και άλλα κουλά..
    Που να καθήσω αγόρι μου?
    Η τυρόπιτα που τρώω το πρωί μεγαλύτερη σε πλάτος είναι..

  2. Κωνσταντίναααααα, θα αργήσω λίγο ακόμα. Πνίγωμαι το κέρατο μου μέσα! Α, μη μου φας το φαγητό μου. Έχεις να ανέβεις και στην μηχανή απόψε! Χαχαχαχα

  3. COSTANTINA said

    Άσε μια φίλη είχε μπλέξει με έναν τύπο που έτρεχε και σε αγώνες με ένα κροσάκι.Ξέρεις, απ΄τους αγώνες με τους χωματόδρομους και τις λάσπες. Κάθε Σαββατοκύριακο την έβγαζε σε αντίσκηνο σε όλα τα μέρη της Ελλάδας και έφαγε πολλή λάσπη. Ξέρω, παλιοκατάσταση. Να μην μιλήσω για το πώς γίνομαι με το μακιγιάζ, κάθε φορά που ανεβαίνω στην μηχανή του μικρού. 🙂

    Αγάπη μου, κρύωσε η πίτσα, δεν θα τρωγόταν και ήταν κρίμα να την πετάξω. Καταλαβαίνεις…:)

  4. Πάνος said

    Υπάρχει ρε, σουβλάκι με αλάδωτη πίτα;

    Πάλι τα ίδια…

    Πάμε ξανά:

    Σουβλάκι έχεις όταν πέρνάς μέσα σε ένα καλαμάκι κομματάκια κρέας. Όταν βάζεις φλούδες κρέας και τα τυλίγεις σε πίτα, έχεις πίτα με γύρο!

    Αμάν πια! -:))

    (Α, και δεν είμαι Θεσσαλονικιός, απλά σημειώνω μια ανεξήγητη παρεξήγηση -ειδικά των Αθηναίων- σε σχέση με το σουβλάκι και την πίτα με γύρο. Πάντως και τα δύο είναι must, έστω και για συνοδηγούς σε μηχανή))

  5. Gourouna said

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΜΕ ΑΛΑΔΩΤΗ ΠΙΤΤΑ???

    :-Ο

    ΠΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ??? ΘΑ ΤΑ ΜΗΝΥΣΩ!

    Ακουσ’ εκεί…

  6. Gourouna said

    Αχ pardon μωράκια μου, εκτροχιάστηκα η Γουρούνα.

    Αλλά δεν μπορώ να ακούω τέτοια χυδαία… ακου αλάδωτες πίττες.

    Άνθρωποι σαν κι αυτούς ντροπιάζουν το έθνος μας.

  7. Anonymous said

    Αχ μη το παίζεις μεγάλη βρε costantina δε σου παει…

    Πάνο: και το σουβλάκι μες στη πίτα δηλαδή πως θα το πεις, σουβλάκι με πίτα (ή ΣΕ πίτα) και για συντομία σουβλάκι σκέτο. Και ψηφίζω αλάδωτη και μου ανοίξατε και την όρεξη κωλόπαιδα.

  8. το τσογλάνι said

    λάθος το anonymous παραπάνω

  9. Πριν αρκετά χρόνια πρότεινε ο αδερφούλης μου να πάμε σ’ ένα γάμο μαζί με τη μηχανή του (δεν οδηγούσα και ο σύζυγός μου απουσίαζε σε επαγγελματικό ταξίδι). Θα ήταν η πρώτη φορά που θα ανέβαινα σε κάτι μεγαλύτερο από το συμπαθητικό «παπάκι». (Μη με ρωτάτε κυβικά, ήταν μεγάλη μηχανή και έκανε ΒΡΟΟΟΟΟΜ… σας κάλυψα;).

