X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

WHAT’S UP ?

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 5, 2005

Σ΄έναν ιδανικό κόσμο, όλα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Έχω χτίσει προσεκτικά την δική μου ουτοπία και κάθε μέρα, προσθέτω κι ένα κομμάτι. Ο παράλληλος κόσμος μου, είναι πολύ διαφορετικός απ΄αυτόν που ζω. Η ιδεολογία μου, δεν ξέρω πώς ονομάζεται, αλλά δεν σκάω. Της βρήκα από μόνη μου όνομα. Την ονόμασα «ευτυχισμός». Μην παρασυρθείτε απ΄το όνομα, είναι μια πολύ σοβαρή ιδεολογία. Ο παράλληλος αυτός κόσμος, είναι λιγάκι σαν τον δικό μας. Με τα ανθρωπάκια του, τα δεντράκια του, τα ζωάκια του...μόνο που συνειδητά, έχω εξαφανίσει τις ασθένειες και δεν έχω βάλει ανθρώπους μόνους. Τους έχω ζευγαρώσει όλους και μάλιστα τους έχω κάνει πολύ πολύ ευτυχισμένους. Τόσο, που όλοι μοιάζουν χαζοί, αλλά η αλήθεια είναι, ότι ζουν ένα όνειρο. Το δικό μου, αλλά δεν παύει να είναι όνειρο.

Πολλές φορές βουλιάζω στον «ευτυχισμό» μου και τον ζωγραφίζω στο μυαλό μου, τόσο ζωηρά, που λες ότι αν ανοίξω τα μάτια μου, θα είναι εκεί. Από τον μαγικό αυτό κόσμο, έχω εξαφανίσει τα ψιλικατζίδικα. Δεν θέλω κανείς άνθρωπος να ταλαιπωρείται έτσι. Έχω εξαφανίσει όλα τα δύσκολα επαγγέλματα και τον έχω γεμίσει φουσκωτά παιχνίδια. Είχα πάντα κόλλημα με αυτά τα παιχνίδια. Έχω εξαφανίσει τους πολιτικούς και στην θέση τους έχω βάλει κλόουν. Μ΄αυτούς γελάω περισσότερο. Έχω καταργήσει τα σύνορα και όλοι στον κόσμο μου, μιλάνε Ποντιακά. Αυτή η γλώσσα πάντα μου έκανε σε «ευτυχισμό». Είναι όλοι πάνχοντροι και κανείς δεν έχει πρόβλημα μ΄αυτό. Τους αδύνατους, τους εξορίζω στον δικό μας κόσμο. Εδώ περνάνε καλύτερα.

Στον κόσμο μου, (ή μάλλον στην κοσμάρα μου), δίνω σύνταξη σε όλους μέχρι τα σαράντα και δουλεύουν οι γέροι. Έτσι, είναι όλοι ευτυχισμένοι. Οι νέοι κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι και οι γέροι δεν νοιώθουν άχρηστοι. Οι σπουδές γίνονται μέχρι τα δέκα. Άλλωστε, πόσο δύσκολο είναι να μάθει κανείς ποντιακά; Κουλοί κουτία...

Είμαστε βέβαια λίγο πίσω τεχνολογικά, γιατί οι γέροι μόλις πάνε να ανακαλύψουν κάτι της προκοπής, μου ψοφάνε, αλλά θα το σώσω. Άλλωστε τί να τους λέω τώρα, για τηλεοράσεις και αυτοκίνητα. Βαριέμαι να τους φτιάχνω δρόμους και λεωφόρους. Κι έτσι καλά είμαστε. Τα ρούχα τους, είναι δικού μου styling. Κάθομαι και τους σχεδιάζω μοντελάκια, όπως μου τη βαρέσει. Ποτέ όμως δεν παραπονιούνται. Τα κάνουν αμέσως μόδα και τύφλα να ΄χει ο Αρμάνης. Φυλακές δεν χρειαζόμαστε. Έχουμε πάντα την εναλλακτική της πραγματικότητας. Νόμους και δικαστές, δεν γουστάρουμε. Μάλλον είμαστε λιγάκι «αναρχο-ευτυχιστές». Το σύνταγμα του «ευτυχισμού», το ξέρουν όλοι απ΄έξω και αποτελείται από μία και μόνο λέξη: «Υπάρχουμε».

And then...

I’m feeling…a little peculiar…

And so, I wake in the morning and I step outside,

and I take a deep breath and I get real high,

and I scream at the top of my lungs...

WHAT’S GOING ON?

14 Σχόλια to “WHAT’S UP ?”

  1. savas said

    κοίτα αν δε μου μπαστάκωνες ένα ταίρι με το ζόρι καθόμουνα κι έναν ολόκληρο μήνα στον παράλληλο σου κόσμο. Τώρα μόλις θυμήθηκα κι έναν παλιό ευτυχιστή. Είχε γράψει και τραγούδι

    ήθελα να μουν μπουφετζής
    σε τουρκικους τεκέδες
    να ρχονται οι χανουμισες
    να αναβουν ναργιλέδες

    🙂

  2. COSTANTINA said

    Μπα, σε κόβω πολύ γκαγκανιασμένο ρε παιδάκι μου, για την ουτοπία μου. Φάε και τίποτα και βλέπουμε. Καλό το τραγουδάκι, ίσως το ξανασκεφτώ…:)

  3. Καινούρια παραλλαβή Κωνσταντίνα;
    Ερχομαι σε λίγο απο’ το μαγαζί να τα δοκιμάσω!
    ;P

  4. COSTANTINA said

    Δεν έχει μείνει τίποτε φιλαράκι. Τους άλλαξα τα φώτα. Άργησες! 🙂

  5. Konstantina’s Psilikatz-Simms
    I like it:)

  6. savas said

    xaxaxa, kala les to eixa ksexasei ayto. Koita na deis…tora mou anoikses thn oreksh…pao na fao tipota. Mhpos aytos o eytyxismos einai magia gia na poulas ta krouasan?

  7. Πάνος said

    «Ευτυχισμένοι όλου του κόσμου, ενωθείτε!» – Κωσταντίνα Μαρξ

    -:)

  8. Theodora said

    Είπες όσα ήθελα να πω και δεν έβρισκα τον τρόπο… Να ΄σαι καλά!

  9. funEL said

    Μικρή μας τυρόπιτα ξέρουμε πολύ καλά ότι πουλάς λιανική στη γερόντισα που τριγυρνάει εκεί τριγύρω και καταχέζει τον κόσμο. Οι υποψίες
    που είχαμε ότι είναι παραγωγής σας επιβεβαιώθηκαν.

  10. marilina said

    να μπω καλέ κυρία;;;; να φέρω και χνουδωτά παιχνίδια; τα φουσκωτά τώρα το χειμώνα δε βολεύουν…

  11. vasvoe said

    χμ, δλδ ούτε γιατροί κι εξετάσεις αίματος θα υπάρχουν; γιούπι! πόσο είναι η εγγραφή μέλους;

  12. Maiandros said

    Σύνταξη ως τα 40 και μετά δουλειά! Μας πέθανες μ αυτό!…

  13. drugstv said

    Αυτο δεν ειναι ζωη.Μιουζικαλ ειναι!!!

  14. COSTANTINA said

    Lolita, είσαι μέσα, πάει το αποφάσισα! 🙂

    Savva, από χθες έχω ξεσκιστεί να πουλάω κρουασάν. Φιλαράκι, εσύ χρειάζεσαι πολλά κρουασάν ακόμα. 🙂

    Πάνο, εσύ είσαι απ΄όξω. Δεν σε βάζω μέσα ρε! Άκου Μαρξ. Εγώ ρε, δεν έχω γένια! 🙂

    Theodora, thanx. Καλωσήρθες 🙂

    Funel, με κατηγορείτε άδικα. Τείνετε στην συνομωσιολογία και αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Θα σας στείλω την γρια από ΄κει, να δείτε! (Μεταξύ μας, φοβερό το νέο σας ποστ, ειδικά αυτό με την κοίλη γη – έχω πολλά ράμματα για τη γούνα σας, ελπίζω να προλάβω).

    Μαριλίνα, κόπηκες. Είδα την φωτό σου και δεν κάνεις κορίτσι μου! Τέτοια κουκλάρα μια χαρά «ευτυχισμό» μπορεί να ζήσει και στον κανονικό κόσμο. 😉

    Maiandre, δεν έχω δίκιο; Μαλακία δεν είναι να παίρνουμε σύνταξη στα 65; Τί να ζήσεις τότε…:)

    Drugs, εσύ θα είσαι η Μαίρη Πόπινς! Καλό, ε;

    Vasvoe, η εγγρραφή είναι σε κιλά. Πάνω από ενενήντα, είσαι πρωθυπουργός. Άστα, μάλλον έχεις μέλλον. 🙂

Σχολιάστε

 