    Το τι ζουζούνι έφαγα στη μούρη, το τι κεφαλοκλίδωμα έκανα στον αδερφό μου φοβούμενη μην πέσω, το τι σφύξιμο κολλομεριών έκανα ΔΕΝ μπορώ να σας περιγράψω!!! (Το κολλομέρια μου ακόμα έτρεμαν 2 ώρες αφού είχα κατέβει). Εφτασα στο γάμο με μαλλιά χάλια και το μακιγιάζ είχε σκορπίσει στους 5 ανέμους! Αξέχαστη εμπειρία που ευτυχώς ΔΕΝ χρειάστηκε να επαναληφθεί!
    😀

  10. alombar42 said

    Πολυεθνική Περίπτερο ΑΕ:

    http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=39839096

    Ω ρε μεγαλεία!

  11. COSTANTINA said

    Πάνο, πάμε ξανά : Το γκούντα και η φέτα πώς λέγονται; 🙂

    Είδες γουρούνα μου, χυδαιότητες τα μικρά; Πάει χάλασε η νεολαία. 🙂

    Τσογλάνι, ο μικρός με λέει κωλόγρια. Το πίστεψα ρε! 🙂

    Flubber, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πάντως για το μακιγιάζ, όταν είχε ο άντρας μου μηχανή, φορούσα γυαλιά ηλίου και το βράδι και όλα μια χαρά. 😉

    alobar42, άσε τις ξέρω τις αλυσίδες. Να μην πω την γνώμη μου καλύτερα για φραντσάιζ στις δικές μας επιχειρήσεις. Είναι τελείως στόκοι όσοι εντάσσονται σε τέτοιες αλυσίδες. 🙂

    Παιδιά, συγνώμη για τη σφήνα, αλλά ήταν παράκληση του μικρού να γράψω τί μηχανή έχει (και κάτι άλλα κινέζικα) γιατί μου είπε δεν θα μου ξαναφτιάξει τον πισί, ούτε θα μου φέρνει παιχνιδάκια, αν τον διασύρω έτσι. Λοιπόν :

    Model YZF R6 2004
    cc 600
    extra: eksatmish TERMIGNONI
    steering dumper OHLINS
    Manitaria YAMAHA
    hp 125 @ 11000 rpm

    Εντάξει μικρέ; Άντε, φέρε κάνα παιχνιδάκι τώρα, να περάσει η ώρα. 😛

  12. vasvoe said

    τί είναι τα μανιτάρια;%;

  13. Koproskylo said

    Loipon…..exxoyme kai leme :

    To soyvlaki anakalyf8hke sthn 8essalonikh.-

    Sthn A8hna poy htan toyristiko kentro (arxaia, ktl) egine h ekshs malakia: den mporei na er8ei o toyristas apo th goyadaloyph kai na soy pei 8elw mia pita -gyroo xoirino me ntomata, kremmydi, ktl…. Etsi, epikrathse legontas ‘soyvlaki’ na ennooyme olo to paketo. p.x.

    Soyvlaki gyro = pita gyro
    Soyvlaki mpifteki = pita mpifteki,
    Soyvlaki kalamaki = ….katalavate ;o)

  14. COSTANTINA said

    Vasvoe, προφανώς κάτι μικρό που θα γυαλίζει και θα κοστίζει μια περιουσία. 🙂

    koproskylo κατάλαβα.Έχουν δίκιο οι άνθρωποι. Για πες για τυριά και κασέρια τώρα. 😛

  15. Koproskylo said

    Vasvoe,

    Manitaria #1: Fyto/mykhtas poy anaptyssetai parasitika panw se alla fyta/dentra h memonwmena me parea alla manitaria. Yparxoyn pollwn eidwn manitaria. Ta kalytera einai ta magic mushrooms. Ksereis, ayta poy ta trws kai synomileis me thn ntoylapa…..ta mikra kokkina poy exoyn aspres pitsilies….Nai mpravo…ayta poy zoysan ta stroymfakia mesa. A, merika trwgontai apla san faghto.

    Manitaria #2: Kati mikres plastikes malakies poy tis vazeis sto plai ths motosykletas etsi wste ean pesei na mhn pa8oyn zhmia ta plastika ths merh.

    Constantina,

    Tyria? kaseria? ok!

    Ta tyria kai ta kaseria……..skata…..mhn me doyleyeis.

Σχολιάστε

 
